abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juni 2017 @ 12:44:32 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171395026
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***
pi_171395349
Poeh voor mij was het eigenlijk iets te warm om een uur buiten te lopen
  vrijdag 2 juni 2017 @ 13:03:55 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171395444
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:41 schreef DeLuna het volgende:
MFP ging er helemaal een feestje maken vanochtend toen bleek dat ik 2,1kg ben afgevallen. Waarom dat getal?? :')
Heb je niet een doel ingesteld waar je nu dus opzit / net onder zit? Dan doet hij dat meestal

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
25 kilo cue! Dat is een hele mooie mijlpaal!
Ben er nog niet he ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
Die -25 heb je volgens mij al ruim gehaald qua vetverlies want jij moet met al dat sporten toch inmiddels al een enorme berg spieren hebben opgebouwd ook?

Maar goed, dan nog snap ik wel dat je die -25 aan wil tikken hoor. :Y

Heel knap! _O_ Ook al bij 24,9. :Y
Qua vetpercentage is er nu zo'n 16% vanaf (volgens thuisweegschaal). En zo'n 22cm buikomtrek. Dus het gaat lekker :)
Qua spieren mag ik het hopen, maar is nog niet geheel zichtbaar, aangezien ik nog genoeg vet heb :)
  vrijdag 2 juni 2017 @ 13:13:05 #4
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171395592
Nice Cue!

Ik ben echt van mijn plateau gekiept geloof ik, weer een halve kilo minder tov maandag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_171395614
Geweldige prestatie Cue! Ook al ben je er nog niet, je hebt hiermee echt al veel bereikt.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 13:22:36 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171395801
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je niet een doel ingesteld waar je nu dus opzit / net onder zit? Dan doet hij dat meestal

[..]

Ben er nog niet he ;)

[..]

Qua vetpercentage is er nu zo'n 16% vanaf (volgens thuisweegschaal). En zo'n 22cm buikomtrek. Dus het gaat lekker :)
Qua spieren mag ik het hopen, maar is nog niet geheel zichtbaar, aangezien ik nog genoeg vet heb :)
Nou, zelfs onder die dikke laag spek van mij kan ik echt wel voelen dat mijn bovenarmen veel gespierder zijn na nu 4-5 maanden bootcampen. Kan ook niet anders, want ik kan nu dingen die ik toen echt niet kon. ;)
Maar het zit inderdaad wel verborgen.

22cm buikomtrek! Dat is echt bizar zeg! _O_
***
  vrijdag 2 juni 2017 @ 13:27:56 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171395926
Laat ik eens een lijstje doen:

O: Brinta
T: bakje aardbeien en bessen van de ah to go
T: kiwi gold en wilde perzik
L: 2 boterhammen met halve avocado en 2 zachtgekookte eitjes
T: ?
D?

De rest van de middag weet ik nog even niet zo goed. We hebben het verjaardagsfeestje van onze oudste telg en dat eindigt rond etenstijd met frietjes voor de kinderen maar voor onszelf heb ik eigenlijk niks geregeld.
Ik gok misschien wel weer een dubbele boterham met het een of ander ivm verplichtingen vanavond en weinig tijd.
***
pi_171396036
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:03 schreef Cue_ het volgende:

Qua vetpercentage is er nu zo'n 16% vanaf (volgens thuisweegschaal). En zo'n 22cm buikomtrek. Dus het gaat lekker :)
Qua spieren mag ik het hopen, maar is nog niet geheel zichtbaar, aangezien ik nog genoeg vet heb :)
Wow dat zijn pas resultaten!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 13:55:59 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_171396508
Ijsdraakje ook weer omlaag *O*

Ik ben benieuwd naar het totaalresultaat van week 1 hier. Woensdag is traditioneel mijn ijkdag en in de eerste week raak ik vaak anderhalve kilo kwijt. Zat vanmorgen al op -0,6, na twee dagen dus. Shed all the liquids :+

Vandaag:

O: yoghurt met banaan, aardbeien, muesli
L: twee plakken roggebrood met kaas
T: bakje met zwarte bonen, kikkererwten en tonijn
T: fruit; iets van meloen en frambozen
D: sperziebonen, en kipschnitzel en aardappelen in roomboter gebakken
disclaimer
  Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 14:24:18 #10
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171397090
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je niet een doel ingesteld waar je nu dus opzit / net onder zit? Dan doet hij dat meestal

Daar ben ik echt nog lang niet _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171397095
Bedankt allemaal voor het welkom heten!

Cue_ dat zijn echt mooie resultaten.

Voor diegene die het vroegen, even wat uitleg over de sitsmart methode (ik probeer het ff kort te houden..)

De methode is erop gericht om de risico's en gevolgen van te veel zitten te bestrijden. Het is ontwikkeld door een vrouw die zelf een dwarslaesie heeft en zich afvroeg hoe zij zo gezond mogelijk kon blijven.

De methode gaat uit van 10 principes:
1. Reinig je darmen
2. Goed kauwen
3. Go green smoothies
4. Eet laag glycemisch
5. Suiker vermijden
6. Eet voldoende omega 3
7. Beperk dierlijke eiwitten
8. Drink veel water
9. Voorkom dat je zuur wordt
10. Één keer per week vasten

In het boek staat het hoe en waarom helemaal uitgelegd, ook met onderbouwing en met recepten om je op gang te helpen, maar dan wordt het zo'n lang verhaal. Ik vond het boek heel verhelderend. Het enige wat ik lastig vind hieraan is het beperken van dierlijke eiwitten (ik dronk zo 2 liter melk op een dag en at elke dag vlees op brood en bij de avondmaaltijd) en het vasten..
Maar ik voel me veel fitter, geen buikklachten, geen darmklachten meer en ook ben ik totaal van mijn maagzuur af (ik nam elke dag omeprazol hiervoor). En nu na een maand hoor ik ook al van mensen dat ze het idee hebben dat ik iets ben afgevallen, ook fijn!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 14:30:19 #12
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171397185
Oh, het is zoiets. Een soort Green Happiness light.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 14:56:01 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171397650
Multipost *O* En iedereen alvast bedankt! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Nice Cue!

Ik ben echt van mijn plateau gekiept geloof ik, weer een halve kilo minder tov maandag. :+
Dat is ook fijn!!
Lang op je plateau gezeten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, zelfs onder die dikke laag spek van mij kan ik echt wel voelen dat mijn bovenarmen veel gespierder zijn na nu 4-5 maanden bootcampen. Kan ook niet anders, want ik kan nu dingen die ik toen echt niet kon. ;)
Maar het zit inderdaad wel verborgen.

22cm buikomtrek! Dat is echt bizar zeg! _O_
Heb je ook wel gelijk in. Voel wel spieren etc die ik eerder niet voelde. Al kan dat ook komen doordat je er nu meer op let :P
Al met al, mag ik neit klagen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:24 schreef DeLuna het volgende:

Daar ben ik echt nog lang niet _O-
Wel vreemd dan, zo spontaan een feestdag :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:24 schreef Iloveyoucherrymuch. het volgende:
Maar ik voel me veel fitter, geen buikklachten, geen darmklachten meer en ook ben ik totaal van mijn maagzuur af (ik nam elke dag omeprazol hiervoor). En nu na een maand hoor ik ook al van mensen dat ze het idee hebben dat ik iets ben afgevallen, ook fijn!
Erg mooi om te merken dat je je al zoveel beter voelt door dit te volgen :)
En zeker niet onprettig om te merken dat anderen al iets merken!
pi_171398074
Oké, help. (En het is echt help als ik het op Fok moet gaan vragen.. haha)

Ik weet het even niet meer. Ik moet 50 kilo afvallen, maar het lukt me niet. Ik wil niet leven met dit overgewicht, maar op de een of andere manier gaat het er ook niet af. Vorig jaar heb ik gesport met een personal trainer, maar inmiddels ben ik verhuisd, werk ik full time en krijg ik het gewoon niet voor elkaar om te blijven sporten. Eten is een verslaving sinds mijn zestiende en daar kan ik ontzettend moeilijk mee stoppen.

Ik wil het zo graag, vooral omdat ik dit gewoon niet meer wil en niet lang meer volhoud, maar het lukt gewoon niet. Waar faal ik nou in en waarom kan ik dit niet gewoon?

Vanochtend langs een personal trainer in de buurt geweest. Ik heb iemand nodig die me er doorheen trekt op momenten dat ik eigenlijk wil opgeven. Hij vraagt 600 euro per maand. Hoe graag ik die investering ook zou willen doen, ik heb dat geld gewoon niet. Je hebt misschien veel vakantie in het onderwijs, maar niet zo veel salaris dat ik 600 euro kan missen. En dan mag ik ook nog maar twee keer per week trainen; voor drie keer zit ik op 800 euro. Vorig jaar had ik een gratis trainer die me een gunst wilde doen en ik voel me zo'n ontzettende kneus dat ik hem niet heb kunnen bedanken door ook daadwerkelijk veel af te vallen. Ik ben 13 kilo afgevallen bij hem in een jaar, maar ben er inmiddels in ruim een half jaar alweer 6 aangekomen.

Dus mijn vraag is: Help, wat moet ik doen? Heeft een van jullie heel misschien de sleutel tot succes gevonden? Kan iemand me niet gewoon de hele dag vertellen wat ik moet doen :P?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:18:25 #15
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171398085
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Multipost *O* En iedereen alvast bedankt! :*

[..]

Dat is ook fijn!!
Lang op je plateau gezeten?
Jup, denk dat ik het grootste deel van afgelopen jaar hetzelfde getal op de weegschaal zag. Al moet ik daarbij zeggen dat ik ook niet heel erg actief bezig ben geweest met mezelf een beter eetpatroon aanwennen, dus ergens wel prettig ook. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:29:49 #16
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171398309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:17 schreef Eerin het volgende:
Oké, help. (En het is echt help als ik het op Fok moet gaan vragen.. haha)

Ik weet het even niet meer. Ik moet 50 kilo afvallen, maar het lukt me niet. Ik wil niet leven met dit overgewicht, maar op de een of andere manier gaat het er ook niet af. Vorig jaar heb ik gesport met een personal trainer, maar inmiddels ben ik verhuisd, werk ik full time en krijg ik het gewoon niet voor elkaar om te blijven sporten. Eten is een verslaving sinds mijn zestiende en daar kan ik ontzettend moeilijk mee stoppen.

Ik wil het zo graag, vooral omdat ik dit gewoon niet meer wil en niet lang meer volhoud, maar het lukt gewoon niet. Waar faal ik nou in en waarom kan ik dit niet gewoon?

Vanochtend langs een personal trainer in de buurt geweest. Ik heb iemand nodig die me er doorheen trekt op momenten dat ik eigenlijk wil opgeven. Hij vraagt 600 euro per maand. Hoe graag ik die investering ook zou willen doen, ik heb dat geld gewoon niet. Je hebt misschien veel vakantie in het onderwijs, maar niet zo veel salaris dat ik 600 euro kan missen. En dan mag ik ook nog maar twee keer per week trainen; voor drie keer zit ik op 800 euro. Vorig jaar had ik een gratis trainer die me een gunst wilde doen en ik voel me zo'n ontzettende kneus dat ik hem niet heb kunnen bedanken door ook daadwerkelijk veel af te vallen. Ik ben 13 kilo afgevallen bij hem in een jaar, maar ben er inmiddels in ruim een half jaar alweer 6 aangekomen.

Dus mijn vraag is: Help, wat moet ik doen? Heeft een van jullie heel misschien de sleutel tot succes gevonden? Kan iemand me niet gewoon de hele dag vertellen wat ik moet doen :P?
Een quick fix is er niet, maar het lijkt me op basis van wat je hier typt verstandiger om je eetpatroon aan te pakken in plaats van er PT's tegenaan te gooien. :) Heb je daar al eens begeleiding bij gezocht?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:39:24 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171398509
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:17 schreef Eerin het volgende:
Dus mijn vraag is: Help, wat moet ik doen? Heeft een van jullie heel misschien de sleutel tot succes gevonden? Kan iemand me niet gewoon de hele dag vertellen wat ik moet doen :P
PT is natuurljk heel mooi, maar idd duur.
De vraag is hoeveel begeleiding heb je echt nodig? Iemand die je vertelt hoe het moet, kan je ook wel 1x per 2 weken zien. Of eventueel een dietiste (vaak is 4 uur gratis vanuit de zorgverzekering)

Misschien helpt het plannen van je voeding? Dus echt noteren wat je wanneer eet
Of misschien helpt het juist niet en moet je dat proberen te voorkomen

Eet je juist te veel, probeer kleinere borden te gebruiken
Eet je verkeerde zaken, probeer die 1 voor 1 uit je patroon te gooien. (dus niet ene week chips, andere week mayonaise, maar geleidelijk)

Sport je? Zo nee, wat zou je kunnen doen en wat zou je willen doen?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:39:49 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171398517
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jup, denk dat ik het grootste deel van afgelopen jaar hetzelfde getal op de weegschaal zag. Al moet ik daarbij zeggen dat ik ook niet heel erg actief bezig ben geweest met mezelf een beter eetpatroon aanwennen, dus ergens wel prettig ook. :P
Dat is wel netjes :)
En nu ben je er dus weer meer mee bezig? blijkbaar heeft het ook gelijk effect
pi_171398763
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:17 schreef Eerin het volgende:
Oké, help. (En het is echt help als ik het op Fok moet gaan vragen.. haha)

Ik weet het even niet meer. Ik moet 50 kilo afvallen, maar het lukt me niet. Ik wil niet leven met dit overgewicht, maar op de een of andere manier gaat het er ook niet af. Vorig jaar heb ik gesport met een personal trainer, maar inmiddels ben ik verhuisd, werk ik full time en krijg ik het gewoon niet voor elkaar om te blijven sporten. Eten is een verslaving sinds mijn zestiende en daar kan ik ontzettend moeilijk mee stoppen.

Ik wil het zo graag, vooral omdat ik dit gewoon niet meer wil en niet lang meer volhoud, maar het lukt gewoon niet. Waar faal ik nou in en waarom kan ik dit niet gewoon?

Vanochtend langs een personal trainer in de buurt geweest. Ik heb iemand nodig die me er doorheen trekt op momenten dat ik eigenlijk wil opgeven. Hij vraagt 600 euro per maand. Hoe graag ik die investering ook zou willen doen, ik heb dat geld gewoon niet. Je hebt misschien veel vakantie in het onderwijs, maar niet zo veel salaris dat ik 600 euro kan missen. En dan mag ik ook nog maar twee keer per week trainen; voor drie keer zit ik op 800 euro. Vorig jaar had ik een gratis trainer die me een gunst wilde doen en ik voel me zo'n ontzettende kneus dat ik hem niet heb kunnen bedanken door ook daadwerkelijk veel af te vallen. Ik ben 13 kilo afgevallen bij hem in een jaar, maar ben er inmiddels in ruim een half jaar alweer 6 aangekomen.

Dus mijn vraag is: Help, wat moet ik doen? Heeft een van jullie heel misschien de sleutel tot succes gevonden? Kan iemand me niet gewoon de hele dag vertellen wat ik moet doen :P?
Een PT hoeft niet nodig te zijn. Een diëtiste kan je helpen bij het aanleren van een gezond voedingspatroon. En voor de rest is het denk ik ook vooral zoeken naar een leefstijl die bij je past en als het bij je past kan je het waarschijnlijk ook goed volhouden.
Maar naar mijn mening kan men het je nog zo goed vertellen, maar je moet uiteindelijk zelf de wilskracht en discipline hebben om het vol te houden..
pi_171399649
Dank je voor de snelle reacties allemaal :)

Het probleem is een beetje veelzijdig.
a) eetprobleem: ik heb een haat-liefdeverhouding met eten. Ik heb boulimia gehad tot ongeveer twee jaar geleden, waarbij ik een heel raar eetpatroon heb gevormd: ik at drie dagen per week (di-do-za) en de rest van de dagen at ik niks. Ik voelde me dan altijd heel trots en dat gevoel heb ik nog steeds. Hoe word je dan toch dik? Nou, die drie dagen waarop ik at ging ik troep eten. Chips, snoep, taart, koek, alles met vooral suikers. Inmiddels, sinds twee jaar, eet ik elke dag avondeten, maar de andere maaltijden schieten er vaak nog bij in. Ik vind het heel moeilijk om de discipline op te brengen om te eten, zeker de lunch. Ontbijt lukt 50% van de tijd nog wel. Lunch eigenlijk 90% van de tijd niet. Ik heb dan weer honger aan het eind van de dag. Soms krijg ik dan vreetbuien.
b) sporten: ik sport heel graag, maar ik maak er geen tijd voor. Ik sport nu max. een keer per week en zou dit veel meer willen doen, maar ik ben echt kapot als ik thuis ben (heeft ook te maken met punt a) waardoor ik mezelf niet meer naar de sportschool kan slepen.
c) doorzettingsvermogen: geloof me, ik weet alles. Ik heb bij diëtisten gelopen, de PT was voedingsdeskundige en ik weet precies wat ik moet doen. Ik snap dat ik niet moet vasten, omdat ik dan juist eetbuien krijg. Ik weet wat ik wel en niet kan eten. Maar ik negeer die kennis gewoon en doe dan wat ik altijd gewend ben geweest. En ik erger me er kapot aan dat ik zo slap ben en dat ik niet gewoon mezelf een schop onder m'n reet kan geven om gewoon fatsoenlijk te eten en een paar keer in de week te gaan sporten.

Dus ik begin nu vrij wanhopig te worden, omdat ik mijn ratio zich afvraagt wanneer de rest van mijn karakter eindelijk genoeg problemen ziet in het dik zijn. Het voelt heel gek, alsof mijn hersenen vechten met de rest van mijn lichaam (dat bedoel ik niet zweverig, ik ben niet zweverig :P). Ik wil het niet opgeven, ik wil gewoon normaal zijn en ik snap niet dat ik niet handel naar wat ik weet en voel.

Hoe doen jullie dat? Waarom kunnen jullie het wel en ben ik zo'n kneusje?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 16:38:07 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171399954
Je bent absoluut geen kneusje, want we strugglen erallemaal mee. De 1 meer dan de ander en het verschilt per periode hoeveel.

Denk vooral dat je niet teveel tegelijkertijd moet willen veranderen, dus niet zowel a b als c
De theorie ken je in ieder geval, dat is al stap 1

Het moeilijkste is t ook daadwerkelijk doen en volhouden. Dat kan enkel jijzelf, met misschien op bepaalde manieren ondersteuning van anderen.

Als ik t zo lees lijkt het me verstandig om eerst aandacht te geven aan het regelmatiger eten. Want dat is beter voor je lichaam en zal daardoor hopelijk ook ervoor zorgen dat je savonds minder gaat snaaien

Probeer misschien ipv een grote lunch, twee kleine te nemen bv. Bakje met fruit of kwark of boterham die je simpel naast je neer kan zetten en eruit kan eten.

Zorg er wel voor dat je in deze fase nog niet teveel op je gewicht gaat letten, aangezien de kans bestaat dat je eventueel juist aankomt in het begin doordat je meer eet dan gewend.
Maar dat kan je in de periode erna weer corrigeren, door op het soort voedsel te letten of wanneer je weer meer energie hebt, dan wat meer te gaan sporten bv.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 16:39:44 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171399988
Daarbij moet je niet vergeten, als het 1 dag of 1 week niet zo gaat als je wilt, is dat niet gelijk erg. Begin de dag erna weer opnieuw. Elke dag is meegenomen, want dat is er 1 meer dan je anders had gehad.

En probeer het echt bij te houden, bv in MyFitnessPal app. Ook je vochtinname, zodat het geen giswerk of herinnering is. Maar je ook in de loop der tijd kan terugkijken en zien dat er verbeteringen zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2017 @ 16:42:23 #23
43556 miss_dynastie
pi_171400033
Maar heb je ook hulp gezocht bij je eetstoornis zelf? Dus niet het gevolg (overgewicht), maar de oorzaak.
pi_171401273
Lieve Eerin, kijk alsjeblieft uit met dingen als je voeding tracken en allerlei regeltjes over wat je wel of niet zou moeten eten. Zoek ondersteuning en pak je eetstoornis bij de wortel aan! Als ik zo hoor ben je al een heel eind op de goede weg met in ieder geval iedere dag avondeten :)
pi_171401342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar heb je ook hulp gezocht bij je eetstoornis zelf? Dus niet het gevolg (overgewicht), maar de oorzaak.
Dit. Daar is misschien wel veel meer te halen op dit moment.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 juni 2017 @ 17:46:03 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171401370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar heb je ook hulp gezocht bij je eetstoornis zelf? Dus niet het gevolg (overgewicht), maar de oorzaak.
dat inderdaad? Ik zou op zoek gaan naar een psycholoog.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 17:50:28 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171401444
Vanavond naar de hamam, had gelukkig nog wat oude zwemkleding. Koos eerst voor de tankini (volgens mij heet t zo), maar ga gewoon voor de bikini.
Tussen toch enkel vrouwen daar schijnt.
pi_171401537
Leuk Cue_! Is dit je eerste keer? :)

Ik heb al de hele dag onwijze koppijn. Te lang in de zon en te weinig gedronken volgens mij. Nu maar een literfles water binnen handbereik gezet.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:00:39 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171401575
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:57 schreef Iloveyoucherrymuch. het volgende:
Leuk Cue_! Is dit je eerste keer? :)

Ik heb al de hele dag onwijze koppijn. Te lang in de zon en te weinig gedronken volgens mij. Nu maar een literfles water binnen handbereik gezet.
2e x hamam, maar vorige keer is zeker 8 jaar terug ofzo, als niet meer.

En laatste keer iets met water is zeker 5 jaar geleden denk ik zo, en toen gewoon een zwempak.

Vergeet idd niet te drinken dan!
pi_171403338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar heb je ook hulp gezocht bij je eetstoornis zelf? Dus niet het gevolg (overgewicht), maar de oorzaak.
Ja heb ik hulp voor gezocht :) er is bij mij niet een heel duidelijke oorzaak, behalve een totaal gestoord idee over eten. Dat bestond al voor de stoornis begon (hele jeugd). Eten is echt de vijand geweest altijd.

Ik denk idd dat zo'n dubbele lunch (kan even niet quoten) een heel goed idee is :) ik merk dat een hele salade altijd wel een leuk idee is, maar dat ik op het moment zelf dan niet wil eten. Kwark met fruit en misschien een boterham klinkt al beter!

Iedereen heeft idd weleens moeite, dat is ook zo. Maar vandaag zat ik er echt even totaal doorheen. Wel goed avondeten gehad, en ik ga die app downloaden om het bij te houden! Heb ik al eens half half gedaan, maar nu wil ik gewoon die knop om :)
pi_171403463
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:39 schreef Tele6 het volgende:
Lieve Eerin, kijk alsjeblieft uit met dingen als je voeding tracken en allerlei regeltjes over wat je wel of niet zou moeten eten. Zoek ondersteuning en pak je eetstoornis bij de wortel aan! Als ik zo hoor ben je al een heel eind op de goede weg met in ieder geval iedere dag avondeten :)
Eens :Y

Veel plezier Cue!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:16:48 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171403863
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Laat ik eens een lijstje doen:

O: Brinta
T: bakje aardbeien en bessen van de ah to go
T: kiwi gold en wilde perzik
L: 2 boterhammen met halve avocado en 2 zachtgekookte eitjes
T: ?
D?

De rest van de middag weet ik nog even niet zo goed. We hebben het verjaardagsfeestje van onze oudste telg en dat eindigt rond etenstijd met frietjes voor de kinderen maar voor onszelf heb ik eigenlijk niks geregeld.
Ik gok misschien wel weer een dubbele boterham met het een of ander ivm verplichtingen vanavond en weinig tijd.
Zal ik 'm eens afmaken? :') :@

O: Brinta
T: bakje aardbeien en bessen van de ah to go
T: kiwi gold en wilde perzik
L: 2 boterhammen met halve avocado en 2 zachtgekookte eitjes
T: 4 granenbiscuitjes, 1 chocolademuffin, 3 stroopwafels
D: 1 klein handje frietjes (als in de restjes van mijn kinderen), 1 perenijsje

Dus :') :@
Wel inmiddels 13000 stappen en ik ga nog even een uurtje zweten met de band. Ben benieuwd naar de weegschaal morgen. :o :D
***
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:36:39 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_171404346
Ik realiseerde me van de week hoeveel kcal er eigenlijk in stroopwafels zit. 3 stroopwafels is 540 kcal.
Ik verbaas me steeds minder over mijn 30 zwangerschapskilo's _O-
disclaimer
  vrijdag 2 juni 2017 @ 20:40:54 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_171404438
Eerin, ik denk ook niet dat wij je echt kunnen helpen. Want de antwoorden die je hier krijgt werken prima voor mensen bij wie het geen flink psychologisch probleem is. Ik denk ook dat je de hulp in een andere hoek moet zoeken. Veel succes in ieder geval, het klinkt pittig :*
disclaimer
  vrijdag 2 juni 2017 @ 21:16:50 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171405244
mijn lijstje was redelijk in intentie.. in uitvoering wat minder

O: 2 gebakken eieren
t: gezouten amandelen van BWL
L: wrap met gerookte kipfilet
en toen ging het mis..
t: 13 snoepjes uit de snoeppot op werk
t: 1 twix
t: 2 rijstwafels met humus
t: hide'n seek almonds :9~
D: bietenburger met sla, tomaat,komkommer en augurk op 1 thinbread

nu nog zorgen dat het gesnoep niet gebeurt :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 2 juni 2017 @ 21:20:04 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171405327
Eerin.. Eens met de anderen hier.
Je kan natuurlijk meenemen en inspiratie opdoen mbt de lijstjes hier ( niet die hierboven van mij :P )
en evt lijstjes posten.. maar dit is wel een topic voor mensen die een redelijk normale relatie met eten hebben.. dus de psychische kant daar kunnen we je denk ik niet mee helpen..

succes iig!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_171406524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij moet je niet vergeten, als het 1 dag of 1 week niet zo gaat als je wilt, is dat niet gelijk erg. Begin de dag erna weer opnieuw. Elke dag is meegenomen, want dat is er 1 meer dan je anders had gehad.

En probeer het echt bij te houden, bv in MyFitnessPal app. Ook je vochtinname, zodat het geen giswerk of herinnering is. Maar je ook in de loop der tijd kan terugkijken en zien dat er verbeteringen zijn.
Dit was voor mij de overtreffende stap waardoor het nu wel lijkt te lukken.
En MPF is echt een heel goed hulpmiddel, ik heb een goede weegschal gekocht en weeg alles af.
Alleen buiten de deur eten is nog wel eens lastig, maar een goede schatting is ook niets mis mee.

Ik begon altijd enthousiast met afvallen en faalde dan na een paar dagen door vet te gaan eten en dan dacht ik, fuck it ook maar, dan maar dik.
Nu eet ik 1x per week lekker ongezond, vrijdagavond.
Vanavond patat op met shoarma en turks brood en 3 biertjes.
Dik 3000 kcal deze hele dag.
Maar rest van de week onder de 1900 kcal gebleven terwijl ik er 2900 nodig heb dus ik ben dinsdag op mijn weegdag gewoon weer een kilo kwijt als ik tot dinsdag normaal eet.

Dat heb ik nu ingezien en dat helpt enorm.
Ik denk dat veel mensen te streng zijn voor zichzelf, geef het wat tijd, dan maar langzamer afvallen.
Ik had 50 kilo overgewicht, nu nog 44 kilo.
Die 44 kilo heb ik 14 jaar over gedaan, dan kan ik daar ook wel 2 jaar over doen om dat weer kwijt te raken.

En ik voel mijn echt beter nu, veel meer energie, mijn tinnitus is minder en ik heb meer zin in dingen.
Ik heb zelf zoveel energie dat ik 's avonds in bed nog helemaal niet moe ben :').
Hoog tijd om te gaan sporten dus.

Ik hoop dat je er wat aan hebt Eerin, succes!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_171406791
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:04 schreef junkiexp het volgende:

[..]
Ik begon altijd enthousiast met afvallen en faalde dan na een paar dagen door vet te gaan eten en dan dacht ik, fuck it ook maar, dan maar dik.
Die gedachte heb ik zo vaak gehad. En dan dacht ik na 2 dagen weer, nee ik moet echt afvallen !
pi_171407520
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:14 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Die gedachte heb ik zo vaak gehad. En dan dacht ik na 2 dagen weer, nee ik moet echt afvallen !
Inderdaad, deze is zo herkenbaar!

@Eerin, ik sluit mij aan bij wat de rest zegt. Ik denk dat het goed is als je de oorzaak van je eetprobleem aanpakt.

Mijn lijstje van vandaag:

Late O: handje druiven, schaaltje blauwe bessen en aardbeien
T: paprika in reepjes met hummus als dip
T: schaaltje ongezouten notenmix
D: zoete puntpaprika met spinazie, bosui, courgette, feta en pijnboompitten

En 2,5 liter water

Is erg weinig doordat ik vanochtend geen trek had en me erg beroerd voelde door de warmte. Zometeen nog wat soja yoghurt met lijnzaad.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:49:44 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171409453
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik realiseerde me van de week hoeveel kcal er eigenlijk in stroopwafels zit. 3 stroopwafels is 540 kcal.
Ik verbaas me steeds minder over mijn 30 zwangerschapskilo's _O-
Ja zeg! Had je dat vanmiddag niet kunnen zeggen! Vķķr ik ze opat! ;)
***
  zaterdag 3 juni 2017 @ 08:28:17 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_171413086
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja zeg! Had je dat vanmiddag niet kunnen zeggen! Vķķr ik ze opat! ;)
Ik bedoelde het niet zo lullig als dat het er staat :@ en ik weet ook heus dat jij die dingen ook weet.
Ik kan die dingen ook moeilijk in huis hebben. Het is of ze magnetisch zijn. Maar het bewuste besef dat ze zķ heftig zijn maakt voor mij wél dat ik ze iets minder makkelijk met stapels in mijn mond stop.
disclaimer
pi_171413699
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik realiseerde me van de week hoeveel kcal er eigenlijk in stroopwafels zit. 3 stroopwafels is 540 kcal.
Ik verbaas me steeds minder over mijn 30 zwangerschapskilo's _O-
Ver weg blijven van kokosmakronen
  zaterdag 3 juni 2017 @ 09:47:58 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_171413842
Kokos vind ik dik ranzig dus dat komt wel goed :')
disclaimer
  zaterdag 3 juni 2017 @ 09:50:49 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171413881
De stats sinds september 2016 *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171413952
Goed bezig Cue!

Lijstje:
O: kwark
L: salade met gerookte kip en aardbeien in sinaasappeldressing
T: paprika
D: spaghetti
T: nog iets van bites of aarbeien/druiven/paprika

Verder 10k stappen
pi_171414001
Dikzak meldt :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171414033
Ik heb tijdens mijn vakantie onbeschoft lekker (en veel) gegeten! Maar nu wil ik echt serieus die kilo's kwijt die er al sinds september aan zitten.

Ik wilde dat doen door op een wat bewustere manier met eten om te gaan, dus niet allemaal dingen die weinig kcal bevatten maar wel de hele dag door grazen, maar gewoon genieten van de goede dingen. Toen at ik vanochtend volle kwark en ooohh dat is zo veel lekkerder dan magere kwark! Maar met 125 kcal per 100 gram weet ik toch niet of ik dan nog binnen de kcal kan blijven :( Dus nog even op zoek naar de ideale mix.

Lijstje van vandaag is nog even moeilijk want ik weet nog niet wat ik ga eten, in ieder geval wel 25km fietsen en een 10km wedstrijd hardlopen vandaag.
Startpunt: 69,0 kg (alhoewel dat waarschijnlijk wel incl. wat vocht/zoutkilo's van de vakantie is).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171414062
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb tijdens mijn vakantie onbeschoft lekker (en veel) gegeten! Maar nu wil ik echt serieus die kilo's kwijt die er al sinds september aan zitten.

Ik wilde dat doen door op een wat bewustere manier met eten om te gaan, dus niet allemaal dingen die weinig kcal bevatten maar wel de hele dag door grazen, maar gewoon genieten van de goede dingen. Toen at ik vanochtend volle kwark en ooohh dat is zo veel lekkerder dan magere kwark! Maar met 125 kcal per 100 gram weet ik toch niet of ik dan nog binnen de kcal kan blijven :( Dus nog even op zoek naar de ideale mix.

Lijstje van vandaag is nog even moeilijk want ik weet nog niet wat ik ga eten, in ieder geval wel 25km fietsen en een 10km wedstrijd hardlopen vandaag.
Startpunt: 69,0 kg (alhoewel dat waarschijnlijk wel incl. wat vocht/zoutkilo's van de vakantie is).
Ik sluit me hierbij aan. (behalve bij de 69 kg :') I wish )

Ik vind de Skyr van de lidl goed te pruimen. Niet zo wrang. Wel maar 52 kcal per 100 gram :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171414079
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan. (behalve bij de 69 kg :') I wish )

Ik vind de Skyr van de lidl goed te pruimen. Niet zo wrang. Wel maar 52 kcal per 100 gram :)
Goede tip!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_171414097
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Goede tip!
*)

Goed, ontbijt is op. Plak roggebrood met rookvlees. :9 En koffie. Altijd koffie.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 10:07:58 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_171414131
Lonaa O+ tramposa O+
disclaimer
pi_171414132
Anderhalve week me laten gaan, dus was vandaag onwijs bang voor het weekmoment. Maar het was maar +0.4 kg, dus viel me hartstikke mee!
  zaterdag 3 juni 2017 @ 10:08:23 #53
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_171414138
Ondertussen weeg ik 61,4kg.

*O*

Ik probeer frisdrank te vermijden en bruiswater te drinken.

Frisdrank is voortaan voor weekends.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 10:09:17 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_171414146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:50 schreef Cue_ het volgende:
De stats sinds september 2016 *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
super zeg _O_ mag je met recht trots op zijn!
disclaimer
pi_171414154
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Lonaa O+ tramposa O+
Voordeel aan gezond eten nooit vol kunnen houden, we komen elkaar altijd weer tegen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171414157
Lijstje trouwens van vandaag:
O: 250 gr. magere kwark
L: 2 pistolets
T: aardbeien
D: BBQ

Bewust gedurende de dag niet zo veel, aangezien die calorieën tijdens de BBQ toch wel worden gegeten. Verder wil ik tijdens de BBQ vooral veel fruit eten en salades eten :)
pi_171414168
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:50 schreef Cue_ het volgende:
De stats sinds september 2016 *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow impressive zeg! Goede herinnering trouwens, ik ga mijn meetlint er ook even bij zoeken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 3 juni 2017 @ 10:22:32 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_171414309
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voordeel aan gezond eten nooit vol kunnen houden, we komen elkaar altijd weer tegen. :7
sad but true :')
disclaimer
  zaterdag 3 juni 2017 @ 10:25:05 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_171414345
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:09 schreef Pinuts het volgende:
Lijstje trouwens van vandaag:
O: 250 gr. magere kwark
L: 2 pistolets
T: aardbeien
D: BBQ

Bewust gedurende de dag niet zo veel, aangezien die calorieën tijdens de BBQ toch wel worden gegeten. Verder wil ik tijdens de BBQ vooral veel fruit eten en salades eten :)
paar stukkies vlees kan ook echt wel. Je moet vooral ver van sausjes en stokbrood blijven.

Ik mik tegenwoordig altijd veel groenten op de bbq. Dikke plakken snijden en dan insmeren met olie en peper en zout. Héérlijk!
disclaimer
pi_171414366
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

paar stukkies vlees kan ook echt wel. Je moet vooral ver van sausjes en stokbrood blijven.

Ik mik tegenwoordig altijd veel groenten op de bbq. Dikke plakken snijden en dan insmeren met olie en peper en zout. Héérlijk!
Ja paar stukjes vlees eet ik inderdaad ook wel :) Maar ik zou zo een heel stokbrood kunnen eten als het moet. Dus denk dat ik vandaag voor mezelf gewoon een max van 5 a 6 stukjes ga instellen.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 10:33:43 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171414480
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 08:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet zo lullig als dat het er staat :@ en ik weet ook heus dat jij die dingen ook weet.
Ik kan die dingen ook moeilijk in huis hebben. Het is of ze magnetisch zijn. Maar het bewuste besef dat ze zķ heftig zijn maakt voor mij wél dat ik ze iets minder makkelijk met stapels in mijn mond stop.
Oh, maar ik vatte het niet rot op hoor! :*
Ik probeer het ook te vermijden en áls we ze hebben dan gaan ze in de snoepkist waarvan ik de code van het slot niet weet. ;)
Maar ja, nu waren ze over van het feestje van de oudste en moesten wij ons een uurtje vermaken in een trampoline-paradijs. ;) #faal

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 09:50 schreef Cue_ het volgende:
De stats sinds september 2016 *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fantastische stats! _O_

Ik was gelijk tov gisteren dus die enorme snaai is me vergeven. ;) Pfew!
***
pi_171414807
Ik wil uit eten en op het terras zitten. #totzoverdevoornemens
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171414850
Besloten een grote wandeling door het bos/langs het water te gaan maken O+

Oja voor de mensen in de Fitbit challenge, klopt het dat er nog geen nieuwe challenge is voor dit weekend? Of kijk ik verkeerd
pi_171415603
Ik meld me ook, vandaag gewogen en ben in totaal 20 kilo afgevallen nu 8-)
  zaterdag 3 juni 2017 @ 14:42:24 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_171419043
Goed bezig Emmy! Welkom! Hoeveel wil je in totaal kwijt?
disclaimer
pi_171419531
Geen idee, veel :P ik blijf gewoon doen wat ik nu doe tot ik tevreden ben :Y
  zaterdag 3 juni 2017 @ 15:32:26 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171420021
Lekker bezig mensen! En tnx iedereen :)

Mooie nieuwe schoenen gekocht voor mezelf als kado.
En morgen langs m'n vader, die ik 18 kilo zwaarder voor t laatst heb gezien. Dus ben benieuwd (hij weet t wel, maar heeft nog niets gezien)
pi_171420325
Tot nu toe lijstje:
O: roggebrood met rookvlees.
L: cocktail ( :') ) half broodje, vitello tonato.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171421147
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 10:09 schreef Pinuts het volgende:
Lijstje trouwens van vandaag:
O: 250 gr. magere kwark
L: 2 pistolets
T: aardbeien
D: BBQ

Bewust gedurende de dag niet zo veel, aangezien die calorieën tijdens de BBQ toch wel worden gegeten. Verder wil ik tijdens de BBQ vooral veel fruit eten en salades eten :)
Kleine aanpassing lijstje:
T: 1 Mini tompouce.

Maar vind het al best knap dat ik er maar 1 at ipv 5 ofzo :)
  zaterdag 3 juni 2017 @ 16:35:48 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_171421246
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 16:31 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Kleine aanpassing lijstje:
T: 1 Mini tompouce.

Maar vind het al best knap dat ik er maar 1 at ipv 5 ofzo :)
dat is uiteindelijk ook het geheim van slanke mensen. Dus: well done!
disclaimer
pi_171421475
Ik had ook maar 1 cocktail ipv 5. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 18:45:12 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_171423939
Was het wel een lekkere cocktail?

O: yoghurt met banaan, aardbeien, frambozen en muesli
L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham geitenkaas, 1 boterham gestampte muisjes en een halve galiameloen
T: klein zakje kaasknabbels
D: maaltijdsalade met pasta en zalm, kommetje Thaise kippensoep

Heb nog ruim 300 kcal over dus ik pak straks nog een cornetto :9
disclaimer
pi_171424040
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Was het wel een lekkere cocktail?

O: yoghurt met banaan, aardbeien, frambozen en muesli
L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham geitenkaas, 1 boterham gestampte muisjes en een halve galiameloen
T: klein zakje kaasknabbels
D: maaltijdsalade met pasta en zalm, kommetje Thaise kippensoep

Heb nog ruim 300 kcal over dus ik pak straks nog een cornetto :9
mijn lievelings! Een pornstar martini. Decadent as fuck maar bohhhh. Passievrucht. O+

D was beenham met eigengemaakte coleslaw.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171424106
Nog 800 kcal over. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 19:02:38 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_171424255
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:54 schreef Lonaa het volgende:
Nog 800 kcal over. :')
ik zou nog wat cocktails pakken :7
disclaimer
pi_171424285
Die cocktail klinkt heerlijk Lonaa, je D ook trouwens.

Vanmiddag met mijn lief op een terrasje. Heb een verse muntthee genomen en gelukkig van te voren goed gegeten dus niet in de verleiding gekomen wat te eten te nemen ^O^ (voorheen was het zowat een gewoonte om buiten de deur te lunchen.. buiten dat ik niet altijd het gezonde koos, is het natuurlijk ook erg duur)

O: :Z
L: Zoete puntpaprika met spinazie, courgette, bosui, feta en pijnboompitten (was nog over van gister)
T: halve avocado met peper en zout
T: klein schaaltje soja yoghurt met een eetlepel raw cacao nibs en twee eetlepels moerbei, cranberries, goji en incabessen mix
D: curry paste met kokosmelk, groente en zilvervliesbloemkoolrijst en een valess saté schnitzel
T: nog wat fruit of een blokje raw choco

[ Bericht 1% gewijzigd door Iloveyoucherrymuch. op 03-06-2017 20:12:38 ]
pi_171424348
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zou nog wat cocktails pakken :7
potentieel. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 19:36:19 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171425019
Lijstje:
O: Brinta
T: 1 kiwi gold, 2 platte perziken
L: 3bh m omelet v 2,5 ei
T: 125gr blauwe bessen, 3 plakjes kookworst (broodbeleg)
D: 5 pannekoeken
***
  zaterdag 3 juni 2017 @ 20:02:24 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_171425658
5 pannenkoeken, respect! Of bak jij kleintjes?

Nu wil ik ook pannenkoeken :')
disclaimer
  zaterdag 3 juni 2017 @ 20:20:20 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171426099
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Was het wel een lekkere cocktail?

O: yoghurt met banaan, aardbeien, frambozen en muesli
L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham geitenkaas, 1 boterham gestampte muisjes en een halve galiameloen
T: klein zakje kaasknabbels
D: maaltijdsalade met pasta en zalm, kommetje Thaise kippensoep

Heb nog ruim 300 kcal over dus ik pak straks nog een cornetto :9
Een echte?? brr. de neppe van de Lidl maar vooral van de AH zijn zoveel lekkerder
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 3 juni 2017 @ 20:23:55 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_171426183
Brr ja?
Maar idd. Een echte.
disclaimer
  zaterdag 3 juni 2017 @ 20:27:18 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171426285
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Brr ja?
Maar idd. Een echte.
Nee, ik loog en je mag het nooit proberen!

Cue is good for you !

Lonaa, hoezo 1 cocktail? beetje mietje wel he?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 3 juni 2017 @ 20:29:33 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_171426342
Hehehe. Ik ga idd maar even niet experimenteren met zulk voedsel :')
disclaimer
pi_171427563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee, ik loog en je mag het nooit proberen!

Cue is good for you !

Lonaa, hoezo 1 cocktail? beetje mietje wel he?
om te compenseren voor de 2 flessen wijn, halve liter wodka, 5 cocktails en liter sangria van de rest van de week. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 21:12:31 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171427881
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
5 pannenkoeken, respect! Of bak jij kleintjes?

Nu wil ik ook pannenkoeken :')
Geen idee. Ik bak wel graag dun, dat wel. Mijn kinderen aten er elk 3, dus dan valt 5 toch wel mee? :@
***
pi_171431891
Wordt steeds drukker hier :D.
Hier niets bijzonders, vanavond zelfgemaakte taco's op (wel uit een pakje).
Pas achteraf ingevoerd, meer als ik dacht 1000+ kcal.
En zo lekker vind ik het eigenlijk niet dus dat doen we niet meer.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_171432162
Wat eten jullie als verantwoorde snack in het weekend bijvoorbeeld?
Ik mis dat wel een beetje in het weekend.
En doordeweeks eet ik al komkomeer en kwark e.d. en wil wel eens wat anders.

Heb vandaag in de ah al gekeken naar ongebrande noten e.d. maar ik vind er toch wel kcal inzitten eigenlijk.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_171432650
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:04 schreef junkiexp het volgende:
Wat eten jullie als verantwoorde snack in het weekend bijvoorbeeld?
Ik mis dat wel een beetje in het weekend.
En doordeweeks eet ik al komkomeer en kwark e.d. en wil wel eens wat anders.

Heb vandaag in de ah al gekeken naar ongebrande noten e.d. maar ik vind er toch wel kcal inzitten eigenlijk.
Niet super verantwoord, maar als ik echt zin heb in chips maak ik wel eens popcorn. En dan niet die uit de supermarkt met veel suiker, maar gewoon zelf poffen.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 23:24:15 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171432762
pornstar martini!!! O+
die staan voor as vrijdag op het lijstje

vandaag niet zo'n briljant lijstje want verjaardagsfeestje van mijn nichtje in losser (zonder johma salades) Maar wel weer gepumped, dus enigszins tevreden.. morgen een week menu maken en verder helemaal niks doen.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_171432826
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: 1 kiwi gold, 2 platte perziken
L: 3bh m omelet v 2,5 ei
T: 125gr blauwe bessen, 3 plakjes kookworst (broodbeleg)
D: 5 pannekoeken
Pannenkoeken hier vaak als ontbijt. Heerlijk.
Ik staafmix er havermout doorheen. En een beetje kaneel.
Heerlijk!
Make my day!
  zaterdag 3 juni 2017 @ 23:26:42 #91
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171432836
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:04 schreef junkiexp het volgende:
Wat eten jullie als verantwoorde snack in het weekend bijvoorbeeld?
Ik mis dat wel een beetje in het weekend.
En doordeweeks eet ik al komkomeer en kwark e.d. en wil wel eens wat anders.

Heb vandaag in de ah al gekeken naar ongebrande noten e.d. maar ik vind er toch wel kcal inzitten eigenlijk.
hier zijn rijstwafels met humus, muesli bollen of appel met kaneel prima verantwoorde snacks
Al maak ik in het weekend ook wel eens pompoentaartjes (met bladerdeeg dus niet heul erg verantwoord) .. :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_171433611
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:20 schreef Pinuts het volgende:

Niet super verantwoord, maar als ik echt zin heb in chips maak ik wel eens popcorn. En dan niet die uit de supermarkt met veel suiker, maar gewoon zelf poffen.
Popcorn is prima verantwoord. Laag in kcal en hoog in vezels. En dan idd niet de kant en klare popcorn, maar zelf maken. Beetje zout, klaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 juni 2017 @ 08:23:35 #93
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_171438339
Wow cue, mooi lijstje zo! Met die cm. Eigenlijk best een goed idee.
Hier weer even in het gareel na een week flierefluiten.

Lijstje voor vandaag;
O: bananenpannenkoekjes
T: appel
L: 3 boterhammen met 1x kip, 1x paté en 1x ham
T: vanille yoghurt
D: curry madras met vis en notenrijst (recept allerhande box)
  zondag 4 juni 2017 @ 09:31:05 #94
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171439188
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:04 schreef junkiexp het volgende:
Wat eten jullie als verantwoorde snack in het weekend bijvoorbeeld?
Ik mis dat wel een beetje in het weekend.
En doordeweeks eet ik al komkomeer en kwark e.d. en wil wel eens wat anders.

Heb vandaag in de ah al gekeken naar ongebrande noten e.d. maar ik vind er toch wel kcal inzitten eigenlijk.
Pakje kipfilet/ham/ boterhamworst met augurken/picalilly/zoekietsuituithetcondimentenschap
Allerlei variaties ei, ei met rookvlees, ei met krokante bacon (even alles crushen en scheppen)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171439734
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 23:04 schreef junkiexp het volgende:
Wat eten jullie als verantwoorde snack in het weekend bijvoorbeeld?
Ik mis dat wel een beetje in het weekend.
En doordeweeks eet ik al komkomeer en kwark e.d. en wil wel eens wat anders.

Heb vandaag in de ah al gekeken naar ongebrande noten e.d. maar ik vind er toch wel kcal inzitten eigenlijk.
Frietjes van zoete aardappel of zelf groente chips maken doe ik vaak. Geroosterde kikkererwten vind ik ook lekker.
  Licht Ontvlambaar zondag 4 juni 2017 @ 10:10:56 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171439813
Popcorn vind ik de kcal niet waard.

Ik kijk er eigenlijk anders naar... ik ga niet zo zeer op zoek naar 'gezonde' tussendoortjes. Ik bekijk of ik iets de kcal waard vind en plan het in mijn dag. Althans, zo doe ik het als ik in mijn flow zit :') die zoek ik nu weer even :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 4 juni 2017 @ 10:14:03 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_171439863
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:10 schreef Sjeen het volgende:
Ik kijk er eigenlijk anders naar... ik ga niet zo zeer op zoek naar 'gezonde' tussendoortjes. Ik bekijk of ik iets de kcal waard vind en plan het in mijn dag. Althans, zo doe ik het als ik in mijn flow zit :') die zoek ik nu weer even :P
dit werkt voor mij ook het beste :Y
disclaimer
  zondag 4 juni 2017 @ 10:28:28 #98
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171440122
Als ik chips ofzo wil dan neem ik liever een kleiner bakje chips, dan dat ik in plaats daarvan een wortel weg ga zitten knagen ofzo.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:37:14 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171440298
1 bakje chips of kleiner, neem ik me wel eens voor. Maar de zak gaat toch leeg (daarom koop ik ook meestal enkel die frietchips)
pi_171440334
Daarom heb de ik de kleine zakjes chips van Body&Fit :D
pi_171440340
Voor mij werkt het juist niet om dan een klein handje chips of 1 koekje te nemen. Dan vind ik het alleen maar moeilijker om weer terug in het gareel te komen en wil ik elke dag weer meer snacken en snoepen. Hebben jullie dat niet? Ik neem dan dus liever wel die wortel of wat fruit.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:00:26 #102
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171440647
Geen chips kopen *opgelost.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport zondag 4 juni 2017 @ 11:06:37 #103
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171440763
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Rauw. het volgende:
Geen chips kopen *opgelost.
Dit ja. We hebben alleen van die Japanse nootjesmeuk liggen die ik toch niet lust.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_171441091
Lijstje:

O: kwark
L: meloen/ham/mozzarella spiesjes
D: ???
T: ???

