abonnement Unibet Coolblue
pi_171254741
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

mss moet ze wat
Hè? No entiendo.
I´m back.
pi_171254756
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:36 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is diabetes ook vooral een probleem sinds er fysiek veel minder hard gewerkt hoeft te worden, maar het eetpatroon is nog gebaseerd op hard werken in de buitenlucht.
En die overgang is door immigratie zo snel gegaan dat het eetpatroon niet is meeveranderd, zoals bij westerlingen wel is gebeurd.

Neemt niet weg dat diabetes dusdanig gevaarlijk is dat je daar niet mee kunt spelen zoals tijdens de ramadan wel gebeurt, er moet dus goede voorlichting komen van bronnen die wel vertrouwd worden, de imam, islamitische artsen enz.
Moslim suikerziekte teams in ziekenhuizen idd.
I´m back.
pi_171254758
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Moslims stinken man ohh jezus die hoofddoeken mogen geen deo gebruiken echt niet te harden
Pertinent onzin.
pi_171254774
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:36 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is diabetes ook vooral een probleem sinds er fysiek veel minder hard gewerkt hoeft te worden, maar het eetpatroon is nog gebaseerd op hard werken in de buitenlucht.
En die overgang is door immigratie zo snel gegaan dat het eetpatroon niet is meeveranderd, zoals bij westerlingen wel is gebeurd.

Neemt niet weg dat diabetes dusdanig gevaarlijk is dat je daar niet mee kunt spelen zoals tijdens de ramadan wel gebeurt, er moet dus goede voorlichting komen van bronnen die wel vertrouwd worden, de imam, islamitische artsen enz.
Turken eten veel koolhydraatrijk/zetmeelrijk voedsel. Dat kon toen wel (werken op het land) maar nu niet meer.
pi_171254821
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Turken eten veel koolhydraatrijk/zetmeelrijk voedsel. Dat kon toen wel (werken op het land) maar nu niet meer.
Nou ik zie ze altijd ongeveer hetzelfde eten met van die bakjes: yoghurt, dadels, dadels verpakt in blaadjes, tomaten, komkommers, Turks brood, Turkse pizza, weinig variatie ook. Ze gaan niet net als domme kutkazen de hele wereldkeuken in huis halen en dan weer dit en dan weer dat eten.
Italianen, Grieken etc doen dat ook niet btw.
I´m back.
pi_171254960
Als je kan vasten, moet je ook vasten naar mijn mening. Behalve als je een ziekte hebt waardoor je medicijnen oid moet inslikken. Dan hoef je niet te vasten, maar dat betekent niet dat je vrijstelling hebt gekregen. Er geldt nog altijd een aflossing (fidyah) waar men aan moet voldoen.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:51:14 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171255016
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:48 schreef Mehmet_Aydin het volgende:
Als je kan vasten, moet je ook vasten naar mijn mening. Behalve als je een ziekte hebt waardoor je medicijnen oid moet inslikken. Dan hoef je niet te vasten, maar dat betekent niet dat je vrijstelling hebt gekregen. Er geldt nog altijd een aflossing (fidyah) waar men aan moet voldoen.
En als men die niet kan voldoen dan moet men maar vasten terwijl het dodelijk kan zijn?

Het probleem lijkt vooral te zijn dat men onderschat hoe serieus diabetes is, zelfs jij doet dat onbewust door medicijnen te noemen die je moet inslikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:51:26 #58
455560 Logic91
Always stay rational
pi_171255019
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:12 schreef Odaiba het volgende:
Onder hun omstandigheden mogen ze hun vasten verbreken of zelfs uitstellen...Maar toch doen ze het tegen beter weten in, laat ze dan ook aan Allah over. Kunnen wij dat ziekenhuisbed weer aan iemand anders geven.
Ik snap niet waarom ze zo'n onnodig risico nemen. Je eigen gezondheid op het spel zetten wegens een mogelijk niet-bestaande entiteit. :') Ik zou juist blij zijn dat ik niet mee zou hoeven te doen aan zulke collectieve waanzin.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 27 mei 2017 @ 20:52:21 #59
186611 Haags
pi_171255042
Lekker eigenwijs zijn.
Zonder wrijving geen glans
pi_171255070
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:51 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze zo'n onnodig risico nemen. Je eigen gezondheid op het spel zetten wegens een mogelijk niet-bestaande entiteit. :') Ik zou juist blij zijn dat ik niet mee zou hoeven te doen aan zulke collectieve waanzin.
Ik vraag me dat ook wel eens als ik naar al die hoofddoeken kijken. Waar zijn we toch mee bezig met z'n allen.. wat een waanzin.. het is 2017, en nog geloven hele volksstammen in duivels en demonen en een afterlife. We zijn niet echt opgeschoten sinds de oude Egyptenaren ondanks alle wetenschap.
standaarddrinker
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:55:27 #61
455560 Logic91
Always stay rational
pi_171255125
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Whut?

Volgens mij mag je gewoon deo en parfum e.d. gebruiken tijdens de ramadan hoor. Vrede zij met hem.
Check this shit out.

quote:
Sheich Ibn cOethaymien zei: “Met betrekking tot parfum, het is toegestaan voor de vastende om dit op te doen aan het begin van de dag en aan het eind van de dag, ongeacht of het hier nu gaat om olie, parfum enz. Het is echter niet toegestaan om wierook op te snuiven, omdat wierook deeltjes bevat, die als je deze inademt via je neus in je maag kunnen komen. De Profeet (vrede zij met hem) zei dan ook tegen Laqiet ibnoe Sabrah: “Reinig je neus grondig, behalve als je vastende bent.”
Getver. :r
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_171255149
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:55 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Check this shit out.

[..]

Getver. :r
Je mag je neus niet snuiten? _O- .
I´m back.
pi_171255160
al die hoofddoeken hier lijkt wel alsof we godverdomme in de middeleeuwen leven nu... achterlijk volk
There are only 151 Pokémon.
pi_171255170
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom reageer je überhaupt op zulke posts, die hebben alleen maar als doel het topic te verkloten door het weer een standaard islam-bash topic te maken.
Luister eens, ik zie er geen kwaad in om religies belachelijk te maken, sorry dan.
I´m back.
pi_171255185
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik vraag me dat ook wel eens als ik naar al die hoofddoeken kijken. Waar zijn we toch mee bezig met z'n allen.. wat een waanzin.. het is 2017, en nog geloven hele volksstammen in duivels en demonen en een afterlife. We zijn niet echt opgeschoten sinds de oude Egyptenaren ondanks alle wetenschap.
Het is nog niet veranderd omdat er te weinig mensen zijn die de mooie mannen storen als zij met mooie jonge vrouwen spreken.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 20:59:25 #66
455560 Logic91
Always stay rational
pi_171255234
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je mag je neus niet snuiten? _O- .
Blijkbaar. So much for hygiëne waar de moslims zogenaamd om bekend staan.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_171255248
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ik zie ze altijd ongeveer hetzelfde eten met van die bakjes: yoghurt, dadels, dadels verpakt in blaadjes, tomaten, komkommers, Turks brood, Turkse pizza, weinig variatie ook. Ze gaan niet net als domme kutkazen de hele wereldkeuken in huis halen en dan weer dit en dan weer dat eten.
Italianen, Grieken etc doen dat ook niet btw.
Mijn ouders eten vnml rijst, bulgur etc. Je hoeft mijn papa geen salade voor te schotelen. die lacht me dan uit.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom reageer je überhaupt op zulke posts, die hebben alleen maar als doel het topic te verkloten door het weer een standaard islam-bash topic te maken.
Ja, dit ook ja.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:48 schreef Mehmet_Aydin het volgende:
Als je kan vasten, moet je ook vasten naar mijn mening. Behalve als je een ziekte hebt waardoor je medicijnen oid moet inslikken. Dan hoef je niet te vasten, maar dat betekent niet dat je vrijstelling hebt gekregen. Er geldt nog altijd een aflossing (fidyah) waar men aan moet voldoen.
Jouw mening boeit dan ook niet. Allah oordeelt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, Mohammed had het volgende probleem. Er waren veel seksslaven, en zijn volgelingen konden daar lekker hun gang mee gaan, zie ook IS. Alleen sommige van die volgelingen zaten ook aan de legitieme echtgenotes van andere moslims. Dat was dus een probleem. En dus bedacht Mohammed: weet je wat dan gooien we over de legitieme vrouwen een hoofddoek dan wist iedereen dat je daar met je poten van af moest blijven en degene zonder hoofddoek, de seksslaven, die kon je lekker lastig vallen, verkrachten etc. no problemo.
De vrouwen van de profeet waren bedekt. Hoe kom je hier nou weer bij?

O
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:51 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze zo'n onnodig risico nemen. Je eigen gezondheid op het spel zetten wegens een mogelijk niet-bestaande entiteit. :') Ik zou juist blij zijn dat ik niet mee zou hoeven te doen aan zulke collectieve waanzin.
Voor hun bestaat hij wel. Wat is je punt?
pi_171255259
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:55 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Check this shit out.

[..]

Getver. :r
Wat is dit?
pi_171255283
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:59 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Blijkbaar. So much for hygiëne waar de moslims zogenaamd om bekend staan.
Die wassen hun voeten vaker dan dat jij je handen wast
  zaterdag 27 mei 2017 @ 21:01:00 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171255285
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Luister eens, ik zie er geen kwaad in om religies belachelijk te maken, sorry dan.
Oh sorry, ik dacht dat je een serieus topic geopend had, my bad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171255294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 20:59 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Blijkbaar. So much for hygiëne waar de moslims zogenaamd om bekend staan.
Ja, akkoord, maar ze mogen wel deo en parfum gebruiken dus.
I´m back.
pi_171255312
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, akkoord, maar ze mogen wel deo en parfum gebruiken dus.
:')
pi_171255318
Is dit een moslim bash topic, want dan stop ik wel met reageren.
pi_171255323
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 21:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh sorry, ik dacht dat je een serieus topic geopend had, my bad.
Ja, ook, ik denk echt dat ze moslim teams in ziekenhuizen moeten instellen voor en tijdens de Ramadan.
I´m back.
pi_171255344
Ik zag eens moslims hun poten wassen voordat we het vliegtuig gingen boarden. Toen wist ik zeker dat ze het vliegtuig op gingen blazen en zich klaar maakten voor het hiernamaals, wist ik veel dat ze dat ieder uur doen ofzo.
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')