abonnement Unibet Coolblue
pi_171356947
Heel misschien heeft je dochter rust en plezier nodig.

Op school wordt ze strak gehouden en thuis hou je haar ook kort.

Wanneer kan je dochter kind zijn vraag ik mij af.

(Heb een nichtje van 16 , haar enige momenten plezier zijn bij opa.. je ziet gewoon hoe belangerijk het is dat kinderen af en toe kind kunnen zijn)

dit zou ik niet zomaar zeggen, maarDKS vergeet niet dat jouw dochter alles meekrijgt wat er speelt.. tel erbij op dat ze geen moeder heeft, gewoon straffen is te kort door de bocht..
krijgt ze wel goede begeleiding)
Hell To The Liars
pi_171358081
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:48 schreef Droopie het volgende:
Heel misschien heeft je dochter rust en plezier nodig.

Op school wordt ze strak gehouden en thuis hou je haar ook kort.

Wanneer kan je dochter kind zijn vraag ik mij af.

(Heb een nichtje van 16 , haar enige momenten plezier zijn bij opa.. je ziet gewoon hoe belangerijk het is dat kinderen af en toe kind kunnen zijn)

dit zou ik niet zomaar zeggen, maarDKS vergeet niet dat jouw dochter alles meekrijgt wat er speelt.. tel erbij op dat ze geen moeder heeft, gewoon straffen is te kort door de bocht..
krijgt ze wel goede begeleiding)
Dat gun ik haar ook, m'n angst dat er iets met haar gebeurt probeer ik te ontwijken. Maar niet altijd even succesvol.
misunderstood
pi_171373595
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:40 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dan is er eerder in de opvoeding toch al iets fout gegaan.
haha jij werd vroeger zeker gepest omdat je het favoriete jongetje van de leraar was? :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:23:35 #54
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_171373617
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 13:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

haha jij werd vroeger zeker gepest omdat je het favoriete jongetje van de leraar was? :D
Wat een rare conclusie.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 1 juni 2017 @ 14:42:07 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171375365
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:45 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Was dat niet iemand anders?
Ander account. Dat doen er wel meer :+.
KuikenGuppy
pi_171380370
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 19:44 schreef twist02 het volgende:
Toch mooi altijd, die opmerkingen "Dat gebeurde bij mij vroeger ook altijd en ik ben er niks minder om geworden".

Vraag me altijd af of je dat zelf daadwerkelijk het beste kunt beoordelen ;)

TS: misschien wel een idee om er dan bij zo'n gesprek bij te zitten, wie weet steek je er wat van op!
Nou dat is het enige waar ik het op kan beoordelen.

Wil niet zeggen dat dat hwt beste is. Maar het hielp mij wel om niet helemaal te ontsporen.

Dus tja. Zeg het maar, weet het ook niet.

Is puur mijn ervaring en zou het misschien ook wel heel anders doen als ik zelf kinderen had.
Do what you love, love what you do!
pi_171382353
Tja wel klote voor mij maar ik ben blij dat ze het van m'n vriendin wel aanneemt.
misunderstood
pi_171399196
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 20:27 schreef DKS het volgende:

[..]

Dat gun ik haar ook, m'n angst dat er iets met haar gebeurt probeer ik te ontwijken. Maar niet altijd even succesvol.
Je bent bang dat haar iets gebeurd?
open je ogen en bedenk even dat juist jij de gene bent die haar op dit moment van alles aandoet. En door de dingen die JIJ haar op dit moment aandoet is de kans dat er verder nog dingen met haar gebeuren nog groter.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_171401581
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:07 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Je bent bang dat haar iets gebeurd?
open je ogen en bedenk even dat juist jij de gene bent die haar op dit moment van alles aandoet. En door de dingen die JIJ haar op dit moment aandoet is de kans dat er verder nog dingen met haar gebeuren nog groter.
Ik doe haar niks aan, ik ben alleen maar erg voorzichtig met m'n enige dochter.
misunderstood
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:27:29 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171401884
Wat is een vierkant rooster?
pi_171402422
Om 8 uur melden en tot 17.00 op school blijven.
misunderstood
pi_171402773
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 18:01 schreef DKS het volgende:

[..]

Ik doe haar niks aan, ik ben alleen maar erg voorzichtig met m'n enige dochter.
haar moeder is dood. jij douwt haar een nieuwe "moeder" door haar strot. laat die intrekken en maakt haar zwanger. vervolgens zadel je je kind op met een vrouw die ze niet kent een baby waar ze not niet aan toe was en laat jij ook nog eens je vriendin haar "straffen" en corrigeren. laat staan alle andere dingen die je de laatste tijd uitspookt..

je doet je dochter wel degelijk wat aan en veel ook...

waarschijnlijk voelt ze zoch enorm benauwd en zoekt ze uitwegen. onder andere door te spijbelen. nog even en ze gaat steeds verder van haar pad met alle gevolgen van dien.

zelf ook enorm straks gehouden en geen fijne thuissituatie gehad. gevolg was met mijn 17 uit huis gevlucht en 1 maand voor me 18 zwanger.

zuinig zijn ja! je kind verstikken NEE.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 2 juni 2017 @ 19:33:17 #63
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171403099
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:17 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

haar moeder is dood. jij douwt haar een nieuwe "moeder" door haar strot. laat die intrekken en maakt haar zwanger. vervolgens zadel je je kind op met een vrouw die ze niet kent een baby waar ze not niet aan toe was en laat jij ook nog eens je vriendin haar "straffen" en corrigeren. laat staan alle andere dingen die je de laatste tijd uitspookt..

je doet je dochter wel degelijk wat aan en veel ook...

waarschijnlijk voelt ze zoch enorm benauwd en zoekt ze uitwegen. onder andere door te spijbelen. nog even en ze gaat steeds verder van haar pad met alle gevolgen van dien.

zelf ook enorm straks gehouden en geen fijne thuissituatie gehad. gevolg was met mijn 17 uit huis gevlucht en 1 maand voor me 18 zwanger.

zuinig zijn ja! je kind verstikken NEE.
Dat dit jouw leven is wil niet zeggen dat dit 1:1 dezelfde situatie is.

Ik ben ook redelijk streng en strict opgevoed, op mn 18e het huis uit en ik ben hartstikke prima op mn pootjes terecht gekomen. Ik heb een prima relatie met mn ouders en besef me ook wel dat het erg lastig is om pubers te sturen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171404138
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:17 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

haar moeder is dood. jij douwt haar een nieuwe "moeder" door haar strot. laat die intrekken en maakt haar zwanger. vervolgens zadel je je kind op met een vrouw die ze niet kent een baby waar ze not niet aan toe was en laat jij ook nog eens je vriendin haar "straffen" en corrigeren. laat staan alle andere dingen die je de laatste tijd uitspookt..

je doet je dochter wel degelijk wat aan en veel ook...

waarschijnlijk voelt ze zoch enorm benauwd en zoekt ze uitwegen. onder andere door te spijbelen. nog even en ze gaat steeds verder van haar pad met alle gevolgen van dien.

zelf ook enorm straks gehouden en geen fijne thuissituatie gehad. gevolg was met mijn 17 uit huis gevlucht en 1 maand voor me 18 zwanger.

zuinig zijn ja! je kind verstikken NEE.
Zeur niet.
misunderstood
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:04:59 #65
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171408226
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 20:28 schreef DKS het volgende:

[..]

Zeur niet.
Mag ik je een tip geven?

Vraag eens hulp bij een wijkteam. Gewoon eens praten en een andere invalshoek aanhoren.

Bij ons heeft het ons enorm geholpen om ons te doen inzien dat er ook andere manieren van benaderen zijn. Wijkteams vanuit de gemeente is echt een lage drempel, dat is geen jeugdzorg en zulks gedoe.

Ik denk dat jullie het al best goed doen, maar vooral elkaar misschien wat mislopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171408466
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mag ik je een tip geven?

Vraag eens hulp bij een wijkteam. Gewoon eens praten en een andere invalshoek aanhoren.

Bij ons heeft het ons enorm geholpen om ons te doen inzien dat er ook andere manieren van benaderen zijn. Wijkteams vanuit de gemeente is echt een lage drempel, dat is geen jeugdzorg en zulks gedoe.

Ik denk dat jullie het al best goed doen, maar vooral elkaar misschien wat mislopen.
Nee dat wil ik niet, daar wordt vast een of andere notitie van gemaakt en ik geef instanties niet graag verse informatie.
misunderstood
pi_171408638
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:12 schreef DKS het volgende:

[..]

Nee dat wil ik niet, daar wordt vast een of andere notitie van gemaakt en ik geef instanties niet graag verse informatie.
Wil je nou het beste voor je dochter of voor jezelf?
pi_171408776
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wil je nou het beste voor je dochter of voor jezelf?
Allebei als het even kan.
Maar tis al opgelost, dochter begrijpt waarom ik zo boos was, ze heeft beloofd om het niet meer te doen en ik heb toegezegd dat ze wat vrijer mag.
misunderstood
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:26:28 #69
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171408866
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:12 schreef DKS het volgende:

[..]

Nee dat wil ik niet, daar wordt vast een of andere notitie van gemaakt en ik geef instanties niet graag verse informatie.
Maar het is toch als ouder helemaal geen ramp om hulp te vragen als je ergens vastloopt?

Wat kan je gebeuren?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:22:02 #70
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181990052
Ik moest van poes miauw hier posten dus bij deze:

Ter aanvulling op het topic: GC / heb jij vroeger wel eens een tik gekregen van je ouders? leek het mij wel een goed idee om ook op manieren en ideeën te komen om je kinderen straf te geven.

Tikken zijn vandaag de dag namelijk nogal riskant (je ziet het snel op straat) en met alle smartphones en zo kunnen die kleine rakkers ook makkelijk bewijs vastleggen. Ze zijn sluwer dan je denkt!

Dus wat zijn nou goede manieren om je kinderen te straffen?

Allereerst lijkt het mij verstandig om hun smartphone af te pakken en internetverbinding van hun PC weg te halen. Dan kunnen ze in ieder geval geen hulp inschakelen.
Man of Steal.
pi_182114061
Ik heb echt wel billenkoek gekregen, (en verdiend) trouwens, en ook zijn ze vaak wel boos geweest denk ik...

Maar 1 tip aan alle ouders...boos paar klappen niks mis mee maar vertel niet dat je teleurgesteld bent op x/y
Ik zwaai naar dieren.
pi_182159845
Ik ben geen ouder maar ik zou het kind straffen door met ze te praten als het op een puber leeftijd aan komt, plus dan nog privileges ontnemen.
pi_182166129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:22 schreef SuperNeger het volgende:
Ik moest van poes miauw hier posten dus bij deze:

Ter aanvulling op het topic: GC / heb jij vroeger wel eens een tik gekregen van je ouders? leek het mij wel een goed idee om ook op manieren en ideeën te komen om je kinderen straf te geven.

Tikken zijn vandaag de dag namelijk nogal riskant (je ziet het snel op straat) en met alle smartphones en zo kunnen die kleine rakkers ook makkelijk bewijs vastleggen. Ze zijn sluwer dan je denkt!

Dus wat zijn nou goede manieren om je kinderen te straffen?

Allereerst lijkt het mij verstandig om hun smartphone af te pakken en internetverbinding van hun PC weg te halen. Dan kunnen ze in ieder geval geen hulp inschakelen.
Ik ben nog steeds voor een tik ook al heb ik geen kinderen.
En ok in dat andere topic waren wel echt dingen die ik wel heel extreem vond.

Heb het dan ook niet over je kind knock out slaan, maar tik op de billen (of ok heb er ook wel eens eentje met platte hand op m'n wang gekregen)

Zie er niet heel veel mis in, het wordt al snel beoordeeld als mishandeling, maar dat is het niet. Maar het moet ook niet om het minste geringste gaan, zie het als een heterdaadje betrappen, dan werkt zoiets denk toch wel.

En anders erover praten kan ook, maar of het net zo effectief is. Denk dat geestelijke mishandeling ergers is als 1 keertje een tik.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')