Nou dat blijkt wel jaquote:
Jonge, met internet kunnen ze het kijken wanneer ze willen. Als ze niet weten dat het teruggekeken kan worden dan weten ze het helemaal niet. Ik hou de TV-gids nog wel in de gaten als ik tijd heb, maar dat doet de generatie van b2py al niet meer. En daarvan zitten er hier echt best wel veel.quote:
hebbie geen wifi bus dan?quote:Op woensdag 31 mei 2017 21:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik was bus aan het rijden. En dat gaat niet samen...
ok,ik ga railaway kijken. Heb ik vanavond nav je kijktip hier even opgenomen met mijn betamax recorderquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga nog wel even de phonograaf opzetten hoor. Mooi wasrolletje met Bach of zo.
Wat valt daar aan te 'en De wereld verandert en niet iedereen verandert even hard mee joh. Nou en. Het is de diversiteit die het leven zo machtig interessant en zo machtig mooi maakt! Niet meeveranderen is je goed recht. Ontgun alleen anderen de verandering nooitquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga nog wel even de phonograaf opzetten hoor. Mooi wasrolletje met Bach of zo.
Nope. En al had ik die wel gehad: in tegenstelling tot een machinist moet een buschauffeur wel elke milliseconde voor zich kijken, want voor je het weet schiet er ineens een fietser van de stoep de weg op (zoals vanmiddag, ik kon nog net uitwijken...)quote:
Dat traject heb ik al gedaan met de GTW van Arrivaquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:48 schreef dennistd het volgende:
Trein Groningen – Stadskanaal nog ver weg
En ook al gaat die trein rijden dan rijdt ie nog steeds ver weg
ICd ontruimd na een brandlucht: http://www.bndestem.nl/mo(...)bus-verder~a9ab9e8f/quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:50 schreef James1988 het volgende:
De zuidsectie van de HSL ligt plat vanwege inzet van de brandweer, en bij Lage Zwaluwe is de brandweer actief vanwege een TIS 2.2: "een kleine brand in een trein of station."
Hmmm...
Ik ook, tot Musselkanaal zelfsquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat traject heb ik al gedaan met de GTW van Arriva
Stadskanaal - Musselkanaal heb ik destijds gedaan met dieselloc + wagons. Terug met de stomert die een kwartiertje later uit Kanoal vertrokken was, maar eerder terug ging.quote:
Ik heb de kop al eerder gelezen, ni ook het artikel. De Star moet toch juist niet willen dat Arriva naar Staka gaat rijden, dan zijn ze hun spoor kwijt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:48 schreef dennistd het volgende:
Trein Groningen – Stadskanaal nog ver weg
En ook al gaat die trein rijden dan rijdt ie nog steeds ver weg
Draaischijf, lus, driehoekquote:Op donderdag 1 juni 2017 08:42 schreef Goverman het volgende:
Hoe en waar kun je zo'n stoomlocomotief eigenlijk? Omlopen met wissels kan ik me voorstellen, maar hoe gaat de voorzijde van de locomotief weer in de rijrichting staan na aankomst?
Verder, mooie foto's!
Vaak niet. Dan rijden ze terug met de tender voor.quote:Op donderdag 1 juni 2017 08:42 schreef Goverman het volgende:
Hoe en waar kun je zo'n stoomlocomotief eigenlijk? Omlopen met wissels kan ik me voorstellen, maar hoe gaat de voorzijde van de locomotief weer in de rijrichting staan na aankomst?
Verder, mooie foto's!
Ja, dat niveau snap ik. Maar welke van die assets is beschikbaar in Musselkanaal? En andere emplacementen? Heel veel behoefte aan dergelijke infra is er immers niet meer met materieel dat aan beide zijden een stuurinrichting heeft...quote:
Viaquote:Snelheidsverhoging naar 160 km/u
Subsidie-aanbod aan NS
Ik vind het belangrijk dat mogelijkheden om tegen aanvaardbare kosten de reistijden voor de treinreizigers te verbeteren ook daadwerkelijk benut worden, mits dat uiteraard maatschappelijk zinvol is. Snelheidsverhoging naar 160 km/u op het bestaande spoorwegnet kan één van die mogelijkheden zijn. Zoals aangegeven op 22 december 20086 kunnen hiervoor, naast ERTMS, de volgende systemen toegepast worden: «ATB code groen» en «ATBL-NL», inclusief de variant hierop die gebruik maakt van ERTMS-componenten: «EURO ATBM+». Elk daarvan vereist aanpassingen in de infrastructuur en in het materieel. Om NS tegemoet te komen heb ik haar het aanbod gedaan om de hiervoor benodigde materieelombouw te subsidiëren met een eenmalige bijdrage van maximaal 50 procent met een absoluut maximum van ¤ 25 miljoen. Op 16 maart 20098 heeft NS mij geïnformeerd geen gebruik te willen maken van mijn aanbod. Ik heb geprobeerd NS toch zover te krijgen dat zij hiervan gebruik wil maken. Daarom heb ik mijn subsidie-aanbod op 3 april 2009 verhoogd naar een eenmalige bijdrage van maximaal 75 procent met een absoluut maximum van ¤ 37,5 miljoen. Op 15 april 2009 heeft NS mij wederom geïnformeerd hiervan geen gebruik te willen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |