abonnement Unibet Coolblue
pi_171387459
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:36 schreef PeZu het volgende:

[..]

haal anders de vluchtelingen er ook even bij :')_!
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK OKE?!!?!!!!21!1!!1!1!1
pi_171387526
quote:
8s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:36 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

_O- ga lekker naar turkije :W
Ze moeten hakken en nagellak ook verbieden.
  donderdag 1 juni 2017 @ 23:52:28 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171387935
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:28 schreef Iwanius het volgende:

[..]

M.a.w:

[ afbeelding ]

^O^

vs

[ afbeelding ]

:N

Ohhh wat een foundation
Je weet dat die bovenste ook foundation op heeft, vol in de make up staat?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171387944
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:39 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ze moeten hakken en nagellak ook verbieden.
Je maakt een grapje hoop ik
pi_171387974
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je weet dat die bovenste ook foundation op heeft, vol in de make up staat?
Die bh van de bovenste ook...
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171388133
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:52 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Je maakt een grapje hoop ik
Zeker niet. Waarom zouden dat soort lelijke en onbeschaafde dingen zijn toegestaan?
pi_171388179
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:00 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Zeker niet. Waarom zouden dat soort lelijke en onbeschaafde dingen zijn toegestaan?
Val jij op mannen?
pi_171388246
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:00 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Zeker niet. Waarom zouden dat soort lelijke en onbeschaafde dingen zijn toegestaan?
Parrrdonnn? :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171388259
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:03 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Val jij op mannen?
Nee. Ik hoop echt dat je nu een grapje maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 00:06:45 ]
pi_171388289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:06 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Parrrdonnn? :{
Pardon zou je moeten zeggen tegen die wijven die op hakken lopen en hun nagels rood verven.
pi_171388290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:06 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Nee. Ik hoop echt dat je nu een grapje maakt.
Dat je het lelijk vindt, dat is een kwestie van smaak, maar waarom onbeschaafd? Ze lopen er toch niet bloot bij?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171388306
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:08 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Pardon zou je moeten zeggen tegen die wijven die op hakken lopen en hun nagels rood verven.
Moeten ze zelf weten, net zoals ik zelf moet weten wat ik voor schoenen draag en hoe lang ik mijn nagels laat groeien.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171388342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:08 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat je het lelijk vindt, dat is een kwestie van smaak, maar waarom onbeschaafd? Ze lopen er toch niet bloot bij?
Die lelijke felgekleurde nagels zijn storend en aandachttrekkend. Hakken zijn slecht voor je voeten, lelijk en storend.
pi_171388350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:06 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Nee. Ik hoop echt dat je nu een grapje maakt.
je komt wel beetje gay over

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:08 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Pardon zou je moeten zeggen tegen die wijven die op hakken lopen en hun nagels rood verven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:09 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Moeten ze zelf weten, net zoals ik zelf moet weten wat ik voor schoenen draag en hoe lang ik mijn nagels laat groeien.
Vrouwen moeten lekker zelf bepalen wat ze dragen en zich niet laten dwingen door opdringerige en strenggelovige ventjes zoals jou @Firewarrior
pi_171388368
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:12 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

ik ben gay daarom projecteer ik het op jou


[..]

[..]

Vrouwen moeten lekker zelf bepalen wat ze dragen en zich niet laten dwingen door opdringerige en strenggelovige ventjes zoals jou @Firewarrior
Strenggelovige ventjes? Ik ben helemaal niet gelovig.

"Zoals jou" goed Nederlands weer :')
pi_171388444
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:13 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Strenggelovige ventjes? Ik ben helemaal niet gelovig.

