abonnement Unibet Coolblue
pi_171335279
Laten we er mee stoppen. Ik zat nog met het idee te spelen om een artikel voor kranten te schrijiven en die voor te leggen aan kranten, maar ik denk dat het zinloos is.
Dat hier de boel op slot wordt gegooid, dat snap ik. We komen in gevaarlijk vaarwater. Wat leuk begon begint een monster te worden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171335310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:24 schreef Sigaartje het volgende:
Laten we er mee stoppen. Ik zat nog met het idee te spelen om een artikel voor kranten te schrijiven en die voor te leggen aan kranten, maar ik denk dat het zinloos is.
Dat hier de boel op slot wordt gegooid, dat snap ik. We komen in gevaarlijk vaarwater. Wat leuk begon begint een monster te worden.
Heeft Ad je geholpen?
pi_171335312
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:24 schreef Sigaartje het volgende:
Laten we er mee stoppen. Ik zat nog met het idee te spelen om een artikel voor kranten te schrijiven en die voor te leggen aan kranten, maar ik denk dat het zinloos is.
Dat hier de boel op slot wordt gegooid, dat snap ik. We komen in gevaarlijk vaarwater. Wat leuk begon begint een monster te worden.
Een artikel over Ad. Why?
pi_171335438
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:26 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Heeft Ad je geholpen?
Nee, ik heb Ad nog nooit ontmoet, nog nooit gesproken. Ik vond hem erg interessant omdat hij zich niet schaamt om dit soort vlogs te maken. Dit is uniek. We kennen allemaal de hamburger-uitdagingen op Youtube dat iemand 50 hamburgers binnen 20 minuten naar binnen werkt. Het is vreselijk om te zien en ik vraag me altijd af hoe iemand zich lichamelijk voelt daarna.
Dat zijn de eetvlogs nu. Er zijn ook Koreaanse eetvlogs van normale eters, maar die zijn niet te vergelijken met die van Ad. Ik heb nog nooit zoiets gezien.

Dat iemand omhoog kijkt met z'n koffie, een zin begint, twee minuten omhoog kijkt en dan pas die zin afmaakt. Vind ik uniek.

Ook de inkijk in het leven van een werkloze vrijgezel. En dan gewoon een gezinszak patat leegeten in 20 minuten zonder ook maar een woord te zeggen, alleen maar omhoog kijken.
Ik heb nog nooit deze vlogformule gezien.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171335448
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:26 schreef praadje het volgende:

[..]

Een artikel over Ad. Why?
Precies, dat vraag ik me dus nu ook af. maar zie mijn bericht hierboven.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171335505
Daar is al eens een artikel over geschreven hoor. Lijkt me niet nodig om dat nog eens te doen en dan hier allemaal sensatiezoekers te krijgen. Dan is het topic zo kapot. Het is juist het leuke om het onder "ons" te houden.
pi_171335549
Hier dat artikel waar Ad ook al op gereageert heeft.

https://www.vice.com/be/a(...)-leven-op-de-bank248
pi_171335562
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:19 schreef LompeHork het volgende:
Wisselt Ad nou serieus maar 1 keer per week van kleding? :o
Doen zoveel mensen: maar die vloggen dan niet :P
pi_171335623
Kijk die Ad eens lopen dan twee jaar geleden. What happened.

pi_171335647
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:32 schreef praadje het volgende:
Daar is al eens een artikel over geschreven hoor. Lijkt me niet nodig om dat nog eens te doen en dan hier allemaal sensatiezoekers te krijgen. Dan is het topic zo kapot. Het is juist het leuke om het onder "ons" te houden.
Oh wist ik niet.
Maar ik verwacht dat deze topicreeks binnenkort wordt gesloten omdat het teveel ingrijpt op het privéleven van één iemand.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171335695
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:34 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Doen zoveel mensen: maar die vloggen dan niet :P
True.
pi_171335717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:37 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh wist ik niet.
Maar ik verwacht dat deze topicreeks binnenkort wordt gesloten omdat het teveel ingrijpt op het privéleven van één iemand.
Dat priveleven is al on the World Wide Web. Hier bespreken we vlogs zoals je aan het subforum kunt zien.
pi_171335810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:37 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh wist ik niet.
Maar ik verwacht dat deze topicreeks binnenkort wordt gesloten omdat het teveel ingrijpt op het privéleven van één iemand.
Neehoor, is gewoon allemaal ontopic, er wordt nergens gebashed of gereld op Ad (voor wat ik terug heb gelezen). Hij verteld er ook vrijelijk over op z'n vlogjes, dus het is niet alsof mensen zitten te spitten.

Ik vind het trouwens wel bijzonder dat een man als Ad geen medische hulp accepteert (ik snap dat hij Praadje niet vertrouwd, wat begrijpelijk is want internethulp (en niets ten nadele van praadje natuurlijk O+ , maar "hulp van internet" is niet altijd verstandig. Praadje zelf zou ik zo vertrouwen met mijn eigen zorg, als ik wat ouder was _O_ goede adviezen alles), maar hij tyft ook gewoon medicijnen van z'n huisarts weg, dat is gewoon niet zo verstandig)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2017 21:45:23 ]
pi_171335902
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:45 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Neehoor, is gewoon allemaal ontopic, er wordt nergens gebashed of gereld op Ad (voor wat ik terug heb gelezen). Hij verteld er ook vrijelijk over op z'n vlogjes, dus het is niet alsof mensen zitten te spitten.

Ik vind het trouwens wel bijzonder dat een man als Ad geen medische hulp accepteert (ik snap dat hij Praadje niet vertrouwd, wat begrijpelijk is want internethulp (en niets ten nadele van praadje natuurlijk O+ , maar "hulp van internet" is niet altijd verstandig. Praadje zelf zou ik zo vertrouwen met mijn eigen zorg, als ik wat ouder was _O_ goede adviezen alles), maar hij tyft ook gewoon medicijnen van z'n huisarts weg, dat is gewoon niet zo verstandig)
Aan de ene kant denk ik dat hij een volksmens is en aan de andere kant, ja ik het net het stuk gelezen, Praadje, weet hij heel goed dat hij een icoon is. Ja, ik heb ook wel eens (een klein bordje) bami gegeten 's morgens, geen bak, maar ik ga dat niet filmen.
En ja, ik sta ook wel eens in mijn hemd (die heb ik trouwens niet eens). Maar ik ga daar geen camera op richten. Als je het wel doet, weet je heel goed dat mensen je volgen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171335952
Ik ben nu zeer nieuwsgierig naar de volgende bijpraat. :)
Er is hier veel besproken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171335975
Zo ik ga eens de tomaten uit mijn hamburger mikken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171336013
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:45 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Neehoor, is gewoon allemaal ontopic, er wordt nergens gebashed of gereld op Ad (voor wat ik terug heb gelezen). Hij verteld er ook vrijelijk over op z'n vlogjes, dus het is niet alsof mensen zitten te spitten.

Ik vind het trouwens wel bijzonder dat een man als Ad geen medische hulp accepteert (ik snap dat hij Praadje niet vertrouwd, wat begrijpelijk is want internethulp (en niets ten nadele van praadje natuurlijk O+ , maar "hulp van internet" is niet altijd verstandig. Praadje zelf zou ik zo vertrouwen met mijn eigen zorg, als ik wat ouder was _O_ goede adviezen alles), maar hij tyft ook gewoon medicijnen van z'n huisarts weg, dat is gewoon niet zo verstandig)
Tuurlijk moet je geen medische adviezen vertrouwen op het internet. Dat is juist heel verstandig. Ik geef hem ook geen medisch advies maar wijs hem er wel op dat er mogelijkheden zijn die hij met zijn arts zou kunnen bespreken. Maar het gaat allang niet meer over zijn fissuur maar over zijn rug. En als dat over is dan gaan we terug naar de fissuur totdat er weer iets anders gebeurt. Zo vaak gezien dat mensen op hun gemak zijn in die comfort zone van klagen en niets proberen op te lossen. Hij tyft niet alleen de medicijnen weg, de arts mag geeneens kijken. Ad vertelt zelf wel aan de arts wat hij mankeert, Ad is totaal gehospitaliseerd, Het wordt heel ongemakkelijk voor hem als zijn probemen opgelost worden, daar weet hij geen raad mee. En dat is in onze ogen heel triest maar het is die situatie waarin Ad het beste gedijt.

Fijn trouwens dat je mij vertrouwt. :*
pi_171336074
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:45 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Neehoor, is gewoon allemaal ontopic, er wordt nergens gebashed of gereld op Ad (voor wat ik terug heb gelezen). Hij verteld er ook vrijelijk over op z'n vlogjes, dus het is niet alsof mensen zitten te spitten.

Ik vind het trouwens wel bijzonder dat een man als Ad geen medische hulp accepteert (ik snap dat hij Praadje niet vertrouwd, wat begrijpelijk is want internethulp (en niets ten nadele van praadje natuurlijk O+ , maar "hulp van internet" is niet altijd verstandig. Praadje zelf zou ik zo vertrouwen met mijn eigen zorg, als ik wat ouder was _O_ goede adviezen alles), maar hij tyft ook gewoon medicijnen van z'n huisarts weg, dat is gewoon niet zo verstandig)
Ad heeft natuurlijk goede ervaringen met internethulp.
En het is een beetje te persoonlijk voor Ad. Die ziet Praadje waarschijnlijk als een debieke FOK!ker. Maar ik ben er van overtuigd dat als Praadje een goed artikel schrijft over het genezen van anuskloofjes en hij komt het tijdens zijn zoektocht tegen, hij de geboden adviezen wel ter harte neemt.


Zolang er maar geen huisarts aan te pas hoeft te komen.
pi_171336091
Nee precies, dat je hem geen medische adviezen gaf was wel duidelijk, maar kijk nu "Dinsdag 30-05-2017 KoffiePauze En Wat BijPraten.00" en hij heeft wel flink wat (onterecht) commentaar op je. En dat niet kijken is ook weer wat ja, dan komt er ook geen oplossing natuurlijk, maargoed, heft in eigen handen dan maar hè?
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ad heeft natuurlijk goede ervaringen met internethulp.
En het is een beetje te persoonlijk voor Ad. Die ziet Praadje waarschijnlijk als een debieke FOK!ker. Maar ik ben er van overtuigd dat als Praadje een goed artikel schrijft over het genezen van anuskloofjes en hij komt het tijdens zijn zoektocht tegen, hij de geboden adviezen wel ter harte neemt.


Zolang er maar geen huisarts aan te pas hoeft te komen.
Dit ja. Precies dit.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2017 21:55:52 ]
pi_171336232
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ad heeft natuurlijk goede ervaringen met internethulp.
En het is een beetje te persoonlijk voor Ad. Die ziet Praadje waarschijnlijk als een debieke FOK!ker. Maar ik ben er van overtuigd dat als Praadje een goed artikel schrijft over het genezen van anuskloofjes en hij komt het tijdens zijn zoektocht tegen, hij de geboden adviezen wel ter harte neemt.

Zolang er maar geen huisarts aan te pas hoeft te komen.
Nee hoor, geen enkel advies zal Ad ter harte nemen. Al lijkt hij wel na te denken over meer bewegen als hij weer op de been is. Maar ik kan jullie verzekeren dat Ad dat nu uit zijn comfortabele positie met rugpijn zegt omdat hij dat nu toch niet kan. En dat daarna ook niet gaat doen.
Zelfs een simpele tip als veel water en vezels brandt Ad tot op de grond toe af. En als er iemand met een goede tip of advies komt (niet alleen door mij hoor, er zijn ook anderen die goede tips geven) wordt Ad boos en moeten we ons niet met hem bemoeien of niet meer kijken. Let maar eens op als je een tip geeft die niet moeilijk op te volgen is.
pi_171336251
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:55 schreef LompeHork het volgende:
Nee precies, dat je hem geen medische adviezen gaf was wel duidelijk, maar kijk nu "Dinsdag 30-05-2017 KoffiePauze En Wat BijPraten.00" en hij heeft wel flink wat (onterecht) commentaar op je. En dat niet kijken is ook weer wat ja, dan komt er ook geen oplossing natuurlijk, maargoed, heft in eigen handen dan maar hè?

[..]

Dit ja. Precies dit.
Dat zijn tips die hij zou kunnen doen en dan wordt het ongemakkelijk voor Ad. En dan wordt hij boos.
pi_171336401
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:01 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee hoor, geen enkel advies zal Ad ter harte nemen.
Wat ik meer bedoel te zeggen is dat het voor hem te persoonlijk wordt. Dat zal wel iets uit het verleden zijn. Maar als jij goede adviezen op hem afvuurt komt het voor Ad nogal dichtbij. Als Ad op het web gaat surfen en zoekt op anuskloofjes dan komt hij ongetwijfeld wat internetdokterspaginas tegen en dan staat het wat verder van hem vandaan.

Het kan met zijn depressie te maken hebben. Dat gevoel dat alles en iedereen het slechtste met je voor heeft. Dan is het voor zijn gevoel veiliger te vertrouwen op een willekeurige internetpagina.
pi_171336479
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:09 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Wat ik meer bedoel te zeggen is dat het voor hem te persoonlijk wordt. Dat zal wel iets uit het verleden zijn. Maar als jij goede adviezen op hem afvuurt komt het voor Ad nogal dichtbij. Als Ad op het web gaat surfen en zoekt op anuskloofjes dan komt hij ongetwijfeld wat internetdokterspaginas tegen en dan staat het wat verder van hem vandaan.

Het kan met zijn depressie te maken hebben. Dat gevoel dat alles en iedereen het slechtste met je voor heeft. Dan is het voor zijn gevoel veiliger te vertrouwen op een willekeurige internetpagina.
Eens.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:18:46 #74
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171336647
Er zit niks anders op.

Praadje moet op huisbezoek bij Ad
pi_171336676
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:18 schreef Sheffield het volgende:
Er zit niks anders op.

Praadje moet op huisbezoek bij Ad
Ad doet de deur niet open :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')