abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:43:13 #151
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171344578
registreer om deze reclame te verbergen
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
pi_171344615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
Weer een trein minder van en naar Dordrecht. Ik word er boos en droevig van ...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_171344672
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
Hoe zat dat ook alweer met Belgisch personeel, staken en personeel? Reed dat ding uberhaupt toen?
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:53:40 #154
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171344814
registreer om deze reclame te verbergen
De Benelux rijdt vandaag toch ook gewoon? En gedeeltelijk met Belgisch personeel. Wat is je punt?
pi_171344878
Waar tweede keer personeel staat, moet 'benelux' staan. Stop de tijd.

Als de Belgo's staken, rijdt de Benelux dan niet?
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:02:56 #156
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171346177
Is dat relevant? Verandert er iets?
pi_171346364
registreer om deze reclame te verbergen
Nee ik had een brainfart
pi_171346694
Aangezien er toch van machinist gewisseld moet worden in Breda zou ik ervoor kiezen dat op Amsterdam-Breda een Nederlander rijdt en op Breda-Brussel een Belg. Dan ben je de trein in elk geval niet kwijt voor binnenlands vervoer bij een Belgische staking.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:59:57 #159
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171347431
En dan de train managers ook zeker?

Ik vraag me af hoe leuk het rijdend personeel het vindt om de Benelux niet meer verder te rijden dan Breda.
We are shaping the future.
  woensdag 31 mei 2017 @ 14:05:24 #160
79586 Maegrim
Lokführer
pi_171347551
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:26 schreef dennistd het volgende:
Aangezien er toch van machinist gewisseld moet worden in Breda
Hoezo dat?
ಠ_ಠ
  woensdag 31 mei 2017 @ 14:54:30 #161
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171348837
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 15:05:41 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171349185
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:59 schreef James1988 het volgende:
En dan de train managers ook zeker?

Ik vraag me af hoe leuk het rijdend personeel het vindt om de Benelux niet meer verder te rijden dan Breda.
Het rijdend personeel zou er alleen moeten zijn om de reiziger (die op 1, 2 én 3 zouden staan) te dienen.
lebt denn der alte Holzmichl noch?
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:10:21 #163
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171349332
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het rijdend personeel zou er alleen moeten zijn om de reiziger (die op 1, 2 én 3 zouden staan) te dienen.
Dat zal, maar als in hun contract staat "Functie: train manager Beneluxtrein internationaal" zul je daar toch iets mee moeten doen.
We are shaping the future.
pi_171349333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
Die machinisten van NS Int zijn toch allemaal hardlopers en sportievelingen?

:P
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 15:16:56 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171349552
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:10 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat zal, maar als in hun contract staat "Functie: train manager Beneluxtrein internationaal" zul je daar toch iets mee moeten doen.
Daar staat toch niet in wat de begin en eindstations zijn?

En zal het zo nauwkeurig in hun contact staan?
lebt denn der alte Holzmichl noch?
pi_171349637
Dat wordt nog wat als ze op hun strepen gaan staan over dat "lux".
pi_171349738
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:19 schreef MTL het volgende:
Dat wordt nog wat als ze op hun strepen gaan staan over dat "lux".
Ja, luxere treinen krijgen ze voorlopig niet :+
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:15:07 #168
79586 Maegrim
Lokführer
pi_171351338
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
Voor zover ik weet gaat die ook als Sandwich rijden en is 6 minuten dan goed te doen zonder storingen in een loc :P
ಠ_ಠ
pi_171351526
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:44 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Weer een trein minder van en naar Dordrecht. Ik word er boos en droevig van ...
Ik ook, allemaal vanwege de HSL waar alles zo nodig overheen moet.
and there was some silence
pi_171351588
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:15 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Voor zover ik weet gaat die ook als Sandwich rijden en is 6 minuten dan goed te doen zonder storingen in een loc :P
6 minuten, 6 bakken=150 meter, is al dikke 2 minuten lopen voor een normaal persoon. Afbouwen en opbouwen kost ook tijd.
Bier.
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:27:31 #171
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171351697
Vergeet de lengte van de locs zelf niet (18,9 meter per stuk) :P
We are shaping the future.
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:29:55 #172
79586 Maegrim
Lokführer
pi_171351775
Tijdens de pendeldiensten bij Nedtrain NS Techniek :P keer ik 7x per dag zo'n ding om, ik weet waar ik het over heb. Afbreken kan in 15 seconden, teruglopen inderdaad 2 minuten, opbouwen 3 minuten en wegwezen.
ಠ_ಠ
pi_171351812
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:29 schreef Maegrim het volgende:
Tijdens de pendeldiensten bij Nedtrain NS Techniek :P keer ik 7x per dag zo'n ding om, ik weet waar ik het over heb. Afbreken kan in 15 seconden, teruglopen inderdaad 2 minuten, opbouwen 3 minuten en wegwezen.
Veel te storingsgevoelig.
Bier.
pi_171351844
Bull. Die locs doen het prima als je er mee om kan gaan.
pi_171351909
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:32 schreef MTL het volgende:
Bull. Die locs doen het prima als je er mee om kan gaan.
Alsof het de schuld van de apparatuur is. Is mensenissue. Als het zo gehaast moet dan gaat het geheid fout. Tevens komt die meuk uit België en wat rijdt er in België nou op tijd. Ik vind het ambitieus.
Bier.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')