abonnement Unibet Coolblue
pi_171307916
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:51 schreef Fairlady het volgende:
Gewoon een hobby zoeken of ga een stuk wandelen als je 'craving' hebt. Zit tussen je oren. Verslaving valt niet op te lossen met een pilletje. Als je dat wel denkt ben je naïef in het kwadraat
Gewoon een hobby zoeken of wandelen is idd een optie als je trek hebt.
Want na 10 of 30 minuten is het vaak wel weer voorbij als je afleiding hebt.

Maar craving zit niet alleen tussen je oren, het zit overal.
Hell To The Liars
pi_171307984
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:22 schreef DKS het volgende:

[..]

Omdat ik nu niet weet of ik ervan af kan blijven door de medicijnen of dat ik het ook gewoon zelf kan zonder hulpmiddelen.
Ok dank je DKS. Ik ga me er eens in verdiepen, want Baclofen in deze hoge dosis is heftig.
pi_171308023
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:22 schreef DKS het volgende:

[..]

Omdat ik nu niet weet of ik ervan af kan blijven door de medicijnen of dat ik het ook gewoon zelf kan zonder hulpmiddelen.
Veel mensen die stoppen met medicatie doen dat omdat ze (bewust of onbewust) het plan hebben weer te gaan drinken..
Na 2 maanden stoppen met drinken terwijl je nog regelmatig "trek" heb is gewoon een heel slecht plan.

Baclofen zou ik persoonlijk nooit gebruiken, heb mensen flink verward er door zien worden.
Maar misschien is het middel nu beter onderzocht en zijn er goede resultaten.
Hell To The Liars
pi_171308171
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:30 schreef Droopie het volgende:

[..]

Veel mensen die stoppen met medicatie doen dat omdat ze (bewust of onbewust) het plan hebben weer te gaan drinken..
Na 2 maanden stoppen met drinken terwijl je nog regelmatig "trek" heb is gewoon een heel slecht plan.

Baclofen zou ik persoonlijk nooit gebruiken, heb mensen flink verward er door zien worden.
Maar misschien is het middel nu beter onderzocht en zijn er goede resultaten.
Na al die dagen moet ik het op eigen kracht kunnen, ik kan moeilijk de rest van m'n leven medicijnen slikken. En die zak met zeik die ik aan mn been heb hangen is een goede stok achter de deur lijkt me.
misunderstood
pi_171308265
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:37 schreef DKS het volgende:

[..]

Na al die dagen moet ik het op eigen kracht kunnen, ik kan moeilijk de rest van m'n leven medicijnen slikken. En die zak met zeik die ik aan mn been heb hangen is een goede stok achter de deur lijkt me.
Oke.
Laten we deze discussie maar niet hier doen.
Misschien zijn er nog andere mensen met Baclofen ervaringen. :)
Hell To The Liars
pi_171308369
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:41 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oke.
Laten we deze discussie maar niet hier doen.
Misschien zijn er nog andere mensen met Baclofen ervaringen. :)
Haha, goed idee! Dus, als er nog iemand is die ervaring met Baclofen heeft, graag!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')