abonnement Unibet Coolblue
pi_171219448
Hoi Allemaal,

Omdat ik na de havo eerst hbo, toen mbo en en daarna weer hbo ben gaan doen, kon ik nergens op internet vinden hoe het in mijn geval nu precies zit met studiefinanciering en het ov-reisproduct. Of weet iemand waar ik kan vinden hoelang ik nog recht heb op stufi en ov? Ik heb daar een aantal vragen over, maar vanwege het hemelvaartsweekend kan ik DUO sinds gister niet bereiken..

Hieronder volgt een rijtje van de opleidingen+stufi die ik daarvoor heb ontvangen:
- sept'10 tot jan'11 (half jaar)HBO -> stufi omgezet in gift
- sept'11 tot juli'13 (2 jaar)MBO-4 -> niet afgemaakt
- sept'14 tot heden (3 jaar)HBO en verwacht in juli'19 mijn diploma te behalen (dus met 1 jaar uitloop in totaal 5 jaar)

Nu zijn mijn vragen: (Ik krijg nog stufi volgens het oude stelsel)
- Hoelang heb ik nog recht op studifinanciering?
- Hoeveel jaren worden uiteindelijk omgezet in een gift (als ik mijn diploma op tijd haal)?
- klopt het dat ik alles moet terugbetalen als ik mijn diploma pas in juli 2020 haal?
- Hoelang heb ik nu nog recht op het ov-reisproduct?

Ik hoop dat iemand ervaring heeft met deze regeling, of er meer verstand van heeft.

Groetjes!
pi_171219639
Doe eens gek en bel gewoon naar Duo
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171219706
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:26 schreef Jordy-B het volgende:
Doe eens gek en bel gewoon naar Duo
Waarom? Volgens TS zijn ze niet te bereiken. Dus wel beetje gek idd.
pi_171219874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:29 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Waarom? Volgens TS zijn ze niet te bereiken. Dus wel beetje gek idd.
dan wacht hij een paar dagen. Zijn situatie is wat ingewikkeld, dus alle advies die hij hier krijgt, is speculatie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171302955
Ik zit in een soortgelijke situatie en ik ben helemaal de weg kwijt. Bij DUO wordt nooit opgenomen.
  zondag 4 juni 2017 @ 09:30:44 #6
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_171439184
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:59 schreef KKOPPI het volgende:
Ik zit in een soortgelijke situatie en ik ben helemaal de weg kwijt. Bij DUO wordt nooit opgenomen.
Ik ook. Hoop dinsdag antwoord te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')