Vanmiddag op visite bij familie dus nog geen idee van het lijstje verder. Maar ben de bob dus zal allemaal wel meevallen
pi_171442018
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Rauw. het volgende:
Geen chips kopen *opgelost.
Helaas hier een partner die dat wel gewoon koopt dus het is er wel.

Mijn lijstje:
O: schaaltje soja yoghurt met 1 eetl raw cacao nibs, 2 handjes blauwe bessen en 2 eetl lijnzaad
T: een zoete puntpaprika
L: 2 maiswafels met hummus
D: gourmetten bij mijn ouders. Ze halen voor mij vega burgertjes en er is veel groente dus de schade zal wel meevallen.
pi_171442040
Vandaag bij een nieuwe boksschool getraind omdat mijn andere zomerstop heeft. 2 uur hard gewerkt!

Lijstje vandaag:
O: Magere kwark, banaan
S: 2 uur boksen
L: 2 pistolets (met hagelslag, oeps :@ )
T: kwart galia meloen
A: gebakken aardappelen, biefstuk, salade

[ Bericht 14% gewijzigd door Pinuts op 04-06-2017 12:26:49 ]
  zondag 4 juni 2017 @ 12:15:24 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_171442238
Mijn man eet altijd chips met joppiesaus smaak en dat vind ik niet echt lekker dus dat scheelt. Verder eet ik die kleine uitdeelzakjes. En wat mij het beste helpt is alle ongezonde snaai buiten het zicht te leggen zodat je er niet constant mee geconfronteerd wordt.
disclaimer
  Licht Ontvlambaar zondag 4 juni 2017 @ 13:30:03 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171444140
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:00 schreef Rauw. het volgende:
Geen chips kopen *opgelost.
dat gaat mijn puber niet accepteren :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 4 juni 2017 @ 17:30:43 #109
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171450655
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dat gaat mijn puber vrouw niet accepteren :')
Van de andere kant, als er chips op tafel komt is de zak meestal toch leeg voor 3 handjes gehad heb. Of t is chips die ik sowieso niet echt lekker vind.

En uitdeelzakjes ftw.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zondag 4 juni 2017 @ 18:01:38 #110
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171451417
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 13:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dat gaat mijn puber niet accepteren :')
Tijd om te laten merken wie de baas is. :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 4 juni 2017 @ 18:17:39 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_171451755
Lijstje:
O1: appel (om 5 uur want toen vond mijn zoon het ochtend)
O2: yoghurt met banaan, blauwe bessen, frambozen, aardbeien en muesli
L: twee harde broodjes, 1 met kaas en 1 met kipkerrie
T: stukje aardbeientaart, rauwe snackgroenten
D: Mc drek :@
disclaimer
  zondag 4 juni 2017 @ 18:22:19 #112
217702 Lonaa
Honger!
pi_171451852
Ik eet zo pizza. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 4 juni 2017 @ 18:33:34 #113
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171452156
Ik doe het andersom

O L T waren turksbrood, boterkoek en ijscoupe.

Voor D eet ik iets van lasagna met gegrilde groenten zonder deeg.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 4 juni 2017 @ 18:59:24 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171452800
lijstje hier:
O: appel
t: bakje blauwe/rode druiven met soja yoghurt
t: 3 rijstwafels met humus
t: 2 plakjes bladerdeeg.. 1 met kaas en 1 met feta in de oven
D: pompoensoep met thinbread

en ik heb overal spierpijn. ;(
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 4 juni 2017 @ 20:03:36 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171454660
O: 50gr blauwe bessen
S: 4km hardlopen
O: Brinta
L: 2bh m omelet
T: 5-6 frietjes (wat over was van kind) en hap tosti (wat over was van andere kind)
T: bh m ei
D: pasta pizzaiola (m olijven, champignons, kipgehaktballetjes, tomatensaus, oregano, spinazie en een schep broccoli)

En een de hele boulevard in Scheveningen afgelopen dus al weer op bijna 19,000 stappen. *O*
***
  zondag 4 juni 2017 @ 20:06:18 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171454740
een BH vol met ei? :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 4 juni 2017 @ 20:11:36 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171454922
:D Dat zou wat zijn! _O-
***
  Licht Ontvlambaar maandag 5 juni 2017 @ 00:34:51 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171463850
quote:
10s.gif Op zondag 4 juni 2017 18:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Tijd om te laten merken wie de baas is. :7
ik denk dat het beter is om haar gezonde omgang met eten te blijven stimuleren.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 5 juni 2017 @ 08:35:03 #119
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171466660
Lijst van gisteren :

O: 3 broodjes met kipfilet en kaas, 2 gekookte eieren
L: Niks. O was pas om 12 uur ofzo.
T: 3 chocobons
D: HF pasta-pesto met tonijn
T: Halve liter bier en bakje nachos met kaasdip in de bioscoop (Pirates :Y )
T: Flesje bier, 4 glaasjes Patron Anejo en een paar stukjes stokbrood met kaas en kruidenboter uit de oven
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 08:37:03 #120
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171466671
lijst van vandaag komt neer op:


S: Hardlopen
O: Kwark met havermout en pindakaas
L: Broodjes met vlees en/of kaas
D: HF Asperges met ham en ei

Ts zie ik nog wel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 09:24:17 #121
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171467094
O: kwart turks brood (is dat de juiste benaming?) met filet americain met uitjes, ei en bacon on the side
L: Yoghurt, banaan, pindakaas, eiwitshake
D: Iets met kip en sla denk ik.

ergens tussendoor nog wat T's, wandelen, een squattraining, beetje conditioning misschien
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 10:11:53 #122
217702 Lonaa
Honger!
pi_171467900
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:24 schreef Rauw. het volgende:
O: kwart turks brood (is dat de juiste benaming?) met filet americain met uitjes, ei en bacon on the side
L: Yoghurt, banaan, pindakaas, eiwitshake
D: Iets met kip en sla denk ik.

ergens tussendoor nog wat T's, wandelen, een squattraining, beetje conditioning misschien
Ik wil jouw ontbijt.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 5 juni 2017 @ 10:16:22 #123
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171467966
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wil jouw ontbijt.
Was best prima :9 c_/
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 10:18:43 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171467995
+1

Lijstje van hier:
O: havermout met rozijnen, cranberries, noten
t: speltwafels
L: geen idee, vrienden helpen verhuizen
t: appel met kaneel
D:( planning) pasta salade met gerookte forel
S: rondje hardlopen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 5 juni 2017 @ 10:55:15 #125
217702 Lonaa
Honger!
pi_171468547
plannings:
O: boterham met plakje ham en gebakken ei.
L: ik denk skyr met fruit
D: BBQ.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171469946
Bedank voor de suggesties, zit wel wat tussen om te proberen als tussendoortje :9

Zit iedereen aan het Turks brood omdat de supermarkten dit nu verkopen omdat het ramadan is of is het toeval :D

Hier weer wat lichter sinds gisteren maar dan geen vet maar haar, mijn vriendin doet altijd mijn haar met de tondeuse want ik heb een makkelijk kapsel.
Ik zei, doe maar standje 10 dit keer, dat deed ze ook braaf, alleen zonder opzetstukje :') _O-
Dus ik ben nu helemaal kaal _O- _O-
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 12:00:30 #127
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171470072
Mijn super verkoopt dat altijd. Alleen we kopen het zelden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171470667
Zijn rauwe hammen, zoals parmaham, seranoham etc nu wel of niet gezond / slank? Lees veel wisselende verhalen. Zit wel redelijk wat zout in overigens...
  maandag 5 juni 2017 @ 12:37:58 #129
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171471171
Losse voedingsmiddelen zijn nooit gezond of ongezond.

Qua slank doet parmaham ongeveer 200kcal per 200 gram, dus ruim meer dan dingen als rookvlees of kipfilet.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171471515
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:37 schreef MutedFaith het volgende:
Losse voedingsmiddelen zijn nooit gezond of ongezond.

Qua slank doet parmaham ongeveer 200kcal per 200 gram, dus ruim meer dan dingen als rookvlees of kipfilet.
Nouja, neem aan dat we toch kunnen zeggen dat chips, chocola en cola over het algemeen ongezond zijn en een appel, spinazie en tomaten gezond zijn.
pi_171471699
Als ik het via de voedingswaarde van de ah kijk, zou kipfilet 11 kcal per plak hebben en parmaham 37 kcal. Dus 3x zo veel , maar nog steeds vrij mager, in mijn optiek.
  maandag 5 juni 2017 @ 13:16:28 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_171472072
Dat ligt geheel aan de dikte van de plak 8-)
Overigens is het niet zo dat mager per definitie gelijk staat aan gezond. Daar komen wel meer factoren bij kijken ;)
disclaimer
  maandag 5 juni 2017 @ 13:25:14 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_171472296
Vandaag:
O: 200 gram volle yoghurt met 300 gram fruit en 2 grote eetlepels muesli
L: 4 kleine boterhammen. 2× belegen geitenkaas en 2× kipfilet. Handje druiven.
T: halve meloen, pakje minicrackers
D: broccoli, worstjes en aardappelen uit de roomboter
T: cornetto

Even beetje balansen voor gisteren :P

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 05-06-2017 13:31:20 ]
disclaimer
  Licht Ontvlambaar maandag 5 juni 2017 @ 13:40:07 #134
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171472669
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:52 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Nouja, neem aan dat we toch kunnen zeggen dat chips, chocola en cola over het algemeen ongezond zijn en een appel, spinazie en tomaten gezond zijn.
neuh... het past allemaal prima in een gezonde levensstijl.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_171473078
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

neuh... het past allemaal prima in een gezonde levensstijl.
Past in een gezonde levenstijl ja. Maar om nou te zeggen dat het product zelf gezond is...
  maandag 5 juni 2017 @ 14:03:07 #136
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_171473200
Vandaag
O: 4 dunne crackertjes, 2x kip en 2x 30+ kaas
L: 250 gram halfvolle vanille yoghurt met een banaan en een appel
T: nog geen idee
D: tagliatelle met paprika, tomaat, kappertje etc Recept van de allerhande box.

Beweging: vandaag een stukje gewandeld met onze dochters in de Rhoonse grienden.
pi_171473587
Toch jammer dat bijna alle lekkere dingen veel kcal hebben, eigenlijk is het niet eerlijk.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 14:28:41 #138
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171473749
Dan neem je 1x per dag iets lekkers en kleur je de rest binnen de lijntjes.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171473806
O: kwark
L: meloen/ham/mozzarella spiesjes
D: zoete aardappelpuree met een stukje vlees
T: druiven en paprika
T: 3 bier
  maandag 5 juni 2017 @ 14:35:23 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_171473889
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:21 schreef junkiexp het volgende:
Toch jammer dat bijna alle lekkere dingen veel kcal hebben, eigenlijk is het niet eerlijk.
evolutionair gezien heel logisch juist! Het probleem zit m vooral in doseren. Tegenwoordig is alles in vrijwel ongelimiteerde hoeveelheden te verkrijgen.
disclaimer
  maandag 5 juni 2017 @ 15:24:59 #141
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171475028
Oja ey ik post ook weer een keer mee. Gezellig. Immer onderweg naar shred city :P Aanstaande zaterdag heb ik een wedstrijd en ik moet watercutten. Bear with me :')

Planning:
O: Kwark met frambozen en cashews
S: Kettlebellsport
L: Groentemix met gebakken kip
T: 3 rijstwafels met jam
D: Twee homemade hamburgers op 2 kaiserbroodjes, met sla, tomaatje, augurk, plak kaas, ketchup
T: Kwark met appel en notenmix
T: 2 volkorenbrood met pindakaas
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171475090
Pff.. ik moet mezelf wel echt gaan afleren dat niet altijd alles perfect gaat / hoeft te gaan. Net als vanavond, ik wilde gaan trainen. Ben thuis bij mijn ouders dit weekend, dus eet gewoon met hun mee. Toen mijn moeder zei, we eten frietjes vanavond, was de eerste gedachte die in mij opkwam, oh dan kan ik net zo goed niet gaan trainen 'want alles is toch al verpest', ipv van dat ik dan denk van oh dan vanavond even lekker hard trainen.

Moet echt mijn mindset daarin veranderen...
  maandag 5 juni 2017 @ 15:42:00 #143
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171475458
Of je nou patat eet of een salade. Trainen was toch al de planning?
Of ga je met tegenzin trainen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171475662
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 15:42 schreef Rauw. het volgende:
Of je nou patat eet of een salade. Trainen was toch al de planning?
Of ga je met tegenzin trainen?
Nee, ga evengoed trainen. Maar voorheen zou ik niet meer zijn gaan trainen omdat het toch geen zin meer had omdat ik toch al ongezond had gegeten. Geen goede gedachten, want je kan natuurlijk niet altijd gezond eten.

Maar zet tegenwoordig gewoon mijn sportschool trainingen in mijn agenda, want die zou ik makkelijk 'afzeggen', terwijl ik dat bij mijn trainer niet zou doen.
  maandag 5 juni 2017 @ 15:49:53 #145
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171475663
Indien je het echt erg vindt om patat te eten kun je zelf een maaltijd bereiden en meenemen naar je ouders, of je eet gewoon patat, salad on the side, en gaat either way lekker trainen vanavond :)
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171475727
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 15:49 schreef Artoo het volgende:
Indien je het echt erg vindt om patat te eten kun je zelf een maaltijd bereiden en meenemen naar je ouders, of je eet gewoon patat, salad on the side, en gaat either way lekker trainen vanavond :)
Dit tweede ga ik nu ook gewoon doen ja :)
pi_171475874
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:55 schreef Lonaa het volgende:
plannings:
O: boterham met plakje ham en gebakken ei.
L: ik denk skyr met fruit
D: BBQ.
Wat eet je wei...oh, BBQ.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_171475897
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:35 schreef Stormqueen het volgende:

evolutionair gezien heel logisch juist! Het probleem zit m vooral in doseren. Tegenwoordig is alles in vrijwel ongelimiteerde hoeveelheden te verkrijgen.
En zelf doseren ben ik heel slecht in (het moet NU op!) en de verpakkingen in winkels gewoon zo groot :{ Dan koop ik het liever gewoon helemaal niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juni 2017 @ 16:00:07 #149
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171475975
quote:
6s.gif Op maandag 5 juni 2017 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat eet je wei...oh, BBQ.
:D
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 5 juni 2017 @ 18:22:37 #150
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171479921
quote:
6s.gif Op maandag 5 juni 2017 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat eet je wei...oh, BBQ.
Ik lolde.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 18:23:19 #151
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171479932
En friet is niet ongezond.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 18:24:50 #152
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171479959
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:52 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Nouja, neem aan dat we toch kunnen zeggen dat chips, chocola en cola over het algemeen ongezond zijn en een appel, spinazie en tomaten gezond zijn.
Nee, dat kunnen we helemaal niet. Je kunt hooguit zeggen dat die eerste meer kcal bevatten. Maar als dat de graadmeter is, dan zijn avocado's en noten superongezond.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 18:25:58 #153
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171479988
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:57 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Past in een gezonde levenstijl ja. Maar om nou te zeggen dat het product zelf gezond is...
Dat zeg ik ook niet. Want producten gezond noemen is net zoeen onzin als ze ongezond noemen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 18:37:49 #154
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171480204
Wat een zinloze discussie...

Nog even over brood he. Het uiteinde is dat het kapje of het kontje?

En als ik een kaiserbol(een broodje volgens de regels hier dacht ik) in plakken verdeel en ze beleg, is het dan een boterham of is het dan nog steeds een broodje?

Zoveel vragen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 18:42:26 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_171480280
Ik durf best te stellen dat cola ongezond is hoor :+
disclaimer
  maandag 5 juni 2017 @ 18:43:00 #156
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171480287
En wat als je het brood over de lengte in plakken snijd? Mogen we dan nog spreken van een sneetje brood of?

...ingewikkelde stof.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 18:44:23 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171480310
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik durf best te stellen dat cola ongezond is hoor :+
Natuurlijk niet. Want in een gezonde levensstijl.... :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 18:47:57 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171480393
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:37 schreef Rauw. het volgende:
Wat een zinloze discussie...

Nog even over brood he. Het uiteinde is dat het kapje of het kontje?

En als ik een kaiserbol(een broodje volgens de regels hier dacht ik) in plakken verdeel en ze beleg, is het dan een boterham of is het dan nog steeds een broodje?

Zoveel vragen.
Brood heeft een kapjes, een stokbrood twee kontjes.
  maandag 5 juni 2017 @ 18:49:47 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_171480436
Zullen we voortaan gewoon "broodproduct" zeggen?

L: 120 gram broodproduct met kaas
disclaimer
  maandag 5 juni 2017 @ 18:54:03 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_171480532
Ik vergat mijn middagT dus toen heb ik maar een klodder olie-eidooierproduct bij mn aardappelen genomen.
disclaimer
pi_171483702
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:24 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Nee, dat kunnen we helemaal niet. Je kunt hooguit zeggen dat die eerste meer kcal bevatten. Maar als dat de graadmeter is, dan zijn avocado's en noten superongezond.
Nou ja, chips, chocola en cola bevatten natuurlijk niet alleen meer kcal, maar ook nog eens weinig goede voedingsstoffen. Avocado's en noten bevatten die wel.

Sommige mensen doen hier echt alsof je niet van gezond en ongezonde eetwaren kunt spreken, maar daar denk ik toch echt anders over. Zeker tegenwoordig bestasn er gewoon best veel prducten die weinig voedingsstoffen bevatten en veel ongezonde vetten, zout en/of suiker. Als je verder gezond eet, kan je dat soort dingen best af en toe eten, maar dat maakt ze niet minder ongezond.
pi_171483846
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 14:28 schreef Rauw. het volgende:
Dan neem je 1x per dag iets lekkers en kleur je de rest binnen de lijntjes.
Moah ben ik niet zo goed in, ik doe het 1x per week en dan de rest van de week gezond en verantwoord eten. Maar ik mis het wel.

Ik had een klein zakje chips gekocht om die te verdelen over 2 dagen.

Dat kan ik dus niet.
Vandaag een verjaardag en daar heb ik trouwens een stukje slagroomtaart op.

Maar het avondeten was tomatensoep en 2 bruine pistolets met brie.

En we zijn op de fiets geweest en dan was heen en weer 22km dus dat was een goede dag vandaag.

Heb alleen wel onwijs pijn in mijn reet van het zadel, zo'n Brooks zadel zou het beste moeten zijn maar ik vind het maar wennen 😂
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 21:01:06 #163
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171484117
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:37 schreef Rauw. het volgende:
Wat een zinloze discussie...

Nog even over brood he. Het uiteinde is dat het kapje of het kontje?

En als ik een kaiserbol(een broodje volgens de regels hier dacht ik) in plakken verdeel en ze beleg, is het dan een boterham of is het dan nog steeds een broodje?

Zoveel vragen.
Kontje. En dan heb je twee halve broodjes.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:01:57 #164
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171484139
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:49 schreef Bleie het volgende:

[..]

Nou ja, chips, chocola en cola bevatten natuurlijk niet alleen meer kcal, maar ook nog eens weinig goede voedingsstoffen. Avocado's en noten bevatten die wel.

Sommige mensen doen hier echt alsof je niet van gezond en ongezonde eetwaren kunt spreken, maar daar denk ik toch echt anders over. Zeker tegenwoordig bestasn er gewoon best veel prducten die weinig voedingsstoffen bevatten en veel ongezonde vetten, zout en/of suiker. Als je verder gezond eet, kan je dat soort dingen best af en toe eten, maar dat maakt ze niet minder ongezond.
Zout en suiker zijn niet ongezond. En de enige ongezonde vetten zijn transvetten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:02:27 #165
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171484153
Ik heb tapas met tequilabier trouwens.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:04:51 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_171484229
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:01 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Zout en suiker zijn niet ongezond. En de enige ongezonde vetten zijn transvetten.
veel zout en suiker en vetten wel. Dat staat er ;)
disclaimer
pi_171484536
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we voortaan gewoon "broodproduct" zeggen?

L: 120 gram broodproduct met kaas
Tarwe, spelt, volkoren, zaden, pitten, wat! Dit is veel te weinig info :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport maandag 5 juni 2017 @ 21:17:42 #168
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171484624
"Volkoren broodproduct"
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 5 juni 2017 @ 21:18:00 #169
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_171484637
Is een cracker ook een broodproduct?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 5 juni 2017 @ 21:26:44 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171484948
Ik vierde de start van mijn 6-week challenge morgen met all you can eat sushi vanavond! *O* :D :')

Lijstje:
O: Brinta
L: 2 muesli-bollen met kaas
T: 2 time-outs, met chocola
D: AYCE Sushi

En vanaf morgen dus in het gareel en aan de bak. 3x per week bootcamp plus nog een rondje hardlopen in het weekend en als handreiking het volgende plan gekregen qua eten:

Dag 1:
Voor het ontbijt: Halve citroen uitgeknepen in een groot glas water met je supplementen
Ontbijt: 250g magere kwark met een appel, lijnzaad en wat kaneel. Daarbij ongeveer 30g muesli (ongezoete variant)
Tussendoortje: Stuk fruit.
Lunch: Omelet van 2 eieren met 1 eiwit en wat melk, met wat groenten en een vezelrijke cracker met avocado en wat peper en zout.
Tussendoor: 1 rijstwafel met pindakaas
Diner: Uit het receptenboekje
Voor het slapen: Schaaltje magere kwark ongeveer 200g na de training met een stuk fruit

Dag 2:
Voor het ontbijt: Halve citroen uitgeknepen in een groot glas water met je supplementen
Ontbijt: Havermout ontbijtje met 40g havermout, 200ml melk, handje rozijnen en halve banaan. (Dit kook je tot het een papje wordt).
Tussendoortje: Gekookt ei + een stuk fruit
Lunch: Een volkoren speltbroodje met hüttenkäse, rosbief, tomaat en komkommer.
Tussendoortje: Een bakje magere kwark met een handje noten
Diner: Vanuit het receptenboekje (of een gerecht naar keuze).
Voor het slapen: Schaaltje magere kwark ongeveer 200g na de training met een stuk fruit

Dag 3:
Voor het ontbijt: Halve citroen uitgeknepen in een groot glas water met je supplementen
Ontbijt: Shake van 200g fruit, 200g yoghurt, 30ghavermout en klein beetje melk
Tussendoor: 2 rijstwafels met zalm, tomaat en rucola.
Lunch: Goed gevulde salade met eiwitten 100g (kip, tonijn, forel, ander vleeswaren, geitenkaas, mozarelle), handje noten en veel groenten (salade, komkommer, mais, tomaat etc). Met daarbij een volkoren boterham met kipfilet.
Tussendoor: Gekookt ei
Diner: Naar keuze uit het receptenboekje.
Voor het slapen: Schaaltje magere kwark ongeveer 200g na de training met een stuk fruit

Die supplementen krijg ik donderdag, als we het eerste meet-moment hebben, daar zit in ieder geval iets van whey bij. Het recepten-boekje volgt nog, maar die had ik al eens ingezien van een vriend die hem in januari deed, daar zitten wel lekkere dingen bij volgens mij.
Ik vind de lijstjes er wel aardig uit zien. Of zie ik iets over het hoofd.
Ik heb alleen helemaal niks met glazen water met citroen, krijg ze ook nauwelijks weg, maar om mijn trainer te indulgen zal ik me er toch maar eens aan over proberen te geven. ;)

Let te challenge begin! (Of meer 'redden wat er te redden valt voor ik over 6 weken aan het strand lig! :o )
***
pi_171485169
Hoe vaak per week sporten jullie? Ik wilde eigenlijk 5x gaan, zondag boksen, maandag cardio + kracht bovenlichaam, dinsdag cardio + kracht onderlichaam, en dan op donderdag en vrijdag herhaling van ma, Di. Alleen merk dacht ik op maandag meestal zo kapot ben dat de dinsdag geen succes wordt. Dus wil nu terug gaan naar 4x: zondag boksen, dinsdag cardio + full body, donderdag cardio + bovenlichaam, vrijdag cardio + onderlichaam.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:35:44 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_171485232
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:33 schreef Pinuts het volgende:
Hoe vaak per week sporten jullie? Ik wilde eigenlijk 5x gaan, zondag boksen, maandag cardio + kracht bovenlichaam, dinsdag cardio + kracht onderlichaam, en dan op donderdag en vrijdag herhaling van ma, Di. Alleen merk dacht ik op maandag meestal zo kapot ben dat de dinsdag geen succes wordt. Dus wil nu terug gaan naar 4x: zondag boksen, dinsdag cardio + full body, donderdag cardio + bovenlichaam, vrijdag cardio + onderlichaam.
nul keer. :')

BE, klinkt best oké! Hoeveel wil je er af gaan shredden? Zes weken is ook nog overzichtelijk :Y
disclaimer
pi_171485344
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:33 schreef Pinuts het volgende:
Hoe vaak per week sporten jullie? Ik wilde eigenlijk 5x gaan, zondag boksen, maandag cardio + kracht bovenlichaam, dinsdag cardio + kracht onderlichaam, en dan op donderdag en vrijdag herhaling van ma, Di. Alleen merk dacht ik op maandag meestal zo kapot ben dat de dinsdag geen succes wordt. Dus wil nu terug gaan naar 4x: zondag boksen, dinsdag cardio + full body, donderdag cardio + bovenlichaam, vrijdag cardio + onderlichaam.
2x in de week danstraining en verder elke dag wandelen.
pi_171485650
Ik sport nog niet, ga binnenkort beginnen :)

Klinkt goed BE, hoeveel calorieën is dat per dag?
Ik zie dat whey steeds terugkomen, is dat zo goed?
Namelijk bij mijn ontbijt met kwark 's ochtends heb ik altijd nog wel een beetje trek, als ik erdoorheen doe dan heb ik meer verzadigd gevoel als ik het goed begrijp?

En smaakt het nog ergens naar?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 21:50:40 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171485760
Ik train 5/6x

4x krachttraining (soms 2 trainingen samengevoegd) en 1/2x rugby.

Onder en bovenlichaam wel zoveel mogelijk gescheiden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171485819
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:50 schreef Rauw. het volgende:
Ik train 5/6x

4x krachttraining (soms 2 trainingen samengevoegd) en 1/2x rugby.

Onder en bovenlichaam wel zoveel mogelijk gescheiden.
Train je nog met een echt doel (spieren) of is om fit te blijven / af te vallen?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 21:53:04 #177
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171485826
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef junkiexp het volgende:
Ik sport nog niet, ga binnenkort beginnen :)

Klinkt goed BE, hoeveel calorieën is dat per dag?
Ik zie dat whey steeds terugkomen, is dat zo goed?
Namelijk bij mijn ontbijt met kwark 's ochtends heb ik altijd nog wel een beetje trek, als ik erdoorheen doe dan heb ik meer verzadigd gevoel als ik het goed begrijp?

En smaakt het nog ergens naar?
Whey is in allerlei smaken te krijgen. Mijne is chocola-pindakaas bijv. Maar ook framboos cheesecake en wat al niet meer heb ik langs zien komen.
Het helpt wel met verzadiging, het is ook goed om spierafbraak tegen te gaan en eigenlijk ook een prima verantwoord tussendoortje (ik maak mijne wel met magere melk ipv water ivm smaak)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 21:53:47 #178
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_171485846
Ik loop 2x per week hard. En de rest van de week ren ik wel achter mijn dochters aan ;)
  maandag 5 juni 2017 @ 21:54:00 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171485851
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef junkiexp het volgende:
Ik sport nog niet, ga binnenkort beginnen :)

Klinkt goed BE, hoeveel calorieën is dat per dag?
Ik zie dat whey steeds terugkomen, is dat zo goed?
Namelijk bij mijn ontbijt met kwark 's ochtends heb ik altijd nog wel een beetje trek, als ik erdoorheen doe dan heb ik meer verzadigd gevoel als ik het goed begrijp?

En smaakt het nog ergens naar?
Whey heb je in allerlei smaken. Ik heb t in vanille en vind het heerlijk door mm kwark in.
Zorgt vooral voor meer eiwitten.
  maandag 5 juni 2017 @ 21:55:37 #180
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171485897
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:52 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Train je nog met een echt doel (spieren) of is om fit te blijven / af te vallen?
Trainen doe je per definitie om beter/sterker te worden he.
Ik volg een krachtschema.
Cardio wat ik erbij doe (sinds kort een eigen roeier aangeschaft) is puur om fit te blijven/ fit te worden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171485910
Ga het eens bestellen, kijken of het wat voor mij is.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 21:57:03 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171485951
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:33 schreef Pinuts het volgende:
Hoe vaak per week sporten jullie? Ik wilde eigenlijk 5x gaan, zondag boksen, maandag cardio + kracht bovenlichaam, dinsdag cardio + kracht onderlichaam, en dan op donderdag en vrijdag herhaling van ma, Di. Alleen merk dacht ik op maandag meestal zo kapot ben dat de dinsdag geen succes wordt. Dus wil nu terug gaan naar 4x: zondag boksen, dinsdag cardio + full body, donderdag cardio + bovenlichaam, vrijdag cardio + onderlichaam.
3 tot 6x in de week. Afhankelijk van elkaars planning.
Officieel staan de di,do,za en zo ingepland. En meestal ik doe ik de maandag er ook nog bij tegenwoordig.
Als ik twee dagen achter elkaar geen training heb, dan ga ik meestal thuis een half uurtje aan de slag, om toch wat gedaan te hebben.
pi_171485986
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Trainen doe je per definitie om beter/sterker te worden he.
Ik volg een krachtschema.
Cardio wat ik erbij doe (sinds kort een eigen roeier aangeschaft) is puur om fit te blijven/ fit te worden.
Ja dat is waar, maar je kan echt de bodybuiling kant op om flinke zichtbare spieren te kweken maar het kan ook als vetverbranding gebruikt worden, ik zie namelijk die mensen bij Obese ook altijd veel met gewichten trainen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 22:02:11 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171486080
Krachttraining rules O+
  maandag 5 juni 2017 @ 22:05:37 #185
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171486172
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:58 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar je kan echt de bodybuiling kant op om flinke zichtbare spieren te kweken maar het kan ook als vetverbranding gebruikt worden, ik zie namelijk die mensen bij Obese ook altijd veel met gewichten trainen.
Ik ben geen bodybuilder. Ik train om beter te worden in m'n sport.

Afvallen doe je per definitie in de keuken, dat geldt ook voor bodybuilders overigens. Die zorgen dat ze op een overschot zitten om breder te worden en op een tekort in kcal om af te vallen (en zij doen dat vaak om en om constant)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 22:06:26 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171486192
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:58 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar je kan echt de bodybuiling kant op om flinke zichtbare spieren te kweken maar het kan ook als vetverbranding gebruikt worden, ik zie namelijk die mensen bij Obese ook altijd veel met gewichten trainen.
Laat dergelijke programma's asjeblieft geen voorbeeld voor je zijn. Die zijn zo nep.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:06:53 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171486203
mijn doel is 3 a 4 keer per week sporten.. maar ik plan er 6 keer in.. ik mis altijd een paar keer door werk of andere toestanden..:P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_171486205
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:05 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik ben geen bodybuilder. Ik train om beter te worden in m'n sport.

Afvallen doe je per definitie in de keuken, dat geldt ook voor bodybuilders overigens. Die zorgen dat ze op een overschot zitten om breder te worden en op een tekort in kcal om af te vallen (en zij doen dat vaak om en om constant)
Maar met 3x per week krachttraining kan je wel redelijk progressie boeken toch ?
  maandag 5 juni 2017 @ 22:07:03 #189
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_171486211
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Krachttraining rules O+
+1

Zeker 3x in de week. En nog 3/4 cardio dagen in de sportschool of het zwembad.
pi_171486281
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Laat dergelijke programma's asjeblieft geen voorbeeld voor je zijn. Die zijn zo nep.
I know, maar het is natuurlijk niet allemaal onzin wat er geroepen wordt.

Alleen de hele week 2x per dag sporten lijkt mij niet echt gezond bijvoorbeeld, en het hele psychische deel is altijd huilie huilie, die mensen geven altijd iets anders de schuld.
Ik geloof daar allemaal niet zo in, je stopt het zelf in je mond.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 22:12:50 #191
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171486339
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Maar met 3x per week krachttraining kan je wel redelijk progressie boeken toch ?
De meeste programmas zijn gebaseerd op 3 of 4 dagen per week. Dus ervan uitgaande dat hun er veel meer van weten dan ik zou dat ideaal zijn ja.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 22:14:02 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_171486367
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef junkiexp het volgende:

[..]

