abonnement Unibet Coolblue
pi_171348421
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:14 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het ging niet om een spelfout, het ging erom dat hij een onsamenhangend verhaal begon om vervolgens te zijn vergeten dat hij het begonnen was.
Dan kun je natuurlijk zeggen "Boeiend, het is twitter maar", het betreft hier echter een president die ervoor heeft gekozen om nog vrijwel uitsluitend via twitter te communiceren, dus daarmee heeft hij hier zelf iets belangrijks van gemaakt.
hij communiceert niet uitsluitend via twitter

ik zie hem regelmatig in het openbaar mensen toespreken, regelmatig! vaak zelfs!
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171348438
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:31 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

natuurlijk. het is niet de bedoeling dat men vermoedens krijgt omtrent het overlijden van seth rich

de officiële versie is dat hij is berooft. maar de berover had blijkbaar geen interesse in waardevolle spullen die rich op zijn lichaam had. een duur horloge, een dure smartphone, gouden ketting, geld, pasjes etc.

raar he? iemand beroven en niets meenemen? :W
Inzake Seth Rich hecht ik meer waarde aan de verklaring van zijn familie dan aan die van de performance actors van alt.right.

Ik vind het persoonlijk vreemder dat iemand als Flynn alleen in ruil voor immuniteit wil praten, terwijl hij als ik de Refragmentals van deze wereld mag geloven helemaal niets te vrezen of te verbergen heeft.
pi_171348464
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leuk, maar ik heb de zin en tijd niet om me iedere dag volledig te verdiepen in Trumps hebben en houden en alles eromheen, hoe interessant dan ook.
En ja, dan mis je wel eens een stuk.
'Mis je een stuk' of mis je 'een half jaar aan informatie'.

Kijk, het is niet erg om je niet elke dag volledig te verdiepen hoor, maar doe dan ook niet alsof je alles beter weet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171348560
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

:W
gelijk heb je; alles wat je zegt begrijpen ze niet of doen alsof, en ze gaan niet op een serieuze manier in op wat je zegt!
als je niet meedoet met 'trump afzeiken' nemen ze je niet serieus. dan vraag ik me af. hoe serieus ze zijn en óf ze dat zijn...
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171348569
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

'Mis je een stuk' of mis je 'een half jaar aan informatie'.

Kijk, het is niet erg om je niet elke dag volledig te verdiepen hoor, maar doe dan ook niet alsof je alles beter weet.
Ik mis 1 artikel.
Maar tis nog steeds flinterdun, dat high confidence.
We zullen zien wanneer de investigations zijn afgelopen.
pi_171348616
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik mis 1 artikel.
Maar tis nog steeds flinterdun, dat high confidence.
We zullen zien wanneer de investigations zijn afgelopen.
Je mist het punt in januari waarin de CIA, FBI dat hebben bevestigd, je hebt Trump gemist die dit heeft bevestigd, je hebt 4 maanden gemist waarin dit gewoon door iedereen is aangenomen als waarheid, zowel Republikeinen als Democraten.

Dit onderzoek gaat er bovendien niet eens over óf Rusland de DNC heeft gehackt. Dat staat voor iedereen vast, dat onderzoek hebben de FBI en andere relevante groepen al wel afgerond. Het onderzoek nu gaat over de vraag of de Trump-campagne hierbij betrokken was of er weet van had.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171348686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:36 schreef L3gend het volgende:

[..]

En dus is het antwoord dat de VS nog meer vervuilt zeker ^O^
Als het alternatief is dat fabrieken gewoon naar andere landen gaan, waar ze veel meer uitstoten, waarom zou je dan niet Trump's ideeën over protectionisme en klimaatsbeleid steunen, als het je niet enkel gaat om deugdsignalen af te geven maar om echt praktische resultaten te zien?

quote:
Verder is de uitstoot China en andere ontwikkelde landen nog veel lager dan de VS per persoon
Precies, dus er is nog een gigantische potentie aan uitstoot in China, India, Afrika, enzovoort, terwijl wij hier in het westen in principe de top wel bereikt hebben, gezien de lage geboortecijfers. Dat ga je nooit stoppen.
pi_171348691
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Inzake Seth Rich hecht ik meer waarde aan de verklaring van zijn familie dan aan die van de performance actors van alt.right.

Ik vind het persoonlijk vreemder dat iemand als Flynn alleen in ruil voor immuniteit wil praten, terwijl hij als ik de Refragmentals van deze wereld mag geloven helemaal niets te vrezen of te verbergen heeft.
als je klokkenluider in de usa bent, dan ben je in hun ogen een grote misdadiger en verrader, ook al heb je gelijk. misschien wil Flynn daarom immuniteit...
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Redactie Games woensdag 31 mei 2017 @ 14:50:12 #234
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171348692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:45 schreef Eficaz het volgende:

[..]

gelijk heb je; alles wat je zegt begrijpen ze niet of doen alsof, en ze gaan niet op een serieuze manier in op wat je zegt!
als je niet meedoet met 'trump afzeiken' nemen ze je niet serieus. dan vraag ik me af. hoe serieus ze zijn en óf ze dat zijn...
Ik snap niet wat je hier nog dan doet als je alleen maar over POL kan janken. :s)
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171348740
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je mist het punt in januari waarin de CIA, FBI dat hebben bevestigd, je hebt Trump gemist die dit heeft bevestigd, je hebt 4 maanden gemist waarin dit gewoon door iedereen is aangenomen als waarheid, zowel Republikeinen als Democraten.

Dit onderzoek gaat er bovendien niet eens over óf Rusland de DNC heeft gehackt. Dat staat voor iedereen vast, dat onderzoek hebben de FBI en andere relevante groepen al wel afgerond. Het onderzoek nu gaat over de vraag of de Trump-campagne hierbij betrokken was of er weet van had.
rusland hééft de dnc niet gehackt.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171348766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:51 schreef Eficaz het volgende:

[..]

rusland hééft de dnc niet gehackt.
Nou, dan weet jij meer dan de FBI. Ik zou ze maar eens bellen om dat door te geven, en tevens meteen te solliciteren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171348792
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:50 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je hier nog dan doet als je alleen maar over POL kan janken. :s)
Ik jank niet, ik zeg wat ik van dingen denk

Sterker, ik lach :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 14:54:34 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171348841
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:53 schreef Eficaz het volgende:

Sterker, ik lach :)
Hier zeg je toch echt dat je huilt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171348900
De economische ontwikkelingen in de energiesector werken Trump's verlangen om de wereld ten gronde te richten tegen. Windenergie is inmiddels winstgevend, met kolen gaat niemand meer geld verdienen. Uiteindelijk is ook dit de belangrijkste drijfveer voor bedrijven.

Zolang de rest van de wereld het wel belangrijk vindt dat ook over 100 jaar de aarde nog goed bewoonbaar is, is er niet veel aan de hand.
pi_171348942
quote:
2s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit onderzoek gaat er bovendien niet eens over óf Rusland de DNC heeft gehackt. Dat staat voor iedereen vast, dat onderzoek hebben de FBI en andere relevante groepen al wel afgerond.
Knap, aangezien er onlangs door derden is ontdekt dat de door Guccifer2 gelekte documenten nogal wat rariteiten bevatten die erop wijzen dat de DNC er voor een groot gedeelte zelf achter lijkt te zitten.

Lees het volgend artikel maar eens:
http://investmentwatchblo(...)oversy-in-june-2016/

quote:
What did Guccifer 2.0 do?
Guccifer 2.0 hosted a WordPress site where the DNC documents could be publicly downloaded. June 15th was the date of the first Guccifer 2.0 leak; further leaks would continue thereafter. I focus only on the first leak, as they contain the metadata which are essential to proving it was a DNC operation.


What were in the leaked Guccifer documents?
Guccifer 2.0 leaked a total of 10 Office documents from the DNC in the first batch (many more would come, but none contain the same “mistakes” as the ones I shall detail).
All Microsoft Office documents have metadata entries which contain attributes about the document itself such as the user that created them, the user that modified them, and so on. This metadata is usually invisible to viewers but can be viewed with a raw text editor like Notepad, or on Mac OS, vim.
It would be unusual for a leaker to modify the metadata, but Guccifer 2.0 did, claiming that it was his “watermark.”
In Office, the metadata includes the owner of the Office application who created the file and the owner of the Office application who modified the file. I present a list of the document names having metadata values for original author & modified author:

So what… Warren Flood, Blake, and jbs836 were the original authors?

Short answer: No. Non-technical answer: For one thing, we can cross-reference the actual authors from the Wikileaks dump. 1.doc is in the “verified” Wikileaks release as the attachment which can be downloaded from here which has the original author of “Lauren Dillon.” So, wait, who is Warren Flood et al? Each of these documents had a creation date of June 15, and were modified by “?????? ??????????” a few minutes later.

In Office 2007 format specification, there is a certain stylesheet template which dictates overall formatting for the document. In three of the documents by Warren Flood, we find the identical metadata.

{\s108\ql \li0\ri0\widctlpar\wrapdefault\aspalpha\aspnum\faauto\adjustright\rin0\lin0\itap0\contextualspace \rtlch\fcs1 \af1\afs20\alang1025 \ltrch\fcs0\f1\fs20\lang1049\langfe1049\cgrid\langnp1049\langfenp1049\sbasedon0 \snext108 \slink107 \sqformat \spriority1 \styrsid11758497 No Spacing;}
The above line appears across all three of Warren Flood’s documents. styrsid11758497 is an unique identifier that is author-associative. The fact that it does not appear in the other documents indicates it’s associated with Warren Flood and not “?????? ??????????”.

Why is this important? Well, the \langfe1049 portion is a setting saying that Russian language should be used as the default language for the document.

Had “?????? ??????????” been setting the “watermark,” it would be the same across all documents. But instead, distinct watermarks were created for each document creator, suggesting inconsistent application or three different creators applying their own watermark.


In other words, document creators set the document properties to use Russian language and created three distinct so-called ‘watermarks’ in doing so, not ‘?????? ??????????.’
Also, cross-reference to Wikileaks shows that Warren Flood did not author any of the documents. And given that the timestamps are all on June 15th, this is the sequence of events:

Warren Flood opens a DNC document, copies it, and pastes it as a new document to his computer.
Warren Flood sets the theme language to Russian in some way (this process is different for all authors).
Warren Flood modifies the document’s author to ?????? ??????????.
The modified document is then uploaded to the Guccifer website and publicly published a short time thereafter.
Who is Warren Flood?
Warren Flood is a high-ranking technology official for Democratic operatives, having worked for Obama for America, DNC, and Joe Biden. It’s a unique name.



His name does not appear in any of the Wikileaks emails, meaning that he appears to be a third party as far as the DNC email leaks are concerned.



Other than his (professional Internet) profile, he is a social media ghost, never having made any Tweets nor any evidence of real social media activity.



The pertinent point is that: the metadata forensic proof is irrefutable that Warren Flood, or someone who owned a copy of Word registered to Warren Flood, shoehorned in obvious “Russian” fingerprints all over the documents.
Guccifer 2.0 is none other than a botched DNC creation to create a false flag for Russia.
Hier en daar een beetje technisch, maar niet geheel onbegrijpelijk.
Geen conspiracy crap maar gewoon publiekelijk vindbare metadata van de leaks.
pi_171348947
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Windenergie is inmiddels winstgevend, met kolen gaat niemand meer geld verdienen.
Lol. Bron?
pi_171348955
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:29 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Als je tussen je spasms even goed kijkt naar de grafiek zie je dat de uitstoot juist omhoog gaat in China en India. Dat komt voornamelijk door bevolkingsgroei en de massale exodus van fabrieken van Amerika naar die landen (en van de EU naar die landen, als het straks ook moeilijker in Oost-Europa wordt voor productie).
Inmiddels volgens mij niet meer, hoor. China is in 2015 (kan ook 2014 zijn) begonnen met serieus werk te maken met het verminderen van uitstoot, en zijn volgens mij het afgelopen jaar alweer gedaald qua totale uitstoot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171349022
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, dan weet jij meer dan de FBI. Ik zou ze maar eens bellen om dat door te geven, en tevens meteen te solliciteren.
En als hadden ze dat wel gedaan (wat niet zo is), het betrof sowieso mails die compromitterend waren voor hillary en podesta. dus wie die mails heeft gehackt, de uitkomst is hetzelfde; namelijk compromitterend voor hillary en podesta. de mails werden ook de podesta emails genoemd.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 14:59:52 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171349030
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Lol. Bron?
Kentucky Coal Museum is van de steenkool af.

quote:
In what it says is a cost-saving move, the Kentucky Coal Museum is moving to solar power, according to the Associated Press. The museum is having 80 solar panels installed, which it expects will cut $8,000 off its annual electricity bill. The Courier-Journal writes that the museum currently spends $2,100 a month on electricity.
https://arstechnica.com/b(...)-panels-on-its-roof/
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171349046
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hier zeg je toch echt dat je huilt.
Jij hebt gelijk, nou blij? :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:02:06 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171349087
dus trump trekt zich terug uit Parijs -O-
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171349119
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:56 schreef westwoodblvd het volgende:
De economische ontwikkelingen in de energiesector werken Trump's verlangen om de wereld ten gronde te richten tegen. Windenergie is inmiddels winstgevend, met kolen gaat niemand meer geld verdienen. Uiteindelijk is ook dit de belangrijkste drijfveer voor bedrijven.

Zolang de rest van de wereld het wel belangrijk vindt dat ook over 100 jaar de aarde nog goed bewoonbaar is, is er niet veel aan de hand.
quote:
De economische ontwikkelingen in de energiesector werken Trump's verlangen om de wereld ten gronde te richten tegen.
Waar staat dat Trump het verlangen heeft om de wereld ten gronde te richten? Bron graag!
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171349149
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:59 schreef Eficaz het volgende:

[..]

En als hadden ze dat wel gedaan (wat niet zo is), het betrof sowieso mails die compromitterend waren voor hillary en podesta. dus wie die mails heeft gehackt, de uitkomst is hetzelfde; namelijk compromitterend voor hillary en podesta. de mails werden ook de podesta emails genoemd.
Zoals ik zeg, bel de FBI even, want jij weet duidelijk meer dan zij. Daar kan je geld mee verdienen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 15:04:22 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171349154
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:03 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

Waar staat dat Trump het verlangen heeft om de wereld ten gronde te richten? Bron graag!
Wil je je prakje ook voorgekauwd hebben?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171349161
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Lol. Bron?
Zelfs in het Republikeinse Texas of Kansas hebben ze inmiddels door dat er flink geld mee te verdienen valt, maar dat weet jij natuurlijk allemaal beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')