abonnement Unibet Coolblue
pi_173726409
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:43 schreef Mishu het volgende:
Update: ik heb toch het gesprek afgezegd. Ik moet toch nu echt voor die goede baan gaan nu en afrekenen met mijn te laag zelfbeeld. Ik kan die hoogopgeleide functie aan, anders had ik geen master behaald.
Je hebt middernacht een gesprek afgezegd? :o
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_173726554
Kleine update: had toch niets meer gehoord van die organisatie. Maar het heeft een staartje, want dankzij m'n netwerk heb ik straks een meeting met twee execs van diezelfde organisatie, naar aanleiding van m'n niet al te tevreden zijn over het helemaal niets meer horen :o

En ondertussen dus nog een uitnodiging voor een gesprek donderdag bij een andere organisatie :)
Ja doei.
  dinsdag 12 september 2017 @ 15:41:37 #253
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173732524
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:06 schreef Yesse het volgende:

[..]

Je hebt middernacht een gesprek afgezegd? :o
Het is een nachtclub.
pi_173732935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kleine update: had toch niets meer gehoord van die organisatie. Maar het heeft een staartje, want dankzij m'n netwerk heb ik straks een meeting met twee execs van diezelfde organisatie, naar aanleiding van m'n niet al te tevreden zijn over het helemaal niets meer horen :o

En ondertussen dus nog een uitnodiging voor een gesprek donderdag bij een andere organisatie :)
Meeting was erg goed en productief! Staartje is nog aan het slingeren! :)
Ja doei.
  woensdag 13 september 2017 @ 17:21:20 #255
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173754766
Vandaag naar een inhouse dag geweest van een traineeship. Was leuk ^O^
pi_173767580
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Meeting was erg goed en productief! Staartje is nog aan het slingeren! :)
Goed om te horen! Hopelijk wordt het wat.

Ik heb ook eens laten blijken dat ik het niet netjes vond dat ik niets meer had gehoord terwijl dat wel was gezegd, gelijk telefoontje na de mail gekregen met excuses en een aanbod om te komen praten. Soms vergeten ze het echt gewoon......en schamen zich dan erna.
  donderdag 14 september 2017 @ 10:33:33 #257
286575 Roces18
Chef de party
pi_173768017
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:43 schreef Mishu het volgende:
Update: ik heb toch het gesprek afgezegd. Ik moet toch nu echt voor die goede baan gaan nu en afrekenen met mijn te laag zelfbeeld. Ik kan die hoogopgeleide functie aan, anders had ik geen master behaald.
Dat is het Dunning–Kruger effect. a cognitive bias wherein persons of low ability suffer from illusory superiority, mistakenly assessing their cognitive ability as greater than it is. Hence, the corollary to the Dunning–Kruger effect indicates that persons of high ability tend to underestimate their relative competence .............
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173773054
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:11 schreef Koningin het volgende:

[..]

Goed om te horen! Hopelijk wordt het wat.

Ik heb ook eens laten blijken dat ik het niet netjes vond dat ik niets meer had gehoord terwijl dat wel was gezegd, gelijk telefoontje na de mail gekregen met excuses en een aanbod om te komen praten. Soms vergeten ze het echt gewoon......en schamen zich dan erna.
Waar ze me eigenlijk pas volgende week terug zou bellen, belde ze me gisteravond tijdens het hardlopen op :') snel naar huis gerend via short cut en daarna even aan de telefoon gehangen over haar ideeën die ze had voor een bepaalde rol die ze wilde creeëren al een tijdje, en waar ik goed bij zou passen. Dus nu krijg ik binnenkort (vandaag/morgen) een kort overzicht van wat ze in d'r hoofd heeft (moet ze nog op papier zetten..) en moet ik daar wat mee doen, presenteren hoe ik het aan wil/kan pakken, en dan gaan we van daaruit verder. Ze zetten die baan iig niet extern uit verder :o Ze wilde dat ik dat zou weten voor m'n sollicitatie van vandaag, omdat ze 'wat in me ziet'. :o

Dus wie weet! :D

Daarnet een hele leuke en drukke assessment ochtend gehad voor een andere baan, wel in dezelfde sector. Was boven verwachting leuk en hoopvol. Begon gisteren wat te twijfelen over de rol, maar ben blij dat ik toch ben gegaan, want spreken met mensen met wie je dan samen komt te werken was wel echt heel erg nuttig, en heeft ook wat negatieve associaties die ik met bepaalde taken had weggenomen.