I know, maar het is natuurlijk niet allemaal onzin wat er geroepen wordt.

Alleen de hele week 2x per dag sporten lijkt mij niet echt gezond bijvoorbeeld, en het hele psychische deel is altijd huilie huilie, die mensen geven altijd iets anders de schuld.
Ik geloof daar allemaal niet zo in, je stopt het zelf in je mond.
Dat afbeulen wat ze doen is inderdaad onzin. Niet vol te houden en niet nodig. Wat Rauw ook zegt: afvallen doe je in de keuken. En daarvan (van hoe je jezelf een beter voedingspatroon aanleert) laten ze nou bijzonder weinig zien in die programma's. Maar ja, het is natuurlijk niks voor de kijkcijfers als die mensen gewoon eens een tijd lang dagelijks een uur stevig gaan wandelen,
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:16:26 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171486430
2x per dag dagelijks sporten is niet gezond als je lichaam dit nog niet gewend is.

2x per dag een uur wandelen kan goed, maar idd minder interessant voor de kijkers.

Zou t eigenlijk weer eens moeten kijken, denk dat ik er nu met andere ogen naar zou kijken. (Al heb ik t destijds niet vaak bekeken)
  maandag 5 juni 2017 @ 22:22:09 #194
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171486628
Heb 't vanmiddag nog gezien. Een vrouw van 140kg die 200m radslagen moest doen ivm haar turnverleden.

Beetje recipe for disaster, ook al was haar coordinatie nog perfect vraag ik mij wel af wat je pezen/spieren en botten ervan vinden na 25 jaar niks doen.

Aan de andere kant: het werkte heel motiverend en ze leeft nog.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 juni 2017 @ 22:24:56 #195
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171486713
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:33 schreef Pinuts het volgende:
Hoe vaak per week sporten jullie? Ik wilde eigenlijk 5x gaan, zondag boksen, maandag cardio + kracht bovenlichaam, dinsdag cardio + kracht onderlichaam, en dan op donderdag en vrijdag herhaling van ma, Di. Alleen merk dacht ik op maandag meestal zo kapot ben dat de dinsdag geen succes wordt. Dus wil nu terug gaan naar 4x: zondag boksen, dinsdag cardio + full body, donderdag cardio + bovenlichaam, vrijdag cardio + onderlichaam.
Zo veel cardio huuu :P Train je met een specifiek doel?

Ik train zelf doorgaans 5x per week; 4x specifiek voor powerlifting en 1x, soms 2x indien tijd, kettlebellsport. Beide doe ik in competitieverband. Daarnaast probeer ik elke dag een stukje te wandelen.

BE: Klinkt als een aardig plan zo. Alleen snap ik het nut van het citroenwater niet zo? :P
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:25:19 #196
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171486723
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Krachttraining rules O+
QFT
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:26:05 #197
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171486745
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:55 schreef junkiexp het volgende:
Ga het eens bestellen, kijken of het wat voor mij is.
Niet persé. Indien jij je eiwitten gewoon uit voeding kan halen (en doorgaans kan dat prima hoor, mits je daar een beetje over nadenkt) dan is whey volledig overbodig. Whey is vooral lui, makkelijk en lekker :P
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171486778
Ik meld mij hier ook maar eens. Ooit zei ik dat ik nooit meer boven de 80 kilo zou komen te wegen. Maar door werkstress, een huwelijksreis met te veel lekker eten en gewoon überhaupt te veel lekker eten, zat ik vorig jaar tķch weer een paar kilo boven die 80. Toen werd ik zwanger en had ik een hele goede reden om vooral niet te gaan lijnen. Maar nu ben ik er toch wel een beetje klaar mee. Want inmiddels weeg ik (door de zwangerschap en door in de eerste twee maanden daarna veel vreetfestijnen) echt veul boven die 80 kilo. In eerste instantie wil ik er dan ook minstens 10 af. Hoe? Door goed op m'n eten te letten en regelmatig te sporten. Op dit moment doe ik één keer per week back in shape (bootcamp voor vrouwen die niet zo lang geleden zijn bevallen), thuis af en toe krachttraining en zou ik toch echt weer eens op m'n racefiets moeten gaan zitten. Uiteindelijk wil ik over een paar weken weer gaan hardlopen, dat vond ik altijd heel leuk, maar lukte tijdens m'n zwangerschap niet meer door bekkenklachten.

Anyway: werk aan de winkel!

Anyway: werk aan de winkel!
pi_171486837
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:26 schreef Artoo het volgende:

[..]

Niet persé. Indien jij je eiwitten gewoon uit voeding kan halen (en doorgaans kan dat prima hoor, mits je daar een beetje over nadenkt) dan is whey volledig overbodig. Whey is vooral lui, makkelijk en lekker :P
Nou ik weeg alles op de gram af en log dit in MPF en ik heb steeds net te weinig.
En ik ben niet zo'n fan van ontbijt, maar doe het nu wel met 250 gram magere vruchtenkwark.
Als ik daar whey doorheen zou doen en dit zorgt voor een langer vol gevoel dan zou dat wel helpen.
Dan kan ik wellicht ook 1 boterham afbouwen.
Ik at 6 boterhammen overdag, nu nog 5 en wil uiteindelijk naar 4.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 5 juni 2017 @ 22:30:27 #200
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171486874
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Nou ik weeg alles op de gram af en log dit in MPF en ik heb steeds net te weinig.
En ik ben niet zo'n fan van ontbijt, maar doe het nu wel met 250 gram magere vruchtenkwark.
Als ik daar whey doorheen zou doen en dit zorgt voor een langer vol gevoel dan zou dat wel helpen.
Dan kan ik wellicht ook 1 boterham afbouwen.
Ik at 6 boterhammen overdag, nu nog 5 en wil uiteindelijk naar 4.
Het is soms een beetje puzzelen, maar eiwit uit voeding halen is echt geen hogere wiskunde. Kan prima. Maar het hoeft niet (volledig). :)
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:34:08 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171486996
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Nou ik weeg alles op de gram af en log dit in MPF en ik heb steeds net te weinig.
En ik ben niet zo'n fan van ontbijt, maar doe het nu wel met 250 gram magere vruchtenkwark.
Als ik daar whey doorheen zou doen en dit zorgt voor een langer vol gevoel dan zou dat wel helpen.
Dan kan ik wellicht ook 1 boterham afbouwen.
Ik at 6 boterhammen overdag, nu nog 5 en wil uiteindelijk naar 4.
Je zegt dat je te weinig hebt. Te weinig kcal of te weinig eiwitten. En hoeveel eiwitten heb je nodig?
pi_171487110
Weet iemand eigenlijk hoe het met krachttraining benen icm cardio zit? Mijn cardio is eigenlijk altijd hardlopen, omdat ik dat het leukste vind. Maar stel je traint maandag je benen, en wil dinsdag cardio doen, dan geef je ze niet echt rust ? Of kan je dan beter benen en cardio op dezelfde dag doen en daarna rust pakken?
pi_171487154
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:24 schreef Artoo het volgende:

[..]

Zo veel cardio huuu :P Train je met een specifiek doel?

Ik train zelf doorgaans 5x per week; 4x specifiek voor powerlifting en 1x, soms 2x indien tijd, kettlebellsport. Beide doe ik in competitieverband. Daarnaast probeer ik elke dag een stukje te wandelen.

BE: Klinkt als een aardig plan zo. Alleen snap ik het nut van het citroenwater niet zo? :P
Traint niet voor een super specifiek doel. Wil er graag 10 kg af, maar dan heeft niet perse haast. Verder wil ik gewoon sterker worden, wat handiger is bij boksen.
Eigenlijk vooral veel cardio omdat het toch nog steeds een soort bij afvallen hoort.. :@ Meer verbranden.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:39:21 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171487162
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Pinuts het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met krachttraining benen icm cardio zit? Mijn cardio is eigenlijk altijd hardlopen, omdat ik dat het leukste vind. Maar stel je traint maandag je benen, en wil dinsdag cardio doen, dan geef je ze niet echt rust ? Of kan je dan beter benen en cardio op dezelfde dag doen en daarna rust pakken?
Collega van mij doet ook zo'n combi (hardlopen en krachttraining)
Volgens mij vond hij het prettigst om eerst hard te lopen en de dag erna de benen te trainen. En daarna dag rust.

Als hij eerst kracht deed, bleef er weinig over voor het hardlopen.
  maandag 5 juni 2017 @ 22:47:02 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171487451
Voor mij maakt het weinig uit maar ik herstel dan ook wel prima. Ma Squat Di Rugby Wo Bench Do Rugby Vr Deadlift en Za of Zo OHP..
Ivm werk sla ik soms een training over en schuift het dus wat of ik neem een extra rustdag door een upperbody/lowerbody dag te combineren.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Licht Ontvlambaar maandag 5 juni 2017 @ 22:49:33 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171487547
Afvallen doe je inderdaad in de keuken (en de drankkast in mijn geval) maar ik heb gemerkt dat kracht- en coretraining toch absoluut invloed heeft op de je shape. En dat ik het eerst aankom bij mijn tieten :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 5 juni 2017 @ 22:51:37 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171487619
Je tieten komen aan? Als in door t eten of wat?
Stomme tieten :(
pi_171487631
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:49 schreef Sjeen het volgende:
Afvallen doe je inderdaad in de keuken (en de drankkast in mijn geval) maar ik heb gemerkt dat kracht- en coretraining toch absoluut invloed heeft op de je shape. En dat ik het eerst aankom bij mijn tieten :')
Zou het wel chill vinden als er bij mij dan wat af zou gaan :P
  Licht Ontvlambaar maandag 5 juni 2017 @ 22:55:43 #209
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171487767
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:51 schreef Cue_ het volgende:
Je tieten komen aan? Als in door t eten of wat?
Stomme tieten :(
ik ben zwaarder dan ik zou willen, maar merk dat serieus alleen in mijn bh's op het moment.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 5 juni 2017 @ 23:00:09 #210
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171487924
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:37 schreef Pinuts het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met krachttraining benen icm cardio zit? Mijn cardio is eigenlijk altijd hardlopen, omdat ik dat het leukste vind. Maar stel je traint maandag je benen, en wil dinsdag cardio doen, dan geef je ze niet echt rust ? Of kan je dan beter benen en cardio op dezelfde dag doen en daarna rust pakken?
https://www.fit.nl/krachttraining/combineren-kracht-en-cardio Heb je hier iets aan?
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 5 juni 2017 @ 23:09:31 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171488271
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nul keer. :')

BE, klinkt best oké! Hoeveel wil je er af gaan shredden? Zes weken is ook nog overzichtelijk :Y
Tsja, anything will do zeg maar. ;)
Het hangt van mijn eigen kaakklem af. Als het me lukt te stoppen met avondvreten zou 5kg moeten lukken met 4x sporten in de week...
***
  maandag 5 juni 2017 @ 23:11:37 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171488345
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef junkiexp het volgende:
Ik sport nog niet, ga binnenkort beginnen :)

Klinkt goed BE, hoeveel calorieën is dat per dag?
Ik zie dat whey steeds terugkomen, is dat zo goed?
Namelijk bij mijn ontbijt met kwark 's ochtends heb ik altijd nog wel een beetje trek, als ik erdoorheen doe dan heb ik meer verzadigd gevoel als ik het goed begrijp?

En smaakt het nog ergens naar?
Geen idee, ik tel niet eigenlijk.

Whey is voornamelijk vies, is mijn ervaring so far. ;) Soms gaat het, als je het mengt met iets, maar er zit een viezig smaakje aan.

Wat het is en hoe goed kunnen anderen je beter vertellen dan ik. ;)

Artoo, ik dus ook niet, dat citroenwater, maar als hij daar blij van wordt... ach, dan doe ik wel mee daaraan, 6wk lang. ;)
***
  maandag 5 juni 2017 @ 23:53:22 #213
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171489593
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik ben zwaarder dan ik zou willen, maar merk dat serieus alleen in mijn bh's op het moment.



Qua sport:

Van september tot en met april:
1x per week ijshockeytraining
1 tot 4 wedstrijden per weekend
0 tot 2 keer hardlopen per week

van mei tot en met augustus:
1x per week ijshockeytraining, behalve in mei (dan is de ijsbaan dicht)
2 tot 3 keer hardlopen per week (behalve afgelopen maand, want knieblessure)

KT zou ik graag doen, maar ik kan er nu echt geen tijd voor vrijmaken zonder ruzie te krijgen met mijn vrouw, mijn baas of mijn dag/nachtritme.

Verder wandel ik elke dag minstens een uur, want honden. En ren ik nog 1x per week naast onze jongste hond bij haar agility-cursus.

Doelen:
- Zo fit zijn als nodig is om een goede ijshockeyscheidsrechter te kunen zijn op nationaal en internationaal niveau;
- Een halve marathon lopen in Disneyland Parijs eind september;
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171491922
Over sport kan ik helaas niet meepraten. Van de winter geprobeerd zwemmen weer op te pakken onder fysio begeleiding maar dit bleek te veel energie te vergen. Heel jammer want als kind was ik wel graag sportief bezig.

Lijstje vandaag:
O: havermout met bosbessen, kaneel en chiazaad
L: 2 koolhydraatarme bth met avocado
T: een halve komkommer
D: zelfgemaakte sushi van norivellen met quinoa met avocado en komkommer
T: meloen
  dinsdag 6 juni 2017 @ 08:49:34 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_171492220
Ik wandel een dag of drie per week twee keer twintig minuten en ben sinds twee weken geleden weer een keer per week aan het kanoën. Verder rijd ik af en toe paard, maar ben ik m'n vijftig kilo afgevallen zonder sportschool of hardloopschoenen. Ik heb er simpelweg een ontzettend hekel aan en dus past het niet binnen een levensstijl die ik de rest van m'n leven kan en wil volhouden.

Ik heb vandaag een congres en dus ziet m'n lijstje er zo uit:

O: 3 maīsboterhammen, 1 kalkoenfilet, 2 aardbeien, tl suiker
T: suikerwafel
L: gecaterd. Iig salade, groente en iets van vleeswaren. En een sapje.
T: fruit
T: handje macademia's
D: 1/2 afbakbaguette, tomatensoep, kruidenboter van halvarine of wat lactosevrije roomkaas.

B: vandaag niet gelopen, maar de auto gepakt. Het regent pijpenstelen en ik moet er vandaag representatief uitzien.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 6 juni 2017 @ 08:53:26 #216
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171492254
Het hardlopen was bij mij meer een gevolg van t afvallen (minder kilo's voortslepen maakte dat ik t opeens wel kon, zonder last van knieën en enkels te krijgen), het ijshockey was de reden voor t beginnen met afvallen.

Maar beide waren voor mij veel minder belangrijk in het hele proces dan de koelkast.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171492386
Lijstjestijd

O: kwark
L: salade van meloen en ham
T: stukje kaas
D: wrap met kip/groenten en molesaus
T: paprika

Verder 10k stappen
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:09:38 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171492412
Ik had gister + eergister geen goede lijstjes (gewoon teveel gegeten maar niet perse slechte dingen), zowaar niets erbij op de weegschaal O+
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:10:26 #219
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171492425
Ik sport vooral omdat mijn rug er blij van wordt (pilates) of omdat ik het wel chill vindt om conditioneel wat beter te zijn (hardlopen). Afvallen doe ik vooral als ik niet teveel bende eet of drink.

En zondag was vol bende, dus even niet verder naar beneden. Wel nog steeds onder die 88kg, dus I haz a happy.

De zondag vol bende kwam overigens door een bierfestival, zo'n ding doe ik eens per jaar, dus dan mag ik ook gewoon alles proberen van mezelf. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_171492447
Ik kom hier ook maar weer eens posten. Sinds 2012 zo'n 40 kg afgevallen maar val nu telkens weer in de oude patronen die absoluut niet goed zijn (denk aan 2 zakken chips op een dag en dan nog 3 pakken koekjes). Ik was 2/3 maand geleden nog 69 kilo en ben nu alweer 74. Dit heeft ook te maken met het feit dat ik net op mezelf ben gaan wonen en nog een ritme moet vinden in alles. Maar dat is natuurlijk een kut smoesje. Ik moet gewoon een trap onder m'n kont krijgen.

Sporten doe ik 4 keer per week en dan krachttraining. 2 keer boven- en 2 keer onderlichaam.
Ik heb een actieve baan en loop dan gemiddeld 15 km per dag (4 keer in de week). Beweging genoeg dus.

