Weer een trein minder van en naar Dordrecht. Ik word er boos en droevig van ...quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
Hoe zat dat ook alweer met Belgisch personeel, staken en personeel? Reed dat ding uberhaupt toen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
Hoezo dat?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:26 schreef dennistd het volgende:
Aangezien er toch van machinist gewisseld moet worden in Breda
Het rijdend personeel zou er alleen moeten zijn om de reiziger (die op 1, 2 én 3 zouden staan) te dienen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:59 schreef James1988 het volgende:
En dan de train managers ook zeker?
Ik vraag me af hoe leuk het rijdend personeel het vindt om de Benelux niet meer verder te rijden dan Breda.
Dat zal, maar als in hun contract staat "Functie: train manager Beneluxtrein internationaal" zul je daar toch iets mee moeten doen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het rijdend personeel zou er alleen moeten zijn om de reiziger (die op 1, 2 én 3 zouden staan) te dienen.
Die machinisten van NS Int zijn toch allemaal hardlopers en sportievelingen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
Daar staat toch niet in wat de begin en eindstations zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zal, maar als in hun contract staat "Functie: train manager Beneluxtrein internationaal" zul je daar toch iets mee moeten doen.
Ja, luxere treinen krijgen ze voorlopig nietquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:19 schreef MTL het volgende:
Dat wordt nog wat als ze op hun strepen gaan staan over dat "lux".
Voor zover ik weet gaat die ook als Sandwich rijden en is 6 minuten dan goed te doen zonder storingen in een locquote:Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
Ik ook, allemaal vanwege de HSL waar alles zo nodig overheen moet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:44 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Weer een trein minder van en naar Dordrecht. Ik word er boos en droevig van ...
6 minuten, 6 bakken=150 meter, is al dikke 2 minuten lopen voor een normaal persoon. Afbouwen en opbouwen kost ook tijd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:15 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat die ook als Sandwich rijden en is 6 minuten dan goed te doen zonder storingen in een loc
Veel te storingsgevoelig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:29 schreef Maegrim het volgende:
Tijdens de pendeldiensten bij Nedtrain NS Techniek keer ik 7x per dag zo'n ding om, ik weet waar ik het over heb. Afbreken kan in 15 seconden, teruglopen inderdaad 2 minuten, opbouwen 3 minuten en wegwezen.
Alsof het de schuld van de apparatuur is. Is mensenissue. Als het zo gehaast moet dan gaat het geheid fout. Tevens komt die meuk uit België en wat rijdt er in België nou op tijd. Ik vind het ambitieus.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:32 schreef MTL het volgende:
Bull. Die locs doen het prima als je er mee om kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |