abonnement Unibet Coolblue
pi_171541826
Dinoboks. :Y N. rent soms door het huis terwijl ze lachend "help, help, dino komt er aan! Eet kleine meisjes, helllp!" roept. _O- Verder hebben we gisteren een mega groot dino zoekboek bij de bieb geleend waar ze sindsdien aan vastgeplakt zit. O+

Nikki, je kroost. O+

Ik wil ook even mijn grote geluk spammen eigenlijk. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 juni 2017 @ 08:22:50 #252
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171542038
Awwwww Sel wat mooi :)

Pas trouwens maar op met die dino's, mijn broer is er nooit meer vanaf gekomen en heeft nu een van de grootse dinoverzamelingen van Nederland (en daarbuiten denk ik). Maargoed, dat is natuurlijk alleen maar gaaf :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_171542472
Selvaria, wat een rijkdom, die twee mooierds van je O+

Hier zijn de oojéfanten nog steeds favoriet. Dino's klinkt ook wel leuk, maar volgens mij heeft Sjaak die nog nooit gezien op een plaatje of op tv.

Nikki, ik vind jouw kinderen ook zo ontzettend mooi en wat zijn ze groot!
pi_171542764
B is ineens ook van de dino's terwijl hij er alleen een PJ van heeft en van ons geen dino dingen mag kijken. Dino's bijten in je buik en maken alles kapot aldus B. Ik hoop dat ie binnenkort overstapt op de Troetelbeertjes ofzo.
pi_171543002
Waarom mag hij geen dino dingen kijken?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:02:56 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_171543140
Mijn peuter kijkt momenteel dagelijks de film "the good dinosaur" :') dinomerchandise valt hier nog mee.

Selvaria O+
disclaimer
  donderdag 8 juni 2017 @ 10:03:10 #257
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_171543142
Goiske, ik vond die foto's van het blote voetenpad echt super tof! Ik kijk er echt naar uit om ook dat soort dingen te doen met mijn jongens, als Aa ook wat groter is straks :Y

Nikki je kindjes O+ Leuke foto's!

Selv wat een uberschattige foto van je meisjes O+ O+

Vv had de laatste tijd last van zeer dunne po-ep. Kon niet echt thuisbrengen waar het vandaan kwam. Om te proberen zijn we gestopt met de ochtend- en avondfles (ja.. die kreeg hij nog steeds :@ ). Het gaat nu al veel beter in elk geval :Y (misschien toeval.. maar sowieso toch goed excuus om met die flessen te stoppen).

Dinosaaaurrr grrrr :D

ctrl+a
ctrl+c
klik invoeren
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:11:20 #258
73386 Fazz
onderweg
pi_171544452
De dino liefde is dus meer peuters niet vreemd :D

The good dinasaur stond hier gisteren ook nog aan :) Met slecht weer en kraambezoek was dit prima afleiding 8-) Hij heeft ook Dinosaur al gezien, vind ik best spannend maar F niet 'Die gemene dino vind ik leuk Mama' ( :o )

Selv, wat schattig zo samen O+
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:13:36 #259
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_171544482
Dino's check. Maar hej, papa is paleontoloog dus dat is er ingebakken.
Overigens alle beesten die gevaaaaaalijk zijn check. Wraaaahhhh!
En auto's
En gggggggaceauto's
En DLUPO
En de driewieler
En cijfers en letters (maar dat is niet genderstereotiep) :P

O+

Ik heb nog zo mijn best gedaan hem een gevarieerd aanbod te bieden :')
Kwak
pi_171544515
I is dus he-le-maal gek van Barbapapa (ook op netflix). Dat is ook alsof je even teruggeschoten wordt in de tijd. Vorige week had ze op het kdv bedacht dat ze barbapapa wilde zijn en 'dus' van vorm ging veranderen. Om dat proces een handje te helpen, probeerde ze zichzelf roze te maken met een stift. De leidsters hadden dat jammergenoeg niet zo snel in de gaten. :') .

Mooie foto's, Nikki en Selv!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171544582
Nikki mooie foto's je kinderen zijn zo leuk.
Selv wat een mooi duo heb je toch.
I goed bedacht. Barbapapa is ook leuk.
rady fijn dat het nu beter gaat.

Dino's is hier geen interesse in.
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:22:51 #262
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_171544627
Oh op tv is het hier momenteel troetelbeertjes voor en na :')
Kwak
  donderdag 8 juni 2017 @ 11:26:21 #263
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171544698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:13 schreef kwakz0r het volgende:
Dino's check. Maar hej, papa is paleontoloog dus dat is er ingebakken.
Overigens alle beesten die gevaaaaaalijk zijn check. Wraaaahhhh!
En auto's
En gggggggaceauto's
En DLUPO
En de driewieler
En cijfers en letters (maar dat is niet genderstereotiep) :P

O+

Ik heb nog zo mijn best gedaan hem een gevarieerd aanbod te bieden :')
Hier dus ook jammerlijk mislukt, maar dan de ander kant op.
Alles is prinsessen en elfjes en roze en glitter ;(

Wauw Nikki, wat zijn ze al groot! O+ Weet je zeker dat je niet een topic verderop hoort?

Wat een rijkdom, Selv O+

Toffe foto's van het blotevoetenpad, Goitske!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171544707
Hier is het nog steeds blaze en paw patrol
pi_171546425
N. vindt Fwozen net zo leuk als dino's en graafmachines. O+ Haar beste vriendinnetje is wel echt een prinsessenmeisje, dus ik denk dat ze daar binnenkort ook wel wat meer in mee gaat.
pi_171547007
Nikki wat een toffe foto's
Wat is je oudste alweer groot joh!

Selv jou duo is zo leuk om te zien O+ knappe dames
En leuke foto op de achtergrond :D

Gelukkig is het herkenbaar dat herhalen tot er antwoord komt. Helaas is hier een ja of een nee niet voldoende. En als ik hem te lang negeer dan gaat de volume knop omhoog :7

Hier zijn dinos ook helemaal hot.
Sws is Mats echt een jongen. Alles met voertuigen is leuk of gereedschap, dinos, draken. Behalve zijn keukentje dat is ook wel een beetje meisjes speelgoed
Ik had nog een oude pop van mezelf die ik hem had gegeven toen ik zwanger was maar daar toonde hij echt geen interesse in
Nagellak vindt hij dan weer wel heel erg interessant. Papa is er niet heel blij mee maar ik gebruikte de nagellak om Mats op de wc te laten poepen :D werkte best goed
pi_171547353
De oudste (6) is nog steeds dinogek. T-shirts, broeken, vesten en natuurlijk veel speelgoed in de vorm van dino's.
Toevallig zei ze vanmorgen: Mam dit shirt heb leuke kleurtjes maar ik vind hem niet mooi want er staat geen dino op. :')

De jongste is een echte prinses. Roze en glitters.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_171547758
Sac herhaalt net zolang tot ik antwoord geef. En het volume gaat steeds harder
MAMA!!!! IK WIL WAT ZEGGEN!!! MAMA
pi_171548905
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 09:53 schreef Franny_G het volgende:
Waarom mag hij geen dino dingen kijken?
Ik heb niets tegen dino's op zich, maar mijnheer wil Dino Trucks kijken op Netflix en na 10 seconden zit ie met een bleek gezicht en moet ik meekijken want 'Mama dit is spannend'. Het is een evenbeeld van zijn mama's, als het enigszins spannend wordt, vindt ie het niets.
Hij doet stoer maar zelfs Nemo vindt hij eigenlijk eng.
pi_171549395
Vraagje: W is een maand geleden ongeveer gevallen op de glijbaan, toen had hij bloed rond een voortand. Hij zei die dag wel auw, maar at ook gewoon en het zat niet los ofzo. Een week later is hij voor het eerst bij de tandarts geweest, die heeft niks gezegd (ik was het ook vergeten te melden), en weer een week later merk ik op dat zijn tand een beetje grijs wordt. Hij heeft er geen last van, maar nu hebben we dus een grijs tandje. Moet ik er iets mee? Iemand ervaring?

