abonnement Unibet Coolblue
pi_171638901
Gisteren.

pi_171642790
Mooi verjaardagscadeau van de vriendin gehad. Eergisteren 3 uurtjes de auto in gesprongen en de Sint Bernardus brouwerij bezocht. Vervolgens naar het VCBF geweest en fantastische bieren kunnen proeven. Een laatste (lokaal) biertje gedaan op de hotelkamer in Poperinge (tripel van De Plukker). Zondags ontbeten op t dakterras van onze kamer en daarna bij Westvleteren op bezoek. Paar pakketjes WV12 meegenomen, en doorgereden naar Ieper waar we nog wat loopgraven bezichtigd hebben, het In Flanders Fields oorlogsmuseum en afgesloten met een paar pintjes op de Grote Markt.
pi_171642928
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:35 schreef Nighthawk88 het volgende:
pakketjes WV12 meegenomen
In dat aangrenzende café gehaald zeker?
pi_171644797
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:42 schreef MCH het volgende:

[..]

In dat aangrenzende café gehaald zeker?
Ja. Als je er toch bent... Dan valt dat qua prijs ook nog wel mee. T is dat t weekendje een verrassing was anders had ik geprobeerd een bestelling te plaatsen bij de paters zelf.
pi_171644955
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:14 schreef Nighthawk88 het volgende:

[..]

Ja. Als je er toch bent... Dan valt dat qua prijs ook nog wel mee. T is dat t weekendje een verrassing was anders had ik geprobeerd een bestelling te plaatsen bij de paters zelf.
Mooi verrassing, heeft je vriendin goed uitgezocht. Was het druk bij VCBF?
Stop rockin' the boat.
pi_171663051
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 16:22 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Mooi verrassing, heeft je vriendin goed uitgezocht. Was het druk bij VCBF?
Heb nergens lang hoeven te wachten. Begreep dat op vrijdag ook pas 1400 van de 2000 beschikbare kaartjes verkocht waren, en betwijfel of ze daar nu veel aan de deur verkochten. In sommige dingen was wel te merken dat ze het voor de eerste keer organiseerden, zo zouden er shuttlebussen naar Poperinge zijn en werd dit ook gecommuniceerd via FB met een tijdentabel maar uiteindelijk was er zo goed als niks geregeld buiten wat dure taxi's en kleine busjes die op t laatst alleen brouwers vervoerden. Een shuttlebusje had 5 euro p.p gekost indien vol, nu waren we met zn tweeën 35 euro kwijt voor een taxiritje van 8km...
Ander minpuntje: het festival zou tot 23.00u duren, dan ga ik er ook vanuit dat je tot die tijd tapt. Een van de medeorganisatoren, Struise, gooide de boel al om 21.45 dicht. Toen snel nog wat Black Damnations, Zombination en Kamikaze in te hoog tempo gedronken, terwijl ik die een beetje voor het laatst had willen bewaren. Andere brouwers gingen wel langer door...
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:56:53 #132
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_171664202
Het feit dat je ruim een uur voor het einde als organiserend brouwer al stopt met tappen vind ik eigenlijk best kwalijk. :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_171675487
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:05 schreef Nighthawk88 het volgende:

[..]
Ander minpuntje: het festival zou tot 23.00u duren, dan ga ik er ook vanuit dat je tot die tijd tapt. Een van de medeorganisatoren, Struise, gooide de boel al om 21.45 dicht. Toen snel nog wat Black Damnations, Zombination en Kamikaze in te hoog tempo gedronken, terwijl ik die een beetje voor het laatst had willen bewaren. Andere brouwers gingen wel langer door...
Dat is wel zonde, dat zijn juist de bieren die je rustig wilt proeven. Die Kamikaze vond ik wel te gek trouwens, die hadden ze vorig jaar in Waalwijk bij zich.
Stop rockin' the boat.
pi_171678291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:32 schreef Fogel het volgende:

[..]

