abonnement Unibet Coolblue
pi_171403568
Als Bosz Dolberg meeneemt zou dat wel direct de komst van Huntelaar verklaren.
blablablabla
pi_171403586
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je doet net alsof veltman dan wel een genie is, die speelt ook vaak zat balletjes breed dan. Enige wat hij heeft is dat hij met een lange bal beter kan openen.

Het is de afweging maken. Iets beter voetbal met een veel slechter voetbal. Of iets minder goed voetbal met een veel betere verdediger.
Ik zeg nergens dat Veltman een genie is. Jij denkt dat omdat ik jouw visie niet deel, maar ik zeg alleen dat Veltman dat beter doet. En ja, ik zie dan liever iemand die beter voetbalt dan iemand die zijn slidingshow opvoert. In twee jaar tijd is hij aan de bal niet of nauwelijks verbeterd.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:03:09 #278
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171403619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat Veltman een genie is. Jij denkt dat omdat ik jouw visie niet deel, maar ik zeg alleen dat Veltman dat beter doet. En ja, ik zie dan liever iemand die beter voetbalt dan iemand die zijn slidingshow opvoert. In twee jaar tijd is hij aan de bal niet of nauwelijks verbeterd.
En in 2 jaar tijd is veltman niet verbeterd in het verdedigen en heeft totaal geen dreiging. Leuk dat hij hij als back op het middenveld wat beter voetbalt. Pfoe, heb je echt wat aan _O-.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_171403653
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dit seizoen doe je niet heel snel over. De verwachtingen zijn ook torenhoog.
Ik denk dat een titel, mooie CL-campagne meer waard is dan dit seizoen waar een verloren EL-finale eigenlijk het hoogtepunt was. Bosz heeft het pas sinds een half jaartje op de rit, het is niet alsof hij meerdere seizoenen iets tastbaar heeft neer weten te zetten :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:00 schreef Elan het volgende:
Als Bosz Dolberg meeneemt zou dat wel direct de komst van Huntelaar verklaren.
Om direct in de basis te gooien bij Dortmund? Lijkt me sterk.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:06:41 #280
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171403666
Dit blijft toch een oneindige discussie. Veltman of tete. Uiteindelijk zal tete het toch wel verder schoppen qua niveau :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_171403684
Interessant die discussie over de defensie van Ajax..

mag ik me er ook mee bemoeien? Nee....ik doe het toch

Ik vind de ajax defensie voetballend waarschijnlijk 1 van de beste van europa.....maar het grote probleem is ze missen BODY......

Geen enkele spits ligt wakker van die jochies .....

Als die sanchez de body van Botteghin had gehad had juventus hem nu al gecontracteerd.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171403692
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Dit blijft toch een oneindige discussie. Veltman of tete. Uiteindelijk zal tete het toch wel verder schoppen qua niveau :).
Ik denk vooral dat de keuze die hij aankomende zomer maakt doorslaggevend zal zijn. Laat hij zich door Mino warm maken voor het grote geld en beland hij dus ergens op de bank moet ik het nog maar zien.
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 20:08:34 #283
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171403693
Inzamelactie om Bosz te behouden bitte
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:09:26 #284
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171403712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:08 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat de keuze die hij aankomende zomer maakt doorslaggevend zal zijn. Laat hij zich door Mino warm maken voor het grote geld en beland hij dus ergens op de bank moet ik het nog maar zien.
Bij Ajax zit hij ook al op de bank door bosz.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:09:49 #285
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171403723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Interessant die discussie over de defensie van Ajax..

mag ik me er ook mee bemoeien? Nee....ik doe het toch

Ik vind de ajax defensie voetballend waarschijnlijk 1 van de beste van europa.....maar het grote probleem is ze missen BODY......

Geen enkele spits ligt wakker van die jochies .....

Als die sanchez de body van Botteghin had gehad had juventus hem nu al gecontracteerd.....
Waarom doe je uberhaupt nog zoveel moeite voor dit soort domme posts?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_171403729
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Inzamelactie om Bosz te behouden bitte
doe even normaal man :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 20:10:46 #287
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171403735
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

doe even normaal man :)
Jij wil vast ook wat inleggen klaas als ik je posts zo lees
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Forum Admin vrijdag 2 juni 2017 @ 20:11:47 #288
35723 crew  GGMM
pi_171403756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Jij wil vast ook wat inleggen klaas als ik je posts zo lees
Lees jij zijn posts? :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_171403758
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Jij wil vast ook wat inleggen klaas als ik je posts zo lees
heel veel zelfs #boszmoetblijven #feyenoordkampioenin2018 :'(


bosz moet sowieso blijven om mij gelijk te bewijzen over hem...dus ik hoop dat hij blijft.

anders krijgen we weer verhalen als bosz was gebleven dan was het anders gelopen...

ik kan me trouwens niet voorstellen dat hij vertrekt na 1 jaar....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171403924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Om direct in de basis te gooien bij Dortmund? Lijkt me sterk.
Dolberg zou natuurlijk op termijn de perfecte opvolger zijn van Aubameyang
blablablabla
pi_171403936
quote:
Ajax hengelt Deens talent Jensen binnen

Ajax maakt vrijdag melding van de komst van het Deense talent Victor Jensen. De zeventienjarige speler komt over van FC Kopenhagen en tekent een driejarig contract. Ajax zou volgens een journalist zo'n 3,5 miljoen euro (exclusief bonussen) betalen.

Jensen is Deens jeugdinternational en werd door toedoen van John Steen Olsen, die in het verleden al talloze Scandinavische talenten naar Ajax haalde, aanbevolen voor Ajax. Marc Overmars is lovend over de Ajax-scout. 'Complimenten voor onze Deense scout John Steen Olsen, mede dankzij zijn inspanningen komt Jensen naar Amsterdam.'

Vanaf komend seizoen start Jensen in de O19 van de Amsterdammers. Een team dat de club al van buitenaf de afgelopen jaren vaker versterkte. Onder meer Boy Kemper, Pascal Struijk, en Sebastian Pasquali kwamen over van respectievelijk Volendam, ADO en Melbourne City. Ook de Hongaren Szabolcs Schön, Oliver Horvath en de Roemeen Ricardo Farcas zullen actief zijn in het elftal van Aron Winter.

Olsen was de afgelopen jaren al goed voor de transfers van onder meer Lucas Andersen en Kasper Dolberg, maar hij wordt nog steeds het meest geroemd om zijn deal rondom Zlatan Ibrahimovic. De Zweed werd aanbevolen en uiteindelijk overgenomen door Ajax.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:21:11 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171403968
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:19 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is wel een flink bedrag zeg.
Oh.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:22:39 #293
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171404006
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Dolberg zou natuurlijk op termijn de perfecte opvolger zijn van Aubameyang
Laat hem eerst even twee seizoenen bij Ajax 20+ goals maken in de competitie nog. Wat interlands al gespeeld hebben en nog wat Europese ervaring, pas dan moet je naar dat soort clubs gaan.
Oh.
pi_171404021
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Dolberg zou natuurlijk op termijn de perfecte opvolger zijn van Aubameyang
Ik denk niet dat Dortmund een megasom gaat betalen voor een tweede spits. Bovendien hebben ze die Isak ook al vastgelegd afgelopen winter ;). Dortmund heeft meer nood aan een spits die er direct staat bij een vertrek van Aubameyang, en dat zal niet Dolberg zijn. Eerder spelers zoals Lacazette of Icardi.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 20:23:31 ]
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 20:26:33 #295
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171404094
Freekje bevestigt overigens niet de interesse toch? Ik zie hem alleen maar melden dat Duitse media dat melden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 20:27:21 #296
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171404118
quote:
Ruben Jongkind, een van de vertrokken grondleggers van het Plan Cruijff bij Ajax, geniet van alle euforie over de doorgebroken jeugd bij Ajax. Maar hij waarschuwt ook. 'Laten we hopen dat de geschiedenis zich niet herhaalt.'

Jongkind was samen met Wim Jonk verantwoordelijk voor het Plan Cruijff voor onder andere de jeugdopleiding. De breuk eind 2015 vanwege een verschil van inzicht en interne weerstand deed pijn, maar dat weerhoudt Jonk en Jongkind er niet van te genieten van alle euforie.

'Als je met jeugd werkt, zie je pas jaren later het resultaat in een eerste elftal. Wat er nu uitkomt, zag je de afgelopen vijf jaar al ontstaan', zegt Jongkind tegen VI. 'Talenten met veel potentie, die op een juiste manier moesten worden begeleid. Dan heb je het over techniek, tactiek, mentaal en fysiek. Op al die gebieden hebben we in binnen- en buitenland veel teweeggebracht en heeft de jeugdopleiding een goede impuls gekregen.'

'Wij waren misschien te vroeg en gingen te snel voor de club. Met deze trainer, een betere scouting en gerichte investeringen komt het er nu uit, waar wij allang naartoe wilden. Dat had ook eerder gekund, dan was je nu wellicht verder geweest', aldus Jongkind.

'Er moet voor worden gewaakt dat er weer belangrijke zaken wegvallen bij de jeugd, dat zou jammer zijn. Dan heb ik het niet alleen over fysieke begeleiding, maar ook over de afstemming tussen de onder-, midden- en bovenbouw door het afschaffen van de in mijn ogen noodzakelijke afdeling Methodologie', vervolgt Jongkind.

'Een onderdeel waarmee ik denk dat het Portugese en Spaanse voetbal in de breedte ons voorbij is gestreefd. En de individuele aandacht moet op peil blijven. Wat we opvangen, namelijk dat een groot gedeelte van spelers begeleiding buiten Ajax zoekt, is tekenend. Laten we hopen dat de geschiedenis zich niet herhaalt, dus niet weer een aantal jaren vruchten plukken van een Cruijffiaanse opleiding, maar dat het ondertussen dichtslibt aan de onderkant. Alles draait uiteindelijk om een lopend systeem, waardoor uitzonderlijke talenten worden voortgebracht. Het succes dit seizoen moet niet incidenteel blijven.'

Lees op VI PRO het hele verhaal van Ruben Jongkind en de talentenfabriek van Ajax
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171404134
Bosz gaat niet weg
Gino ♥
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:31:35 #298
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171404214
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:27 schreef Tjacka het volgende:
Bosz gaat niet weg
Ziyech. Komt. Niet.

Stijn moet dus zeggen : Bosz. Gaat. Niet. Weg.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:32:04 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171404235
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Daar las ik al verhalen over dat het in de jeugd echt veel minder gaat met de ontwikkeling van die talenten ja. Zou toch zonde zijn
Oh.
pi_171404680
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:19 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

3,5 miljoen voor een talentje.
jezus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')