Verder hier ook team dino en alles met wielen. Dinos O+
pi_171550828
Ons buurmeisje van drie heeft ook een grijs/bruinig tandje door een valpartij, Crumpette. Tandarts doet er verder niets mee of aan. Vooral als het tandje niet los zit. Maar ter geruststelling kan ik me voorstellen dat je evt toch nog even teruggaat naar de tandarts.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171550973
Bedankt voor jullie lieve reacties op de foto's. O+

T en S zijn qua dieren helemaal gek op dino's, giraffen, krokodillen en flamingo's. :D En als er kledig gekozen mag worden dan willen ze het liefste een dino of giraffenshirt aan. Die worden dus helemaal afgedragen en de shirts die ik heel mooi vind blijven liggen in de kast. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 07:34 schreef JufMariska het volgende:
Wat een toffe foto's Nikki maar wat een matige kwaliteit/belichting inderdaad :X
Nou hè! Echt jammer, maar het was dan ook één van de juffen die fotograferen voor de leuk erbij doet. Ik had echt liever 50 euro meer betaald voor mooie foto's. :Y
pi_171553231
Ah ja nikki, ze staan er echt superleuk op O+ wel jammer van de kwaliteit. Maar liever dit dan andersom :o

Franny, ja alles wat ik er over lees is ook: jammer, niks aan te doen. -O- slechts cosmetisch. Maar toch. Mijn kint ;( :')
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:00:31 #274
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171553533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:13 schreef kwakz0r het volgende:
Dino's check. Maar hej, papa is paleontoloog dus dat is er ingebakken.
Ben jij uiteindelijk met Ross geëindigd? O+.

Nikki wat een mooie foto's van je stel! Ze worden groot hè. Kuiken ook... Steeds minder peuter en steeds meer kleuter.

Wij hadden gisteren een gesprek op de psz en de juf zei dat kuiken alle vaardigheden had om naar de basisschool te gaan. Nu nog tot maart wachten :').
KuikenGuppy
  donderdag 8 juni 2017 @ 18:01:42 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171553557
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
Oh op tv is het hier momenteel troetelbeertjes voor en na :')
Waar vind je die?
KuikenGuppy
pi_171554323
Netflix?
pi_171555607
Op rtl8 komen ze ook wel eens voorbij. Mats vindt dat niet zo interessant mama wel. Jeugdsentiment O+

Crump wat zonde van dat tandje -O- is dan toch best een harde klap geweest op de glijbaan
pi_171558949
Wij hebben ook DLUPO 😄 en mamapapa op tv. barbapapa dus

Volgens mij kan de tandarts daar ook niks mee, crump, en is het wachten op wisselen straks. Wel balen.

Burdie, wij zijn ook al aan het aftellen. Peuter had pas bedacht dat ze ook naar school mocht, want ze had haar korstjes die ochtend opgegeten. Nu was ze immers groot.
  donderdag 8 juni 2017 @ 21:28:55 #279
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_171559157
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waar vind je die?
De nieuwe versie op Netflix kids. Geen drol aan -O-

En ja ik heb een Ross O+ (hij is ook wel een beetje goofy humor nerdy slim en lief enzo)
Kwak
pi_171560382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 21:22 schreef WupWup het volgende:
Peuter had pas bedacht dat ze ook naar school mocht, want ze had haar korstjes die ochtend opgegeten. Nu was ze immers groot.
J vindt school ook heel interessant (geen idee hoe hij er bij komt, behalve het zien van de stoet kinderen die naar onze dorpsschool loopt 's ochtends). En autorijden ook (hij mag wel eens 'sturen' als we de auto in de garage zetten). Maar laatst maakte hij het wel heel bont: "als ik 4 ben, mag ik autorijden!" Iets met klok en klepel :D
pi_171561117
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 18:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ben jij uiteindelijk met Ross geëindigd? O+.

Nikki wat een mooie foto's van je stel! Ze worden groot hè. Kuiken ook... Steeds minder peuter en steeds meer kleuter.

Wij hadden gisteren een gesprek op de psz en de juf zei dat kuiken alle vaardigheden had om naar de basisschool te gaan. Nu nog tot maart wachten :').
Nou het gaat nu echt hard, ze worden zo snel groot. Nog 9 maanden wachten tot de basisschool. :o

quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 17:45 schreef Crumpette het volgende:

Franny, ja alles wat ik er over lees is ook: jammer, niks aan te doen. -O- slechts cosmetisch. Maar toch. Mijn kint ;( :')
Het is wel verstandig om het tandje en gebied eromheen een beetje in de gaten te houden. Niet per se nu, maar ook na een paar jaar kan het nog gaan ontsteken. Dan is trekken noodzakelijk om ervoor te zorgen dat de grotemensentand niet wordt aangetast. Been there done that. ;)

Ik ben vanavond naar een lezing geweest over de opvoeding van tweelingen. Cocks Feenstra was de gastspreekster. Zij is zo'n beetje een goeroe op het gebied van opvoeden van tweelingen. Ik heb niet heel veel aan haar verhaal gehad, want ze vertelde vooral veel logische/al bij mij bekende zaken. Wat ik wel heel leuk vond waren de vragen van de andere tweelingouders. Ik heb heel veel herkenbare verhalen langs horen komen en met name op het gebied van dominantie werden interessante feiten en ervaringen gedeeld. Al met al toch een bijeenkomst die ik niet had willen missen. :)
  vrijdag 9 juni 2017 @ 09:50:47 #282
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_171567404
Echt niet leuk van zijn tandje Crump! -O-
Ik heb als kind een voetbal tegen mijn mond gehad en heb nu ook een licht verkleurde voortand (had al gewisseld).

Nikki leuk van die bijeenkomst en de herkenning :)

Gister had Vv een drakendag.. niet luisteren en kindjes pijn doen op het kdv.. en 's middags zat oma ook met handen in haar haar... Vanochtend was hij vrolijk en uitgerust en heb even goed met hem gepraat.. ben heel benieuwd hoe het vandaag gaat op het kdv.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_171567465
Hier nog 7 maanden en dan zit hij op school ;(
Het lijkt me heel erg wennen om hem 5 dagen per week te moeten missen. Vooral als ik late dienst heb dan zie ik hem alleen in de ochtend even.

Nikki wat interessant zn lezing. Het uitwisselen van ervaringen lijkt mij ook heel leerzaam en misschien ook wel fijn om te horen dat sommige problemen waar je tegen aan loopt niet alleen bij jullie thuis gebeuren
pi_171568171
Kwak nu ben ik een beetje jaloers op jouw Ross!
Overigens komen de dino's weer terug, B gaat ze allemaal beter maken zodat ze niet meer dood zijn. Dan weten jullie dat.
Wat fijn zo'n bijeenkomst Nikki, ik kan me voorstellen dat het heel leerzaam is.

School....B gaat vanaf februari, ik zal vooral moeten wennen aan haasten in de ochtend. De 5 dagen dat B thuis is, doen we meestal lekker rustig aan.
Hij gaat de eerste maand 1 dag naar de BSO en 1 dag naar mijn schoonzus, dat laatste bood ze zelf aan en ik vind het wel fijn idee. School lijkt me al pittig genoeg voor hem :@
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:52:39 #285
335643 faptist
Maakt fouten
pi_171568555
Dino's komen zeker terug. Ro is haar brachiosaurus flink aan het pamperen en wanneer hij auw heeft zitten we er met zijn allen omheen om er een verbandje omheen te doen / kusjes te geven of in bad te stoppen. Zo zielig als er weer een kattenhaar op zit. Ro is dan zo overstuur (dramaqueen). Helaas begrijpt ze nog niet dat wanneer ze haar saurus peer voert dat hij dan kleverig wordt en dat ze hem dan beter niet bij ons op de bank kan leggen of tegen een kat moet gooien.

