abonnement Unibet Coolblue
pi_171290270
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:03 schreef liedetector het volgende:
vandaag mn liefie "lekker" naar familie (niet dr ding maar moet soms) en ik de mensen die nog niet op de hoogte waren van vriendinnetje dr hersentumor en euthanasie ingelicht...altijd beter zo dan wellicht maanden later via via horen...wel gekke gespekken
Nou, dat lijkt me ook moeilijk. Hoe begin je daar over. Je kan niet beginnen met "hoi, wat is het warm. Trouwens...weet al van ..."
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 mei 2017 @ 23:10:46 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171290302
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

AH (haha) op die manier. Dan snap ik het. En ok, geen ideeeeee wanneer bij jullie in de buurt ben, maar dat gaan we doen (of ergens in het midden afspreken).

Nu maar eens naar bed. Wapperflapper aan en hopen op wat slaap. Morgen weer werken en nu al zo ontzettend geen zin in. Hopelijk is de airco goed gemaakt, vorig jaar was het nogal wat ellende.
10 juni Deventer :P

Slaap lekker en het is nu heerlijk fris buiten. Werk ze en ik snap dat je echt geen zin hebt ,,, Komt goed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171290316
Gefeli gcjoel! En leuk weekend gehad :)

Je soep en hoofd ben je helaas niet zo enthousiast over uniek. Maar de rekening is echt niks! Handig zo'n AH kaart. Dame blanche was ik vroeger weg van, heb nu liever ijs met fruit, sorbetijs of cheesecake met fruit.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_171290356
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me ook moeilijk. Hoe begin je daar over. Je kan niet beginnen met "hoi, wat is het warm. Trouwens...weet al van ..."
weet je dat ik het serieus soms zo aanpak...moet je anders als als je sommige mensen jaren niet gesproken hebt.... koetjrs en kalfjes kan echt niet,..... weet je uberhaupt nog wie ik ben? etc etc


fijn dat je me opneemt...had ik dit nummer al de laatstte keer dat k je sprak? etc etc...
pi_171290400
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:03 schreef liedetector het volgende:
vandaag mn liefie "lekker" naar familie (niet dr ding maar moet soms) en ik de mensen die nog niet op de hoogte waren van vriendinnetje dr hersentumor en euthanasie ingelicht...altijd beter zo dan wellicht maanden later via via horen...wel gekke gespekken
Goed van je ^O^

Hoop t Kaatje van je airco. Voor mij is t n kwestie van overleven. Geen airco, plat dak, benauwd, geen lucht dus hoofdpijn en slechte concentratie. En de directie doet er geen reet aan. Die hebben allen een eigen hok met ramen en airco.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 28 mei 2017 @ 23:17:06 #81
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171290462
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

volgens mij gaat het Piet niet om het tijdstip
Dan snapt Piet niet waar ik mee bezig ben. Maakt ook niet uit. Of eigenlijk wel, want Piet zou beter gewoon zijn smoel houden als hij niet snapt hoe het zit.
pi_171290476
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:17 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dan snapt Piet niet waar ik mee bezig ben. Maakt ook niet uit. Of eigenlijk wel, want Piet zou beter gewoon zijn smoel houden als hij niet snapt hoe het zit.
*g
  zondag 28 mei 2017 @ 23:18:39 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171290504
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeli gcjoel! En leuk weekend gehad :)

Je soep en hoofd ben je helaas niet zo enthousiast over uniek. Maar de rekening is echt niks! Handig zo'n AH kaart. Dame blanche was ik vroeger weg van, heb nu liever ijs met fruit, sorbetijs of cheesecake met fruit.
Cheesecake... ja maar dan mis je weer de dame blanche :P
De volgende kaart van de AH (mede mogelijk gemaakt door Kaatje) die gaat er ook heen, zo goed was het wel.


Ik zeg echt letterlijk dat ze naar huis moeten. Wat dat betreft ben ik best duidelijk over.
Nou ben ik in IRL behoorlijk duidelijk en soort van cru maar dat weten mijn kennissen en familie. Op internet ben ik liever eigelijks :')

Ow en praat mij niet over mensen die ik heb opgeleid... die vonden mij eng! Maar niet voor lang gelukkig.. Heel streng maar ontzettend rechtvaardig en zwarte humor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171290534
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Cheesecake... ja maar dan mis je weer de dame blanche :P
De volgende kaart van de AH (mede mogelijk gemaakt door Kaatje) die gaat er ook heen, zo goed was het wel.

Lucy wat ben je netjes!
Ik zeg echt letterlijk dat ze naar huis moeten. Wat dat betreft ben ik best duidelijk over.
Nou ben ik in IRL behoorlijk duidelijk en soort van cru maar dan weten de anderen dat ook dat ik zo in elkaar zit.
gelukkig nog iemand die het zo doet!!! pfieuw
  zondag 28 mei 2017 @ 23:20:35 #85
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171290542
Ik heb ook nog een setje restaurantzegels. Ik bewaar ze nog even maar als we ze niet gebruiken, krijg jij ze Uniek.
Spoilers!
pi_171290565
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Goed van je ^O^

Hoop t Kaatje van je airco. Voor mij is t n kwestie van overleven. Geen airco, plat dak, benauwd, geen lucht dus hoofdpijn en slechte concentratie. En de directie doet er geen reet aan. Die hebben allen een eigen hok met ramen en airco.
Daar zou je de arbeidsinspectie op kunnen zetten. Bedrijf moet wel voor werkbare omstandigheden zorgen.
Toen ik jaren geleden in een noodgebouw werkte als uitzendkracht was het daar in de zomer bloedheet en in de winter ijskoud. Bedrijf is flink op de vingers getikt en noodgebouw is afgebroken en in een ander gebouw is ruimte gemaakt voor ons
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 28 mei 2017 @ 23:31:45 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171290762
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

gelukkig nog iemand die het zo doet!!! pfieuw
Ja maar ik trek dat niet hoor, als ik uberhaupt iets sociaals zat ben dan ga ik weg of ik stuur ze weg.
Op het werk trouwens ook, ik accepteer sommige opdrachten gewoon niet, zo duidelijk dat het nog niet meer gevraagd word ook
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171290820
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar ik trek dat niet hoor, als ik uberhaupt iets sociaals zat ben dan ga ik weg of ik stuur ze weg.
Op het werk trouwens ook, ik accepteer sommige opdrachten gewoon niet, zo duidelijk dat het nog niet meer gevraagd word ook
lol ook die herken ik ;) ik heb nu ook eel voor de hele maand sociaal gedaan ook.... dus ben vast strax slecht bereikbaar... maar vind het soms ook nuttig en nodig....
  zondag 28 mei 2017 @ 23:44:11 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171291022
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:34 schreef liedetector het volgende:

[..]

lol ook die herken ik ;) ik heb nu ook eel voor de hele maand sociaal gedaan ook.... dus ben vast strax slecht bereikbaar... maar vind het soms ook nuttig en nodig....
Precies dit!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 28 mei 2017 @ 23:47:15 #90
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171291077
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar ik trek dat niet hoor, als ik uberhaupt iets sociaals zat ben dan ga ik weg of ik stuur ze weg.
Mensen wegsturen omdat je denkt nu is het genoeg of nu heb ik geen zin, dat zou me nog wel lukken, maar zeggen "jullie twee mogen blijven, maar jullie twee moeten nu weg"? Ik geloof niet dat ik zou kunnen.
  zondag 28 mei 2017 @ 23:48:39 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171291107
Maar ik laat het niet met het uit eten, als het gewoon niet goed is in een restaurant dan zullen ze het weten ook, eerst doe ik het lief, doen zij lief dan prima.
Doen ze moeilijker? Tja dat winnen ze niet van mij.
Politiek ben ik bijna altijd "zwitserland" maar "eigen"zaken wel aardig "egoistisch"
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171291111
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

10 juni Deventer :P

Slaap lekker en het is nu heerlijk fris buiten. Werk ze en ik snap dat je echt geen zin hebt ,,, Komt goed
Ik hou t in gedachten. Het is een van de data die ik heb aangegeven om een iftar te verzorgen, daar er zijn meer data.
We have far more in common than that which devides us..
pi_171291122
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
GCOEL mooi zo *O* nu veel werk verzetten, dat is wat minder... Genoeg hulp?

BBQ, lekker FFT :9 Tenminste als je die niet bij mijn lieve buurman eet want dat zijn prefab dingen van de Jumbo en die zijn, in welke vorm gegaard, gewoon niet te eten en dat weiger ik dan ook en neem eigen dingen mee :@

Uit eten was heerlijk:
vooraf mosterdsoep voor lief die erg smakelijk was
voor mij de aspergesoep met zalm met vooral room , beetje te veel
Hoofd voor mij een proeverij van vis bestaande uit zalm, gegrilde makreel en kabeljauw. Tja zo kan ik het ook maken...
De bijlages: salade, gegakken aardappelen, zelfgemaakte frietjes, lekker mayo, worteltjes met peulvruchten waren lekker.
Bijna alle tafels waren vol en bijna niemand die uberhaupt wat groente nam.
Wij hebben als grootverbruikers nog extra gebakken aardappelen, frieten, groenten en salade besteld :')
En een heerlijke Dame Blanche, lang geleden dat ik een ECHTE dame blanche heb gegeten. Prachtig warme pure chocolade, heerlijk verse roomijs, goede slagroom. De pure chocolade die dan weer stolt op je ijs, dat zie je niet vaak meer.
Met zijn tweeen met 3 speciaalbieren: 43 euro :D
Volgens mij was het eten precies wat je van een kneuterig maar eigenlijk heel mooi dorpje als Norg kan/mag verwachten.
pi_171291137
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 22:23 schreef RobinOok het volgende:
We vertrekken vrijdag. *O* *O* *O*
Zijn de temperaturen goed genoeg voor FKK? :9~
  zondag 28 mei 2017 @ 23:52:35 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171291205
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:47 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mensen wegsturen omdat je denkt nu is het genoeg of nu heb ik geen zin, dat zou me nog wel lukken, maar zeggen "jullie twee mogen blijven, maar jullie twee moeten nu weg"? Ik geloof niet dat ik zou kunnen.
Hmm, heb daarom waarschijnlijk ook geen vrienden :D

MCH, klopt helemaal

Kaatje misschien tot dan maar vooralsnog, slaap lekker O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 28 mei 2017 @ 23:57:42 #96
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171291362
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Zijn de temperaturen goed genoeg voor FKK? :9~
Ik ben niet zo van de weerberichten, maar vast wel!
  maandag 29 mei 2017 @ 00:50:42 #97
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171292378
Gelukt, klaar, 2 uurtjes later dan gehoopt, maar nog steeds mission accomplished zonder dat iemand behalve ik er last van had. Ga de wekker lekker een uurtje later zetten. :P

Ik geloof dat ik een nieuw concept ga introduceren op mijn werk : pre-vakantie!
Lekker rustig aan dien deze week. *O*
  maandag 29 mei 2017 @ 02:13:39 #98
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171292834
IK KAN GVD NIET SLAPEN!
  maandag 29 mei 2017 @ 02:16:32 #99
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171292841
Iemand hier gaf ooit een linkje naar euh inslaapverhasltjea of geluiden. Maar toen deed wifi het slecht in de slaapkamer. Nu werkt die wel, dus hellup, wat was dat voor linkje ook alweer?
pi_171292869
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 23:47 schreef RobinOok het volgende:
Mensen wegsturen omdat je denkt nu is het genoeg of nu heb ik geen zin, dat zou me nog wel lukken, maar zeggen "jullie twee mogen blijven, maar jullie twee moeten nu weg"? Ik geloof niet dat ik zou kunnen.
Als het mensen zijn die anders ook wel welkom zijn zou ik gewoon iedereen als gasten behandelen. Ik zou er niet eens aan denken om expres geen hapjes neer te zetten oid.

En mensen die ik niet wil zien omdat er al andere mensen zijn, die hoef ik dan ook verder ook nooit te zien denk ik. Raar dat je 'kennissen' hebt die je liever niet op bezoek hebt. Ik kan me er maar moeilijk in inleven. Ik ken zulke mensen niet (ja, in de familie, maar dat is anders en die komen ook nooit zomaar langs).

gcjoel, wat tof! Eigen plekje *O* gefeliciteerd

RobinOok nog wakker? Ik heb op youtube wel eens sleep music ingetypt en dan krijg je diverse soorten slaapmuziek. Sommigen echt vreselijk hoor (denk aan dolfijnen), maar anderen vond ik best relaxt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')