abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171373840
Ligt het aan mij of is het nogal wat om zo'n nieuwe coin een 1:1 waardering te geven tov Waves?

Ik zou niet staan te springen om daar in te stappen op zo'n moment.
pi_171373850
Wilde nog wat Waves halen maar wacht nog ff de koers toch weer een stuk teruggezakt kon gelukkig mijn order op tijd annuleren :7
pi_171373876
Wats met OMNI, best wat volume gehandeld op Bittrex, maar dropt >37%
pi_171373905
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:38 schreef Cyanide- het volgende:
Wats met OMNI, best wat volume gehandeld op Bittrex, maar dropt >37%
Ja gister dik in + vandaag weer zwaar in de -
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:05:03 #130
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171374534
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:37 schreef fukforce het volgende:
Wilde nog wat Waves halen maar wacht nog ff de koers toch weer een stuk teruggezakt kon gelukkig mijn order op tijd annuleren :7
Dit inderdaad ja.

Ergens wel leuk voor mn portefeuille maar had niet verwacht dat het uitgerekend nu zo hard zou stijgen.

Bij een dip koop ik bij.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:13:26 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171374745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:13 schreef onlogisch het volgende:
Wie van jullie zijn volledig geregistreerd bij exchanges?
Dus met paspoort/id etc?
Wel mee bezig geweest alleen geen behoefte om mijn bsn bekend te maken dus dan wordt het niet geaccepteerd. (coinbase)
pi_171374792
Ik vind blockfolio maar een kut app (of ik doe wat verkeerd - ook niet uit te sluiten :') ). Lekker al m'n coins inzitten kloppen. Koop ik dus nu 1 OMNI (met BTC) op Bittrex, maar dat ding snapt dat niet. Moet ik dus één transactie invullen dat een OMNI koop tegen bepaalde waarde, maar hij trekt niet die waarde van mijn totaal in BTC af. Moet ik dan zelf weer doen alsof ik BTC verkoop, maar dat snapt hij alleen tegen USD, dus moet ik gaan uitvogelen wat zo ongeveer dan het equivalent van die aankoop van OMNI in USD is :') wat een gedoe joh.
pi_171374829
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:15 schreef Cyanide- het volgende:
Ik vind blockfolio maar een kut app (of ik doe wat verkeerd - ook niet uit te sluiten :') ). Lekker al m'n coins inzitten kloppen. Koop ik dus nu 1 OMNI (met BTC) op Bittrex, maar dat ding snapt dat niet. Moet ik dus één transactie invullen dat een OMNI koop tegen bepaalde waarde, maar hij trekt niet die waarde van mijn totaal in BTC af. Moet ik dan zelf weer doen alsof ik BTC verkoop, maar dat snapt hij alleen tegen USD, dus moet ik gaan uitvogelen wat zo ongeveer dan het equivalent van die aankoop van OMNI in USD is :') wat een gedoe joh.
uh
je haalt gewoon 1 btc er af als je voor 1 btc koopt?
pi_171374859
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:15 schreef Cyanide- het volgende:
Ik vind blockfolio maar een kut app (of ik doe wat verkeerd - ook niet uit te sluiten :') ). Lekker al m'n coins inzitten kloppen. Koop ik dus nu 1 OMNI (met BTC) op Bittrex, maar dat ding snapt dat niet. Moet ik dus één transactie invullen dat een OMNI koop tegen bepaalde waarde, maar hij trekt niet die waarde van mijn totaal in BTC af. Moet ik dan zelf weer doen alsof ik BTC verkoop, maar dat snapt hij alleen tegen USD, dus moet ik gaan uitvogelen wat zo ongeveer dan het equivalent van die aankoop van OMNI in USD is :') wat een gedoe joh.
Je kan rechtsboven in de applicatie de valuta instellen in euro's.
You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
pi_171374907
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