Crump
Mijn man heeft ook zo'n voortand, maar gelukkig heeft w het met zijn melktandje. Niets aan te doen helaas. Moet wel een harde klap zijn geweest zeg :o Je zult je wel rot geschrokken zijn.

troetelbeertjes op netflix vind ik echt verschrikkelijk. Net als de smurfen die opnieuw zijn ingesproken. Ik wil gewoon die oude stemmetjes horen.
Wij kijken Jokie en Jet, Barbapapa, Oddbots en veel spiderman uit de jaren 90. <3 epic <3
pi_171569415
Ow ja spiderman en batman zijn hier ook helemaal hot.
Hij wil alleen maar zijn batman pyjama aan en zingt de hele dag 'nanananana batmaaaan' :')

Exode ik denk dat school idd heel pittig zal zijn in het begin. In het begin zullen we hem vast nog wel eens een dagje extra thuis houden om even bij te tanken. Mats zelf heeft er heel veel zin in. Hij denkt namelijk dat hij op school de hele dag met zijn buurjongen mag spelen :')
pi_171570389
Hihi Ikke!
Het is voor ons gelukkig nog wel wat maandjes weg. Het lijkt me een hele stap.
pi_171570825
Crump balen van het tandje. En wisselen duurt hopelijk nog even.
pi_171570977
Viel wel mee eigenlijk, met die klap. Ongelukkig terechtgekomen gewoon -O- ik heb een afspraak met de tandarts voor volgende week gemaakt, voor de zekerheid.

Man is weer thuis *O* en de zon schijnt *O* ik maak maar gebruik van de niet-slaap peuter en we gaan naar BUITEN :7 want binnen word ik inmiddels bijkans gestoord van het duwen-afpakken-janken hier in huis :') ik hou mijn hart vast voor als T gaat staan. Dan heeft ie verder te vallen.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 13:01:45 #290
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171571012
Nora gaat na de zomervakantie al naar school :o

Ik zie er tegenop, omdat Nora wat moeite heeft met nieuwe situaties en dus ook al maanden roept dat ze niet naar school wil. En dan moet ze op woensdag en vrijdag ook nog naar de BSO :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Sylver_ op 09-06-2017 13:43:50 (Stomme spelfout) ]
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171571099
Sac start na de zomervakantie op school. Ze heeft er nog niet echt heel veel zin in.
pi_171572645
In de categorie "domme-vragen-bestaan-niet-maar-ik-doe-toch-een-poging:"

We willen onze peuter binnenkort naar een 'groot' bed verhuizen (zodat het ledikantje naar de babykamer kan). Nu twijfel ik sowieso nog steeds tussen een meegroeibed of meteen een éénpersoons.

Maar ik bedacht me net opeens: hoe werkt zo'n meegroeibed eigenlijk qua hoeslakens? :?
Eerst snapte ik het matras daarvan al niet, maar dat weet ik nu inmiddels (van die extra stukken bij hoofd- en/of voeteneinde).
Maar moet je dan ook steeds een andere maat hoeslaken kopen..?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_171572656
Spannend Sylver, is het een dooddoener als ik zeg dat ze vanzelf gewend raakt?

B is er van overtuigd dat ie bij zijn neefje van 5 in de klas komt. Zelfde school, andere klas gaat zijn hoofdje nog te boven.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 14:30:31 #294
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171573164
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:09 schreef exode het volgende:
Spannend Sylver, is het een dooddoener als ik zeg dat ze vanzelf gewend raakt?

B is er van overtuigd dat ie bij zijn neefje van 5 in de klas komt. Zelfde school, andere klas gaat zijn hoofdje nog te boven.
Gheh nee, dat is vast ook zo, hoewel ze wel nog steeds (of alweer) een beetje moeite heeft met 2 dagen kdv. Ze heeft het aan het einde van de dag altijd naar d'r zin gehad, maar elke ochtend vraagt ze of ze naar de creche moet en op woensdag en vrijdag is het altijd huilen dat ze niet wil. En dat hebben we straks dan elke dag -O-
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171573289
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:30 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Gheh nee, dat is vast ook zo, hoewel ze wel nog steeds (of alweer) een beetje moeite heeft met 2 dagen kdv. Ze heeft het aan het einde van de dag altijd naar d'r zin gehad, maar elke ochtend vraagt ze of ze naar de creche moet en op woensdag en vrijdag is het altijd huilen dat ze niet wil. En dat hebben we straks dan elke dag -O-
Ik doe wel stoer hoor, maar jij mag mij eind februari gerust stellen.
pi_171573340
Sja, wil de pret niet drukken, maar bij kleuter duurde het een halfjaar voor ze niet meer zo moe werd van school...
En we hadden pas net, na 9 mnd dat ze releurgesteld was dat ze niet naar school hoefde omdat ze zin had om haar werkje af te maken
  vrijdag 9 juni 2017 @ 14:40:02 #297
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171573376
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:08 schreef twist02 het volgende:
In de categorie "domme-vragen-bestaan-niet-maar-ik-doe-toch-een-poging:"

We willen onze peuter binnenkort naar een 'groot' bed verhuizen (zodat het ledikantje naar de babykamer kan). Nu twijfel ik sowieso nog steeds tussen een meegroeibed of meteen een éénpersoons.

Maar ik bedacht me net opeens: hoe werkt zo'n meegroeibed eigenlijk qua hoeslakens? :?
Eerst snapte ik het matras daarvan al niet, maar dat weet ik nu inmiddels (van die extra stukken bij hoofd- en/of voeteneinde).
Maar moet je dan ook steeds een andere maat hoeslaken kopen..?
quote:
Goed om te weten
Deze set hoeslakens bestaat uit twee onderdelen die geschikt zijn voor de matras van het meegroeibed in de kleinste en middelste stand. Als je de matras in de maximale stand gebruikt, gebruik dan een laken voor een gewoon bed.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80201957/

Ik wist het ook niet :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:35 schreef exode het volgende:

[..]

Ik doe wel stoer hoor, maar jij mag mij eind februari gerust stellen.
Hopelijk kan ik je dan uit ervaring vertellen dat het allemaal goed komt :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 14:43:52 #298
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171573455
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:37 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Sja, wil de pret niet drukken, maar bij kleuter duurde het een halfjaar voor ze niet meer zo moe werd van school...
En we hadden pas net, na 9 mnd dat ze releurgesteld was dat ze niet naar school hoefde omdat ze zin had om haar werkje af te maken
Ik denk dat Nora het is ook erg zwaar gaat vinden.
Het zou toch fijner zijn als ik er dan ook op woensdag en vrijdag er kan zijn om d'r op te vangen na schooltijd.
En dat brengt me dan gelijk bij mijn dilemma of ik (tijdelijk) zal stoppen met werken ..
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171573648
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:40 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80201957/

Ik wist het ook niet :D
Ah kijk, IKEA heeft daar al voor mij over nagedacht :D
Gewoon een set met 2 verschillende maten dus ;)

Thanks! ^O^

Toch nog maar eens even nadenken over zo'n meegroeibed; meteen een éénpersoonsbed lijkt me weer zo'n grote stap. Plus dat meegroeibed kan evt. ook weer doorgeschoven worden natuurlijk...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  vrijdag 9 juni 2017 @ 15:00:37 #300
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171573780
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 14:53 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ah kijk, IKEA heeft daar al voor mij over nagedacht :D
Gewoon een set met 2 verschillende maten dus ;)

Thanks! ^O^

Toch nog maar eens even nadenken over zo'n meegroeibed; meteen een éénpersoonsbed lijkt me weer zo'n grote stap. Plus dat meegroeibed kan evt. ook weer doorgeschoven worden natuurlijk...
Wij hebben wel direct een eenpersoonsbed gedaan en in het begin was het idd een superklein peutertje in een immens bed. Maar het ging wel goed.
Inmiddels verbaas ik me erover hoe erg dat bed gekrompen is in die 1,5 jaar :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')