Frambnsozen kunnen er ook wat van, qua bellen. Maar het ergste zijn nog wel de Brittenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:16 schreef bork het volgende:
[..]
en dat gebel, knettergek zou ik van worden
Los kaartje voor Lille - Moeskroen (of een Trampoline-ticket, ik weet zo niet wat duurder is) en een Go Pass 1 voor Moeskroen - Roosendaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 02:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
M'n treinreis heb ik alleen nog niet helemaal kunnen boeken, ik moet nog van Lille naar Utrecht. Weet iemand hier hoe dat goedkoop kan? Ik heb studenten-ov maar een go-pass kan je niet kopen voor lille - roosendaal dus wat is dan het alternatief?
Het tracebesluit is in 2003 aangenomen. Daar mag je slecht héél minimaal van afwijken en de eisen die hebben gemaakt dat die seinen zo moesten staan zijn in 2010 gekomen. Toen moest dat ontwerp nog afgemaakt en goedgekeurd worden. Dus nee. Het zijn gewoon de invloeden waar ieder project aan blootstaat. Dat zal ook de reden zijn dat in de wetenschappelijke literatuur over kostenoverschrijdingen een lange looptijd van een project als één van de belangrijkste risicofactoren gezien wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En NIEMAND wist dat dit er zat aan te komen? En NIEMAND heeft bedacht om die wissels een meter of 100 te verplaatsen?
leugens!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:47 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds het verdwijnen van de sprinters naar de Hoekse lijn ligt dit spoor er redelijk ongebruikt bij.
En geen treinen Zaandam - Enkhuizenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Boompje op de bovenleiding tussen Enkhuizen & Hoorn
is wel eens voorgekomen als er een DDZ stuk was, zoals vandaag ook het geval was.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:37 schreef iBugged het volgende:
DD-AR "6" op Roosendaal - Zwolle, gebeurt dat vaker? Gelukkig DDZ op de terugweg _o_
Maak er maar 3 van. In s Hertogenbosch blijven mensen achter op het perron.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:37 schreef iBugged het volgende:
DD-AR "6" op Roosendaal - Zwolle, gebeurt dat vaker? Gelukkig DDZ op de terugweg _o_
Het gebeurt tegenwoordig wel veel minder dan vroeger. In de jaren '90 beetje treinen kijken met vriendjes op het station en er was altijd wel iemand die op spoor 1 kwam vragen of deze trein wel echt naar Amsterdam Centraal ging. Terwijl dat net drie keer duidelijk hoorbaar (ja dat kon soms gebeuren in de jaren '90) omgeroepen was, het op de trein staat, vijftig rayonhoofden met lampjes LYOOOO.... wacht, dit was Youp van 't Hek niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:54 schreef James1988 het volgende:
Ik liep in Utrecht over het perron, 8 bakken VIRM staat klaar als intercity naar het zuiden. Op de borden, in best wel grote letters: Intercity naar Maastricht. Op de trein: Maastricht. Dame 1 tegen Dame 2: "Voor Maastricht moeten wij deze niet hebben toch? Deze gaat naar Den Haag!"
[ afbeelding ]
Naar het zuiden werden ze omgeleid via Dordrecht, naar het noorden kon ik er mooi langs en was (oké, toegegeven) 2 minuten te laat op Rotterdam, omdat vanaf Tilburg de Sprinter naar Dordrecht met +12/13 voor mij reedquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Mooi dat de ICD/Eindhoven Express nog rijdt.
Las her en der dat ze het eea aan de aan de stammen aanpassen zodat ze betrouwbaarder worden. Zo worden de locs allemaal op dezelfde manier tegen de stammen gezet, waarbij de 25 kV installatie het verst mogelijk weg is bij de rijtuigen en ook is er een teststam rijtuigen waar iets aangepast is omdat er in het groenelampcircuit storingen optraden?
Lekker in die waan laten en ze in de trein naar Leeuwarden sturenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:54 schreef James1988 het volgende:
Ik liep in Utrecht over het perron, 8 bakken VIRM staat klaar als intercity naar het zuiden. Op de borden, in best wel grote letters: Intercity naar Maastricht. Op de trein: Maastricht. Dame 1 tegen Dame 2: "Voor Maastricht moeten wij deze niet hebben toch? Deze gaat naar Den Haag!"
[ afbeelding ]
Bij 1 stam is 1 van de 4 UIC kabels (2 per loc-rijtuig) vervangen voor een dummy, omdat er misschien een lus veroorzaakt werd (ofzo )quote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
en ook is er een teststam rijtuigen waar iets aangepast is omdat er in het groenelampcircuit storingen optraden?
quote:19.55-20.30 uur RAIL AWAY (HH)
Serie over markante spoorlijnen.
Zwitserland:Voralpen-Express,
Luzern - Heiden
We nemen de Voralpen-Express tussen de
twee grootste meren in Zwitserland,het
Meer van Luzern en de Bodensee.
We reizen door tunnels en over
viaducten naar de mooie boomgaarden
in het noorden van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |