abonnement Unibet Coolblue
pi_171383717
Monsters
SOONY
pi_171383740
Trump heeft gewacht tot HTMD voorbij was :o :7
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 2 juni 2017 @ 01:02:24 #53
251975 kissaa
fka: kissa
pi_171389034
Zit nu te kijken: :r Die vrouw van 62.
pi_171391088
Ik vind het een vreemd verhaal dat ze zomaar per ongeluk zwanger is geworden. Die is allang door de overgang. De kans om na je 50ste zwanger te raken is al heel erg klein, maar na je 60ste vrijwel onmogelijk. Als zij daadwerkelijk gewoon op een natuurlijke manier zwanger is geraakt, was dat wereldnieuws geweest!
Na je 60ste nog niet in de overgang te zijn, is ook zeldzaam. Kortom de kans van een spontane zwangerschap bij die vrouw is uitgesloten. Die heeft behandelingen ondergaan. Nu moet ze dat zelf weten, maar ga niet net doen alsof het vanzelf is gegaan. Hangt in mij optiek ook samen met die obsessie dat ze jong denkt te zijn.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171393460
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:08 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het een vreemd verhaal dat ze zomaar per ongeluk zwanger is geworden. Die is allang door de overgang. De kans om na je 50ste zwanger te raken is al heel erg klein, maar na je 60ste vrijwel onmogelijk. Als zij daadwerkelijk gewoon op een natuurlijke manier zwanger is geraakt, was dat wereldnieuws geweest!
Na je 60ste nog niet in de overgang te zijn, is ook zeldzaam. Kortom de kans van een spontane zwangerschap bij die vrouw is uitgesloten. Die heeft behandelingen ondergaan. Nu moet ze dat zelf weten, maar ga niet net doen alsof het vanzelf is gegaan. Hangt in mij optiek ook samen met die obsessie dat ze jong denkt te zijn.
Is zeldzaam maar het kan, ik ken zelf iemand van 61 die spontaan zwanger raakte. Ze kwam ook laat in de overgang en dacht dat ze niet meer zwanger kon raken op haar leeftijd. Gebeurde dus wel, alleen koos zij voor abortus gezien ze een kind het niet aan wilde doen om zo'n oude moeder te hebben, ze was zelf ook al overgrootmoeder, haar kleindochter van 22 was pas bevallen :P
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:47:58 #56
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171398710
De mannen die deze vrouw nafluiten? Bestaan niet.
>:O
pi_171398838
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:47 schreef amaranta het volgende:
De mannen die deze vrouw nafluiten? Bestaan niet.
>:O
nou ja, als je een kerel van 80 bent en je loopt met je vette pens op bruine sandalen met witte sokken ......
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:57:33 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171398947
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nou ja, als je een kerel van 80 bent en je loopt met je vette pens op bruine sandalen met witte sokken ......
Dat maakt ze nog niet blind ofwel?
pi_171399035
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat maakt ze nog niet blind ofwel?
dan ziet ze er waarschijnlijk beter uit dan de vrouw waarmee ze al 60 jaar getrouwd zijn. Ze was niet dik en toonde veel decolleté
  vrijdag 2 juni 2017 @ 16:15:26 #60
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_171399415
De Telegraaf wordt ook wakker. Ik kan wel begrijpen dat ze het hier over hebben, dit heeft natuurlijk een enorme nieuwswaarde. Dat ze er de volgende dag om 4 uur mee aankomen is ook helemaal niet raar ofzo.

http://www.telegraaf.nl/b(...)mse_bevallen___.html
  vrijdag 2 juni 2017 @ 16:19:16 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171399533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:15 schreef YazooW het volgende:
De Telegraaf wordt ook wakker. Ik kan wel begrijpen dat ze het hier over hebben, dit heeft natuurlijk een enorme nieuwswaarde. Dat ze er de volgende dag om 4 uur mee aankomen is ook helemaal niet raar ofzo.

