abonnement Unibet Coolblue
pi_171256517
Lepy LP-838 Mini Audio Versterker Hifi 2.1 CD MP3 MP4 Stereo Versterker Mini Draagbare Geluidsversterkers voor Subwoofer Auto Luidsprekers
http://s.aliexpress.com/NFbqqIJz

Ik heb pas geleden dit besteld en het zal binnenkort arriveren. Het is een mini-versterker. Ik heb bij mijn ouders nog passieve speakers staan van een oud hifi-systeem, maar de versterker ging er op den duur aan. Dus dit leek mij wel een goede oplossing, ook aangezien zoveel reacties positief waren.

Echter dit soort reviews doen mij denken dat dit toch een kat in de zak is.


Nu had ik iets gelezen dat je het binnen een week na ontvangst kan retourneren indien het nog in de verpakking zit.

Krijg je dan in de praktijk vanzelf je geld terug als je bijvoorbeeld bij het Post afhaalpunt aangeeft dat je het niet wenst te ontvangeb?

Of kan je het beter wel aannemen en op Marktplaats zetten?
pi_171257732
Weigeren kan altijd, dan gaat hij retour afz., maar is dan natuurlijk wel de vraag of ze hem daadwerkelijk ontvangen; het blijft China..
pi_171258995
Ik vraag me af in hoeverre de wetgeving mbt koop op afstand van toepassing is op Chinese webshops. Ik zou hem gewoon proberen en als hij niet bevalt proberen te tweaken of verpatsen.

En je hebt het over nog geen twintig euro.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171259667
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre de wetgeving mbt koop op afstand van toepassing is op Chinese webshops. Ik zou hem gewoon proberen en als hij niet bevalt proberen te tweaken of verpatsen.

En je hebt het over nog geen twintig euro.
Klopt. Maar ik ga binnenkort een synth aanschaffen dus dan is elke euro die ik bespaar meegenomen.
pi_171263452
quote:
Echter dit soort reviews doen mij denken dat dit toch een kat in de zak is.

Iets wat ik al lang geleden heb afgeleerd is reviews en comments op het internet over een product al te serieus te nemen.

Er hebben altijd meer mensen iets te janken en te zeiken dan complimenten uit te delen. Elke negatieve review geeft angst, zelfs als er 10 positieve tegenover staan.

Ik heb dat ook met earphones... de 1 zegt beste ooit voor een tientje... de ander zegt grootste shit ooit gekocht op het internet. 3x raden naar wie je dan liever luistert (je leest per slot een review om je eigen angst voor een miskoop te ontkrachten).

Er is wel een andere gouden regel die ook in China van toepassing is... hoe goedkoper je koopt hoe groter je gok.
pi_171263515
Gewoon proberen en als het niet bevalt zet je hem op marktplaats
pi_171324079

Pakket is binnen. Product ziet er goed uit en is inclusief adapter en dat verlengstuk voor subwoofer.

Ik kan hem pas uitproberen bij mijn moeder. Want daarvoor had ik m besteld. Op mijn oude slaapkamer staat een halterbankje en roeimachine en ik doe daar soms trainen als ik bij haar ben en er niet aan toe kom om dat in de sportschool te doen.

Dan is muziek wel lekker. Er staat een oude SACD-speler en ergens staan passieve boxen van een oude hi-fi set. Als de versterker het goed doet, heb ik daar muziek.
pi_171556928
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 13:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[ afbeelding ]
Pakket is binnen. Product ziet er goed uit en is inclusief adapter en dat verlengstuk voor subwoofer.

Ik kan hem pas uitproberen bij mijn moeder. Want daarvoor had ik m besteld. Op mijn oude slaapkamer staat een halterbankje en roeimachine en ik doe daar soms trainen als ik bij haar ben en er niet aan toe kom om dat in de sportschool te doen.

Dan is muziek wel lekker. Er staat een oude SACD-speler en ergens staan passieve boxen van een oude hi-fi set. Als de versterker het goed doet, heb ik daar muziek.
En bevalt t ding?
pi_171676940
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 20:29 schreef Henkerbedenker het volgende:

[..]

En bevalt t ding?
Staat bij mijn moeder. Dus duurde ff voordat ik m kon testen.

Ik hoor wel een soort hoge bromtoon door de speakers als ik de versterker aanzet. Die toon wordt niet harder of zachter bij het wijzigen van het volume.

Ik ben er niet helemaal achter waardoor het komt. Misschien door de speakers. Die dingen zijn al zeker 30 jaar oud. Ik ga wanneer ik daar weer ben testen hoe het klinkt door andere speakers.

Ik vermoed eerder dat het te maken zou kunnen hebben met dat ik de versterker moet aarden. Ik vind de vorm van dat ding een beetje raar: het lijkt alsof het de bedoeling is dat je het ergens moet opschroeven.

Of het ligt aan de elektronica.

Verder is het geluid zeker niet slecht. Maar dat wordt toch hoofdzakelijk bepaald door de speakers, kabels en bron?

Och, het is 14 euro. Misschien kan een kennis die meer verstand heeft van elektronica 'm eens openmaken
pi_171677073
gok dat de brom toch echt uit de versterker komt..

maar bromt die ook als je er totaal geen signaal bron op aansluit?
pi_171677131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
gok dat de brom toch echt uit de versterker komt..

maar bromt die ook als je er totaal geen signaal bron op aansluit?
Ga dat de volgende keer als ik daar ben uitproberen.

Zou je dat met een beetje handigheid kunnen verhelpen?
pi_171677248
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ga dat de volgende keer als ik daar ben uitproberen.

Zou je dat met een beetje handigheid kunnen verhelpen?
als er alleen speakers zijn aangesloten... en verder geen andere spullen en het bromt niet dan zal je een aardlus probleem hebben oid... maar als die dan WEL bromt.. zit het intern.. en tja dan wordt gokken

trouwens kwam het MET of zonder voeding? het zou namelijk ook aan de voeding kunnen liggen :-)
pi_171677676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:38 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

als er alleen speakers zijn aangesloten... en verder geen andere spullen en het bromt niet dan zal je een aardlus probleem hebben oid... maar als die dan WEL bromt.. zit het intern.. en tja dan wordt gokken

trouwens kwam het MET of zonder voeding? het zou namelijk ook aan de voeding kunnen liggen :-)
Met voeding.

Die is trouwens met 3A als ik het mij goed herinner moeilijk te vervangen
pi_171677722
12V bij 3A is wattie nodig heeft.. maar ach er zijn genoeg voedingsblokjes te vinden met 12V en meer dan 3A :-)

en zelfs met een 1A zal ik het nog aandurven.. voor een simpel "brom" testje..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')