Weer een trein minder van en naar Dordrecht. Ik word er boos en droevig van ...quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
Hoe zat dat ook alweer met Belgisch personeel, staken en personeel? Reed dat ding uberhaupt toen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
Hoezo dat?quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:26 schreef dennistd het volgende:
Aangezien er toch van machinist gewisseld moet worden in Breda
Het rijdend personeel zou er alleen moeten zijn om de reiziger (die op 1, 2 én 3 zouden staan) te dienen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:59 schreef James1988 het volgende:
En dan de train managers ook zeker?
Ik vraag me af hoe leuk het rijdend personeel het vindt om de Benelux niet meer verder te rijden dan Breda.
Dat zal, maar als in hun contract staat "Functie: train manager Beneluxtrein internationaal" zul je daar toch iets mee moeten doen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het rijdend personeel zou er alleen moeten zijn om de reiziger (die op 1, 2 én 3 zouden staan) te dienen.
Die machinisten van NS Int zijn toch allemaal hardlopers en sportievelingen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
Daar staat toch niet in wat de begin en eindstations zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2017 15:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zal, maar als in hun contract staat "Functie: train manager Beneluxtrein internationaal" zul je daar toch iets mee moeten doen.
Ja, luxere treinen krijgen ze voorlopig nietquote:Op woensdag 31 mei 2017 15:19 schreef MTL het volgende:
Dat wordt nog wat als ze op hun strepen gaan staan over dat "lux".
Voor zover ik weet gaat die ook als Sandwich rijden en is 6 minuten dan goed te doen zonder storingen in een locquote:Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
Ik ook, allemaal vanwege de HSL waar alles zo nodig overheen moet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:44 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Weer een trein minder van en naar Dordrecht. Ik word er boos en droevig van ...
6 minuten, 6 bakken=150 meter, is al dikke 2 minuten lopen voor een normaal persoon. Afbouwen en opbouwen kost ook tijd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:15 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat die ook als Sandwich rijden en is 6 minuten dan goed te doen zonder storingen in een loc
Veel te storingsgevoelig.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:29 schreef Maegrim het volgende:
Tijdens de pendeldiensten bij Nedtrain NS Techniek keer ik 7x per dag zo'n ding om, ik weet waar ik het over heb. Afbreken kan in 15 seconden, teruglopen inderdaad 2 minuten, opbouwen 3 minuten en wegwezen.
Alsof het de schuld van de apparatuur is. Is mensenissue. Als het zo gehaast moet dan gaat het geheid fout. Tevens komt die meuk uit België en wat rijdt er in België nou op tijd. Ik vind het ambitieus.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:32 schreef MTL het volgende:
Bull. Die locs doen het prima als je er mee om kan gaan.
Die achterlijke lange wachttijd heeft volgens mij met de brugopening bij Dordrecht te maken denk ik. Als de trein na paar minuten weer zou vetrekken zou hij de opening mijns inziens net niet halen en dus in Zwijndrecht op de rem moeten ...quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Je zou zeggen dat je dan die achterlijke wachttijd in Rotterdam ietwat inkort om dan iets langer in Breda te hebben.
dordrecht met een internationale trein is dan ook totale kolder.quote:Op woensdag 31 mei 2017 16:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ook, allemaal vanwege de HSL waar alles zo nodig overheen moet.
Er zijn twee sporen daar en de trein rijdt rechts, de ene kant op stopt alles op Schiphol, de andere kant volgens mij alles op Centraal of Sloterdijk. Wat kan er fout gaanquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:40 schreef Yreal het volgende:
Is er een logische reden voor totale desorientatie op lelylaan? Altijd compleet de weg kwijt daar met betrekking tot de richting van de trein.
nog meer vergane glorie in die hoek van het landquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
dordrecht met een internationale trein is dan ook totale kolder.
Nee, rijdt er al jaren en is een prima verbinding met België en richting Amsterdam. Stopt niet zoveel.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
dordrecht met een internationale trein is dan ook totale kolder.
Ja, en als je al jaren je anus met zand schuurt betekent dat niet dat er geen betere middelen zijn. Hou op man. Ga in Hoogeveen klagen bij Mastwijk.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:52 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, rijdt er al jaren en is een prima verbinding met België en richting Amsterdam. Stopt niet zoveel.
Ik ben geen treinenfapper of betweter zoals de meesten hier. Maar een dagelijkse treinreiziger uit Dordrecht die er qua verbindingen en reistijd sinds de nieuwe dienstregeling en met deze ontwikkeling enorm op achteruit is gegaan en gaat. Dus ik vind je opmerking enigszins ongepast!quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, en als je al jaren je anus met zand schuurt betekent dat niet dat er geen betere middelen zijn. Hou op man. Ga in Hoogeveen klagen bij Mastwijk.
Dat is 'ie echter niet. Het is al decennia bekend dat de Beneluxtrein uit Dordrecht gaat verdwijnen en je gebruikt geen echt argument. Je zegt "het was altijd zo en daarom goed". Ja, het biedt een snelle verbinding met Amsterdam en met Belgistan. Nou en? Die drie minuten extra reistijd die je nu gaat krijgen, och och och ende wee. Daarentegen zijn er veel meer mensen gebaat bij een verlegging van deze trein via de HSL.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:02 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik ben geen treinenfapper of betweter zoals de meesten hier. Maar een dagelijkse treinreiziger uit Dordrecht die er qua verbindingen en reistijd sinds de nieuwe dienstregeling en met deze ontwikkeling enorm op achteruit is gegaan en gaat. Dus ik vind je opmerking enigszins ongepast!
Je komt niet over de brug als je op de HSL rijdtquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:45 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Die achterlijke lange wachttijd heeft volgens mij met de brugopening bij Dordrecht te maken denk ik. Als de trein na paar minuten weer zou vetrekken zou hij de opening mijns inziens net niet halen en dus in Zwijndrecht op de rem moeten ...
Omdat Zwolle betekent wachten op aansluitingen en eerder wegrijden boze reizigerts creeert en dat wil de NS niet maar de andere kant op levert ook boze reizigerts op maar dat zijn er dan minder het is gewoon allemaal kut bel boos ofzo. doei.quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan dit niet gewoon goed gaan. Dat betekent dus +3 voor de trein naar Zwolle.
Dordrecht is jarenlang overbediend geweestquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:02 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik ben geen treinenfapper of betweter zoals de meesten hier. Maar een dagelijkse treinreiziger uit Dordrecht die er qua verbindingen en reistijd sinds de nieuwe dienstregeling en met deze ontwikkeling enorm op achteruit is gegaan en gaat. Dus ik vind je opmerking enigszins ongepast!
ik heb het ook over nuquote:Op woensdag 31 mei 2017 18:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Je komt niet over de brug als je op de HSL rijdt
waar?quote:Op woensdag 31 mei 2017 18:19 schreef James1988 het volgende:
Woei, parallelfahrt met een Class 66 van Crossrail
Tilburg-Aansluiting in de richting van Tilburg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |