abonnement Unibet Coolblue
pi_171310379
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump



Het is wel een les van Trump University.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171310412
Hij verenigt Europa? Wat???
  maandag 29 mei 2017 @ 20:53:06 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171310442
senaat repeal obamacare pas in 2020 ... dat wordt nog leuk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171310550
Angela Merkel shows how the leader of the free world should act

quote:
Angela Merkel – or “leader of the free world” as she is now to be known – did not wait long to see the back of Donald Trump before she made it clear that things have changed. She told a rally of 2,500 people in Munich where she kicked off her campaign to be re-elected that the EU must now be prepared to look after itself, that it could no longer depend on the UK or America. “The times in which we could completely depend on others are, to a certain extent, over … I’ve experienced that in the last few days. We Europeans have to take fate into our own hands.”

This is a truly dramatic statement from a leader who doesn’t do drama. She is not going to be holding Trump’s hand any time soon. He may be relieved to hear that, but then the underestimation of Merkel as a dowdy physicist has often allowed her to run rings around egotistical male leaders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171311161
Duitsland: "Daden van Trump hebben het Westen verzwakt

quote:
Voor de tweede keer op 24 uur tijd is de Duitse regering zwaar uitgevallen naar de Amerikaanse president Donald Trump. Na de "biertentspeech" van bondskanselier Angela Merkel, beschuldigde minister van Buitenlandse Zaken Sigmar Gabriel Trump ervan dat die "het Westen verzwakt heeft en tegen de belangen van de EU ingaat".
Gisteren had Merkel op een verkiezingsmeeting in de deelstaat Beieren verklaard dat "Europa niet langer kan vertrouwen op traditionele bondgenoten". Ze noemde Trump niet bij naam, maar het is duidelijk dat de top van de NAVO in Brussel en die van de G7 in Sicilië bij haar het vertrouwen in de Amerikaanse president hebben ondermijnd.

Vandaag noemde haar minister van Buitenlandse Zaken Sigmar Gabriel van de sociaaldemocratische SPD wel de naam van Trump. "De kortzichtige politiek van de Amerikaanse regering gaat in tegen de belangen van de Europese Unie. Het Westen is kleiner geworden, of ten minste verzwakt".

Veel duidelijker kan het niet, maar Gabriel deed er nog een schep bovenop. "Iedereen die de klimaatsverandering versnelt door milieubescherming af te zwakken, die meer wapens in conflictgebieden verkoopt en geen politieke oplossing zoekt voor religieuze conflicten brengt de vrede in Europa in gevaar".

Dat is een duidelijke verwijzing naar wat president Trump in Saudi-Arabië en Israël is gaan doen voor hij naar Europa kwam.


CDU en SPD schieten met scherp
Op nauwelijks een dag tijd is de Duitse regering -traditioneel één van de belangrijkste bondgenoten van de Verenigde Staten- wel erg scherp uit de hoek gekomen. Bondskanselier Angela Merkel en haar minister van Buitenlandse Zaken Sigmar Gabriel hebben blijkbaar alle vertrouwen in de nieuwe Amerikaanse president verloren.

Wat opvalt, is echter dat ze dat zo openlijk doen met toch wel erg scherpe woorden. Merkel heeft overigens een alternatief: door de verkiezing van de haar gunstig gezinde centrist Emmanuel Macron tot president van Frankrijk, ziet ze de kans om de Duits-Franse as binnen de EU opnieuw te versterken in de strijd tegen populisme. Meer nog: ze kan Europa nu overtuigen om een hechter blok te vormen tegen de brexit, tegen de VS en Rusland en het terrorisme.

Anderzijds zijn er in september ook verkiezingen in Duitsland. Merkels conservatieve CDU staat daar voor in de peilingen maar ook de sociaaldemocratische SPD van Gabriel wil zich niet laten in de marge drummen. Kritiek uiten op de in Europa weinig populaire VS-president komt dan ook goed over in de publieke opinie.

http://m.deredactie.be/#!/snippet/592c473bc447b0181367fe30

  Overall beste user 2022 maandag 29 mei 2017 @ 21:36:51 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171311685
Spuit Elf komt ook aankakken. Trump veroordeelt de moorden in Portland toch maar wel.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40084410

Uiteraard niet via zijn eigen Twitter account. Zelf zoiets doen is een beetje te veel voor hem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171311820
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:36 schreef Ulx het volgende:
Spuit Elf komt ook aankakken. Trump veroordeelt de moorden in Portland toch maar wel.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-40084410

Uiteraard niet via zijn eigen Twitter account. Zelf zoiets doen is een beetje te veel voor hem.
Als hij ook maar een kleine willekeurige greep zou doen uit de twitterreacties die hij krijgt, en die lezen, zou hij zich kapot schrikken, schamen, en helemaal mee ophouden geloof ik. Gelukkig voor hem staat zijn arrogantie dat in de weg. Het werkt zelfs beschermend voor hem.
  Overall beste user 2022 maandag 29 mei 2017 @ 21:45:48 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171311967
De reacties van het volk boeien hem niet. Het zal hem een rotzorg zijn wat het grauw denkt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171312053
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:45 schreef Ulx het volgende:
De reacties van het volk boeien hem niet. Het zal hem een rotzorg zijn wat het grauw denkt.
Hij heeft anders wel een aantal mensen geblokeerd. Dan moet je toch hun reacties lezen? Ben geen twitter-expert.

Google 'Trump blocks on twitter' maar.
pi_171312950
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:41 schreef Hdero het volgende:

[..]

Als hij ook maar een kleine willekeurige greep zou doen uit de twitterreacties die hij krijgt, en die lezen, zou hij zich kapot schrikken, schamen, en helemaal mee ophouden geloof ik. Gelukkig voor hem staat zijn arrogantie dat in de weg. Het werkt zelfs beschermend voor hem.
Hij liked nog wel eens reacties en leest ze dus wel
  maandag 29 mei 2017 @ 22:12:25 #11
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_171313016
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:48 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel een aantal mensen geblokeerd. Dan moet je toch hun reacties lezen? Ben geen twitter-expert.

Google 'Trump blocks on twitter' maar.
William Legate hoeft ie niet meer te blokkeren, die heeft zichzelf van Twitter verwijderd :') :') Google maar.
2019: The Great Awakening
pi_171313112
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij liked nog wel eens reacties en leest ze dus wel
waar krijg je die pagina te zien dan? Als ik op Likes klik op zijn twitterpagina zie ik daar allemaal reacties van mensen uit zijn vriendenkring die hij geliked dus, zoals Ivanka, Mike Pence, Team trump etc.
pi_171313494
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:14 schreef Hdero het volgende:

[..]

waar krijg je die pagina te zien dan? Als ik op Likes klik op zijn twitterpagina zie ik daar allemaal reacties van mensen uit zijn vriendenkring die hij geliked dus, zoals Ivanka, Mike Pence, Team trump etc.
Ik weet niet precies, maar tijdens de campagne had hij nog wel eens gedonder als hij een anti-Hillary cartoon van een of andere halve Nazi geliked had. :')

POTUS gaat loot boxes verkopen



[ Bericht 9% gewijzigd door Nintex op 29-05-2017 22:50:08 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 23:04:08 #14
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171315084
Radicalisatie onder Trump lijkt door te gaan:

quote:
Texas Republican 'threatens to shoot Democrat' over immigration protest

A group of Democratic state representatives on Monday accused a Republican of threatening to “put a bullet in the head” of a fellow lawmaker on the Texas House floor, as a raucous protest against a new state immigration law unfolded in a public gallery and legislators confronted each other.

[...]

“I am currently under [Department of Public Safety] protection,” he continued. “Several of my colleagues heard the threats made and witnessed Ramon [Romero] assaulting me.”

[...]
Deze zelfde GOP-meneer heeft ICE gebeld, omdat er latinos in het protest zaten...
pi_171315209
Mooi interview met Mattis over hoe ze ISIS gaan slopen

  maandag 29 mei 2017 @ 23:36:03 #16
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171316221
quote:
Trump’s Proposed Budget Cuts Trouble Bioterrorism Experts
WASHINGTON — President Trump has promoted his first budget proposal as placing one mission above all else — keeping America safe. But the president has drawn a narrow definition of national security, and one aspect of defense would actually receive less money: protecting the nation from deadly pathogens, man-made or natural. (New York Times).
pi_171316449
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Radicalisatie onder Trump lijkt door te gaan:

[..]

Deze zelfde GOP-meneer heeft ICE gebeld, omdat er latinos in het protest zaten...
Ik zoocht de naam op op google en het schijnt eenparlementskwestie te zijn van Texas oftewel deelstaatniveau en niet federaal.

Geen idee wat Trump daar mee te maken heeft? :?
pi_171316452
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 22:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik weet niet precies, maar tijdens de campagne had hij nog wel eens gedonder als hij een anti-Hillary cartoon van een of andere halve Nazi geliked had. :')

POTUS gaat loot boxes verkopen

[ afbeelding ]
Vintage nog wel. Wat gaat hij die arme mensen opsturen? Tweedehands stropdassen? Bedorven steak? :')
pi_171316547
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Vintage nog wel. Wat gaat hij die arme mensen opsturen? Tweedehands stropdassen? Bedorven steak? :')
Trump The Game, The Art of the Deal, The Art of the Comeback, een DVD set van de Apprentice, wat random magazines waarop hij op de cover staat. Trump Tower Prullaria

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 00:01:20 #20
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171316916
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:44 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik zoocht de naam op op google en het schijnt eenparlementskwestie te zijn van Texas oftewel deelstaatniveau en niet federaal.
Dat klopt. Wat gaf je de indruk dat het om een federale kwestie ging?

quote:
Geen idee wat Trump daar mee te maken heeft? :?
Persoonlijk niet zo veel, het is meer dat hij dit soort zaken niet of nauwelijks of schoorvoetend veroordeelt. Het lijkt erop dat deze extremistische goppers sinds zijn verkiezing onder de plinten vandaan zijn gekropen en denken zich van alles te kunnen permitteren. Gianforte die een journalist body slammed, deze twee incidenten, milities inzetten in Portland na het ontstaan van onrust door de moordlust van een alt-righter, geinspireerd door Gianforte oproepen voor meer Christelijk geweld door rechtse radiohost.

Dit is wat me zo te binnen schiet over de afgelopen dagen, wat natuurlijk niet per se betekent dat er een patroon in zit, maar ik hoop niet dat het standaard is.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 30-05-2017 00:13:19 ]
pi_171317385
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 00:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat klopt. Wat gaf je de indruk dat het om een federale kwestie ging?

[..]

Persoonlijk niet zo veel, het is meer dat hij dit soort zaken niet of nauwelijks of schoorvoetend veroordeelt. Het lijkt erop dat deze extremistische goppers sinds zijn verkiezing onder de plinten vandaan zijn gekropen en denken zich van alles te kunnen permitteren. Gianforte die een journalist body slammed, deze twee incidenten, milities inzetten in Portland na het ontstaan van onrust door de moordlust van een alt-righter, geinspireerd door Gianforte oproepen voor meer Christelijk geweld door rechtse radiohost.

Dit is wat me zo te binnen schiet over de afgelopen dagen, wat natuurlijk niet per se betekent dat er een patroon in zit, maar ik hoop niet dat het standaard is.
Volgens mij is het meer dat al die lokale verkiezingen plots meer aandacht krijgen dan voorheen en de media er de focus op legt bij de berichtgeving. Dit soort lui waren er al toen Palin genomineerd werd als VP.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 01:40:22 #22
323401 Kijkertje
met filter
pi_171318352
A Texas Republican called ICE on protesters. Then lawmakers started to scuffle.

quote:
Lawmakers scuffled on the floor of the Texas House of Representatives on Monday after a Dallas-area Republican told Democrats that he called Immigration and Customs Enforcement officers on protesters in the House gallery.

“We were just on the floor talking about the SB4 protests, and [state Rep.] Matt Rinaldi came up to us and made it a point to say, ‘I called (ICE) on all of them,’ ” state Rep. Philip Cortez (D) said. “And this is completely unacceptable. We will not be intimidated. We will not be disrespected.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 06:43:28 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171318920
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:07 schreef Nintex het volgende:
Mooi interview met Mattis over hoe ze ISIS gaan slopen

Gaan Trump en co toch maar wèl van te voren vertellen wat ze gaan doen? Daar was hij toch zo op tegen tijdens de campagne?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 07:08:26 #24
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171319041
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 23:07 schreef Nintex het volgende:
Mooi interview met Mattis over hoe ze ISIS gaan slopen

Geldverspilling. Laat IS lekker opgelost worden door Iran en hun vriendjes in Irak/Syrië.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171319270
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mjah, wat is zijn doel. Zijn doel is om Europa zelf voor defensie te laten betalen, want dat scheelt de VS bakken met geld. Direct na de meeting riep Merkel al dat Europa zichzelf moet gaan beschermen.

Volgens mij is het missie geslaagd.
Dat lijkt me niet, want Trump wil tegelijkertijd ook nog veel meer gaan investeren in defensie binnen Amerika. Het is niet zo dat als de EU meer geld geeft, Trump dat bijgeschreven krijgt ofzo. Als dat zijn plan daadwerkelijk is zal hij ook zelf moeten gaan pleiten voor lagere defensie-uitgaven in Amerika.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 08:22:57 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171319505
Het lijkt me trouwens wel verstandig dat Nederland voor de zekerheid ook maar wat ABC wapens gaat inslaan of ontwerpen. Het hoeft geen grootmacht te worden met een paar honderd atoombommen in de 10 MT range, maar wat Dial-A-Yield exemplaren van het tactische soort en een paar bunkers vol VX is misschien handig (en goedkoop) als afschrikking.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:23:32 #27
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171319514
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:22 schreef Ulx het volgende:
Het lijkt me trouwens wel verstandig dat Nederland voor de zekerheid ook maar wat ABC wapens gaat inslaan of ontwerpen. Het hoeft geen grootmacht te worden met een paar honderd atoombommen in de 10 MT range, maar wat Dial-A-Yield exemplaren van het tactische soort en een paar bunkers vol VX is misschien handig (en goedkoop) als afschrikking.
En drie vliegdekschepen. _O_
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 08:25:33 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171319539
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

En drie vliegdekschepen. _O_
Dat is onzin.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:27:15 #29
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171319560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is onzin.
Machtprojectie is zeker geen onzin. Maar met 3% BNP gaan we dat niet financieren.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171319660
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Machtprojectie is zeker geen onzin. Maar met 3% BNP gaan we dat niet financieren.
Met een nieuwe poging tot formeren met de gebroken geweertjes gaan de uitgaven gewoon dalen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:41:59 #31
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171319728
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met een nieuwe poging tot formeren met de gebroken geweertjes gaan de uitgaven gewoon dalen.
Ook prima. Dan worden we vanzelf voor de leeuwen gegooid. Linksom of rechtsom.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:45:24 #32
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171319786
Kushner in de problemen. Zou Trumpie zijn favoriete schoonzoon binnenkort voor de wolven gooien om zijn eigen hachje te redden?
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 08:49:28 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171319843
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:45 schreef Nibb-it het volgende:
Kushner in de problemen. Zou Trumpie zijn favoriete schoonzoon binnenkort voor de wolven gooien om zijn eigen hachje te redden?
Trump kennende niet. Die is nog steeds kwaad en verongelijkt dat Flynn weg moest. Echt niet dat hij ruzie gaat maken met zijn dochter en schoonzoon.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:00:28 #34
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171319949
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:45 schreef Nibb-it het volgende:
Kushner in de problemen. Zou Trumpie zijn favoriete schoonzoon binnenkort voor de wolven gooien om zijn eigen hachje te redden?
Denk het niet. Loyaliteit is alles voor Trump, en Kushner is loyaal aan z'n schoonvader (voor zover we weten).
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 09:09:23 #35
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171320054
http://www.politico.com/s(...)chment-cities-238912

quote:
Congress may not be ready to launch impeachment proceedings against Donald Trump, but a growing number of cities and towns are trying to push members in that direction.

Brookline, Mass., became the 10th and latest local government Thursday to pass a resolution calling for impeachment, a step designed to add pressure on the state’s congressmen to launch a formal investigation that could ultimately lead to the president’s removal from office.

The Massachusetts towns of Cambridge, Amherst, Pelham and Leverett have already made the call, and Newton has a proposal up for consideration.

California is another hotbed of impeachment. The Los Angeles city council in early May overwhelmingly passed a measure asking for impeachment proceedings to begin. Richmond, Alameda and Berkeley did the same.

In Chicago, the city council drafted an ordinance that quickly drew 31 sponsors. Alderman Ameya Pawar, who introduced the resolution, said Trump’s firing of FBI Director James Comey was the tipping point.

“Donald Trump is a racist, a bigot, and a misogynist, and he is attempting to enact policies around his beliefs. But that’s not why I introduced the resolution calling on Congress to begin impeachment proceedings,” Pawar said. “I introduced this resolution because President Trump continues to obstruct the investigation into Russian influence over his administration, in his business dealings, and the alleged collusion during the 2016 election. It is time for a full and thorough investigation led by the United States Congress.”
De lokale politiek, die toch dichterbij de mensen staat dan het verre Washington, begint zich boos te maken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171320149
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 08:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Ook prima. Dan worden we vanzelf voor de leeuwen gegooid. Linksom of rechtsom.
Of niet natuurlijk.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:17:58 #37
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171320160
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Of niet natuurlijk.
Mensen veranderen niet, hoeveel progessieve praatjes er ook rondgesmeten worden.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 09:54:14 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171320678
Champagne-ijslollies maken op de dodenherdenking. Ook een manier.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171321228
Trump unites Europe!

Ja, dat zat er natuurlijk ^O^ al aan te komen! Denk ik en vind ik.

Trump maakt het weer leefbaar door te vegen, op te ruimen etc. Denk ik en vind ik.

_O_ ^O^



[ Bericht 2% gewijzigd door Eficaz op 30-05-2017 10:53:45 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171321285
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:34 schreef Eficaz het volgende:
Trump unites Europe!

Ja, dat zat er natuurlijk ^O^ al aan te komen!

Trump maakt het weer leefbaar door te vegen, op te ruimen etc.

_O_ ^O^

[ afbeelding ]
De VS is druk bezig trouwe bondgenoten van zich te vervreemden en in plaats daarvan dikke makkers te worden met malle autocraten.

Nee, Trump is inderdaad goed bezig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171321375
Zoals in The Atlantic te lezen wordt Trump's Amerika in Duitsland even "goed" gewaardeerd als Poetin's Rusland. Abominabel, dus.

quote:
Polls show that German confidence in the United States, already lowered under Obama, has collapsed under Trump to a level barely better than Putin’s Russia.
https://www.theatlantic.c(...)nato-germany/528429/
pi_171321382


[ Bericht 55% gewijzigd door Eficaz op 30-05-2017 10:50:14 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171321415
Eficaz moet wel een van de mindere trolls zijn van de laatste tijd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171321431
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:43 schreef Ludachrist het volgende:
Eficaz moet wel een van de mindere trolls zijn van de laatste tijd.
Zijn hart ligt er niet echt in, vrees ik.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171321552
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De VS is druk bezig trouwe bondgenoten van zich te vervreemden en in plaats daarvan dikke makkers te worden met malle autocraten.

Nee, Trump is inderdaad goed bezig.
In je eerste mening kan ik me niet vinden.

In je tweede mening wel! ^O^
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171321594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:52 schreef Eficaz het volgende:

[..]

In je eerste mening kan ik me niet vinden.

In je tweede mening wel! ^O^
Het eerste gedeelte is echter geen mening, maar een feitelijke constatering.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171321596
foutje
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171321634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het eerste gedeelte is echter geen mening, maar een feitelijke constatering.
Jij bent van mening dat het een feitelijke constatering is, dan kan :)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171321722
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:56 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Jij bent van mening dat het een feitelijke constatering is, dan kan :)
Nope.

Trump wordt uitgekotst door Europa (de trouwe bondgenoten van de VS) en kruipt in de poeperd van autocraten zoals de koning van S-A en Erdogan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171321733
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals in The Atlantic te lezen wordt Trump's Amerika in Duitsland even "goed" gewaardeerd als Poetin's Rusland. Abominabel, dus.

[..]

https://www.theatlantic.c(...)nato-germany/528429/
quote:
Zoals in The Atlantic te lezen wordt Trump's Amerika in Duitsland even "goed" gewaardeerd als Poetin's Rusland.
Zal best kunnen. Denk ik en vind ik.

Putin doet het natuurlijk ook erg ^O^ goed! Denk ik en vind ik.

Beide hebben naast veel wijsheid ook charisma! Denk ik en vind ik.



[ Bericht 9% gewijzigd door Eficaz op 30-05-2017 11:16:26 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171322089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope.

Trump wordt uitgekotst door Europa (de trouwe bondgenoten van de VS) en kruipt in de poeperd van autocraten zoals de koning van S-A en Erdogan.
Eh...Ahum..., da's zeker beeldspraak?

Eh.., ja..., dat mag jij vinden en denken.... :{


Ik zelf had een ander idee, zij hadden het gezellig samen. Veel belangrijker; er was een diep respect onderling, tussen Trump en de Koning! Denk ik en vind ik.



En Donald Trump kreeg de top civilian honor (hoogste burgerlijke onderscheiding) van de Koning van Saoedi Arabië;Salman bin Abdoel Aziz al-Saoed



:)

[ Bericht 17% gewijzigd door Eficaz op 30-05-2017 11:55:23 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171322293
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Zoals in The Atlantic te lezen wordt Trump's Amerika in Duitsland even "goed" gewaardeerd als Poetin's Rusland. Abominabel, dus.

[..]

https://www.theatlantic.c(...)nato-germany/528429/
Volgens mij heeft Merkel op Sicilie echt een reality check gehad. Het feit dat de Atlantische partners door Trump strenger werden toegesproken dan een van de ergste schurkenstaten die deze wereld 'rijk' is heeft daar alleen maar aan bijgedragen. Het ergste is nog dat Trump volgens mij helemaal niet doorheeft wat hij allemaal op diplomatiek vlak aan het aanrichten is.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:37:54 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_171322456
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:30 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Merkel op Sicilie echt een reality check gehad. Het feit dat de Atlantische partners door Trump strenger werden toegesproken dan een van de ergste schurkenstaten die deze wereld 'rijk' is heeft daar alleen maar aan bijgedragen. Het ergste is nog dat Trump volgens mij helemaal niet doorheeft wat hij allemaal op diplomatiek vlak aan het aanrichten is.
70 jaar aan transatlantische diplomatiek wordt door deze aap in een paar maanden tijd compleet vernietigd.
For great justice!
pi_171322489
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:37 schreef Q. het volgende:

[..]

70 jaar aan transatlantische diplomatiek wordt door deze aap in een paar maanden tijd compleet vernietigd.
Met een bekwame en internationaal gerichte opvolger kan er al wel heel wat hersteld worden, de V.S. blijven alleen al door hun economische en militaire invloed een macht waar niemand omheen kan. Desondanks luidt Trump op deze manier wel een duidelijke trendbreuk in.
pi_171322558
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:37 schreef Q. het volgende:

[..]

70 jaar aan transatlantische diplomatiek wordt door deze aap in een paar maanden tijd compleet vernietigd.
Voor de Europese diplomaten is het ook een malle periode. Men weet totaal niet meer waar ze aan toe zijn met de clowns in Washington :P
pi_171322576


[ Bericht 100% gewijzigd door Eficaz op 30-05-2017 11:44:07 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 30 mei 2017 @ 11:45:18 #57
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171322651
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Voor de Europese diplomaten is het ook een malle periode. Men weet totaal niet meer waar ze aan toe zijn met de clowns in Washington :P
Samen met de Brexit en de interne ontwikkelingen binnen de EU een behoorlijke achtbaan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171322802
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Met een bekwame en internationaal gerichte opvolger kan er al wel heel wat hersteld worden, de V.S. blijven alleen al door hun economische en militaire invloed een macht waar niemand omheen kan. Desondanks luidt Trump op deze manier wel een duidelijke trendbreuk in.
Europa gaat niet wachten op een volgende president en zal toch echt een eigen plan gaan trekken. Daarnaast, er is geen enkele garantie dat er na Trump niet een nieuwe clown komt. Een eventuele gematigde volgende president zal hoe dan ook aan de leiband van Europa moeten lopen en zich behoorlijk moeten inlikken om banden te herstellen. De VS gaan beschadigd raken het komende decennium.
pi_171322870
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:37 schreef Q. het volgende:

[..]

70 jaar aan transatlantische diplomatiek wordt door deze aap in een paar maanden tijd compleet vernietigd.
Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Het blijft politiek natuurlijk. Een opvolger repareert in een mum de schade die door Trump is aangericht. Dan verschijnen er weer allemaal berichten in de trant van 'goede gesprekken gevoerd', 'welwillend' etc.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_171322900
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik denk dat het allemaal wel meevalt. Het blijft politiek natuurlijk. Een opvolger repareert in een mum de schade die door Trump is aangericht. Dan verschijnen er weer allemaal berichten in de trant van 'goede gesprekken gevoerd', 'welwillend' etc.
het oude gezegde van Vertrouwen komt te voet en gaat te paard blijft wel van toepassing hoor. Zoiets duurt gewoon vrij lang.
pi_171322903
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:30 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Merkel op Sicilie echt een reality check gehad. Het feit dat de Atlantische partners door Trump strenger werden toegesproken dan een van de ergste schurkenstaten die deze wereld 'rijk' is heeft daar alleen maar aan bijgedragen. Het ergste is nog dat Trump volgens mij helemaal niet doorheeft wat hij allemaal op diplomatiek vlak aan het aanrichten is.
Hij leeft net als zijn aanhangers hier in de foutieve veronderstelling dat de VS betaalt voor het 'verdedigen van Europa'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 11:59:19 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171322947
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij leeft net als zijn aanhangers hier in de foutieve veronderstelling dat de VS betaalt voor het 'verdedigen van Europa'.
Zij betalen toch ook heel veel in het NATO-fonds waarvan alle landen hun legers betalen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171322975
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij leeft net als zijn aanhangers hier in de foutieve veronderstelling dat de VS betaalt voor het 'verdedigen van Europa'.
Tegelijkertijd vind ik het simpelweg te onmogelijk om me voor te kunnen stellen dat er niemand in zijn omgeving is die er in slaagt om hem dit soort basale dingen bij te brengen.
pi_171323242
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 11:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Met een bekwame en internationaal gerichte opvolger kan er al wel heel wat hersteld worden, de V.S. blijven alleen al door hun economische en militaire invloed een macht waar niemand omheen kan. Desondanks luidt Trump op deze manier wel een duidelijke trendbreuk in.
quote:
Met een bekwame en internationaal gerichte opvolger kan er al wel heel wat hersteld worden
O,dus voordat Trump aan de macht kwam, was alles helemaal ok, nu door zijn toedoen niet meer, en 'dat moet nu hersteld worden. Damage control heet dat ook wel. Dat moet Trump eerst doen, voordat hij echt kan regeren

Nee, het was al een zooitje...
En dat kan Trump nu herstellen.
Denk ik en vind ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eficaz op 30-05-2017 12:20:20 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171323276


[ Bericht 100% gewijzigd door Eficaz op 30-05-2017 12:16:09 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 12:17:24 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171323299
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:13 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

O,dus voordat Trump aan de macht kwam, was alles helemaal ok, nu door zijn toedoen niet meer, en 'dat moet nu hersteld worden?

Nee, het was al een zooitje...[ afbeelding ]

Denk ik en vind ik.
Dus omdat het een zooitje was moet Trump het maar helemaal in puin trappen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171323323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Tegelijkertijd vind ik het simpelweg te onmogelijk om me voor te kunnen stellen dat er niemand in zijn omgeving is die er in slaagt om hem dit soort basale dingen bij te brengen.
Zoals de Amerikanen plegen te zeggen: "je kunt een oude hond geen nieuwe​ truukjes leren". Ik kan zijn biografie door Kranish en Fisher wel aanraden wat dat betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171323351
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:13 schreef Eficaz het volgende:

[..]

[..]

O,dus voordat Trump aan de macht kwam, was alles helemaal ok, nu door zijn toedoen niet meer, en 'dat moet nu hersteld worden?

Nee, het was al een zooitje...[ afbeelding ]

Denk ik en vind ik.
Ik ga niet reageren op spotprenten van een een of andere rabiaat-rechtse tekenaar. Als jij het standpunt denkt te kunnen onderbouwen dat de geopolitieke koers van Obama rampzaliger was dan de 'zwerfkeien in een vijver vol met bevriende naties gooien'-tactiek van Trump, mag je daar wat op feiten gebaseerde argumenten voor aandragen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zoals de Amerikanen plegen te zeggen: "je kunt een oude hond geen nieuwe​ truukjes leren". Ik kan zijn biografie door Kranish en Fisher wel aanraden wat dat betreft.
Ik denk er al langer over na om een biografie van Trump te gaan lezen, maar voor mijn gevoel besteed ik dan buitenproportioneel veel aandacht aan een man die dat qua persoon eigenlijk niet waard is.. Misschien toch maar eens doen.
pi_171323389
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:13 schreef Eficaz het volgende:

[..]


[..]

O,dus voordat Trump aan de macht kwam, was alles helemaal ok, nu door zijn toedoen niet meer, en 'dat moet nu hersteld worden?

Nee, het was al een zooitje...[ afbeelding ]
En dat kan Trump nu herstellen.[ afbeelding ]
Denk ik en vind ik.
Misschien kun je argumenten gebruiken in plaats van zwakzinnige cartoons. Dat discussieert wat makkelijker. Deze plaatjes hebben namelijk geen hol van doen met de trans-Atlantische verhoudingen. Die zijn eigenlijk sinds Bush-Schröder al niet zo best en ondanks initieel optimisme heeft Obama ze ook niet echt kunnen verbeteren. Trump laat de boel nog verder bergafwaarts gaan natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171323391
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus omdat het een zooitje was moet Trump het maar helemaal in puin trappen?
Ik denk niet dat je puin in puin kan trappen, je kan alleen de rommel van de voorganger opruimen. Letterlijk en figuurlijk.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171323399
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:23 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je puin in puin kan trappen, je kan alleen de rommel van de voorganger opruimen. Letterlijk en figuurlijk.
Hoe ruimt Trump letterlijk de rommel van zijn voorganger op? Heeft hij The Oval Office staan stofzuigen? :')
pi_171323401
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:20 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik ga niet reageren op spotprenten van een een of andere rabiaat-rechtse tekenaar. Als jij het standpunt denkt te kunnen onderbouwen dat de geopolitieke koers van Obama rampzaliger was dan de 'zwerfkeien in een vijver vol met bevriende naties gooien'-tactiek van Trump, mag je daar wat op feiten gebaseerde argumenten voor aandragen.

[..]

Ik denk er al langer over na om een biografie van Trump te gaan lezen, maar voor mijn gevoel besteed ik dan buitenproportioneel veel aandacht aan een man die dat qua persoon eigenlijk niet waard is.. Misschien toch maar eens doen.
Ach, feitelijk sponsor je er de Washington Post mee. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 12:25:46 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171323418
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:23 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoe ruimt Trump letterlijk de rommel van zijn voorganger op? Heeft hij The Oval Office staan stofzuigen? :')
Ik denk dat hij dat nog zou weten te verpesten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171323430
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien kun je argumenten gebruiken in plaats van zwakzinnige cartoons. Dat discussieert wat makkelijker. Deze plaatjes hebben namelijk geen hol van doen met de trans-Atlantische verhoudingen. Die zijn eigenlijk sinds Bush-Schröder al niet zo best en ondanks initieel optimisme heeft Obama ze ook niet echt kunnen verbeteren. Trump laat de boel nog verder bergafwaarts gaan natuurlijk.
Ik zou er nu graag op ingaan, maar ja, ik moet ook werken :9 , dus misschien laterz.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 30 mei 2017 @ 12:28:06 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171323458
Trump werkt wel aan betere verhoudingen met gerespecteerde staatsmannen als Duterte, daar heeft Obama inderdaad een zootje van gemaakt.

:) :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171323462
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:23 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoe ruimt Trump letterlijk de rommel van zijn voorganger op? Heeft hij The Oval Office staan stofzuigen? :')
Ja, zoiets, en dat is heel zwaar!
[ afbeelding ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 30 mei 2017 @ 12:31:39 #77
33189 RM-rf
1/998001
pi_171323502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:13 schreef Eficaz het volgende:

En dat kan Trump nu herstellen.[ afbeelding ]
Denk ik en vind ik.
*proest*

kun je serieus die laatste column bekijken en niet denken 'ach gut, zo dachtend e fanboys dat trump eventjes als 'superheld' alle problemen uit de wereld zou blazen met zn MAGA-brandblusser...

Het is een zwakke uitvlucht te stellen dat tump zo veel problemen heeft met een 'legacy' van zn voorganger...
integendeel, hij heeft juist een ongekend grote speelruimte maar is in staat geweest enerzijds in 4 maanden een grote regeringschaos te scheppen waarin vrijwel geeneen essentiele ositie oed bezet kon worden (onderhand hebben legermensen in uniformen het hele buitenland-beleid overgenomen, dat klinkt leuk, maar zelfs eisenhower wist verdomd goed dat dat niet lang goed kan gaan:

Een goede quote van Eisenhower over regeren (uit zn Farewell addres, helaas is een andere zin daarin veelal versimpeld voorgesteld, mar deze twee alinea's geven dat apsect veel duidelijker weer):
quote:
Crises there will continue to be. In meeting them, whether foreign or domestic, great or small, there is a recurring temptation to feel that some spectacular and costly action could become the miraculous solution to all current difficulties. A huge increase in newer elements of our defenses; development of unrealistic programs to cure every ill in agriculture; a dramatic expansion in basic and applied research -- these and many other possibilities, each possibly promising in itself, may be suggested as the only way to the road we wish to travel.

But each proposal must be weighed in the light of a broader consideration: the need to maintain balance in and among national programs, balance between the private and the public economy, balance between the cost and hoped for advantages, balance between the clearly necessary and the comfortably desirable, balance between our essential requirements as a nation and the duties imposed by the nation upon the individual, balance between actions of the moment and the national welfare of the future. Good judgment seeks balance and progress. Lack of it eventually finds imbalance and frustration. The record of many decades stands as proof that our people and their Government have, in the main, understood these truths and have responded to them well, in the face of threat and stress.
er is een verschrikkelijke grote afstand, gevoeld vel meer dan de 56 jaar die tussen deze toespraak van Esisenhower ligt.
en de gepolariseerde brand-blusser en brand-stichter-manier van politiek bedrijven die Trump hanteert
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 12:34:08 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171323525
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:28 schreef Szura het volgende:
Trump werkt wel aan betere verhoudingen met gerespecteerde staatsmannen als Duterte, daar heeft Obama inderdaad een zootje van gemaakt.

:) :)
Dat is waar. En Het Koninkrijk der Wahabieten niet te vergeten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171323539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:26 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Ik zou er nu graag op ingaan, maar ja, ik moet ook werken :9 , dus misschien laterz.
Je wil helemaal nergens inhoudelijk op reageren, enkel je hersendode BNW-bagger spuien. Wat mij betreft wordt er weer eens wat actiever gemodereerd hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171323574
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je wil helemaal nergens inhoudelijk op reageren, enkel je hersendode BNW-bagger spuien. Wat mij betreft wordt er weer eens wat actiever gemodereerd hier.
Overduideljk is het een Trump-aanhanger en zodoende partijdig en ongeschikt voor een neutrale discussie.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 12:39:28 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171323600
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171323619
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:39 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Draken vs haaien? Deze begrijp ik niet. ;(
pi_171323728
En weer door naar de volgende:

http://edition.cnn.com/20(...)ampaign-information/

quote:
Russian government officials discussed having potentially "derogatory" information about then-presidential candidate Donald Trump and some of his top aides in conversations intercepted by US intelligence during the 2016 election, according to two former intelligence officials and a congressional source.
One source described the information as financial in nature and said the discussion centered on whether the Russians had leverage over Trump's inner circle. The source said the intercepted communications suggested to US intelligence that Russians believed "they had the ability to influence the administration through the derogatory information."
Antwoord van WH:

quote:
A White House spokesman told CNN: "This is yet another round of false and unverified claims made by anonymous sources to smear the President. The reality is, a review of the President's income from the last ten years showed he had virtually no financial ties at all. There appears to be no limit to which the President's political opponents will go to perpetuate this false narrative, including illegally leaking classified material. All this does is play into the hands of our adversaries and put our country at risk."
  dinsdag 30 mei 2017 @ 12:55:13 #84
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171323809
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:40 schreef Hdero het volgende:

[..]

Draken vs haaien? Deze begrijp ik niet. ;(
Internationale politiek is harder dan nationale politiek.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 30 mei 2017 @ 12:56:28 #85
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171323830
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
including illegally leaking classified material. All this does is play into the hands of our adversaries and put our country at risk."
Tja, daar is Donald zelf mee begonnen. De bal kaatst weer terug.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171324041
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Tegelijkertijd vind ik het simpelweg te onmogelijk om me voor te kunnen stellen dat er niemand in zijn omgeving is die er in slaagt om hem dit soort basale dingen bij te brengen.
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 12:40:36 We have a MASSIVE trade deficit with Germany, plus they pay FAR LESS than they should on NATO & military. Very bad for U.S. This will change reageer retweet
Hij houdt er ook niet mee op ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171324182
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je wil helemaal nergens inhoudelijk op reageren, enkel je hersendode BNW-bagger spuien. Wat mij betreft wordt er weer eens wat actiever gemodereerd hier.
Over BNW bagger gesproken.
Is er intussen al ENIG bewijs van dat hele rusland verhaal?
pi_171324325
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:38 schreef Hdero het volgende:

[..]

Overduideljk is het een Trump-aanhanger en zodoende partijdig en ongeschikt voor een neutrale discussie.
Het stikt in POL van de aanhangers van personen, partijen en stromingen. Dat staat op geen enkele wijze een inhoudelijke discussie in de weg. Wat die discussie wel in de weg staat is dat mensen enkel hun hersenscheten uitstorten over topics, maar geen enkele poging doen om claims op enigerlei wijze te ondersteunen met argumenten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 13:28:01 #89
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171324491
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Over BNW bagger gesproken.
Is er intussen al ENIG bewijs van dat hele rusland verhaal?
Die zijn er genoeg. Geven ze zelf ook toe.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:29:47 #90
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171324525
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Over BNW bagger gesproken.
Is er intussen al ENIG bewijs van dat hele rusland verhaal?
Ongeveer een miljard pagina's aan bewijs.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171324547
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg. Geven ze zelf ook toe.
Juist. Nog niks van gezien overigens, behalve vage leaks van anonieme bronnen en wat nepdocumenten van buzzfeed.
Maar als het bewijs er is, dan lijkt het mij toch een uitgemaakte zaak en kan Trump makkelijk impeached worden.... of is het stiekem toch geen bewijs en hangt de hele zooi aan elkaar van wishful thinking en vage bnw troep?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:33:16 #92
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171324603
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 12:40:36 We have a MASSIVE trade deficit with Germany, plus they pay FAR LESS than they should on NATO & military. Very bad for U.S. This will change reageer retweet
Hij houdt er ook niet mee op ofzo.
Z'n communicatiedirecteur houdt er wel mee op. Na 3 maanden.

So much winning.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171324618
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist. Nog niks van gezien overigens, behalve vage leaks van anonieme bronnen en wat nepdocumenten van buzzfeed.
Maar als het bewijs er is, dan lijkt het mij toch een uitgemaakte zaak en kan Trump makkelijk impeached worden.... of is het stiekem toch geen bewijs en hangt de hele zooi aan elkaar van wishful thinking en vage bnw troep?
Iets met Michael Flynn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 30 mei 2017 @ 13:34:05 #94
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171324620
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:30 schreef Refragmental het volgende:

of is het stiekem toch geen bewijs en hangt de hele zooi aan elkaar van wishful thinking en vage bnw troep?
Nee de campagne van Trump is al afgelopen jochie.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 13:34:21 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171324630
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist. Nog niks van gezien overigens, behalve vage leaks van anonieme bronnen en wat nepdocumenten van buzzfeed.
Maar als het bewijs er is, dan lijkt het mij toch een uitgemaakte zaak en kan Trump makkelijk impeached worden.... of is het stiekem toch geen bewijs en hangt de hele zooi aan elkaar van wishful thinking en vage bnw troep?
Impeachen en makkelijk in één zin. Lekker bezig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171324637
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het stikt in POL van de aanhangers van personen, partijen en stromingen. Dat staat op geen enkele wijze een inhoudelijke discussie in de weg. Wat die discussie wel in de weg staat is dat mensen enkel hun hersenscheten uitstorten over topics, maar geen enkele poging doen om claims op enigerlei wijze te ondersteunen met argumenten.
Nee niet als je constant duidelijk maakt dat je zijn aanhanger bent door hem constant op te hemelen en voor hem reclame maken zo lijkt het wel.

Dat is helemaal geen discussie.

Misschien geschikt voor twitter.
pi_171324789
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iets met Michael Flynn.
Ja, wat was daar ook alweer het grotere schandaal?
Dat Flynn een paar keer met russen heeft gebeld klaarblijkelijk op eigen initiatief, of dat politieke tegenstanders werden afgeluisterd door de democraten?

Maar als dat dus al het bewijs is, dan is het zeer triest gesteld. Flynn is al gestraft weg en er is al door een aantal instanties en door Comey zelf gezegd dat Trump niet betrokken was in het rusland verhaal. Maar dat is maar bijzaak natuurlijk.
pi_171324895
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:40 schreef Refragmental het volgende:
Maar als dat dus al het bewijs is, dan is het zeer triest gesteld. Flynn is al gestraft weg en er is al door een aantal instanties en door Comey zelf gezegd dat Trump niet betrokken was in het rusland verhaal. Maar dat is maar bijzaak natuurlijk.
Volgens Trump heeft Comey dat gezegd.

Wat dus weer niets zegt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 13:46:37 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171324944
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:40 schreef Refragmental het volgende:
door Comey zelf gezegd dat Trump niet betrokken was in het rusland verhaal. Maar dat is maar bijzaak natuurlijk.
Onderhand wel. Obstruction of justice, doofpotten, dat soort dingen zijn nu veel interessanter. What did Trump know and when did he know it?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171324988
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Over BNW bagger gesproken.
Is er intussen al ENIG bewijs van dat hele rusland verhaal?
Welk deel van het verhaal bedoel je?

Rusland dat de DNC gehackt heeft? Dat is redelijk geaccepteerd door iedereen.
Contacten tussen mensen bij Trump en de Russen? Zie Flynn, Sessions en wat anderen.
Contacten tussen de Trump-campagne en de Russen? Wordt momenteel onderzocht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171325151
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Welk deel van het verhaal bedoel je?

Rusland dat de DNC gehackt heeft? Dat is redelijk geaccepteerd door iedereen.
Is dit serieus? Er is 0,0 bewijs voor dat Rusland daarachter zat. :D
Wel intussen al heel erg veel toevalligheden mbt Seth Rich. Maar, dat zijn maar toevalligheden. Heel veel toevalligheden.

quote:
Contacten tussen mensen bij Trump en de Russen? Zie Flynn, Sessions en wat anderen.
Contacten tussen de Trump-campagne en de Russen? Wordt momenteel onderzocht.
Contact is dan ook zwaar illegaal en Rusland is evil. Welkom in de jaren 50-80.

Maar nog steeds geen enkel bewijs voor inmenging van Rusland in de verkiezingen.
Het blijft nog steeds bnw geneuzel, maar omdat 95% van dit topic erin meegaat incl wat mods, is het blijkbaar in orde.

Vind het weer genoeg geweest :W
pi_171325178
De vonken vliegen inmiddels van de Duits-Amerikaanse relatie af:
https://www.theguardian.c(...)est?CMP=share_btn_tw

Merkel is nu duidelijk bezig om noodgedwongen de handschoen van de positie van leider van het vrije Westen in het tijdperk Trump definitief op te pakken, ondertussen is Donald druk met boos twitteren op basis van foutieve aannames. Het verschil tussen een populist en een ware democraat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dit serieus? Er is 0,0 bewijs voor dat Rusland daarachter zat. :D
Wel intussen al heel erg veel toevalligheden mbt Seth Rich. Maar, dat zijn maar toevalligheden. Heel veel toevalligheden.

Kom op man. Dat Seth Rich gezeik is inmiddels zo achterhaald als een cassetterecorder. Zijn familie, de autoriteiten en zelfs Fox erkennen dat het van A tot Z uit de duim gezogen is. Als je het daar in een discussie nog van moet hebben als Trump-verdediger is het wel heel triest gesteld. :')
pi_171325250
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dit serieus? Er is 0,0 bewijs voor dat Rusland daarachter zat. :D

Nou, ik zou zeggen, bel het Congres en de Senaat en leg ze even uit dat de inlichtingen die ze van de CIA / FBI hebben ontvangen niet klopten.

quote:
Wel intussen al heel erg veel toevalligheden mbt Seth Rich. Maar, dat zijn maar toevalligheden. Heel veel toevalligheden.
Oh, Seth, die had ik al een tijdje gemist. Kwam jij laatst niet heel triomfantelijk het verhaal van Fox News daarover posten, dat dit het échte nieuws was? Al meegekregen dat ze dat stuk inmiddels weer ingetrokken hebben?

quote:
Contact is dan ook zwaar illegaal en Rusland is evil. Welkom in de jaren 50-80.
Hangt van het contact af, natuurlijk. Belangrijker is dat het door Sessions en Flynn verzwegen is, daarom zijn ze respectievelijk van het onderzoek gehaald / ontslagen.

quote:
Maar nog steeds geen enkel bewijs voor inmenging van Rusland in de verkiezingen.
Nou ja, als ze de DNC dus gehackt hebben is dat wel een poging om de verkiezingen te beïnvloeden natuurlijk. In hoeverre dat gelukt is, dat is de vraag.

quote:
Het blijft nog steeds bnw geneuzel, maar omdat 95% van dit topic erin meegaat incl wat mods, is het blijkbaar in orde.

Vind het weer genoeg geweest :W
Inderdaad, dit is BNW en Seth Rich is het echte verhaal. Helemaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 13:59:28 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171325259
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:54 schreef Refragmental het volgende:

veel toevalligheden mbt Seth Rich. M
En die pizzatent! Weet je nog? Die pizzatent met al die pedofielen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:01:25 #105
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171325309
FAST AND FURIOUS OBAMA waar is z'n geboortecertificaat???
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:02:00 #106
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171325324
Ik vind Trump zo slecht nog niet. Maar z'n aanhangers hier en elders op internet zijn zo ongelofelijk debiel.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 14:05:33 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171325407
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik vind Trump zo slecht nog niet.
Hoezo? Hij krijgt niets voor elkaar, en als hij zijn zin niet krijgt begint hij te gillen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 14:07:53 #108
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171325450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

En die pizzatent! Weet je nog? Die pizzatent met al die pedofielen.
Pedofielen in de kelder. Gebouw heeft geen kelder. Maar goed, feiten doen er niet toe, het staat online op de site die mijn haat tegen anderen aanwakkert dus het moet waar zijn. Toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 14:08:34 #109
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171325462
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo? Hij krijgt niets voor elkaar, en als hij zijn zin niet krijgt begint hij te gillen.
Hij vertegenwoordigd zijn aanhang dus perfect, zou je zeggen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171325464
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:55 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Zijn familie,
Wat zegt zijn familie? En dan zonder de door de DNC toegewezen zelfverklaarde woordvoerder van de familie aan te halen aub.
pi_171325566
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat zegt zijn familie? En dan zonder de door de DNC toegewezen zelfverklaarde woordvoerder van de familie aan te halen aub.
Nou, hier zijn broer bijvoorbeeld. Hier Fox zelf. Hier de detective zelf.

Kan je nu alsjeblieft ophouden met doen alsof dit geen BNW-materiaal is?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171325567
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat zegt zijn familie? En dan zonder de door de DNC toegewezen zelfverklaarde woordvoerder van de familie aan te halen aub.
Triest dit. Het gaat wel over de ouders van een vermoorde zoon.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 14:18:53 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171325682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Pedofielen in de kelder. Gebouw heeft geen kelder. Maar goed, feiten doen er niet toe, het staat online op de site die mijn haat tegen anderen aanwakkert dus het moet waar zijn. Toch?
Lijkt me wel. En waar is het bewijs dat er geen kelder is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171325701
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, hier zijn broer bijvoorbeeld. Hier Fox zelf. Hier de detective zelf.

Kan je nu alsjeblieft ophouden met doen alsof dit geen BNW-materiaal is?
Zijn broer?
Oh ik zie het al "according to CNN", zoals gewoonlijk weer indirecte zooi zonder rechtstreeks bij de bron te komen. _O-

Maar dit is inderdaad evenveel bnw als dat hele rusland hack en inmenging verhaal.
Voor beiden is op dit moment evenveel bewijs, maar 1 verhaal lijkt hier maar aan te slaan, vreemd is dat hé?

Anyway, ik vind het weer goed geweest,
Altijd dezelfde mensen, altijd hetzelfde verhaal.
We zullen zien. :W
pi_171325825
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn broer?
Oh ik zie het al "according to CNN", zoals gewoonlijk weer indirecte zooi zonder rechtstreeks bij de bron te komen. _O-
Nou ja, ze hebben die brief naar CNN gestuurd en ze citeren er daar ook rechtstreeks uit. Dat lijkt me vrij 'rechtstreeks bij de bron komen', maar goed, jij gelooft uiteraard niet dat die brief bestaat tenzij je hem zelf in handen hebt.

Tevens, Fox News heeft het verhaal teruggetrokken en de detective zelf geeft aan dat hij die claims nooit gemaakt heeft, wat blijft er dan nog over?

quote:
Maar dit is inderdaad evenveel bnw als dat hele rusland hack en inmenging verhaal.
Voor beiden is op dit moment evenveel bewijs, maar 1 verhaal lijkt hier maar aan te slaan, vreemd is dat hé?

Anyway, ik vind het weer goed geweest,
Altijd dezelfde mensen, altijd hetzelfde verhaal.
We zullen zien. :W
Het moment dat er een congressioneel onderzoek komt naar Seth Rich en de chef van de FBI zegt dat Seth Rich toch echt vermoord is door de DNC ga ik dat net zo serieus nemen als het Rusland-onderzoek hoor, geen paniek.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ludachrist op 30-05-2017 14:30:01 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:26:17 #116
192592 SureD1
------------------------------
pi_171325872
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:33 schreef Szura het volgende:

[..]

Z'n communicatiedirecteur houdt er wel mee op. Na 3 maanden.

So much winning.
Moet Spicey er dat weer bij gaan doen?
pi_171325916
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou ja, ze hebben die brief naar CNN gestuurd en ze citeren er daar ook rechtstreeks uit. Dat lijkt me vrij 'rechtstreeks bij de bron komen', maar goed, jij gelooft uiteraard niet dat die brief bestaat tenzij je hem zelf in handen hebt.

[..]

Het moment dat er een congressioneel onderzoek komt naar Seth Rich en de chef van de FBI zegt dat Seth Rich toch echt vermoord is door de DNC ga ik dat net zo serieus nemen als het Rusland-onderzoek hoor, geen paniek.
Het uitschot dat bereid is om over lijken te gaan om maar in het eigen gelijk te blijven geloven verdient geen reactie man.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 14:29:21 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171325948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zijn broer?
Oh ik zie het al "according to CNN", zoals gewoonlijk weer indirecte zooi zonder rechtstreeks bij de bron te komen. _O-

Maar dit is inderdaad evenveel bnw als dat hele rusland hack en inmenging verhaal.
Voor beiden is op dit moment evenveel bewijs, maar 1 verhaal lijkt hier maar aan te slaan, vreemd is dat hé?

Anyway, ik vind het weer goed geweest,
Altijd dezelfde mensen, altijd hetzelfde verhaal.
We zullen zien. :W
Maar dat Pizzagate, waarom is dat nu ineens in de doofpot gegaan? Ik hoor de Trumpanzees daar nooit meer over, terwijl er toch echt niemand veroordeeld is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:31:11 #119
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171325996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:27 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het uitschot dat bereid is om over lijken te gaan om maar in het eigen gelijk te blijven geloven verdient geen reactie man.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_171326547
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:31 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

quote:
Het uitschot Degenen die bereid zijn om over lijken te gaan om maar in het eigen gelijk te blijven geloven de Waarheid te zien verdient geen reactie man.
:W
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 14:51:56 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171326580
http://www.politico.com/s(...)what-to-watch-238923

Deze had ik gemist wegens zuipen op een terrasje. Nu wil Trump weer méér geld aan de gezondheidszorg uitgeven. En tegelijkertijd ook minder natuurlijk.

quote:
What happens on health care now that Trump called for 'more' spending?

Trump still needs to get his health care reform through the Senate — no easy feat. The president took to Twitter with a rather surprising declaration on Sunday night: ”I suggest that we add more dollars to Healthcare and make it the best anywhere. ObamaCare is dead - the Republicans will do much better!”

But his plan, the American Health Care Act, would vastly reduce government spending on health care. In fact, that’s part of the goal.

And the declaration on Twitter is just the latest head-scratching comment on health care from the president. Trump’s in early May caused mild alarm when he pronounced that Australia’s healthcare system, which provides universal coverage, is superior to the U.S. system. The AHCA, however, would leave 23 million more Americans without health insurance, according to the non-partisan Congressional Budget Office.

While lawmakers have learned to largely dismiss Trump’s musings about legislation on Twitter, such statements are going to make Senate Majority Leader Mitch McConnell’s job that much more difficult, and the White House will likely be pressed to address the discrepancy.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:09:01 #122
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171326987
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:55 schreef westwoodblvd het volgende:
De vonken vliegen inmiddels van de Duits-Amerikaanse relatie af:
https://www.theguardian.c(...)est?CMP=share_btn_tw

Merkel is nu duidelijk bezig om noodgedwongen de handschoen van de positie van leider van het vrije Westen in het tijdperk Trump definitief op te pakken
Haha, Merkel als leider van het Westen. :') Ga weg man. Dat zou ze wel willen!

Zolang de USA nog 50% van het budget van de NAVO betaalt is Merkel de leider van JACK SHIT. Wie betaalt, bepaalt.
pi_171327016
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Haha, Merkel als leider van het Westen. :') Ga weg man. Dat zou ze wel willen!

Zolang de USA nog 50% van het budget van de NAVO betaalt is Merkel de leider van JACK SHIT. Wie betaalt, bepaalt.


22%.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:11:15 #124
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171327018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Wie betaalt, bepaalt.
Dan is Merkel dus wel de baas van de EU, knulletje.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:11:39 #125
33189 RM-rf
1/998001
pi_171327025
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:55 schreef westwoodblvd het volgende:

Merkel is nu duidelijk bezig om noodgedwongen de handschoen van de positie van leider van het vrije Westen in het tijdperk Trump definitief op te pakken,
nuja, dat is ook een beetje overdreven...

Merkel is een duitse politica en beschermt vooral duitse belangen... (en heeft haar blik op de Bundesverkiezingen komende september).
In dit geval het grote Duitse handelsoverschot dat grotendeels komt door de relatief lage euro, waardoor duitse export goedkoop is.
en de belangen van duitse bedrijven in amerika (die overigens juist grote leveranciers van werkgelegenheid zijn en waar amerika eerder niet goed zonder kan)

Zou bv een Duitse Mark of Noord-Euro bestaan zou deze veel duurder zijn en het duitse (en nederlandse) handelsoverschot ook snel weer deels verdwijnen tegen die koersverhouding...
Andersom betalen nu de zuid-europese landen met een voor hen juist te dure munt, voor de verdere economische groei en handelsbalansen van noord-europese landen.

Als Trump het slim zou spelen zou hij volgens mij redelijk makkelijk een wig tussen de verschillende nationale europese belangen kunnen drijven (die behoorlijk uiteen lopen), maar Trumps handelen lijkt nu juist een beetje contra-productief te zijn, omdat hij de europeanen eerder bij elkaar duwt...

Tevens heeft Amerika vermoedelijk eerder fiks te verliezen als ze een handelsoorlog specifiek met duitsland gaan voeren (het zou een waarschuwing moeten zijn dat vorig jaar al Amerika terugviel als grootste handelspartner van duitsland naar de derde plek, China en Frankrijk haalden amerika al duidelijk in qua handelsvolume)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:12:57 #126
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171327043
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

22%.
Reality has a liberal bias!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:19:51 #127
323401 Kijkertje
met filter
pi_171327155
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:27 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het uitschot dat bereid is om over lijken te gaan om maar in het eigen gelijk te blijven geloven verdient geen reactie man.
Of misschien is hij gewoon eenzaam ;(

Conspiracy Theorists May Really Just Be Lonely
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 15:46:13 #128
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171327701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dat Pizzagate, waarom is dat nu ineens in de doofpot gegaan? Ik hoor de Trumpanzees daar nooit meer over, terwijl er toch echt niemand veroordeeld is.
Er is wel iemand veroordeeld, de Amerikaanse Refragmental die zelf op onderzoek ging met een AR-15 en kogels afvuurde :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:57:31 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171327964
wat me opvalt is dat de hele trump trein chaos er iig voor zorgt dat dom populistisch rechts een beetje wordt weggedrukt in europa en weer plaats maakt voor zinnigheid ... de rechtse luitjes zullen hier vast erg blij met hem zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171328062
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:57 schreef Re het volgende:
wat me opvalt is dat de hele trump trein chaos er iig voor zorgt dat dom populistisch rechts een beetje wordt weggedrukt in europa en weer plaats maakt voor zinnigheid ... de rechtse luitjes zullen hier vast erg blij met hem zijn
Europese lente waarvan je wist dat die zou komen toch?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:03:48 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171328108
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Europese lente waarvan je wist dat die zou komen toch?
het is best lekker vertoeven in een stabiele omgeving O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171328165
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:03 schreef Re het volgende:

[..]

het is best lekker vertoeven in een stabiele omgeving O+
Stukken beter dan Elzies' gewenste bijltjesdag ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171328265
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou ja, ze hebben die brief naar CNN gestuurd en ze citeren er daar ook rechtstreeks uit. Dat lijkt me vrij 'rechtstreeks bij de bron komen', maar goed, jij gelooft uiteraard niet dat die brief bestaat tenzij je hem zelf in handen hebt.

Tevens, Fox News heeft het verhaal teruggetrokken en de detective zelf geeft aan dat hij die claims nooit gemaakt heeft, wat blijft er dan nog over?

[..]

Het moment dat er een congressioneel onderzoek komt naar Seth Rich en de chef van de FBI zegt dat Seth Rich toch echt vermoord is door de DNC ga ik dat net zo serieus nemen als het Rusland-onderzoek hoor, geen paniek.
Seth Rich is gewoon beroofd. van zijn leven, want verder had hij alles nog op zijn lichaam; zijn horloge, zijn iPhone, zijn geld, pasjes etc, Hij is niet vermoord hoor, omdat hij info naar wikileaks heeft gelekt }:| Gewoon berooft.

En Rusland had invloed op de verkiezingsuitslag niet de gelekte podesta emails van Wikileaks.

Waarom zou Sean Hannity een verhaal terugtrekken, wat hij serieus gebracht had?

Sean Hannity weidde meerdere afleveringen van zijn tv en radio shows om in het koortsige moeras te duiken en met een breed ontmaskerde speculatie te komen dat Seth Rich vermoordt zou zijn afgelopen zomer door democraten als vergelding voor het lekken van DNC mails naar wikileaks.

En nu is het ineens zo dat deze mails waren gehackt en verspreid door de Russische veiligheidsdienst om de verkiezingsuitslag te hebben beïnvloedt?

ik geloof er niets van :W
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 16:11:05 #134
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171328269
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Stukken beter dan Elzies' gewenste bijltjesdag ja.
Waar is Elzies trouwens?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171328312
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:10 schreef Eficaz het volgende:
ik geloof er niets van :W
Dat verbaast niemand, maar daar hoef je mij verder niet mee lastig te vallen. Bespreek het bijvoorbeeld hier.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 16:14:51 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171328367
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:57 schreef Re het volgende:
wat me opvalt is dat de hele trump trein chaos er iig voor zorgt dat dom populistisch rechts een beetje wordt weggedrukt in europa en weer plaats maakt voor zinnigheid ... de rechtse luitjes zullen hier vast erg blij met hem zijn
Klopt. Ik hoor Wilders bijvoorbeeld ook geen hosanna meer roepen over Trump. Terwijl hij hem toch echt zag als een groot voorbeeld. Een leider zoals Wilders zelf ook had willen zijn.

Maar hij zegt tegenwoordig weinig meer over Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 16:15:56 #137
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171328404
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:10 schreef Eficaz het volgende:

niet de gelekte podesta emails van Wikileaks.

En die Pizzalink stond in die mails!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:18:41 #138
240037 Maxerazzi
c'est ça
pi_171328478
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Europese lente waarvan je wist dat die zou komen toch?
Arnold Karskens was gewoon een jaartje te vroeg. En hij miste nog wat andere details, maar ach.
pi_171329083
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waar is Elzies trouwens?
Ik gok dat zijn proefverlof is ingetrokken.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 17:36:30 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171330092
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 12:40:36 We have a MASSIVE trade deficit with Germany, plus they pay FAR LESS than they should on NATO & military. Very bad for U.S. This will change reageer retweet
Hij houdt er ook niet mee op ofzo.
1. Snapt nog steeds niet hoe de NAVO/de 2%-afspraak werkt (en per wanneer die gerealiseerd moet zijn);
2. Snapt nog steeds niet dat hij geen handelsverdrag kan sluiten met Duitsland, maar bij de EU moet zijn.

|:( |:( |:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171330160
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:43 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik gok dat zijn proefverlof is ingetrokken.
Tja als iemand het kan weten ben jij dat lijkt mij?

Ik zou niet eens weten wat het is.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 17:42:10 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171330175
Om het er maar niet over te hebben dat dat inhoudsloos geblaat en gedreig op Twitter niet de manier is om iets te bereiken. Ook niet als de NAVO/de 2%-afspraak wel zo zou werken als hij denkt en als hij wel een handelsverdrag met Duitsland zou kunnen afsluiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 30-05-2017 18:02:52 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171330205
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Om het er maar niet over te hebben dat dat inhoudsloos geblaat en gedreig op Twitter niet de manier is o. Iets te bereiken. Ook niet als de NAVO/de 2%-afspraak wel zo zou werken las hij denkt en las hij wel een handelsverdrag met Duitsland zou kunnen afsluiten.
Merkel heeft het hem toch al 11 keer geprobeerd uit te leggen. Die man is gewoon te dom om te poepen. Uit het artikel kun je herleiden dat hij het de 11e keer wel leek te begrijpen, maar dat is hij inmiddels al weer vergeten, getuigende de tweet.

quote:
"Ten times Trump asked [German chancellor Angela Merkel] if he could negotiate a trade deal with Germany. Every time she replied, 'You can't do a trade deal with Germany, only the EU,'" the official said.

They continued: "On the eleventh refusal, Trump finally got the message, 'Oh, we'll do a deal with Europe then.'"

Merkel reportedly told her cabinet members that Trump had "very basic misunderstandings" on the "fundamentals" of the EU and trade.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
pi_171330252
Hij probeert dus een door Europeanen zelf bedachte afspraak met dwang ten uitvoer te laten brengen.

Het is net als wanneer ik een kamer van jou huur in jouw huis, jij betaalt 600/maand vaste lasten, ik alleen maar 100 euro. Op een gegeven dag krijg ik het gevoel dat ik te weinig meebetaal dus ik zeg volledig uit mezelf dat ik 200/maand zou moeten betalen en vervolgens ga je mij vanaf dat moment onophoudelijk afzeiken dat ik nog niet 200 p/m betaal en dat ik daartoe ben verplicht. Terwijl de afspraak niet met jou was maar met mijzelf.

Zoiets?
pi_171330281
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:46 schreef Hdero het volgende:
Hij probeert dus een door Europeanen zelf bedachte afspraak met dwang ten uitvoer te laten brengen.

Het is net als wanneer ik een kamer van jou huur in jouw huis, jij betaalt 600/maand vaste lasten, ik alleen maar 100 euro. Op een gegeven dag krijg ik het gevoel dat ik te weinig meebetaal dus ik zeg volledig uit mezelf dat ik 200/maand zou moeten betalen en vervolgens ga je mij vanaf dat moment onophoudelijk afzeiken dat ik nog niet 200 p/m betaal en dat ik daartoe ben verplicht. Terwijl de afspraak niet met jou was maar met mijzelf.

Zoiets?
Mondelinge afspraak is bindend.
pi_171330320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:47 schreef john2406 het volgende:

[..]

Mondelinge afspraak is bindend.
Maar hoe zit dat dan met de NATO afspraak? Dat was toch schriftelijk? Nog meer bindend lijkt mij.
pi_171330339
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:50 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar hoe zit dat dan met de NATO afspraak? Dat was toch schriftelijk? Nog meer bindend lijkt mij.
Als er achteraf een afspraak is mondeling of schriftelijk is die toch bindend.

Moeten ze maar hun muil dichthouden!
  dinsdag 30 mei 2017 @ 17:51:50 #148
323401 Kijkertje
met filter
pi_171330341
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:46 schreef Hdero het volgende:
Hij probeert dus een door Europeanen zelf bedachte afspraak met dwang ten uitvoer te laten brengen.

Het is net als wanneer ik een kamer van jou huur in jouw huis, jij betaalt 600/maand vaste lasten, ik alleen maar 100 euro. Op een gegeven dag krijg ik het gevoel dat ik te weinig meebetaal dus ik zeg volledig uit mezelf dat ik 200/maand zou moeten betalen en vervolgens ga je mij vanaf dat moment onophoudelijk afzeiken dat ik nog niet 200 p/m betaal en dat ik daartoe ben verplicht. Terwijl de afspraak niet met jou was maar met mijzelf.

Zoiets?
Niet echt want het huis is helemaal niet van Whiskers :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 17:53:52 #149
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171330378
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

1. Snapt nog steeds niet hoe de NAVO/de 2%-afspraak werkt (en per wanneer die gerealiseerd moet zijn);
2. Snapt nog steeds niet dat hij geen handelsverdrag kan sluiten met Duitsland, maar bij de EU moet zijn.

|:( |:( |:(
En snapt nog steeds niet dat Duitse autobedrijven een miljoen auto's per jaar in de VS maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171330411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En snapt nog steeds niet dat Duitse autobedrijven een miljoen auto's per jaar in de VS maken.
En dat doen ze omdat ze barmhartig zijn!
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 17:56:17 #151
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171330415
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:50 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar hoe zit dat dan met de NATO afspraak? Dat was toch schriftelijk? Nog meer bindend lijkt mij.
Ten eerste is het een toezegging van de lidstaten en nee, dat is niet bindend, en ten tweede hoeven lidstaten pas in 2024 hun budget op 2% te hebben volgens die intentie verklaring.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171330418
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als er achteraf een afspraak is mondeling of schriftelijk is die toch bindend.

Moeten ze maar hun muil dichthouden!
Maar één ding moet je ze nageven en dat is dat ze de tekst sluw hebben geformuleerd. Ipv een concrete betalingsbelofte te doen hebben ze gezegd dat ernaartoe werken op zich volstaat.

Oftewel ik zeg niet tegen jou dat ik daadwerkelijk 200 p/m betaal maar alleen dat ik evt zulk geld vrij zal proberen te maken. En beloven om geld voor iets vrij te maken is niet hetzelfde als zeggen dat ik daadwerkelijk het geld aan jou overmaak.
pi_171330447
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:56 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar één ding moet je ze nageven en dat is dat ze de tekst sluw hebben geformuleerd. Ipv een concrete betalingsbelofte te doen hebben ze gezegd dat ernaartoe werken op zich volstaat.

Oftewel ik zeg niet tegen jou dat ik daadwerkelijk 200 p/m betaal maar alleen dat ik evt zulk geld vrij zal proberen te maken. En beloven om geld voor iets vrij te maken is niet hetzelfde als zeggen dat ik daadwerkelijk het geld aan jou overmaak.
100% eens!

Maar dan nog houdt men zijn muil is men goedkoper uit, tenzij het was ergens voor.
Een zoethoudertje?
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 17:58:43 #154
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171330451
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:56 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar één ding moet je ze nageven en dat is dat ze de tekst sluw hebben geformuleerd. Ipv een concrete betalingsbelofte te doen hebben ze gezegd dat ernaartoe werken op zich volstaat.

Oftewel ik zeg niet tegen jou dat ik daadwerkelijk 200 p/m betaal maar alleen dat ik evt zulk geld vrij zal proberen te maken. En beloven om geld voor iets vrij te maken is niet hetzelfde als zeggen dat ik daadwerkelijk het geld aan jou overmaak.
Ja, duh, niemand gaat zich vastleggen om een percentage van hun budget uit te geven aan iets waar hun burgers het mischien helemaal niet mee eens zijn. Als de overgrote meerderheid van de Nederlanders zegt "Wij zien liever 1% en meer naar (noem eens wat) zorg of belastingverlaging" dan zal de NL regering niet gaan roepen "Maar het moet van Trump"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171330469
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ten eerste is het een toezegging van de lidstaten en nee, dat is niet bindend, en ten tweede hoeven lidstaten pas in 2024 hun budget op 2% te hebben volgens die intentie verklaring.
Dus er is een soort van tussenpersoon. Ipv Whiskers wiens huis het is zelf een belofte te doen van 200 p/m ik zeg tegen mijn begeleider dat ik zulk geld weg zal proberen te leggen. Jij als begeleider echter doet geen enkele belofte aan Whiskers, maar ze komt wel achter dat zulke taal was gebezigd. Vervolgens zeikt ze mij, de huurder, constant af omdat ik geen 200 p/m betaal.

Zoiets?
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 18:01:25 #156
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171330491
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:00 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dus er is een soort van tussenpersoon. Ipv Whiskers wiens huis het is zelf een belofte te doen van 200 p/m ik zeg tegen mijn begeleider dat ik zulk geld weg zal proberen te leggen. Jij als begeleider echter doet geen enkele belofte aan Whiskers, maar ze komt wel achter dat zulke taal was gebezigd. Vervolgens zeikt ze mij, de huurder, constant af omdat ik geen 200 p/m betaal.

Zoiets?
Huh? Nee, niet zoiets, ik weet niet waar je het nu over hebt maar je voorbeeld slaat helemaal nergens op.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:03:38 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171330526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:43 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Merkel heeft het hem toch al 11 keer geprobeerd uit te leggen. Die man is gewoon te dom om te poepen. Uit het artikel kun je herleiden dat hij het de 11e keer wel leek te begrijpen, maar dat is hij inmiddels al weer vergeten, getuigende de tweet.

[..]

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Ik weet het, mede daarom ook de |:( |:( |:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171330537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Huh? Nee, niet zoiets, ik weet niet waar je het nu over hebt maar je voorbeeld slaat helemaal nergens op.
Wat is zo moeilijk aan dat voorbeeld? Ik probeer de zaken te relativeren. De relatie tussen Trump en EU-bondegenoten is misschien iets als huurder/verhuurder toch?
pi_171330556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:43 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Merkel heeft het hem toch al 11 keer geprobeerd uit te leggen. Die man is gewoon te dom om te poepen. Uit het artikel kun je herleiden dat hij het de 11e keer wel leek te begrijpen, maar dat is hij inmiddels al weer vergeten, getuigende de tweet.

[..]

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Het is een wetenschappelijk bewezen feit dat het menselijke brein achteruitgaat met ouderdom en na een bepaald aantal jaren, dingen niet meer of niet meer zo snel kan leren. Toch?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:06:12 #160
323401 Kijkertje
met filter
pi_171330557
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:00 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dus er is een soort van tussenpersoon. Ipv Whiskers wiens huis het is zelf een belofte te doen van 200 p/m ik zeg tegen mijn begeleider dat ik zulk geld weg zal proberen te leggen. Jij als begeleider echter doet geen enkele belofte aan Whiskers, maar ze komt wel achter dat zulke taal was gebezigd. Vervolgens zeikt ze mij, de huurder, constant af omdat ik geen 200 p/m betaal.

Zoiets?
Nee het gaat helemaal niet over de huur maar meer over hoeveel de verschillende bewoners (in jouw voorbeeld) bereid zijn uit geven om hun huis te verdedigen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:06:23 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171330560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En snapt nog steeds niet dat Duitse autobedrijven een miljoen auto's per jaar in de VS maken.
Jobs, jobs, jobs!
:P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 18:07:05 #162
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171330571
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:04 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat is zo moeilijk aan dat voorbeeld? Ik probeer de zaken te relativeren. De relatie tussen Trump en EU-bondegenoten is misschien iets als huurder/verhuurder toch?
Nee, dat is het niet. NAVO is een vrijwillige club waar alle leden een gelijke stem hebben, Trump is de baas niet van de NAVO en al helemaal niet de eigenaar en als dit nog even zo doorgaat dan is er geen NAVO meer. Wat op zich niet problematisch is in de huidige situatie.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171330653
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:06 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het is een wetenschappelijk bewezen feit dat het menselijke brein achteruitgaat met ouderdom en na een bepaald aantal jaren, dingen niet meer of niet meer zo snel kan leren. Toch?
Naar mijn mening zijn een basisbegrip van de Europese Unie en een basisbegrip van de wijze waarop een douaneunie de mogelijkheden tot het sluiten van een handelsverdrag beïnvloedt geen dingen die een president van de Verenigde Staten nog zou moeten 'leren'. Het is verdomme geen snuffelstage.
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 18:15:16 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171330704
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee het gaat helemaal niet over de huur maar meer over hoeveel de verschillende bewoners (in jouw voorbeeld) bereid zijn uit geven om hun huis te verdedigen.
En een van de bewoners speelt een zelfverklaarde politieman die vrijwillig zelf een groot deel van zijn salaris daaraan uitgeeft, en nu ineens gaat mekkeren dat de anderen dat niet doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:18:08 #165
323401 Kijkertje
met filter
pi_171330773
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

En een van de bewoners speelt een zelfverklaarde politieman die vrijwillig zelf een groot deel van zijn salaris daaraan uitgeeft, en nu ineens gaat mekkeren dat de anderen dat niet doen.
Ja zoiets dus wel... _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:19:12 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171330792
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:04 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wat is zo moeilijk aan dat voorbeeld? Ik probeer de zaken te relativeren. De relatie tussen Trump en EU-bondegenoten is misschien iets als huurder/verhuurder toch?
Nee, hoe kom je bij die onzin? Trump/de VS is niet "de verhuurder " cq de eigenaar van de NAVO. Alle lidstaten zijn gelijkwaardig.
En de 2%-afspraak is een intentie voor 2024. Zo ver zijn we nog lang niet.
Het is dus eerder dat er binnen een vriendenclubje iemand zeer voorbarig begint te jammeren dat nog niet iedereen zijn/haar clubtrui volledig versierd heeft tbv het 50-jarig jubileum. Terwijl betreffend jubilieum pas in 2024 plaasvindt. En de jammeraar zijn clubtrui vrijwillig al lang versierd heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Whiskers2009 op 30-05-2017 18:25:33 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171330796
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

En een van de bewoners speelt een zelfverklaarde politieman die vrijwillig zelf een groot deel van zijn salaris daaraan uitgeeft, en nu ineens gaat mekkeren dat de anderen dat niet doen.
Het is sowieso een analogie van het niveau likmevestje naar mijn mening. De 2%-norm is geen huurbetaling in de zin dat het je toegang verschaft tot het bondgenootschap.
pi_171330830
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Naar mijn mening zijn een basisbegrip van de Europese Unie en een basisbegrip van de wijze waarop een douaneunie de mogelijkheden tot het sluiten van een handelsverdrag beïnvloedt geen dingen die een president van de Verenigde Staten nog zou moeten 'leren'. Het is verdomme geen snuffelstage.
Hij was nooit in zjn leven politicus en ineens kreeg hij het hoogste ambt. Hij was zijn hele leven lang bedrijfsleider.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:21:35 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171330850
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

En een van de bewoners speelt een zelfverklaarde politieman die vrijwillig zelf een groot deel van zijn salaris daaraan uitgeeft, en nu ineens gaat mekkeren dat de anderen dat niet doen.
Dat lijkt er meer op ja ^O^
Ontbreekt nog eea over die 2%-afspraak, maar benadert de werkelijkheid aardig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171330867
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

En een van de bewoners speelt een zelfverklaarde politieman die vrijwillig zelf een groot deel van zijn salaris daaraan uitgeeft, en nu ineens gaat mekkeren dat de anderen dat niet doen.
Wel is het de bewoner aan de overkant van het buitenzwembad van het erf. :P
pi_171330870
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij was nooit in zjn leven politicus en ineens kreeg hij het hoogste ambt. Hij was zijn hele leven lang bedrijfsleider.
Ja nou. Als je één 's werelds belangrijkste banen gaat vervullen mag je, net zoals bij elke andere baan, wel wat professionaliteit verwachten, potverdrie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171330898
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij was nooit in zjn leven politicus en ineens kreeg hij het hoogste ambt. Hij was zijn hele leven lang bedrijfsleider.
Dit is dan ook een van de werkelijk eindeloze lijst van redenen waarom hij fundamenteel incapabel is voor deze functie.

Daar komt bij dat het geen excuus is. Hij heeft twee maanden de tijd gehad sinds het moment dat hij tot president werd gekozen om zich in te lezen in dit soort basale materie.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:23:54 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171330907
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij was nooit in zjn leven politicus en ineens kreeg hij het hoogste ambt. Hij was zijn hele leven lang bedrijfsleider.
Ja en? Zo moeilijk is het allemaal niet...

Alhoewel, als ik de posts van sommigen hier mag geloven :X

En als je het niet weet laat je je briefen en lees je je in. Potdorie zeg...
Of je bent zo slim niet eens te proberen om president te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Whiskers2009 op 30-05-2017 18:33:53 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:29:43 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171331034
Wie had het over William LeGate en dat hij zijn Twitter-account verwijderd had?

En andere twitteraar zegt er dit over: https://mobile.twitter.co(...)s/869563726361382912
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 18:29:54 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171331038
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij was nooit in zjn leven politicus en ineens kreeg hij het hoogste ambt. Hij was zijn hele leven lang bedrijfsleider.
Heeft iemand hem verplicht president te worden? Nee toch? Nou dan!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 18:34:27 #176
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171331140
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij was nooit in zjn leven politicus en ineens kreeg hij het hoogste ambt. Hij was zijn hele leven lang bedrijfsleider.
Dus? Obama kon op een stuk minder ervaring bogen en had er geen moeite mee om nieuwe informatie tot zich te nemen. Dat Trump ongeschikt is is zijn probleem en dat van de VS, dat hij daarnaast niet bereid is om te leren en naar anderen te luisteren maakt het probleem alleen maar groter.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:35:26 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171331163
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Heeft iemand hem verplicht president te worden? Nee toch? Nou dan!
En hij kreeg het "hoogste ambt" nu ook niet direct op een presenteerblaadje aangeboden. Hij heeft er toch minimaal 18 maanden iets voor moeten doen.

