abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:43:13 #151
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171344578
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
pi_171344615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
Weer een trein minder van en naar Dordrecht. Ik word er boos en droevig van ...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_171344672
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:43 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nou.. Het lijkt er op dat het in December echt gaat gebeuren.. De Benelux via de HSL. De opleiding van het Belgisch personeel is gestart en softwareversie 9 van de TRAXX is toegelaten..
Hoe zat dat ook alweer met Belgisch personeel, staken en personeel? Reed dat ding uberhaupt toen?
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:53:40 #154
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171344814
De Benelux rijdt vandaag toch ook gewoon? En gedeeltelijk met Belgisch personeel. Wat is je punt?
pi_171344878
Waar tweede keer personeel staat, moet 'benelux' staan. Stop de tijd.

Als de Belgo's staken, rijdt de Benelux dan niet?
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:02:56 #156
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171346177
Is dat relevant? Verandert er iets?
pi_171346364
Nee ik had een brainfart
  Redactie Sport woensdag 31 mei 2017 @ 13:26:22 #158
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_171346694
Aangezien er toch van machinist gewisseld moet worden in Breda zou ik ervoor kiezen dat op Amsterdam-Breda een Nederlander rijdt en op Breda-Brussel een Belg. Dan ben je de trein in elk geval niet kwijt voor binnenlands vervoer bij een Belgische staking.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:59:57 #159
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171347431
En dan de train managers ook zeker?

Ik vraag me af hoe leuk het rijdend personeel het vindt om de Benelux niet meer verder te rijden dan Breda.
pi_171347551
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:26 schreef dennistd het volgende:
Aangezien er toch van machinist gewisseld moet worden in Breda
Hoezo dat?
  woensdag 31 mei 2017 @ 14:54:30 #161
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171348837
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 15:05:41 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171349185
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:59 schreef James1988 het volgende:
En dan de train managers ook zeker?

Ik vraag me af hoe leuk het rijdend personeel het vindt om de Benelux niet meer verder te rijden dan Breda.
Het rijdend personeel zou er alleen moeten zijn om de reiziger (die op 1, 2 én 3 zouden staan) te dienen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:10:21 #163
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171349332
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het rijdend personeel zou er alleen moeten zijn om de reiziger (die op 1, 2 én 3 zouden staan) te dienen.
Dat zal, maar als in hun contract staat "Functie: train manager Beneluxtrein internationaal" zul je daar toch iets mee moeten doen.
pi_171349333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
Die machinisten van NS Int zijn toch allemaal hardlopers en sportievelingen?

:P
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 15:16:56 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171349552
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:10 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat zal, maar als in hun contract staat "Functie: train manager Beneluxtrein internationaal" zul je daar toch iets mee moeten doen.
Daar staat toch niet in wat de begin en eindstations zijn?