Lijstje van vandaag:

O: 400 gr. magere kwark + 28 gram whey
T: Banaan + taart op werk
L: 4 meergranen boterhammen met kipfilet
T: 30 gram nootjes + B&F Smart bar
B: 15 km tijdens werk + krachttraining.
L: Zelfgemaakte patat uit de oven + 150 gram saté + spinazie
T: Moet ik nog even verzinnen, kijken wat ik aan kcal over heb na het invoeren van de dag.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 juni 2017 @ 09:16:45 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171492500
Nu aan de rem trekken, dat betekent dat je er verstandiger in staat. En zo jojoën we gewoon naar beneden ipv omhoog :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:17:00 #222
217702 Lonaa
Honger!
pi_171492504
Gisteren ging uh, niet helemaal zoals ik gedacht had. :')

Wel redelijk normaal, trouwens, dus fine.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171493644
Lijstje van vandaag:
O: 250 gr magere kwark, kwart water meloen
L: 2 boterhammen met philadelphia Light
T: carpaccio zonder dressing
A: varkensfilet, aardappeltjes en broccoli
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:44:38 #224
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171493747
Planning:

O: Kwark met muesli, nootjes, aardbeien
L: 'Salade' van rode bietjes, kriel, ui, zilveruitjes, geitenkaas, paar walnootjes en balsamico
T: Kwark met appel en notenmix
D: 2 volkoren brood met gekookt ei, tomaat en rookvlees
T: 2 volkoren brood met pindakaas
Drinken: 8 liter :') :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171493764
Oké, ik tel echt nooit calorieën, maar deed het net even om te kijken waar ik ongeveer zit, 1200 kcal maar voor vandaag. En vond dat ik nog best veel at. Even iets extra's bedenken :P
pi_171493822
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:44 schreef Artoo het volgende:
Drinken: 8 liter :') :')
Holy shit 8)7 Ik ben altijd al blij als ik 2 tot 2,5 liter weg krijg.
Mag ik vragen waarom zo veel ?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:53:25 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_171493893
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:45 schreef Pinuts het volgende:
Oké, ik tel echt nooit calorieën, maar deed het net even om te kijken waar ik ongeveer zit, 1200 kcal maar voor vandaag. En vond dat ik nog best veel at. Even iets extra's bedenken :P
vind je dat écht veel ja? Wat eet je normaal dan en waarom moet je dan afvallen? :D
disclaimer
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:57:06 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171493943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:39 schreef Pinuts het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 250 gr magere kwark, kwart water meloen
L: 2 boterhammen met philadelphia Light
T: carpaccio zonder dressing
A: varkensfilet, aardappeltjes en broccoli
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

vind je dat écht veel ja? Wat eet je normaal dan en waarom moet je dan afvallen? :D
Dit! Dat zijn toch hoeveelheden voor een zieke kip of een bejaarde? Als je dat echt veel vindt, dan is er iets mis met je beeld van 'veel' en 'eten'. :Y
***
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:59:58 #229
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171493988
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:45 schreef Pinuts het volgende:
Oké, ik tel echt nooit calorieën, maar deed het net even om te kijken waar ik ongeveer zit, 1200 kcal maar voor vandaag. En vond dat ik nog best veel at. Even iets extra's bedenken :P
Je hebt nog nooit veel gegeten dan denk ik.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171494090
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:59 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit veel gegeten dan denk ik.
Dit denk ik. Zit is voor mij normaal, maar dan wel iets aan de hogere kant. Moet wel zeggen dat mijn ontbijt pas rond 10 uur was.
pi_171494096
ow wacht ik las zelf niet goed
pi_171494110
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik lees daarin dat ze het idee had dat ze best veel heeft gegeten, maa r dat het maar 1200 kcal bleek te zijn ;)
Nouja, bedoelde eigenlijk niet letterlijk 'veel', maar meer van, het is niet dat ik voor mijn gevoel weinig eet.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:07:07 #233
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171494113
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:49 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Holy shit 8)7 Ik ben altijd al blij als ik 2 tot 2,5 liter weg krijg.
Mag ik vragen waarom zo veel ?
Ik heb a.s. zaterdag een wedstrijd en ik zit iets boven 'mijn' gewichtsklasse, daarom moet ik een watercut doen. Als je te zwaar inweegt mag je niet meedoen. Door vandaag en morgen heel veel te drinken en veel zout te eten en daar donderdag/vrijdag mee te stoppen (donderdag drink ik nog 2 liter, vrijdag 1,5 en beide dagen eet ik volledig zoutloos) gaat het lichaam extra hard werken om vocht af te drijven. Dan ben ik op de wedstrijddag kunstmatig lichter.

Meer info:
http://www.powerliftingtowin.com/cutting-weight-for-powerlifting/
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:07:18 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171494120
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik lees daarin dat ze het idee had dat ze best veel heeft gegeten, maa r dat het maar 1200 kcal bleek te zijn ;)
Klopt lees ik ook en volgens mij de rest hier ook.
Terwijl 1200 weinig is en het gevoel bij dat lijstje (dat het veel is) klopt ook niet echt :P (tenminste, ivm andermans lijstje en het idee erbij) ;)
pi_171494131
nee klopt, ik las maar de helft :@
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:11:36 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171494210
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nee klopt, ik las maar de helft :@
Jaja... blablabla :') :+ :P
pi_171494251
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jaja... blablabla :') :+ :P
:D
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:16:18 #238
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171494302
73.8 na een (lang) weekend met:
- Friet
- Mcdonalds
- Tapas
- Tequila
- Bier
- Hamburgers

Maar ook met een ijshockeytoernooi en het opnieuw oppakken van t hardlopen.

Nu dat laatste vooral doorzetten en qua eten weer normaal doen (behalve komende zondag, want bbq van t werk).

Voor deze week betekent dat:

Vandaag:
O: Kwark met havermout en pindakaas
L: Burrito met zoete aardappel
D: HF Asperges met ham en ei

Woensdag:
S: Rondje hardlopen
O: Kwark met havermout en pindakaas
L: HF Pikante Harissa couscous met feta
D: HF Romige risotto met courgette

Donderdag:
O: Kwark met havermout en pindakaas
L: HF Pikante Harissa couscous met feta
D: HF pasta met kipgehaktballen, postelein en witte courgette
S: IJshockeytraining
B: Agility met doggo

Vrijdag:
O: Optimel Griekse stijl kers
L: 2 broodjes met kipfilet
D: Friet met een curryworst

T's bekijk ik per dag, voornamelijk fruit, komkommer, courgette, tomaatjes, etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door MutedFaith op 06-06-2017 13:00:40 ]
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:17:52 #239
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171494328
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:07 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik heb a.s. zaterdag een wedstrijd en ik zit iets boven 'mijn' gewichtsklasse, daarom moet ik een watercut doen. Als je te zwaar inweegt mag je niet meedoen. Door vandaag en morgen heel veel te drinken en veel zout te eten en daar donderdag/vrijdag mee te stoppen (donderdag drink ik nog 2 liter, vrijdag 1,5 en beide dagen eet ik volledig zoutloos) gaat het lichaam extra hard werken om vocht af te drijven. Dan ben ik op de wedstrijddag kunstmatig lichter.

Meer info:
http://www.powerliftingtowin.com/cutting-weight-for-powerlifting/
En dan alsnog te zwaar zijn. Jammer joh.

Hogere gewichtsklasse kun je dan niet meedoen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:19:21 #240
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_171494354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:07 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik heb a.s. zaterdag een wedstrijd en ik zit iets boven 'mijn' gewichtsklasse, daarom moet ik een watercut doen. Als je te zwaar inweegt mag je niet meedoen. Door vandaag en morgen heel veel te drinken en veel zout te eten en daar donderdag/vrijdag mee te stoppen (donderdag drink ik nog 2 liter, vrijdag 1,5 en beide dagen eet ik volledig zoutloos) gaat het lichaam extra hard werken om vocht af te drijven. Dan ben ik op de wedstrijddag kunstmatig lichter.

Meer info:
http://www.powerliftingtowin.com/cutting-weight-for-powerlifting/
Brr, jij liever dan ik. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_171494525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Brr, jij liever dan ik. :P
En om hoeveel gewicht gaat het dan ? Wat is haalbaar in zo'n korte tijd ?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:30:17 #242
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171494570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:28 schreef Pinuts het volgende:

[..]

En om hoeveel gewicht gaat het dan ? Wat is haalbaar in zo'n korte tijd ?
Het gaat om 2 kg en met een watercut is, afhankelijk van welke methoden je combineert, tot ongeveer 5 kg mogelijk.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:30:34 #243
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171494577
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dit denk ik. Zit is voor mij normaal, maar dan wel iets aan de hogere kant. Moet wel zeggen dat mijn ontbijt pas rond 10 uur was.
het is het echt waard om bij te houden, en dan niet alleen op je goede dagen maar ook op de slechte.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:30:47 #244
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171494583
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:17 schreef Rauw. het volgende:

[..]

En dan alsnog te zwaar zijn. Jammer joh.

Hogere gewichtsklasse kun je dan niet meedoen?
Nee. Als je zwaarder inweegt dan voor de klasse waarvoor je ingeschreven staat dan word je uitgesloten van deelname.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:31:37 #245
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171494601
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:30 schreef Artoo het volgende:

[..]

Nee. Als je zwaarder inweegt dan voor de klasse waarvoor je ingeschreven staat dan word je uitgesloten van deelname.
Jammer is dat, maar wel zo eerlijk denk ik...

Struggles van gewichtsklassensporten :D
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:38:03 #246
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171494740
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:31 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Jammer is dat, maar wel zo eerlijk denk ik...

Struggles van gewichtsklassensporten :D
Haha yep! Ik doe dit wel onder begeleiding van een diëtist die zelf internationaal atleet is. Ze begeleidt meerdere mensen met o.a. waterweight cuts en heeft voor zichzelf in verband met gewichtsklasses ook al wel met dit bijltje moeten hakken. Volgens haar was ~2 kg prima te doen met het huidige plan. Het is niet leuk, maar het moet goed gaan lukken, zeg maar :P
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:39:41 #247
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171494772
Je zou overigens nog wel meer af kunnen vallen met zo'n watercut, maar dan moet je ook volledig carbs gaan schrappen en laxeren en extra uitzweten en zo, maar dat is ook flink van invloed op je prestaties. Bij een weging 24 uur voor de wedstrijd kan dat wel, dan herstel je daar wel van (zie bijvoorbeeld bij MMA) maar omdat wij dealen met een weging van slechts 2 uur voor aanvang van de wedstrijd is carbs cutten geen optie, dat kun je niet snel genoeg aanvullen. Dan til je geen deuk in een pakje boter.
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:46:44 #248
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171494929
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:38 schreef Artoo het volgende:

[..]

Haha yep! Ik doe dit wel onder begeleiding van een diëtist die zelf internationaal atleet is. Ze begeleidt meerdere mensen met o.a. waterweight cuts en heeft voor zichzelf in verband met gewichtsklasses ook al wel met dit bijltje moeten hakken. Volgens haar was ~2 kg prima te doen met het huidige plan. Het is niet leuk, maar het moet goed gaan lukken, zeg maar :P
En weinig carbs eten deze week en dan carbs laden na de weging? Of krijg je dan een vervelende rush/ juist hongerklop?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:47:10 #249
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171494939
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:39 schreef Artoo het volgende:
Je zou overigens nog wel meer af kunnen vallen met zo'n watercut, maar dan moet je ook volledig carbs gaan schrappen en laxeren en extra uitzweten en zo, maar dat is ook flink van invloed op je prestaties. Bij een weging 24 uur voor de wedstrijd kan dat wel, dan herstel je daar wel van (zie bijvoorbeeld bij MMA) maar omdat wij dealen met een weging van slechts 2 uur voor aanvang van de wedstrijd is carbs cutten geen optie, dat kun je niet snel genoeg aanvullen. Dan til je geen deuk in een pakje boter.
Ik had deze post moeten lezen voor m'n vorige post. :P
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:48:46 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171494973
watercut.. klinkt niet echt fijn allemaal :o

Lijstje van vandaag:

O: 2 eieren, 1 eiwit + peer/komkommer/boerenkool/mint smoothie
t: -
L: 2 crackers met tartar en ei + de avocado die klaar lag als t
t: spelt crackers met humus
D: ergens uit eten..

een sociale week deze week, maar niet al te handig voor de kilo's..
Denk dat ik vanavond voor de vis ga ( als die op het menu staat) dat is meestal wel wat magerder ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:52:11 #251
217702 Lonaa
Honger!
pi_171495056
Ik had de afgelopen week zo'n ultra sociale week. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:54:46 #252
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171495130
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik had de afgelopen week zo'n ultra sociale week. :')
gheheh..
komt wel goed uiteindelijk.. maar 3 etentjes en 1 keer afhaal is wel even ehh.. improviseren..
dus de rest van de dag maar een beetje opletten

Lastige vind ik wel dan om sportmomenten in te plannen.. daar ga ik nog even over nadenken :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:56:23 #253
217702 Lonaa
Honger!
pi_171495164
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

gheheh..
komt wel goed uiteindelijk.. maar 3 etentjes en 1 keer afhaal is wel even ehh.. improviseren..
dus de rest van de dag maar een beetje opletten

Lastige vind ik wel dan om sportmomenten in te plannen.. daar ga ik nog even over nadenken :)
Ik had de afgelopen 7 dagen:
1 BBQ, 1 spontaan 'oh gezellig wijn+vuurkorf"-avond, 1 cocktailavond, 1 wijn+tapas-avond en 1-terrasdag.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:56:37 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_171495172
Die andere 2 dagen waren brakdag met pizza en zooi.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_171495601
Toch wel een voordeel dat ik niet zo sociaal ben :D
Ook al misschien vrijdag wel uit eten maar dat moet ook wel goed komen.

Tijd voor lunch :9
pi_171495722
Net volgens mij voor het eerst echt bewust spierpijn voelen beginnen. Had gisteravond vrij zwaar triceps getraind, dus had wel spierpijn verwacht. Stond vanmorgen op en wonder boven wonder geen spierpijn. Maar nu komt het langzaam op gang :{
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:27:17 #257
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171495744
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef Pinuts het volgende:
Net volgens mij voor het eerst echt bewust spierpijn voelen beginnen. Had gisteravond vrij zwaar triceps getraind, dus had wel spierpijn verwacht. Stond vanmorgen op en wonder boven wonder geen spierpijn. Maar nu komt het langzaam op gang :{
2e dag is het ergst.

Maar voor het eerst? Je sport toch al een tijd? Doe je wel genoeg?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:28:13 #258
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171495764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef Pinuts het volgende:
Net volgens mij voor het eerst echt bewust spierpijn voelen beginnen. Had gisteravond vrij zwaar triceps getraind, dus had wel spierpijn verwacht. Stond vanmorgen op en wonder boven wonder geen spierpijn. Maar nu komt het langzaam op gang :{
Ha ja. Brace yourselves. :P
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:32:53 #259
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171495841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:46 schreef Rauw. het volgende:

[..]

En weinig carbs eten deze week en dan carbs laden na de weging? Of krijg je dan een vervelende rush/ juist hongerklop?
Ja precies, gebrek aan carbs zorgt door de glycogeendepletie, als je daar niet gewend aan bent, gewoon voor pudding-feels. De man met de hamer die je in duursport tegen kunt komen doordat je door je glycogeen heen bent, is dan de start van je dag zeg maar :P Je wilt juist wel carbs in je systeem hebben om zo'n zware krachtsinspanning te kunnen leveren. :)
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171496131
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Doe je wel genoeg?
Moet je dan spierpijn voelen om het goed te doen?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:51:01 #261
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171496266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moet je dan spierpijn voelen om het goed te doen?
Als je krachttraining doet dan is het vreemd als je nooit spierpijn ervaart denk ik.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171496364
Ik sport meestal twee keer in de week, heel soms drie, en de laatste tijd maximaal 1 door al die rare vrije dagen. Maar ik zie er eigenlijk nog bitter weinig resultaat van. Zat vanochtend even te kijken naar mijn gegevens van de intake bij de sportschool (feb. 2016): 59,8 kg en 29% vetpercentage. Nu zit ik op 57 kg en 28% vetpercentage. Zie verder ook weinig verandering aan mijn lijf. Dat schiet dus echt niet op. Maar meer tijd om te sporten heb ik gewoon echt niet. Beweeg verder ook wel (doe bijna alles op de fiets), maar ja.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:55:23 #263
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171496379
Geen spierpijn krijgen van krachttraining is niet 'slecht' of een teken dat je het niet goed doet, maar dat je er zelden spierpijn van krijgt is misschien op z'n minst opvallend :D
Fear is the path to the Dark Side.
pi_171496398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:55 schreef Bleie het volgende:
Ik sport meestal twee keer in de week, heel soms drie, en de laatste tijd maximaal 1 door al die rare vrije dagen. Maar ik zie er eigenlijk nog bitter weinig resultaat van. Zat vanochtend even te kijken naar mijn gegevens van de intake bij de sportschool (feb. 2016): 59,8 kg en 29% vetpercentage. Nu zit ik op 57 kg en 28% vetpercentage. Zie verder ook weinig verandering aan mijn lijf. Dat schiet dus echt niet op. Maar meer tijd om te sporten heb ik gewoon echt niet. Beweeg verder ook wel (doe bijna alles op de fiets), maar ja.
En qua eten gaat het ook allemaal goed?
Want dat blijft toch het belangrijkste, wil je resultaten gaan zien.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:59:15 #265
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171496475
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:55 schreef Artoo het volgende:
Geen spierpijn krijgen van krachttraining is niet 'slecht' of een teken dat je het niet goed doet, maar dat je er zelden spierpijn van krijgt is misschien op z'n minst opvallend :D
Dit dus.

