abonnement Unibet Coolblue
pi_171324315
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:17 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Fietsen stelen kunnen ze wel.
Zo is hun talent ook ontdekt zeker? Fietsen jatten en dan konden hun het snelst wegfietsen.
Gino ♥
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:23:40 #127
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_171324399
Tom zit binnen aan de eettafel al de Funda van Monaco te bekijken op z'n laptop, vrees ik.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_171324476
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in SPT post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.

Van een verbod op discriminatie hebben de meeste mensen hier nog nooit gehoord. Op FOK is racisme en seksisme de norm. En dan met een item op het journaal komen dat ze hier wel echt goed modden hoor, rot toch op, het wordt hier aangemoedigd om je als een ransmakaak te gedragen.

Dit is een stukje internet waar het merendeel fan is van Trump, waar zelfs nog mensen zitten die klimaatverandering ontkennen en waar men gaat juichen als er een boot met vluchtelingen is gezonken. En nu zijn dan weer even de vrouwen aan de beurt, want die zijn alleen goed genoeg om te baren. Ranzig.
_O_

Prima dat je het aanstipt hoor, ik heb op FOK! een paar keer geprobeerd een discussie over dat soort onderwerpen aan te gaan en daar word je helemaal naar van. Het gekke is de ontdekking dat users die heel normaal overkomen ineens heel verwrongen denkbeelden blijken te hebben.
pi_171324482
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:23 schreef Strani het volgende:
Tom zit binnen aan de eettafel al de Funda van Monaco te bekijken op z'n laptop, vrees ik.
Dat hele mediacircus en al die huldigingen lijken mij echt een verschrikking als je Dumoulin bent.

En dat mensen bij zijn huis gaan staan, begrijp ik al helemaal niet. Wat wil je nou? De grote kampioen in levende lijve zien? En dan? Of als journalist een nietszeggende quote voor je krant? Die mensen hebben echt niets beters te doen ook.
Demain, on roule
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:28:42 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171324506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Dat hele mediacircus en al die huldigingen lijken mij echt een verschrikking als je Dumoulin bent.

En dat mensen bij zijn huis gaan staan, begrijp ik al helemaal niet. Wat wil je nou? De grote kampioen in levende lijve zien? En dan? Of als journalist een nietszeggende quote voor je krant? Die mensen hebben echt niets beters te doen ook.
Er zijn journalisten die verplicht van hun baas elke dag op het Binnenhof staan om elke keer te vragen aan de partijleiders hoe het gaat en elke dag krijgen ze te horen dat ze niks zeggen...

Media...
pi_171324516
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:23 schreef Strani het volgende:
Tom zit binnen aan de eettafel al de Funda van Monaco te bekijken op z'n laptop, vrees ik.
Hoezo vrees ik
Gino ♥
pi_171324530
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in SPT post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.

Van een verbod op discriminatie hebben de meeste mensen hier nog nooit gehoord. Op FOK is racisme en seksisme de norm. En dan met een item op het journaal komen dat ze hier wel echt goed modden hoor, rot toch op, het wordt hier aangemoedigd om je als een ransmakaak te gedragen.

Dit is een stukje internet waar het merendeel fan is van Trump, waar zelfs nog mensen zitten die klimaatverandering ontkennen en waar men gaat juichen als er een boot met vluchtelingen is gezonken. En nu zijn dan weer even de vrouwen aan de beurt, want die zijn alleen goed genoeg om te baren. Ranzig.
R_R, makker. Hulde voor deze uiteenzetting. _O_ Kan ik me alleen maar bij aansluiten.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:30:57 #133
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_171324550
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Dat hele mediacircus en al die huldigingen lijken mij echt een verschrikking als je Dumoulin bent.

En dat mensen bij zijn huis gaan staan, begrijp ik al helemaal niet. Wat wil je nou? De grote kampioen in levende lijve zien? En dan? Of als journalist een nietszeggende quote voor je krant? Die mensen hebben echt niets beters te doen ook.
Dat zijn ook niet de wielerjournalisten die dat doen, want die weten dat ze dan daarna niet meer bij Sunweb aan hoeven te kloppen.

Die huldiging van morgen zal Dumoulin wel gewoon moeten doorstaan; dat hoort er een beetje bij en overleeft ie vast wel. Misschien vindt hij het nog verrassend mooi.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_171324570
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Goede wimderon uitlokpost dit
Ik vermoed dat 'ie op iemand anders gericht is.

Zou het zelf wel waarderen als wielrennen een minder Europees feestje wordt. Wat dat betreft is Colombia een verrijking.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:32:47 #135
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171324593
Tom kan er nu bij zuipen, dus dan kan je zo'n huldigingetje wel doorstaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:34:06 #136
14505 OProg
A Life in Music
pi_171324621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:23 schreef Strani het volgende:
Tom zit binnen aan de eettafel al de Funda van Monaco te bekijken op z'n laptop, vrees ik.
Hoe fijn het nu ook is in de omgeving Maastricht, ik vrees dat hij snel zo gestoord zal worden van de bekendheid dat dat nog de voorname reden is om te verkassen naar het buitenland.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_171324723
Op zich kan hij nu goud geld verdienen door op wat aanbiedingen van bedrijven in te gaan, in de herfst wat commercials/foto's maken en van het geld voorgoed verkassen naar Monaco, Californie of waar dan ook. Maar iets zegt mij dat hij zijn ziel niet verkoopt aan den Duvel

Trouwens staat Belgisch Limburg er in België exact hetzelfde op als Nederlands Limburg, daar wil je niet wonen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:40:52 #138
14505 OProg
A Life in Music
pi_171324806
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Giro 2010 vs Giro 2017, welke koers was mooier? (Als neutrale kijker vind ik die van 2010 nog net iets mooier, maar 2017 is natuurlijk mooier om chauvinistische redenen)
2010 was natuurlijk vooral mooi vanwege die rit in de zeikregen die Evans won. En überhaupt al die regen de eerste week. En dat eerst Porte door die ontsnapping en later Arroyo die flink taai bleek de trui een tijd hadden. Maar desondanks was Basso dusdanig sterk met alleen Nibali die in dienst van in de buurt bleef dat ik er toen op een gegeven moment wel van overtuigd was dat hij hem zou pakken.

Dit jaar is gewoon optimaal strijd geweest.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_171324845
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ook op mijn studie heerst er gewoon een rechts-radicale hype merk ik ja. Dus het is niet aan fok gelimiteerd, hoewel het op sites als deze en GeenStijl wel meer gevoed wordt dan op een uh, Joop.nl ofzo
Alle studentjes (incl. GL en D66 progessiefjes) checken marginale sitejes als Dumpert. Kijken ook naar Geordy Shore. Het studentenleven is heel erg zwaar, dus daarom is het wel leuk om de onderklasse van de wereld te aanschouwen en uit te lachen.

Het is ook wel lullig als je een minor Spaans doet en je in de stress moet schieten als je in de bus achter een moker zit die Arabisch begint te lullen. Gelukkig heb je dan nog Dumpert om even stoom af te blazen tegen al die kopschoppers. Of kun je een topic maken over een kikker en Bouthead op FOK!

Kun je 's avonds met een gerust hart de roomblanke studentenkroeg in. Als man/vrouw van de wereld je backpackvakantie hosselen voor deze zomer. Want je blijft per slot van rekening een wereldburger!

Maar goed, on topic:
Ik vind dat de Giro-organisatie wel wat chauvinistischer had mogen handelen. Het is nog steeds een schande dat ik naar de Rusjes en Pooltjes heb zitten kijken tijdens deze 100ste Giro!

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Verschoppeling op 30-05-2017 13:51:19 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:43:13 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171324865
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:40 schreef OProg het volgende:

[..]

2010 was natuurlijk vooral mooi vanwege die rit in de zeikregen die Evans won. En überhaupt al die regen de eerste week. En dat eerst Porte door die ontsnapping en later Arroyo die flink taai bleek de trui een tijd hadden. Maar desondanks was Basso dusdanig sterk met alleen Nibali die in dienst van in de buurt bleef dat ik er toen op een gegeven moment wel van overtuigd was dat hij hem zou pakken.

Dit jaar is gewoon optimaal strijd geweest.
Je bent toch niet vergeten wat voor ellende we in de eerste week voorgeschoteld kregen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171324933
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:40 schreef OProg het volgende:

[..]

2010 was natuurlijk vooral mooi vanwege die rit in de zeikregen die Evans won. En überhaupt al die regen de eerste week. En dat eerst Porte door die ontsnapping en later Arroyo die flink taai bleek de trui een tijd hadden. Maar desondanks was Basso dusdanig sterk met alleen Nibali die in dienst van in de buurt bleef dat ik er toen op een gegeven moment wel van overtuigd was dat hij hem zou pakken.

Dit jaar is gewoon optimaal strijd geweest.
Pas op de Zoncolan overtuigde Basso dat hij Evans kon lossen, dat vond ik wel een epische strijd. Strijd tussen vluchters en klassementsrenners vind ik nooit zo boeiend, vind het ook een schande dat Pereiro ooit de Tour won.

Maar die Giro had zeker niet zo'n climax als deze.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:47:34 #142
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171324976
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:44 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, gisteren op Radio 1 zei Marianne Vos ook, dat zij de prestatie van Tom Dumoulin vergeleek met die van Joop Zoetemelk en Jan Janssen, en absoluut niet in het rijtje met haar Giro-overwinningen.
Realiteitsbesef. Niets meer dan dat. Het veld bij de mannen is sowieso veel sterker.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:49:24 #143
14505 OProg
A Life in Music
pi_171325016
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:43 schreef Szura het volgende:

[..]

Je bent toch niet vergeten wat voor ellende we in de eerste week voorgeschoteld kregen?
Dat klopt maar hoe veel grote rondes heb je nou waarin 21 etappe's lang elke dat geweldig is?
Bovendien heb ik toch nog best met veel plezier naar de sprints van Gaviria gekeken onder andere. En je kan wel een beetje verwachten dat op een Giro die nog zwaar is het tweede deel niemand zich de ballen uit de broek gaat rijden op een winderige Etna.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:53:07 #144
14505 OProg
A Life in Music
pi_171325126
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Pas op de Zoncolan overtuigde Basso dat hij Evans kon lossen, dat vond ik wel een epische strijd. Strijd tussen vluchters en klassementsrenners vind ik nooit zo boeiend, vind het ook een schande dat Pereiro ooit de Tour won.

Maar die Giro had zeker niet zo'n climax als deze.
Ja, daar was het duidelijk, zeker met Nibali in zijn dienst.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_171325149
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:53 schreef OProg het volgende:

[..]

Ja, daar was het duidelijk, zeker met Nibali in zijn dienst.
Zie trouwens dat Mollema en Kruijswijk toen ook al top-20 reden, dat was me helemaal niet bijgebleven (terwijl dat destijds nog wel een aardige prestatie was)
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:57:15 #146
14505 OProg
A Life in Music
pi_171325213
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zie trouwens dat Mollema en Kruijswijk toen ook al top-20 reden, dat was me helemaal niet bijgebleven (terwijl dat destijds nog wel een aardige prestatie was)
Ik zit nog eens naar die grote groep te kijken in die etappe waar Porte en Arroyo bijzaten maar daar zaten toch - zeker achteraf - nog grotere namen bij dan ik nog in mijn geheugen had.

Wiggins, een Sastre op retour, Tondo ( ;( ) , Kruijswijk, Pozzovivo en Dan Martin onder andere.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:00:58 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171325301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in SPT post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.

Van een verbod op discriminatie hebben de meeste mensen hier nog nooit gehoord. Op FOK is racisme en seksisme de norm. En dan met een item op het journaal komen dat ze hier wel echt goed modden hoor, rot toch op, het wordt hier aangemoedigd om je als een ransmakaak te gedragen.

Dit is een stukje internet waar het merendeel fan is van Trump, waar zelfs nog mensen zitten die klimaatverandering ontkennen en waar men gaat juichen als er een boot met vluchtelingen is gezonken. En nu zijn dan weer even de vrouwen aan de beurt, want die zijn alleen goed genoeg om te baren. Ranzig.
Het ligt ook een beetje (een boel) aan je perspectief en verwachtingen. Ik ben het met je eens dat het hier op FOK! nogal volstaat van de extremistische gedachten, en dat dat geen afspiegeling is van de maatschappij (althans, dat hoop ik).

Het is nu eenmaal makkelijker om een extreme identiteit te uiten via het internet, dan een genuanceerd beeld uit te dragen. Dat zie je ook op links en sites waar die groep oververtegenwoordigd is. Of op Twitter, wat bij uitstek een medium is voor extreme ongenuanceerdheid.

Toch scheer je wel heel veel over een kam. Het probleem met zelfbenoemde fatsoensmensen zoals jij, is dat je ook genuanceerdheid die niet in je straatje past, wegschrijft als extreem-rechts. En daarmee diskwalificeer je jezelf als waardevolle gesprekspartner voor mensen die het niet met je eens zijn, maar wel op een genuanceerde manier. Daarmee draag je alleen maar bij aan de polarisatie die je zo verafschuwt.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:05:40 #148
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171325410
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in SPT post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.

Van een verbod op discriminatie hebben de meeste mensen hier nog nooit gehoord. Op FOK is racisme en seksisme de norm. En dan met een item op het journaal komen dat ze hier wel echt goed modden hoor, rot toch op, het wordt hier aangemoedigd om je als een ransmakaak te gedragen.

Dit is een stukje internet waar het merendeel fan is van Trump, waar zelfs nog mensen zitten die klimaatverandering ontkennen en waar men gaat juichen als er een boot met vluchtelingen is gezonken. En nu zijn dan weer even de vrouwen aan de beurt, want die zijn alleen goed genoeg om te baren. Ranzig.
Meltdown.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171325420
Het lijkt er nu op dat Tom Dumoulin uit deze twee routes gaat kiezen:

Zwitserland - NK - Vuelta - WK - Lombardia

of

Zwitserland - NK - Binckbank - Canadese tweeluik - WK - Lombardia.

Wat hebben jullie liever? Ik prefereer toch wel vuelta.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:09:59 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171325496
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Meltdown.
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen. Maar je blijft toch van hem houden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')