uh
je haalt gewoon 1 btc er af als je voor 1 btc koopt?
Ik kocht één OMNI, dus 0.02300000 BTC. Ik kan alleen kiezen voor een verkoop, niet 'gewoon 0.023 BTC er af halen'. Ik snap niet dat dat ding niet snapt (of op z'n minst vráágt) als ik een transactie doe voor 0,023 BTC of die dat gelijk van mijn aantal BTC af moet trekken. Ik koop OMNI met BTC, dat weet dat ding, maar ik moet dan een soort fictieve verkooporder gaan aanmaken om m'n aantal BTC weer in order te krijgen. Das nogal ehhmm, raar. Zeker aangezien van je rendement dan 1 klap niks meer klopt, aangezien ik dus nu net moet gaan doen alsof ik 0,023 BTC voor USD heb ingewisseld, en er magisch evenveel BTC ineens in mijn portfolio zat waarmee ik die OMNI kocht :')
pi_171374933
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:15 schreef Cyanide- het volgende:
Ik vind blockfolio maar een kut app (of ik doe wat verkeerd - ook niet uit te sluiten :') ). Lekker al m'n coins inzitten kloppen. Koop ik dus nu 1 OMNI (met BTC) op Bittrex, maar dat ding snapt dat niet. Moet ik dus één transactie invullen dat een OMNI koop tegen bepaalde waarde, maar hij trekt niet die waarde van mijn totaal in BTC af. Moet ik dan zelf weer doen alsof ik BTC verkoop, maar dat snapt hij alleen tegen USD, dus moet ik gaan uitvogelen wat zo ongeveer dan het equivalent van die aankoop van OMNI in USD is :') wat een gedoe joh.
dat zou veel handiger met een API ofzo kunnen, dat het gewoon live geüpdate wordt, maar daar wordt aan gewerkt volgens mij. Al ben ik ook weer niet zo happig aan API's, maar als ze alleen leesrechten hebben dan lijkt me dat een goede oplossing. :D
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:25:51 #137
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171375048
Vraagje tussendoor: Hoeveel denken jullie dat bitcoin (en cryptos) op de lange termijn waard is? 10000-100000?

Zijn we echt de early adopters en staan we op de vooravond rijk te worden of is het allemaal stiekem gebakken lucht?

Ben er zelf nog niet echt over uit. :P

Ik geloof in de technologie maar 'ergens' klopt er iets niet helemaal aan deze markt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_171375054
Warrig verhaal, ik probeer het zo uit te leggen;

Portfolio (waardes zijn fictief om even simpel mee te rekenen):

1 BTC
10 ETH
20 WAVES

Ik koop 1 OMNI voor 0,5 BTC. Ik maak dus een nieuwe order aan (OMNI/BTC op Bittrex), waarin ik zeg; 1 OMNI gekocht, waarde op dat moment; 0,5 BTC. Dan verwacht ik dat die app snapt dat mijn portfolio wordt (of hij op z'n minst vraagt 'moet die 0,5 BTC van je 1 BTC afgehaald worden, of heb je die net elders gekocht' (oid)):

0,5 BTC
10 ETH
20 WAVES
1 OMNI.

Maar dat doet hij niet. Mijn portfolio is 'ineens';

1 BTC
10 ETH
20 WAVES
1 OMNI.

Dus ik heb nu magisch 0,5 BTC 'meer'. Om de boel weer recht te trekken moet ik dus BTC verkopen, maar dat kan alleen tegen USD (of EUR). Maar dan kan ik wel om gaan rekenen wat zo ongeveer die 0,5 in USD waard was, maar dat klopt natuurlijk geen 100%. Kortom, ik vind 't maar gedoe. Ik ben 5x langer bezig die app weer recht te breien dan ik bezig was met die trade.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2017 14:26:47 ]
pi_171375121
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:26 schreef Cyanide- het volgende:
Warrig verhaal, ik probeer het zo uit te leggen;

Portfolio (waardes zijn fictief om even simpel mee te rekenen):

1 BTC
10 ETH
20 WAVES

Ik koop 1 OMNI voor 0,5 BTC. Ik maak dus een nieuwe order aan (OMNI/BTC op Bittrex), waarin ik zeg; 1 OMNI gekocht, waarde op dat moment; 0,5 BTC. Dan verwacht ik dat die app snapt dat mijn portfolio wordt (of hij op z'n minst vraagt 'moet die 0,5 BTC van je 1 BTC afgehaald worden, of heb je die net elders gekocht' (oid)):

0,5 BTC
10 ETH
20 WAVES
1 OMNI.

Maar dat doet hij niet. Mijn portfolio is 'ineens';

1 BTC
10 ETH
20 WAVES
1 OMNI.

Dus ik heb nu magisch 0,5 BTC 'meer'. Om de boel weer recht te trekken moet ik dus BTC verkopen, maar dat kan alleen tegen USD (of EUR). Maar dan kan ik wel om gaan rekenen wat zo ongeveer die 0,5 in USD waard was, maar dat klopt natuurlijk geen 100%. Kortom, ik vind 't maar gedoe. Ik ben 5x langer bezig die app weer recht te breien dan ik bezig was met die trade.
Wat ik dan doe is gewoon de aankooporder van Bitcoin die in de app staat met 0,5 BTC verlagen en dan die Omni twv 0,5 BTC toe te voegen. Dan klopt het weer.
  Moderator donderdag 1 juni 2017 @ 14:30:30 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171375152
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:25 schreef VeX- het volgende:
Vraagje tussendoor: Hoeveel denken jullie dat bitcoin (en cryptos) op de lange termijn waard is? 10000-100000?

Zijn we echt de early adopters en staan we op de vooravond rijk te worden of is het allemaal stiekem gebakken lucht?

Ben er zelf nog niet echt over uit. :P

Ik geloof in de technologie maar 'ergens' klopt er iets niet helemaal aan deze markt.
Dit vraag ik me ook vaak af de laatste tijd. Kijk, BTC heeft natuurlijk een cap van 21.000.000 Ethereum is oneindig? Waves is 100.000.000

Dat betekent voor nummer 1 & 3 uiteindelijk schaarste bij voldoende vraag. En die vraag is er nu al voldoende, want de prijs gaat omhoog. Rap omhoog. Maar hoeveel mensen handelen er nou eigenlijk in cryptocurrency? Zijn het er minder dan 1 miljoen? Zijn het er 5 miljoen? 50 miljoen? Of handelen er nu al een half miljard mensen in cryptocurrency?

Dat laatste geloof ik niet. Dat lijkt mij echt teveel. Hoewel ik niet over cijfers beschik. Wellicht weet iemand anders hier iets over? Ik hou me maar al te graag voor dat wij inderdaad aan de vooravond staan van iets groots. Anderzijds, en ik heb het al vaker benoemd, heeft het natuurlijk alle schijn van een moderne tulpenmanie

Hoe het ook zij kan je er momenteel een leuke boterham mee verdienen. Je moet alleen oppassen dat je niet je complete vermogen erin gooit. Dan ben je op voorhand al verkeerd bezig.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171375296
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:29 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wat ik dan doe is gewoon de aankooporder van Bitcoin die in de app staat met 0,5 BTC verlagen en dan die Omni twv 0,5 BTC toe te voegen. Dan klopt het weer.
Ah ja, das wel een goeie. Wel meer een workaround imho, maar het doet iig wat ik wil zonder tig tussenstappen. Zonde dat ze dit niet gewoon 'snappen', zeker bij gebrek aan complete integratie met een exchange wil je toch gewoon met 1 order meteen automatisch de koop én verkoop-kant afhandelen.
pi_171375364
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:15 schreef Cyanide- het volgende:
Ik vind blockfolio maar een kut app (of ik doe wat verkeerd - ook niet uit te sluiten :') ). Lekker al m'n coins inzitten kloppen. Koop ik dus nu 1 OMNI (met BTC) op Bittrex, maar dat ding snapt dat niet. Moet ik dus één transactie invullen dat een OMNI koop tegen bepaalde waarde, maar hij trekt niet die waarde van mijn totaal in BTC af. Moet ik dan zelf weer doen alsof ik BTC verkoop, maar dat snapt hij alleen tegen USD, dus moet ik gaan uitvogelen wat zo ongeveer dan het equivalent van die aankoop van OMNI in USD is :') wat een gedoe joh.
Had precies hetzelfde probleem..
pi_171375384
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit vraag ik me ook vaak af de laatste tijd. Kijk, BTC heeft natuurlijk een cap van 21.000.000 Ethereum is oneindig? Waves is 100.000.000

Dat betekent voor nummer 1 & 3 uiteindelijk schaarste bij voldoende vraag. En die vraag is er nu al voldoende, want de prijs gaat omhoog. Rap omhoog. Maar hoeveel mensen handelen er nou eigenlijk in cryptocurrency? Zijn het er minder dan 1 miljoen? Zijn het er 5 miljoen? 50 miljoen? Of handelen er nu al een half miljard mensen in cryptocurrency?

Dat laatste geloof ik niet. Dat lijkt mij echt teveel. Hoewel ik niet over cijfers beschik. Wellicht weet iemand anders hier iets over? Ik hou me maar al te graag voor dat wij inderdaad aan de vooravond staan van iets groots. Anderzijds, en ik heb het al vaker benoemd, heeft het natuurlijk alle schijn van een moderne tulpenmanie

Hoe het ook zij kan je er momenteel een leuke boterham mee verdienen. Je moet alleen oppassen dat je niet je complete vermogen erin gooit. Dan ben je op voorhand al verkeerd bezig.
Dat zijn mooie dingen om over te filosoferen waarde Onlo. Toevallig afgelopen weekend nog met een maat van me over gehad. Het kan écht alle kanten op. BTC leunt natuurlijk wat dat betreft ook wel op (het vertrouwen in) de techniek er achter. Er is niet echt iets wat de waarde vertegenwoordigd en/of garandeerd. Zoals (zogezegd :') ) goud met onze eurootjes doet, en de centrale banken garanderen dat je tot bedrag X altijd safe zit.

Het heeft globale potentie, dat is wel een enorm pluspunt imho. De hele techniek er achter maakt het mogelijk binnen een paar minuten te handelen met iemand in China, zonder ingewikkelde constructies met banken, escrow's, currencies, etc. Echter moet ook de hele 'branche' nog volwassen worden. De grote hoeveelheid pump & dump coins die maar blijven komen helpt imho niet echt (al kan je er natuurlijk wel aan verdienen), en er moeten ook gewoon een aantal (blijvende!) grote, betrouwbare, exchanges ontstaan. Mt. Gox-geintjes deden de markt (en het imago) ook geen goed.
pi_171375667
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:26 schreef Cyanide- het volgende:
Warrig verhaal, ik probeer het zo uit te leggen;

Portfolio (waardes zijn fictief om even simpel mee te rekenen):

1 BTC
10 ETH
20 WAVES

Ik koop 1 OMNI voor 0,5 BTC. Ik maak dus een nieuwe order aan (OMNI/BTC op Bittrex), waarin ik zeg; 1 OMNI gekocht, waarde op dat moment; 0,5 BTC. Dan verwacht ik dat die app snapt dat mijn portfolio wordt (of hij op z'n minst vraagt 'moet die 0,5 BTC van je 1 BTC afgehaald worden, of heb je die net elders gekocht' (oid)):

0,5 BTC
10 ETH
20 WAVES
1 OMNI.

