abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juni 2017 @ 02:11:03 #101
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171389634
Blauw heeft er zin in hier, de gym die ik rond een uur of 4 heb ingenomen is nou weer gesloopt en nu level 7 met 4 vrije plekken, Morgen ga ik er weer staan in 't zonnetje om te slopen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_171390677
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:26 schreef Lothiriel het volgende:
Ben nog maar eens herbegonnen met Pokémon Go, heb bij de release meegedaan maar toen liepen hun servers zo vaak vast dat ik er niks aan vond.

Ben nu paar daagjes bezig en zit momenteel op level 14. Meeste is me wel duidelijk maar toch paar vraagjes:

Wat is IV-waarde en waar vind ik die? Mensen hebben het over procenten maar ik zie enkel een CP, een HP en nergens een procentuele waarde. Dat houdt dus blijkbaar ook in dat hogere CP niet per se beter is ed.

Dan nog iets, waar kan ik ergens een overzicht vinden van belangrijke spawnpunten? Ik woon zelf op het platteland dus hier is het huilen met de pet op (wist ik op voorhand), maar in de stad lijkt er ook niet echt van hout pijlen te maken.

Heb ook iets gehoord van dat het beter is om goedkope Pokémon zoals Pidgeys eerst te evolueren en dan pas te transferen, klopt dit of is dit een fabeltje

Als iemand nog andere nuttige tips heeft mag je ze uiteraard altijd vertellen!

Alvast bedankt :D
Schanulleke heeft al het een en ander uitgelegd.

Als IV-app gebruik ik Calcy voor Android. Geen inlog nodig en derhalve dus safe voor Niantic. Online kun je eventueel naar pokeassistant.com.

Nesten of frequent spawn plekken worden doorgegeven door diverse gebruikers op thesilphroad.com. De meeste scanners liggen eruit dus websites met waar je pokemon op dit moment zijn en hoe lang ze er zitten werken nu amper.

Pidgeys eerst evolven en dan pas transfereren: Klopt enigzins wel. Pidgeys, Rattatas en Weedles en met Gen 2 Sentret, Spinarak enz kun je snel levelen door ze te verzamelen, een Lucky Egg aan te zetten en eerst allemaal te evolueren alvorens ze weg te mikken. Je kunt tussen de 60 en 80 evoluties halen als je niets anders gaat doen in dat halve uurtje dat je Lucky Egg duurt.

Andere tip: Spaar de stardust op. In ieder geval tot je level 20 bent. De eggs die je hatcht die je vanaf level 20 hebt gekregen bevatten pokemon die tot hun max level zijn uit eieren. Pokemon die je voordat je zelf level 20 bent upgrade is eigenlijk zonde. Of je moet een 100% IV dratini hebben gevonden ;).
pi_171390969
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 02:11 schreef Rabieluh het volgende:
Blauw heeft er zin in hier, de gym die ik rond een uur of 4 heb ingenomen is nou weer gesloopt en nu level 7 met 4 vrije plekken, Morgen ga ik er weer staan in 't zonnetje om te slopen.
Ik heb hier blauw de stad uit gejaagd :P
4 x achter elkaar uit de gyms gejaagd. De aanhouder wint :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171394295
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 08:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb hier blauw de stad uit gejaagd :P
4 x achter elkaar uit de gyms gejaagd. De aanhouder wint :)
Blauw heeft nu 1 spoofer met 6 accounts hier in de regio. Levelt hier de gyms naar lvl 10 met 1 pokemon in de gym en zet zijn andere 5 accounts erbij. Als andere blauwe spelers er snel genoeg bij zijn dan is het een lvl 10 met 64000 Prestige ....

En helaas laat hij het niet zitten bij 4x eruit gegooid worden.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 12:14:51 #105
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171394549
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 08:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb hier blauw de stad uit gejaagd :P
4 x achter elkaar uit de gyms gejaagd. De aanhouder wint :)
Na vandaag mogen ze deze gym weer hebben, dan ga ik weer aan de slag in mijn eigen dorpje. Wel jammer dat er opeens minder potions te oogsten zijn.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 13:05:10 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_171395462
Potionschaarste, idd :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_171399785
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:03 schreef Gurian het volgende:

[..]

Blauw heeft nu 1 spoofer met 6 accounts hier in de regio. Levelt hier de gyms naar lvl 10 met 1 pokemon in de gym en zet zijn andere 5 accounts erbij. Als andere blauwe spelers er snel genoeg bij zijn dan is het een lvl 10 met 64000 Prestige ....

En helaas laat hij het niet zitten bij 4x eruit gegooid worden.
Lui op de bank kost dat inderdaad geen moeite. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_171400310
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 19:03 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ah, echt?
Ik bedoelde eigenlijk volgende week donderdag/vrijdag
  vrijdag 2 juni 2017 @ 17:07:09 #109
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_171400652
In de Schevenings Bosjes zitten inderdaad Houndour, gek genoeg vond ik er tijdens mn eerste kriskrasroute door 't bos geen, op de terugweg opeens 5.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 17:50:48 #110
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_171401450
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 12:14 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Na vandaag mogen ze deze gym weer hebben, dan ga ik weer aan de slag in mijn eigen dorpje. Wel jammer dat er opeens minder potions te oogsten zijn.
Ik krijg weer genoeg potions maar juist heel weinig gewone pokeballen.
En om nou een 10CP weedle met een great ball te vangen is ook weer zonde.

Kreeg net uit 't "wild" wel een Metal coat, die had ik nét nodig :)
EN niet eens uit een streakbonus ofzo.
Steelix dus ook toegevoegd aan de Pokedex, moet ik alleen nog een Bellossom om alle pokemon te hebben die een speial item nodig hebben.
Da's nog 12candy verzamelen, Vileplume ging vorige keer voor.

[ Bericht 9% gewijzigd door SiGNe op 02-06-2017 18:03:16 ]
  Moderator vrijdag 2 juni 2017 @ 20:47:27 #111
42184 crew  DaMart
pi_171404586
Na 3 weken Amerika vallen de thuisspawns wel een beetje tegen. Nu weer Ratten, duiven, spinnen en andere troep, in plaats van Snubbulls, Granbulls, Mankeys en Doduo's bij bijna elk hotel.

Helaas maar 2 Taurossen kunnen vangen. Wel een derde op de radar gezien, maar dat was vanuit de bus, dus ik kon hem niet zoeken. Jammer dat die dingen zo weinig verschijnen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 21:24:49 #112
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_171405461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:52 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk volgende week donderdag/vrijdag
Boeit mij eigenlijk niet meer.
Ik ben het wachten beu. Zolang er geen Lengendaries zijn of generatie 3...

Sta wel nog steeds op 5 gyms (speel al 2 weken niet meer (zo) veel)
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_171407387
Ik hoop dat er snel weer een volgend event komt, motivatie om nu de deur uit te gaan (behalve de dagelijkse streak) is minimaal.

Met enkel nog unown en mareep laatste evolutie te gaan, is er echt weinig drive om veel te spelen, ondanks het mooie weer
  vrijdag 2 juni 2017 @ 22:55:38 #114
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_171407857
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 22:38 schreef teletascha het volgende:
Ik hoop dat er snel weer een volgend event komt, motivatie om nu de deur uit te gaan (behalve de dagelijkse streak) is minimaal.

Met enkel nog unown en mareep laatste evolutie te gaan, is er echt weinig drive om veel te spelen, ondanks het mooie weer
Dit dus.. buiten is niks interessants te vinden ook al mis ik nog genoeg voorde 'dex.
Je ziet in de gyms ook steeds meer lvl35+ spelers met enorm sterke pokemon dus da's ook niet meer leuk om aan te vallen.
Die spelers staan ook nog eens in meer dan 10 gyms en daarmee houden ze plekken voor anderen bezet.
Fijn voor hun dat zij verzekerd zijn van hun dagelijkse 100coins maar anderen willen ok graag wat coins.

Ben zelf nu lvl 29 en ik heb een aantal redelijk sterke pokemon, m'n Dragonite is nu net boven de 3000CP en nog lukt 't niet om stabiel in gyms te blijven omdat de gyms ook door eigen teamleden worden neergehaald en er enorm veel valsspelers in de buurt zijn.
pi_171408333
Dat laatste is een groter probleem dan iemand die in meer dan 10 gyms staat.

Deze game is erg ge-ent op de hoeveelheid tijd die je erin steekt... lijkt je dat niks? Probeer de gyms dan ook niet te bezetten.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:19:11 #116
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_171408672
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Dat laatste is een groter probleem dan iemand die in meer dan 10 gyms staat.

Deze game is erg ge-ent op de hoeveelheid tijd die je erin steekt... lijkt je dat niks? Probeer de gyms dan ook niet te bezetten.
Niet alleen tijd, ik wil best een half uur de tijd nemen om een gym neer te halen maar als er verder geen interessante pokemon te vinden zijn in de buurt en je ook geen interssante pokemon uit eieren krijgt ben je nergens.

En mensen die in meer dan 10 gyms staan zijn weldegelijk ook een probleem voor spelers die er toch wat minder tijd in kunnen/willen steken.
Boven de 10 gyms krijg je er toch geen extra stardust en coins voor dus heeft dat eigenlijk weinig zin.
Daarnaast zit er een max aan je tas en pokemon storage dus als dat vol is speel je eigenlijk alleen nog voor customiation items.. in hoeverre is dat echt belangrijk?
En als iemand in 20 gyms staat dan kunnen er dus 10 andere spelers geen coins meer halen, verspest je het voor je eigen teammaten.
pi_171408780
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:05 schreef Renesite het volgende:
Potionschaarste, idd :{
meer draaien. Ik gooi max potions en normale revives weg want ze bezetten mijn veel te kleine rugzak :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_171409007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:19 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Niet alleen tijd, ik wil best een half uur de tijd nemen om een gym neer te halen maar als er verder geen interessante pokemon te vinden zijn in de buurt en je ook geen interssante pokemon uit eieren krijgt ben je nergens.

En mensen die in meer dan 10 gyms staan zijn weldegelijk ook een probleem voor spelers die er toch wat minder tijd in kunnen/willen steken.
Boven de 10 gyms krijg je er toch geen extra stardust en coins voor dus heeft dat eigenlijk weinig zin.
Daarnaast zit er een max aan je tas en pokemon storage dus als dat vol is speel je eigenlijk alleen nog voor customiation items.. in hoeverre is dat echt belangrijk?
En als iemand in 20 gyms staat dan kunnen er dus 10 andere spelers geen coins meer halen, verspest je het voor je eigen teammaten.
Tijd als in meer spelen, niet zozeer tijd in het neerhalen van gyms.

Tjah, dat ik 14 gyms bezet houdt mag jij oneerlijk vinden. Ik heb dat plekje toch echt zelf verovert. Ik speel 100% legit trouwens. Geen andere accounts of apps.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 23:48:33 #119
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_171409423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Tijd als in meer spelen, niet zozeer tijd in het neerhalen van gyms.

Tjah, dat ik 14 gyms bezet houdt mag jij oneerlijk vinden. Ik heb dat plekje toch echt zelf verovert. Ik speel 100% legit trouwens. Geen andere accounts of apps.
Dat je het eerlijk hebt gedaan is natuurlijk prima maar wat is het nut voor jou om er 14 te hebben als 10 het max is waar je punten voor krijgt?
heb je er niet al genoeg?

Even voor de duidelijkheid, niet persoonlijk bedoeld en er zitten hier een hoop spelers die in een hoop gyms tegelijk staan, eerlijk en oneerlijk verkregen.
Maar als iets kleinere speler is dat wel erg irritant als je in alle bezette gyms steeds dezelfde naam tegenkomt en je daardoor geen vrije gym meer kan vinden.
Ik kan best goed meekomen met m'n pokemon maar dan moet er wel een plek zijn.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 juni 2017 @ 23:52:33 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171409510
Een buffer hebben is wel fijn. En als je eenmaal aan de limiet zit, waarom zou je dan nog spelen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171409778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 23:48 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat je het eerlijk hebt gedaan is natuurlijk prima maar wat is het nut voor jou om er 14 te hebben als 10 het max is waar je punten voor krijgt?
heb je er niet al genoeg?

Even voor de duidelijkheid, niet persoonlijk bedoeld en er zitten hier een hoop spelers die in een hoop gyms tegelijk staan, eerlijk en oneerlijk verkregen.
Maar als iets kleinere speler is dat wel erg irritant als je in alle bezette gyms steeds dezelfde naam tegenkomt en je daardoor geen vrije gym meer kan vinden.
Ik kan best goed meekomen met m'n pokemon maar dan moet er wel een plek zijn.
Omdat je dan risico loopt uit 1 gegooit te worden waardoor je maar 90 coins kan innen. Klinkt pietluttig maar ik in liever elke dag 100 coins.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 juni 2017 @ 00:06:57 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171409810
Ik moet gewoon hard werken voor die 100 iedere dag ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171410135
Gebeurt er nog wat in Pokemonland? Ik heb sinds het event amper nog gespeeld. Lol gaat er ondertussen toch wel een beetje af.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_171410168
Er gebeurd helemaal niks.
pi_171410354
Ik doe enkel nog de dagelijkse spins maar verder niks meer zolang pokehunt eruit ligt. Gyms deed ik al nooit en ik wil enkel nog een Unown voor een complete pokedex
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')