abonnement Unibet Coolblue
pi_171382879
Beste forumleden,
Wij, Anouk en Maarten, willen een profielwerkstuk doen over hologrammen. We zoeken hiervoor nog een onderzoeksvraag. We zouden graag een natuurkundige onderzoeksvraag willen en niet zoiets als “Kun je holografie toepassen in het onderwijs” want dan ben je meer bezig met het gedrag van leerlingen. Weten jullie misschien een natuurkundige wetenschappelijke onderzoeksvraag?
Bij voorbaat dank,
pi_171382989
Het is juist een onderdeel van een profielwerkstuk om creatief genoeg te zijn om een geschikte onderzoeksvraag te bedenken. Als je dat niet kunt over een bepaald onderwerp, is het misschien niet het juiste onderwerp voor jullie..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171383138
Wat hebben jullie zelf al bedacht?
pi_171383295
Doe onderzoek naar de gewichtstoename van hologrammen in het kilospectrum.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  donderdag 1 juni 2017 @ 21:38:19 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171383936
Anouk, laat je tieten zien. Dan geven wij je een onderzoeksvraag.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171384056
Denk eerst zelf na en kom met wat je al hebt ipv hier klakkeloos een vraag neer te plempen en te verwachten dat een ander je huiswerk gaat doen.
pi_171384220
TS komt niet meer terug denk ik :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')