Maar dat doet hij niet. Mijn portfolio is 'ineens';

1 BTC
10 ETH
20 WAVES
1 OMNI.

Dus ik heb nu magisch 0,5 BTC 'meer'. Om de boel weer recht te trekken moet ik dus BTC verkopen, maar dat kan alleen tegen USD (of EUR). Maar dan kan ik wel om gaan rekenen wat zo ongeveer die 0,5 in USD waard was, maar dat klopt natuurlijk geen 100%. Kortom, ik vind 't maar gedoe. Ik ben 5x langer bezig die app weer recht te breien dan ik bezig was met die trade.
je drukt dan bij btc gewoon op sell 0.5 (?)
dat is dan niet exact maar wel exact genoeg
het gaat om de waarde in je portfolio die dan weer klopt


quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:37 schreef petersmitje het volgende:

[..]

Mee eens. Maar Ethereum schijnt ook een cap te hebben. Zoek op Google Ethereum cap.
Een softcap denk ik
geen echte cap, maar het minen wordt steeds moeilijker en moeilijker

quote:
2s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:43 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat zijn mooie dingen om over te filosoferen waarde Onlo. Toevallig afgelopen weekend nog met een maat van me over gehad. Het kan écht alle kanten op. BTC leunt natuurlijk wat dat betreft ook wel op (het vertrouwen in) de techniek er achter. Er is niet echt iets wat de waarde vertegenwoordigd en/of garandeerd. Zoals (zogezegd :') ) goud met onze eurootjes doet, en de centrale banken garanderen dat je tot bedrag X altijd safe zit.

Het heeft globale potentie, dat is wel een enorm pluspunt imho. De hele techniek er achter maakt het mogelijk binnen een paar minuten te handelen met iemand in China, zonder ingewikkelde constructies met banken, escrow's, currencies, etc. Echter moet ook de hele 'branche' nog volwassen worden. De grote hoeveelheid pump & dump coins die maar blijven komen helpt imho niet echt (al kan je er natuurlijk wel aan verdienen), en er moeten ook gewoon een aantal (blijvende!) grote, betrouwbare, exchanges ontstaan. Mt. Gox-geintjes deden de markt (en het imago) ook geen goed.
Over dat laatste stukje:
Daarom decentrale exchanges zoals die op het Waves platform.

Ik ben daar fan van. Geen idee van de techniek en of het wel echt decentraal is/kan, maar het is een mooie gedachte imo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2017 14:59:54 ]
  Moderator donderdag 1 juni 2017 @ 14:59:35 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171375685
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:58 schreef Typisch het volgende:


[..]

Een softcap

Wat is dat?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171375728
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is dat?
zie edit
het fijne weet ik er ook niet van
maar volgens mij is het de bedoeling dat het straks bijna niet meer te mijnen is

een beetje net als dat het vroeger niet zoveel zin had om olie bij de noordpool te boren omdat er genoeg was en het ergens anders goedkoper en makkelijker te krijgen is

als de olie op raakt in de makkelijke gebieden wordt het boren op de noordpool misschien nog wel rendabel, maar heel moeilijk

misschien lul ik nu wel uit mijn nek hoor, maar volgens mij is bij ETH dat een beetje het idee

overigens gaat het bij BTC ook nog wel heel lang duren voordat alles is gemined, die laatste blocks zullen echt moeilijk zijn
al is BTC tegen die tijd natuurlijk 1 miljoen per stuk :7
pi_171375772
BTC is wel weer aardig aan het klimmen zeg, gaat zo richting de 2500USD op sommige exchanges.
٩๏̯͡๏)۶
pi_171375809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is dat?
Net zoiets als aanmaaklimonade c_/
pi_171376012
Ik krijg steeds meer vertrouwen in DGB. Hij blijft ook mooi stabiel rond de 800 satochi
pi_171376068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 15:17 schreef AppleArmy het volgende:
Ik krijg steeds meer vertrouwen in DGB. Hij blijft ook mooi stabiel rond de 800 satochi
Wat kan die coin wat andere niet kunnen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')