abonnement Unibet Coolblue
pi_180241337
Een nieuwe speler en prachtige nieuwe uitshirts. Mooi dagje zo!

Ben benieuwd naar de thuisshirts. Legea mag wel even sponsor blijven als ze zo doorgaan, ik vond de shirts van vorig jaar ook mooi.
pi_180242997

foto: Broer vd Boom

Inderdaad een mooi uitshirt.

quote:
N.E.C. haalt met Josef Kvida eerste defensieve versterking binnen
De volgende versterking van N.E.C. is een feit. De 21-jarige Tsjechische jeugdinternational Josef Kvida komt transfervrij over van PEC Zwolle en tekent een contract voor twee jaar met een optie voor nog een jaar in Nijmegen.

“Met Josef halen we een winnaar binnen, die altijd met 100% beleving speelt en traint. Josef kan zowel op 4 als op 5 goed uit de voeten en is met zijn lengte zowel verdedigend als aanvallend een wapen. Door hem voor minimaal twee jaar te binden weten we ons niet alleen langdurig verzekerd van zijn diensten, ook brengt het ons in de positie dat we bij een goede ontwikkeling van Josef als club beter kunnen worden. We wensen Josef veel sportief succes bij N.E.C.,” aldus technisch directeur Remco Oversier.

Josef Kvida is geen onbekende van trainer/coach Jack de Gier. De verdediger werd vorig jaar door PEC Zwolle verhuurd aan Almere City. Hiervoor kwam Kvida 26 duels in actie en was hij goed voor 1 doelpunt. Kvida kwam eerder tot twee Eredivisie-duels voor PEC Zwolle.
Bron: https://www.nec-nijmegen.(...)rsterking-binnen.htm
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 5 juli 2018 @ 10:20:48 #178
416931 yats
(non) Average Joe
pi_180252856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 20:10 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
foto: Broer vd Boom

Inderdaad een mooi uitshirt.

[..]

Bron: https://www.nec-nijmegen.(...)rsterking-binnen.htm
Als die strepen nou blauw-wit of geel-zwart waren geweest was het pas echt een mooi shirt geweest.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_180371885
Het is dat ik (natuurlijk weer) een seizoenskaart heb..... maar tjonge ik heb totaal geen zin in een jaartje Keuken Kampioen Divisie.

Owja, wat vinden we van de aankoop van Tom Overtoom?
necnijmegen twitterde op vrijdag 06-07-2018 om 19:27:34 📝 | Tom Overtoom wordt overgenomen van Almere City en tekent een contract voor drie seizoenen in Nijmegen.➡️ https://t.co/K3GQHcVMMQ#WelkomTom reageer retweet
En de St. Stevenskerk staat op het thuisshirt.
necnijmegen twitterde op maandag 09-07-2018 om 15:45:09 Hoe vinden jullie het nieuwe thuisshirt? 😄#SamenTenStrijde https://t.co/KlgTZpEHrG reageer retweet
necnijmegen twitterde op maandag 09-07-2018 om 15:10:09 🆕 N.E.C. thuisshirt seizoen 2018-2019! 😎#SamenTenStrijde https://t.co/WvzMgrCpa7 reageer retweet
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 juli 2018 @ 13:45:51 #180
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_180374156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 11:23 schreef BasNijmegen het volgende:
Het is dat ik (natuurlijk weer) een seizoenskaart heb..... maar tjonge ik heb totaal geen zin in een jaartje Keuken Kampioen Divisie.

Owja, wat vinden we van de aankoop van Tom Overtoom?
necnijmegen twitterde op vrijdag 06-07-2018 om 19:27:34 📝 | Tom Overtoom wordt overgenomen van Almere City en tekent een contract voor drie seizoenen in Nijmegen.➡️ https://t.co/K3GQHcVMMQ#WelkomTom reageer retweet
En de St. Stevenskerk staat op het thuisshirt.
necnijmegen twitterde op maandag 09-07-2018 om 15:45:09 Hoe vinden jullie het nieuwe thuisshirt? 😄#SamenTenStrijde https://t.co/KlgTZpEHrG reageer retweet
necnijmegen twitterde op maandag 09-07-2018 om 15:10:09 🆕 N.E.C. thuisshirt seizoen 2018-2019! 😎#SamenTenStrijde https://t.co/WvzMgrCpa7 reageer retweet
Ook ik heb weer een kaart. Denk wel dat we met Overtoom een goede speler hebben. Sowieso denk ik dat we een goede selectie hebben voor volgend jaar. Desondanks gaat het gewoon lastig worden. Sparta en Go Ahead zijn zich goed aan het versterken. En Twente blijft lastig in te schatten.
pi_180378562
quote:
Ajax ziet verdediger met ‘killermentaliteit en fysieke kracht’ naar NEC gaan

NEC heeft zich verzekerd van de diensten van Terry Lartey Sanniez, zo meldt de club uit Nijmegen dinsdagmiddag via de officiële kanalen. De 21-jarige verdediger beschikte over een aflopend contract bij Ajax en tekent een contract voor drie seizoenen bij de club uit de Keuken Kampioen Divisie. Lartey Sanniez sluit woensdag aan bij de groep van trainer Jack de Gier.

Technisch directeur Remco Oversier is blij met de komst van Lartey Sanniez: “We zijn lange tijd bezig geweest met de komst van Terry, zijn komst was voor ons één van de prioriteiten van deze transferwindow. Terry is een échte winnaar die met zijn killermentaliteit en fysieke kracht perfect past bij wat wij hier bij NEC willen zien”, aldus de sportbestuurder op de clubsite.

“Daarnaast kan hij zowel op beide backposities als rechts centraal achterin uitstekend uit de voeten, waardoor we met zijn komst ook kunnen tactisch kunnen variëren in ons verdedigingsspel.” De jonge verdediger kijkt uit naar zijn nieuwe avontuur: “Ik heb, nadat mijn contract afliep bij Ajax, bewust de tijd genomen om alles heel goed op een rijtje te zetten, zodat ik een weloverwogen keuze kon maken over de beste vervolgstap voor mijn carrière."

“NEC legde direct na de competitie al contact en bleef ook steeds contact houden. Ik heb zowel met de trainer als met de technisch directeur uitgebreid gesproken over mijn toekomst en de toekomst van de club en mijn ambities sluiten perfect aan bij die van NEC.” Lartey Sanniez maakte vorig seizoen deel uit van het elftal van Jong Ajax dat vorig seizoen kampioen werd van de Jupiler League.
Bron: Voetbalzone
Website: Sneaker-forum.nl
pi_180384251
Ik heb wel zin in komend seizoen!

Voor de continuïteit fijn dat spelers voor langere tijd vastgelegd worden.
pi_180387363
Ik lees dat Sneijder door supporters is geprovoceerd in Weurt.

Triest.
pi_180393216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:19 schreef Duinen het volgende:
Ik lees dat Sneijder door supporters is geprovoceerd in Weurt.

Triest.
Of..... Sneijder laat zich provoceren door de supporters.
Volgens mij ging hij volledig door het lint toen hij met een tackle onderuit werd gehaald. Een beetje zo van; Hoe durf je mij, als de grote vedette, onderuit te halen.. Hier reageerde het publiek vervolgens weer op.

Ach joh.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 11 juli 2018 @ 11:03:16 #185
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_180394353
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:35 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Of..... Sneijder laat zich provoceren door de supporters.
Volgens mij ging hij volledig door het lint toen hij met een tackle onderuit werd gehaald. Een beetje zo van; Hoe durf je mij, als de grote vedette, onderuit te halen.. Hier reageerde het publiek vervolgens weer op.

Ach joh.
Hij kreeg ook een paar opmerkingen na een wilde tackle op de overigens prima spelende Dijkstra, maar daarbij werd niks vervelends geroepen.
pi_180465868
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:03 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Hij kreeg ook een paar opmerkingen na een wilde tackle op de overigens prima spelende Dijkstra, maar daarbij werd niks vervelends geroepen.
Kortom, een storm in een glas water.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_180465923
Weer wat transfer nieuws over ons cluppie.

quote:
Wolters verlaat Dundee FC voor contract in Keuken Kampioen Divisie

Randy Wolters keert terug op de Nederlandse velden. De aanvaller heeft Dundee FC verlaten om voor NEC te gaan spelen. Wolters heeft zijn handtekening gezet onder een tweejarig contract bij de club uit de Keuken Kampioen Divisie, zo maken de Nijmegenaren vrijdagmiddag bekend.

Wolters maakte een jaar geleden de overstap van Go Ahead Eagles naar Dundee, maar kwam daar niet verder dan zestien wedstrijden. Ondanks een contract tot medio 2019, laat de Schotse club hem transfervrij naar NEC vertrekken. Nog deze week sluit Wolters aan bij de selectie van trainer Jack de Gier.

“Met Randy halen we opnieuw een speler binnen die perfect past in onze Bloedkuul”, reageert technisch directeur Remco Oversier. “Randy is een échte explosieve linksbuiten met diepgang en een goede voorzet en beschikt daarnaast over een geweldige mentaliteit. Met zijn ervaring in zowel de Ere- als de Eerste Divisie brengt hij daarnaast meer senioriteit en balans op dat vlak in onze ploeg.”

“Ik ben enorm blij om terug te zijn in Nederland,” aldus Wolters, ex-speler van onder meer ADO Den Haag en VVV-Venlo. “Ik heb N.E.C. altijd al een mooie club gevonden en denk dat ik met mijn manier van spelen iets kan brengen wat men hier graag ziet. Ik kijk er naar uit om wedstrijden te spelen in de Goffert en om er samen met iedereen bij de club twee mooie seizoenen van te maken.”
Und

quote:
‘Cocu troeft clubs uit binnen- en buitenland af en haalt Kadioglu naar Turkije’

Ferdi Kadioglu staat op het punt om NEC te verruilen voor Fenerbahçe, zo weten onder meer Fanatik en CNN Türk te melden. Verschillende Turkse media publiceren foto’s van de achttienjarige aanvallende middenvelder op het vliegveld van Istanbul. Kadioglu is volgens de berichten in Turkije om zijn transfer naar Fener af te ronden.

Bij Fenerbahçe komt Kadioglu samen te werken met Phillip Cocu, die onlangs aan de slag ging in Turkije. De aanvallende middenvelder komt over van NEC, waar zijn contract nog loopt tot medio 2021. Afgelopen week liet Remco Oversier, technisch directeur in Nijmegen, al doorschemeren dat clubs uit binnen- en buitenland interesse hadden in Kadioglu. “Er zijn veel clubs met belangstelling, dus het zou in één keer snel kunnen gaan.”

Instagram: https://www.instagram.com/p/BlLon2KlX6f/?utm_source=ig_embed

Fenerbahçe lijkt nu aan de haal te gaan met Kadioglu. Het is niet voor het eerst dat de jeugdinternational gelinkt wordt aan een transfer naar Turkije, aangezien hij eerder in verband werd gebracht met een overstap naar Besiktas. Eerder deze maand doken de eerste berichten op over een eventuele overstap naar Fenerbahçe. Fener lijkt er nu snel te zijn uitgekomen met NEC, waardoor de transfer in de komende dagen afgerond moet worden.

Eerder deze zomer nam NEC ook al afscheid van onder meer Arnaut Groeneveld (Club Brugge), Stefan Mauk (Brisbane Roar), Wojciech Golla (Slask Wroclaw) en Janio Bikel (CSKA Sofia). Voor Fenerbahçe zou Kadioglu de derde zomerse versterking zijn, nadat eerder Berke Özer en Baris Alici werden overgenomen van Altinordu.
Bron: Voetbalzone
Website: Sneaker-forum.nl
pi_180479089
Goed voor de club dat we Kadioglu aan een topclub kunnen verkopen.

Er moet nu nog wel een technische, creatieve speler gehaald worden voor volgend seizoen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 juli 2018 @ 14:03:40 #189
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_180717798
Leuke partij gisteren tegen Kayserispor. En dan nog die Sabak gepresenteerd en straks ook nog Van der Berg. Dit wordt gewoon een ongelooflijk sterk team, al blijf ik de backpositie een zorgenkind vinden.
pi_180728904
Welke gevolgen heeft de komst van Van de Berg voor Dijkstra? Aanvoerder af en banken? De Gier zou hem ook wel eens als ervaren man in de verdediging kunnen neerzetten.

Een linksback en een rechtsbuiten moet er in ieder geval nog bijkomen.

We krijgen nu cash binnen via de transfer van Alireza, ben benieuwd of dat nog geïnvesteerd kan worden.
pi_180754610
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2018 21:30 schreef Duinen het volgende:
Welke gevolgen heeft de komst van Van de Berg voor Dijkstra? Aanvoerder af en banken? De Gier zou hem ook wel eens als ervaren man in de verdediging kunnen neerzetten.

Een linksback en een rechtsbuiten moet er in ieder geval nog bijkomen.

We krijgen nu cash binnen via de transfer van Alireza, ben benieuwd of dat nog geïnvesteerd kan worden.
Volgens mij gaat een groot deel van die Cash terug naar de investeerders.
Het elftal begint vorm te krijgen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_180754783
Houdt FC Twente aub onder jullie
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 juli 2018 @ 22:47:24 #193
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_180755433
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:23 schreef PSVCL het volgende:
Houdt FC Twente aub onder jullie
Maak je geen zorgen. Met deze selectie komen we gewoon in het linker rijtje.
pi_180832644
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:17 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Volgens mij gaat een groot deel van die Cash terug naar de investeerders.
Het elftal begint vorm te krijgen.
Volgens mij is dat alleen als NEC zelf een speler verkoopt aan een club.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 30 juli 2018 @ 13:21:18 #195
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_180833266
https://www.omroepgelderl(...)der-aanwinst-Wolters

Wolters alweer geblesseerd. Mooi klote. Al betekent dat wel veel speeltijd voor Romeny, lijkt me.
pi_180841183
Mooi kut.

En we hadden al een tekort aan buitenspelers. Wordt haast gedwongen 4-4-2 nu!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 juli 2018 @ 17:15:08 #197
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_180858119
Vermoedelijk dus Van Eijden erbij. En ook sterke geruchten betreft Van Bergen (Vitesse) en Johnsen (Ajax). Al hoop ik niet dat Johnsen, mocht die komen, de ontwikkeling van Romeny in de weg zit.

Maar goed, eerst maar eens kijken of het ook allemaal werkelijkheid wordt.
pi_180861907
We hebben straks niet bepaald het jongste team van de KKD.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 juli 2018 @ 22:31:33 #199
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_180863568
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2018 20:51 schreef Duinen het volgende:
We hebben straks niet bepaald het jongste team van de KKD.
Klopt, maar ervaring is ook niet overbodig.

Maar goed, op dit moment heeft enkel TOP Oss een oudere selectie volgens Transfermarkt. En dan zou Van Eijden daar nog bij moeten komen voor ons.
pi_180927014
Waarom staat Coutinho nooit meer onder de lat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')