abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juni 2017 @ 23:29:27 #51
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171387205
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Van NWS naar de grofvuilcontainer omdat er een of t andere dronkaard weer NWO staat te roepen.
Grofvuilcontainer? Nee hoor, topic is gewoon open en staat nu bij ons. Mede op verzoek van TS maar ook omdat (zie de beginposts) mensen dit ook volbaggeren met onzin als het in NWS staat omdat het een BNW-onderwerp is, de Bilderbergconferentie.
pi_171387276
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Grofvuilcontainer? Nee hoor, topic is gewoon open en staat nu bij ons. Mede op verzoek van TS maar ook omdat (zie de beginposts) mensen dit ook volbaggeren met onzin als het in NWS staat omdat het een BNW-onderwerp is, de Bilderbergconferentie.
NWS
V
BNW of TRU
V
ONZ
v
X

:)
  donderdag 1 juni 2017 @ 23:32:42 #53
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171387299
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

NWS
V
BNW of TRU
V
ONZ
v
X

:)
Goed verhaal, vanaf hier weer on-topic.
pi_171387390
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Goed verhaal, vanaf hier weer on-topic.
Het is een moderatie-flowchart

Maar goed, we hadden het over de snacks. De rest van de onderwerpen zijn al duizend keer geherkauwd.
  donderdag 1 juni 2017 @ 23:40:15 #55
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171387551
quote:
17s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is een moderatie-flowchart

Maar goed, we hadden het over de snacks. De rest van de onderwerpen zijn al duizend keer geherkauwd.
Hoop voor ze dat het beter is dan vroeger.

quote:
Een zwembad en een tennisbaan hadden we niet, maar je kon wel mooi wandelen. En deftig eten was er ook nog niet. Gewoon, soep, aardappelen, vlees en groenten en iets toe. We hadden geen conferentiezaal.
https://anderetijden.nl/a(...)erg-conferentie-1954
pi_171387583
Wel gaaf voor bijv. die Boyan Slat dat die is uitgenodigd. :o
pi_171387619
Geen Rothschilds?
pi_171387682
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoop voor ze dat het beter is dan vroeger.

[..]

https://anderetijden.nl/a(...)erg-conferentie-1954
Wat een armoede. En dat gezaag van Bernhardt erbij in de kantine.Ik had afgezegd.
pi_171387730
BTW: over China.

In China is het zo dat ze daar erg hebzuchtig en egoïstisch zijn. Je kan dit mooi zien aan hun flats, ze doen niks voor elkaar heelveel gebouwen staan daardoor leeg en verwaarloost, overal ligt vuil op straat. Dit kan je ook merken in de Chinese elite. Ze doen gewoon alles voor geld.
pi_171387817
Ik denk dat het nu wel degelijk over Trump gaat. Het opzeggen van het klimaatakkoord is weer een puntje van de isolatie van Amerika.

NATO is er ook niet voor niets aanwezig.
Make my day!
  donderdag 1 juni 2017 @ 23:50:11 #61
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171387856
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:49 schreef agter het volgende:
Ik denk dat het nu wel degelijk over Trump gaat. Het opzeggen van het klimaatakkoord is weer een puntje van de isolatie van Amerika.

NATO is er ook niet voor niets aanwezig.
De VS is meen ik wel de hoofdsponsor van de NATO dus tsja.
pi_171387991
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De VS is meen ik wel de hoofdsponsor van de NATO dus tsja.
Trump zn VS is de VS niet.

In Pittsburgh willen ze de klimaatdoelen in elk geval nastreven. Hetzelfde Pittsburgh dat Trump erbij sleepte als iets dat hij zou vertegenwoordigen.

Zou vrij beroerd zijn als Rutte in Europa Almere als zijn achtertuin presenteert en Almere vervolgens de middelvinger opsteekt.

Trump zn VS is vooral Trump en zijn persoonlijke doelen interesseert niemand wat.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 00:28:18 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_171388604
Mooi dat er eerst gezegd werd dat alle landen moeten vereniging en daar de Bilderberg groep voor stond, maar GB uit de EU nu de VS die weer de isolatie op zoekt..
Het gaat een beetje tegen de doelstelling van de NWO in
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 01:27:01 #64
369251 Geralt
of Rivia
pi_171389287
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 23:41 schreef Igen het volgende:
Wel gaaf voor bijv. die Boyan Slat dat die is uitgenodigd. :o
Dat dacht ik ook. Hoe oud is dat knulletje, net 20 of wat?

Iemand een idee wat de jongste deelnemer ooit geweest is? Veel jonger zal het niet zijn denk ik wel? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 2 juni 2017 @ 08:12:14 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171390503
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:58 schreef torentje het volgende:

[..]

Vermoedelijk zullen ze daar geen vette hamburgers serveren.
https://www.google.at/amp(...)e-words-podesta/amp/

Pasta, cheese pizza, en hotdogs
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171390505
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja, ik zou in elk geval naar de snacks uitkijken.

Ik heb medelijden met degenen die in de jaren '50 gingen en naar dat eeuwige Nederduitse gepruttel van Bernhardt moesten luisteren en dan aanhoren wat tig ondernemers te vertellen hadden. De meesten lulden 95% wollige structuur en 5% inhoud. Net als dat sommigen bij schaken bij zet 75 nog met de opening bezig zijn.

Wat zou er destijds eigenlijk geserveerd zijn? Ik hoop wat beters dan halve surogaatkoffie en koek. Men wist toen nog niet wat goede koffie was. En de volkse spruitjeslucht hing zelfs rond de leden van het Koninklijk huis.
Wel weer grappig om Bernard na te doen hè...
I´m back.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 08:20:47 #67
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171390575
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 08:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

https://www.google.at/amp(...)e-words-podesta/amp/

Pasta, cheese pizza, en hotdogs
Alleen heeft dit dus niks met dit topic te maken.
pi_171395708
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 20:58 schreef agter het volgende:
Er komt geen enkele gast uit Rusland. Wel uit China.
Wat zegt dit ons?
Zoals 6lord al zei, China doet alles voor geld. Ze willen wel bij het westen horen natuurlijk, zeker als ze er zelf ook beter van worden. China doet ook al mee met SDR's en wil graag hun plaats op de wereldranking.

Rusland is uiteindelijk nooit te vertrouwen, wil een Rus geld of gewoon macht? Waarschijnlijk het laatste. Dus de informatie die hier rond gaat is iets te gevoelig om aan een Rus te vertellen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_171550557
Wat is er ooit wel eens "gelekt" uit een Bilderberg conferentie.
Is het wel eens aangetoond dat nationale beslissingen zijn genomen / beïnvloed door een
Bilderberg-conferentie.
Ik vind het wel gezeur van sommige media om dit af te doen als "niet democratisch". Hetzelfde populistische gezeur als opmerkingen als bv "achterkamertjespolitiek" of "Torentjesoverleg". Een beetje jaloezie van journalisten omdat ze zelf niet mogen aanschuiven.
Iedereen (iedere groep) heeft vrijheid van vergadering. Punt.
Voorbeeld: Een stukadoor uit Amersfoort en een stratenmaker uit Hazerswoude mogen ook bij elkaar komen om te discussiëren over de opstelling van het NL elftal bij het komende treffen tegen Luxemburg. Iedere politicus mag een cursus volgen, een klaverjasavond bezoeken, of tijdens een familiedag een karaoke-act doen. Wie weet wordt er dan ook wel een balletje opgegooid over een regeringsmaatregel, en wellicht kan een minister daaruit ook inspiratie opdoen.
Op de één of andere manier vinden sommige lieden dit "ongewenst". Mijn vraag aan diegenen is: Wat wil je er aan doen? En welke bijeenkomst mag wel?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 17:04:36 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_171552215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:56 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wat is er ooit wel eens "gelekt" uit een Bilderberg conferentie.
Is het wel eens aangetoond dat nationale beslissingen zijn genomen / beïnvloed door een
Bilderberg-conferentie.
Ik vind het wel gezeur van sommige media om dit af te doen als "niet democratisch". Hetzelfde populistische gezeur als opmerkingen als bv "achterkamertjespolitiek" of "Torentjesoverleg". Een beetje jaloezie van journalisten omdat ze zelf niet mogen aanschuiven.
Iedereen (iedere groep) heeft vrijheid van vergadering. Punt.
Voorbeeld: Een stukadoor uit Amersfoort en een stratenmaker uit Hazerswoude mogen ook bij elkaar komen om te discussiëren over de opstelling van het NL elftal bij het komende treffen tegen Luxemburg. Iedere politicus mag een cursus volgen, een klaverjasavond bezoeken, of tijdens een familiedag een karaoke-act doen. Wie weet wordt er dan ook wel een balletje opgegooid over een regeringsmaatregel, en wellicht kan een minister daaruit ook inspiratie opdoen.
Op de één of andere manier vinden sommige lieden dit "ongewenst". Mijn vraag aan diegenen is: Wat wil je er aan doen? En welke bijeenkomst mag wel?
Eigenlijk heb je gelijk. "Vrijheid van vergadering".
pi_171552437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je gelijk. "Vrijheid van vergadering".
Ja, waar ze al 63 keer gebruik van maken, alleen is dit niet een clubje filatelisten of een clubje van verzamelaars van sigarenbandjes, dus ja, kan me voorstellen dat mensen wel nieuwsgierig zijn naar wat deze mensen konkelfoezen.
Maar goed, dat het niet veel verder gaat dan het gemiddelde slaapverwekkende bedrijfsweekendje terug trekken in de bossen, daar ben ik wel van overtuigd. Het is met name interessant voor dit soort lui vanwege het netwerken en de invloed die het kan sorteren.
I´m back.
  donderdag 8 juni 2017 @ 17:13:25 #72
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171552470
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, waar ze al 63 keer gebruik van maken, alleen is dit niet een clubje filatelisten of een clubje van verzamelaars van sigarenbandjes, dus ja, kan me voorstellen dat mensen wel nieuwsgierig zijn naar wat deze mensen konkelfoezen.
Maar goed, dat het niet veel verder gaat dan het gemiddelde bedrijfsweekendje terug trekken in de bossen, ben ik wel van overtuigd. Het is met name interessant voor dit soort lui vanwege het netwerken en de invloed.
Ik denk dat vooral de lobby achter deze mensen interessant is. Daar liggen de belangen; niet op de voorgrond.
pi_171552499
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral de lobby achter deze mensen interessant is. Daar liggen de belangen; niet op de voorgrond.
Klopt idd, dat denk ik ook, het elkaar kennen.
I´m back.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 17:14:51 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_171552517
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, waar ze al 63 keer gebruik van maken, alleen is dit niet een clubje filatelisten of een clubje van verzamelaars van sigarenbandjes, dus ja, kan me voorstellen dat mensen wel nieuwsgierig zijn naar wat deze mensen konkelfoezen.
Maar goed, dat het niet veel verder gaat dan het gemiddelde slaapverwekkend bedrijfsweekendje terug trekken in de bossen, daar ben ik wel van overtuigd. Het is met name interessant voor dit soort lui vanwege het netwerken en de invloed die het kan sorteren.
Ja hoor, het is denk ik even good old boys. Lekker onder elkaar.
  Moderator donderdag 8 juni 2017 @ 17:15:05 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_171552527
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral de lobby achter deze mensen interessant is. Daar liggen de belangen; niet op de voorgrond.
En dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')