Moet zeggen dat ik het op bovenlichaam dagen veel minder heb dan onderlichaam dagen (Squatten ;( ).
maar helemaal afwezig is het niet vaak
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171496605
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En qua eten gaat het ook allemaal goed?
Want dat blijft toch het belangrijkste, wil je resultaten gaan zien.
Volgens mij wel (wel wat geschommeld qua gewicht), maar ik eet gewoon gezond.

Lijstje vandaag:
O: kwark (150gr?) met abrikozen en appel
L: salade van kikkererwten, avocado, hüttenkäse en maīs
T: Nakd-reep (berry, geloof ik)
D: noedels met groenten en tofu
pi_171496791
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

2e dag is het ergst.

Maar voor het eerst? Je sport toch al een tijd? Doe je wel genoeg?
Ja maar normaal heb ik bij het wakker worden meteen spierpijn. En nu kwam het pas gedurende de dag :P Daarom ook beginnen
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:15:28 #268
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171496830
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:13 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ja maar normaal heb ik bij het wakker worden meteen spierpijn. En nu kwam het pas gedurende de dag :P
Gaat mij altijd zo, pas als ik een uurtje achter m'n bureau gezeten heb _O- _O- _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_171496873
Mijn lijstje:

O: overnight oats 40g havermout, 10g muesli, bosbessen, rozijnen, courgette en wat notenpasta
T: 20g noten, 1.5 sultana
L: 3 bth met groentespread, 1 kwarkbol, 1 groentebouillon
T: banaan, nakd nibbles, komkommer en cherrytomaatjes
S: 90 min baantraining
D: aspergesoep met ei en hamblokjes, sneetje roggebrood.

Ik zat vanochtend op 68.0, nog 1 vakantiekilo te gaan :P
Mijn metingen waren 69 (taille), 99 (heupen) en 59 (bovenbeen), stuk meer dan de laatste keer (zeker een jaar geleden) dat ik dat mat dus wel confronterend.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:20:46 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171496972
Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd een stuk minder spierpijn heb. Of in ieder geval zeker niet zo erg als het in het begin was _O-

Vaak wel een beetje, maar dat merk je half al niet meer omdat het zo standaard is.
pi_171497015
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 13:15 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Gaat mij altijd zo, pas als ik een uurtje achter m'n bureau gezeten heb _O- _O- _O-
Ja, dat ik dan echt zo kreunend als een oud wijf uit mijn stoel kom...
  dinsdag 6 juni 2017 @ 17:53:48 #272
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_171503758
Ik ben blij dat het weer wat koeler is :).

O Kwark met lijnzaad
S Yoga
L Tomatensoep met een broodje
T Appel, een paar muntdropjes
D broccoli, sperziebonen, paprika, kip en rijst
S Zwemmen
pi_171503875
Paar jaar geleden had ik altijd spierpijn na mijn danstrainingen (zeker van de demogroep) maar nu eigenlijk nooit meer. Maar dat is ook wel weer heel anders dan krachttraining.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 21:12:39 #274
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_171509977
Ik ben hier lang niet geweest geloof ik...
Huidig gewicht 120 kilo bij 1m86, en dat is natuurlijk teveel. Maar het waa een tijdje geleden 125, dus ik ga de goede kant op. Maar goed eten is zo moeilijk! Bij stress ga ik snaaien, en dat is zo moeilijk af te leren!
Ik sport nu wel weer regelmatig, na een vervelende periode van blessures. Vorig jaar september kreeg ik opeens een mega dikke enkel, en dat bleek het gevolg te zijn slecht revalideren na afgescheurde enkelbanden 7 jaar geleden!
Kortgezegd waren de spieren rechts bijna verdwenen, en deed ik alles met links. Als ik op mn rechterbeen ging staan, lazerde ik gewoon omver door het gebrek aan spierkracht in mn onderbeen! Dus oefeningen, trainen, met 1 voet op een halve bal staan etc.
Ging goed eerst, maar toen ik echt weer mn rechterbeen ging gebruiken, dook een meniscusprobleem op. Waarschijnlijk al jaren aanwezig, maar als je nooit iets doet met rechts, merk je het niet...
Gelukkig geen operatie gehad, de fysio heeft het met veel oefeningen opgelost, maar mn rechter dijbeen en heup bleken ook enorm zwak te zijn. Verrassing! Een klein verschil maar qua kracht, iets van 50%. Bijna niets dus.
Dus nu werk ik keihard aan kracht en uithoudingsvermogen, en het gaat de goede kant op. En ik mag weer fietsen gelukkig! Alleen heb ik natuurlijk een uithoudingsvermogen van niks, dus een uur stevig fietsen ben ik helemaal gesloopt! Terwijl ik vroeger uren achter elkaar reed. Maar, dus, we gaan de goede kant op!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_171512071
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zegt dat je te weinig hebt. Te weinig kcal of te weinig eiwitten. En hoeveel eiwitten heb je nodig?
Gemiddeld zit ik op 20% en ik wil graag 30% binnen krijgen.
Dus 6% vet en 4% koolydraten vervangen voor eiwit en dan zit ik op mijn doelstelling.
Maar ik heb vandaag gebroken lijnzaad gekocht voor in de kwark, ten eerste zou het beter vullen en ten tweede zit daar ook relatief veel eiwit in.
Even kijken hoe dat gaat.

Calorieen krijg ik wel genoeg binnen, iets teveel nog ;)

Straks het wekelijkse wegen, ik ben benieuwd :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:21:41 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171512341
Je weegt davonds?
Voor mijn gevoel is die weging te sterk afhankelijk van mn eten en drinken die dag.
Maar weet niet of day gevoelsmatig is of ook echt zo is.
Tenminste ik ken vooral dat men zegt dat je je smorgens het beste kan wegen. (Of dat men het zegt zodat je op je lichte bent en dat fijner is, kan ook :+ )
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:36:33 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_171512815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Je weegt davonds?
Voor mijn gevoel is die weging te sterk afhankelijk van mn eten en drinken die dag.
Maar weet niet of day gevoelsmatig is of ook echt zo is.
Tenminste ik ken vooral dat men zegt dat je je smorgens het beste kan wegen. (Of dat men het zegt zodat je op je lichte bent en dat fijner is, kan ook :+ )
ik weeg voor het slapen gaan altijd een kilo meer dan bij het opstaan ;)
tenzij ik meer dan 8 bier op heb maar dat is echt al héél lang geleden :')
disclaimer
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:39:33 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_171512911
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:55 schreef Bleie het volgende:
Ik sport meestal twee keer in de week, heel soms drie, en de laatste tijd maximaal 1 door al die rare vrije dagen. Maar ik zie er eigenlijk nog bitter weinig resultaat van. Zat vanochtend even te kijken naar mijn gegevens van de intake bij de sportschool (feb. 2016): 59,8 kg en 29% vetpercentage. Nu zit ik op 57 kg en 28% vetpercentage. Zie verder ook weinig verandering aan mijn lijf. Dat schiet dus echt niet op. Maar meer tijd om te sporten heb ik gewoon echt niet. Beweeg verder ook wel (doe bijna alles op de fiets), maar ja.
maar 57 kilo is toch een prachtig gewicht? Of ben je 1 meter 40?

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 06-06-2017 22:52:37 ]
disclaimer
pi_171512982
Ik weeg altijd dinsdagavond rond 22:30.

En 's ochtend ben je lichter maar uiteindelijk maakt dat niet uit want het verschil tussen 2 weken is even groot ;)
Dinsdag eet ik toevallig altijd hetzelfde omdat de vrouw dan laat thuis is.

1.9 kg kwijt trouwens *O*
Totaal nu 7.8 kg kwijt in 5 weken, tevreden mee.

Ik neem bij het weegmoment steeds een selfie in MFP, ik zie nu echt al verschil tussen de eerste en de laatste selfie.
Kan allebei mijn oren tegelijk zien, dus mijn gezicht is smaller geworden _O-
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 6 juni 2017 @ 22:42:22 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_171512999
Mooi resultaat junkie!
disclaimer
pi_171513008
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:41 schreef junkiexp het volgende:
Ik weeg altijd dinsdagavond rond 22:30.

En 's ochtend ben je lichter maar uiteindelijk maakt dat niet uit want het verschil tussen 2 weken is even groot ;)
Dinsdag eet ik toevallig altijd hetzelfde omdat de vrouw dan laat thuis is.

1.9 kg kwijt trouwens *O*
Totaal nu 7.8 kg kwijt, tevreden mee.

Ik neem bij het weegmoment steeds een selfie in MPF, ik zie nu echt al verschil tussen de eerste en de laatste selfie.
Kan allebei mijn oren tegelijk zien, dus mijn gezicht is smaller geworden _O-
Wat leuk dat je foto's maakt!
Lijkt me echt goed en motiverend om resultaat te zien. :)
Make my day!
pi_171513083
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:42 schreef agter het volgende:

[..]

Wat leuk dat je foto's maakt!
Lijkt me echt goed en motiverend om resultaat te zien. :)
Ja is erg leuk, zal over 10 kilo wel eens een voor en na foto online gooien.
Nu nog ff niet :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_171513288
Goed bezig junkie :)
Wist niet dat je foto's kon maken in MFP

Vanavond heel veel zin in een speciaal biertje maar toch maar niet gedaan *O*
pi_171513358
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig junkie :)
Wist niet dat je foto's kon maken in MFP

Vanavond heel veel zin in een speciaal biertje maar toch maar niet gedaan *O*
Wanneer je je gewicht invoert kan je daar ook direct een foto maken en die mee loggen.
Je kan dan later de eerste en bijvoorbeeld laatste foto in een splitscreen naast elkaar zetten.
Dan krijg je wel een mooi beeld van wat het verschil is, erg motiverend.

Ik zie er bijvoorbeeld ook veel gezonder uit, veel minder wallen e.d.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_171513575
Oja ik zie het nu, leuk :)

Mijn fitbit (gekoppeld aan mfp) registreert mijn gewicht automatisch dus had die optie nog niet gezien.
  woensdag 7 juni 2017 @ 07:10:54 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171516583
Wat goed Junkie! *O*

Welkom terug Captain Fabulous! Wat balen van al die blessures zeg! :o

Ik deed net een rondedansje, -2,1 tov gisteren. :D Maar goed, die was wat hoger dan de dag daarvoor dankzij sushi, maar goed, met zo'n jump-start is mijn doel om voor de vakantie nog onder de 100 te komen wel haalbaar. Nog 4,7 kilo in 6 weken... We shall see!
***
  woensdag 7 juni 2017 @ 07:35:54 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_171516676
Wauw BE, dat zijn nog eens getallen :D mooie kickstart!

Ik wilde net even komen juichen voor mijn -2,3 in week 1 maar jij slaat alles _O-
disclaimer
  woensdag 7 juni 2017 @ 07:46:25 #288
319308 Tink89
To live is to dance
pi_171516743
Ik juich gewoon voor jullie allebei O+ *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_171517029
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef junkiexp het volgende:
Ik sport nog niet, ga binnenkort beginnen :)

Klinkt goed BE, hoeveel calorieën is dat per dag?
Ik zie dat whey steeds terugkomen, is dat zo goed?
Namelijk bij mijn ontbijt met kwark 's ochtends heb ik altijd nog wel een beetje trek, als ik erdoorheen doe dan heb ik meer verzadigd gevoel als ik het goed begrijp?

En smaakt het nog ergens naar?
Zou je het eens willen proberen? Ik heb laatst bij body&fit een proefverpakking besteld maar er zitten voornamelijk smaken in die ik niet lekker vind. Koffie, cookies en chocolade bijvoorbeeld.

Je zou best tegen de verzendkosten een paar mogen proberen?
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:31:34 #290
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_171517035
Lekkere resultaten hoor, junkie en BE :D Wat een leuk idee ook, dat van die foto's.
Fear is the path to the Dark Side.
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:34:42 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171517071
Lekker bezig mensen!! :)
En Junkie, die foto's moet je idd doen! Heb ik ook gedaan. Of nouja, te laat eigenlijk pas, want daarvoor wou ik niet op de foto :')

Gelukkig hebben ze met het sporten nog foto's genomen en toen die keer met het biljarten dat ik er eentje heb van m'n oude staat. Maar nu neem ik elke x weken eens een foto. Of laatst zelfs een filmpje waarin ik wat ronddraai :')
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:46:46 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_171517213
Tijdens de zwangerschap maakte ik trouw elke maand een foto. Misschien die traditie maar eens voortzetten :)

Lijstje gisteren:
O: Yoghurt met veel fruit en muesli
T: Snaaien uit mijn snaaigroentenbakje. Handje druiven. Twee boterhammen (twee sneetjes, Rauw) met kipfilet
L: Vier boterhammen, een dubbele met kaas en een dubbele met kipfilet
T: snaaigroenten; pakje minicrackers olijf & oregano
D: Spaghetti met zelfgemaakte saus en een klein beetje parmezaan
T: Hongerklop dus een klein blikje rode kidneybonen (60 gram)
B: Twee keer naar kantoor fietsen en terug door de storm (15 kilometer totaal) _O-

Totaal 2292 kcal. Mijn doel is 2300 dus ik vind het stom dat fatsecret me een rood stoplicht gaf :')

Vandaag:
O: Yoghurt met fruit en muesli
T: Snaaigroenten en een appel
L: Leftover pastasaus met penne
T: Tbd
D: Chinese kool, sugarsnaps en paprika gewokt met kipfilet, groene currypasta en kokosmelk, noodles
B: 1 keer woon/werk fietsen (7,5 km) en 3 km wandelen


Ik maak dus elke avond een bakje klaar met ongeveer 500 gram rauwe groente. Meestal is dat wortel, tomaat, paprika, komkommer maar ik stop er ook wel eens radijs, rettich, bloemkool etc in. Daar kan ik dan lekker uit grazen de hele dag. Tijdens mijn zwangerschap totaal geen behoefte gehad aan groenten :') maar ben blij dat ik het nu weer lekker vind.

[ Bericht 79% gewijzigd door SQ op 07-06-2017 08:55:27 ]
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 juni 2017 @ 08:51:20 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171517255
Ik vind dat eigenlijk nog best een goed idee... misschien dat dat stimuleert.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 7 juni 2017 @ 08:54:53 #294
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171517289
Had ik achteraf ook moeten doen. Ik heb nu bijna geen duidelijke voor-foto's.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171517571
Ik doe met jullie mee *O* -2.1 sinds vorige week

Lijst:
O: kwark
T: 2x paprika
L: tosti
T: aardbeien
D: zoete aardappelpuree met schnitzel
S: uur danstraining

En 10k stappen
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:26:13 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171517642
-0.7 sinds zaterdag *O* :+
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:31:28 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171517699
ik had wel zo'n camera gezien in mfp.. maar ik dacht dat je daarmee de weegschaal moest gaan fotograferen.. :{
binnenkort idd maar eens de wekelijkse foto's in gaan voeren goed idee!

Lijstje van vandaag:
O: banaan, havermout,lijnzaad, eiwit shake
t: edemame,granaatappel en noten salade
L: thinbread met roomkaas en gerookte zalm plakken
t: muesli bol
B: 1.5 uur Yoga
D: courgette pasta met gerookte kip
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:38:05 #298
248821 Rauw.
op je bord.
pi_171517785
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 08:54 schreef MutedFaith het volgende:
Had ik achteraf ook moeten doen. Ik heb nu bijna geen duidelijke voor-foto's.
Zo nu en dan zie ik weer eens een herinnering opduiken op Facebook met een oude foto maar echt opgeslagen had ik ze nooit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:38:43 #299
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171517794
Ik heb alleen foto's in ijshockeyuitrusting, of onduidelijke vakantiefoto's.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171517833
Dat is dan weer een voordeel van mijn dansoptredens genoeg before foto's
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:53:23 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_171517993
Zal ik de honeurs maar waarnemen dan?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')