abonnement Unibet Coolblue
pi_171389944
Aangezien het nu laat is en ik een beetje moe ben noem ik niet al mijn argumenten tegenover deze haatdragende seksistische ideologie.

Het feminisme slaat nergens op en heeft alleen maar gender problemen veroorzaakt.

Je mag geen meisjes slaan, maar ze mogen jou zeker wel het ziekenhuis in rammen met een knuppel en jij mag dan vervolgens niks doen omdat ze een vagina hebben? Rot toch op.

Als een vrouw een man verkracht kan ze naar de rechtbank gaan en zorgen dat het slachtoffer in de gevangenis terecht komt. Er wordt sowieso niet genoeg opgetreden tegen seksueel geweld en geweld tegenover mannen.

Vrouwenbesnijdenis is blijkbaar vreselijk en kan niet, maar veel mensen denken dat kleine jongentjes besnijden normaal is.

Blijkbaar is alles seksuele intimidatie, als je zegt dat een meid sexy is, komt er meteen een feministische haatbaard die jou er op wijst dat het seksuele intimidatie is. Feministen willen zelfs dat mannen toestemming moeten vragen om "Hoi" tegen een vrouw te zeggen. Gekker moet het niet worden. En hoe kunnen ze überhaupt om toestemming vragen als ze niks tegen een vrouw mogen zeggen?

Er worden wel grappen gemaakt over piemels er af snijden, maar als je ook maar een mild grapje durft te maken over het verwijderen van tieten of schaamlippen ontploft de wereld en komen er feminazi's met grote fakkels naar je toe.

Vrouwen kunnen opeens een scheiding aanvragen en het huis van hun man in beslag nemen. Vervolgens moet hun man ook nog betalen voor de zorg van zijn kind, die hij nooit mag zien.

Feministen haten mannen, daarom mogen er geen scholen gestart worden die alleen voor jongens zijn. En daarom mogen er geen campagnes gevoerd worden voor de rechten van mannen.

Er zijn wel universiteiten waar alleen vrouwen naar toe mogen en er worden veel campagnes gevoerd door feminazis. Dit wordt allemaal toegestaan, maar zodra mannen dit willen doen, mag het niet, want mannen zouden niet worden gediscrimineerd.

Feminisme betekend niet gelijke rechten voor man en vrouw, het betekend dat vrouwen superieur willen worden aan mannen. Ze willen speciale privileges en ze willen mannen basisrechten ontnemen. Men is al zo dom geweest om te geloven dat deze haatideologie iets goeds te weeg zou brengen. Het feminisme is ook een van de oorzaken dat het westen aan het verpauperen is en dat het straks niet meer bestaat. Door die domme ideologie worden mensen hier zwakke wezens die alles zielig vinden en niet durven te vechten. Het worden landverraders en linkse tokkies. Uiteindelijke verraden ze zichzelf en bereiken ze niet meer dan dat ze veel van hun rechten verliezen en dat hun woonplaats aangevallen wordt door buitenlanders.

Blijkbaar is het erger om een racist of seksist te zijn dan je kop te verliezen. Daarnaast wordt alles tegenwoordig als racistisch of seksistisch gezien, zelfs de normaalste dingen.

Klacht: Lijkt me duidelijk. Het feminisme natuurlijk.
Subklacht: Social justice warrior onzin.
"Milk is racist."
"We need a black and female actor in this movie."
"50% van de mensen die bij dit bedrijf werken moeten vrouwen zijn."
"We wijzen die blanke man af en nemen die zwarte vrouw aan, ondanks het feit dat die blanke man geschikter lijkt voor deze baan. Dit moet omdat we meer zwarte mensen aan moeten nemen, dat komt het imago van ons bedrijf ten goede. Anders denken mensen dat we racisten zijn."

Extra bronnen ter ondersteuning:


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 04:36:40 ]
pi_171389949
Ik vind mijn topic van net toch beter
Puntjes.
pi_171389950
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 04:27 schreef Pg_up het volgende:
Ik vind mijn topic van net toch beter
Deze? KLB / Ja wat

Dat is idd een kwaliteitstopic, petje af :')
pi_171389951
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 04:28 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Deze? KLB / Ja wat

Dat is idd een kwaliteitstopic, petje af :')
Dankjewel voor je lieve reactie
Puntjes.
pi_171390131
Dit is wat jij verstaat onder feminisme?
Protège moi de mes désirs.
pi_171390199
Ik vind dit topic nogal misogyn!
pi_171390300
niet gelezen
pi_171390481
TS is dom en weet niet wat feminisme is :')
pi_171391314
Die filmpjes slaan natuurlijk nergens op als het gaat om feminisme. Maar verder is dit topic wel herkenbaar. Ik schijt op feministen en zeg altijd dat ik zelf wel uitmaak hoe ik over vrouwen denk en dat ze niet zo bijdehand moeten doen. Word je overigens niet altijd in dank afgenomen, maar goed :')
  vrijdag 2 juni 2017 @ 09:30:52 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_171391441
vrouwen :')



feminisme is het hypocrietste wat er is
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_171392696
feminisme is idd kut, maar jij vindt dat vrouwen helemaal niks mogen en dat ze zich moeten kleden zoals jij wil :')

d'r is een verschil tussen feminisme en fatsoen/gezond verstand
pi_171400771
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 08:08 schreef waterloosunset het volgende:
TS is dom en weet niet wat feminisme is :')
Jij weet klaarblijkelijk niet wat het échte feminisme inhoudt. Jij bent zo gehersenspoeld door de feminazi's dat je denkt dat het om gelijke rechten gaat ipv superieuriteit van vrouwen t.o.v mannen. Je bent blind en ziet niet wat er echt aan de hand is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 06:50 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dit is wat jij verstaat onder feminisme?
Ik zie dingen zoals ze zijn, helaas zijn de meeste mensen zo dom dat ze niet door de leugens heen zien.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:25 schreef Fatoeman het volgende:
Die filmpjes slaan natuurlijk nergens op als het gaat om feminisme. Maar verder is dit topic wel herkenbaar. Ik schijt op feministen en zeg altijd dat ik zelf wel uitmaak hoe ik over vrouwen denk en dat ze niet zo bijdehand moeten doen. Word je overigens niet altijd in dank afgenomen, maar goed :')
Hoezo slaan die filmpjes nergens op? Het is wel de harde realiteit en we moeten er aan werken om dit aan te passen.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 17:13:53 ]
pi_171401510
  Beste debater 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 18:30:23 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171401927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jij weet klaarblijkelijk niet wat het échte feminisme inhoudt. Jij bent zo gehersenspoeld door de feminazi's dat je denkt dat het om gelijke rechten gaat ipv superieuriteit van vrouwen t.o.v mannen. Je bent blind en ziet niet wat er echt aan de hand is.

[..]

Ik zie dingen zoals ze zijn, helaas zijn de meeste mensen zo dom dat ze niet door de leugens heen zien.

[..]

Hoezo slaan die filmpjes nergens op? Het is wel de harde realiteit en we moeten er aan werken om dit aan te passen.
Jij bedoelt Third Wave Feminism, en dat is inderdaad een kolderieke ideologie die meer uitgaat van privileges en meer rechten dan gelijkwaardigheid. First en Second Wave Feminisme was niets mis mee, was zelfs broodnodig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:30:59 #15
451005 Grems
Clown World
pi_171401940
Feminisme is in de Westerse wereld uiteraard overbodig.
  Beste debater 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 18:31:50 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171401959
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:30 schreef Grems het volgende:
Feminisme is in de Westerse wereld uiteraard overbodig.
Nu wel ja.

SJWs kunnen beter in Saudi-Arabië tekeer gaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:35:44 #17
451005 Grems
Clown World
pi_171402018
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nu wel ja.

SJWs kunnen beter in Saudi-Arabië tekeer gaan.
Al enige tijd.
  Beste debater 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 18:36:32 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171402034
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:35 schreef Grems het volgende:

[..]

Al enige tijd.
Dat zeg ik... Na de Second Wave had het feminisme diens doelen wel bereikt, spreken we over de jaren '70.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171405813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij bedoelt Third Wave Feminism, en dat is inderdaad een kolderieke ideologie die meer uitgaat van privileges en meer rechten dan gelijkwaardigheid. First en Second Wave Feminisme was niets mis mee, was zelfs broodnodig.
Second Wave feminisme was ook wat mis mee. Misschien had First Wave Feminisme er ook niet moeten komen.
  Beste debater 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 21:38:05 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171405825
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:37 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Second Wave feminisme was ook wat mis mee. Misschien had First Wave Feminisme er ook niet moeten komen.
Dan ben je gewoon een verzuurde en onzekere man
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171405855
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een verzuurde en onzekere man
Beter dat dan een achterlijke (land)verrader.
  Beste debater 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 21:39:42 #22
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171405875
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:38 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Beter dat dan een achterlijke (land)verrader.
Ach, voor types als jij is 99% van Nederland een landverrader.

Vreemde connotatie ook.Wil jij weer lekker mannetje/vrouwtje, verhuis naar Saudi-Arabië.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171405921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ach, voor types als jij is 99% van Nederland een landverrader.

Vreemde connotatie ook.Wil jij weer lekker mannetje/vrouwtje, verhuis naar Saudi-Arabië.
99% is misschien een te hoog getal, maar ruim 60% - 70% van NL bestaat uit landverraders.
  Beste debater 2022 vrijdag 2 juni 2017 @ 21:41:43 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171405925
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:41 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

99% is misschien een te hoog getal, maar ruim 60% - 70% van NL bestaat uit landverraders.
Welja, joh.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171410860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jij weet klaarblijkelijk niet wat het échte feminisme inhoudt. Jij bent zo gehersenspoeld door de feminazi's dat je denkt dat het om gelijke rechten gaat ipv superieuriteit van vrouwen t.o.v mannen. Je bent blind en ziet niet wat er echt aan de hand is.

[..]

Ik zie dingen zoals ze zijn, helaas zijn de meeste mensen zo dom dat ze niet door de leugens heen zien.

[..]

Hoezo slaan die filmpjes nergens op? Het is wel de harde realiteit en we moeten er aan werken om dit aan te passen.
Denken dat voor jezelf opkomen omdat je in je kont geknepen wordt feminisme is :')
pi_171410889
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:41 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

99% is misschien een te hoog getal, maar ruim 60% - 70% van NL bestaat uit landverraders.
Ik lees deze post terwijl ik trots naar mijn afrikaanse vriendin kijk
pi_171411504
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 01:06 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Denken dat voor jezelf opkomen omdat je in je kont geknepen wordt feminisme is :')
Je snapt het niet. Laat maar :W
pi_171959134
Eens met TS
  maandag 26 juni 2017 @ 11:36:59 #29
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171959786
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:30 schreef wise het volgende:
vrouwen :')

[ afbeelding ]

feminisme is het hypocrietste wat er is
:') _O-
Is wel een beetje de strekking van dat soort wijven. Compleet achterlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_171959921
Mooi topic. Zijn er al SWJ,s langsgekomen?
pi_171959929
TS is rupsje nooitgeneukt
pi_171960464
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:41 schreef Kiyoaki het volgende:
TS is rupsje nooitgeneukt
Klopt. En ik ben er ook trots op.
pi_171960509
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:05 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Klopt. En ik ben er ook trots op.
Je bent er trots op dat je pikje nog maagdelijk is? Dat is niet iets om trots op te zijn denk ik.
pi_171960557
Oh en de belangrijkste nog wel:

http://dekritischenood.nl(...)reden-het-feminisme/

True story. De United Nations hameren al lang op het feit dat 'omvolking' van de westerse landen in volle gang is, niet meer af te wenden is én noodzakelijk is. En dat allemaal omdat onze overheden extra inkomen wilden en het feminisme door onze strot hebben geduwd. De hele migratie-strategie is hier een direct gevolg van.
pi_171961192
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:11 schreef matigeuser het volgende:
Oh en de belangrijkste nog wel:

http://dekritischenood.nl(...)reden-het-feminisme/

True story. De United Nations hameren al lang op het feit dat 'omvolking' van de westerse landen in volle gang is, niet meer af te wenden is én noodzakelijk is. En dat allemaal omdat onze overheden extra inkomen wilden en het feminisme door onze strot hebben geduwd. De hele migratie-strategie is hier een direct gevolg van.
Dat is correct.

Ik heb ook sterk het idee dat het feminisme en de migratie-strategie al van te voren waren gepland door een soort elite groep.

Het feminisme werd gestart door de joden en zij hebben een strategie bedacht om veel macht te krijgen.

(Zonder het jodendom was de islam er ook niet geweest.)

Hier is een artikel die ik niet volledig heb gelezen maar die waarschijnlijk wel waar is: https://theendofzion.com/feminism-a-jewish-war-on-femininity/

Ik zal hem straks nog volledig lezen ter controle.
pi_171961409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij bedoelt Third Wave Feminism, en dat is inderdaad een kolderieke ideologie die meer uitgaat van privileges en meer rechten dan gelijkwaardigheid. First en Second Wave Feminisme was niets mis mee, was zelfs broodnodig.
amen
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:37 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Second Wave feminisme was ook wat mis mee. Misschien had First Wave Feminisme er ook niet moeten komen.
bid echt tot god dat je een trol bent
pi_171961420
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:57 schreef Trollscience het volgende:

[..]

amen

[..]

bid echt tot god dat je een trol bent
Jouw naam toont al aan dat je een trol bent. Dus verder op jouw domme reactie in gaan heeft geen nut.
pi_171961423
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:45 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat is correct.

Ik heb ook sterk het idee dat het feminisme en de migratie-strategie al van te voren waren gepland door een soort elite groep.

Het feminisme werd gestart door de joden en zij hebben een strategie bedacht om veel macht te krijgen.

(Zonder het jodendom was de islam er ook niet geweest.)

Hier is een artikel die ik niet volledig heb gelezen maar die waarschijnlijk wel waar is: https://theendofzion.com/feminism-a-jewish-war-on-femininity/

Ik zal hem straks nog volledig lezen ter controle.
oh godvertering :') het gaat al over "de joden"
pi_171961432
http://smoloko.com/ hier TS, een site voor jou
pi_171961541
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:58 schreef Trollscience het volgende:

[..]

oh godvertering :') het gaat al over "de joden"
Dat ik me niet druk maak om SJW's die meteen "discriminatie" schreeuwen omdat ze de waarheid niet aan kunnen had je wel kunnen verwachten.

quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:59 schreef Trollscience het volgende:
http://smoloko.com/ hier TS, een site voor jou
De layout van die site is vrij storend.
pi_171961587
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:05 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat ik me niet druk maak om SJW's die meteen "discriminatie" schreeuwen omdat ze de waarheid niet aan kunnen had je wel kunnen verwachten.

[..]

De layout van die site is vrij storend.
dat je rare waanbeelden hebt en complottheorieën aanhangt over een "joodse elite" heeft niks te maken met sjw's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 13:08:12 ]
pi_171961608

speciaal voor ts
pi_171961611
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:07 schreef Trollscience het volgende:

[..]

dat je rare waanbeelden hebt en complottheorieën aanhangt over een "joodse elite" aanhangt heeft niks te maken met sjw's
Dat jij belachelijke namen moet gebruiken omdat je denkt dat alles wat niet op TV komt fake news is wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
pi_171961629
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:08 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat jij belachelijke namen moet gebruiken omdat je denkt dat alles wat niet op TV komt fake news is wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
waar de fuck heb je het over? ik heb geen van deze dingen gezegd :')
pi_171961650
er is zeker een elite die tot op bepaalde hoogte aan de touwtjes trekt, maar het idee dat deze alleen maar uit joden bestaat is op zijn zachtst naïef te noemen.
pi_171961688
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:09 schreef Trollscience het volgende:

[..]

waar de fuck heb je het over? ik heb geen van deze dingen gezegd :')
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:07 schreef Trollscience het volgende:

[..]

dat je rare waanbeelden hebt en complottheorieën aanhangt over een "joodse elite" heeft niks te maken met sjw's
Overigens is de kans wel groot dat de joden hier de macht hebben. Kijk maar naar de religie waar ons land op gebouwd is. Kijk maar waar de 2 grootste religies ter wereld van afstammen.

Kijk maar naar wie vernietigende ideologieën heeft gestart en naar wat er in het oude testament allemaal staat.
pi_171961729
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

[..]

Overigens is de kans wel groot dat de joden hier de macht hebben. Kijk maar naar de religie waar ons land op gebouwd is. Kijk maar waar de 2 grootste religies ter wereld van afstammen.

Kijk maar naar wie vernietigende ideologieën heeft gestart en naar wat er in het oude testament allemaal staat.
heb je ook daadwerkelijke bewijzen in plaats van vage allusies naar religie? als in: concrete data die aangeeft dat "de joden" daadwerkelijk media e.d. aansturen in Nederland? anders zal ik inderdaad de termen 'waanbeelden' en 'complottheorieën' gebruiken aangezien je claims geen enkele basis in de werkelijkheid hebben
pi_171961942
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:14 schreef Trollscience het volgende:

[..]

heb je ook daadwerkelijke bewijzen in plaats van vage allusies naar religie? als in: concrete data die aangeeft dat "de joden" daadwerkelijk media e.d. aansturen in Nederland? anders zal ik inderdaad de termen 'waanbeelden' en 'complottheorieën' gebruiken aangezien je claims geen enkele basis in de werkelijkheid hebben
Hollywood is wel gecreëerd door joden om mensen te brainwashen.

Ik heb geen bewijs dat joden media aansturen in Nederland, maar ze hebben op veel andere plekken macht.

Het gaat in deze video wel veel over Amerika maar Nederlanders worden er ook door gebrainwasht.


En joden beheersen de wereldpolitiek.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 13:28:44 ]
pi_171962223
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:24 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hollywood is wel gecreëerd door joden om mensen te brainwashen.

Ik heb geen bewijs dat joden media aansturen in Nederland, maar ze hebben op veel andere plekken macht.

Het gaat in deze video wel veel over Amerika maar Nederlanders worden er ook door gebrainwasht.


En joden beheersen de wereldpolitiek.
Je video geeft geen bewijzen, je video speculeert alleen maar verder op dezelfde manier waarop jij al in dit hele topic doet en in dit bericht ook weer. Andere vraag, wat is volgens jou de oplossing op dit 'Jodenvraagstuk', als ik het zo mag noemen?
pi_171962479
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:38 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Je video geeft geen bewijzen, je video speculeert alleen maar verder op dezelfde manier waarop jij al in dit hele topic doet en in dit bericht ook weer. Andere vraag, wat is volgens jou de oplossing op dit 'Jodenvraagstuk', als ik het zo mag noemen?
Of er een oplossing is is een goede vraag. Je kunt die elite groep niet makkelijk uitschakelen lijkt me.
pi_171962493
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:08 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor ts
Waar is die foto eigenlijk voor?
  maandag 26 juni 2017 @ 14:09:54 #53
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171962905
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:49 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Waar is die foto eigenlijk voor?
Dat is een gifje?

Of heb je in je kruistocht tegen flikkerende ui's maar alle gifjes geblokt? :').
And so is the past
pi_171963054
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat is een gifje?

Of heb je in je kruistocht tegen flikkerende ui's maar alle gifjes geblokt? :').
Weet ik. Maar ik vroeg waar die voor is.
pi_171963475
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:19 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ik vroeg waar die voor is.
je hebt toch een hekel aan vrouwen
pi_171963755
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:38 schreef Trollscience het volgende:

[..]

je hebt toch een hekel aan vrouwen
Nee.
pi_171963928
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:50 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Nee.
je zegt zelf in dit topic dat je liever had dat first wave-feminism niet gebeurd was, waaruit ik concludeer dat je vindt dat vrouwen geen stemrecht mogen hebben en ze maar in de keuken moeten blijven
pi_171963961
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:58 schreef Trollscience het volgende:

[..]

je zegt zelf in dit topic dat je liever had dat first wave-feminism niet gebeurd was, waaruit ik concludeer dat je vindt dat vrouwen geen stemrecht mogen hebben en ze maar in de keuken moeten blijven
Ja, omdat het feminisme maatschappelijke problemen en problemen in het gezin heeft veroorzaakt. Niet omdat ik vrouwen haat.
(Ik doel dan op het feit dat vrouwen gingen werken door het feminisme)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 15:01:21 ]
pi_171963978
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:59 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ja, omdat het feminisme maatschappelijk problemen en problemen in het gezin heeft veroorzaakt. Niet omdat ik vrouwen haat.
(Ik doel dan op het feit dat vrouwen gingen werken door het feminisme)
dus
pi_171963999
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:00 schreef Trollscience het volgende:

[..]

dus
Dus wat?
pi_171964004
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:01 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dus wat?
welke maatschappelijke problemen?
pi_171964082
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:01 schreef Trollscience het volgende:

[..]

welke maatschappelijke problemen?
Ik heb geen zin om de boel weer voor de zoveelste keer uit te typen.

Hier is een lijst: https://www.buzzfeed.com/(...)nv2q6Md9x#.uyAOA0ZKW
Kijk maar welke bij de eerste golf passen.
pi_171964115
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:05 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om de boel weer voor de zoveelste keer uit te typen.

Hier is een lijst: https://www.buzzfeed.com/(...)nv2q6Md9x#.uyAOA0ZKW
Kijk maar welke bij de eerste golf passen.
dit is een ironisch artikel van fucking buzzfeed :') het is bedoeld als parodie op typetjes als jij die denken dat de fucking wereld aan het eindigen is omdat vrouwen het ooit beu waren om lens gemept te worden in de keuken. damn, jij bent nog verder heen dan ik dacht

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 15:09:10 ]
pi_171964203
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:06 schreef Trollscience het volgende:

[..]

dit is een ironisch artikel van fucking buzzfeed :') het is bedoeld als parodie op typetjes als jij die denken dat de fucking wereld aan het eindigen is omdat vrouwen het ooit beu waren om lens gemept te worden in de keuken. damn, jij bent nog verder heen dan ik dacht
Ik heb dat artikel niet volledig gelezen en ik zag slechts wat voor punten er in staan. Maar dat jij een troll bent was me al duidelijk en nu is het nog duidelijker geworden.

(Ik las snel de titel van een paar punten die in het artikel stonden.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 15:15:02 ]
pi_171964253
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:06 schreef Trollscience het volgende:

[..]

dit is een ironisch artikel van fucking buzzfeed :') het is bedoeld als parodie op typetjes als jij die denken dat de fucking wereld aan het eindigen is omdat vrouwen het ooit beu waren om lens gemept te worden in de keuken. damn, jij bent nog verder heen dan ik dacht
Overigens is dit een parodie op die feministische gekken van tegenwoordig:
  maandag 26 juni 2017 @ 15:17:35 #66
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171964366
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:01 schreef Trollscience het volgende:

[..]

welke maatschappelijke problemen?
Ongelijkheid in de rechtzaal, sentencing gap, de ongelijkheid in het toekennen van voogdij of zelfs visitatierechten. Het wegkijken van en maatschappelijk geld wegtrekken van hulp voor mannen die mishandeld worden. Het vanuit de overheid langzaamaan opdringen van genderquota in de top van bedrijven.

Ik kan nog wel even door gaan maar ik denk niet dat er geen maatschappelijke problemen zijn. Natuurlijk zijn deze problemen niet allemaal direct het gevolg van feminisme maar laten we stellen dat feminisme en het idee van male-disposability hand in hand gaan en dat het feminisme een politiek platform geeft aan veel maatschappelijk onwenselijke ideeen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171964412
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ongelijkheid in de rechtzaal, sentencing gap, de ongelijkheid in het toekennen van voogdij of zelfs visitatierechten. Het wegkijken van en maatschappelijk geld wegtrekken van hulp voor mannen die mishandeld worden. Het vanuit de overheid langzaamaan opdringen van genderquota in de top van bedrijven.

Ik kan nog wel even door gaan maar ik denk niet dat er geen maatschappelijke problemen zijn. Natuurlijk zijn deze problemen niet allemaal direct het gevolg van feminisme maar laten we stellen dat feminisme en het idee van male-disposability hand in hand gaan en dat het feminisme een politiek platform geeft aan veel maatschappelijk onwenselijke ideeen.
Dit zijn problemen die first wave-feminism gecreëerd heeft?
  maandag 26 juni 2017 @ 16:13:52 #68
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171966120
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 15:19 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Dit zijn problemen die first wave-feminism gecreëerd heeft?
Deels, ja. Het feminisme heeft nogal vreemd begin namelijk met het stemrecht. Dat was vroeger gekoppeld aan land eigenaarschap (mannen en vrouwen alike overigens).

Toen we de wereldoorlogen in gingen was er een sterke roep om alle mannen stemrecht te geven aangezien de overheid deze mannen vroeg om te sterven in de oorlog voor politici waar ze zelf niet eens op konden stemmen. Dat was de deal. Bepaalde politiek actieve vrouwen zagen dit als kans om een politiek platform op te zetten en eisten (ondanks het feit dat ze niet hoefden te dienen in het leger) dezelfde stemrechten. Dat is een relatief korte tijd daarna toegekend in verschillende landen.

In die zin begon het "wel de lusten, niet de lasten" verhaaltje van feministen al in de eerste golf. Toen ze overigens niet meteen hun zin kregen werden ze gewelddadig. Hebben zelfs nog een tijdje bommen af laten gaan op bepaalde plekken.

Geen fijne mensen. Geen fijne uitkomsten aangezien diezelfde mentaliteit doorging in de 2e golf.

Die laatste golf van nu is een extremere perversie van dit alles, overigens. Om te doen alsof de bron zo puur was. Nee.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171966171
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Deels, ja. Het feminisme heeft nogal vreemd begin namelijk met het stemrecht. Dat was vroeger gekoppeld aan land eigenaarschap (mannen en vrouwen alike overigens).

Toen we de wereldoorlogen in gingen was er een sterke roep om alle mannen stemrecht te geven aangezien de overheid deze mannen vroeg om te sterven in de oorlog voor politici waar ze zelf niet eens op konden stemmen. Dat was de deal. Bepaalde politiek actieve vrouwen zagen dit als kans om een politiek platform op te zetten en eisten (ondanks het feit dat ze niet hoefden te dienen in het leger) dezelfde stemrechten. Dat is een relatief korte tijd daarna toegekend in verschillende landen.

In die zin begon het "wel de lusten, niet de lasten" verhaaltje van feministen al in de eerste golf. Toen ze overigens niet meteen hun zin kregen werden ze gewelddadig. Hebben zelfs nog een tijdje bommen af laten gaan op bepaalde plekken.

Geen fijne mensen. Geen fijne uitkomsten aangezien diezelfde mentaliteit doorging in de 2e golf.

Die laatste golf van nu is een extremere perversie van dit alles, overigens. Om te doen alsof de bron zo puur was. Nee.
Eigenlijk hadden ze alleen die stemrechten moeten krijgen op voorwaarde dat ze ook dienstplicht zouden krijgen.
pi_171966271
Maar nu is er al een tijd geen oorlog meer. Dat argument is sowieso niet meer van toepassing.
ROBODEMONS..................|:(
pi_171966329
Ik heb ook niets op met het soort feminist dat je tegenwoordig meer ziet, hysterische figuren als Asha ten Broeke zonder gevoel voor humor en zelfrelativering en die daarom zichzelf tegenwerken.

Maar daar heb jij, TS, meer mee gemeen dan je denkt. Net als dikke tuinbroekfeministen heb jij ook geen sexueel contact met het andere geslacht, en dat is niet goed voor je afbrokkelende zwakke geest. Je moet je verlepte autistenlichaam eens uit de zolderkamer of kelder van je ouderlijk huis slepen en op zoek gaan naar pussy in plaats van op internet allemaal zielige, in jezelf gekeerde verhaaltjes ophangen. Daar word je beter van.
pi_171966409
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:19 schreef Morrigan het volgende:
Maar nu is er al een tijd geen oorlog meer. Dat argument is sowieso niet meer van toepassing.
Dat argument is sowieso niet van toepassing. Vergeet die post maar :W

quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:20 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik heb ook niets op met het soort feminist dat je tegenwoordig meer ziet, hysterische figuren als Asha ten Broeke zonder gevoel voor humor en zelfrelativering en die daarom zichzelf tegenwerken.

Maar daar heb jij, TS, meer mee gemeen dan je denkt. Net als dikke tuinbroekfeministen heb jij ook geen sexueel contact met het andere geslacht, en dat is niet goed voor je afbrokkelende zwakke geest. Je moet je verlepte autistenlichaam eens uit de zolderkamer of kelder van je ouderlijk huis slepen en op zoek gaan naar pussy in plaats van op internet allemaal zielige, in jezelf gekeerde verhaaltjes ophangen. Daar word je beter van.
Om persoonlijke redenen hoef ik geen vriendin. Misschien dat ik me later bedenk, maar nu even niet.
  maandag 26 juni 2017 @ 16:23:45 #73
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171966429
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:19 schreef Morrigan het volgende:
Maar nu is er al een tijd geen oorlog meer. Dat argument is sowieso niet meer van toepassing.
Het westen heeft zich sinds de 2e wereldoorlog nog gemengd in talloze lokale oorlogen. Ja ook Nederland.

Wat je zou kunnen zeggen is dat er geen dienstplicht meer is in Nederland. De waarheid is dat die plicht nog steeds bestaat maar is uitgeschakeld. Als er straks de pleuris uitbreekt dan sta ik wel op de rol en jij niet. En dat is natuurlijk wel een beetje vreemd. Het is niet raar dat tegenover zo'n ongelijkheid ook een tastbare compensatie staat.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171966441
Je zei eerder dat je trots was dat je nooit geneukt had.
pi_171966453
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:24 schreef Kiyoaki het volgende:
Je zei eerder dat je trots was dat je nooit geneukt had.
Het was in elk geval een verstandige keuze om niet te neuken toen ik de kans had.
  maandag 26 juni 2017 @ 16:25:57 #76
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171966492
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:24 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het was in elk geval een verstandige keuze om niet te neuken toen ik de kans had.
MGTOW, eh?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171966840
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

MGTOW, eh?
Nee, ik was toen sowieso te jong. Voor zo ver ik weet heb ik de afgelopen jaren geen kansen gehad om mijn stok in een gat te duwen.

De reden waarom ik toen single wou blijven was omdat ik dacht dat de relatie snel voorbij zou gaan en omdat ik twijfelde aan de echte persoonlijkheid van het meisje waar het om ging. Ik wist dat ze me leuk vond, maar ik had besloten om de "verkering" niet aan te gaan. Kort nadat ik daar achter kwam kregen we ook ruzie dus het is mooi dat het niet door was gegaan. Verder had ik nog andere persoonlijke redenen. (Dat mijn twijfels over haar echte persoonlijkheid correct waren werd ook na die ruzie bevestigd.)

Ik ben nog een groentje. Maar liefde is niet alles denk ik. Het is slechts een gevoel, slechts een emotie, slechts een verbinding. Het is niet alsof je in de hemel bent als je in een relatie zit. En het levert ook veel problemen op.

MGTOW is nu ook nog een reden voor mij om single te blijven. En al dat gedoe en al die problemen voor een gevoel en een intiemere "vriendschap" is mij het niet waard. Maar dat is persoonlijk. Niemand kan mij dwingen om ontgroent of ontmaagd te worden. Ik zou het wel willen, maar onder andere omstandigheden. En die omstandigheden zijn helaas niet van toepassing in deze wereld, misschien in mijn dromen wel.

Btw: Waarom denken sommige mensen dat alles om seks draait? Alsof dat het belangrijkste op aarde is.

Maar ook het feminisme heeft er voor gezorgd dat neuken zonder kinderen te krijgen zo belangrijk voor mensen is geworden. Voorheen was er geen abortus en waren er geen anticonceptiepillen. Het was wel mogelijk via verkrachting, maar ik denk toch dat dat minder vaak gebeurde dan dat mensen tegenwoordig neuken zonder dat ze kinderen krijgen. (Het kan zijn dat ik het mis heb met mijn verwachte getallen.)

En tegenwoordig worden er ook nog mensen verkracht. Het is wel mooi dat abortus gepleegd kan worden in gevallen waarin een vrouw zwanger wordt na een verkrachting, maar voor overige zaken zou het niet eens gebruikt moeten worden. Tenzij je wilt dat Nederland in de toekomst zal veranderen in Nederarabië.

Er worden weinig Nederlanders geboren terwijl er wel veel mensen uit moslimlanden worden geïmporteerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 16:49:19 ]
pi_171968268
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het westen heeft zich sinds de 2e wereldoorlog nog gemengd in talloze lokale oorlogen. Ja ook Nederland.

Wat je zou kunnen zeggen is dat er geen dienstplicht meer is in Nederland. De waarheid is dat die plicht nog steeds bestaat maar is uitgeschakeld. Als er straks de pleuris uitbreekt dan sta ik wel op de rol en jij niet. En dat is natuurlijk wel een beetje vreemd. Het is niet raar dat tegenover zo'n ongelijkheid ook een tastbare compensatie staat.
Als mensen voor hun geboorte bewust konden kiezen wel geslacht ze kunnen zijn, dan heb je punt. Iemand uitsluiten waar die totaal geen invloed op heeft is natuurlijk bizar.
En op dit moment is er al jaren geen oorlog. Wees dan consequent en geef niemand stemrecht of iedereen die ouder is dan 18 jaar. Mocht er ooit weer oorlog uitbreken, dan zien wel dan wel weer hoe mensen die vechten gecompenseerd kunnen worden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_171968367
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:42 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Nee, ik was toen sowieso te jong. Voor zo ver ik weet heb ik de afgelopen jaren geen kansen gehad om mijn stok in een gat te duwen.

De reden waarom ik toen single wou blijven was omdat ik dacht dat de relatie snel voorbij zou gaan en omdat ik twijfelde aan de echte persoonlijkheid van het meisje waar het om ging. Ik wist dat ze me leuk vond, maar ik had besloten om de "verkering" niet aan te gaan. Kort nadat ik daar achter kwam kregen we ook ruzie dus het is mooi dat het niet door was gegaan. Verder had ik nog andere persoonlijke redenen. (Dat mijn twijfels over haar echte persoonlijkheid correct waren werd ook na die ruzie bevestigd.)

Ik ben nog een groentje. Maar liefde is niet alles denk ik. Het is slechts een gevoel, slechts een emotie, slechts een verbinding. Het is niet alsof je in de hemel bent als je in een relatie zit. En het levert ook veel problemen op.

MGTOW is nu ook nog een reden voor mij om single te blijven. En al dat gedoe en al die problemen voor een gevoel en een intiemere "vriendschap" is mij het niet waard. Maar dat is persoonlijk. Niemand kan mij dwingen om ontgroent of ontmaagd te worden. Ik zou het wel willen, maar onder andere omstandigheden. En die omstandigheden zijn helaas niet van toepassing in deze wereld, misschien in mijn dromen wel.

Btw: Waarom denken sommige mensen dat alles om seks draait? Alsof dat het belangrijkste op aarde is.

Maar ook het feminisme heeft er voor gezorgd dat neuken zonder kinderen te krijgen zo belangrijk voor mensen is geworden. Voorheen was er geen abortus en waren er geen anticonceptiepillen. Het was wel mogelijk via verkrachting, maar ik denk toch dat dat minder vaak gebeurde dan dat mensen tegenwoordig neuken zonder dat ze kinderen krijgen. (Het kan zijn dat ik het mis heb met mijn verwachte getallen.)

En tegenwoordig worden er ook nog mensen verkracht. Het is wel mooi dat abortus gepleegd kan worden in gevallen waarin een vrouw zwanger wordt na een verkrachting, maar voor overige zaken zou het niet eens gebruikt moeten worden. Tenzij je wilt dat Nederland in de toekomst zal veranderen in Nederarabië.

Er worden weinig Nederlanders geboren terwijl er wel veel mensen uit moslimlanden worden geïmporteerd.
Zeuren dat er te weinig baby's worden geboren, maar er zelf ook niet aan mee doe.

Niet dat ik zelf aan neuken doen, maar ik ben dan ook aseksueel.
ROBODEMONS..................|:(
pi_171968709
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:39 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zeuren dat er te weinig baby's worden geboren, maar er zelf ook niet aan mee doe.

Niet dat ik zelf aan neuken doen, maar ik ben dan ook aseksueel.
Zeuren dat ik niet neuk terwijl je het zelf ook niet doet :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 juni 2017 @ 17:56:00 #81
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171968774
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:37 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als mensen voor hun geboorte bewust konden kiezen wel geslacht ze kunnen zijn, dan heb je punt. Iemand uitsluiten waar die totaal geen invloed op heeft is natuurlijk bizar.
Dus als ik gedwongen moet vechten voor mijn land in een of andere zandbak omdat ik een man ben... dan is dat gewoon pech. Als een vrouw niet mag stemmen... dan is dat ongelijkheid.

OK!

quote:
En op dit moment is er al jaren geen oorlog. Wees dan consequent en geef niemand stemrecht of iedereen die ouder is dan 18 jaar.
Toen dit speelde was de wereld compleet anders. Er waren frequent oorlogen en de soevereiniteit van landen hing sterk af van de mogelijkheid om snel jonge mannen in te kunnen lijven. Weinig mensen hadden echt stemrecht. Men doet alsof alle mannen wel konden stemmen. Dat is niet zo. Een klein clubje mannen en vrouwen kon stemmen, de rest was kanonnenvoer.

Het gelijktrekken was juist door alle volwassen mannen stemrecht te geven maar dat konden bepaalde vrouwen niet hebben.

quote:
Mocht er ooit weer oorlog uitbreken, dan zien wel dan wel weer hoe mensen die vechten gecompenseerd kunnen worden.
"Dan zien we wel weer" is lekker makkelijk voor jou te roepen als vrouw. Jouw naam staat niet op het rolletje. We hebben nu inmiddels alweer een kleine 100 jaar aan ongelijkheid van risico achter de rug waarin vooral mannen zijn gestorven in conflicten terwijl vrouwen konden stemmen op allerhande oorlogszuchtige types. Want who cares... jij gaat niet naar dat slagveld.

Doe niet alsof alles lekker eerlijk is en dat feministen daarin de vermoorde onschuld zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171969002
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus als ik gedwongen moet vechten voor mijn land in een of andere zandbak omdat ik een man ben... dan is dat gewoon pech. Als een vrouw niet mag stemmen... dan is dat ongelijkheid.

OK!

[..]

Toen dit speelde was de wereld compleet anders. Er waren frequent oorlogen en de soevereiniteit van landen hing sterk af van de mogelijkheid om snel jonge mannen in te kunnen lijven. Weinig mensen hadden echt stemrecht. Men doet alsof alle mannen wel konden stemmen. Dat is niet zo. Een klein clubje mannen en vrouwen kon stemmen, de rest was kanonnenvoer.

Het gelijktrekken was juist door alle volwassen mannen stemrecht te geven maar dat konden bepaalde vrouwen niet hebben.

[..]

"Dan zien we wel weer" is lekker makkelijk voor jou te roepen als vrouw. Jouw naam staat niet op het rolletje. We hebben nu inmiddels alweer een kleine 100 jaar aan ongelijkheid van risico achter de rug waarin vooral mannen zijn gestorven in conflicten terwijl vrouwen konden stemmen op allerhande oorlogszuchtige types. Want who cares... jij gaat niet naar dat slagveld.

Doe niet alsof alles lekker eerlijk is en dat feministen daarin de vermoorde onschuld zijn.
Het is inderdaad mijn eigen schuld dat ik niet mee mag vechten. Dat ik voor mijn geboorte dacht:'Laat ik maar vrouw worden, want dan ben ik tenminste veilig als er oorlog uitbreekt.'

Maar goed, alleen stemrecht voor diegene die daadwerkelijk vechten tijdens oorlog. Mogen vrouwen ook meedoen of is dat alleen voor mannen. :{
ROBODEMONS..................|:(
pi_171969016
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:53 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Zeuren dat ik niet neuk terwijl je het zelf ook niet doet :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeur niet over te weinig baby's.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 26 juni 2017 @ 18:18:32 #84
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171969230
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 18:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het is inderdaad mijn eigen schuld dat ik niet mee mag vechten. Dat ik voor mijn geboorte dacht:'Laat ik maar vrouw worden, want dan ben ik tenminste veilig als er oorlog uitbreekt.'

Maar goed, alleen stemrecht voor diegene die daadwerkelijk vechten tijdens oorlog. Mogen vrouwen ook meedoen of is dat alleen voor mannen. :{
Je snapt mijn punt niet en ik denk eigenlijk dat het expres is.

Mannen en vrouwen zijn anders. En door de geschiedenis heen hebben we mannen ingezet om te vechten. Niet vrouwen. Met goede biologische redenen denk ik. Tegenwoordig is het leger meer technologisch dan man-gedreven dus is er een klein beetje ruimte voor vrouwelijke inzet. Wellicht gaat dat verder omhoog naarmate technologische voortgang vordert.

Jij kan er idd niks aan doen dat je een vrouw ben zomin als ik er iets aan kan doen dat ik een man ben. Daar gaat het niet om. Er zijn ongelijkheden in het systeem. En die ongelijkheden hebben wellicht een goede reden. Soms een slechte reden en soms een reden die goed was maar die minder valide wordt naarmate de tijd verstrijkt.

De vraag is dan hoe kan je 2 tijdvlakken zomaar even vergelijken als de context ook anders was? Hoe kan je dingen prematuur gelijktrekken terwijl er nog ongelijkheid bestaat die niet gecorrigeerd wordt?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 26 juni 2017 @ 18:25:35 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171969383
Feminist zijn ze alleen voor de bühne. Zodra ze thuis zijn is de man gewoon de baas.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_171969474
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Deels, ja. Het feminisme heeft nogal vreemd begin namelijk met het stemrecht. Dat was vroeger gekoppeld aan land eigenaarschap (mannen en vrouwen alike overigens).
Een net zo gebroken systeem, ja.

quote:
Toen we de wereldoorlogen in gingen was er een sterke roep om alle mannen stemrecht te geven aangezien de overheid deze mannen vroeg om te sterven in de oorlog voor politici waar ze zelf niet eens op konden stemmen. Dat was de deal. Bepaalde politiek actieve vrouwen zagen dit als kans om een politiek platform op te zetten en eisten (ondanks het feit dat ze niet hoefden te dienen in het leger) dezelfde stemrechten. Dat is een relatief korte tijd daarna toegekend in verschillende landen.
Het is natuurlijk ook niet zo, dat vrouwen een essentieel deel waren in het creëren van de condities voor een functionerend leger. Wie zorgde ervoor dat al die militairen überhaupt opgevoed werden? Het kerngezin was de basis van de kapitalistische samenleving in die tijd.

Het is natuurlijk ook zo, dat vrouwen gewoon, als ze wilden, even lekker lid van het leger konden worden, of een baan konden zoeken. Even zonder grapjes; natuurlijk was dat niet zo. Dat kun je zelf ook wel bedenken als je anderhalve seconde nadenkt. Ze zaten gevangen in een vicieuze cirkel van volgespoten worden door een man, kindje baren en de rest van hun leven wegrotten terwijl ze voor huis en haard zorgden.
quote:
In die zin begon het "wel de lusten, niet de lasten" verhaaltje van feministen al in de eerste golf. Toen ze overigens niet meteen hun zin kregen werden ze gewelddadig. Hebben zelfs nog een tijdje bommen af laten gaan op bepaalde plekken.

Geen fijne mensen. Geen fijne uitkomsten aangezien diezelfde mentaliteit doorging in de 2e golf.
Wat raar dat onderdrukte mensen die geen enkele 'legale' manier hebben om aan hun onderdrukking te ontsnappen op een gegeven moment naar geweld grijpen. Op diezelfde manier veroordeel je vast en zeker de slavenopstand van Spartacus, of for that matter de (gewelddadige) stakingen uit die tijd van mannelijke arbeiders. Wat een aso's zeg :(
quote:
Die laatste golf van nu is een extremere perversie van dit alles, overigens. Om te doen alsof de bron zo puur was. Nee.
Daar ben ik nu wel van overtuigd ja, door jouw overduidelijke verstand van zaken.

Wat ik ten laatste nog even duidelijk wil maken, is dat ik niet vind dat vrouwen specifiek door mannen werden onderdrukt. Vrouwen waren, en zijn op sommige plekken nog steeds, een hele belangrijke schakel die zorgt voor het functioneren van kapitalisme. Mijn kritiek is op kapitalisme, niet op mannen of het 'patriarchaat'. Zowel mannen als vrouwen krijgen te maken met unieke vormen van onderdrukking gebaseerd op hun geslacht; je noemt zelf al als voorbeeld dat mannen gedwongen worden om in oorlogen te vechten, of anderszins zware lichamelijke arbeid verrichten. Daartegenover staat dat vrouwen vaker te maken krijgen met seksueel geweld, minder serieus worden genomen precies op de gebieden die ik net bij mannen noemden, of te maken krijgen met mensen die vinden dat vrouwen überhaupt niet bevrijd moesten worden uit het kerngezin omdat dat "de maatschappij ontregeld heeft" :)

Dit is tevens de reden waarom ik derdegolf-feminisme zoals dat bijvoorbeeld door Hillary Clinton of Sylvana Simons gepresenteerd wordt ("meer vrouwen aan de top!", quota's e.d.) uitkots. De uitbuiters vervangen creëert geen gelijkheid.
pi_171969828
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 18:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet en ik denk eigenlijk dat het expres is.

Mannen en vrouwen zijn anders. En door de geschiedenis heen hebben we mannen ingezet om te vechten. Niet vrouwen. Met goede biologische redenen denk ik. Tegenwoordig is het leger meer technologisch dan man-gedreven dus is er een klein beetje ruimte voor vrouwelijke inzet. Wellicht gaat dat verder omhoog naarmate technologische voortgang vordert.

Jij kan er idd niks aan doen dat je een vrouw ben zomin als ik er iets aan kan doen dat ik een man ben. Daar gaat het niet om. Er zijn ongelijkheden in het systeem. En die ongelijkheden hebben wellicht een goede reden. Soms een slechte reden en soms een reden die goed was maar die minder valide wordt naarmate de tijd verstrijkt.