Hij wilde het kennelijk zelf. Zorg dan ook voor dossierkennis. Laat je briefen, lees je in, neem iets van anderen aan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:36:54 #178
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171331198
Dit soort informatie over de EU en de Nato is gewoon iets wat middelbare scholieren hier op school leren. Er is geen enkel excuus voor de onwetendheid van Trump.
Maar helaas, hij is zelfs trots op zijn onwetendheid :N
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:37:47 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171331220
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:36 schreef livelink het volgende:
Dit soort informatie over de EU en de Nato is gewoon iets wat middelbare scholieren hier op school leren. Er is geen enkel excuus voor de onwetendheid van Trump.
Maar helaas, hij is zelfs trots op zijn onwetendheid :N
Wij noemen het NAVO :P

Maar verder heb je gelijk :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:45:29 #180
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171331412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:36 schreef livelink het volgende:
Dit soort informatie over de EU en de Nato is gewoon iets wat middelbare scholieren hier op school leren. Er is geen enkel excuus voor de onwetendheid van Trump.
Maar helaas, hij is zelfs trots op zijn onwetendheid :N
Ik denk dat het veel ernstiger is dan onwetendheid, hij weet best dat het niet klopt maar blijft het gewoon herhalen om woede en agressie op te wekken in z'n achterban. Dit is wat dictators altijd doen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator dinsdag 30 mei 2017 @ 18:46:42 #181
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171331448
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:45 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel ernstiger is dan onwetendheid, hij weet best dat het niet klopt maar blijft het gewoon herhalen om woede en agressie op te wekken in z'n achterban. Dit is wat dictators altijd doen.
En die achterban wordt met de dag kleiner, lijkt het, gezien zijn approval ratings.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:49:40 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171331523
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:45 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel ernstiger is dan onwetendheid, hij weet best dat het niet klopt maar blijft het gewoon herhalen om woede en agressie op te wekken in z'n achterban. Dit is wat dictators altijd doen.
Niet alleen dictators. Ook gewoon politici in NL. Kwartje van Kok van niet van Kok, en is wel al terggegeven. "Links" heeft de gastarbeiders niet binnengehaald maar de werkgeverspartijen (VVD en (voorloper van) CDA). PvdA "draait" niet meer dan andere partijen etc.

Leugens herhalen en herhalen en herhalen en (sommige domme) mensen gaan ze nog geloven ook.. En dan heb ik het nog niet over de (echt heel domme) mensen die het meteen geloeven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:50:29 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171331545
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:45 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel ernstiger is dan onwetendheid, hij weet best dat het niet klopt maar blijft het gewoon herhalen om woede en agressie op te wekken in z'n achterban. Dit is wat dictators altijd doen.
Dat zou kunnen, maar ik ben bang dat het in zijn geval ook echt pure onwil om nog wat te leren is. Ik geloof niet zo in die theorie dat hij eigenlijk heel slim is en dat hij heel bewust bezig is in bijvoorbeeld zijn twittergedrag. Ik denk dat hij een ongeleid projectiel is en dat vindt zijn achterban kennelijk al geweldig genoeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:05:02 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171331864
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:50 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar ik ben bang dat het in zijn geval ook echt pure onwil om nog wat te leren is. Ik geloof niet zo in die theorie dat hij eigenlijk heel slim is en dat hij heel bewust bezig is in bijvoorbeeld zijn twittergedrag. Ik denk dat hij een ongeleid projectiel is en dat vindt zijn achterban kennelijk al geweldig genoeg.
Ik geloof ook niet dat hij eigenlijk heel slim is. Maar ik twijfel in dit geval (NAVO & Duitsland) wel of hij niet slechts onwetend doet. Het is hem namelijk echt al heel vaak uitgelegd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 19:06:36 #185
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171331915
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En die achterban wordt met de dag kleiner, lijkt het, gezien zijn approval ratings.
Bijna net zo klein als zijn handen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:11:26 #186
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171332022
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En die achterban wordt met de dag kleiner, lijkt het, gezien zijn approval ratings.
Maar wel steeds agressiever en met de dag gekker - voor zover dat al mogelijk was. Nah, het gaat een hete zomer worden in de VS, ben blij dat ik er niet woon.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_171332117
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

En een van de bewoners speelt een zelfverklaarde politieman die vrijwillig zelf een groot deel van zijn salaris daaraan uitgeeft, en nu ineens gaat mekkeren dat de anderen dat niet doen.
Nou het is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk he?

Maar, hoe kan iemand zichzelf als politieman verklaren? En waarom niet ook politievrouw, al dan niet met hoofddoekje? :P
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171332131
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:45 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel ernstiger is dan onwetendheid, hij weet best dat het niet klopt maar blijft het gewoon herhalen om woede en agressie op te wekken in z'n achterban. Dit is wat dictators altijd doen.
Ik vind het ook bizar dat hij zijn vrienden schoffeert en positief over Rusland tweet.

Ben niet zo van de conspiratie-theorieën. Maar dit valt me wel op.
Make my day!
pi_171332159
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:17 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het ook bizar dat hij zijn vrienden schoffeert en positief over Rusland tweet.

Ben niet zo van de conspiratie-theorieën. Maar dit valt me wel op.
Inderdaad! Hij had beter politieman ofzo kunnen worden :(
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:24:40 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171332267
Heb ik hier nou overheen gelezen ergens? Had het wel verwacht hier...

Mike Dubke: White House communications director quits

Verder, in het hoekje Rusland-onderzoek: Congress expands Russia investigation to include Trump's personal attorney
pi_171332417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:11 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Maar wel steeds agressiever en met de dag gekker - voor zover dat al mogelijk was. Nah, het gaat een hete zomer worden in de VS, ben blij dat ik er niet woon.
Vier doldwaze jaren met Donald.
pi_171332464
en de neefjes, vergeet de drie neefjes niet!
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:38:39 #193
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171332512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heb ik hier nou overheen gelezen ergens? Had het wel verwacht hier...

Mike Dubke: White House communications director quits

Verder, in het hoekje Rusland-onderzoek: Congress expands Russia investigation to include Trump's personal attorney
Qua PR is het bij Trump al Mission Accomplished. De economie is uit de depressie, het internationale aanzien van Amerika is gegroeid, ISIS is verslagen, eindelijk goede gezondheidszorg, banen bij de vleet. Dus de PR man kan weg; ahead of schedule and under budget.
Géén kloon van tvlxd!
pi_171332607
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:38 schreef Montov het volgende:

[..]

Qua PR is het bij Trump al Mission Accomplished. De economie is uit de depressie, het internationale aanzien van Amerika is gegroeid, ISIS is verslagen, eindelijk goede gezondheidszorg, banen bij de vleet. Dus de PR man kan weg; ahead of schedule and under budget.
Misschien wishfull thinking? ;)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:54:30 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171332884
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:38 schreef Montov het volgende:

[..]

Qua PR is het bij Trump al Mission Accomplished. De economie is uit de depressie, het internationale aanzien van Amerika is gegroeid, ISIS is verslagen, eindelijk goede gezondheidszorg, banen bij de vleet. Dus de PR man kan weg; ahead of schedule and under budget.
Hij heeft ontslag genomen he? Op 18 mei al. Heeft afgesproken te blijven tot na 1e buitenlandbezoek.
:)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:34:39 #196
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171333893
quote:
quote:
Cohen confirmed to ABC News that House and Senate investigators have asked him “to provide information and testimony” about any contacts he had with people connected to the Russian government, but he said he has turned down the invitation.

“I declined the invitation to participate, as the request was poorly phrased, overly broad and not capable of being answered,” he told ABC News in an email Tuesday.

After Cohen rejected the congressional requests for cooperation, the Senate Select Intelligence Committee voted unanimously on Thursday to grant its chairman, Sen. Richard Burr of North Carolina, and ranking Democrat, Sen. Mark Warner of Virginia, blanket authority to issue subpoenas as they deem necessary.
Dus dan maar zo: House intel subpoenas Trump’s personal attorney
pi_171334188
Dus nu zit ik live te kijken naar de pers conferentie waar Spicer een lijst opnoemt van al het geweldigs wat de President heeft bereikt op zijn eerste trip.
Hoe kan het dat géen journalist dit aan de kaak stelt? tíjdens de pressco.

En al die banen die horen bij de ( amerikaanse) wapenindustrie zijn toch jobs jobs jobs die horen bij de deal met S-A?
( en ik vroeg mij af, welke oorlogsellende ons te wachten staat in het MO.)

En kan níemand, zelfs Ivanka , niet uitleggen aan de man, dat de duitse autofabrikanten in VS óok jobs jobs jobs zijn voor amerikanen.

# confused
pi_171334273
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:46 schreef AnneX het volgende:
Dus nu zit ik live te kijken naar de pers conferentie waar Spicer een lijst opnoemt van al het geweldigs wat de President heeft bereikt op zijn eerste trip.
Hoe kan het dat géen journalist dit aan de kaak stelt? tíjdens de pressco.

En al die banen die horen bij de ( amerikaanse) wapenindustrie zijn toch jobs jobs jobs die horen bij de deal met S-A?
( en ik vroeg mij af, welke oorlogsellende ons te wachten staat in het MO.)

En kan níemand, zelfs Ivanka , niet uitleggen aan de man, dat de duitse autofabrikanten in VS óok jobs jobs jobs zijn voor amerikanen.

# confused
Spicer moet dit doen om zijn baantje te beschermen

"You better make me look good Sean, or I'm going to fire you on live TV!"
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:54:09 #199
192592 SureD1
------------------------------
pi_171334390
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:46 schreef AnneX het volgende:
Dus nu zit ik live te kijken naar de pers conferentie waar Spicer een lijst opnoemt van al het geweldigs wat de President heeft bereikt op zijn eerste trip.
Hoe kan het dat géen journalist dit aan de kaak stelt? tíjdens de pressco.

En al die banen die horen bij de ( amerikaanse) wapenindustrie zijn toch jobs jobs jobs die horen bij de deal met S-A?
( en ik vroeg mij af, welke oorlogsellende ons te wachten staat in het MO.)

En kan níemand, zelfs Ivanka , niet uitleggen aan de man, dat de duitse autofabrikanten in VS óok jobs jobs jobs zijn voor amerikanen.

# confused
Sean zat weer om hulp te seinen met zijn ogen. Je ziet het diepe ongeluk in zijn ogen...
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:01:15 #200
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171334567
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:54 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Sean zat weer om hulp te seinen met zijn ogen. Je ziet het diepe ongeluk in zijn ogen...
Heb je 'Get Out' gezien?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_171334576
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:46 schreef AnneX het volgende:

En kan níemand, zelfs Ivanka , niet uitleggen aan de man, dat de duitse autofabrikanten in VS óok jobs jobs jobs zijn voor amerikanen.

# confused
Wat echt jammerlijk is dat Merkel, samen met een aantal ministers en Duitse autobedrijfsleiders, reeds in maart dit jaar met Trump, Ivanka, en co hadden vergaderd om aan hem uit te leggen hoeveel Amerikaanse vestigingen die bedrijven hebben en hoe belangrijk de Duitse industrie is voor Amerikaanse banen. Er waren zelfs medewerkers van de bedrijven (zoals Schaeffler) die kleine spreekbeurten hielden om uit te leggen wat het voor hen betekent om stage te lopen bij een Duits bedrijf of daar werkzaam te zijn.


En dan blijfg hij schofferen en beledigen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:09:50 #202
192592 SureD1
------------------------------
pi_171334828
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Heb je 'Get Out' gezien?
Nee?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:10:39 #203
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171334854
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:09 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Nee?
Get Out (2017) - IMDb

Aanrader.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:29:31 #204
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_171335406
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-05-2017 om 14:34:44 Whenever you see the words 'sources say' in the fake news media, and they don't mention names.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-05-2017 om 14:45:16 ....it is very possible that those sources don't exist but are made up by fake news writers. #FakeNews is the enemy! reageer retweet
Om dan wat later deze te gaan retweeten:

foxandfriends twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 09:40:03 Jared Kushner didn't suggest Russian communications channel in meeting, source says https://t.co/nF6bM1FEt1 reageer retweet
Die opeenvolging van dergelijke stupiditeiten is toch gewoon té opvallend, zelfs de allergrootste idioot zou zichzelf toch af en toe eens niet tegenspreken? Alsof er een team achter zit dat telkens discussieert over wat het meest genante zou kunnen zijn waarmee hij 2 dagen later kan komen aanzetten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:31:39 #205
323401 Kijkertje
met filter
pi_171335465
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-05-2017 om 14:34:44 Whenever you see the words 'sources say' in the fake news media, and they don't mention names.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-05-2017 om 14:45:16 ....it is very possible that those sources don't exist but are made up by fake news writers. #FakeNews is the enemy! reageer retweet
Om dan wat later deze te gaan retweeten:

foxandfriends twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 09:40:03 Jared Kushner didn't suggest Russian communications channel in meeting, source says https://t.co/nF6bM1FEt1 reageer retweet
Die opeenvolging van dergelijke stupiditeiten is toch gewoon té opvallend, zelfs de allergrootste idioot zou zichzelf toch af en toe eens niet tegenspreken? Alsof er een team achter zit dat telkens discussieert over wat het meest genante zou kunnen zijn waarmee hij 2 dagen later kan komen aanzetten.
Zoals de waard is...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:36:16 #206
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171335602
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-05-2017 om 14:34:44 Whenever you see the words 'sources say' in the fake news media, and they don't mention names.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-05-2017 om 14:45:16 ....it is very possible that those sources don't exist but are made up by fake news writers. #FakeNews is the enemy! reageer retweet
Om dan wat later deze te gaan retweeten:

foxandfriends twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 09:40:03 Jared Kushner didn't suggest Russian communications channel in meeting, source says https://t.co/nF6bM1FEt1 reageer retweet
Die opeenvolging van dergelijke stupiditeiten is toch gewoon té opvallend, zelfs de allergrootste idioot zou zichzelf toch af en toe eens niet tegenspreken? Alsof er een team achter zit dat telkens discussieert over wat het meest genante zou kunnen zijn waarmee hij 2 dagen later kan komen aanzetten.
Opportunisme on steroids.
Géén kloon van tvlxd!
pi_171335679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:36 schreef Montov het volgende:

[..]

Opportunisme on steroids.
Hij is toch dik en niet gespierd?
pi_171335747
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:36 schreef Montov het volgende:

[..]

Opportunisme on steroids.
Ja.
Er zijn ook altijd tweets te vinden van hem waarin hij precies het tegenovergestelde zegt.

Ik denk serieus dat hij nooit president had moeten worden.
Make my day!
  Overall beste user 2022 dinsdag 30 mei 2017 @ 21:43:27 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171335765
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:01 schreef Hdero het volgende:


En dan blijfg hij schofferen en beledigen.
En dat is het probleem. Met schelden bereikt hij niks.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:43:48 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171335776
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:39 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij is toch dik en niet gespierd?
Opportunisme on corticosteroids?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 21:56:25 #211
323401 Kijkertje
met filter
pi_171336125
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:01:37 #212
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:05:12 #213
323401 Kijkertje
met filter
pi_171336314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze hebben hem na zijn weigering gedagvaard.

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #312 Trump unites Europe
Die heb ik gemist :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171336394
Je kan het zien als een oproep tot Getuigenisaflegging. Als hij niet meedoet kan hij in theorie gearresteerd worden. In de praktijk moet Congres eerst maandenlang procederen en komt het bijna nooit zover. In het verleden hebben talrijken gedagvaarden geweigerd mee te werken en verzwegen. En in alle gevallen weggekomen want tot een arrestatie komt het bijna nooit. Als ik mij een Amerikaanse bron goed herinner.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:09:38 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171336410
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Die heb ik gemist :@
Geen problem. 't Gaat ook snel.
pi_171336607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze hebben hem na zijn weigering gedagvaard.

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #312 Trump unites Europe
Daar wordt het pleading the 5th, denk ik zo.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 22:35:29 #217
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171337118
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 22:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daar wordt het pleading the 5th, denk ik zo.
Kan, op zich. Hij kan ook niet komen en dan arrestatie voor contempt of congress riskeren. Of verrassend gewoon dingen vertellen, al dan niet gelogen... we zullen het moeten afwachten I guess. De termijn voor Flynn om stukken te overhandigen verloopt vandaag, dus ook wat dat betreft zullen we het binnenkort wel zien of en wat ze daar mee gaan doen.
pi_171337433
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 20:46 schreef AnneX het volgende:
En kan níemand, zelfs Ivanka , niet uitleggen aan de man, dat de duitse autofabrikanten in VS óok jobs jobs jobs zijn voor amerikanen.
Mijn BMW is gemaakt in South Carolina ;)
pi_171338300
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-05-2017 om 14:34:44 Whenever you see the words 'sources say' in the fake news media, and they don't mention names.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 28-05-2017 om 14:45:16 ....it is very possible that those sources don't exist but are made up by fake news writers. #FakeNews is the enemy! reageer retweet
Om dan wat later deze te gaan retweeten:

foxandfriends twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 09:40:03 Jared Kushner didn't suggest Russian communications channel in meeting, source says https://t.co/nF6bM1FEt1 reageer retweet
Die opeenvolging van dergelijke stupiditeiten is toch gewoon té opvallend, zelfs de allergrootste idioot zou zichzelf toch af en toe eens niet tegenspreken? Alsof er een team achter zit dat telkens discussieert over wat het meest genante zou kunnen zijn waarmee hij 2 dagen later kan komen aanzetten.
Valt wel mee, dit soort idioterie is ook erg Amerikaans. Jarenlang gediscussieerd met Amerikaanse creationisten bijvoorbeeld en daarbij is het ook gewoon zo dat ze drie 'tegenargumenten' opwerpen die onderling volkomen onverenigbaar zijn. Als het maar aanschopt tegen wat je niet zint lijkt daar vooral het devies. Zelf een samenhangend wereldbeeld propageren is daarbij niet van toepassing.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171338343
ReutersWorld twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 20:48:20 JUST IN: U.S. started shipping weapons to Syrian Kurdish fighters in past 24 hours - official reageer retweet
Dikke middelvinger naar Engnek Erdogan :7
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:08:22 #221
396364 Stofzuigerslang
Zo, dat is lang! Stofzuigersla
pi_171339225
Je kan je nu ook abonneren op een Trump Big League Loot box. Maandelijks voor 69 dollar.

Een t-shirt een mok en wat buttons in de eerste doos.

Al klinkt dit allemaal wel fake overigens. Weet iemand hier meer van?
pi_171339425
Drukke dagen voor McCain ....
- US is the global defender of “truth over falsehood”
- Putin gevaarlijker dan ISIS
- allies must unite against Beijing's 'bullying' tactics
- China moet N Korea stoppen (by bullying?)
- Obama had geen mandaat om het klimaat accoord van Parijs te ondertekenen.
- De VS moet Parijs accoord ondertekenen
...
quote:
McCain said the US remained the most important country on Earth, and the global defender of “truth over falsehood”.

McCain also used the speech to launch a swingeing attack on China, accusing the emerging superpower of bullying other countries, stealing intellectual property and making illegal territorial claims in the South China Sea.
https://www.theguardian.c(...)white-house-scandals

quote:
Russian President Vladimir Putin is a bigger threat to world security than the Islamic State group, US senator John McCain has told the ABC.

He said the US needed to respond to Russia with sanctions.

"We have done nothing since the election last November to respond to Vladimir Putin's attempt to change the outcome of our elections. So, way to go Vladimir. We haven't responded at all," he said.

[..]

"I'd also point out that Barack Obama made that agreement without an agreement from the Congress of the US, which then allows this President to revoke it.

"Barack Obama made a major, major commitment without consultation with the Congress of the United States."

[..]

"The key is China. China can restrain North Korean behaviour," he said.
http://www.abc.net.au/new(...)-mccain-says/8570158
done nothing since the election? Ik dacht dat Obama eind december extra sancties had ingesteld. Is McCain de heisa vergeten rond het daarop volgende telefoontje van Flynn met de Russische ambassadeur, betreffende de uitwijzing van de Russische diplomaten?
quote:
“I think that climate change is real. I think that one of the great tragedies of our lives is the Great Barrier Reef dying [and] the environmental consequences of that,” he said.

McCain said he wanted to see America remain in the Paris accord. “I would like to see us ... either accept the agreements as were made by the Obama administration or suggest modifications which would make it palatable for us and acceptable to us to join.

“If we don’t address this issue, I am very much afraid about what the world is going to look like for our children and grandchildren.”
https://www.theguardian.c(...)d-paris-climate-deal
Maar wel Trump's EPA kandidaat goedkeuren, en als je z'n stemgedrag in de senaat bekijkt: http://scorecard.lcv.org/moc/john-mccain
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171339447
Deze al voorbij gekomen?
https://twitter.com/advil/status/868960172902887425

Hij is in de war of zo.
Make my day!
pi_171339595
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:26 schreef agter het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
https://twitter.com/advil/status/868960172902887425

Hij is in de war of zo.
Mjah, de man wil Trump de weg wijzen, maar steekt zijn hand uit en loopt op Trump af alsof hij Trump een hand wil geven. George Bush kreeg nog wel eens deuren niet open en Obama struikelde nog wel eens.

Over Trump ga ik me pas echt zorgen maken als hij dingen doet die juist niet bij zijn gedrag passen.
pi_171339654
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:26 schreef agter het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
https://twitter.com/advil/status/868960172902887425

Hij is in de war of zo.
De War Room. :D
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:43:26 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171339675
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 23:24 schreef Nintex het volgende:
ReutersWorld twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 20:48:20 JUST IN: U.S. started shipping weapons to Syrian Kurdish fighters in past 24 hours - official reageer retweet
Dikke middelvinger naar Engnek Erdogan :7
Die middelvinger had Obama ook al gegeven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:45:19 #227
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171339688
https://www.google.nl/amp(...)ip-negotiations.html

He maar handelsakkoorden zijn toch bad bad bad?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 31 mei 2017 @ 00:47:57 #228
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171339712
Dit is echt fantastisch, de volgende woordvoerder die zich totaal geen raad weet met het 'beleid' van Trump.

Vraag over democratie in Iran en Saudi-Arabië , waar Trump uitgebreid werd gefêteerd terwijl in Iran dat weekend verkiezingen waren. Let vooral ook op z'n mimiek :') :D :

https://twitter.com/devirupam/status/869633605928079360
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171339942

_O_ _O_ _O_
pi_171339970
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:09 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:13:03 #231
323401 Kijkertje
met filter
pi_171339993
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 00:26 schreef agter het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
https://twitter.com/advil/status/868960172902887425

Hij is in de war of zo.
_O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 31 mei 2017 @ 01:31:05 #232
323401 Kijkertje
met filter
pi_171340166
Dit is ook zo grappig:

quote:
On Friday, The Washington Post reported that Jared Kushner sought to create a secret line of communication between Donald Trump's transition team and the Kremlin during a meeting with Russian diplomats in December.

On Saturday, national security adviser H.R. McMaster said at a news conference that he “would not be concerned” about such an arrangement and added that “we have back-channel communications with a number of countries.”

On Sunday, Homeland Security Secretary John F. Kelly told ABC News that “any channel of communications, back or otherwise, is a good thing.”

On Monday, Fox News Channel published an online article with no byline and a single unnamed source that claimed that Kushner, a senior White House adviser, did not try to set up a back channel after all.

On Tuesday morning, “Fox & Friends” co-host Brian Kilmeade posed a question to counselor to the president Kellyanne Conway: “Do you back up the Fox News report?” Conway refused. “I'm not going to get into any of that,” she said. Conway echoed McMaster and Kelly, saying that “they're not concerned” and that “back channels like this are the regular course of business.”

A short time later, Trump tweeted a link to the Fox News report that Conway had just declined to support, seemingly endorsing an alternative defense of Kushner that his administration spent three days not making.
Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 31 mei 2017 @ 02:11:12 #233
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171340468
Oops!

quote:
Men probing Ivanka Trump brands in China arrested, missing

SHANGHAI (AP) — A man investigating working conditions at a Chinese company that produces Ivanka Trump-brand shoes has been arrested and two others are missing, the arrested man’s wife and an advocacy group said Tuesday.

Hua Haifeng was accused of illegal surveillance, according to his wife, Deng Guilian, who said the police called her Tuesday afternoon. Deng said the caller told her she didn’t need to know the details, only that she would not be able to see, speak with or receive money from her husband, the family’s breadwinner.

China Labor Watch Executive Director Li Qiang said he lost contact with Hua Haifeng and the other two men, Li Zhao and Su Heng, over the weekend. By Tuesday, after dozens of unanswered calls, he had concluded: “They must be held either by the factory or the police to be unreachable.”

All three men were investigating Ganzhou Huajian International Shoe City Co.’s factory in Jiangxi province, just north of Guangdong province. Su Heng had been working undercover at the factory since April, Li said. The parent company is known as Huajian Group.

In January, Liu Shiyuan, then spokesman for the Huajian Group, told AP the company makes 10,000 to 20,000 pairs of shoes a year for Ivanka Trump’s brand — a fraction of the 20 million pairs the company produces a year. A current spokeswoman for the company, Long Shan, did not reply to questions Tuesday. “I told you I could not check until tomorrow,” she said. “If your official letter contains a stamp and signature, we can confirm whether the media is real or not.”

Li said investigators had seen Ivanka Trump-brand shoes in the factory, as well as production orders for Ivanka Trump, Marc Fisher, Nine West and Easy Spirit merchandise.

“We were unaware of the allegations and will look into them immediately,” a spokeswoman for Marc Fisher, which manufactures Ivanka Trump, Easy Spirit and its own branded shoes, said in an email. Nine West did not respond to requests for comment.

Li Zhao and Hua Haifeng were blocked from leaving mainland China for Hong Kong in April and May — something that had never happened to his colleagues before, Li said. Hua Haifeng was stopped at the border May 25 and later questioned by police, Li said. During their final phone conversation on Saturday, Hua told Li that police had asked him to stop investigating the Huajian factory — another turn of events that Li said was unprecedented.

Li said the men had documented excessive overtime, with working days sometimes stretching longer than 18 hours, and a base salary below minimum wage. They were working to confirm evidence suggesting that student interns — some of whom allegedly quit in protest — were putting in excessive hours on work unrelated to their field of study, in violation of Chinese law, Li said. The use of student workers in China is legal, but meant to be strictly regulated. Rights groups and journalists have documented widespread abuse of the system over the years.
Bron
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 02:14:59 #234
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_171340487
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:09 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
kathygriffin twitterde op woensdag 31-05-2017 om 01:54:49 I am sorry. I went too far. I was wrong. https://t.co/LBKvqf9xFB reageer retweet
^O^
2019: The Great Awakening
pi_171340545
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 02:11 schreef kladderadatsch het volgende:
Oops!

[..]

Bron
Als Aivanka en vadertje zulke aardige mensen zijn zoals ze beweren dan zullen ze vast bij de Chinezen aandringen om hem vrij te laten.
pi_171340685
Het wordt nog leuker. :')

Schulz: "Donald Trump vernietigt alle westerse waarden"



quote:
Duits kandidaat voor het bondskanselierschap Martin Schulz (SPD) heeft Amerikaans president Donald Trump ervan beschuldigd de westerse waarden te vernietigen en de internationale samenwerking te ondermijnen. Hij deed dat nadat Trump in een tweet opnieuw hard uithaalde naar Berlijn.
We hebben een gigantisch handelstekort met de Duitsers", twitterde de Amerikaanse president. "Bovendien trekken ze veel te weinig geld uit voor de NAVO en de strijdkrachten. Dat is erg slecht voor de VS en dit gaat veranderen."

De president gaf de Duitsers ook tijdens zijn recente bezoek aan Brussel al een flinke bolwassing. "De Duitsers zijn slecht, erg slecht. Kijk naar de miljoenen auto's die zij in de Verenigde Staten aan de man brengen. Verschrikkelijk. Daar gaan we een stokje voor steken", zou Trump toen volgens 'Der Spiegel' gezegd hebben.

"Trump is de verwoester van alle westerse waarden", reageerde Martin Schulz vanmiddag in Berlijn. Hij voegde eraan toe dat de Amerikaanse president de vreedzame samenwerking op basis van wederzijds respect en tolerantie ondermijnt. "Zo'n man met zijn ideologie van herbewapening moeten we tegenhouden."

Politiek opponent"


Ook fractievoorzitter van de Duitse Sociaal-Democraten Thomas Oppermann reageerde al op Trumps tweet. "Donald Trump maakt met zijn tweet duidelijk dat hij Duitsland als een politiek opponent ziet", reageert hij.

De Duitse bondskanselier Angela Merkel leek vorige zondag ook enige afstand te nemen van de VS. Ze riep Europa op om meer op eigen kracht te varen.

"De tijden dat we helemaal op anderen konden rekenen, zijn echt voorbij. Dat heb ik de afgelopen paar dagen wel ervaren'', klonk het na de G7-top op Sicilië. Door het dwarse optreden van Trump heeft die nauwelijks iets opgeleverd.

Schulz: "Donald Trump vernietigt alle westerse waarden"

Duits kandidaat voor het bondskanselierschap Martin Schulz (SPD) heeft Amerikaans president Donald Trump ervan beschuldigd de westerse waarden te vernietigen en de internationale samenwerking te ondermijnen. Hij deed dat nadat Trump in een tweet opnieuw hard uithaalde naar Berlijn.

"We hebben een gigantisch handelstekort met de Duitsers", twitterde de Amerikaanse president. "Bovendien trekken ze veel te weinig geld uit voor de NAVO en de strijdkrachten. Dat is erg slecht voor de VS en dit gaat veranderen."


De president gaf de Duitsers ook tijdens zijn recente bezoek aan Brussel al een flinke bolwassing. "De Duitsers zijn slecht, erg slecht. Kijk naar de miljoenen auto's die zij in de Verenigde Staten aan de man brengen. Verschrikkelijk. Daar gaan we een stokje voor steken", zou Trump toen volgens 'Der Spiegel' gezegd hebben.

"Trump is de verwoester van alle westerse waarden", reageerde Martin Schulz vanmiddag in Berlijn. Hij voegde eraan toe dat de Amerikaanse president de vreedzame samenwerking op basis van wederzijds respect en tolerantie ondermijnt. "Zo'n man met zijn ideologie van herbewapening moeten we tegenhouden."

"Politiek opponent"


Ook fractievoorzitter van de Duitse Sociaal-Democraten Thomas Oppermann reageerde al op Trumps tweet. "Donald Trump maakt met zijn tweet duidelijk dat hij Duitsland als een politiek opponent ziet", reageert hij.

De Duitse bondskanselier Angela Merkel leek vorige zondag ook enige afstand te nemen van de VS. Ze riep Europa op om meer op eigen kracht te varen.

"De tijden dat we helemaal op anderen konden rekenen, zijn echt voorbij. Dat heb ik de afgelopen paar dagen wel ervaren'', klonk het na de G7-top op Sicilië. Door het dwarse optreden van Trump heeft die nauwelijks iets opgeleverd.

Witte Huis: "Trump en Merkel komen goed overeen"

Woordvoerder van het Witte Huis Sean Spicer probeerde vanavond de gemoederen te bedaren tijdens een persbriefing. President Trump en Duits bondskanselier Angela Merkel "komen heel goed overeen", klonk het. "Hij heeft veel respect voor haar. En hij ziet niet alleen Duitsland maar ook de rest van Europa als een belangrijke Amerikaanse bondgenoot

http://www.demorgen.be/bu(...)se-waarden-bacae444/

pi_171340699
Weet niet hoe je een twittervideo moet posten maar Schulz is woedend in deze video:

https://mobile.twitter.co(...)827148201988/video/1
  woensdag 31 mei 2017 @ 06:21:52 #238
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171340951
Hij laat ons al bijna een kwartier in spanning met een cliffhanger tweet.
Dronken/boos?

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/869766994899468288
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171340987
Hij is gewoon dronken of mentaal ziek:



[ Bericht 26% gewijzigd door Hdero op 31-05-2017 06:59:57 ]
pi_171340994
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 03:34 schreef Hdero het volgende:
Het wordt nog leuker. :')
Tja, Schulz.

Wel een aardig columnpje in The Economist over Merkel's gedrag in dat licht:

quote:
But Mrs Merkel will have known that voicing these commonplaces in this moment and in these terms would make waves. So what was up?

To be sure, she was speaking her mind. By German standards Mrs Merkel is an Atlanticist. She gets on decently with both Barack Obama (back in Berlin on Thursday for a love-in with her at a Protestant church festival) and with George W. Bush, whom she still phones occasionally for advice. But Mr Trump, Brexit and the election of Emmanuel Macron in France have together persuaded Germany’s chancellor that while talk of Germany as “the new leader of the liberal world” is nonsense, continental Europeans must now do more in unison, perhaps with some German convening. On everything from defence integration to EU treaty change her tone has subtly shifted: to something bolder, more open and less brusquely transactional. That is how Mrs Merkel works. Her trademark adaptability is always inconspicuous—until it is not.

But the chancellor only speaks her mind when she has an audience in her sights. In this case there were four.

The first was the one before her in that sweaty Munich tent: the CSU. With the CDU/CSU now surging ahead in the polls it is hard to remember that Mrs Merkel’s more conservative Bavarian sister party was recently flirting with divorce. The two sides had fallen out over her handling of the refugee crisis. Today’s event was part of the healing process. Mrs Merkel emphasised the unity of the two parties. Part of that was her focus on subjects uniting her liberal sort of conservatism with the CSU’s more conventionally christian democratic brand; subjects like Europe, defence and her own no-nonsense leadership of Germany. Her comments on America and Britain brought these three happy themes together.

Mrs Merkel’s second and most important audience was the wider German electorate, which goes to the polls on September 24th. The poll surge enjoyed by Martin Schulz, her social democratic rival, is collapsing. But it goosed the CDU/CSU and the chancellor is taking no chances. Among Mr Schulz’s more resonant talking points are Germany’s internationalist, European vocation—he defines himself as the anti-Trump—and his opposition to Mrs Merkel’s insistence that German defence spending eventually hit the NATO target of 2% of GDP. Her words today buttressed both flanks. They emphasised that Mrs Merkel is keenly European but that the country cannot afford to depend indefinitely on the military shield of wayward Anglo-Saxon allies. They reframed and helped disarm two of her opponent's most potent arguments before the election campaign has even started.

The chancellor’s third audience was the rest of the EU. Recent events may have tilted German politics slightly, but Berlin knows that other member states are different. In missing NATO's 2% target for defence, Germany is in the majority, not the minority. Even in France—with which Germany wants to create new bilateral structures around which others might eventually congregate—Euroscepticism remains a strong force. Berlin does not like to wag its finger directly at other members of the club, in public at least. Where possible it prefers to nudge the rest of the EU by tweaking its own public and diplomatic orthodoxies. Mrs Merkel did that this afternoon.

Her final audience comprised America and Britain themselves. However unfairly, many in the German elite talk about the election of Mr Trump and the vote for Brexit as a single phenomenon (call it “Trumpandbrexit”). Berlin tends to underestimate its own strengths, but it does believe it can help shape Trumpandbrexit at the edges with a combination of stick and carrot. Mrs Merkel has some carrots: insisting that Britain should not be punished for Brexit, resisting Mr Trump’s irritable barbs in Washington and enrapturing him during that visit with hair-raising talk of the dangers of global pandemics. But she also has sticks: reminding the British that they have conclusively forfeited the privileges of EU membership and stipulating that co-operation with Mr Trump will be “on the basis of shared values”. Today’s comments belong to this latter genre—a rare but substantive reminder to the Anglo-Saxons that they should not treat Germany as a pushover, as Mr Trump seemed to do in Sicily.

Foreigners often get Mrs Merkel all wrong. She is not the queen of Europe, nor has she any desire to be it. She is a domestic leader and politician whose mounting international stature is always a function of her ability to serve the interests and predilections of German voters. It is predominantly because Germans, for deep historical and cultural reasons, feel so “European” that that she talks and acts in a “European” way. Perhaps all the more for this, Mrs Merkel’s comments today illustrate how much Trumpandbrexit has hurt America and Britain in the past months. They have made it not just possible but also electorally beneficial for a friendly leader of a crucial partner to bash them in public. And more than that: to do it with sincerity.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:03:07 #241
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341047
Kan de champagne ontkurkt worden, of moeten we nog even wachten op covfefe uit een betrouwbare bron?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:08:55 #242
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171341074
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 06:21 schreef livelink het volgende:
Hij laat ons al bijna een kwartier in spanning met een cliffhanger tweet.
Dronken/boos?

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/869766994899468288
Dit is beschamend. Alsof je moeder in het openbaar een domme Facebook actie uithaalt, zo komt dit nu over op de gemiddelde Amerikaan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:09:48 #243
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171341076
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 06:21 schreef livelink het volgende:
Hij laat ons al bijna een kwartier in spanning met een cliffhanger tweet.
Dronken/boos?

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/869766994899468288
Wel verfrissend dit, zo'n twitterende president.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:15:02 #244
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341096
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:17:26 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171341104
Dat niemand in het Witte Huis even bij hem checkt of ie last heeft van een hersenbloeding...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:19:43 #246
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341110
Ach, weer eens wat anders dan z'n gebruikelijke brainfart of the day.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:20:28 #247
8369 speknek
Another day another slay
pi_171341118
Ik zou zeggen compleet bizar, maar in Trumpland is dit dinsdag.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:22:55 #248
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171341132
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:17 schreef Falco het volgende:
Dat niemand in het Witte Huis even bij hem checkt of ie last heeft van een hersenbloeding...
Ik zou me ook zorgen maken, maar waarschijnlijk is hij gewoon al twitterend in slaap gevallen. Wellicht met behulp van een pilletje of zo...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171341143
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:17 schreef Falco het volgende:
Dat niemand in het Witte Huis even bij hem checkt of ie last heeft van een hersenbloeding...
Ze zijn waarschijnlijk bang...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171341153
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:22 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik zou me ook zorgen maken, maar waarschijnlijk is hij gewoon al twitterend in slaap gevallen. Wellicht met behulp van een pilletje of zo...
Doet me denken aan de Fuhrer van destijds, kerel praat letterlijk onverstaanbaar, niemand die wat zegt of doet uit vrees...
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:28:41 #251
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341163
Maar goed, wat mogen we verwachten van Mike Pence als president? Beter of slechter voor Europa?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:30:16 #252
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171341174
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:28 schreef kladderadatsch het volgende:
Maar goed, wat mogen we verwachten van Mike Pence als president? Beter of slechter voor Europa?
Slechter

RIP Trump
RIP Amerika
RIP Wereld
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:34:58 #253
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341195
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:36:08 #254
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341204
Some 'famous last words' trouwens.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_171341205
Is de beste kerel dood door een beroerte of is dit gewoon getroll? Wat zou Covfefe kunnen betekenen denk je? Codetaal richting Rusland? Of een nucleaire code? Of is zijn accu gewoon leeg gevallen?
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:36:46 #256
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341209
Coverage
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:36:58 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171341210
ik denk coverage...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:39:32 #258
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341232
Of de naam van z'n nieuwe persvoorlichter Cov. Fefe. Je weetwel.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:45:22 #259
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171341266
Het zou wel mooi zijn als hij over een paar uurtjes gewoon zijn tweet afmaakt alsof er niks aan de hand is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:47:38 #260
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171341285
Mond, spraak, arm. Beroertealarm.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171341320
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:45 schreef livelink het volgende:
Het zou wel mooi zijn als hij over een paar uurtjes gewoon zijn tweet afmaakt alsof er niks aan de hand is.
Wat is er dan aan de hand? Een typefout, oh jeetje. Tis gelukkig niet alsof een hoop mensen hier overtrokken op reageren.... oh wacht..... _O-
pi_171341327
Altijd vermakelijk om in de ochtend met een lekker bakje covfefe de tweets van trump te lezen. Met melk en suiker graag.
pi_171341339
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is er dan aan de hand? Een typefout, oh jeetje. Tis gelukkig niet alsof een hoop mensen hier overtrokken op reageren.... oh wacht..... _O-
Ach ja, een beetje dollen met malle trumpie.
pi_171341346
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is er dan aan de hand? Een typefout, oh jeetje. Tis gelukkig niet alsof een hoop mensen hier overtrokken op reageren.... oh wacht..... _O-
Hij maakt de zin ook niet af en dat meer dan een uur lang...
  woensdag 31 mei 2017 @ 07:58:09 #265
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341358
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:02:41 #266
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341400
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:51 schreef archito het volgende:
Altijd vermakelijk om in de ochtend met een lekker bakje covfefe de tweets van trump te lezen. Met melk en suiker graag.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_171341424
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:55 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij maakt de zin ook niet af en dat meer dan een uur lang...
Tis een ramp!!
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 08:09:30 #268
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171341447
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis een ramp!!
Neuh. Het staat gewoon stom.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171341458
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis een ramp!!
Op zijn minst een beetje vreemd, aangezien het daar momenteel midden in de nacht is, en je toch mag verwachten van een president dat hij én kan spellen, én zijn aandacht lang genoeg erbij kan houden om even te tweeten wat hij wil tweeten.

Als ik zou moeten gokken denk ik dat hij wilde tweeten over hoe Amerika weer supergoed werd, ondanks alle stomme covfefe, en is hij toen gewoon in slaap gevallen. Low energy, die Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:10:36 #270
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171341465
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:28 schreef kladderadatsch het volgende:
Maar goed, wat mogen we verwachten van Mike Pence als president? Beter of slechter voor Europa?
Slecht voor iedereen. Vooral voor de Amerikanen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171341513
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis een ramp!!
Hij is de President of the United States en hij neemt zijn werk niet serieus, verdomme.
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:17:16 #272
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:17:20 #273
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341532
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:15 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij is was de President of the United States en hij neemt nam zijn werk niet serieus, verdomme.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:17:51 #274
192592 SureD1
------------------------------
pi_171341535
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 07:47 schreef Szura het volgende:
Mond, spraak, arm. Beroertealarm.
Dit idd... het is midden in de nacht in DC, tweet staat inmiddels twee uur online... straks vinden ze hem dood in bed...
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:17:57 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_171341536
Ik heb al genoeg plezier met de mental image dat een veiligheidsadviseur om een uur 's nachts zijn telefoon uit zijn handen heeft geworsteld, en hem opgesloten heeft in zijn kamer.

Anyway

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:20:14 #276
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341562
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 woensdag 31 mei 2017 @ 08:29:42 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171341646
We
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171341650
Jongens, je moet covfefe niet letterlijk nemen. De tweet spreekt voor zichzelf, het is heel duidelijk wat hij hiermee bedoelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:38:04 #279
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171341719
quote:
Witnessing the moment @realDonaldTrump truly became President of the United Stefufu.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:42:21 #280
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171341769
:')
pi_171341777
Nu de PR-directeur er niet meer is, is er ook niemand meer om dat ding te deleten?
pi_171341798
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:43 schreef Mystikvm het volgende:
Nu de PR-directeur er niet meer is, is er ook niemand meer om dat ding te deleten?
Ze hebben zijn wachtwoord niet.
pi_171341824
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:45 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ze hebben zijn wachtwoord niet.
Dat zal wel 'covfefe' zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171341884
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 01:09 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
Dit gaat te ver en verdient echt geen toegejuich. Kom op.
NEE!
  woensdag 31 mei 2017 @ 08:55:38 #285
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171341908
Hij moet anders even kappen met twitteren en gewoon z'n werk doen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:01:03 #286
141482 Q.
JurassiQ
pi_171341971
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hij moet anders even kappen met twitteren en gewoon z'n werk doen.
Liever niet. Via Twitter kan hij minder kapot maken dus laat hem maar lekker zn gang gaan.
For great justice!
pi_171342017
quote:
9s.gif Op woensdag 31 mei 2017 08:30 schreef Ludachrist het volgende:
Jongens, je moet covfefe niet letterlijk nemen. De tweet spreekt voor zichzelf, het is heel duidelijk wat hij hiermee bedoelt.
KrappeAuto kan ons ongetwijfeld tekst en uitleg geven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171342025
Leve onze machtigste man op aarde.
pi_171342043
Beetje beschamend wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:07:50 #290
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171342053
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:06 schreef Barbusse het volgende:
Beetje beschamend wel.
Geheel zijn stijl.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:13:19 #291
62913 Blik
The one and Only!
pi_171342125
Het is in ieder geval een mooi trending topic op Twitter...
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:14:49 #292
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171342156
Sorry dat ik zo laat ben jongens, ik had mijn covfefe nog niet op.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_171342191
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Geheel zijn stijl.
Zelfs voor zijn doen vind ik dit beschamend. Kun je nagaan hoe laag de lat inmiddels ligt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:21:53 #294
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_171342259
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_171342409
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:06 schreef Barbusse het volgende:
Beetje beschamend wel.
Inderdaad. Beschamend dat het er al 3 pagina's lang over gaat _O-

Grappig details is overigens dat een tikfout in een vage tweet over de negatieve pers wordt opgepakt en jawel, de pers gaat ermee aan de haal, toch wel een beetje zijn punt bewijzende. _O-
pi_171342437
quote:
9s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad. Beschamend dat het er al 3 pagina's lang over gaat _O-

Grappig details is overigens dat een tikfout in een vage tweet over de negatieve pers wordt opgepakt en jawel, de pers gaat ermee aan de haal, toch wel een beetje zijn punt bewijzende. _O-
Echt he :D

de media : oooohh hij maakt een typfout IMPEACH DRUMPF
pi_171342445
quote:
9s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad. Beschamend dat het er al 3 pagina's lang over gaat _O-

Grappig details is overigens dat een tikfout in een vage tweet over de negatieve pers wordt opgepakt en jawel, de pers gaat ermee aan de haal, toch wel een beetje zijn punt bewijzende. _O-
Het is dan ook gewoon nieuwswaardig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171342466
quote:
9s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad. Beschamend dat het er al 3 pagina's lang over gaat _O-

Grappig details is overigens dat een tikfout in een vage tweet over de negatieve pers wordt opgepakt en jawel, de pers gaat ermee aan de haal, toch wel een beetje zijn punt bewijzende. _O-
Het is de machtigste man ter aarde. Dan mag je zorgvuldige communicatie verwachten. Of je het nu inhoudelijk wel of niet met hem eens bent maakt dan verder niet uit.
pi_171342478
quote:
9s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad. Beschamend dat het er al 3 pagina's lang over gaat _O-

Grappig details is overigens dat een tikfout in een vage tweet over de negatieve pers wordt opgepakt en jawel, de pers gaat ermee aan de haal, toch wel een beetje zijn punt bewijzende. _O-
Welk punt?

Dat hij ondanks alle slechte covfefe
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171342479
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:33 schreef JanCees het volgende:
Echt he :D

de media : oooohh hij maakt een typfout IMPEACH DRUMPF
Niet snappen waarom dit zo bijzonder idioot is. :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:36:28 #301
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171342483
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')