"Zoals jou" goed Nederlands weer :')
ah, mn eerste taalkundige fout in 2k berichten om 12 uur 's avonds na hele dag leren, wat een drama :)

je bent niet gelovig, maar je wil wel alle gelovige shit aan vrouwen opdringen en verplicht maken? :') butthurt much?
pi_171388466
quote:
15s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:34 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ewa, kort topic deze keer. Te lekker weer om een complete uiteenzetting te schrijven _O_

Maar goed. "Ik vind vrouwen zonder makeup veel mooier" is wat menig 'man' tegenwoordig zegt. Vooral van die types die hun vrouwtje - als ze die al hebben - blindelings achterna lopen en haar alles laat bepalen. Stelletje mietjes :')

Vrouwen zijn in 99% van de gevallen lelijker compleet zonder makeup. Wanneer jij denkt dat een chick geen makeup op heeft, heeft ze zich in feite slechts lichtelijk opgemaakt. "Natural look" noemen ze dat :')

Klacht: ontwetende mannen die denken dat vrouwen geen makeup dragen als ze doen alsof :')
Tegenklacht: lekkere chicks in korte rokjes _O_
+ rokjes weer
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_171388472
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:17 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

ah, mn eerste taalkundige fout in 2k berichten om 12 uur 's avonds na hele dag leren, wat een drama :)

je bent niet gelovig, maar je wil wel alle gelovige shit aan vrouwen opdringen en verplicht maken? :') butthurt much?
Je maakt de hele tijd taalkundige fouten.

Het zou goed zijn als alle vrouwen een hijab zouden dragen, dat voorkomt problemen. Neem FOK! en vooral KLB ook niet te serieus.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2017 00:20:24 ]
pi_171388556
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:19 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Je maakt de hele tijd taalkundige fouten.

Het zou goed zijn als alle vrouwen een hijab zouden dragen, dat voorkomt problemen. Neem FOK! en vooral KLB ook niet te serieus.
Grappenmaker, wijs me d'r maar op als je d'r eentje ziet. Een tip voor je: aan interpunctie doe ik niet zo op fok, ben geen homo zoals jij :)

Ik neem KLB zeer zeker niet serieus, grappig dat je dat denkt. Maar het feit dat je die mening hebt over vrouwen zegt al genoeg dat ik niet m'n tijd moet verdoen aan jou. Ben geen vrijwilliger op een azc :W
pi_171388573
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:11 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Die lelijke felgekleurde nagels zijn storend en aandachttrekkend. Hakken zijn slecht voor je voeten, lelijk en storend.
Betwetertje. ;(
Wat vinden vrouwen eigenlijk van jou?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171388577
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:25 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Grappenmaker, wijs me d'r maar op als je d'r eentje ziet. Een tip voor je: aan interpunctie doe ik niet zo op fok, ben geen homo zoals jij :)

Ik neem KLB zeer zeker niet serieus, grappig dat je dat denkt. Maar het feit dat je die mening hebt over vrouwen zegt al genoeg dat ik niet m'n tijd moet verdoen aan jou. Ben geen vrijwilliger op een azc :W
:')
pi_171388624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:25 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Grappenmaker, wijs me d'r maar op als je d'r eentje ziet. Een tip voor je: aan interpunctie doe ik niet zo op fok, ben geen homo zoals jij :)

Ik neem KLB zeer zeker niet serieus, grappig dat je dat denkt. Maar het feit dat je die mening hebt over vrouwen zegt al genoeg dat ik niet m'n tijd moet verdoen aan jou. Ben geen vrijwilliger op een azc :W
Ik heb zojuist iets nieuws geleerd. Blijkbaar ben je een homo als je normaal Nederlands spreekt op FOK!

Maar je posts zijn moeilijker te lezen zonder interpunctie. Het is duidelijk dat je KLB serieus neemt, dat blijkt maar weer uit deze post en een paar van je vorige posts in dit topic.

Volgens mij zijn de vetgedrukte zinnen incorrect Nederlands, maar dat weet ik niet zeker.
pi_171388689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:29 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik heb zojuist iets nieuws geleerd. Blijkbaar ben je een homo als je normaal Nederlands spreekt op FOK!

Maar je posts zijn moeilijker te lezen zonder interpunctie. Het is duidelijk dat je KLB serieus neemt, dat blijkt maar weer uit deze post en een paar van je vorige posts in dit topic.

Volgens mij zijn de vetgedrukte zinnen incorrect Nederlands, maar dat weet ik niet zeker.
like i give a fuck op fok :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_171388711
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 00:34 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

like i give a fuck op fok :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Dat je nog in groep 2 zit is nu wel duidelijk.
pi_171388839
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:54 schreef Myrr het volgende:

[..]

Die heeft alleen huidverzorging nodig. Verder is haar gezicht echt prima.
Nou nee.
paypal.me/taaladvies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')