abonnement Unibet Coolblue
pi_171218750
Met z'n drieën, mijn vrouw, dochter (dan 3,5) en ik. Ik wil heel graag door de VS rijden, ik denk van New Orleans naar de westkust, in een periode van een maand ofzo, vlak voor de zomer zal ons het best uitkomen.

Heeft één van jullie ervaring? Is dit een beetje een leuke route? Canada lijkt mijzelf leuker, maar dat doen we als de kleine wat ouder is wel, en dan gaan we ook wat langer.

Ik wil zelf heel graag naar new orleans en de westkust, mijn vrouw ook new orleans, en ze houdt van extreme temperaturen. :P

Hoe kan ik het beste aan die camper komen? Huren? Of misschien kopen en in Californië weer verkopen?

Ik heb echt geen idee, maar heb een jaar de tijd om te plannen, dus hoopte dat jullie tips hadden. :7

Edit: Heb het centrale vs-reis topic over het hoofd gezien. :P Ik ga daar ook lezen, maar hoop dat dit topic nog wel reacties krijgt. :s)

[ Bericht 15% gewijzigd door Marsenal op 26-05-2017 12:50:04 ]
-nee-
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 12:53:17 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171218986
Ik heb zowel aan de westkust gereden als in Canada, maar in alle gevallen niet met een camper. New Orleans ben ik niet geweest, de westkust wel, 3x, Canada 2x.

Het schijnt, maar ik weet niet in hoeverre dat dat klopt, je ook Campers kunt 'vervoeren', schijnbaar, dwz, een Camper staat op plek A en moet naar plek B, en dan kun je dus die Camper rijden naar plek B. Dat schijnt goedkoper te zijn, en heb ik een paar jaar geleden eens vernomen van een medewerker van een klant waar ik toen zat, die had dat gedaan. Schijnt goedkoper te zijn dan een camper huren.

Wellicht dat dat een onderzoekje waard is?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171219013
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:39 schreef Marsenal het volgende:
vlak voor de zomer zal ons het best uitkomen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:39 schreef Marsenal het volgende:
heb een jaar de tijd om te plannen
HOEZO EEN JAAR HET IS AL VLAK VOOR DE ZOMER!!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171219027
Volgend jaar!
Zolang er was is, is er leven.
pi_171219395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:55 schreef Dinus het volgende:
Volgend jaar!
Jij bent een kloon van de TS? :?
pi_171219513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:53 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb zowel aan de westkust gereden als in Canada, maar in alle gevallen niet met een camper. New Orleans ben ik niet geweest, de westkust wel, 3x, Canada 2x.

Het schijnt, maar ik weet niet in hoeverre dat dat klopt, je ook Campers kunt 'vervoeren', schijnbaar, dwz, een Camper staat op plek A en moet naar plek B, en dan kun je dus die Camper rijden naar plek B. Dat schijnt goedkoper te zijn, en heb ik een paar jaar geleden eens vernomen van een medewerker van een klant waar ik toen zat, die had dat gedaan. Schijnt goedkoper te zijn dan een camper huren.

Wellicht dat dat een onderzoekje waard is?
Dat klinkt best handig. Als ik morgen achter een pc zit zal ik gaan googlen hierop, maar vraag me altijd af hoe mensen zoiets voor elkaar krijgen. Dan moet ik dus iemand vinden die een camper van omgeving new orleans naar los angeles wilt krijgen in zomer 2018 en het niet erg vind als dat een jaar duurt. :P
Hoe dan ook natuurlijk wel de moeite waard :Y
-nee-
pi_171219522
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:54 schreef Geralt het volgende:

[..]


[..]

HOEZO EEN JAAR HET IS AL VLAK VOOR DE ZOMER!!!!!
Blinde paniek ik heb niks geregeld :X
-nee-
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 13:21:07 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171219533
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:20 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat klinkt best handig. Als ik morgen achter een pc zit zal ik gaan googlen hierop, maar vraag me altijd af hoe mensen zoiets voor elkaar krijgen. Dan moet ik dus iemand vinden die een camper van omgeving new orleans naar los angeles wilt krijgen in zomer 2018 en het niet erg vind als dat een jaar duurt. :P
Hoe dan ook natuurlijk wel de moeite waard :Y
Nee nee, het zijn volgens mij -zo heb ik begrepen maar ik weet dus niet of dit klopt- nieuwe Campers, ofzo. Ik heb geen idee. :) Ik vind zelf met een auto prettiger, dus ik heb me nooit verdiept in campers :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171219629
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee nee, het zijn volgens mij -zo heb ik begrepen maar ik weet dus niet of dit klopt- nieuwe Campers, ofzo. Ik heb geen idee. :) Ik vind zelf met een auto prettiger, dus ik heb me nooit verdiept in campers :)
Ah tuurlijk. :D
-nee-
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:29:46 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_171219717
Hier bieden ze zoiets aan: http://arvy.nl/camper-hur(...)euwe-campers/item167

Maar niet zoveel keuze, en tot mei als ik het zo lees.

Waarschijnlijk is zoiets in de VS goedkoper te regelen, maar bv. verzekeringsgedoe kan erg ingewikkeld zijn; werkt daar compleet anders dan hier.

Denk dat je beter normale verhuur kunt proberen en dan vroeg boeken.

Goedkoop wordt het nooit. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_171219846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:15 schreef vaduz het volgende:

[..]

Jij bent een kloon van de TS? :?
Haha, nee., leek wel zo he :D
Zolang er was is, is er leven.
pi_171220307
Via paperflies komen regelmatig wegbrengacties langs. Misschien dat eens in de gaten houden. Maar kun je niet beter op die route een huurauto nemen en overnachten in motels? In een camper lijkt mij dat niet echt een pretje.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_171220878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:52 schreef dimmak het volgende:
Via paperflies komen regelmatig wegbrengacties langs. Misschien dat eens in de gaten houden. Maar kun je niet beter op die route een huurauto nemen en overnachten in motels? In een camper lijkt mij dat niet echt een pretje.
Staat genoteerd.

En ja, een huurauto is altijd een optie, maar dat heb ik al zo vaak gedaan, we wilden juist een camper proberen omdat we maar met zn drieen zijn en je dan niet zo uit een koffer leeft. :P Ik weet niet of een camper zo veel voordeel geeft of dat ik het romantiseer, maar hoop dus ook op ervaringen te lezen hier. :P
-nee-
pi_171371543
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Staat genoteerd.

En ja, een huurauto is altijd een optie, maar dat heb ik al zo vaak gedaan, we wilden juist een camper proberen omdat we maar met zn drieen zijn en je dan niet zo uit een koffer leeft. :P Ik weet niet of een camper zo veel voordeel geeft of dat ik het romantiseer, maar hoop dus ook op ervaringen te lezen hier. :P
Ik denk dat je dochter van 3.5 hier de beslissende factor is. Ben zelf gisteren terug gekomen van 3 weken kamperen in de VS. Was met een maat van me en we hadden de grootst mogelijke SUV gehuurd voor onze spullen.

We hebben 2 nachten bij een ouder stel in hun 40 voets RV geslapen (was -8 in de Grand Canyon) en die zaten er lekker warmpjes bij met hun aggregaat erbij. Mja, wil je lekker buiten bbq'en of na 5e in je camper duiken om op je 50 inch tv Whats the Question te gaan kijken met 3 berenvellen om je heen in de lederen fauteuilen?
Wel om de dag 100 gallon brandstof verstoken trouwens!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')