En vriend van me komt in augustus per auto naar Nederland. Zijn plan is om de auto met interessant bier te vullen in Nederland/Belgie en dan weer terug naar Noorwegen.
Dat biedt een mogelijkheid om zijn auto ook richting het zuiden te vullen met dingen die jullie evt willen. En ik weet zeker dat hij geinteresseerd is om dingen te ruilen.
Is Austmann Bryggeri Champions League niveau in Noorwegen?
  dinsdag 13 juni 2017 @ 22:41:16 #135
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_171678927
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Is Austmann Bryggeri Champions League niveau in Noorwegen?
Op het randje, denk ik. Ik heb er niet veel van gedronken, maar was niet slecht.
Open deur misschien, maar ik sla Lervig, Nøgne ø en Haandbryggeriet toch wel hoger aan.
NAC Breda
Rèsbaarge
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 23:01:21 #136
45833 crew  Fogel
pi_171679516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Is Austmann Bryggeri Champions League niveau in Noorwegen?
Ze doen het goed, maar zijn "medium plus" in mijn boek.
7 fjell, Kinn en Nøgne Ø doen het wat mij betreft beter. En de nieuwe Monkey Brew, maar da's vooralsnog alleen op tap verkrijgbaar.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_171680853
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Op het randje, denk ik. Ik heb er niet veel van gedronken, maar was niet slecht.
Open deur misschien, maar ik sla Lervig, Nøgne ø en Haandbryggeriet toch wel hoger aan.
ik kan me ook weinig voor de geest halen van austmann. Maakt niet gek veel indruk iig
pi_171692578
Cuvée A&G. #cofveve. (PS: Lervig = #1.)

pi_171692951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Is Austmann Bryggeri Champions League niveau in Noorwegen?
Paar keer dingen van op, Kaapse in Rotterdam heeft ze vaak op tap. Weinig memorabel.
pi_171708508
Leuk pakket bij Deen. Zeventien speciaal bieren met glas voor €20. En gratis bezorging in heel Nederland.

Het pakket bevat:

1x GRATIS Cornelis bierglas

1x Cornelis IPA

1x Cornelis tripel

1x Brouwerij het 'T IJ I.P.A.

2x Jopen Mooie nel IPA

2x Jopen Jacobus RPA

1x Brouwerij Breugem tripel

2x Slot Oostende Straffe Non

2x Brouwerij Breugem Saense IPA

2x De leckere Gulden Craen

1x Brouwerij de 7 Deugden Stout + Moudig

2x Texel tripel
pi_171708553
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:34 schreef larry_flynt het volgende:
Leuk pakket bij Deen. Zeventien speciaal bieren met glas voor €20. En gratis bezorging in heel Nederland.

Het pakket bevat:

1x GRATIS Cornelis bierglas

1x Cornelis IPA

1x Cornelis tripel

1x Brouwerij het 'T IJ I.P.A.

2x Jopen Mooie nel IPA

2x Jopen Jacobus RPA

1x Brouwerij Breugem tripel

2x Slot Oostende Straffe Non

2x Brouwerij Breugem Saense IPA

2x De leckere Gulden Craen

1x Brouwerij de 7 Deugden Stout + Moudig

2x Texel tripel
Prima prijs voor dit pakket. Toch jammer dat Emelisse is veranderd in Slot Oostende.
pi_171709578
Bij mij zegt hij "product niet gevonden", maar inderdaad een mooie prijs voor zo'n pakket. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_171709663
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 13:22 schreef Felagund het volgende:
Bij mij zegt hij "product niet gevonden", maar inderdaad een mooie prijs voor zo'n pakket. ^O^
Ja hier ook, misschien was het een iets te groot succes.
pi_171709732
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Prima prijs voor dit pakket. Toch jammer dat Emelisse is veranderd in Slot Oostende.
Het merk Emelisse bestaat nog steeds. Ook de white label reeks komt weer terug.
  FOK!fotograaf donderdag 15 juni 2017 @ 15:30:50 #145
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_171712278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Prima prijs voor dit pakket. Toch jammer dat Emelisse is veranderd in Slot Oostende.
Slot Oostende is nieuwe Brouwerij in Goes met een blond, dubbel, tripel, IPA, Weizen en bokbier.