De vraag is dan hoe kan je 2 tijdvlakken zomaar even vergelijken als de context ook anders was? Hoe kan je dingen prematuur gelijktrekken terwijl er nog ongelijkheid bestaat die niet gecorrigeerd wordt?
Sorry, maar door mijn autisme kan ik dingen verkeerd opvatten. :o

Ontopic, De oorspronkelijke reden waarom mannen stemrecht kregen, kan ik heel goed begrijpen. Ik vind het alleen niet relevant, aangezien we inmiddels heel wat jaren verder zijn. Of vrouwen nou met juiste of verkeerde redenen stemrecht hebben geëist, het is gebeurd. Dat kun je niet zomaar meer terug draaien.

En even iets anders, waarom kunnen we niet accepteren dat we in een tijd leven dat zowel mannen als vrouwen zelf kunnen beslissen of ze voor kinderen zorgen of gaan werken. Ik heb genoeg mannelijke collega's die het juist fijn vinden om parttime te werken, zodat ze voor de kinderen kunnen zijn.

Overigens stoor ik me wel aan het feit dat feministen tegenwoordig zo mondig zijn, dat vrouwen die gewoon gelijke rechten willen (zowel voor mannen als vrouwen), niet meer serieus genomen worden. Bovendien geven ze vrouwen een slechte naam en voor mijn gevoel zorgt het alleen maar voor meer vrouwenhaat. Ook ben ik van mening dat mannen in Nederland meer rechten mogen krijgen als het gaat om het verzorgen van de kind. De vrouw automatisch de voogd geven over het kind is natuurlijk idioot. Zeker als de man veel beter in staat is om voor het kind te zorgen. Alleen heb ik het idee dat dit soort zaken door het huidige feminisme ondergesneeuwd wordt.

Oja, ik heb een hekel aan huidige feministen. Vooral diegene die videogames afkraken, omdat het zogenaamd seksistisch is. :( Maar goed, dat is weer een andere discussie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_171970184
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het westen heeft zich sinds de 2e wereldoorlog nog gemengd in talloze lokale oorlogen. Ja ook Nederland.

Wat je zou kunnen zeggen is dat er geen dienstplicht meer is in Nederland. De waarheid is dat die plicht nog steeds bestaat maar is uitgeschakeld. Als er straks de pleuris uitbreekt dan sta ik wel op de rol en jij niet. En dat is natuurlijk wel een beetje vreemd. Het is niet raar dat tegenover zo'n ongelijkheid ook een tastbare compensatie staat.
https://www.defensie.nl/a(...)cht-ook-voor-vrouwen
Puntjes.
  maandag 26 juni 2017 @ 19:02:53 #89
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171970332
quote:
Dank voor de post.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171970710
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 26 juni 2017 @ 19:31:19 #91
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171971058
quote:
Wat me trouwens opvalt is de bizarre uitleg

quote:
Tot nu toe stelde Defensie dat vrouwen zijn uitgesloten door hun achterstand op de arbeidsmarkt. Hennis zei hier vorig jaar over dat de gelijke behandeling van mannen en vrouwen nu zwaarder weegt dan een eventuele achterstand op de arbeidsmarkt. Bovendien zijn vrouwen volgens haar inmiddels vrijwel even hoog opgeleid als mannen. En Defensie heeft juist hoogopgeleide specialisten nodig, aldus de minister.
Er gaan hier een aantal dingen echt flink mis. Misschien is dit meer iets voor een ander topic maar ik zal ze kort aankaarten.

1. De suggestie wordt gewekt dat het gebrek aan dienstPLICHT voor vrouwen onderdeel uitmaakt van vrouwenonderdrukking. Niemand wil dienstplichtig zijn. Mannen niet, vrouwen niet. Het is een noodzakelijk kwaad waar traditioneel gezien mannen geschikter voor zijn en aangezien onze samenleving hogere waarde hecht aan het leven van vrouwen dan van mannen is het nogal raar om te doen alsof dit iets is "voor de vrouwtjes".

2. Hoger opgeleiden nodig? Vrouwen kiezen veelal voor niet-technische opleidingen. In het leger van 2017 heb je ingenieurs, programmeurs, systeembeheerders, technici, monteurs, etc... nodig. Gaan ze nou echt doen alsof die opleidingen tot aan de nok toe volzitten met vrouwen? Ga eens voor de gein langs bij een klasje sociologie of psychologie. Daar zitten de vrouwen. Dit is echt een onzinargument.

3. Ik geloof er geen fuck van dat als de pleuris echt uitbreekt dat vrouwen gedwongen worden om te vechten. En daar gaat het juist om. Zelfs als ze nu claimen dat dit volledige gelijkheid betreft... als de poep echt de ventilators raakt zal je straks zien dat het nog steeds 95% mannen zijn die kapot worden geknalt op het slagveld.

Dus ... wil wel optimistisch zijn over deze berichtgeving maar ik heb moeite te geloven dat het betekent wat het lijkt te betekenen zeker gezien de motivatie en de keiharde realiteit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172007934
Vrouwen? Zijn dat niet van die wezens die in de keuken moeten werken en waar af en toe een banketstaaf in moet?
Hebben die wat te vertellen dan?
pi_172008055
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat me trouwens opvalt is de bizarre uitleg

[..]

Er gaan hier een aantal dingen echt flink mis. Misschien is dit meer iets voor een ander topic maar ik zal ze kort aankaarten.

1. De suggestie wordt gewekt dat het gebrek aan dienstPLICHT voor vrouwen onderdeel uitmaakt van vrouwenonderdrukking. Niemand wil dienstplichtig zijn. Mannen niet, vrouwen niet. Het is een noodzakelijk kwaad waar traditioneel gezien mannen geschikter voor zijn en aangezien onze samenleving hogere waarde hecht aan het leven van vrouwen dan van mannen is het nogal raar om te doen alsof dit iets is "voor de vrouwtjes".
Alsof dat niet seksistisch is.

quote:
2. Hoger opgeleiden nodig? Vrouwen kiezen veelal voor niet-technische opleidingen. In het leger van 2017 heb je ingenieurs, programmeurs, systeembeheerders, technici, monteurs, etc... nodig. Gaan ze nou echt doen alsof die opleidingen tot aan de nok toe volzitten met vrouwen? Ga eens voor de gein langs bij een klasje sociologie of psychologie. Daar zitten de vrouwen. Dit is echt een onzinargument.
In de toekomst zullen er meer hoogopgeleide vrouwen zijn. Overigens wil men verplichten dat minstens 50% van de arbeiders op elke werkplek vrouwelijk is, wat sowieso belachelijk is. Maar als er 99% vrouwen zijn en 1% mannen maakt het opeens niet meer uit. Terwijl een beroep z'n imago verliest als er te veel vrouwen in werkzaam zijn. Straks is er een tekort aan basisschool leerkrachten. Er zijn weinig meesters en veel juffen. Er wordt niet afgedwongen dat er minstens 50% meesters moeten zijn.

Overigens is het afdwingen dat 50% van alle arbeiders vrouwelijk moet zijn seksistisch tegenover mannen die geschikter waren voor de baan.

quote:
3. Ik geloof er geen fuck van dat als de pleuris echt uitbreekt dat vrouwen gedwongen worden om te vechten. En daar gaat het juist om. Zelfs als ze nu claimen dat dit volledige gelijkheid betreft... als de poep echt de ventilators raakt zal je straks zien dat het nog steeds 95% mannen zijn die kapot worden geknalt op het slagveld.
Als ze gelijkheid willen moeten ze ook vechten als de pleuris uitbreekt. Anders willen ze wel de rechten (en de privileges) maar niet de lasten. En dat vrouwen niet verplicht hoeven te strijden op het slachtveld terwijl ze wel even veel rechten hebben als mannen (eigenlijk hebben ze ook nog maatschappelijke privileges, dus daardoor hebben ze meer rechten) zegt genoeg over het feminisme. Het gaat niet om gendergelijkheid, het is een ideologie die streeft naar een wereld waarin vrouwen superieur zijn aan mannen. Mannen zijn volgens feministen niks waard. Dat noemen ze ook wel "male disposability"
  Beste debater 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 07:35:04 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172008130
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 07:38:39 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172008160
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 12:45 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat is correct.

Ik heb ook sterk het idee dat het feminisme en de migratie-strategie al van te voren waren gepland door een soort elite groep.

Het feminisme werd gestart door de joden en zij hebben een strategie bedacht om veel macht te krijgen.

(Zonder het jodendom was de islam er ook niet geweest.)

Hier is een artikel die ik niet volledig heb gelezen maar die waarschijnlijk wel waar is: https://theendofzion.com/feminism-a-jewish-war-on-femininity/

Ik zal hem straks nog volledig lezen ter controle.
En nog een keer driedubbel :')

'De joden'...

Antisemitisme, dat is pas een slopende en ziekmakende ideologie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172008169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En nog een keer driedubbel :')

'De joden'...

Antisemitisme, dat is pas een slopende en ziekmakende ideologie.
Het gaat meer om een elite groep, iets als de illuminati. Dat er rijke joodse bankieren o.i.d tot die groep behoren is mogelijk, maar niet met zekerheid te zeggen.

Het gaat overigens ook niet om alle joden.
  Beste debater 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 07:43:59 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172008200
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:40 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het gaat meer om een elite groep, iets als de illuminati. Dat er rijke joodse bankieren o.i.d tot die groep behoren is mogelijk, maar niet met zekerheid te zeggen.

Het gaat overigens ook niet om alle joden.
De nadruk die je er steeds op legt zegt mij genoeg.

De standaard anti-joodse meuk waarvan het Westen sinds 1945 dacht verlost te zijn. Maar kennelijk vindt dit gif toch weer een publiek, en uiteraard een publiek dat verandering in de wereld niet aankan, waarschijnlijk uiterst onzeker is over zichzelf, en de schuld voor problemen, zowel persoonlijk als op macroniveau op het matje van 'de Joden' legt.

Same ol', same ol'.

Daarbij snap ik je aversie tegen de islam niet. Zeker de orthodoxe variant past precies in jouw straatje waar het de rol van de vrouw betreft.

Mannen die zeiken over feminisme nam ik al niet serieus, maar als ze ook nog eens komen met 'de joden' en Illuminatie weet ik wel hoe laat het is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 07:45:29 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172008209
Westerse waarde: man en vrouw zijn gelijkwaardig.

Als je dat niet onderschrijft, verhuis dan naar Saudi Arabië.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172008211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De nadruk die je er steeds op legt zegt mij genoeg.

De standaard anti-joodse meuk waarvan het Westen sinds 1945 dacht verlost te zijn. Maar kennelijk vindt dit gif toch weer een publiek, en uiteraard een publiek dat verandering in de wereld niet aankan, waarschijnlijk uiterst onzeker is over zichzelf, en de schuld voor problemen, zowel persoonlijk als op macroniveau op het matje van 'de Joden' legt.

Same ol', same ol'.

Daarbij snap ik je aversie tegen de islam niet. Zeker de orthodoxe variant past precies in jouw straatje waar het de rol van de vrouw betreft.

Mannen die zeiken over feminisme nam ik al niet serieus, maar als ze ook nog eens komen met 'de joden' en Illuminatie weet ik wel hoe laat het is.
Jij gelooft alleen het nieuws van massamedia. Ik ga geen gesprek meer met jou aan.

Overigens is de illuminati wel bollocks. Ik geloof wel dat er een ander soort elite groep kan bestaan, maar geen illuminati. De illuminati werd waarschijnlijk bedacht zodat men zich kon verschuilen tegen de tijd dat sommige mensen half wakker zouden worden.
pi_172008215
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Westerse waarde: man en vrouw zijn gelijkwaardig.

Als je dat niet onderschrijft, verhuis dan naar Saudi Arabië.
Mannen zijn hier niet gelijk aan vrouwen. Overigens betekend gelijkwaardigheid niet dat we hetzelfde zijn.
  Beste debater 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 07:48:15 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172008225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:46 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Mannen zijn hier niet gelijk aan vrouwen. Overigens betekend gelijkwaardigheid niet dat we hetzelfde zijn.
Nee, natuurlijk betekent dat niet dat man en vrouw 'hetzelfde' zijn. In een westerse samenleving echter zijn ze wel gelijkwaardig. Dus mogen ze ook stemmen, werken en zelf beslissingen nemen over hun positie in de samenleving... bevalt je dat niet: Saudi Arabië.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172008247
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk betekent dat niet dat man en vrouw 'hetzelfde' zijn. In een westerse samenleving echter zijn ze wel gelijkwaardig. Dus mogen ze ook stemmen, werken en zelf beslissingen nemen over hun positie in de samenleving... bevalt je dat niet: Saudi Arabië.
Ik heb in dit topic geloof ik al uitgelegd hoe dat precies zit met verschillende rollen. Mocht dat niet voldoende zijn, lees dan al mijn posts van de afgelopen maand.

Iemand die de paus aanbidt kun je sowieso niet serieus nemen. En je hebt wel bewezen dat je niet snapt wat er aan de hand is in de wereld.

Ik zeg je een ding: Er zal vrij binnenkort een "vreemd" evenement plaats vinden in de wereld. En wat dat is mag je zelf achterhalen. Wees wel gewaarschuwd en voorbereid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 07:51:46 ]
pi_172008266
Arzu Aslan :')
Asha Ten Broeke :')
Stellingdames :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Beste debater 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 07:52:35 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172008269
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:50 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik heb in dit topic geloof ik al uitgelegd hoe dat precies zit met verschillende rollen. Mocht dat niet voldoende zijn, lees dan al mijn posts van de afgelopen maand.

Iemand die een paus aanbid kun je sowieso niet serieus nemen. En je hebt wel bewezen dat je niet snapt wat er aan de hand is in de wereld.

Ik zeg je een ding: Er zal vrij binnenkort een "vreemd" evenement plaats vinden in de wereld. En wat dat is mag je zelf achterhalen. Wees wel gewaarschuwd en voorbereid.
Paus aanbidden? Juist als je kritisch bent ben je dat ook op je eigen religie, dus die vlieger gaat niet op: zelf blijven nadenken.

Maar vertel: wat is er aan de hand in de wereld, en welk vreemd evenement gaat plaatsvinden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172008291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Paus aanbidden? Juist als je kritisch bent ben je dat ook op je eigen religie, dus die vlieger gaat niet op: zelf blijven nadenken.

Maar vertel: wat is er aan de hand in de wereld, en welk vreemd evenement gaat plaatsvinden?
Als je katholiek bent luister je naar de paus die zegt wat je het beste kunt doen.

Wat voor vreemd evenement plaats gaat vinden weet ik niet precies, maar dat er iets gaat gebeuren weet ik wel. Het kan toevallig te maken hebben met wat ik in sommige van mijn posts heb gezegd. Voor de rest heb ik geen zin meer om jou te spreken :W

Je zoekt het maar uit. Als jij niet inziet dat het feminisme de ondergang of de achteruitgang van het westen betekend zul je het wel zien als het veel te laat is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 07:55:23 ]
  Beste debater 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 08:04:26 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172008378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Als je katholiek bent luister je naar de paus die zegt wat je het beste kunt doen.

Wat voor vreemd evenement plaats gaat vinden weet ik niet precies, maar dat er iets gaat gebeuren weet ik wel. Het kan toevallig te maken hebben met wat ik in sommige van mijn posts heb gezegd. Voor de rest heb ik geen zin meer om jou te spreken :W

Je zoekt het maar uit. Als jij niet inziet dat het feminisme de ondergang of de achteruitgang van het westen betekend zul je het wel zien als het veel te laat is.
De ondergang van het Westen...

:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:06:38 #107
451005 Grems
Clown World
pi_172008409
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De ondergang van het Westen...

:') :') :')
Alsof het nog moet gebeuren inderdaad :')
pi_172008499
Terechte klacht, maar dat geldt voor deze generatie feministen.

De eerste generatie was zeker nodig zodat vrouwen stemrecht kregen en gelijke lonen etc.

De huidige sjw generatie is cancer :r
pi_172038038
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:06 schreef Grems het volgende:

[..]

Alsof het nog moet gebeuren inderdaad :')
Het is nog niet zo ver gekomen dat we niet meer normaal kunnen leven in Nederland. Maar het wordt hier steeds erger, dankzij overtollige immigratie uit moslimlanden waar een hele andere cultuur heerst dan in westerse landen.
pi_172038302
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:12 schreef FL_Freak het volgende:
Terechte klacht, maar dat geldt voor deze generatie feministen.

De eerste generatie was zeker nodig zodat vrouwen stemrecht kregen en gelijke lonen etc.

De huidige sjw generatie is cancer :r
De eerste generatie heeft er wel voor gezorgd dat de maatschappij sneller verziekt kon worden. Maak me niet wijs dat een vrouw fulltime kan werken, thuis het huishouden kan runnen en ook nog goed voor haar kinderen kan zorgen. Dat werkt niet zo goed.

Vrouwen werken vaker parttime dan mannen en dat doen ze vooral zodat ze meer vrije tijd hebben. Niet eens voor hun kinderen.

Dat het goed is dat de meeste vrouwen nu werken betwijfel ik. Daarmee wil ik niet zeggen dat vrouwen niet het recht hebben om te werken. Als ze geen kinderen hebben kan dat prima, maar ik denk dat hoe veel kinderen nu opgroeien (buitenschoolse opvang, onbekende oppas, etc) niet goed is. Ouders kennen de mensen die voor hun kinderen zorgen niet eens. Ik denk dat het beter is als de moeder veel tijd heeft voor het kind.

Naar mijn idee heeft het feminisme haast meer nadelen dan voordelen met zich meegebracht. En zonder first wave feminism was er ook geen derde golf geweest.

Ons hele land was gebouwd op het patriarchaat en dat is niet negatief. Vrouwen zijn zelf ook depressief geworden door het feminisme. Ze zijn ook anders dan mannen. Je kunt niet doen alsof mannen en vrouwen hetzelfde zijn en hetzelfde moeten zijn. Tegenwoordig worden mannen vrouwelijk en vrouwen worden mannelijk. Dat kan nooit de bedoeling zijn, de verschillen die we vanuit de natuur hadden moeten in stand blijven. Er worden ook veel verschillen tussen man en vrouw verzonnen die er niet zijn. De enige echte verschillen zijn de verschillen die in de prehistorie van toepassing waren. De verschillen die door de natuur zijn geregeld.
pi_172045501
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De ondergang van het Westen...

:') :') :')
In Zweden is het al ver heen. Mensen die dezelfde politieke voorkeur als jij hebben doen dit soort dingen: NWS / Zweden helpt jihadisten aan nieuwe identiteit
Ze steunen terroristen en helpen immigranten een invasie te starten voor de overname van Europa en daarna het hele westen. Straks zal Nederland niet meer van de autochtonen zijn maar van radicale moslims. Ik zal ook niet verbaasd zijn als er in de nabije toekomst een oorlog komt voor wereldheerschappij. In de koran en in de tora staat duidelijk dat joden en moslims de wereld willen veroveren. Dat zou alleen negatief zijn als dat er voor zou zorgen dat de wereld achteruit zal gaan. Als de wereld vooruit gaat door (deel)heerschappij van een bepaalde groep is dat niet negatief. De "heiligen" van de katholieke kerk willen achter de schermen ook wereldheerschappij. Ze hebben veel macht doordat 1,5 miljard mensen katholiek zijn.

Dit klinkt gek en het is misschien niet helemaal juist verwoord, maar geloof niet dat de mensen die veel macht in de wereld hebben goede bedoelingen hebben. Dat zou namelijk net zo fout zijn als geloven in sprookjes. "Het zal allemaal wel goed eindigen. De overheid bedoelt alles goed." blablabla.

Als we straks een overgang meemaken die vergelijkbaar is met de overgang van de oudheid naar de middeleeuwen zullen we het niet meer terug kunnen draaien. Dan is het te laat en is er een "reset knop" ingedrukt. Het klinkt vreemd als je bekijkt wat we nu allemaal hebben en kunnen, maar mensen worden steeds dommer en daardoor is dit mogelijk.

Soms denk ik wel eens dat we in hetzelfde tijdperk leven als ongeveer 2000 jaar geleden maar dan met nieuwe technologieën en andere mensen.

PS: Dit staat er in de bijbel over vrouwen rechten. (In het Engels omdat dat makkelijker te vinden was via Google) (Je bent katholiek dus kijk maar wat er in je eigen boek staat.)
quote:
I desire therefore that the men pray everywhere, lifting up holy hands, without wrath and doubting; in like manner also, that the women adorn themselves in modest apparel, with propriety and moderation, not with braided hair or gold or pearls or costly clothing, but, which is proper for women professing godliness, with good works. Let a woman learn in silence with all submission. And I do not permit a woman to teach or to have authority over a man, but to be in silence. For Adam was formed first, then Eve. And Adam was not deceived, but the woman being deceived, fell into transgression. Nevertheless she will be saved in childbearing if they continue in faith, love, and holiness, with self-control. (1 Timothy 2:8-15 NKJV)
"Let your women keep silence in the churches: for it is not permitted unto them to speak; but they are commanded to be under obedience, as also saith the law. And if they will learn any thing, let them ask their husbands at home: for it is a shame for women to speak in the church." (I Corinthians 14:34-35)
Verder staat er ook in de bijbel dat je een vrouw haar hand af moet hakken als ze, terwijl jij met een andere man vecht, zijn genitaliën vastgrijpt. Dat is natuurlijk geen juiste actie, maar het staat wel in de bijbel en jij bent christelijk. Ik vraag me ook af of je eigenlijk wel wist dat dit in de bijbel stond.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2017 15:30:28 ]
  Beste debater 2022 donderdag 29 juni 2017 @ 15:37:11 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172045734
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:26 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

In Zweden is het al ver heen. Mensen die dezelfde politieke voorkeur als jij hebben doen dit soort dingen: NWS / Zweden helpt jihadisten aan nieuwe identiteit
Ze steunen terroristen en helpen immigranten een invasie te starten voor de overname van Europa en daarna het hele westen. Straks zal Nederland niet meer van de autochtonen zijn maar van radicale moslims. Ik zal ook niet verbaasd zijn als er in de nabije toekomst een oorlog komt voor wereldheerschappij. In de koran en in de tora staat duidelijk dat joden en moslims de wereld willen veroveren. Dat zou alleen negatief zijn als dat er voor zou zorgen dat de wereld achteruit zal gaan. Als de wereld vooruit gaat door (deel)heerschappij van een bepaalde groep is dat niet negatief. De "heiligen" van de katholieke kerk willen achter de schermen ook wereldheerschappij. Ze hebben veel macht doordat 1,5 miljard mensen katholiek zijn.

Dit klinkt gek en het is misschien niet helemaal juist verwoord, maar geloof niet dat de mensen die veel macht in de wereld hebben goede bedoelingen hebben. Dat zou namelijk net zo fout zijn als geloven in sprookjes. "Het zal allemaal wel goed eindigen. De overheid bedoelt alles goed." blablabla.

Als we straks een overgang meemaken die vergelijkbaar is met de overgang van de oudheid naar de middeleeuwen zullen we het niet meer terug kunnen draaien. Dan is het te laat en is er een "reset knop" ingedrukt. Het klinkt vreemd als je bekijkt wat we nu allemaal hebben en kunnen, maar mensen worden steeds dommer en daardoor is dit mogelijk.

Soms denk ik wel eens dat we in hetzelfde tijdperk leven als ongeveer 2000 jaar geleden maar dan met nieuwe technologieën en andere mensen.

PS: Dit staat er in de bijbel over vrouwen rechten. (In het Engels omdat dat makkelijker te vinden was via Google) (Je bent katholiek dus kijk maar wat er in je eigen boek staat.)
[quote=bijbel] I desire therefore that the men pray everywhere, lifting up holy hands, without wrath and doubting; in like manner also, that the women adorn themselves in modest apparel, with propriety and moderation, not with braided hair or gold or pearls or costly clothing, but, which is proper for women professing godliness, with good works. Let a woman learn in silence with all submission. And I do not permit a woman to teach or to have authority over a man, but to be in silence. For Adam was formed first, then Eve. And Adam was not deceived, but the woman being deceived, fell into transgression. Nevertheless she will be saved in childbearing if they continue in faith, love, and holiness, with self-control. (1 Timothy 2:8-15 NKJV)
"Let your women keep silence in the churches: for it is not permitted unto them to speak; but they are commanded to be under obedience, as also saith the law. And if they will learn any thing, let them ask their husbands at home: for it is a shame for women to speak in the church." (I Corinthians 14:34-35)

Verder staat er ook in de bijbel dat je een vrouw haar hand af moet hakken als ze, terwijl jij met een andere man vecht, zijn genitaliën vastgrijpt. Dat is natuurlijk geen juiste actie, maar het staat wel in de bijbel en jij bent christelijk. Ik vraag me ook af of je eigenlijk wel wist dat dit in de bijbel stond.
Ja, leuk gedaan.

Echter hebben al meerdere van je kompanen geprobeerd met Paulus aan te komen, en die heb ik allen reeds aangegeven dat ik uiterst kritisch sta tegenover zijn geschriften, voornamelijk vanwege zijn ideeën over homoseksuelen, vrouwen en predestinatie.

Punt is namelijk dat Jezus over deze zaken zelf niets gezegd heeft en Hij vrouwelijke apostelen om zich heen had. Toon mij één enkele passage uit de Evangeliën waarin Christus spreekt over de ondergeschikte rol van de vrouw, of, als je toch bezig bent, over homo's. Succes. Ga je niet vinden.

Probeer mij vooral te betrekken in een theologische discussie, die ga ik graag aan.

Dat ik katholiek ben betekent namelijk niet dat ik kritiekloos ben. Jezus is Onze Heer, niet Paulus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 29 juni 2017 @ 17:36:34 #114
451005 Grems
Clown World
pi_172048275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 10:41 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het is nog niet zo ver gekomen dat we niet meer normaal kunnen leven in Nederland. Maar het wordt hier steeds erger, dankzij overtollige immigratie uit moslimlanden waar een hele andere cultuur heerst dan in westerse landen.
Een patiënt kan terminaal zijn lang voordat hij zich ernstig ziek gaat voelen.
pi_172048469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:36 schreef Grems het volgende:

[..]

Een patiënt kan terminaal zijn lang voordat hij zich ernstig ziek gaat voelen.
Klopt. Het kan zijn dat als er genoeg vluchtelingen Nederland binnen hebben gedrongen, de sharia aanbidders opeens toeslaan. Terwijl ze hier al de hele tijd waren.
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:19:19 #116
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178643027
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 17:46 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Klopt. Het kan zijn dat als er genoeg vluchtelingen Nederland binnen hebben gedrongen, de sharia aanbidders opeens toeslaan. Terwijl ze hier al de hele tijd waren.
Van feminsime naar vluchtelingen, alleen op FOK! :')

Vroeger als je vrouw irritant was gaf je haar gewoon een klap in het gezicht. Als ze boos was gaf je haar een nieuwe stofzuiger of zo. Werken zorgt enkel voor stress, dus maar goed dat ze thuis bleef. Ja, goede oude familiewaarden.

Al mijn vrienden staan op het randje of zijn al gescheiden.
Mijn vrienden van 40+ en al hun vrienden: allemaal gescheiden.

En ja, ze zijn allemaal blank. We gaan niet policor doen en gewoon het beestje bij de naam benoemen want koppels met een Aziaat erin scheiden nauwelijks.

Het ergste is dan ook nog dat al die gescheiden mensen 2x zoveel huizen bezet houden. Iedereen loopt maar een beetje te zeiken op die paar vluchtelingen, maar als al die koppels nou eens bij elkaar bleven dan zouden we een overschot aan woningen hebben.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:27:02 #117
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_178643109
Er valt wat te zeggen van de compleet doorgeslagen feministen. Ik zeg alleen maar dat ik dankbaar ben voor de vrijheid die wij als vrouw hebben in het Westen. Als je niet chronisch geirriteerd bent, valt die ‘ongelijkheid’ best mee. Ik heb er iig geen last van.
With love :*
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:28:07 #118
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178643122
maak maar een nieuw topic als je het hierover wil hebben

:T
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')