http://www.telegraaf.nl/b(...)mse_bevallen___.html
Wie kent Inge en het verhaal achter haar zwangerschap? Mail naar nieuwsdienst@telegraaf.nl.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 16:21:01 #62
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_171399588
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wie kent Inge en het verhaal achter haar zwangerschap? Mail naar nieuwsdienst@telegraaf.nl.
Dan moet je toch een ongelooflijk zielig persoon zijn om daar op te reageren?
  vrijdag 2 juni 2017 @ 16:26:33 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171399724
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:21 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dan moet je toch een ongelooflijk zielig persoon zijn om daar op te reageren?
Ja
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:50:02 #64
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_171402273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:08 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het een vreemd verhaal dat ze zomaar per ongeluk zwanger is geworden. Die is allang door de overgang. De kans om na je 50ste zwanger te raken is al heel erg klein, maar na je 60ste vrijwel onmogelijk. Als zij daadwerkelijk gewoon op een natuurlijke manier zwanger is geraakt, was dat wereldnieuws geweest!
Na je 60ste nog niet in de overgang te zijn, is ook zeldzaam. Kortom de kans van een spontane zwangerschap bij die vrouw is uitgesloten. Die heeft behandelingen ondergaan. Nu moet ze dat zelf weten, maar ga niet net doen alsof het vanzelf is gegaan. Hangt in mij optiek ook samen met die obsessie dat ze jong denkt te zijn.
Ik denk dat het sowieso een lul verhaal is.
Ze zijn bij haar thuis wezen filmen, maar nergens is aan af te leiden dat er een baby in huis was.
Haar stiefdochter ging ook niet mee in dat verhaal en heeft het er helemaal niet over gehad.
De meeste moeders zouden er trots op zijn en hun kind laten zien.

Dat een kind van 10 haar moeder opgeeft voor dat programma is ook onzin.
Het is entertainment en de verhalen en typetjes worden heel erg opgeblazen.
Gordon is de Nederlandse Jerry Springer.

RTL is ook de zender die allerlei paragnosten en andere zwendelaars een platform heeft gegeven.
Robert (Genverbrander) van den Broeke en Derek Ogilvie en vele anderen.
Alles draait om geld
pi_171423176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 09:08 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het een vreemd verhaal dat ze zomaar per ongeluk zwanger is geworden. Die is allang door de overgang. De kans om na je 50ste zwanger te raken is al heel erg klein, maar na je 60ste vrijwel onmogelijk. Als zij daadwerkelijk gewoon op een natuurlijke manier zwanger is geraakt, was dat wereldnieuws geweest!
Na je 60ste nog niet in de overgang te zijn, is ook zeldzaam. Kortom de kans van een spontane zwangerschap bij die vrouw is uitgesloten. Die heeft behandelingen ondergaan. Nu moet ze dat zelf weten, maar ga niet net doen alsof het vanzelf is gegaan. Hangt in mij optiek ook samen met die obsessie dat ze jong denkt te zijn.
Ik snap alleen niet dat dit destijds wereldnieuws was, maar er in Arnhem dus een oudere rondloopt en dat bekend wordt via Hotter than my daughter
pi_171423696
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:13 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet dat dit destijds wereldnieuws was, maar er in Arnhem dus een oudere rondloopt en dat bekend wordt via Hotter than my daughter
[ afbeelding ]
Wellicht ivm privacy? Niet iedereen wilt alles wereldkundig hebben.
pi_171423878
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:13 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet dat dit destijds wereldnieuws was, maar er in Arnhem dus een oudere rondloopt en dat bekend wordt via Hotter than my daughter
[ afbeelding ]
misschien slikte hormonen (HRT) tegen overgangsverschijnselen, er staan aantal dat soort gevallen in deze lijst
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pregnancy_over_age_50
pi_171425668
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:50 schreef gewoonmeppen het volgende:

[..]

