abonnement Unibet Coolblue
pi_171467709
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 00:37 schreef Kaptali het volgende:

[..]

Waarom koos je er bij deze dames voor een relatie met ze aan te gaan? Het klinkt alsof ze allen niet echt indruk hebben gemaakt op je. Of had je in het begin wel gewoon echte, sterke gevoelens?
Bij de eerste twee wel. Bij de derde was eigenlijk niet echt ''officieel'' een relatie. Daar heb ik gewoon een hele zomer lang mee gedate zonder er echt een label aan te hangen.

Achteraf was dat inderdaad wel fout. Ze nodigde me uit bij haar ouders op het eten enzo, en ik hield de boot maar af... Had ik achteraf anders moeten aanpakken.

Bij die eerste was het vooral naïviteit. Ik was jong, had nog nooit een relatie gehad en vond de aandacht ook wel interessant. Voor ik het wist zat ik op een familieverjaardag van haar waar ik uitgebreid werd geïntroduceerd als de nieuwe schoonzoon, en toen durfde ik de eerstvolgende paar maanden niet meer terug :P

Daarnaast heb je in vrijwel elke relatie wel een periode waarin je de negatieve dingen niet wilt zien. Pas na een maand of 6-9 ga je merken dat sommige dingen structureel zijn of dat een relatie niet naar een volgend 'level' gaat qua intimiteit / connectie. Dat kun je vrijwel nooit aan het begin meteen weten.
pi_171494279
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 17:50 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

was denk te heftig voor ze. ik had een uitbarsting dat ik met de deur smeet en gek werd.
ze waren ook autistisch. Of de liefde was er niet omdat het na 1 keer over was
Hmm interessant, vraag me dan af of dat de eerste was dat je full pyscho ging, of meerdere keren.

Iets met if you cant handle the heat, stay the fuck out of the kitchen. :P
Ola
pi_171496442
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:15 schreef Doenoe het volgende:

[..]

Hmm interessant, vraag me dan af of dat de eerste was dat je full pyscho ging, of meerdere keren.

Iets met if you cant handle the heat, stay the fuck out of the kitchen. :P
eerste keer. nou het kan veel erger. Dat wel
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_171507155
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 03:43 schreef Pg_up het volgende:
Ze pijpte niet ;(.
Dat vraag je toch op een eerste date al aan het slachtoffer in kwestie?
pi_171509042
Vriendin van een goede vriend. Ze viel op de drummer van een bandje dat nooit doorbrak. Ik had 'r al gewaarschuwd dat het bandje nooit zou doorbreken en de drummer niet capabel was om buiten de geeikte paden te drummen, we noemden m altijd Starre Ringo, vandaar. Maar toch erop af he. Bandje had een virtuoos van een gitarist die er moeiteloos een Hendrix uitschudde maar die is uiteindelijk buschauffeur geworden.
pi_171515365
Ik was depressief en sloot me af. Wat niet echt eerlijk tegenover haar was.
"Pools are perfect for holding water"
pi_171540405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 03:43 schreef Pg_up het volgende:
Ze pijpte niet ;(.
Dan laat je je toch gewoon stiekem pijpen door een hoer?
Wat niet weet, wat niet deert. :)
pi_171543645
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 20:45 schreef Beathoven het volgende:
Vriendin van een goede vriend. Ze viel op de drummer van een bandje dat nooit doorbrak. Ik had 'r al gewaarschuwd dat het bandje nooit zou doorbreken en de drummer niet capabel was om buiten de geeikte paden te drummen, we noemden m altijd Starre Ringo, vandaar. Maar toch erop af he. Bandje had een virtuoos van een gitarist die er moeiteloos een Hendrix uitschudde maar die is uiteindelijk buschauffeur geworden.
Denk dat ik weet over welke gitaar virtuoos je het hebt... :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_171615707
Noemenswaardig is een ex die een obsessie voor mij had. Ik zag het in het begin niet maar eigenlijk was het gewoon walgelijk.
Loedermoeder
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:38:58 #60
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_171668467
19/20 jaar.
Gf had borderline, ik was een onzeker onervaren hoopje niks ivm diverse jeugd-shit. Ik trok mentaal al haar drama en onzin eigenlijk helemaal al niet, maar had dat niet zo goed door nog was allang blij dat ik een vriendin had.. tot ze een keer lang op vakantie ging. Ik kwam toen goed tot rust en stapte uit het patroon dat er toen bestond, en vond mezelf weer wat meer terug.
Toen ze een keer belde na ca een maand (tussendoor ook wel) dat ze terugkwam brak plotseling het koude zweet me uit en raakte ik in een soort paniekbui, en wist dat de ellende weer verder zou gaan... dus dat was nogal een wake-up call.. en een pijnlijk gesprek maar dat moest..
29 jaar
ruzies, wantrouwen gebaseerd op niks, misbegrepen dingen die ze gewoon niet wilde begrijpen, ruzies, heftig, zeer zware ruzies 2-3 keer per week, maaaaaaaaaaaanden lang, viel niet mee te praten over bepaalde isues, verzinsels maken om maar bepaallde uitspraken te kunnen ontlokken, praten hielp niet, boos zijn hielp niet, smeken hielp niet, het ging gewoon echt. totaal. niet meer op dat punt. Ging boodschappen doen, AH was nog geen 10 minuten van ons vandaan, en halverwege kwam het moment dat ik plotseling op een bankje moest zitten en daar 2 uur lang gewoon.. zat in een soort van waas.. het sneeuwde en het was koud maar dat voelde ik gewoon helemaal niet.
veel smsjes van paniek en gemiste oproepen natuurlijk, en toen ik terugkwam een zeer zwaar gesprek voor ons beiden, was mentaal gewoon op en als ik nu nog denk aan dat zielige gezichtje.. ;(
Maar goed, dat is nu voor 90% weer goedgekomen gelukkig *;
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_171673461
1. Hij was continu bang dat ik vreemd ging en probeerde me steeds emotioneel te chanteren en van mijn vrienden te vervreemden.

2. We hielden elkaar tegen in onze ontwikkeling (studententijd). We zaten niet echt op één lijn qua wat we op dat moment uit het leven wilden halen, en van mijn kant was er ook geen seksuele aantrekkingskracht meer.

3. Hij maakte het uit omdat hij vond dat ik hem teveel in zijn vrijheid beperkte.

4. Nog steeds bij elkaar.
pi_171742597
Ik heb een keer een relatie verbroken omdat mijn toenmalige partner extreem jaloers was. Een beetje jaloezie is prima, maar wanneer je berichten steeds worden gelezen en mijn partner spontaan bij mij in het holst van de nacht op de stoep stond om te controleren of ik wel alleen thuis was, was het op een gegeven moment voor mij klaar.. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')