En zal het zo nauwkeurig in hun contact staan?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171349637
Dat wordt nog wat als ze op hun strepen gaan staan over dat "lux".
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 mei 2017 @ 15:22:51 #167
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_171349738
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:19 schreef MTL het volgende:
Dat wordt nog wat als ze op hun strepen gaan staan over dat "lux".
Ja, luxere treinen krijgen ze voorlopig niet :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_171351338
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 14:54 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hoe wil jij anders een kering van 6 minuten aan de keernormen laten voldoen zonder wisselmachinist?
Voor zover ik weet gaat die ook als Sandwich rijden en is 6 minuten dan goed te doen zonder storingen in een loc :P
pi_171351526
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 11:44 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Weer een trein minder van en naar Dordrecht. Ik word er boos en droevig van ...
Ik ook, allemaal vanwege de HSL waar alles zo nodig overheen moet.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_171351588
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:15 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Voor zover ik weet gaat die ook als Sandwich rijden en is 6 minuten dan goed te doen zonder storingen in een loc :P
6 minuten, 6 bakken=150 meter, is al dikke 2 minuten lopen voor een normaal persoon. Afbouwen en opbouwen kost ook tijd.
Bier.
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:27:31 #171
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171351697
Vergeet de lengte van de locs zelf niet (18,9 meter per stuk) :P
pi_171351775
Tijdens de pendeldiensten bij Nedtrain NS Techniek :P keer ik 7x per dag zo'n ding om, ik weet waar ik het over heb. Afbreken kan in 15 seconden, teruglopen inderdaad 2 minuten, opbouwen 3 minuten en wegwezen.
pi_171351812
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:29 schreef Maegrim het volgende:
Tijdens de pendeldiensten bij Nedtrain NS Techniek :P keer ik 7x per dag zo'n ding om, ik weet waar ik het over heb. Afbreken kan in 15 seconden, teruglopen inderdaad 2 minuten, opbouwen 3 minuten en wegwezen.
Veel te storingsgevoelig.
Bier.
pi_171351844
Bull. Die locs doen het prima als je er mee om kan gaan.
pi_171351909
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:32 schreef MTL het volgende:
Bull. Die locs doen het prima als je er mee om kan gaan.
Alsof het de schuld van de apparatuur is. Is mensenissue. Als het zo gehaast moet dan gaat het geheid fout. Tevens komt die meuk uit België en wat rijdt er in België nou op tijd. Ik vind het ambitieus.
Bier.
pi_171351952
Uiteraard gaat het in de praktijk niet werken. Maar in theorie zou het prima moeten kunnen ;(
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:59:39 #177
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_171352564
Je zou zeggen dat je dan die achterlijke wachttijd in Rotterdam ietwat inkort om dan iets langer in Breda te hebben.
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:14:10 #178
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171352880
Dat zal wel weer niet in te passen zijn op Lage Zwaluwe - Breda.
pi_171353123
Cargo fuck yeah
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:40:01 #180
258802 Yreal
henk..!
pi_171353486
Is er een logische reden voor totale desorientatie op lelylaan? Altijd compleet de weg kwijt daar met betrekking tot de richting van de trein.
pi_171353654
Er zijn twee sporen daar en de trein rijdt rechts, de ene kant op stopt alles op Schiphol, de andere kant volgens mij alles op Centraal of Sloterdijk. Wat kan er fout gaan :D
Bier.
pi_171353655
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:59 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Je zou zeggen dat je dan die achterlijke wachttijd in Rotterdam ietwat inkort om dan iets langer in Breda te hebben.
Die achterlijke lange wachttijd heeft volgens mij met de brugopening bij Dordrecht te maken denk ik. Als de trein na paar minuten weer zou vetrekken zou hij de opening mijns inziens net niet halen en dus in Zwijndrecht op de rem moeten ...
Take on the situation, but not the torment ...
  woensdag 31 mei 2017 @ 17:46:16 #183
258802 Yreal
henk..!
pi_171353666
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik ook, allemaal vanwege de HSL waar alles zo nodig overheen moet.
dordrecht met een internationale trein is dan ook totale kolder.
pi_171353678
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:40 schreef Yreal het volgende:
Is er een logische reden voor totale desorientatie op lelylaan? Altijd compleet de weg kwijt daar met betrekking tot de richting van de trein.
Er zijn twee sporen daar en de trein rijdt rechts, de ene kant op stopt alles op Schiphol, de andere kant volgens mij alles op Centraal of Sloterdijk. Wat kan er fout gaan :D
Bier.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 mei 2017 @ 17:48:57 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_171353741
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

dordrecht met een internationale trein is dan ook totale kolder.
nog meer vergane glorie in die hoek van het land :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_171353810
quote:
10s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

dordrecht met een internationale trein is dan ook totale kolder.
Nee, rijdt er al jaren en is een prima verbinding met België en richting Amsterdam. Stopt niet zoveel.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_171353876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:52 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Nee, rijdt er al jaren en is een prima verbinding met België en richting Amsterdam. Stopt niet zoveel.
Ja, en als je al jaren je anus met zand schuurt betekent dat niet dat er geen betere middelen zijn. Hou op man. Ga in Hoogeveen klagen bij Mastwijk.
Bier.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 mei 2017 @ 18:00:32 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_171353996
ik zag net dat de eerste bak in ruwbouw van de M7 gereed is. Wat ik me afvraag, zou dat treintype in de toekomst ook naar Nederland komen, daar de bakken iets lager zijn dan M6 en hierdoor niet meer buiten profiel zijn?

Hiermee zou je de IC vanuit Essen namelijk door kunnen trekken naar Roosendaal
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_171354045

Waarom kan dit niet gewoon goed gaan. Dat betekent dus +3 voor de trein naar Zwolle.
Bier.
pi_171354068
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja, en als je al jaren je anus met zand schuurt betekent dat niet dat er geen betere middelen zijn. Hou op man. Ga in Hoogeveen klagen bij Mastwijk.
Ik ben geen treinenfapper of betweter zoals de meesten hier. Maar een dagelijkse treinreiziger uit Dordrecht die er qua verbindingen en reistijd sinds de nieuwe dienstregeling en met deze ontwikkeling enorm op achteruit is gegaan en gaat. Dus ik vind je opmerking enigszins ongepast!
Take on the situation, but not the torment ...
pi_171354144
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:02 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Ik ben geen treinenfapper of betweter zoals de meesten hier. Maar een dagelijkse treinreiziger uit Dordrecht die er qua verbindingen en reistijd sinds de nieuwe dienstregeling en met deze ontwikkeling enorm op achteruit is gegaan en gaat. Dus ik vind je opmerking enigszins ongepast!
Dat is 'ie echter niet. Het is al decennia bekend dat de Beneluxtrein uit Dordrecht gaat verdwijnen en je gebruikt geen echt argument. Je zegt "het was altijd zo en daarom goed". Ja, het biedt een snelle verbinding met Amsterdam en met Belgistan. Nou en? Die drie minuten extra reistijd die je nu gaat krijgen, och och och ende wee. Daarentegen zijn er veel meer mensen gebaat bij een verlegging van deze trein via de HSL.

Dus ja, je miept.
Bier.
pi_171354291
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:45 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Die achterlijke lange wachttijd heeft volgens mij met de brugopening bij Dordrecht te maken denk ik. Als de trein na paar minuten weer zou vetrekken zou hij de opening mijns inziens net niet halen en dus in Zwijndrecht op de rem moeten ...
Je komt niet over de brug als je op de HSL rijdt
pi_171354385
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan dit niet gewoon goed gaan. Dat betekent dus +3 voor de trein naar Zwolle.
Omdat Zwolle betekent wachten op aansluitingen en eerder wegrijden boze reizigerts creeert en dat wil de NS niet maar de andere kant op levert ook boze reizigerts op maar dat zijn er dan minder het is gewoon allemaal kut bel boos ofzo. doei.
pi_171354397
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:02 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Ik ben geen treinenfapper of betweter zoals de meesten hier. Maar een dagelijkse treinreiziger uit Dordrecht die er qua verbindingen en reistijd sinds de nieuwe dienstregeling en met deze ontwikkeling enorm op achteruit is gegaan en gaat. Dus ik vind je opmerking enigszins ongepast!
Dordrecht is jarenlang overbediend geweest
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:19:10 #195
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171354415
Woei, parallelfahrt met een Class 66 van Crossrail *O*
pi_171354448
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:12 schreef b2py het volgende:

[..]

Je komt niet over de brug als je op de HSL rijdt
ik heb het ook over nu
Take on the situation, but not the torment ...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 mei 2017 @ 18:20:36 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_171354454
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:19 schreef James1988 het volgende:
Woei, parallelfahrt met een Class 66 van Crossrail *O*
waar?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 mei 2017 @ 18:21:44 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_171354480
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:22:24 #199
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_171354498
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

waar?
Tilburg-Aansluiting in de richting van Tilburg.
pi_171354499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 18:20 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

ik heb het ook over nu
Wij hadden/hebben het over straks :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')