Ik denk dat het sowieso een lul verhaal is.
Ze zijn bij haar thuis wezen filmen, maar nergens is aan af te leiden dat er een baby in huis was.
Haar stiefdochter ging ook niet mee in dat verhaal en heeft het er helemaal niet over gehad.
De meeste moeders zouden er trots op zijn en hun kind laten zien.

Dat een kind van 10 haar moeder opgeeft voor dat programma is ook onzin.
Het is entertainment en de verhalen en typetjes worden heel erg opgeblazen.
Gordon is de Nederlandse Jerry Springer.

RTL is ook de zender die allerlei paragnosten en andere zwendelaars een platform heeft gegeven.
Robert (Genverbrander) van den Broeke en Derek Ogilvie en vele anderen.
Alles draait om geld
Je denkt dat zelfs het kind verzonnen is? Nu je het zegt was er niks in dat huis dat wees op een baby... maar dat zou wel heel erg zijn als SBS gewoon meegaat in zo'n verzinsel. Dan heeft die vrouw meer nodig dan een make-over.

Maar zeker is dat ze niet zomaar ineens zwanger is geworden zonder enige vorm van behandeling. Dan zou dat toch echt wereldnieuws zijn geweest.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171441659
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wellicht ivm privacy? Niet iedereen wilt alles wereldkundig hebben.
Dat zou kunnen, maar ik vind het gek dat je het dan alsnog via een commercieel televisieprogramma wereldkundig maakt...
pi_171441702
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:50 schreef gewoonmeppen het volgende:

[..]

Ik denk dat het sowieso een lul verhaal is.
Ze zijn bij haar thuis wezen filmen, maar nergens is aan af te leiden dat er een baby in huis was.
Haar stiefdochter ging ook niet mee in dat verhaal en heeft het er helemaal niet over gehad.
De meeste moeders zouden er trots op zijn en hun kind laten zien.

Dat een kind van 10 haar moeder opgeeft voor dat programma is ook onzin.
Het is entertainment en de verhalen en typetjes worden heel erg opgeblazen.
Gordon is de Nederlandse Jerry Springer.

RTL is ook de zender die allerlei paragnosten en andere zwendelaars een platform heeft gegeven.
Robert (Genverbrander) van den Broeke en Derek Ogilvie en vele anderen.
Alles draait om geld
Als je op haar FB kijkt (ja daar heb ik even gekeken :') ) zie je ook geen 1 foto van een kind, alleen een echo (wat overigens niet haar eigen echo is...)
  zondag 4 juni 2017 @ 12:42:29 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171442873
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:49 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Als je op haar FB kijkt (ja daar heb ik even gekeken :') ) zie je ook geen 1 foto van een kind, alleen een echo (wat overigens niet haar eigen echo is...)
PB met link?
pi_171465160
quote:
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Tot haar 67ste nog vruchtbaar? Kind ondergedoken?
Ze blijft het verbinden met dat ze zich nog zo jong voelt en eruit ziet. Sorry hoor, ik zie iemand die eruit ziet als minimaal 70 en ook beweegt en praat als een 70-jarige.
Ze zegt dat,ze 61 en 1 maand was toen zoontje werd geboren. In de uitzending beweert ze 62 te zijnen 2 maanden daarvoor bevallen. Er klopt gewoon niks van.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171466415
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 01:38 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Tot haar 67ste nog vruchtbaar? Kind ondergedoken?
Ze blijft het verbinden met dat ze zich nog zo jong voelt en eruit ziet. Sorry hoor, ik zie iemand die eruit ziet als minimaal 70 en ook beweegt en praat als een 70-jarige.
Ze zegt dat,ze 61 en 1 maand was toen zoontje werd geboren. In de uitzending beweert ze 62 te zijnen 2 maanden daarvoor bevallen. Er klopt gewoon niks van.
Ze was nog 1 maand 61, dus bijna jarig, toen ze beviel.
pi_171467629
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 07:42 schreef Unites het volgende:

[..]

Ze was nog 1 maand 61, dus bijna jarig, toen ze beviel.
Oeps, verkeerd gelezen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')