abonnement Unibet Coolblue
pi_171275330
Dag iedereen,

Ik werk samen met een vriend aan een project rond het sportief gedrag van de mensen. We proberen te onderzoeken welke sporten jullie in een competitie beoefenen. Maar daarnaast willen we ook te weten komen welke sporten, of je hier nu al competitie in speelt of niet, jullie in je vrije tijd beoefenen. Het doel is eigenlijk om na te gaan of je genoeg medesporters vindt voor je geliefde sport.

Daarvoor hebben wij volgende vragenlijst opgesteld: Vragenlijst Sportief Gedrag
Het invullen van de vragenlijst duurt gemiddeld maar 2 minuten.
Wij hopen op jullie talrijke medewerking! We zouden hier enorm dankbaar voor zijn.

Voel jullie vrij om in dit topic jullie bedenkingen of commentaren over het onderzoek te bespreken.

Alvast bedankt!
Stef
pi_171275449
Stef: Dit is niet de plaats om dit zo neer te plempen en dubbele topics te maken om het zelfde onderwerp. Als je onderzoek net zo gaat als de voorbereiding voor dit topic dan geef ik je weinig kans op een succesvolle uitslag.
pi_171275490
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:15 schreef CarltonBanks het volgende:
Stef: Dit is niet de plaats om dit zo neer te plempen en dubbele topics te maken om het zelfde onderwerp. Als je onderzoek net zo gaat als de voorbereiding voor dit topic dan geef ik je weinig kans op een succesvolle uitslag.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171275779
Ik Fap 3x p/d
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_171281278
Oei, mijn excuses!

Ik vond dit onderzoek gewoon passen binnen de twee forum onderdelen. Ik probeer zeker niet te spammen ofzo.

Nogmaals mijn verontschuldigingen!
  zondag 28 mei 2017 @ 20:31:10 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_171283796
Deze gaat dicht ivm dubbel topic
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')