Het is erg simpel, de vliegtuigen zijn gemaakt van een heel dun aluminium.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kan een kind de leraar onderuithalen? Laat staan bewijzen hebben. Dat slaat natuurlijk nergens op.
En waarom post je dit niet gewoon op het 9/11-topic? Het is nog niet vol hoor
WO2? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik kan niet begrijpen dat gros van docenten de bullshit verkondigen. En die wel anders willen doen eruit vliegen.
Als je wo2 echt onderzocht hebt wordt je gek dat je de materie niet mag behandelen. Anno nu zijn we serieus bekrompener dan de jaren 70
Op de bewuste dag lag meneer aan dialyse apparaat in us militair ziekenhuis.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:37 schreef 2600 het volgende:
[..]
De complete inlichtingendienst van USA kon hem niet vinden, maar een CNN reporter liep zo zijn grot binnen voor een interview.
Eenvandaag bedoelde duidelijk ook 9/11, zie bovenste plaatje.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zal ik een hint/tipje geven? Directies en wij docenten zien dit vooral als groeiend probleem onder allochtone leerlingen die o.a. hun jodenhaat gevoed krijgen via complottheorien. Die nuancering ontbreekt hierin.
Wat een minachting.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat doet de leerling niet. De leerling herhaalt hoogstens iets wat hij gelezen heeft op internet.
[..]
Dat doet een leerling ook niet want dat kan hij niet. Hij kan, wederom, slechts herhalen wat hem voorgehouden is op internet.
[..]
Je legt uit waarom de leerling een denkfout maakt. Verder motiveer je dat hij kritisch is maar probeer je hem ook te laten inzien dat zijn argumentatie leeg en ongefundeerd is. Zijn onnozelheid is natuurlijk geen reden om hem maar de grond in te stampen.
[..]
En dat is maar goed ook. Zodra er reden toe is om dat aan te passen gebeurt dat heus wel.
Dus? 9/11 hoort daarbij.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
Eenvandaag bedoelde duidelijk ook 9/11, zie bovenste plaatje.
https://eenvandaag.atavist.com/complotten
Dus eenvandaag behandeld fakenewsquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
hahaha. Dan hebben ze ons zeker toevallig overgeslagen? Wat een onzin dit zeg. Vertel me aub dat je dit niet serieus neemt..
Wat een onzin. Als je twijfelt aan 9.11 en andere zaken ben je een bommenmaker? Je leeft in een bubbel, waarschijnlijk ken je in real life niet eens een truther.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja goede ontwikkeling, lekker radicaliseren door die complottheorieen over het zionistische westen en dan naar syrie om bommen te leren maken. Leuk joh...
Ja, dat is ook 1 van de gateway complotten waar in de arabische wereld de joden de schuld van krijgen als masterminds van 9/11 dus daarom is dat ook logisch. Het onderstreept exact wat ik zeg en zelf heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
Eenvandaag bedoelde duidelijk ook 9/11, zie bovenste plaatje.
https://eenvandaag.atavist.com/complotten
Nee maar het is wel een incompleet beeld.quote:
Ja dat is ook echt wat ik gezegd heb.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je twijfelt aan 9.11 en andere zaken ben je een bommenmaker? Je leeft in een bubbel, waarschijnlijk ken je in real life niet eens een truther.
Hier ter aanvulling, aanrader die boeken en dan snap je daarna ook waarom 9/11 perfect voorbeeld is van een gateway complot om jodenhaat aan te wakkerenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
Eenvandaag bedoelde duidelijk ook 9/11, zie bovenste plaatje.
https://eenvandaag.atavist.com/complotten
Nee, ook dat is nergens gezegd.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Kortom het onderwijs besteedt liever geen aandacht aan al die complotten, het dient juist de kop ingedrukt te worden. Brainwashen die kids.
zombificatiequote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Kortom het onderwijs besteedt liever geen aandacht aan al die complotten, het dient juist de kop ingedrukt te worden. Brainwashen die kids.
Kom gerust eens bij mij de lessen bijwonen. The Wall bespreken we namelijk zelfs in de les. Tekst ontleden en vertalen en de klas laten discussieren over de betekenis ervan en dus protestliederen in het algemeen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zombificatie
ChrisCarter kan dat nummer van Pink Floyd vast niet handelen
Leuke boeken, vast een fascinerende mening van de auteur,...quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hier ter aanvulling, aanrader die boeken en dan snap je daarna ook waarom 9/11 perfect voorbeeld is van een gateway complot om jodenhaat aan te wakkeren
https://www.amazon.com/Matthew-Gray/e/B00300RIB6
Ik geef Engels, geen geschiedenis. Maar de uitnodiging staat. Eigen ervaring is beter dan obscure websitesquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:32 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ben jij eng eng eng persoon ChrisCarter.
Kan jij de geschiedenis niet handelen.
https://forum.fok.nl/topic/2375393/3/50quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:33 schreef 2600 het volgende:
[..]
Leuke boeken, vast een fascinerende mening van de auteur,...
Maar ik wil eerst graag weten voor hoever de mensen die zeggen dat het een inside job gelijk hebben.
Er er is veeeeeeeeeeele malen meer hard bewijs voor een inside job, dan voor een aanslag door outsiders, ongeacht hun herkomst.
Architecten en ingenieurs die hun geloofwaardigheid op het spel zetten, zijn vele malen geloofwaardiger dan geblaat van de overheid, die nota bene gebouw 7 niet eens hebben genoemd in het officiele rapport over die dag.
http://www.ae911truth.org/gallery/evidence.html
Het was "maar" een wolkenkrabber van 47 verdiepingen, geen vliegtuig bij in de buurt geweest, en de instorting was 20 min van te voren aangekondigd door de BBC, maar het is geen complot ?
De overheid heeft een steek laten vallen, maar de pro's uit verschillende vakgebieden ( architecten/ piloten/ brandweer/ enz... ) hebben allemaal hun best gedaan om de simpele waarheid aan het licht te brengen.
Waarom zou je daar als leraar iets mee moeten dan? Dat mag die leerling toch gerust denken? Ik lig er niet wakker van in elk geval. Wat ik in elk geval zou voorkomen in die situatie is een oneindige welles nietes discussie op te starten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:37 schreef 2600 het volgende:
ik zal de vraag opnieuw formuleren.
Wat doe je als leraar..... als een officiele versie van een gebeurtenis zoals 9/11 door je leerling totaal ongeloofwaardig wordt gemaakt aan de hand van vele voorbeelden, inclusief keihard wetenschappelijk bewijs ?
( zoals bijvoorbeeld Boeing, die formeel verklaart dat de vliegtuigen nooit met de snelheden hadden kunnen vliegen als de overheid zegt,.... simpelweg omdat het fysiek onmogelijk is )
Alsof een leerling daar bewijs voor kan leveren.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:37 schreef 2600 het volgende:
ik zal de vraag opnieuw formuleren.
Wat doe je als leraar..... als een officiele versie van een gebeurtenis zoals 9/11 door je leerling totaal ongeloofwaardig wordt gemaakt aan de hand van vele voorbeelden, inclusief keihard wetenschappelijk bewijs ?
( zoals bijvoorbeeld Boeing, die formeel verklaart dat de vliegtuigen nooit met de snelheden hadden kunnen vliegen als de overheid zegt,.... simpelweg omdat het fysiek onmogelijk is )
Wellicht dat Guyvie daar een zinnig antwoord op kan geven. Hij geeft les in geschiedenis dacht ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:37 schreef 2600 het volgende:
ik zal de vraag opnieuw formuleren.
Wat doe je als leraar..... als een officiele versie van een gebeurtenis zoals 9/11 door je leerling totaal ongeloofwaardig wordt gemaakt aan de hand van vele voorbeelden, inclusief keihard wetenschappelijk bewijs ?
( zoals bijvoorbeeld Boeing, die formeel verklaart dat de vliegtuigen nooit met de snelheden hadden kunnen vliegen als de overheid zegt,.... simpelweg omdat het fysiek onmogelijk is )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |