Je foto is deadtquote:Op zondag 4 juni 2017 13:27 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
4 Juni 2017 - Vandaag rijdt de SSN een besloten rit tussen Rotterdam en Beekbergen. De trein passeert in een heerlijk zonnetje de fotografen bij de Wieldrechtse Zeedijk, gelegen tussen Dordrecht en het dorpje Willemsdorp.
Wat leuk! Dat schepenbegroetingspuntquote:Op zondag 4 juni 2017 22:04 schreef bork het volgende:
Zo'n heerlijke zomeravond (Duitse) documentaire over de Eisenbahnbrücke van Rensburg (langste van Duitsland).
Ja Wat is dat voor lelijk kutgebouw op de achtergrond?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:19 schreef greavy het volgende:
[..]
deze doettut wel?
[ link | afbeelding ]SSN 01 1075 + Mitropa + MwBm (38100) by Durk Houtsma., on Flickr
Zekersquote:Op zondag 4 juni 2017 22:19 schreef greavy het volgende:
[..]
deze doettut wel?
[ link | afbeelding ]SSN 01 1075 + Mitropa + MwBm (38100) by Durk Houtsma., on Flickr
Met 122 volksliederen op vooraadquote:
220 toch?quote:
Het Van der Valk hotel hier in Dordrechtquote:Op zondag 4 juni 2017 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Wat is dat voor lelijk kutgebouw op de achtergrond?
Aha, volgens mij kwam hij ook via die route terug. Hoorde gisterenavond een stoomtrein fluiten voor de brug ... dacht ff dat het Dordt in Stoom was :-)quote:
Ziggo heeft het nergens ook..quote:Op maandag 5 juni 2017 09:17 schreef greavy het volgende:
Geen idee. Wij kunnen het bij KPN iTV iig niet ontvangen.
Denk dat je een schotel moet hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:17 schreef greavy het volgende:
Geen idee. Wij kunnen het bij KPN iTV iig niet ontvangen.
http://www.filmon.tv/tv/phoenixquote:Op maandag 5 juni 2017 08:51 schreef greavy het volgende:
Je moet dan wel de duitse zender Phoenix kunnen ontvangen.
quote:19.55-20.30 uur RAIL AWAY (HH)
Serie over markante spoorlijnen.
Portugal:Lissabon - Figuera da Foz
Van Lissabon langs de oevers van de
Taag naar het noorden over de nieuwe
hogesnelheidslijn in Portugal.
Een grote tegenstelling daarmee is het
spoorlijntje van Coimbra naar Figueira
da Foz aan de kust.
Dodeman gefaald of stond ie al zo dicht op het juk toen hij onwel werd?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:43 schreef James1988 het volgende:
LEO Express moet het voorlopig met een trein minder doen, een machinist werd onwel tijdens de rit en heeft een stootjuk geramd. Er zijn 17 gewonden gevallen en er is voor ¤800.000 aan schade aangericht.
https://www.tag24.de/nach(...)-17-verletzte-265123
Sifa is eens per minuut ofzo? In een minuut kan je met 40km/u ruim 650 meter afleggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Dodeman gefaald of stond ie al zo dicht op het juk toen hij onwel werd?
Dat hep op feesboek gestaanquote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Dodeman gefaald.
Geen enkele reden om verder onderzoek af te wachten, ik weet het zeker. Iemand die ik ken z'n moeder heeft het op internet gelezen
Ik weet niet hoe de Dodeman exact werkt maar die moet je toch permanent activeren ofzo? Als je loslaat dan binnen paar sec de noodrem erop toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Sifa is eens per minuut ofzo? In een minuut kan je met 40km/u ruim 650 meter afleggen.
Nee, een keer per x aantal seconden loslaten of vastgrijpen/wijziging ten opzichte van huidige methode.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Dodeman exact werkt maar die moet je toch permanent activeren ofzo? Als je loslaat dan binnen paar sec de noodrem erop toch?
Nonsens, soortgelijk geneuzel heeft alles te maken met de rare plaatsing van seinen in Dronten. The Bigger Picture. Basiskennis. Zonder dit soort basale kennis kán je je werk als meebeslisser op infra dus gewoon niet goed doen.quote:
De werking van een dodeman heeft effect op de plaatsing van seinen, that's new to mequote:Op maandag 5 juni 2017 17:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nonsens, soortgelijk geneuzel heeft alles te maken met de rare plaatsing van seinen in Dronten. The Bigger Picture. Basiskennis. Zonder dit soort basale kennis kán je je werk als meebeslisser op infra dus gewoon niet goed doen.
Die moesten op een X aantal meter vanaf de wissels staan. Dat is echter pas na het ontwerp bedacht, waardoor de wissels gewoon kort op het perron liggen. Daardoor staat het sein nu een eindje voor het einde van het perron...quote:
Is hier nog uitgebreid over gediscussieerd. Die zijn tussen ontwerp en bouw behoorlijk verplaatst.quote:
Verbergt uw vrouwen en kinderen?quote:
Heb je die dan?quote:
Gelukkig nietquote:
Ik zag net een DDZ binnenrijden. Moet ik koffie/thee gaan zetten?quote:Rij nu het station binnen
Gebrek aan communicatie tussen afdelingen, gebrek aan kennis, gebrek aan vooruitziendheid, gebrek aan flexibiliteit. Allemaal symptomen van dezelfde ziekte die er bij ProRail, NS en andere partijen heersen. Iedereen flikkert alles over de schutting "niet mijn probleem want infra", "niet ons probleem want reizigers" en niemand neemt de absolute verantwoordelijkheid. Systeemautisme ook wel genoemd.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef Salatrel het volgende:
Ik snap de link tussen plaatsing van seinen en de dodeman ook niet...
Nee, ben op weg naar huis. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Ik zag net een DDZ binnenrijden. Moet ik koffie/thee gaan zetten?
Ik mis nog steeds de technische onderbouwing waarom de dodeman van invloed is op de plaatsing van seinenquote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Gebrek aan communicatie tussen afdelingen, gebrek aan kennis, gebrek aan vooruitziendheid, gebrek aan flexibiliteit. Allemaal symptomen van dezelfde ziekte die er bij ProRail, NS en andere partijen heersen. Iedereen flikkert alles over de schutting "niet mijn probleem want infra", "niet ons probleem want reizigers" en niemand neemt de absolute verantwoordelijkheid. Systeemautisme ook wel genoemd.
Ja, als je lekker in je systeemautisme blijft vastzitten dan zie je inderdaad niet dat er geen direct technisch vergelijk is. En dan ga je zometeen antwoorden met een; ah jah, dacht ik al, je lult maar wat.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds de technische onderbouwing waarom de dodeman van invloed is op de plaatsing van seinen
Goede reisquote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, ben op weg naar huis. Maar bedankt voor het aanbod.
Oh okay, goed hoor! Je hebt mij overtuigd. De spoorwereld functioneert fantastisch.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef Salatrel het volgende:
Je lult ook maar wat want het heeft gewoon niks met elkaar te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |