abonnement Unibet Coolblue
pi_178713152
quote:
11s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:11 schreef Argo het volgende:

[..]

Dit heb ik gedaan.

Ben naar potkantoor gegaan en had zelf al zo'n formulier ingevuld maar toen het adres China en zo eruit kwam. Toen pakte ze zo'n formulier of kwam uit het apparaat geen idee volgens mij doet dat apparaat dat daar.

Die heb ik ingevuld waarde 1 euro en gezegd kapot tablet RMA. 'Broken tablet RMA 1 euro.'
Gewicht krijg je ook daar op postkantoor en dat heb ik opgestuurd.

Mijn status is vrijgewaard door douane in China alleen sinds donderdag is mijn pakketje ergens in China, zal wel nog even duren voor hij op locatie is. Maar goed zo heb ik het gedaan. Het is vrijgegeven dus volgens postkantoor instructies ging goed.
Hoe is dit eigenlijk afgelopen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:45 schreef packetguy het volgende:
Hi, ik heb een laptop besteld op Gearbest en deze bevalt niet dus kan hem nu terugsturen naar China.

Ze willen echter niet via DHL of FedEX maar gewone priority mail.

Betekend dat als ik hem via PostNL verstuur dit via normale mail verstuurd word?
En wat als ik hem verzekerd verstuur, dan is de kans weer groot dat hij door de douane eruit gepikt word neem ik aan omdat er een hoog bedrag op staat?

Hoe doen jullie dat? Ik ben bang dat als ik hem gewoon verstuur dat hij niet aankomt en ik 700,- kwijt ben.
Hm, weet niet of je het risico wil nemen. Hoe zit het met verkopen via Marktplaats/Tweakers? Misschien dat je er een euro of honderd op toe moet leggen, maar dat ben je met misgaande verzending ook (of misschien wel erger).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')