Dus, tweede keer, wie weet! :)
Ja doei.
pi_173773694
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 15:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waar ze me eigenlijk pas volgende week terug zou bellen, belde ze me gisteravond tijdens het hardlopen op :') snel naar huis gerend via short cut en daarna even aan de telefoon gehangen over haar ideeën die ze had voor een bepaalde rol die ze wilde creeëren al een tijdje, en waar ik goed bij zou passen. Dus nu krijg ik binnenkort (vandaag/morgen) een kort overzicht van wat ze in d'r hoofd heeft (moet ze nog op papier zetten..) en moet ik daar wat mee doen, presenteren hoe ik het aan wil/kan pakken, en dan gaan we van daaruit verder. Ze zetten die baan iig niet extern uit verder :o Ze wilde dat ik dat zou weten voor m'n sollicitatie van vandaag, omdat ze 'wat in me ziet'. :o

Dus wie weet! :D

Daarnet een hele leuke en drukke assessment ochtend gehad voor een andere baan, wel in dezelfde sector. Was boven verwachting leuk en hoopvol. Begon gisteren wat te twijfelen over de rol, maar ben blij dat ik toch ben gegaan, want spreken met mensen met wie je dan samen komt te werken was wel echt heel erg nuttig, en heeft ook wat negatieve associaties die ik met bepaalde taken had weggenomen.

Dus, tweede keer, wie weet! :)
Wow gaat goed!!
pi_173776034
quote:
Ik heb ooit zelf iemand gesproken van Maandag om iemand aan te nemen (semi-overheid) en heb echt gejankt na dat gesprek. Wat een pannenkoek was dat. Niks mis met recruiters maar ik zie echt teveel van die organisaties waar alleen recruiters werkzaam zijn die nergens anders terecht kunnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:44 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kon overigens voor Zalando beginnen. Moest hiervoor wel verhuizen naar Portugal (wtf?) om als enige Nederlander voor de Nederlandse afdeling van Zalando te werken. Salaris a 40 uur per week (950 euro inclusief) :D Zullen ze wel doen omdat Portugal voor Zalando aantrekkelijke voorwaarden heeft ofzo :')
Ik denk eerder 950 euro netto per maand. Ken wat mensen die daar ook terecht zijn gekomen. Salarissen en andere kosten zijn daar aanzienlijk lager en het is handig om direct mensen die verschillende talen spreken bij elkaar te zetten op een klantenservice.
  donderdag 14 september 2017 @ 18:07:30 #261
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173776051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:06 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik heb ooit zelf iemand gesproken van Maandag om iemand aan te nemen (semi-overheid) en heb echt gejankt na dat gesprek. Wat een pannenkoek was dat. Niks mis met recruiters maar ik zie echt teveel van die organisaties waar alleen recruiters werkzaam zijn die nergens anders terecht kunnen.

[..]

Ik denk eerder 950 euro netto per maand. Ken wat mensen die daar ook terecht zijn gekomen. Salarissen en andere kosten zijn daar aanzienlijk lager en het is handig om direct mensen die verschillende talen spreken bij elkaar te zetten op een klantenservice.
950 euro per maand in Portugal :D dan laat je je echt compleet afzetten _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173776126
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:07 schreef Dven het volgende:

[..]

950 euro per maand in Portugal :D dan laat je je echt compleet afzetten _O-
Ik zeg het niet helemaal goed. Het ging hier om Griekenland. Netto salaris van +/- 1000 maar weet niet meer exact wat de secundaire arbeidsvoorwaarden waren.

https://www.youngcapital.(...)r-zalando-en-bol-com

Dit is de vacature voor portugal zie ik net. Opzich is 950 euro netto prima al zit daar zo te zien geen vakantiegeld, dertiende maand, etc. bij.
  donderdag 14 september 2017 @ 19:35:35 #263
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173777550
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:12 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik zeg het niet helemaal goed. Het ging hier om Griekenland. Netto salaris van +/- 1000 maar weet niet meer exact wat de secundaire arbeidsvoorwaarden waren.

https://www.youngcapital.(...)r-zalando-en-bol-com

Dit is de vacature voor portugal zie ik net. Opzich is 950 euro netto prima al zit daar zo te zien geen vakantiegeld, dertiende maand, etc. bij.
Griekenland zou ik ook absoluut niet doen voor 1000 euro. Veel te weinig wanneer je ziet wat de kosten in het land zijn. Enige landen die voor dat bedrag aangenaam zijn liggen op de westelijke Balkan. Zelfs in Bulgarije is het niet je-van-het meer. Helaas trappen er nog steeds duizenden mensen in het hoog-salaris-voor-dat-land-leugentje.

Zelf zes jaar geleden in Bulgarije begonnen voor 1100 netto en ik kan mezelf nog steeds voor mn kop slaan.

Alhoewel het me wel gebracht heeft tot waar ik nu ben. Dus als investering was het het wel weer waard :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173778792
Sinds in die landen ook met de Euro betaald wordt zijn de kosten ongeveer gelijk idd.
Hallon!
pi_173779373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:07 schreef Dven het volgende:

[..]

950 euro per maand in Portugal :D dan laat je je echt compleet afzetten _O-
Als Nederlander wel, maar voor de portugesen is dat een hartstikke mooi salaris hoor, daar zouden ze allemaal voor tekenen.
  donderdag 14 september 2017 @ 23:00:35 #266
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173783255
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 20:44 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Als Nederlander wel, maar voor de portugesen is dat een hartstikke mooi salaris hoor, daar zouden ze allemaal voor tekenen.
Daar zouden ze zeker niet allemaal voor tekenen. Dat is een beetje als zeggen dat alle Nederlanders voor 2250 zouden tekenen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 15 september 2017 @ 08:10:57 #267
286575 Roces18
Chef de party
pi_173785972
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Daar zouden ze zeker niet allemaal voor tekenen. Dat is een beetje als zeggen dat alle Nederlanders voor 2250 zouden tekenen.
Nou er is heel veel werkloosheid rondom de middelandse zee. Dus ik denk niet dat ze niet zouden tekenen. Zelfde als een Nederlander die werkloos is, die zou ook voor 2250 tekenen. Althans ik wel, beter dan niks.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_173786158
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 23:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Daar zouden ze zeker niet allemaal voor tekenen. Dat is een beetje als zeggen dat alle Nederlanders voor 2250 zouden tekenen.
Er is daar echt best wel veel armoede he... Mijn oom verdient daar in de fabriek met 20-30 uur in de week 600 euro per maand... Ik verdien verdomme meer met mn bijbaantje in de albert heijn (met 12 uur per week) :')
pi_173786177
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:29 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Er is daar echt best wel veel armoede he... Mijn oom verdient daar in de fabriek met 20-30 uur in de week 600 euro per maand... Ik verdien verdomme meer met mn bijbaantje in de albert heijn (met 12 uur per week) :')
20 of 30 maakt best wel wat verschil als het om 600 gaat
  vrijdag 15 september 2017 @ 09:30:51 #270
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173786955
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:29 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Er is daar echt best wel veel armoede he... Mijn oom verdient daar in de fabriek met 20-30 uur in de week 600 euro per maand... Ik verdien verdomme meer met mn bijbaantje in de albert heijn (met 12 uur per week) :')
Allereerst is jouw oom uiteraard geen maatstaf voor iedere Portugees. Pakken we het gemiddelde van die 20/30 uur zit hij al boven het gemiddelde voor een fulltime-baan in Portugal. Ik neem dus aan dat hij niet z'n bed uitkomt voor hetzelfde bedrag voor 40 uur week.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 15 september 2017 @ 09:33:44 #271
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173787007
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Nou er is heel veel werkloosheid rondom de middelandse zee. Dus ik denk niet dat ze niet zouden tekenen. Zelfde als een Nederlander die werkloos is, die zou ook voor 2250 tekenen. Althans ik wel, beter dan niks.
We hebben het hier over de werkende bevolking. Buiten Spanje en Griekenland valt het overigens wel mee. En vergis je niet hoeveel er daar ook nog eens in het zwart gewerkt wordt, wat dus niet meegenomen wordt in die statistieken. Officiële werkloosheid in Griekenland ligt op en rond de 20% maar het is echt niet zo dat één op de vijf daar de hele dag thuis op de bank hangt met een ouzootje.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173787065
Even een 'stel nou dat'-vraagje.

Stel ik word vanmiddag gebeld met aanbod: ik heb de baan van gisteren.
Maarrrrrr, dat interview/die presentatie voor de andere baan is pas ergens volgende week (nog geen datum geprikt).

Ik wil ze niet aan het lijntje houden, maar ook niet duidelijk maken dat ze tweede keus zijn. Mocht de andere optie er namelijk niet geweest zijn, dan had ik zonder enige twijfel voor de baan van het gesprek van gisteren gegaan, maar nu die andere mogelijkheid er is... wil ik wel weten of dat inderdaad een mogelijkheid is, en niet die kans verspelen, want die optie is een stuk beter voor m'n carriereontwikkeling/toekomst.

Nu heb ik bedacht dat ik zeg, STEL dát ik de baan aangeboden krijg, dat ik nog een ander interview gepland heb op woensdag (ergens midden van de week) en dat ik graag alle informatie heb voordat ik een weloverwogen keus maak, dat ik als dat gesprek pas later gepland was (na dit aanbod) dat ik 'nee' had gezegd, maar dat ik nu het beide gepland is beide af wil wachten en ze vrijdag ofzo laat weten wat 't wordt. Waarna ik natuurlijk bij 'keus 1' moet laten weten dat ze daar dan wel vaart achter moeten zetten, zeg maar.

Kijk, misschien is dit helemaal geen probleem en willen ze me sowieso niet _O- maar ik wil niet al stammerend aan de telefoon zitten als wel :X
Ja doei.
  vrijdag 15 september 2017 @ 09:47:22 #273
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173787228
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Even een 'stel nou dat'-vraagje.

Stel ik word vanmiddag gebeld met aanbod: ik heb de baan van gisteren.
Maarrrrrr, dat interview/die presentatie voor de andere baan is pas ergens volgende week (nog geen datum geprikt).

Ik wil ze niet aan het lijntje houden, maar ook niet duidelijk maken dat ze tweede keus zijn. Mocht de andere optie er namelijk niet geweest zijn, dan had ik zonder enige twijfel voor de baan van het gesprek van gisteren gegaan, maar nu die andere mogelijkheid er is... wil ik wel weten of dat inderdaad een mogelijkheid is, en niet die kans verspelen, want die optie is een stuk beter voor m'n carriereontwikkeling/toekomst.

Nu heb ik bedacht dat ik zeg, STEL dát ik de baan aangeboden krijg, dat ik nog een ander interview gepland heb op woensdag (ergens midden van de week) en dat ik graag alle informatie heb voordat ik een weloverwogen keus maak, dat ik als dat gesprek pas later gepland was (na dit aanbod) dat ik 'nee' had gezegd, maar dat ik nu het beide gepland is beide af wil wachten en ze vrijdag ofzo laat weten wat 't wordt. Waarna ik natuurlijk bij 'keus 1' moet laten weten dat ze daar dan wel vaart achter moeten zetten, zeg maar.

Kijk, misschien is dit helemaal geen probleem en willen ze me sowieso niet _O- maar ik wil niet al stammerend aan de telefoon zitten als wel :X
Ik zou er niks over zeggen, de baan accepteren en pas als je bij die tweede baan wordt aangenomen baan 1 afzeggen.
pi_173787267
Ja, dat wil ik dus niet doen. Dat heb ik één keer eerder gedaan een paar jaar geleden, en dat voelde echt kut. Ze waren er ook echt terecht niet blij mee, en ik vond het zelf ook totaal niet netjes.
Ja doei.
pi_173787505
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat wil ik dus niet doen. Dat heb ik één keer eerder gedaan een paar jaar geleden, en dat voelde echt kut. Ze waren er ook echt terecht niet blij mee, en ik vond het zelf ook totaal niet netjes.
Ik vond jouw optie heel netjes. Aangeven dat je nog een gesprek had staan en graag een weloverwogen keuze wil maken. Ik denk niet dat ze je dan zomaar aan de kant zetten.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_173787538
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:02 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik vond jouw optie heel netjes. Aangeven dat je nog een gesprek had staan en graag een weloverwogen keuze wil maken. Ik denk niet dat ze je dan zomaar aan de kant zetten.
Dank voor de input.

Ik wil ook geen bridges burnen zeg maar bij dat bedrijf, want ze zitten in dezelfde sector, en mocht ik ooit nog weer van plek willen of kunnen verwisselen dan wil ik zeker weten dat ze me niet als een of ander risico zien.
Ja doei.
pi_173794353
Zou idd altijd eerlijk zijn over welke opties je nog meer hebt lopen, soms werkt dat zelfs in je voordeel en komt "de tweede keus" met 'n beter aanbod omdat ze merken dat ze concurrentie hebben...
Hallon!
pi_173795207
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:51 schreef BlueMage het volgende:
Zou idd altijd eerlijk zijn over welke opties je nog meer hebt lopen, soms werkt dat zelfs in je voordeel en komt "de tweede keus" met 'n beter aanbod omdat ze merken dat ze concurrentie hebben...
Dat kan ja, maar gaan ze uit van eerlijk? Ik zou het niet vermelden. Fuck it zeg, die werkgevers gaan ook niet poeslief met sollicitanten om. Zo zit de wereld in elkaar. Gaan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_173808875
Wat Yesse zegt lijkt mij goed. Dan ben je wel eerlijk maar niet in je nadeel want je wilt een goede keuze maken.
pi_173847423
Ik zou er ook gewoon niets van zeggen. En volgende week naar dat gesprek van optie 2 gaan.

Maar je zegt zelf dat je dat niet fijn vind om te doen, dus je geeft zelf al het antwoord op je vraag....doe het dan idd gewoon eerlijk.
pi_173847465
Dank! En soms is het fijn om wat bevestiging te krijgen van anderen voor de beslissing die je eigenlijk zelf al nam!

'Gelukkig' nog niets gehoord vrijdag, dus dat geeft me sowieso, mócht het wat zijn, wat tijd. Maargoed, ik ga tegenwoordig nergens meer van uit :P
Ja doei.
  maandag 18 september 2017 @ 16:22:27 #282
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173853989
Ik ben uitgenodigd voor een sol gesprek als beleidsadviseur *O*

Van toiletjuffvrouw naar beleidsadviseur :P
  maandag 18 september 2017 @ 19:08:01 #283
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173856924
Is het normaal dat men tegenwoordig niet het fatsoen heeft om een ontvangstbevestiging te sturen, terwijl je er wel om vroeg? Heb er pas 1 gekregen van de 10 sollicitaties de afgelopen anderhalve week.
pi_173856935
quote:
15s.gif Op maandag 18 september 2017 19:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Is het normaal dat men tegenwoordig niet het fatsoen heeft om een ontvangstbevestiging stuurt, terwijl je er wel om vroeg? Heb er pas 1 gekregen van de 10 sollicitaties de afgelopen anderhalve week.
Ben je al Gary Broke?
  maandag 18 september 2017 @ 19:10:24 #285
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173856967
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 19:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je al Gary Broke?
Hoe staat het met je scriptie?
pi_173856986
quote:
7s.gif Op maandag 18 september 2017 19:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe staat het met je scriptie?
Stof happen, net zoals de jouwe
  maandag 18 september 2017 @ 19:12:17 #287
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173857017
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 19:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Stof happen, net zoals de jouwe
Ben al een tijdje klaar hoor, jochie.
pi_173858343
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 16:22 schreef Mishu het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sol gesprek als beleidsadviseur *O*

Van toiletjuffvrouw naar beleidsadviseur :P
Gefeliciteerd, wanneer mag je?
  maandag 18 september 2017 @ 20:41:10 #289
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173859433
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:02 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, wanneer mag je?
Woensdag, vrijwel daarna gebeld voor een andere baan die me morgen willen spreken :X
  maandag 18 september 2017 @ 20:41:36 #290
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173859445
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 19:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je al Gary Broke?
:')
pi_173859680
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 20:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

Woensdag, vrijwel daarna gebeld voor een andere baan die me morgen willen spreken :X
Spannend, succes.
  maandag 18 september 2017 @ 20:50:33 #292
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173859699
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:49 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Spannend, succes.
Tenk joe O+
pi_173862442
Veel succes, Mishu!
Hallon!
  maandag 18 september 2017 @ 22:46:29 #294
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_173862690
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 22:32 schreef BlueMage het volgende:
Veel succes, Mishu!
Thanks :)
pi_173865917
Mishu, ineens twee gesprekken? Wat goed! Succes vandaag en morgen.
pi_173868056
Haaaaaaaaaaaaaaa! *O*

Wat er ook gebeurt, ik heb werk :D

Heb inderdaad de baan aangeboden gekregen van donderdag, en ben eerlijk geweest over het andere gesprek (die is dus woensdag volgende week omdat ze erg druk en weg zijn). Ik ga wel proberen om het wat naar voren te schuiven om ze tegemoet te komen, en misschien dat de andere organisatie dat ook wel wil nu ze weten dat ik ook een ander aanbod heb, maar hoezee :D *O*
Ja doei.
pi_173868644
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaa! *O*

Wat er ook gebeurt, ik heb werk :D

Heb inderdaad de baan aangeboden gekregen van donderdag, en ben eerlijk geweest over het andere gesprek (die is dus woensdag volgende week omdat ze erg druk en weg zijn). Ik ga wel proberen om het wat naar voren te schuiven om ze tegemoet te komen, en misschien dat de andere organisatie dat ook wel wil nu ze weten dat ik ook een ander aanbod heb, maar hoezee :D *O*
Wat tof!!!
pi_173868747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaa! *O*

Wat er ook gebeurt, ik heb werk :D

hoezee :D *O*
Gefeliciteerd!!
pi_173868753
Dank! O+
Ja doei.
pi_173869911
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaa! *O*

Wat er ook gebeurt, ik heb werk :D

Heb inderdaad de baan aangeboden gekregen van donderdag, en ben eerlijk geweest over het andere gesprek (die is dus woensdag volgende week omdat ze erg druk en weg zijn). Ik ga wel proberen om het wat naar voren te schuiven om ze tegemoet te komen, en misschien dat de andere organisatie dat ook wel wil nu ze weten dat ik ook een ander aanbod heb, maar hoezee :D *O*
WOOOOHOOO *O* Super tof om te horen. :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')