Toen de kans zich voordeed hebben ze Emelisse overgenomen. Dat brouwen ze nu ook in de brouwerij in Goes, maar beide merken blijven naast elkaar bestaan.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_171713160
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:30 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Slot Oostende is nieuwe Brouwerij in Goes met een blond, dubbel, tripel, IPA, Weizen en bokbier.

Toen de kans zich voordeed hebben ze Emelisse overgenomen. Dat brouwen ze nu ook in de brouwerij in Goes, maar beide merken blijven naast elkaar bestaan.
Ingewikkeld hoor, daar kwam ook de verwarring vandaan denk ik.
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:25:15 #147
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_171720475
Dit is me toch een partij lekker.

NAC Breda
Rèsbaarge
pi_171721505
Tickets voor BXL Beer Fest in de pocket en zag dat er begin december nog een mooi festival in Antwerpen is. Prima line up

ALL IN BREWING Beavertown Brewery Brasserie de la Senne Brasserie Du Brabant Brewski Browar Artezan De Dochter van de Korenaar Brouwerij de Moersleutel Rodenbach Brouwerij 't Verzet BRUS Brussels Beer Project Buxton Brewery Company Cascade Brewing Cerveses La Pirata FUERST WIACEK Haandbryggeriet Kinn Bryggeri Laugar Brewery Lervig Aktiebryggeri Magic Rock Brewing Mantra Artisan Ales Naparbier Nøgne Ø Det Kompromissløse Bryggeri A/S Oedipus Brewing Põhjala Brewery Siren Craft Brew Sori Brewing Stone Brewing Berlin Tiny Rebel Brewing Co. To Øl Totem Warpigs Yeastie Boys + more to be announced
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:53:49 #149
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_171721643
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Tickets voor BXL Beer Fest in de pocket en zag dat er begin december nog een mooi festival in Antwerpen is. Prima line up

ALL IN BREWING Beavertown Brewery Brasserie de la Senne Brasserie Du Brabant Brewski Browar Artezan De Dochter van de Korenaar Brouwerij de Moersleutel Rodenbach Brouwerij 't Verzet BRUS Brussels Beer Project Buxton Brewery Company Cascade Brewing Cerveses La Pirata FUERST WIACEK Haandbryggeriet Kinn Bryggeri Laugar Brewery Lervig Aktiebryggeri Magic Rock Brewing Mantra Artisan Ales Naparbier Nøgne Ø Det Kompromissløse Bryggeri A/S Oedipus Brewing Põhjala Brewery Siren Craft Brew Sori Brewing Stone Brewing Berlin Tiny Rebel Brewing Co. To Øl Totem Warpigs Yeastie Boys + more to be announced
:D!

Linkje?
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_171721669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Tickets voor BXL Beer Fest in de pocket en zag dat er begin december nog een mooi festival in Antwerpen is. Prima line up

ALL IN BREWING Beavertown Brewery Brasserie de la Senne Brasserie Du Brabant Brewski Browar Artezan De Dochter van de Korenaar Brouwerij de Moersleutel Rodenbach Brouwerij 't Verzet BRUS Brussels Beer Project Buxton Brewery Company Cascade Brewing Cerveses La Pirata FUERST WIACEK Haandbryggeriet Kinn Bryggeri Laugar Brewery Lervig Aktiebryggeri Magic Rock Brewing Mantra Artisan Ales Naparbier Nøgne Ø Det Kompromissløse Bryggeri A/S Oedipus Brewing Põhjala Brewery Siren Craft Brew Sori Brewing Stone Brewing Berlin Tiny Rebel Brewing Co. To Øl Totem Warpigs Yeastie Boys + more to be announced
Die doos van BXL ook gekocht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')