abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:56:54 #1
8369 speknek
Another day another slay
pi_171217841
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump



Het is wel een les van Trump University.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_171217849
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar hij krijgt niets voor elkaar in de nog veel hardere wereld van de politiek. Daar is hij toch echt een maatje of tien te klein voor.
hij zal snel oud worden net als Obama, das een feit
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:57:47 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171217864
Conservatief & voormalig speechschrijver van W. Bush heeft een column geschreven: The conservative mind has become diseased
pi_171217865
Ik was laatst in een moskee voor een boekvoorstelling over de Islam. Er was daar ook een vooraanstaande politica. Die moslim sprak over dat men vertrouwen in de staat moest hebben enzo, en die politica maar ja-knikken. Was een waar knuffelfestijn.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 11:58:59 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171217896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:46 schreef Yiha3 het volgende:
Maar goed, jullie zijn dus vooral etablissement-aanhangers?
Ik ben een aanhanger van heel wat etablissementen. Vooral als ze er bier verkopen en er genoeg vrouwen aanwezig zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:59:38 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171217914
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:57 schreef Yiha3 het volgende:
Ik was laatst in een moskee voor een boekvoorstelling over de Islam. Er was daar ook een vooraanstaande politica. Die moslim sprak over dat men vertrouwen in de staat moest hebben enzo, en die politica maar ja-knikken. Was een waar knuffelfestijn.
Voorlopig wordt het vertrouwen in de staat wat betreft Amerika inderdaad niet beschaamd. Donald probeert er aan te tornen (bijv. met die Travel Ban), maar de checks and balances lijken tot nu toe goed te werken. Had dat eerlijk gezegd niet verwacht van te voren.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171217946
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik ben een aanhanger van heel wat etablissementen. Vooral als ze er bier verkopen en er genoeg vrouwen aanwezig zijn.
(veel) bier heb ik opgegeven, een vrouw moet ik nog vinden
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:06:16 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171218039
Dit hele filmpje in onderstaande tweet spreekt wel boekdelen:

ianbremmer twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 11:50:46 Macron doing his level best to show disdain for President Trump. https://t.co/qDSnlWZp0P reageer retweet
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:10:12 #9
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171218108
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:06 schreef Falco het volgende:
Dit hele filmpje in onderstaande tweet spreekt wel boekdelen:

ianbremmer twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 11:50:46 Macron doing his level best to show disdain for President Trump. https://t.co/qDSnlWZp0P reageer retweet
Mooie is dat Macron dit filmpje ook zelf twitterde :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171218138
ladies first :P
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_171218343
Ben er toch nog niet echt over uit of die special elections tot dusver nou positief of negatief zijn voor de Democraten. Het gat in staten / districten die vrij ruim naar Trump gingen lijkt wel fors kleiner. Een daadwerkelijke winst heeft het nog niet opgeleverd. De tweede ronde in Georgia is wat dat betreft wel weer interessant.
In Montana was bovendien Trump nog steeds vrij populair en hebben de Democraten toch vooral ingezet op AHCA bashen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171218636
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:20 schreef Monolith het volgende:
Ben er toch nog niet echt over uit of die special elections tot dusver nou positief of negatief zijn voor de Democraten. Het gat in staten / districten die vrij ruim naar Trump gingen lijkt wel fors kleiner. Een daadwerkelijke winst heeft het nog niet opgeleverd. De tweede ronde in Georgia is wat dat betreft wel weer interessant.
In Montana was bovendien Trump nog steeds vrij populair en hebben de Democraten toch vooral ingezet op AHCA bashen.
Veel positiever voor de Democraten zou denk ik zijn als de steun onder de core groups van Trump structureel zou dalen en laag zou blijven in de polls. Dan worden de Republikeinen pas echt nerveus.
pi_171218823
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Veel positiever voor de Democraten zou denk ik zijn als de steun onder de core groups van Trump structureel zou dalen en laag zou blijven in de polls. Dan worden de Republikeinen pas echt nerveus.
FiveThirtyEight had laatst nog wel een aardige analyse van de approval ratings. In totaal blijft de groep 'approve' wel een redelijk stabiele bodem kent, maar er wel een behoorlijke kentering heeft plaatsgevonden van "strongly approve" naar "somewhat approve". Dat zegt ook wel iets over het enthousiasme van de base.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:44:49 #14
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171218836
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Veel positiever voor de Democraten zou denk ik zijn als de steun onder de core groups van Trump structureel zou dalen en laag zou blijven in de polls. Dan worden de Republikeinen pas echt nerveus.
Daar zijn wel aanwijzingen voor. Uit Donald Trump’s Base Is Shrinking:

pi_171218958
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

FiveThirtyEight had laatst nog wel een aardige analyse van de approval ratings. In totaal blijft de groep 'approve' wel een redelijk stabiele bodem kent, maar er wel een behoorlijke kentering heeft plaatsgevonden van "strongly approve" naar "somewhat approve". Dat zegt ook wel iets over het enthousiasme van de base.
Klopt, daar zou Trump ook zeker zenuwachtig over moeten worden. Het Congres is feitelijk een grote groep opportunisten, laat ik dat maar even zwartgallig stellen. Als impeachment het doel is, dan zullen ze daar slechts naartoe werken als ze menen daar meer bij te winnen te hebben dan het handhaven van de status quo. Nixon's impeachment werd ook pas een serieuze optie toen zijn approval rond de 25% schommelde. Die van Trump daalt inderdaad ook, langzaam, maar een daling is zeker waarneembaar. Als die zich structureel doorzet, worden de Republikeinen zo rond de midterms met een redelijk duivels dilemma geconfronteerd. Ik ben benieuwd.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 12:53:22 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171218990
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171219007
volgens mij is Trump christelijker dan de paus
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:56:41 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171219043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:54 schreef Yiha3 het volgende:
volgens mij is Trump christelijker dan de paus
Dat blijkt niet uit zijn gedrag
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171219060
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:55 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uitgelachen worden = dominantie.

Dit verklaart waarom Nintex zo vol is van zichzelf.
Fake news

Kijk de speech maar terug, ze gaan lachen, omdat hij een grapje maakt over de kosten van het nieuwe NATO HQ:
"I'm not going to ask how much it costs"
pi_171219071
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:56 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat blijkt niet uit zijn gedrag
hij faked tenminste niet
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:59:17 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171219091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Fake news

Kijk de speech maar terug, ze gaan lachen, omdat hij een grapje maakt over de kosten van het nieuwe NATO HQ:
"I'm not going to ask how much it costs"
Ze lachen omdat het zo onnozel is wat Trump brabbelt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 13:00:28 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171219107
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Fake news

Kijk de speech maar terug, ze gaan lachen, omdat hij een grapje maakt over de kosten van het nieuwe NATO HQ:
"I'm not going to ask how much it costs"
Echt een grote grappenmaker die Trump. Een echte Pipo de Clown die man. Laten we hem President Joker gaan noemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171219116
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:06 schreef Falco het volgende:
Dit hele filmpje in onderstaande tweet spreekt wel boekdelen:

ianbremmer twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 11:50:46 Macron doing his level best to show disdain for President Trump. https://t.co/qDSnlWZp0P reageer retweet
Zo'n Frans pisventje die denkt een oude sluwe zakenvos een hak hiermee te zetten :')
pi_171219118
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:59 schreef Falco het volgende:

[..]

Ze lachen omdat het zo onnozel is wat Trump brabbelt.
laag gedrag
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_171219125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Echt een grote grappenmaker die Trump. Een echte Pipo de Clown die man. Laten we hem President Joker gaan noemen.
Het was op dat moment een mooie ijsbreker. Hij had net gesproken over een stuk Berlin Wall en WTC dat daar opgesteld staat.
pi_171219141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het was op dat moment een mooie ijsbreker. Hij had net gesproken over een stuk Berlin Wall en WTC dat daar opgesteld staat.
denk niet dat hier veel serieuze mensen zitten
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 13:04:34 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171219175
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het was op dat moment een mooie ijsbreker. Hij had net gesproken over een stuk Berlin Wall en WTC dat daar opgesteld staat.
WTC en de Berlijnse Muur zijn ook echt goed materiaal om grappen over te maken. Zeker als president. President Pipo heeft dat goed door.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171219181
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

FiveThirtyEight had laatst nog wel een aardige analyse van de approval ratings. In totaal blijft de groep 'approve' wel een redelijk stabiele bodem kent, maar er wel een behoorlijke kentering heeft plaatsgevonden van "strongly approve" naar "somewhat approve". Dat zegt ook wel iets over het enthousiasme van de base.
En dus ook veel mensen van somewhat approve naar de categorie daaronder, anders zou het groeien i.p.v. stabiel zijn.

Ach, als Trump weer ergens een oorlogje begint schieten die nummers weer omhoog.
pi_171219193
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:00 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Zo'n Frans pisventje die denkt een oude sluwe zakenvos een hak hiermee te zetten :')
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171219211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:02 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

denk niet dat hier veel serieuze mensen zitten
Tja, vervelende trolls allemaal

Dat gezegd hebbende, een misser was wel het niet expliciet benoemen van artikel 5.
pi_171219252
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:')
Geloof me daar zit een gigantische wereld van verschil in qua ervaring, sluwheid en daadkracht, zo'n Trump ziet binnen 0,02 seconden wat voor viande hij in de kuip heeft
pi_171219287
pi_171219300
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En dus ook veel mensen van somewhat approve naar de categorie daaronder, anders zou het groeien i.p.v. stabiel zijn.

Ach, als Trump weer ergens een oorlogje begint schieten die nummers weer omhoog.
Dat is maar zeer de vraag natuurlijk. Juist het feit dat Trump zich achter de eigen landsgrenzen wil terugtrekken is toch wel een pluspunt geweest onder een deel van de achterban. Weer zo'n Afghanistan of Irak is niet echt populair in de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171219333
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is maar zeer de vraag natuurlijk. Juist het feit dat Trump zich achter de eigen landsgrenzen wil terugtrekken is toch wel een pluspunt geweest onder een deel van de achterban. Weer zo'n Afghanistan of Irak is niet echt populair in de VS.
Bedoel niet een Irak of Afghanistan, maar meer iets in de zin van die aanval op Assad laatst. Toen schoten zijn ratings toch omhoog? (Zo ja, dan kan dit effect ook gewoon een soort correctie daarvan zijn.)
pi_171219411
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:07 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Geloof me daar zit een gigantische wereld van verschil in qua ervaring, sluwheid en daadkracht, zo'n Trump ziet binnen 0,02 seconden wat voor viande hij in de kuip heeft
Het is wel schattig hoe enorm makkelijk mensen in de marketingmachine van Trump trappen. Daarin ligt ook echt de zakelijke kracht van Trump, het klootjesvolk wijs maken dat hij briljant en succesvol is. In de internationale politiek wordt hij redelijk gepiepeld. De NAVO laat hem gewoon geloven dat dankzij hem de strijd tegen het terrorisme op de agenda staat, Merkel bespeelt hem gewoon via Ivanka, enzovoort. Ook bedrijven in de VS manipuleren hem gewoon met wat loze beloftes waar hij weer over kan opscheppen.
Trump's wanhopige zoektocht naar erkenning maakt hem een vrij makkelijke prooi voor de doorgewinterde cynici op het internationale politieke toneel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:16:07 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171219412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Bedoel niet een Irak of Afghanistan, maar meer iets in de zin van die aanval op Assad laatst. Toen schoten zijn ratings toch omhoog? (Zo ja, dan kan dit effect ook gewoon een soort correctie daarvan zijn.)
De ratings gingen pakweg 5 procent omhoog toen. Maar ja na een tijdje is iedereen dat kapotte vliegveld vergeten en daalden de ratings weer naar het oude niveau.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171219476
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is wel schattig hoe enorm makkelijk mensen in de marketingmachine van Trump trappen. Daarin ligt ook echt de zakelijke kracht van Trump, het klootjesvolk wijs maken dat hij briljant en succesvol is. In de internationale politiek wordt hij redelijk gepiepeld. De NAVO laat hem gewoon geloven dat dankzij hem de strijd tegen het terrorisme op de agenda staat, Merkel bespeelt hem gewoon via Ivanka, enzovoort. Ook bedrijven in de VS manipuleren hem gewoon met wat loze beloftes waar hij weer over kan opscheppen.
Trump's wanhopige zoektocht naar erkenning maakt hem een vrij makkelijke prooi voor de doorgewinterde cynici op het internationale politieke toneel.
Ik trap er juist niet in, ik zeg alleen dat hij heel erg veel ervaring heeft met mensen lezen, manipuleren en duiden, hetzelfde gaat op voor Poetin alhoewel die zijn handen een heel stuk vrijer heeft
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 13:19:07 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171219482
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is wel schattig hoe enorm makkelijk mensen in de marketingmachine van Trump trappen. Daarin ligt ook echt de zakelijke kracht van Trump, het klootjesvolk wijs maken dat hij briljant en succesvol is. In de internationale politiek wordt hij redelijk gepiepeld. De NAVO laat hem gewoon geloven dat dankzij hem de strijd tegen het terrorisme op de agenda staat, Merkel bespeelt hem gewoon via Ivanka, enzovoort. Ook bedrijven in de VS manipuleren hem gewoon met wat loze beloftes waar hij weer over kan opscheppen.
Trump's wanhopige zoektocht naar erkenning maakt hem een vrij makkelijke prooi voor de doorgewinterde cynici op het internationale politieke toneel.
Maar hij is wèl zichzelf! Zo!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 13:20:24 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171219517
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:18 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Ik trap er juist niet in, ik zeg alleen dat hij heel erg veel ervaring heeft met mensen lezen, manipuleren en duiden, hetzelfde gaat op voor Poetin alhoewel die zijn handen een heel stuk vrijer heeft
Hij was een huisjesmelker die met intimidatie en mensen kapot procederen rijker is geworden.

Veel succes met die stijl in de wereldpolitiek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171219529
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:07 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Geloof me daar zit een gigantische wereld van verschil in qua ervaring, sluwheid en daadkracht, zo'n Trump ziet binnen 0,02 seconden wat voor viande hij in de kuip heeft
Nee, dat doet hij niet. Het is al lang duidelijk dat hij simpelweg het intellect niet heeft om echte diplomatie te begrijpen. Dat hij er daarom maar overheen walst om dat te maskeren, daar trappen alleen Trump adepten in.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171219546
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Bedoel niet een Irak of Afghanistan, maar meer iets in de zin van die aanval op Assad laatst. Toen schoten zijn ratings toch omhoog? (Zo ja, dan kan dit effect ook gewoon een soort correctie daarvan zijn.)
Er schoot vrij weinig omhoog hoor. Hooguit stagneerde de daling tijdelijk wat. Directe causale relatie is ook niet echt aan te tonen. Kan ook gewoon een kwestie zijn van het feit dat het wat afleidt van de negatieve berichten over binnenlandse​ kwesties. Hetzelfde lijkt nu even te gebeuren met het buitenlandse​tripje van Trump. Overigens een beproefd recept van Amerikaanse presidenten dat soort tripjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171219566
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat doet hij niet. Het is al lang duidelijk dat hij simpelweg het intellect niet heeft om echte diplomatie te begrijpen. Dat hij er daarom maar overheen walst om dat te maskeren, daar trappen alleen Trump adepten in.
Dat de man de gratie en charme van de HMS Nelson heeft wil niet zeggen dat hij dom is :')
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:22:36 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171219569
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:06 schreef Falco het volgende:
Dit hele filmpje in onderstaande tweet spreekt wel boekdelen:

ianbremmer twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 11:50:46 Macron doing his level best to show disdain for President Trump. https://t.co/qDSnlWZp0P reageer retweet
Macron ^O^ O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171219577
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij was een huisjesmelker die met intimidatie en mensen kapot procederen rijker is geworden.

Veel succes met die stijl in de wereldpolitiek.
allemaal brave mensjes daar he
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_171219618
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:22 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Dat de man de gratie en charme van de HMS Nelson heeft wil niet zeggen dat hij dom is :')
Ik zeg niet dat hij dom is. Ik zeg dat hij niet alleen niet slim genoeg is, maar ook alle karakterastieken mist die noodzakelijk zijn voor een staatsman.

En HMS Nelson was een prachtig schip.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:29:30 #46
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171219711
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:22 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Dat de man de gratie en charme van de HMS Nelson heeft wil niet zeggen dat hij dom is :')
Maar liefst 11 keer moest Merkel hem uitleggen hoe de basis regels rond handel met de EU in elkaar steken: https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

Trump komt over als een trage leerling of iemand met een rugzakje.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171219745
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij dom is. Ik zeg dat hij niet alleen niet slim genoeg is, maar ook alle karakterastieken mist die noodzakelijk zijn voor een staatsman.

En HMS Nelson was een prachtig schip.
En toch zullen er veel politici wijken voor zijn botte directheid schat ik zo in

HMS Hood aan de kade van Valetta leek me toch ietwat gracieuzer ;)
pi_171219752
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:29 schreef Falco het volgende:

[..]

Maar liefst 11 keer moest Merkel hem uitleggen hoe de basis regels rond handel met de EU in elkaar steken: https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

Trump komt over als een trage leerling of iemand met een rugzakje.
wrs erg logische regels
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:31:57 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171219775
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:29 schreef Falco het volgende:

[..]

Maar liefst 11 keer moest Merkel hem uitleggen hoe de basis regels rond handel met de EU in elkaar steken: https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

Trump komt over als een trage leerling of iemand met een rugzakje.
Hoe de NAVO werkt snapt hij ook nog steeds niet...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 13:34:00 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171219821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:30 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

wrs erg logische regels
Zelfs als Trump het niet snapt ligt het niet aan hem?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171219856
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zelfs als Trump het niet snapt ligt het niet aan hem?
hij wil het mss niet snappen
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_171219886
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:18 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Ik trap er juist niet in, ik zeg alleen dat hij heel erg veel ervaring heeft met mensen lezen, manipuleren en duiden, hetzelfde gaat op voor Poetin alhoewel die zijn handen een heel stuk vrijer heeft
Precies, je kakelt vrij klakkeloos het stukje fictie dat hij heeft laten creëren na. Trump heeft vooral wat ervaring in de zero sum markt van het New Yorkse vastgoed.
Als je wat leest over de deals waar hij echt mee heeft verdiend, dan was dat ook nog eens meer geluk dan wijsheid. Met heel erg goed mensen kunnen lezen, manipuleren en duiden heeft dat weinig van doen. Daar kun je bovendien nog teren op de expertise van juristen en fiscalisten zonder zelf bekwaam te hoeven zijn. Internationale politiek is een heel stuk complexer en zeker ook niet zero sum. Dat vereist opeens competenties die Trump helemaal niet bezit.

Naast het vastgoed is wat hij in zijn zakelijke carrière goed heeft gedaan het creëren van een illusie van succes voor de massa. Ook dat heeft weinig van doen met diplomatie en internationale politiek.

Veel testosteronbommetjes vallen als een blok voor de masculiniteit van een Trump of Poetin, maar een gehaaide politica als Merkel trekt bijna altijd aan het langste eind zoals ze eigenlijk in haar hele carrière al heeft gedaan. Helmut Kohl was haar mentor, maar is vervolgens zonder scrupules kaltgestellt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 13:39:22 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171219952
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:35 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

hij wil het mss niet snappen
Hij neemt de functie niet serieus?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171219954
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:30 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

En toch zullen er veel politici wijken voor zijn botte directheid schat ik zo in

HMS Hood aan de kade van Valetta leek me toch ietwat gracieuzer ;)
Ik denk eerder dat ze gewoon Trumps' tijd uitzitten. Meer niet.

En naast de fortificaties van Valletta is ieder schip mooi O+ En klein en behoorlijk onbetekend ook trouwens. Zelfs Napoleon op het hoogtepunt van z'n macht dankte God op z'n blote knietjes dat hij het niet met geweld in hoefde te nemen. Treffende vergelijking met Trump, in dat oude goed werkende systemen sterker zijn dan een opportunistisch stormpje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171220003
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij neemt de functie niet serieus?
de EU
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 13:42:58 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171220040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:41 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

de EU
De EU bestaat. Hij kan vrolijk doen van niet, maar dat werkt dus niet. Als hij dat niet snapt doet hij zijn werk niet goed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171220134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

De EU bestaat. Hij kan vrolijk doen van niet, maar dat werkt dus niet. Als hij dat niet snapt doet hij zijn werk niet goed.
ze bestaat ja maar op wankelende benen
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  vrijdag 26 mei 2017 @ 13:49:19 #58
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171220227
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:45 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

ze bestaat ja maar op wankelende benen
Waaruit blijkt dat? In ieder geval niet als je de uitslagen van de laatste verkiezingen bekijkt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171220257
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:45 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

ze bestaat ja maar op wankelende benen
Denk je? Zo wankel is de EU niet hoor. Tenzij je de partida populistica wil geloven.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171220330
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat? In ieder geval niet als je de uitslagen van de laatste verkiezingen bekijkt.
nee? was toch serieus spannend en ik verwacht niet echt een kentering in de toekomst richting meer EU
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 14:15:27 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171220816
Leuk voor je dat je dat denkt. Maar dat is niet de huidige situatie, dus Trump kan wel vrolijk doen alsof het zo is, maar hij bereikt er natuurlijk geen moer mee.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171221142
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:17 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:
* Meeting with Japanese PM Shinzo Abe
* G7 meeting
* Attend La Scala Philharmonic Orchestra concert
* Dinner with Italian President Sergio Mattarella

Onderwerpen op de G7 agenda, in het eerste gedeelte:
* Terrorisme
* Noord-Korea
* Afghanistan
* Libië

Overigens schijnt het onderwerp van vluchtelingen en "refugee settlement" geschrapt te zijn onder druk van de VS.

door het centrum van Taormina, veel volk op de been voor foto's:



G7 meeting:

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:34:24 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171221319
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]


Veel testosteronbommetjes vallen als een blok voor de masculiniteit van een Trump of Poetin, maar een gehaaide politica als Merkel trekt bijna altijd aan het langste eind zoals ze eigenlijk in haar hele carrière al heeft gedaan. Helmut Kohl was haar mentor, maar is vervolgens zonder scrupules kaltgestellt.
Je kan van Merkel veel vinden, maar ze is hoog intelligent (doctor in de Theoretische Scheikunde) en is naast haar studie politiek getraint in de FDJ.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171221346
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je kan van Merkel veel vinden, maar ze is hoog intelligent (doctor in de Theoretische Scheikunde) en is naast haar studie politiek getraint in de FDJ.
In de tijd van het oude oosten geleerd?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 14:39:17 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171221399
https://mobile.twitter.com/pacelattin/status/867949635028959232

Dit ziet er echt heel raar uit.

Maar wellicht out of context of ook fake.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 14:40:34 #66
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171221418
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:45 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

ze bestaat ja maar op wankelende benen
Ten eerste valt dat wel mee en ten tweede denkt Trump nu dat Brexit helemaal niet zo fantastisch is omdat het banen in de VS zal gaan kosten, kortom, zoals gewoonlijk worden zijn uitspraken weer eens ingehaald door de echte wereld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171221422
bipartisan, Democraat Kaine en Republikein Flake introduceren wetgeving:

Sens. Kaine, Flake seek vote to authorize war on Islamic State
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_171221507
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ten eerste valt dat wel mee en ten tweede denkt Trump nu dat Brexit helemaal niet zo fantastisch is omdat het banen in de VS zal gaan kosten, kortom, zoals gewoonlijk worden zijn uitspraken weer eens ingehaald door de echte wereld.
valt mee :')
extreemrechts viert hoogtij, ben je gek ofzo? :')
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_171221534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:40 schreef antiderivative het volgende:
bipartisan, Democraat Kaine en Republikein Flake introduceren wetgeving:

Sens. Kaine, Flake seek vote to authorize war on Islamic State
Altijd een beetje loos, die 'wars on' alles behalve andere naties.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 14:46:04 #70
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171221541
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:44 schreef Yiha3 het volgende:

valt mee :')
extreemrechts viert hoogtij, ben je gek ofzo? :')
Valt mee, ja. Alleen in het VK is er sprake van een vertrek uit de EU en de kater daarvan begint zich al af te tekenen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171221577
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Valt mee, ja. Alleen in het VK is er sprake van een vertrek uit de EU en de kater daarvan begint zich al af te tekenen.
laten we hopen dat IS het licht gezien heeft, al twijfel ik ten sterkste
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 14:48:59 #72
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171221602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:47 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

laten we hopen dat IS het licht gezien heeft, al twijfel ik ten sterkste
Waar heb je het nu weer over? Wat heeft IS hier mee te maken?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171221651
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar heb je het nu weer over? Wat heeft IS hier mee te maken?
hoe komt het dat extreemrechts zo groot geworden is denk je
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_171221706
Walgelijk die Macron tegenover Amerika.. Fransen blijven een smerig volk blijkt maar weer
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 14:56:54 #75
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171221784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:51 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

hoe komt het dat extreemrechts zo groot geworden is denk je
IS is daar maar een heel klein onderdeel van.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171221816
Walgelijk die Trump tegenover Montenegro.. Trumps blijven een smerig volk blijkt maar weer
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_171221824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

IS is daar maar een heel klein onderdeel van.
wat dan?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 14:59:01 #78
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171221838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ten eerste valt dat wel mee en ten tweede denkt Trump nu dat Brexit helemaal niet zo fantastisch is omdat het banen in de VS zal gaan kosten, kortom, zoals gewoonlijk worden zijn uitspraken weer eens ingehaald door de echte wereld.
SAD echte wereld!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:25:01 #79
323401 Kijkertje
met filter
pi_171222494
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je kan van Merkel veel vinden, maar ze is hoog intelligent (doctor in de Theoretische Scheikunde) en is naast haar studie politiek getraint in de FDJ.
Natuurkunde. Haar echtgenoot is de scheikundige dacht ik.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171222778
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/pacelattin/status/867949635028959232

Dit ziet er echt heel raar uit.

Maar wellicht out of context of ook fake.
Is handig geknipt door de Russen
https://ruptly.tv/vod/20170522-055

Meeting was voorbij, Trump wil weg lopen, maar krijgt nog weer wat vragen naar zijn hoofd geslingerd. Hij draait dan toch om om een antwoord te geven en nog even op de foto met Bibi te gaan.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:39:45 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171222834
http://www.slate.com/blog(...)to_discriminate.html

Betsy houdt niet van zwarten en trans/homoseksuelen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171222900
MaineFirstMedia twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 15:26:13 Watch: President Trump tells G7 Media Pool "Great Win In Montana" https://t.co/fz9Fh7jiN9 reageer retweet
_O- _O_

Troll meister :7

pi_171222956
quote:
Op vrijdag 26 mei 2017 11:56 schreef speknek het volgende:

Is die blonde mevrouw met die rode jurk onze eigen Hennis ? 11.gif
pi_171222982
Trump kan prima opschieten met Merkel
Ruptly twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 15:12:59 G7 leaders meet for round table talks in Taormina https://t.co/ilXamDeqwo https://t.co/UPpY4i5Tv0 reageer retweet
Overigens, men zit altijd wel van Rusland fake news dit, Rusland dat, maar dit soort beelden zich echt alleen te vinden van de Russische kijkbuis. Misschien moeten onze eigen media eens wat minder lui worden. :')
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:50:14 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171223018
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:46 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Is die blonde mevrouw met die rode jurk onze eigen Hennis ? [ afbeelding ]
Ik denk dat zij de Kroatische president is.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 15:54:51 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171223116
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:43 schreef Nintex het volgende:
MaineFirstMedia twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 15:26:13 Watch: President Trump tells G7 Media Pool "Great Win In Montana" https://t.co/fz9Fh7jiN9 reageer retweet
_O- _O_

Troll meister :7


[ afbeelding ]
Goh, niemand heeft oog voor Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171223124
quote:
Op vrijdag 26 mei 2017 15:37 schreef Nintex het volgende:
Is handig geknipt door de Russen
https://ruptly.tv/vod/20170522-055

Meeting was voorbij, Trump wil weg lopen, maar krijgt nog weer wat vragen naar zijn hoofd geslingerd. Hij draait dan toch om om een antwoord te geven en nog even op de foto met Bibi te gaan.
Dat het fragment voortijdig is afgeknipt is nou niet bepaald hetgene wat het raar maakt.
Als je de gezichtsuitdrukking van POTUS bekijkt bekruipt je het gevoel dat-ie ieder moment z'n laatstse stront gescheten kan hebben.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 15:59:31 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171223229
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:46 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Is die blonde mevrouw met die rode jurk onze eigen Hennis ? [ afbeelding ]
Nee
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:02:15 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171223289
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:55 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat het fragment voortijdig is afgeknipt is nou niet bepaald hetgene wat het raar maakt.
Als je de gezichtsuitdrukking van POTUS bekijkt bekruipt je het gevoel dat-ie ieder moment z'n laatstse stront gescheten kan hebben.
Precies, die wezenloze gezichtsuitdrukking maakt het erg raar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171223294
quote:
Op vrijdag 26 mei 2017 15:43 schreef Nintex het volgende:
MaineFirstMedia twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 15:26:13 Watch: President Trump tells G7 Media Pool "Great Win In Montana" https://t.co/fz9Fh7jiN9 reageer retweet
_O- _O_

Troll meister :7

[ afbeelding ]
Dat passive-aggressive 'Oh, thank you.' is wel episch, inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2017 16:03:32 ]
pi_171223333
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 07:12 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nou ja, schofferen. Trump is recht voor zijn raap, bot en diplomatiek bepaald onhandig. Maar ik geloof dat ieder NAVO-land hier toch wel begrijpt wat Mr President bedoelt, hij heeft namelijk gewoon gelijk.

Er zijn maar 5 landen die zich aan de NAVO-norm van 2% houden: de Verenigde Staten, Groot-Brittanië, Estland, Polen en Griekenland.
Dat zijn dus óf landen aan de rand van Europa, met een verhoogd extern dreigingsrisico (de laatste 3) óf landen die het bij internationale conflicten van oudsher voor Europa mogen opknappen (de eerste 2).

Europa lijdt nog steeds aan het gebrokengeweertjessyndroom. Pacifistje spelen voor de bühne maar wel dik doen met het NAVO-bondgenootschap. Ik kan me voorstellen dat Trump daar korte metten mee maakt. Voor wat hoort wat, hé.
Voor wat hoort wat? Trump heeft in het verleden verklaard dat de VS de Baltische staten enkel zou verdedigen als die meer geld uitgaven aan hun defensie. Maw, Trump ziet artikel 5, wat de basis is van de NAVO, en een verplichting is waar alle lidstaten aan moeten voldoen, als iets dat de VS kan negeren. Terwijl de VS als enige het artikel ooit hebben ingeroepen...

Misschien zouden de Europese lidstaten ook voorbehoud moeten maken bij artikel 5: ik zie de Russen niet binnen vallen in Letland of waar dan ook, als artikel 5 nog eens wordt ingeroepen verwacht ik dat het weer de Amerikanen zullen zijn. Niet omdat ze het militair niet alleen aankunnen, maar als diplomatieke rugdekking voor een militaire interventie in Azië of het Midden Oosten.

De NAVO is voor de VS belangrijker dan voor Europa. Als de VS z'n militair budget tot 2% GDP zou verlagen, dan zou Europa reden hebben om hun budget te verhogen. Maar als je zoveel geld uitgeeft om je positie als enige mondiale supermacht te behouden ga je bij een Europees conflict niet afzijdig blijven. En ook zonder geopolitieke motieven zouden de economische belangen al reden genoeg zijn. Niet ingrijpen bij Russische agressie zou onzekerheid op de beurzen veroorzaken en een mondiale financiële en economische crisis ontketenen; in de VS hebben stijgende werkloosheidscijfers meer impact dan stijgende casualty figures. Amerikanen zijn dode soldaten gewoon (hun enige reactie is een genocide op de goede smaak, je wordt bedolven onder de stars & stripes...).

De NAVO is voor de VS een middel om de macht van de EU te beperken. Zij zitten niet te wachten op een Europa als onafhankelijke grootmacht, met een eigen leger. Daarom hebben ze ook altijd EU uitbreiding gesteund, hoe meer landen, hoe moeilijker het wordt om een politieke en militaire unie te vormen. Wat dat betreft is de Brexit voor hen een tegenvaller, met GB erbij wist je zeker dat het nooit een Verenigde Staten van Europa zou worden. Een EU lidstaat die tevens lid is van de "Five Eyes", en in dat verband oa spionage tegen de EU uitvoert.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Redactie Games vrijdag 26 mei 2017 @ 16:04:09 #92
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171223335
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 15:39 schreef Re het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)to_discriminate.html

Betsy houdt niet van zwarten en trans/homoseksuelen
Ik dacht dat Betsy juist zo LGBT-vriendelijk was?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171223379
quote:
Op vrijdag 26 mei 2017 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Precies, die wezenloze gezichtsuitdrukking maakt het erg raar.
[BNW komt naar je [POL] toe deze zomer]
Zou het een Manchurian candidate zijn ? 11.gif
[/BNW komt naar je [POL] toe deze zomer]
pi_171223387
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je kan van Merkel veel vinden, maar ze is hoog intelligent (doctor in de Theoretische Scheikunde) en is naast haar studie politiek getraint in de FDJ.
FDJ-Sekretärin für Agitation und Propaganda...

Ze haalde eerst een diploma Fysica, studeerde daarna nog enkele jaren quantum chemie, haar disertatie was: Untersuchung des Mechanismus von Zerfallsreaktionen mit einfachem Bindungsbruch und Berechnung ihrer Geschwindigkeitskonstanten auf der Grundlage quantenchemischer und statistischer Methoden

[ Bericht 20% gewijzigd door crystal_meth op 26-05-2017 16:13:17 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:26:30 #95
323401 Kijkertje
met filter
pi_171223808
How Saudi Arabia played Donald Trump

quote:
This week’s bombing in Manchester, England, was another gruesome reminder that the threat from radical Islamist terrorism is ongoing. And President Trump’s journey to the Middle East illustrated yet again how the country central to the spread of this terrorism, Saudi Arabia, has managed to evade and deflect any responsibility for it. In fact, Trump has given Saudi Arabia a free pass and a free hand in the region.

The facts are well-known. For five decades, Saudi Arabia has spread its narrow, puritanical and intolerant version of Islam — originally practiced almost nowhere else — across the Muslim world. Osama bin Laden was Saudi, as were 15 of the 19 9/11 terrorists.

And we know, via a leaked email from former secretary of state Hillary Clinton, in recent years the Saudi government, along with Qatar, has been “providing clandestine financial and logistic support to [the Islamic State] and other radical Sunni groups in the region.” Saudi nationals make up the second-largest group of foreign fighters in the Islamic State and, by some accounts, the largest in the terrorist group’s Iraqi operations. The kingdom is in a tacit alliance with al-Qaeda in Yemen.

The Islamic State draws its beliefs from Saudi Arabia’s Wahhabi version of Islam. As the former imam of the kingdom’s Grand Mosque said last year, the Islamic State “exploited our own principles, that can be found in our books. . . . We follow the same thought but apply it in a refined way.” Until the Islamic State could write its own textbooks for its schools, it adopted the Saudi curriculum as its own.

Saudi money is now transforming European Islam. Leaked German intelligence reports show that charities “closely connected with government offices” of Saudi Arabia, Qatar and Kuwait are funding mosques, schools and imams to disseminate a fundamentalist, intolerant version of Islam throughout Germany.


In Kosovo, the New York Times’ Carlotta Gall describes the process by which a 500-year-old tradition of moderate Islam is being destroyed. “From their bases, the Saudi-trained imams propagated Wahhabism’s tenets: the supremacy of Shariah law as well as ideas of violent jihad and takfirism, which authorizes the killing of Muslims considered heretics for not following its interpretation of Islam. . . . Charitable assistance often had conditions attached. Families were given monthly stipends on the condition that they attended sermons in the mosque and that women and girls wore the veil.”

Saudi Arabia’s government has begun to slow many of its most egregious practices. It is now being run, de facto, by a young, intelligent reformer, Deputy Crown Prince Mohammed bin Salman, who appears to be refreshingly pragmatic, in the style of Dubai’s visionary leader, Sheikh Mohammed bin Rashid al Maktoum. But so far the Saudi reforms have mostly translated into better economic policy for the kingdom, not a break with its powerful religious establishment.

Trump’s speech on Islam was nuanced and showed empathy for the Muslim victims of jihadist terrorism (who make up as much as 95 percent of the total, by one estimate). He seemed to zero in on the problem when he said, “No discussion of stamping out this threat would be complete without mentioning the government that gives terrorists . . . safe harbor, financial backing and the social standing needed for recruitment.”

But Trump was talking not of his host, Saudi Arabia, but rather of Iran. Now, to be clear, Iran is a destabilizing force in the Middle East and supports some very bad actors. But it is wildly inaccurate to describe it as the source of jihadist terror. According to an analysis of the Global Terrorism Database by Leif Wenar of King’s College London, more than 94 percent of deaths caused by Islamic terrorism since 2001 were perpetrated by the Islamic State, al-Qaeda and other Sunni jihadists. Iran is fighting those groups, not fueling them. Almost every terrorist attack in the West has had some connection to Saudi Arabia. Virtually none has been linked to Iran.

Trump has adopted the Saudi line on terrorism, which deflects any blame from the kingdom and redirects it toward Iran. The Saudis showered Trump’s inexperienced negotiators with attention, arms deals and donations to a World Bank fund that Ivanka Trump is championing. (Candidate Trump wrote in a Facebook post in 2016, “Saudi Arabia and many of the countries that gave vast amounts of money to the Clinton Foundation want women as slaves and to kill gays. Hillary must return all money from such countries!”) In short, the Saudis played Trump. (Jamie Tarabay makes the same point.)

The United States has now signed up for Saudi Arabia’s foreign policy — a relentless series of battles against Shiites and their allies throughout the Middle East. That will enmesh Washington in a never-ending sectarian struggle, fuel regional instability and complicate its ties with countries such as Iraq that want good relations with both sides. But most important, it will do nothing to address the direct and ongoing threat to Americans — jihadist terrorism. I thought that Trump’s foreign policy was going to put America first, not Saudi Arabia.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:27:42 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_171223843
Der Spiegel is er redelijk klaar mee.

quote:
It's Time to Get Rid of Donald Trump

Donald Trump has transformed the United States into a laughing stock and he is a danger to the world. He must be removed from the White House before things get even worse.

A DER SPIEGEL Editorial by Klaus Brinkbäumer

Donald Trump is not fit to be president of the United States. He does not possess the requisite intellect and does not understand the significance of the office he holds nor the tasks associated with it. He doesn't read. He doesn't bother to peruse important files and intelligence reports and knows little about the issues that he has identified as his priorities. His decisions are capricious and they are delivered in the form of tyrannical decrees.

He is a man free of morals. As has been demonstrated hundreds of times, he is a liar, a racist and a cheat. I feel ashamed to use these words, as sharp and loud as they are. But if they apply to anyone, they apply to Trump. And one of the media's tasks is to continue telling things as they are: Trump has to be removed from the White House. Quickly. He is a danger to the world.

Trump is a miserable politician. He fired the FBI director simply because he could. James Comey had gotten under his skin with his investigation into Trump's confidants. Comey had also refused to swear loyalty and fealty to Trump and to abandon the investigation. He had to go.

Witnessing an American Tragedy

Trump is also a miserable boss. His people invent excuses for him and lie on his behalf because they have to, but then Trump wakes up and posts tweets that contradict what they have said. He doesn't care that his spokesman, his secretary of state and his national security adviser had just denied that the president had handed Russia (of all countries) sensitive intelligence gleaned from Israel (of all countries). Trump tweeted: Yes, yes, I did, because I can. I'm president after all.

Nothing is as it should be in this White House. Everyone working there has been compromised multiple times and now they all despise each other - and everyone except for Trump despises Trump. Because of all that, after just 120 days of the Trump administration, we are witness to an American tragedy for which there are five theoretical solutions.

The first is Trump's resignation, which won't happen. The second is that Republicans in the House and Senate support impeachment, which would be justified by the president's proven obstruction of justice, but won't happen because of the Republicans' thirst for power, which they won't willingly give up. The third possible solution is the invocation of the 25th Amendment, which would require the cabinet to declare Trump unfit to discharge the powers of the presidency. That isn't particularly likely either. Fourth: The Democrats get ready to fight and win back majorities in the House and Senate in midterm elections, which are 18 months away, before they then pursue option two, impeachment. Fifth: the international community wakes up and finds a way to circumvent the White House and free itself of its dependence on the U.S. Unlike the preceding four options, the fifth doesn't directly solve the Trump problem, but it is nevertheless necessary - and possible.

No Goals and No Strategy

Not quite two weeks ago, a number of experts and politicians focused on foreign policy met in Washington at the invitation of the Munich Security Conference. It wasn't difficult to sense the atmosphere of chaos and agony that has descended upon the city.

The U.S. elected a laughing stock to the presidency and has now made itself dependent on a joke of a man. The country is, as David Brooks wrote recently in the New York Times, dependent on a child. The Trump administration has no foreign policy because Trump has consistently promised American withdrawal while invoking America's strength. He has promised both no wars and more wars. He makes decisions according to his mood, with no strategic coherence or tactical logic. Moscow and Beijing are laughing at America. Elsewhere, people are worried.

In the Pacific, warships - American and Chinese - circle each other in close proximity. The conflict with North Korea is escalating. Who can be certain that Donald Trump won't risk nuclear war simply to save his own skin? Efforts to stop climate change are in trouble and many expect the U.S. to withdraw from the Paris Agreement because Trump is wary of legally binding measures. Crises, including those in Syria and Libya, are escalating, but no longer being discussed. And who should they be discussed with? Phone calls and emails to the U.S. State Department go unanswered. Nothing is regulated, nothing is stable and thetrans-Atlantic relationship hardly exists anymore. German Foreign Minister Sigmar Gabriel and Bundestag Foreign Affairs Committee Chair Norbert Röttgen fly back and forth, but Germany and the U.S. no longer understand each other. Hardly any real communication takes place, there are no joint foreign policy goals and there is no strategy.

In "Game of Thrones," the Mad King was murdered (and the child that later took his place was no better). In real life, an immature boy sits on the throne of the most important country in the world. He could, at any time, issue a catastrophic order that would immediately be carried out. That is why the parents cannot afford to take their eyes off him even for a second. They cannot succumb to exhaustion because he is so taxing. They ultimately have to send him to his room - and return power to the grownups.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_171223870



quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:27 schreef speknek het volgende:
Der Spiegel is er redelijk klaar mee.

[..]

Roepen ze op tot een coup in een bevriend land?

Trump is Democratisch gekozen door het Amerikaanse volk.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 16:32:42 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_171223982
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:29 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Roepen ze op tot een coup in een bevriend land?

Trump is Democratisch gekozen door het Amerikaanse volk.

Ik zie coup niet als een van de vijf opties staan. Nee dus. Dat gezegd, als dit nog twee jaar doorgaat wordt het bijna onvermijdelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 vrijdag 26 mei 2017 @ 16:35:50 #99
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171224066
Wauw. Alsof de EU golfbanen gaat verbieden. De man snapt er echt geen drol van.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171224069
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:29 schreef Nintex het volgende:

Roepen ze op tot een coup in een bevriend land?
Nee, wel goed lezen he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171224427
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Precies, die wezenloze gezichtsuitdrukking maakt het erg raar.
Dat is gewoon zijn: "Ik heb geen zin in journalisten" look

  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 17:10:13 #102
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171225076
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:29 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Roepen ze op tot een coup in een bevriend land?

Trump is Democratisch gekozen door het Amerikaanse volk.

Nee maar als dat wel het geval zou zijn wat dan nog? Ik mag in mijn land zeggen dat ik graag zou zien dat er een coup zou plaatsvinden in de VS en gezien Trumps uitspraken kan je dat bevriend land wel tussen aanhalingstekens zetten op dit moment.

Dat de Amerikanen hem gekozen hebben is hun probleem, niet-Amerikanen staat het volkomen vrij om de Amerikanen domme klootzakken te noemen omdat ze voor Trump gestemt hebben en oproepen om Trump te verwijderen voordat hij echt grote schade aanricht.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171226011
dat oude swamp-monster Juncker kwam binnen

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_171226870
Merkel maakte een grapje maar Trump snapte hem (natuurlijk) niet. :').
  vrijdag 26 mei 2017 @ 19:12:14 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171227396
http://observer.com/2017/(...)ded-with-russia/amp/

Volgens dit artikel zou de directeur vd NSA aan zijn personeel hebben verteld dat President Trump (of iig leden van zijn campagneteam) heeft samengespannen met Rusland. En dat er bewijs van is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 26-05-2017 19:35:59 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 mei 2017 @ 19:44:28 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  vrijdag 26 mei 2017 @ 19:47:04 #107
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171228279
Trump bedoelde met 'bad bad germans' vooral dat ze slecht zijn voor de eigenwaarde van Amerikaanse autofabrikanten die nogal gefaald hebben in de afgelopen decennia.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171229015
Er klopt geen hout van dat hele Rusland onderzoek.

Claim 1: Trump heeft samengewerkt met de Russen, al jarenlang

Claim 2: De Russen hebben geprobeerd om Manafort, Flynn etc. te beinvloeden.

Als Trump al sinds de jaren 80 gerecruit is door de FSB, zoals mafklappers als Louise Mensch beweren, waarom zouden ze dan zoveel moeite steken in mensen als Manafort, Kushner en Flynn.

Plus, als de media et all wist dat Wikileaks een FSB front was (wat ik hier overigens al riep maanden voor de verkiezingen), waarom roeptoerden ze de zogenaamde 'fake leaks' dan continu over de TV.

Het hele Rusland onderzoek is een broodje aap verhaal dat eindigt bij een paar 4chan trolls. :')
  vrijdag 26 mei 2017 @ 20:23:42 #109
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171229098
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:20 schreef Nintex het volgende:
Plus, als de media et all wist dat Wikileaks een FSB front was (wat ik hier overigens al riep maanden voor de verkiezingen), waarom roeptoerden ze de zogenaamde 'fake leaks' dan continu over de TV.
Dat is ook gewoon onzin. Wikileaks publiceert wat het aangeleverd krijgt, en als inlichtingendienst kun je wel dingen aanleveren. Mooie variant op useful idiots.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  vrijdag 26 mei 2017 @ 20:24:25 #110
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171229125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:20 schreef Nintex het volgende:
Louise Mensch
Waarom zou je haar uberhaupt ook maar enige geloofwaardigheid toedichten? Net als onze performance artist ter rechterzijde van infowars een fantast imo.
pi_171229253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon onzin. Wikileaks publiceert wat het aangeleverd krijgt, en als inlichtingendienst kun je wel dingen aanleveren. Mooie variant op useful idiots.
- Julian Assange regelde het asiel voor Snowden in Moskou die werd opgewacht op het vliegveld door de director van de FSB. Snowden wilde naar Hong Kong, maar Assange adviseerde Moskou

- Toen Assange in Ecuador in de ambassade zat, had hij Russsiche bewaking

- Assange had een TV programma op Russia Today

- De tweets van Wikileaks zijn soms 1 op 1 die van Russia Today

- Wikileaks valt voornamelijk de Amerikaanse veiligheidsdiensten aan. Over de Russen hebben ze nooit iets noemenswaardigs gelekt

Klokkenluiders me neus. :')
pi_171229469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:20 schreef Nintex het volgende:
Er klopt geen hout van dat hele Rusland onderzoek.

Claim 1: Trump heeft samengewerkt met de Russen, al jarenlang

Claim 2: De Russen hebben geprobeerd om Manafort, Flynn etc. te beinvloeden.

Als Trump al sinds de jaren 80 gerecruit is door de FSB, zoals mafklappers als Louise Mensch beweren, waarom zouden ze dan zoveel moeite steken in mensen als Manafort, Kushner en Flynn.

Plus, als de media et all wist dat Wikileaks een FSB front was (wat ik hier overigens al riep maanden voor de verkiezingen), waarom roeptoerden ze de zogenaamde 'fake leaks' dan continu over de TV.

Het hele Rusland onderzoek is een broodje aap verhaal dat eindigt bij een paar 4chan trolls. :')
It's always the coverup, it's never the crime.
pi_171229567
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:38 schreef The_Temp het volgende:

[..]

It's always the coverup, it's never the crime.
Het gaat Nontexje altijd een beetje boven de pet. Dat de Russen het Amerikaanse democratische proces proberen te verstoren in een poging een postmodernistische kijk op staatsinrichting te voeden is evident. Feit is echter dat types als Manafort en Flynn daar zelf ook wel wat dubieus lijken te hebben gehandeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 26 mei 2017 @ 20:44:45 #114
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171229640
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:20 schreef Nintex het volgende:
Het hele Rusland onderzoek is een broodje aap verhaal dat eindigt bij een paar 4chan trolls.
Maar als je vindt dat Wikileaks gecompromitteerd is door de FSB (wat me naar mate de campagne voortduurde wel waarschijnlijker leek worden), dan moet je dus ook van mening zijn dat Rusland de Amerikaanse verkiezingen bijzonder heeft gemanipuleerd.

Dan heeft de Amerikaanse overheid toch een plicht naar hun bevolking toe om uit te zoeken wat er is gebeurd, wie er bij betrokken zijn geweest en wat hun opties zijn om er tegen op te treden? Al was het alleen al maar, omdat de belangen van hen niet overeenkomen met de belangen van de Russische staat. Dus, hoe bedoel je dan dat het eindigt bij een paar 4chan trolls?
pi_171229747
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat Nontexje altijd een beetje boven de pet. Dat de Russen het Amerikaanse democratische proces proberen te verstoren in een poging een postmodernistische kijk op staatsinrichting te voeden is evident. Feit is echter dat types als Manafort en Flynn daar zelf ook wel wat dubieus lijken te hebben gehandeld.
Het eerste is inderdaad evident, maar de rol van Flynn of anderen is volgens mij nog allesbehalve duidelijk. Wat dat betreft ben ik het met Nintex eens dat er nog weinig harde bewijzen zijn.

Het grootste bezwaar tot nu toe is juist die cover-up, het liegen over ontmoetingen, het ontslaan van Comey. De 'crime' ben ik tot nu toe nog niet zo van overtuigd.
pi_171229758
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:38 schreef The_Temp het volgende:

[..]

It's always the coverup, it's never the crime.
Volgens mij is dit gewoon een set-up, om de Democrats en de media bezig te houden. Echt een georganiseerde tegenstand tegen Trump is er niet (dat zag je ook in Montana, waar een Trumpist wint die een journalist neerhoekt :') ).
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gaat Nontexje altijd een beetje boven de pet. Dat de Russen het Amerikaanse democratische proces proberen te verstoren in een poging een postmodernistische kijk op staatsinrichting te voeden is evident. Feit is echter dat types als Manafort en Flynn daar zelf ook wel wat dubieus lijken te hebben gehandeld.
Flynn is op alle punten dubieus, dat was die al tijdens de campagne. Manafort was de kingmaker van Yanukovich etc. . Kushner heeft contact met Russische bankiers (klopt, daar staan foto's van op internet). Ik heb nog niets nieuws gehoord.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar als je vindt dat Wikileaks gecompromitteerd is door de FSB (wat me naar mate de campagne voortduurde wel waarschijnlijker leek worden), dan moet je dus ook van mening zijn dat Rusland de Amerikaanse verkiezingen bijzonder heeft gemanipuleerd.

Dan heeft de Amerikaanse overheid toch een plicht naar hun bevolking toe om uit te zoeken wat er is gebeurd, wie er bij betrokken zijn geweest en wat hun opties zijn om er tegen op te treden? Al was het alleen al maar, omdat de belangen van hen niet overeenkomen met de belangen van de Russische staat. Dus, hoe bedoel je dan dat het eindigt bij een paar 4chan trolls?
Trump won door een paar boze arbeiders in swing states, de Russen hadden daar niets mee te maken. Sterker nog, Manafort draaide de hele boel praktisch de soep in, dat is niet iets dat je doet als je bent aangesteld door de FSB om Trump gekozen te krijgen. Trump wil dat de NAVO staten meer geld in defensie gaan stoppen, Noord korea aanvallen en/of Iran isoleren. Alle drie juist heel nadelig voor Rusland.

Het is geen geheim dat Putin heeft geprobeerd om Clinton tegen te werken. Echter staat dat los van de dumpster fire Trump campagne.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 20:54:40 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171229885
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://observer.com/2017/(...)ded-with-russia/amp/

Volgens dit artikel zou de directeur vd NSA aan zijn personeel hebben verteld dat President Trump (of iig leden van zijn campagneteam) heeft samengespannen met Rusland. En dat er bewijs van is.
Vind nou echt niemand dit stuk interessant?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171229928
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:49 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Het eerste is inderdaad evident, maar de rol van Flynn of anderen is volgens mij nog allesbehalve duidelijk. Wat dat betreft ben ik het met Nintex eens dat er nog weinig harde bewijzen zijn.

Het grootste bezwaar tot nu toe is juist die cover-up, het liegen over ontmoetingen, het ontslaan van Comey. De 'crime' ben ik tot nu toe nog niet zo van overtuigd.
Het hele idee van zo'n onderzoek is natuurlijk dat de verdenkingen en aanwijzingen nader bekeken worden. Als de boel al volkomen duidelijk was, dan was onderzoek ook overbodig niet waar?
Verder is dat ook niet wat Nintex stelt, die stelt dat het hele onderzoek onzin is. Dan snap je er gewoon niet zoveel van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171230092
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vind nou echt niemand dit stuk interessant?
Zonder dat het concreet wordt blijft het toch vooral van horen zeggen en speculatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:01:15 #120
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171230106
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:49 schreef Nintex het volgende:

Trump won door een paar boze arbeiders in swing states, de Russen hadden daar niets mee te maken. Sterker nog, Manafort draaide de hele boel praktisch de soep in, dat is niet iets dat je doet als je bent aangesteld door de FSB om Trump gekozen te krijgen. Trump wil dat de NAVO staten meer geld in defensie gaan stoppen, Noord korea aanvallen en/of Iran isoleren. Alle drie juist heel nadelig voor Rusland.

Het is geen geheim dat Putin heeft geprobeerd om Clinton tegen te werken. Echter staat dat los van de dumpster fire Trump campagne.
Je lijkt te vergeten dat alle intelligence agencies zeggen dat het zeer waarschijnlijk de Russen waren die de DNC/DCCC mails gehacked hadden. Dit blijven ze bij alle hoorzittingen keer op keer herhalen. De inhoud van de gelekte mails werd gespind om mensen te doen geloven dat de democraten Bernie hadden gedwarsboomd en meer van die onzinclaims, die niet hard te maken zijn.
Ongetwijfeld zijn daar mensen in getrapt.

Daarnaast had je een leger aan trolls die de boel volspamde.

Uiteindelijk ging het om enkele tienduizenden stemmen in 3 staten, het is best mogelijk dat ze een dermate grote invloed hebben gehad, hoewel dat niet bevestigd kan worden, omdat het niet meetbaar is.

Je vergeet dat Trump destijds Russische sancties wilde verminderen of op zijn minst heroverwegen en de NAVO onnodig onder druk zet (artikel 5? welk artikel 5? de 2% afspraak was al in 2014 gemaakt, ik weet niet waarom Trump hier steeds op zit te hameren... hij heeft het niet bedacht oid). Putin zal het fijn gevonden hebben dat Clinton te kakken is gezet zoals je zegt, maar ik denk dat voor hem een grotere winst is dat de VS gewoon compleet voor lul staat met Trump aan het roer.

En na dit hele verhaal getypt te hebben, wederom: De Amerikaanse overheid heeft een plicht om uit te zoeken wat er precies is gebeurd (voor zover het is te achterhalen), wie de spelers hierin waren (je lijkt maar steeds te doen alsof er niks is gebeurd, wat gewoon onwaar is) en wat dat voor beleidsconsequenties moet hebben. Of team Trump uiteindelijk wel of niet daadwerkelijk betrokken blijkt te zijn zullen we domweg moeten afwachten, maar dat de overheid het moet onderzoeken lijkt me evident.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:05:32 #121
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:05:58 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171230307
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zonder dat het concreet wordt blijft het toch vooral van horen zeggen en speculatie.
Dat is waar. Maar de man (auteur) heeft kennelijk jaren bij de NSA gewerkt en zou daar dus inderdaad nog contacten kunnen hebben. En als de directeur dat inderdaad gedaan heeft (zijn hele personeel inlichten) is dat echt hoogst ongebruikelijk.

Aan de andere kant kan hij het allemaal verzonnen hebben. Ik geloof het ook niet klakkeloos, maar ik vind het wel interessant.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:08:08 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171230387
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat is gewoon zijn: "Ik heb geen zin in journalisten" look

[ afbeelding ]
Hij leek niet te weten waar hij was en wat hij daar deed. Echt hele lege blik.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:08:27 #124
323401 Kijkertje
met filter
pi_171230397
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 12:13:41 Just arrived in Italy for the G7. Trip has been very successful. We made and saved the USA many billions of dollars and millions of jobs. reageer retweet
President Trump’s claim that he’s already saved ‘millions of jobs’ on his foreign trip

quote:
All presidents like to claim their foreign travels are a success. But this tweet by President Trump sets a record for bravado — in less than a week, he’s already made and saved “millions of jobs” for the United States.

How is this possible?

The Facts

During his trip, the president traveled to Saudi Arabia, Israel, Rome and Brussels, and is now attending the Group of Seven summit in Sicily. That’s a meeting of leaders of most of the world’s industrial powers for discussions on economics and security.

In Saudi Arabia, the president announced a $110 billion arms deal and the Saudis said that business leaders had signed deals “potentially” worth more than $200 billion over the next 10 years. In a speech, Trump claimed that “we signed historic agreements with the Kingdom that will invest almost $400 billion in our two countries and create many thousands of jobs in America and Saudi Arabia.”

But it’s one thing to announce such deals and another thing to actually follow through with them. At the time of the signing, such deal numbers are especially inflated, which is why the word “potentially” slips into the talking points. At least some of the Saudi investments predated Trump’s election, but apparently have now been repackaged as a deliverable on the president’s trip.

As for the number of jobs, thousands appears to have morphed into millions. But an analysis published by The Washington Post reported that the companies involved would not confirm any specific number of jobs saved or supported, suggesting that Trump’s original estimate of “thousands” was more guesswork than reality.

A White House official said Trump was not talking just about the Saudi deals but “benefits to trade from the entire trip from Saudi Arabia to the G7.” He noted that “any improvement on trade would save many jobs. Stopping even one bad trade deal can save millions. Changing the infrastructure of global trade to tilt it back toward the U.S. would save and create millions.”

Hmmm. There was no specific change in bilateral or multilateral trade arrangements announced on the trip. So Trump appears to be claiming jobs have been saved from agreements still to be negotiated.

Predicting the impact on jobs from trade agreements often is a fool’s errand. Most mainstream economists do not believe that the number of jobs is significantly affected by trade policy. The composition of the workforce may change — which is why some communities may be adversely affected by trade deals while others gain — but in general the gains or losses, measured against the overall size of the U.S. economy, is minimal.

There is, of course, a long history of presidential administrations touting imaginary job gains from trade deals. “I believe that NAFTA will create 200,000 American jobs in the first two years of its effect,” President Bill Clinton said in 1993, when he signed supplemental agreements to the North American Free Trade Agreement. “I believe that NAFTA will create a million jobs in the first 5 years of its impact.”

Clinton was relying in part on analyses generated by the well-respected Peterson Institute for International Economics. Two years later, after a financial meltdown in Mexico and collapse of the peso evaporated any job gains from NAFTA, the economist who generated the forecasts famously said he would stay away from job forecasting in the future.

Trump has habitually claimed that NAFTA was a massive job killer. But that’s also false.

“NAFTA did not cause the huge job losses feared by the critics or the large economic gains predicted by supporters,” concluded the nonpartisan Congressional Research Service. “The net overall effect of NAFTA on the U.S. economy appears to have been relatively modest, primarily because trade with Canada and Mexico accounts for a small percentage of U.S. GDP [gross domestic product]. However, there were worker and firm adjustment costs as the three countries adjusted to more open trade and investment.”

The Pinocchio Test

In claiming job savings from trade deals not yet concluded, Trump is counting his chickens before they hatch. Even if he succeeds in reorienting U.S. trade policy, jobs gains are still likely to be illusionary. That’s all the more reason to be cautious about such pronouncements. Ultimately any gain in jobs under Trump’s presidency will be recorded by the Bureau of Labor Statistics, and the reality may not live up to the hype.

Four Pinocchios

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171230431
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

En na dit hele verhaal getypt te hebben, wederom: De Amerikaanse overheid heeft een plicht om uit te zoeken wat er precies is gebeurd (voor zover het is te achterhalen), wie de spelers hierin waren (je lijkt maar steeds te doen alsof er niks is gebeurd, wat gewoon onwaar is) en wat dat voor beleidsconsequenties moet hebben. Of team Trump uiteindelijk wel of niet daadwerkelijk betrokken blijkt te zijn zullen we domweg moeten afwachten, maar dat de overheid het moet onderzoeken lijkt me evident.
Tja, al voor de verkiezingen waren lui als Michael Hayden tegen Trump als president. De verkiezingen werden ook wel de CIA vs. FBI genoemd. Bill Maher noemde het zelfs een right-wing coup.

Daarnaast, zo'n onderzoek voer je toch in het geheim? Je praat toch de resultaten niet door met ex-spionnen, zoals John Schindler en/of CNN?

Nog voor Kushner is opgeroepen viel al te lezen dat hij een 'person of interest' was. Dat gaf hem inmiddels +/- 48 uur de tijd om al het bewijsmateriaal te vernietigen. Waarom zou je je eigen onderzoek op zo'n manier dwarsbomen?

Trump wenst ondertussen de Moslims een fijne Ramadan
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:13:38 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171230564
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:08 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 12:13:41 Just arrived in Italy for the G7. Trip has been very successful. We made and saved the USA many billions of dollars and millions of jobs. reageer retweet
President Trump’s claim that he’s already saved ‘millions of jobs’ on his foreign trip

[..]

Had de tweet gezien idd. En die analyse is niet nodig om bij voorbaat al te weten dat het onzin is :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:16:22 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171230664
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

Tja, al voor de verkiezingen waren lui als Michael Hayden tegen Trump als president. De verkiezingen werden ook wel de CIA vs. FBI genoemd. Bill Maher noemde het zelfs een right-wing coup.

Daarnaast, zo'n onderzoek voer je toch in het geheim? Je praat toch de resultaten niet door met ex-spionnen, zoals John Schindler en/of CNN?

Nog voor Kushner is opgeroepen viel al te lezen dat hij een 'person of interest' was. Dat gaf hem inmiddels +/- 48 uur de tijd om al het bewijsmateriaal te vernietigen. Waarom zou je je eigen onderzoek op zo'n manier dwarsbomen?
Ik weet niet waarom mensen lekken wat ze lekken. Een deel zal komen doordat veel mensen betrokken zijn bij een onderzoek en dan is de kans dat iemand zich verspreekt altijd wel aanwezig; misschien voelen sommige anderen zich wat in het nauw gedreven en waren ze bang dat het onderzoek gestopt zou worden; misschien omdat ze een aversie tegen Trump hebben; wie het weet mag het zeggen. Daarbij, de federale overheid heeft enkele miljoenen werknemers, die ieder hun eigen ideeën erop na houden.
pi_171231853
Gaat hard met de statements vandaag




AFP twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 18:52:55 #BREAKING US rules out easing sanctions on Russia: Trump advisor reageer retweet
pi_171232506
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://observer.com/2017/(...)ded-with-russia/amp/

Volgens dit artikel zou de directeur vd NSA aan zijn personeel hebben verteld dat President Trump (of iig leden van zijn campagneteam) heeft samengespannen met Rusland. En dat er bewijs van is.
Maar het artikel zegt volgens mij niets dat we nog niet wisten. De quote die men in het artikel aanhaalt is weer zo'n typisch vage uitspraak waar je niets uit kan besluiten:
quote:
He stated, “There is no question that we [meaning NSA] have evidence of election involvement and questionable contacts with the Russians.”
Election involvement: kan verwijzen naar de DNC mails; maar bedoelt ie enkel de Russen, of betrokkenheid van het Trump team? Dat laatste waarschijnlijk niet, want dan is de tweede claim te mak:
questionable contacts with the Russians: "questionable" is niet noodzakelijk illegaal. Dit zegt dus ook niet meer dan wat we reeds wisten, dat er contacten waren en de diensten die contacten, of de frequentie ervan, onrustwekkend vonden.

Blijft over: het feit dat ie al het personeel inlicht. Gezien de hoeveelheid lekken, en het nieuws dat we al maandenlang horen, is dat misschien niet zo verwonderlijk. Per slot van rekening is het meeste daarvan gebaseerd op info die van de NSA komt, zij onderscheppen communicatie. Het zijn dus in feite geruchten over de NSA, waarom dan niet het personeel vertellen wat er van die geruchten klopt?

[ Bericht 11% gewijzigd door crystal_meth op 26-05-2017 22:20:23 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171232549
Donald Trump leest de wereld de les!
_O_
Dat is idd wel nodig!

Ik hoop dat men ook luistert! :P
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171232837
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:08 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 12:13:41 Just arrived in Italy for the G7. Trip has been very successful. We made and saved the USA many billions of dollars and millions of jobs. reageer retweet
Very Successful. Made And Saved the USA many Billions of Dollars and Millions of jobs!

Kijk, zo hoort het!

_O_
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171233005
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:19 schreef Eficaz het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 26 mei 2017 21:08 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 12:13:41 Just arrived in Italy for the G7. Trip has been very successful. We made and saved the USA many billions of dollars and millions of jobs. reageer retweet
Very Successful. Made And Saved the USA many Billions of Dollars and Millions of jobs!

Kijk, zo hoort het!

_O_
pi_171233212
Donald Trump The Best President Ever!!! ^O^


Er kan er maar één de Beste zijn! ^O^
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  vrijdag 26 mei 2017 @ 23:10:17 #134
192592 SureD1
------------------------------
pi_171234577
:O
  vrijdag 26 mei 2017 @ 23:31:32 #135
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_171235320
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is wel schattig hoe enorm makkelijk mensen in de marketingmachine van Trump trappen. Daarin ligt ook echt de zakelijke kracht van Trump, het klootjesvolk wijs maken dat hij briljant en succesvol is. In de internationale politiek wordt hij redelijk gepiepeld. De NAVO laat hem gewoon geloven dat dankzij hem de strijd tegen het terrorisme op de agenda staat, Merkel bespeelt hem gewoon via Ivanka, enzovoort. Ook bedrijven in de VS manipuleren hem gewoon met wat loze beloftes waar hij weer over kan opscheppen.
Trump's wanhopige zoektocht naar erkenning maakt hem een vrij makkelijke prooi voor de doorgewinterde cynici op het internationale politieke toneel.
Trump idd bespeelbaar en (regerings)leiders beginnen te begrijpen hoe ze hem moeten bepotelen. Dat is vrij eng, ik denk maar even terug over zijn uitglijder over Zweden en zijn wat simpele visie op globale zaken.

Ik heb genoten hoe Trump blij als een kind danste bij de Sadoedi's die hem contracten toespeelden van $350Miljard aan wapens. Voor de jurken is dat een uitstekende investering om zich te verzekeren van toekomstige "steun" door USA. Een zakenpartner die je geld laat verdienen, laat je immers nooit vallen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator vrijdag 26 mei 2017 @ 23:39:36 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171235553
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:19 schreef Eficaz het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 26 mei 2017 21:08 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 26-05-2017 om 12:13:41 Just arrived in Italy for the G7. Trip has been very successful. We made and saved the USA many billions of dollars and millions of jobs. reageer retweet
Very Successful. Made And Saved the USA many Billions of Dollars and Millions of jobs!

Kijk, zo hoort het!

_O_
Het is alleen gelogen, da's wel jammer.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171235871
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 23:31 schreef Vallon het volgende:

[..]

Trump idd bespeelbaar en (regerings)leiders beginnen te begrijpen hoe ze hem moeten bepotelen. Dat is vrij eng, ik denk maar even terug over zijn uitglijder over Zweden en zijn wat simpele visie op globale zaken.

Ik heb genoten hoe Trump blij als een kind danste bij de Sadoedi's die hem contracten toespeelden van $350Miljard aan wapens. Voor de jurken is dat een uitstekende investering om zich te verzekeren van toekomstige "steun" door USA. Een zakenpartner die je geld laat verdienen, laat je immers nooit vallen.
Mjah, er zal wel weer een andere wending aan zitten.

Bijv. dat Trump over een jaar zegt: "Leuk heh die wapens, hop val de terroristen daar en daar maar aan, we hebben jullie niet voor niets wapens gegeven."

Valt op dat Trump iedere keer als hij het hierover heeft praat over King Salman en 'we want to take action rapidly'. Lijkt me dat er meer achter zit dan alleen de wapendeal.

Get ready for the rematch




De alt-right kan hun lol weer op. Medewerker van De Blasio gearresteerd door bezit kinderporno
Dit is de viespeuk in kwestie:


[ Bericht 7% gewijzigd door Nintex op 27-05-2017 00:12:16 ]
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:11:05 #138
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171236610
Bill de Blasio? De burgemeester van New York? Of gewoon een random staffer die ook de Blasio heet?
pi_171236687
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bill de Blasio? De burgemeester van New York? Of gewoon een random staffer die ook de Blasio heet?
Jep, hij werkte voor de De Blasio

quote:
Jacob Schwartz is the president of the Manhattan Young Democrats and the downstate region vice president of the New York State Young Democrats.

A photo posted last year on Twitter shows him posing with Robby Mook, then the campaign manager for Hillary Clinton’s disastrous presidential campaign.
quote:
The illegal smut shows “young nude females between the approximate ages of 6 months and 16, engaging in sexual conduct… on an adult male,” court papers say.
8)7
pi_171237172
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:22 schreef McCarkhuir het volgende:
Dat de man de gratie en charme van de HMS Nelson heeft wil niet zeggen dat hij dom is :')
Toch is het lastig in te schatten of hij materie begrijpt op een hoger niveau dan de absolute basis. Er is op internet geen enkel filmpje te vinden waar hij dieper op materie ingaat dan de meest oppervlakkige talking points. Zelfs op het gebied waar hij zich thuis zou moeten voelen -de vastgoed- komt hij niet verder dan algemeenheden. Hij leest geen boeken, geen artikelen niets. Alleen koppen en iets meer als het over hem gaat.
Tot nu toe is hij het toonbeeld van een domme leider, die aan alle kanten door zijn onderdanen gepiepeld wordt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_171237199
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

- Julian Assange regelde het asiel voor Snowden in Moskou die werd opgewacht op het vliegveld door de director van de FSB. Snowden wilde naar Hong Kong, maar Assange adviseerde Moskou

- Toen Assange in Ecuador in de ambassade zat, had hij Russsiche bewaking

- Assange had een TV programma op Russia Today

- De tweets van Wikileaks zijn soms 1 op 1 die van Russia Today

- Wikileaks valt voornamelijk de Amerikaanse veiligheidsdiensten aan. Over de Russen hebben ze nooit iets noemenswaardigs gelekt

Klokkenluiders me neus. :')
Niets daarvan ondersteunt je stelling dat wikileaks een FSB front is:
- Misschien had Assange altijd al een voorkeur voor de Russen, misschien is het z'n persoonlijkheid, maar the enemy of my enemy... (mogelijke vervolging door de Amerikanen) en wiens brood men eet... (samenwerking met RT) volstaan imo reeds om z'n pro-Russische houding te verklaren.
- Wikileaks maakte naam met cablegate, reden genoeg voor RT om Assange te willen gebruiken, en ik neem aan dat ze goed betalen.
- Met Assange een vaste verschijning op RT gaat niemand die iets over de Russen wil onthullen voor wikileaks kiezen.

Wat mij betreft pleiten de zaken die je opnoemt eerder tegen je stelling, van een FSB front zou je verwachten dat ze elke schijn van partijdigheid trachten te vermijden. En wat is de meerwaarde voor de FSB van het lekken via hun eigen front organisatie?

Als je argumenten voor je theorie wil, kijk dan naar de leaks die NIET van de Russen kwamen, en naar het redacten van bronnen, namen van agents etc..
Diensten als de FSB willen in de eerste plaats geheime info verkrijgen, maar de meeste whistleblowers willen niet voor de Russen werken, of mensen (bronnen, geheime agenten, spionnen) in gevaar brengen. Dus wat doet de FSB, die zet een whistleblower website op en belooft dat namen van agents en bronnen verwijderd worden zodat niemand in gevaar gebracht wordt.
Een deel van het materiaal geven ze vrij, maar niemand weet hoeveel ze achterhouden (de enigen die weten dat bepaalde data achtergehouden wordt zijn de leakers, en die kunnen het niet onthullen zonder zichzelf te verraden), en ze krijgen ook info die de whistleblowers niet willen vrijgeven, omdat die erop vertrouwen dat wikileaks zulke info zal redacten.

Zelf geloof ik er niet echt in.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171237340
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.com/pacelattin/status/867949635028959232

Dit ziet er echt heel raar uit.

Maar wellicht out of context of ook fake.
Mwoah, hij keek niet naar die vent naast 'm, maar stond en keek waarschijnlijk waar de menigte/fotografen stonden. Vind 't niet echt spannend.

Ik heb wel heel erg het gevoel dat ie te snel opstond waardoor het bloed effe uit zijn kop wegstroomt. Hij had precies dezelfde blik in zijn ogen als mijn (lange) opa had als hij uit zijn stoel schoot.

[ Bericht 11% gewijzigd door Knipoogje op 27-05-2017 00:47:49 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_171237382
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:51 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

hoe komt het dat extreemrechts zo groot geworden is denk je
Omdat dit het doel van IS is: extreemrechts zo groot mogelijk maken, want dat zorgt voor polarisatie en het enige doel van de aanslagen van IS is het creeren van wij-zij. Wat dat betreft zijn ze aan de winnende hand. Hoe groter extreem-rechts hoe meer ze winnen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:46:13 #144
104871 remlof
Europees federalist
pi_171237414
Denken dat Wikileaks objectief is en niet onder de duim van de FSB zit, hoe naïef ben je dan :')
  zaterdag 27 mei 2017 @ 00:49:54 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171237465
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Omdat dit het doel van IS is: extreemrechts zo groot mogelijk maken,
Nee, dat is geen doel van IS. Wordt vaak geroepen maar er is geen enkele reden waarom dat zo zou zijn.

IS wil een kalifaat, en dat hebben ze nu (min of meer). Daarna willen ze dat kalifaat uitbreiden over de wereld met geweld, net zo lang tot de wereld vergaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171237520
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 23:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

De alt-right kan hun lol weer op. Medewerker van De Blasio gearresteerd door bezit kinderporno
Dit is de viespeuk in kwestie:
[ afbeelding ]
Kan gebeuren, zelfs Ted Bundy werkte ooit voor een gouverneur.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171237566
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:46 schreef remlof het volgende:
Denken dat Wikileaks objectief is en niet onder de duim van de FSB zit, hoe naïef ben je dan :')
Ik heb blijkbaar een post gemist, wie heeft wikileaks objectief genoemd?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171237805
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 00:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, dat is geen doel van IS. Wordt vaak geroepen maar er is geen enkele reden waarom dat zo zou zijn.

IS wil een kalifaat, en dat hebben ze nu (min of meer). Daarna willen ze dat kalifaat uitbreiden over de wereld met geweld, net zo lang tot de wereld vergaat.
Ze plegen die aanslagen om wij-zij te creeren, zodat moslims hier gedwongen worden te kiezen.
aan de andere kant wordt IS geleid door een corrupte criminele bende waar verder weinig religieus aan is
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 27 mei 2017 @ 01:10:42 #149
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  zaterdag 27 mei 2017 @ 01:21:28 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171237993
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ze plegen die aanslagen om wij-zij te creeren, zodat moslims hier gedwongen worden te kiezen.
Nope. Ze inspireren moslims om aanslagen te plegen in het westen om de jihad uit te voeren. De instructies daarvoor worden zeer nauwkeurig theologisch onderbouwd. Bijvoorbeeld de oproep om infidels omver te rijden met een truck komt rechtstreeks uit de theologie van IS. Het interesseert IS geen lor wat wij in het westen verder doen op politiek gebied, alle moslims die hier wonen zijn sowieso al afvallig tenzij ze loyaliteit aan het kalifaat uitroepen en daarheen vertrekken.
quote:
aan de andere kant wordt IS geleid door een corrupte criminele bende waar verder weinig religieus aan is
Ook fout. De leider van IS is de kalief Abu Bakr al-Baghdadi. Zijn macht en rol als kalief is rechtstreeks gebaseerd op die van de kaliefs uit de koran en de hadith. Alles wat IS doet is rechtstreeks te herleiden naar de salafistische traditie.

Verder off-topic, maar dit soort onwaarheden worden overal verspreid en ik begin het een beetje zat te worden. Die simplistische blik op IS en waar ze voor staan leidt tot veel meer gevaar dan IS zelf. Ook Trump snapt er geen bal van.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171238134
quote:
Wut,

Dit is ook weer zo raar. Kushner probeert een kanaal met de Russen te openen na de verkiezingen. Kortom, er was tijdens de verkiezingen geen 'direct' contact? De Russen besluiten het niet te doen, want ze vertrouwen het niet.

Wat wat wat
  zaterdag 27 mei 2017 @ 01:32:34 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171238227
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wut,

Dit is ook weer zo raar. Kushner probeert een kanaal met de Russen te openen na de verkiezingen. Kortom, er was tijdens de verkiezingen geen 'direct' contact? De Russen besluiten het niet te doen, want ze vertrouwen het niet.

Wat wat wat
Nee, hij wilde een ander geheim kanaal openen voor na de verkiezingen. Zegt niet veel over destijds huidige of voorgaande kanalen.
pi_171238238
Wat een stompzinnige conclusie weer, zwakzintex.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 27 mei 2017 @ 01:37:49 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171238297
Babyfaced Kushy is taking the fall
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171238328
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:37 schreef Szura het volgende:
Babyfaced Kushy is taking the fall
Gelekt door Steve Bannon?

Als Kushner eruit ligt dan heeft Bannon de touwtjes in handen.
pi_171238384
quote:
Het lijkt haast een sitcom, een stelletje "rich & stupid" doet een gooi naar het presidentsschap...

quote:
according to intercepts of Russian communications that were reviewed by U.S. officials

[..]

Russia at times feeds false information into communication streams it suspects are monitored as a way of sowing misinformation and confusion among U.S. analysts. But officials said that it’s unclear what Kislyak would have had to gain by falsely characterizing his contacts with Kushner to Moscow, particularly at a time when the Kremlin still saw the prospect of dramatically improved relations with Trump.
Maar waarom gebruiken de Russen onveilige lijnen voor hun gesprekken? end-to-end call encryption bestaat, en in principe zou dat onbreekbaar moeten zijn, als je de key lang genoeg maakt...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 27 mei 2017 @ 02:11:42 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171238565


[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 27-05-2017 09:17:49 ]
  zaterdag 27 mei 2017 @ 02:13:38 #158
104871 remlof
Europees federalist
pi_171238579
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, hij wilde een ander geheim kanaal openen voor na de verkiezingen. Zegt niet veel over destijds huidige of voorgaande kanalen.
Nadat Obama al Russische diplomaten had uitgewezen en extra sancties had ingesteld tegen de Russen wegens inmenging in de Amerikaanse verkiezingen.

Dit kan niet anders dan het einde van de politieke loopbaan van Kushner betekenen. De hoop is natuurlijk dat ie Trump ook meesleurt.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 02:19:45 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171238607
Is die politieke loopbaan van dat ventje ooit begonnen dan? _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 02:24:22 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_171238635
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:19 schreef Szura het volgende:
Is die politieke loopbaan van dat ventje ooit begonnen dan? _O-
Ok, die wordt nu in de kiem gesmoord.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 02:31:23 #161
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171238664
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Ok, die wordt nu in de kiem gesmoord.
Spijtig wel, gemiste kans want deze vredestichter zou wel even het conflict tussen Israël en de Palestijnen oplossen. Wanneer dient zich ooit weer zo'n mogelijkheid aan....
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 02:33:39 #162
323401 Kijkertje
met filter
pi_171238675
Trump’s views on climate are ‘evolving,’ aide says, amid pressure from Europeans

quote:
President Trump’s views on climate policy are “evolving” after European allies personally pressured him to reverse his vow to abandon an international agreement to limit greenhouse-gas emissions, a senior White House adviser said at the Group of Seven summit here Friday.

Trump is considering remaining in the 2015 Paris environmental accord, a decision that would be a striking turnabout for a president who during his campaign pledged to scrap the agreement and has routinely labeled climate change a “hoax.”

“His views are evolving,” said National Economic Council Director Gary Cohn, who accompanied Trump at the G-7 summit. “He came here to learn. He came here to get smarter.”

Cohn said Trump feels “much more knowledgeable” on the topic and “learned how important it is for the United States to show leadership.” For instance, Cohn said, the European leaders impressed upon Trump that a global agreement, even if more than 100 nations sign on, has little power if it is not endorsed by the United States.

“The president, he digested that,” Cohn said. “That was a meaningful moment for him.”

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 27 mei 2017 @ 04:56:34 #163
323401 Kijkertje
met filter
pi_171238953
Senate Intelligence Committee requests Trump campaign documents

quote:
The Senate Intelligence Committee, which is investigating Russian interference in the 2016 presidential race, has asked President Trump’s political organization to gather and produce all Russia-related documents, emails and phone records going back to his campaign’s launch in June 2015, according to two people briefed on the request.

The letter from the Senate arrived at Trump’s campaign committee last week and was addressed to the group’s treasurer. Since then, some former staffers have been notified and asked to cooperate, the people said. They were not authorized to speak publicly.

The demand follows a Senate request months earlier for the campaign committee to preserve documents.

Dozens of former staffers are expected to be contacted in the coming days to make sure they are aware of what they are required to produce and how to submit those documents, the people added.

The letter was signed by Sen. Richard Burr (R-N.C.), the Senate committee’s chairman, and Sen. Mark R. Warner (D-Va.), the committee’s ranking Democrat. Spokespeople for Burr and Warner declined to comment.

The request to Trump’s political operatives represents the first time that Trump’s official campaign structure has been drawn into the Senate committee’s ongoing bipartisan investigation. That investigation is separate from the federal probe being led by the Justice Department’s special counsel, former FBI director Robert S. Mueller III.

In recent months, several Trump campaign associates, such as Roger Stone and Carter Page, have been contacted by Senate investigators, but the campaign itself had not been asked to preserve and produce materials.

Trump’s campaign committee is now led by former deputy campaign manager Michael Glassner and John Pence, a nephew of Vice President Pence. It is based in New York at Trump Tower. Glassner did not immediately respond to a request for comment.

A White House spokesperson had no immediate comment.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_171239576
quote:
Zoiets hebben we al vaker gezien, maar dan met Erik Prince (de broer van Betsy DeVos):
https://www.washingtonpos(...)9b735b3a3_story.html
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 27 mei 2017 @ 09:04:49 #165
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171239838
De J-Kush lijkt steeds meer betrokken te zijn. Toch wel verrassend, want het leek dat Manafort de centrale man was in het verhaal die Carter/Flynn en anderen in de campagne betrok.

Wie had ook kunnen bedenken dat nepotisme verkeerd zou kunnen aflopen? :o
Crooked, Lyin', Little Trump. De kinderachtige bijnamen die Trump zijn tegenstanders gaf was projectie!
Géén kloon van tvlxd!
pi_171240388
Trump agenda vandaag:
* G7 meeting (2nd day)
* Speech at U.S. Naval Air Station Sigonella
* Depart for Washington

Enkele Afrikaanse leiders en internationale instanties (Lagarde bijv.) zijn er sinds gisteravond ook bij
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_171240419
quote:
Trump laat zich weer eens overtuigen door de laatste persoon die hij heeft gesproken. In dit geval is dat een meevaller.

Mijn hemel, wat is die man dom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 27 mei 2017 @ 10:05:45 #168
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171240488
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump laat zich weer eens overtuigen door de laatste persoon die hij heeft gesproken. In dit geval is dat een meevaller.

Mijn hemel, wat is die man dom.
Ze hebben hem gewoon iets verteld over 'big beautiful solar farms' en de geweldige ROI's daarvan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171240603
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:21 schreef Fir3fly het volgende:
Nope. Ze inspireren moslims om aanslagen te plegen in het westen om de jihad uit te voeren. De instructies daarvoor worden zeer nauwkeurig theologisch onderbouwd. Bijvoorbeeld de oproep om infidels omver te rijden met een truck komt rechtstreeks uit de theologie van IS. Het interesseert IS geen lor wat wij in het westen verder doen op politiek gebied, alle moslims die hier wonen zijn sowieso al afvallig tenzij ze loyaliteit aan het kalifaat uitroepen en daarheen vertrekken.
Met een paar moslims inspireren win je geen heilige oorlog. Wel door 1 miljard moslims in een wij of zij positie neer te zetten. Dat is de achterliggende visie. Je ziet ook dat de aanslagen steeds heftigere reacties proberen op te roepen. Onlangs dus veel kinderen. Het gaat dus hand in hand: het inspireren en het hogere doel.

[..]
quote:
Ook fout. De leider van IS is de kalief Abu Bakr al-Baghdadi. Zijn macht en rol als kalief is rechtstreeks gebaseerd op die van de kaliefs uit de koran en de hadith. Alles wat IS doet is rechtstreeks te herleiden naar de salafistische traditie.

Verder off-topic, maar dit soort onwaarheden worden overal verspreid en ik begin het een beetje zat te worden. Die simplistische blik op IS en waar ze voor staan leidt tot veel meer gevaar dan IS zelf. Ook Trump snapt er geen bal van.
Onder Abu loopt een hoop crimineel stront rond hoor, ex-Iraakse royal guard enzo. Die verrijken zich schandelijk met illegale handel. Niet erg des korans.

Maar goed, wij verschillen hierin van mening. Ontopic weer :)
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 27 mei 2017 @ 10:34:09 #170
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_171240817
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nope. Ze inspireren moslims om aanslagen te plegen in het westen om de jihad uit te voeren. De instructies daarvoor worden zeer nauwkeurig theologisch onderbouwd. Bijvoorbeeld de oproep om infidels omver te rijden met een truck komt rechtstreeks uit de theologie van IS. Het interesseert IS geen lor wat wij in het westen verder doen op politiek gebied, alle moslims die hier wonen zijn sowieso al afvallig tenzij ze loyaliteit aan het kalifaat uitroepen en daarheen vertrekken.

[..]

Ook fout. De leider van IS is de kalief Abu Bakr al-Baghdadi. Zijn macht en rol als kalief is rechtstreeks gebaseerd op die van de kaliefs uit de koran en de hadith. Alles wat IS doet is rechtstreeks te herleiden naar de salafistische traditie.

Verder off-topic, maar dit soort onwaarheden worden overal verspreid en ik begin het een beetje zat te worden. Die simplistische blik op IS en waar ze voor staan leidt tot veel meer gevaar dan IS zelf. Ook Trump snapt er geen bal van.
Heel scherp en de reden dat men in het westen, inclusief de hier geïntegreerde moslims idd naïef zijn. Een geloof dat goedheid predikt kan immers niet schadelijk zijn..... toch ?

Ik heb niets tegen anderen laat staan hun geloof maar zie geen welwillende islam, tenzij je je daaraan ondergeschikt maakt. Dat kwartje moet bij menigeen nog vallen.

Natuurlijk zijn er (gematigde) stromingen en ik zie, afgezien van de interpretatie en mate van tolerantie, geen goede islam. Het probleem is ook dat de islam zich weigert aan te passen aan de maatschappelijke ontwikkeling van de mens(heid). Dit in tegenstelling tot bijv. christelijke geloven die zich redelijk flexibel aanpassen, kan (en mag) het islamitisch geloof zich niet evolueren.
Ik snap dat ook wel want daarmee zou het fundament van dat geloof immers wegvallen.

Elk geloof wat men met "hemel verlokkend en/of hel dreigend" aan anderen wil opleggen is bij voorbaat een fout en onderdrukkend geloof. Het beperkt mensen in hun ontwikkeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 27-05-2017 10:46:37 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_171240942
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wut,

Dit is ook weer zo raar. Kushner probeert een kanaal met de Russen te openen na de verkiezingen. Kortom, er was tijdens de verkiezingen geen 'direct' contact? De Russen besluiten het niet te doen, want ze vertrouwen het niet.

Wat wat wat
Moet best lastig zijn om zoveel domheid proberen recht te lullen iedere keer. Het is een zeldzame puinhoop daar in het witte huis en het land wordt geregeerd door een aantal dombos die zich schaamteloos proberen te verrijken. Het ultieme failliet van de GOP.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 10:44:35 #172
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_171240952
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:05 schreef Falco het volgende:

[..]

Ze hebben hem gewoon iets verteld over 'big beautiful solar farms' en de geweldige ROI's daarvan.
Trump is bespeelbaar en hoe sneller onze leiders dat doorhebben, hoe sneller de man met boter en suiker wordt ingespind.

Gewoon bestellingen plaatsen van spulleboel, zonnepanelen en EV's in de IoU. Laat de USofAll het werk maar doen en aantonen dat ze het beter kunnen doen: "saving billions of dollars en creating millions of jobs".
Trump wil erkent worden en wat doe je met zo'n omhooggevallen baas, die lik je z'n ballen terwijl hem leegtrekt. Trump is alleen maar uit op Trump Inc.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_171240984
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 02:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Nadat Obama al Russische diplomaten had uitgewezen en extra sancties had ingesteld tegen de Russen wegens inmenging in de Amerikaanse verkiezingen.

Dit kan niet anders dan het einde van de politieke loopbaan van Kushner betekenen. De hoop is natuurlijk dat ie Trump ook meesleurt.
Gevalletje fake news verslaving. :')
  zaterdag 27 mei 2017 @ 10:59:15 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171241127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Gevalletje fake news verslaving. :')
jij hebt het bericht zelf verzonnen dan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171241308
Berichtgeving die je onwelgevallig is afserveren als fake news. Elzies heeft het netjes afgekeken van zijn idool.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171241457
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nope. Ze inspireren moslims om aanslagen te plegen in het westen om de jihad uit te voeren. De instructies daarvoor worden zeer nauwkeurig theologisch onderbouwd. Bijvoorbeeld de oproep om infidels omver te rijden met een truck komt rechtstreeks uit de theologie van IS. Het interesseert IS geen lor wat wij in het westen verder doen op politiek gebied, alle moslims die hier wonen zijn sowieso al afvallig tenzij ze loyaliteit aan het kalifaat uitroepen en daarheen vertrekken.

[..]

Ook fout. De leider van IS is de kalief Abu Bakr al-Baghdadi. Zijn macht en rol als kalief is rechtstreeks gebaseerd op die van de kaliefs uit de koran en de hadith. Alles wat IS doet is rechtstreeks te herleiden naar de salafistische traditie.

Verder off-topic, maar dit soort onwaarheden worden overal verspreid en ik begin het een beetje zat te worden. Die simplistische blik op IS en waar ze voor staan leidt tot veel meer gevaar dan IS zelf. Ook Trump snapt er geen bal van.
Trump wil ze gewoon dood. Heb jij een andere oplossing?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_171241683
http://www.foxnews.com/politics/2017/04/15/first-lady-melania-trump-son-moving-to-washington-this-summer-wh-confirms.html

Melania en Barron gaan wonen in het Witte Huis

Buzzfeed krijgt een rechtszaak aan de broek voor het publiceren van valse beschuldigingen

thehill twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 08:21:04 Russian bank owners sue Buzzfeed for publishing unverified Trump/Russia dossier: https://t.co/GVkGfSObAF https://t.co/4T8oE9EpPj reageer retweet
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:51:04 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171241952
quote:
Daar waren in maart toch al berichten over? Dat men een back channel met de Russen zou/had willen opzetten?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171241969
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:59 schreef Re het volgende:

[..]

jij hebt het bericht zelf verzonnen dan?
Welk bericht?
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:53:38 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171242004
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:52 schreef Elzies het volgende:

[..]

Welk bericht?
nou ja je weet blijkbaar dat het fake is, vandaar, wellicht specifieke insider information?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_171242113
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:53 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja je weet blijkbaar dat het fake is, vandaar, wellicht specifieke insider information?
Nogmaals, mijn gezonde en realistische verstand maakt duidelijk onderscheid tussen suggestievorming en hard juridisch bewijs.

Met dat laatste weet deze fake news media nooit te komen. :')
pi_171242124
Trump heeft goed uitgeslapen vandaag

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 11:58:37 Big G7 meetings today. Lots of very important matters under discussion. First on the list, of course, is terrorism. #G7Taormina reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 12:03:12 Many NATO countries have agreed to step up payments considerably, as they should. Money is beginning to pour in- NATO will be much stronger. reageer retweet
pi_171242323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, mijn gezonde en realistische verstand maakt duidelijk onderscheid tussen suggestievorming en hard juridisch bewijs.

Met dat laatste weet deze fake news media nooit te komen. :')
Hard gelachen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171242332
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:57 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:
* G7 meeting (2nd day)
* Speech at U.S. Naval Air Station Sigonella
* Depart for Washington

Enkele Afrikaanse leiders en internationale instanties (Lagarde bijv.) zijn er sinds gisteravond ook bij
hier het overzicht van dat laatste:

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:22:02 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171242485
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:00 schreef Nintex het volgende:
Trump heeft goed uitgeslapen vandaag

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 11:58:37 Big G7 meetings today. Lots of very important matters under discussion. First on the list, of course, is terrorism. #G7Taormina reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 12:03:12 Many NATO countries have agreed to step up payments considerably, as they should. Money is beginning to pour in- NATO will be much stronger. reageer retweet
Money pouring in? Seriously? Hij weet dus nog steeds niet hoe de 2%-afspraak (die pas per 2024 bereikt dient te zijn) werkt?
En welke landen hebben dan toegezegd eerder aan die norm te voldoen? En als die er zijn, hebben die dat dan besloten voor of na zijn recente "preek"?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171242591
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Money pouring in? Seriously? Hij weet dus nog steeds niet hoe de 2%-afspraak (die pas per 2024 bereikt dient te zijn) werkt?
En welke landen hebben dan toegezegd eerder aan die norm te voldoen? En als die er zijn, hebben die dat dan besloten voor of na zijn recente "preek"?
Informeel is er altijd veel meer gaande bij dat soort tops dan voor de camera. De vraag is alleen of men zich ook blijft houden aan de afspraken of dat Rutte gewoon zegt: "Yes, Mr. Trump we will spend more on defense!" en dan 360 graden draait als hij terug is in Nederland en samen met Groenlinks het leger afschaft. :')
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2017 @ 12:29:31 #187
240917 Mula
pi_171242639
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 01:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wut,

Dit is ook weer zo raar. Kushner probeert een kanaal met de Russen te openen na de verkiezingen. Kortom, er was tijdens de verkiezingen geen 'direct' contact? De Russen besluiten het niet te doen, want ze vertrouwen het niet.

Wat wat wat
Om vervolgens er van af te zien na de aanstelling van Rex Tillerson als secretary of state. Ook een fijn idee als je daar over nadenkt.
  Redactie Games zaterdag 27 mei 2017 @ 12:29:49 #188
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171242652
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, mijn gezonde en realistische verstand maakt duidelijk onderscheid tussen suggestievorming en hard juridisch bewijs.

Met dat laatste weet deze fake news media nooit te komen. :')
Gezond en realistisch verstand :')_!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 mei 2017 @ 12:30:10 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171242659
"Money is pouring in."

Wat een zak hooi is hij toch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171242667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:29 schreef Mula het volgende:

[..]

Om vervolgens er van af te zien na de aanstelling van Rex Tillerson als secretary of state. Ook een fijn idee als je daar over nadenkt.
Of Kushner is op zijn vingers getikt.

"Owja, Rex ik heb contacten geregeld met de Russen"

"You crazy boy?"
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:33:03 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171242733
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Informeel is er altijd veel meer gaande bij dat soort tops dan voor de camera. De vraag is alleen of men zich ook blijft houden aan de afspraken of dat Rutte gewoon zegt: "Yes, Mr. Trump we will spend more on defense!" en dan 360 graden draait als hij terug is in Nederland en samen met Groenlinks het leger afschaft. :')
Daar gaat het niet eens om. Hij snapt er duidelijk nog steeds niks van.
Money can't be pouring in. Er gaat namelijk geen geld naar de NAVO, er gaat geld naar de eigen defensie-uitgaven.
Als er al landen zijn die toegezegd hebben dat versneld te doen na zijn "preek", wat ik betwijfel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 mei 2017 @ 12:33:23 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171242743
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:27 schreef Nintex het volgende:

[..]

Informeel is er altijd veel meer gaande bij dat soort tops dan voor de camera. De vraag is alleen of men zich ook blijft houden aan de afspraken of dat Rutte gewoon zegt: "Yes, Mr. Trump we will spend more on defense!" en dan 360 graden draait als hij terug is in Nederland en samen met Groenlinks het leger afschaft. :')
360 graden draaien is nogal zinloos.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:34:43 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171242776
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

360 graden draaien is nogal zinloos.
Scherp!
_O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171242896
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Money pouring in? Seriously? Hij weet dus nog steeds niet hoe de 2%-afspraak (die pas per 2024 bereikt dient te zijn) werkt?
En welke landen hebben dan toegezegd eerder aan die norm te voldoen? En als die er zijn, hebben die dat dan besloten voor of na zijn recente "preek"?
Met andere woorden, de rest van de NAVO heeft hem met een zoethoudertje het bos in gestuurd.

Ik stel een Grand Deal voor: alle NATO-landen committeren zich per verdragswijziging aan de 2%-norm, waarvoor Trump in ruil zwart op wit zich verbindt aan de afspraam de andere 2%-norm van het verdrag van Parijs na te komen en binnen zijn termijn de maatregelen te nemen om dat te bereiken. Heeft 'ie wel het Congres nodig natuurlijk.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:43:46 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171242995
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Met andere woorden, de rest van de NAVO heeft hem met een zoethoudertje het bos in gestuurd.

Ik stel een Grand Deal voor: alle NATO-landen committeren zich per verdragswijziging aan de 2%-norm, waarvoor Trump in ruil zwart op wit zich verbindt aan de afspraam de andere 2%-norm van het verdrag van Parijs na te komen en binnen zijn termijn de maatregelen te nemen om dat te bereiken. Heeft 'ie wel het Congres nodig natuurlijk.
Met andere woorden: hij liegt. Er is no money pouring in, want de 2% gaat om de eigen defensie-uitgaven. En ik vraag me ten zeerste af of er ook maar 1 lidstaat een toezegging heeft gedaan om eerder aan de 2%-norm te voldoen nav zijn preek. Mijn inziens is Trump weer eens leugenachtig aan het opscheppen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 mei 2017 @ 12:50:36 #196
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171243125
Hij blijft gewoon volhouden dat NATO een club is waarvoor je contributie moet betalen. Op een gegeven moment gaan zijn fanboys het wel geloven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:50:49 #197
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_171243129
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Met andere woorden: hij liegt. Er is no money pouring in, want de 2% gaat om de eigen defensie-uitgaven. En ik vraag me ten zeerste af of er ook maar 1 lidstaat een toezegging heeft gedaan om eerder aan de 2%-norm te voldoen nav zijn preek. Mijn inziens is Trump weer eens leugenachtig aan het opscheppen.
Er zullen best regeringsleiders toezeggingen hebben gedaan om in 2024 te voldoen aan de 2% norm. 2024 is in politieke termen een eeuwigheid.
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 12:50:51 #198
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171243130
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Money pouring in? Seriously? Hij weet dus nog steeds niet hoe de 2%-afspraak (die pas per 2024 bereikt dient te zijn) werkt?
En welke landen hebben dan toegezegd eerder aan die norm te voldoen? En als die er zijn, hebben die dat dan besloten voor of na zijn recente "preek"?
Allemaal voor eigen consumptie, zijn aanhang gelooft dit soort onzin gewoon.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zaterdag 27 mei 2017 @ 12:55:13 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171243232
Twee doden bij een terreuraanslag in Portland.

http://edition.cnn.com/20(...)-stabbing/index.html
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171243236
Het idee om de aftrekbaarheid van lokale belastingen af te schaffen stuit op nogal wat kritiek:
http://www.politico.com/s(...)n-state-local-238870
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171243303
W7VOA twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 12:43:46 Significant: @USNavy deploying #CVN68 (USS Nimitz) to Western Pacific, meaning there'll soon be three carrier-led strike forces in region. reageer retweet
Inmiddels een 3e vloot onderweg naar Noord Korea.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:02:25 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171243372
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Er zullen best regeringsleiders toezeggingen hebben gedaan om in 2024 te voldoen aan de 2% norm. 2024 is in politieke termen een eeuwigheid.
Natuurlijk hebben ze dat gedaan. Al voor hij president was, het is een staande afspraak tussen de lidstaten.

Afgezien daarvan:
DAT IS HET PUNT NIET.
Hij doet of er ineens een hoop geld/contributie richting een NAVO-fonds stroomt na toezeggingen van lidstaten. Hij borduurt voort op zijn eigen foutieve misvatting van hoe de NAVO werkt. Hij beweert al tijden dat er achterstallige betalingen zijn etc. Alsof t gaat om het betalen van contributie aan een NAVO-fonds. Dat is niet hoe het werkt. Het gaat om bestedingen aan de eigen defensie van de lidstaten. Niemand is de NAVO achterstallige betalingen schuldig. Er stroomt ook geen geld een NAVO-fonds in als iedereen (in 2024 of eerder) wel aan de 2%-norm voldoet. De man liegt en heeft geen idee waar hij over praat.

En ik betwijfel dus ten zeerste of er wel landen zijn die na zijn preek toezeggingen hebben gedaan om eerder aan de 2%-norm te voldoen dat ze van plan waren.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:03:42 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171243399
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:50 schreef Ulx het volgende:
Hij blijft gewoon volhouden dat NATO een club is waarvoor je contributie moet betalen. Op een gegeven moment gaan zijn fanboys het wel geloven.
Precies. En velen hier lijken het ook niet door te hebben. Bizar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:04:46 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171243417
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Allemaal voor eigen consumptie, zijn aanhang gelooft dit soort onzin gewoon.
Als ik Twitter mag geloven vreten de aanhangers dit inderdaad en zijn ze erg trots op Trump 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171243467
Ach en de kans dat Trump tegen 2024 nog enige politieke invloed heeft lijkt me niet al te groot.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171243543
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:07 schreef Monolith het volgende:
Ach en de kans dat Trump tegen 2024 nog enige politieke invloed heeft lijkt me niet al te groot.
Laten we hopen dat hij niet teveel House of Cards kijkt dan :P zin in het nieuwe seizoen!
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:50:11 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171244203
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Met een paar moslims inspireren win je geen heilige oorlog.

In hun visie wel. De rest van wat je zegt heeft simpelweg geen basis in waarheid. Nogmaals: moslims die in het westen wonen en niet hun best doen om naar het kalifaat te komen zijn voor IS niet interessant, want dat zijn in hun ogen geen moslims en dus net zo afvallig als de gemiddelde westerling. Dat zei ik de vorige keer ook al maar of je leest het gewoon niet of doet net alsof je het niet leest.

quote:
Onder Abu loopt een hoop crimineel stront rond hoor, ex-Iraakse royal guard enzo. Die verrijken zich schandelijk met illegale handel. Niet erg des korans.
Wederom simpelweg niet waar. Zij handelen op de manier zoals de theologie van IS beschrijft. Waarom is dat zo moeilijk te snappen voor sommige mensen? IS zegt niet voor niets dat zij de oplossing voor alle problemen in het leven hebben met de koran en de hadith. Als men handelt op een manier die daar niet mee in overeenkomst is wordt men simpelweg onthoofd. Dit geldt ook voor de kalief.

Sorry maar je hebt gewoon geen enkele kennis van zaken, het mag misschien off-topic zijn maar probeer even je wensdenken aan de kant te zetten en je even in te lezen over wat IS wél is en wil.

Dit is het zelfde probleem dat Obama ook had, zijn grootste falen als president is het compleet onderschatten en verkeerd inschatten van IS, hun relatie met Al-Qaeda en hun doelen en methodes. En het lijkt er op dat Trump dezelfde fouten nog eens dunnetjes over gaat doen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:24:42 #208
56724 Wombcat
rent wiel
pi_171244989
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze dat gedaan. Al voor hij president was, het is een staande afspraak tussen de lidstaten.

Afgezien daarvan:
DAT IS HET PUNT NIET.
Hij doet of er ineens een hoop geld/contributie richting een NAVO-fonds stroomt na toezeggingen van lidstaten. Hij borduurt voort op zijn eigen foutieve misvatting van hoe de NAVO werkt. Hij beweert al tijden dat er achterstallige betalingen zijn etc. Alsof t gaat om het betalen van contributie aan een NAVO-fonds. Dat is niet hoe het werkt. Het gaat om bestedingen aan de eigen defensie van de lidstaten. Niemand is de NAVO achterstallige betalingen schuldig. Er stroomt ook geen geld een NAVO-fonds in als iedereen (in 2024 of eerder) wel aan de 2%-norm voldoet. De man liegt en heeft geen idee waar hij over praat.

En ik betwijfel dus ten zeerste of er wel landen zijn die na zijn preek toezeggingen hebben gedaan om eerder aan de 2%-norm te voldoen dat ze van plan waren.
Ik zie hem er wel voor aan dat hij nu alle europese leiders een rekening heeft gegeven zoals hij Merkel al gaf toen ze bij hem op bezoek kwam.
in a crowd you lose humanity
pi_171245611
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:07 schreef Monolith het volgende:
Ach en de kans dat Trump tegen 2024 nog enige politieke invloed heeft lijkt me niet al te groot.
De kinderen maken natuurlijk een prima kans na Donald's tweede termijn.
pi_171245858
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De kinderen maken natuurlijk een prima kans na Donald's tweede termijn.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 15:20:09 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171246520
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:24 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik zie hem er wel voor aan dat hij nu alle europese leiders een rekening heeft gegeven zoals hij Merkel al gaf toen ze bij hem op bezoek kwam.
Hij heeft ze iig een preek gegeven. En preek gebaseerd op een verkeerd beeld van hoe de NAVO werkt. 8)7
Dan zou het idd niet eens verrassend meer zijn als hij iedereen een soortgelijke rekening heeft gegeven idd.

Wat wel raar is, is dat hij niet lijkt te willen leren hoe dingen wel in elkaar zitten. Tot 11 x toe (!!!) proberen een handelsverdrag te sluiten met Duitsland, terwijl Duitsland elke keer (!!!) keurig doorverwijst naar de EU. Stug vast blijven vasthouden aan waandenkbeelden over de NAVO terwijl er tijdens/nahet staatsbezoek van Merkel al is uitgelegd hoe het wel werkt etc.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 27 mei 2017 @ 15:57:51 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_171247363
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij heeft ze iig een preek gegeven. En preek gebaseerd op een verkeerd beeld van hoe de NAVO werkt. 8)7
Dan zou het idd niet eens verrassend meer zijn als hij iedereen een soortgelijke rekening heeft gegeven idd.

Wat wel raar is, is dat hij niet lijkt te willen leren hoe dingen wel in elkaar zitten. Tot 11 x toe (!!!) proberen een handelsverdrag te sluiten met Duitsland, terwijl Duitsland elke keer (!!!) keurig doorverwijst naar de EU. Stug vast blijven vasthouden aan waandenkbeelden over de NAVO terwijl er tijdens/nahet staatsbezoek van Merkel al is uitgelegd hoe het wel werkt etc.
Tja, dan rest je weinig anders als gewoon een afwachtende houding aan te nemen totdat er weer een volwassene aan het roer staat, lijkt mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_171247831
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 14:17:51 I will make my final decision on the Paris Accord next week! reageer retweet
Trump laat de G7 in spanning.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 16:31:07 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171248131
Zoals het in het gezamelijke statement te lezen is:

quote:
32. The United States of America is in the process of reviewing its policies on climate change and on the Paris Agreement and thus is not in a position to join the consensus on these topics. Understanding this process, the Heads of State and of Government of Canada, France, Germany, Italy, Japan, and the United Kingdom and the Presidents of the European Council and of the European Commission reaffirm their strong commitment to swiftly implement the Paris Agreement, as previously stated at the Ise-Shima Summit.
pi_171248456
AFP twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 14:42:32 #BREAKING Merkel calls G7 climate talks 'very unsatisfactory' reageer retweet
"Donald, do you stick to the Paris agreement?"

"Well it's very important right, very important. But as you know it's also very cold so I'm not a firm believer in the global warming. After all the Chinese are ripping us off, many people tell me... the climate actually is fine."

"Donald, das ist horse shit"

"I promise, I'll think about it when I get back to the White House. Like the great Andrew Jackson, I'll think long and hard before I make a decision."

"But we must make a statement"

"A statement? I've made the best statements, believe me, tremendous statements but honestly this one, it's a tough cookie."

McMaster maakt zich niet zulke zorgen over het Kushner verhaal

tarapalmeri twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 16:48:20 McMaster 'not concerned' following Kushner reports https://t.co/ycz4pCJVvf via @politico reageer retweet
Backchannel met de Fransen!!



[ Bericht 14% gewijzigd door Nintex op 27-05-2017 17:04:48 ]
pi_171249990
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 16:41 schreef Nintex het volgende:

Backchannel met de Fransen!!

[ afbeelding ]
Wat een cuck. President Orange is hard bij zijn babyvingertjes gegrepen en hij biedt meteen zijn persoonlijke nummer aan.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 19:24:00 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171252970
https://mobile.twitter.co(...)s/868517059407335424

Sure Donald...

Owh wacht, de wapendeal met S-A. Wees er maar trots op. Niet alleen is het dat land dat de meest extreme vorm van islam overal ter wereld propageert en terroristen financiert en bewapent, maar ook het land waar het overgrote deel vd daders van 9/11 vandaan kwam.

In je islamspeech zei je "I'm not here to lecture" maar je speech bij de NAVO (The US closest allies) was 1 grote preek, en ook nog eens gebaseerd op misvattingen over hoe de NAVO werkt. Nee, jij hebt je prioriteiten op orde hoor..

Ga zo door..

[ Bericht 29% gewijzigd door Whiskers2009 op 27-05-2017 20:10:31 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 27 mei 2017 @ 19:30:27 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171253126
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171266003
Ook een vrij bijzondere senaatsrace in Alabama:
http://www.politico.com/s(...)trange-senate-238868
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171266851
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:07 schreef Monolith het volgende:
Ach en de kans dat Trump tegen 2024 nog enige politieke invloed heeft lijkt me niet al te groot.
Ach, hoe vaak schreef je niet op dat Donald Trump nooit de presidentsverkiezingen zou winnen?

Je maakte met die zelfopgelegde fantasie er zelfs een dagtaak van. Tevergeefs, zo bleek. :)
pi_171267206
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:52 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach, hoe vaak schreef je niet op dat Donald Trump nooit de presidentsverkiezingen zou winnen?

Je maakte met die zelfopgelegde fantasie er zelfs een dagtaak van. Tevergeefs, zo bleek. :)
Als je nou meer dan drie hersencellen had, dan zou je snappen dat een president hooguit een termijn van acht jaar kan volmaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171267263
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je nou meer dan drie hersencellen had, dan zou je snappen dat een president hooguit een termijn van acht jaar kan volmaken.
Als jij nu meer dan twee hersencellen tot je beschikking had dan zou je begrijpen dat een politieke erfenis verder reikt dan twee gekozen termijnen. :)
  zondag 28 mei 2017 @ 11:14:37 #223
262 Re
Kiss & Swallow
pi_171267291
en dan nu 1 hersencel, of amoebe
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 11:14:57 #224
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171267301
Tenzij Chuck Norris president zou worden natuurlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 11:17:12 #225
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171267344
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als jij nu meer dan twee hersencellen tot je beschikking had dan zou je begrijpen dat een politieke erfenis verder reikt dan twee gekozen termijnen. :)
Dan moet Trump wel wat achterlaten. Tot nu toe lukt hem niet veel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 mei 2017 @ 11:19:41 #226
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171267396
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan moet Trump wel wat achterlaten. Tot nu toe lukt hem niet veel.
Het is wat vroeg in z'n termijn. Ik hoop nog op een smeulend Peking, dankzij Russische bommenwerpers.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171267425
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan moet Trump wel wat achterlaten. Tot nu toe lukt hem niet veel.
Deze president heeft nu al geschiedenis geschreven. Over honderd jaar spreekt men nog over the Donald.
  zondag 28 mei 2017 @ 11:22:22 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171267449
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Deze president heeft nu al geschiedenis geschreven. Over honderd jaar spreekt men nog over the Donald.
Op zich klopt deze bewering wel.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 28 mei 2017 @ 11:25:27 #229
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171267518
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Op zich klopt deze bewering wel.
Vrij makkelijke voorspelling, over elke president wordt nog gesproken.

Mongootlje Elzies heeft weer z'n vrije uur op internet om tijdloze wijsheden te delen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171267525
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Op zich klopt deze bewering wel.
En zo is het. :')
  Overall beste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 11:25:42 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171267527
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Deze president heeft nu al geschiedenis geschreven. Over honderd jaar spreekt men nog over the Donald.
Dat zal best. Maar ja, dan gaat het over hem, en niet over zijn prestaties.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171267552
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Vrij makkelijke voorspelling, over elke president wordt nog gesproken.

Mongootlje Elzies heeft weer z'n vrije uur op internet om tijdloze wijsheden te delen.
Mongooltje Elzies. _O-

Maar dat mijn wijsheden tijdloos zijn, tja dat kan ik niet ontkennen.
pi_171267972
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als jij nu meer dan twee hersencellen tot je beschikking had dan zou je begrijpen dat een politieke erfenis verder reikt dan twee gekozen termijnen. :)
Er is natuurlijk heel weinig politieke erfenis. De partij kapselt Trump gewoon vrij effectief in en als hij weg is gaat de GOP gewoon weer op haar eigen koers verder. Er is nou niet echt brede steun binnen de Amerikaanse politiek om uit de NAVO te stappen.

De enige wijze waarop er nog lang over Trump zal worden nagepraat is die waarop er nu ook over Nixon wordt nagepraat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171267981
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Deze president heeft nu al geschiedenis geschreven. Over honderd jaar spreekt men nog over the Donald.
Legends will tell the tale of a LION


TRUMP's legacy:

- Ended the war on Terror and destroyed ISIS

- Solved the Korean divide

- Brought peace to the Middle East

- Saved the US economy after years of depression and the Middle Class

- Restored friendly relations with the Russian Federation

- Settled the Crimea dispute

- Signed the 'Syrian peace' treaty with Assad, Putin and Erdogan

- Removed the religious zealots (Ted Cruz) and Neo Cons from power

- Saved NATO and diminished the power of Russia by demanding higher defense spending from NATO allies

- Ordered NATO to stop the migrants from Africa, saving thousands if not millions of refugees from drowning

TRUMP controversies:

- Got himself in trouble by using an app called 'Twitter' to tweet short messages to his supporters and opponents

- Opponents claimed he had won his first election victory with the help of the Russians but this was never proven

- Was extremely skeptical about climate change but didn't prevent private enterprises to solve the problem

- Attacked his predecessor (the first and only African American US president Obama) with a false theory claiming he wasn't born in the US

- His family (inc. the first female president Ivanka Trump) held high positions in his administration

Bron: The history of Earth vol. 4 - 2083
pi_171268008
ONZ is nog steeds drie deuren verder klapjosti.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171268028
Wat een prachtige foto.

History is made on the shoulders of Giants.

Thank you mister Trump for our history. ^O^
pi_171268059
Ik zie dat de alcohol van gisterenavond bij het plebs nog steeds in het bloed zit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 28 mei 2017 @ 11:53:47 #238
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171268118
Hard gelachen. Alweer :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171268129
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:53 schreef Barbusse het volgende:
Hard gelachen. Alweer :')
Het lukt mij nog steeds niet om bij te komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171268166
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:47 schreef Monolith het volgende:
ONZ is nog steeds drie deuren verder klapjosti.
Al die zaken gaan waarschijnlijk binnen nu en 4 tot 8 jaar gebeuren en dan is Trump president.
Hij zal daarvan profiteren met photo ops, het tekenen van verdragen e.d. .

Obama had bijv. ook geluk dat hij Bin Laden vond onder zijn watch en G.W. Bush ontzettend pech dat 9/11 gebeurde (als gevolg van het beleid van zijn pa en Bill Clinton) toen hij net president was. Hoeveel Trump daadwerkelijk gaat bijdragen aan al die zaken valt nog te bezien, maar feit blijft dat in de meeste gevallen hij met een glimlach de handjes staat de schudden.

Dat is wat uiteindelijk de geschiedenisboeken in gaat.
  zondag 28 mei 2017 @ 11:56:08 #241
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171268180
quote:
9s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het lukt mij nog steeds niet om bij te komen.
Ga even zitten en neem een glaasje water.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171268188
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

Al die zaken gaan waarschijnlijk binnen nu en 4 tot 8 jaar gebeuren en dan is Trump president.
Hij zal daarvan profiteren met photo ops, het tekenen van verdragen e.d. .

Obama had bijv. ook geluk dat hij Bin Laden vond onder zijn watch en G.W. Bush ontzettend pech dat 9/11 gebeurde (als gevolg van het beleid van zijn pa en Bill Clinton) toen hij net president was. Hoeveel Trump daadwerkelijk gaat bijdragen aan al die zaken valt nog te bezien, maar feit blijft dat in de meeste gevallen hij met een glimlach de handjes staat de schudden.

Dat is wat uiteindelijk de geschiedenisboeken in gaat.
Zoals ik zeg, ONZ is drie deuren verder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 28 mei 2017 @ 11:58:57 #243
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171268239
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

Al die zaken gaan waarschijnlijk binnen nu en 4 tot 8 jaar gebeuren en dan is Trump president.
Hij zal daarvan profiteren met photo ops, het tekenen van verdragen e.d. .

Obama had bijv. ook geluk dat hij Bin Laden vond onder zijn watch en G.W. Bush ontzettend pech dat 9/11 gebeurde (als gevolg van het beleid van zijn pa en Bill Clinton) toen hij net president was. Hoeveel Trump daadwerkelijk gaat bijdragen aan al die zaken valt nog te bezien, maar feit blijft dat in de meeste gevallen hij met een glimlach de handjes staat de schudden.

Dat is wat uiteindelijk de geschiedenisboeken in gaat.
Dat zijn dan niet zulke goede geschiedenisboeken die je leest. De goede gaan over gevoerd beleid. En tot nu toe laat Trump en co zien dat een uitvoerbaar beleid te hoog gegrepen is voor hem.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171268320
Wat is het trouwens bizar dat de oranje god nog steeds niet weet hoe de Navo werkt :')
http://www.politico.com/story/2017/05/27/trump-nato-money-238882

Wat is dit voor een laaggeletterde kamper zeg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 28 mei 2017 @ 12:04:46 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171268337
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 12:55 schreef Ulx het volgende:
Twee doden bij een terreuraanslag in Portland.

http://edition.cnn.com/20(...)-stabbing/index.html
Je bedoelt bij een racistische moordpartij.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171268372
Blijft mooi dat de verzuurdheid tegenover trump nog diep zit bij de mensen, dat houdt dit topic wel bezig _O_
  zondag 28 mei 2017 @ 12:07:12 #247
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171268379
quote:
2s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wat is het trouwens bizar dat de oranje god nog steeds niet weet hoe de Navo werkt :')
http://www.politico.com/story/2017/05/27/trump-nato-money-238882

Wat is dit voor een laaggeletterde kamper zeg.
Wat ik al eerder zei: onwetendheid is een deugd geworden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171268380
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zijn dan niet zulke goede geschiedenisboeken die je leest. De goede gaan over gevoerd beleid. En tot nu toe laat Trump en co zien dat een uitvoerbaar beleid te hoog gegrepen is voor hem.
Who ended the cold war?

Ronald Reagan

Is dat waar, dat valt te bezien. Reagan was vooral bezig met Star Wars (onmogelijk laser defense in de ruimte) en Carter had het idee om de Russen te vangen in hun eigen 'Vietnam trap' in Afghanistan. Gorbatsjov en Yeltsin hadden misschien wel een nog belangrijkere rol. Echter met een speech: "Tear down this wall" en grapjes over communistisch Rusland kreeg Reagan de aandacht.

Echter, is nu algemene kennis: Reagan ended the cold war
pi_171268412
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Who ended the cold war?

Ronald Reagan

Is dat waar, dat valt te bezien. Reagan was vooral bezig met Star Wars (onmogelijk laser defense in de ruimte) en Carter had het idee om de Russen te vangen in hun eigen 'Vietnam trap' in Afghanistan. Gorbatsjov en Yeltsin hadden misschien wel een nog belangrijkere rol. Echter met een speech: "Tear down this wall" en grapjes over communistisch Rusland kreeg Reagan de aandacht.

Echter, is nu algemene kennis: Reagan ended the cold war
Dat was me nogal een prestatie ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171268430
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:04 schreef Szura het volgende:

[..]

Je bedoelt bij een racistische moordpartij.
Nontex en Elzies zullen er wel weer een links complot achter zien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 28 mei 2017 @ 12:10:55 #251
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171268451
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Who ended the cold war?

Ronald Reagan

Is dat waar, dat valt te bezien. Reagan was vooral bezig met Star Wars (onmogelijk laser defense in de ruimte) en Carter had het idee om de Russen te vangen in hun eigen 'Vietnam trap' in Afghanistan. Gorbatsjov en Yeltsin hadden misschien wel een nog belangrijkere rol. Echter met een speech: "Tear down this wall" en grapjes over communistisch Rusland kreeg Reagan de aandacht.

Echter, is nu algemene kennis: Reagan ended the cold war
Wat deze post te maken heeft met mijn reactie ontgaat me. Als je denkt dat Trump gunstig beoordeeld zal worden door toekomstige historici denk ik dat je teleurgesteld zal worden. Zijn tweets bijvoorbeeld laten slechts ijdelheid, onwetendheid en rancuneusheid zien.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 28 mei 2017 @ 12:11:38 #252
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171268464
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nontex en Elzies zullen er wel weer een links complot achter zien.
Fake news, bruv.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171268478
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:06 schreef Doublepain het volgende:
Blijft mooi dat de verzuurdheid tegenover trump nog diep zit bij de mensen, dat houdt dit topic wel bezig _O_
Het is dan ook niet niks, een kamper met de cognitieve vermogens van een kind van een jaar of 7 die op één van 's werelds belangrijkste posities is terecht gekomen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 28 mei 2017 @ 12:12:45 #254
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171268484
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:06 schreef Doublepain het volgende:
Blijft mooi dat de verzuurdheid tegenover trump nog diep zit bij de mensen, dat houdt dit topic wel bezig _O_
99% hier steunt Trump, vieze libtard.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171268501
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nontex en Elzies zullen er wel weer een links complot achter zien.
Hij heeft Jeff Sessions bedreigd en was een Bernie fan, zie:
http://forum.fok.nl/topic/2378714/5/25#p171267143

quote:
2s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is dan ook niet niks, een kamper met de cognitieve vermogens van een kind van een jaar of 7 die op één van 's werelds belangrijkste posities is terecht gekomen.
We leven allemaal nog, er is geen gestapo die de Joden in Amerika achterna gaat. De Nazi's hebben de macht niet gegrepen. Trump heeft Mexico niet gebombardeerd... <- wat allemaal in de media te lezen viel als 'doem' scenario's als hij zou winnen.

Ze zaten er allemaal naast en doen er nu alles aan om hem in de wielen te rijden om de meestt onnozele dingen. Trump is een markant figuur, maar afgezien van een meningsverschil over klimaat ging het internationale overleg allemaal prima.
pi_171268514
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij heeft Jeff Sessions bedreigd en was een Bernie fan, zie:
http://forum.fok.nl/topic/2378714/5/25#p171267143
Ik ben meteen 100% overtuigd. Dank.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 28 mei 2017 @ 12:15:03 #257
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171268536
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij heeft Jeff Sessions bedreigd en was een Bernie fan, zie:
http://forum.fok.nl/topic/2378714/5/25#p171267143
Juist, jij snapt het. Ik heb die posts geplaatst op FB, dus het is waarheid.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Redactie Games zondag 28 mei 2017 @ 12:17:40 #258
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171268591
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Juist, jij snapt het. Ik heb die posts geplaatst op FB, dus het is waarheid.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171268596
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Juist, jij snapt het. Ik heb die posts geplaatst op FB, dus het is waarheid.
Het is het Facebook account van de dader. Er is nog veel meer materiaal. Het was een complete extreem linkse gek, voor het eerst dat 'verwarde man' eens ergens op slaat.
pi_171268661
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Who ended the cold war?

Ronald Reagan

Is dat waar, dat valt te bezien. Reagan was vooral bezig met Star Wars (onmogelijk laser defense in de ruimte) en Carter had het idee om de Russen te vangen in hun eigen 'Vietnam trap' in Afghanistan. Gorbatsjov en Yeltsin hadden misschien wel een nog belangrijkere rol. Echter met een speech: "Tear down this wall" en grapjes over communistisch Rusland kreeg Reagan de aandacht.

Echter, is nu algemene kennis: Reagan ended the cold war
In de kringen die jij frequenteert is dat algemene kennis, maar dat maakt het nog geen algemene kennis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171268769
Maar goed, om het zwakzinnigenniveau maar weer te ontstijgen een stukje van the Atlantic over een potentiële SC zaak omtrent het reisverbod:
https://www.theatlantic.c(...)urt-showdown/528417/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171268845
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

In de kringen die jij frequenteert is dat algemene kennis, maar dat maakt het nog geen algemene kennis.
Gelul, op de middelbare school leerde je al: "Reagan beëindigde de Koude Oorlog" kreeg je een filmpje te zien van zijn speech bij de Berlijnse muur en een verhaal over hoe de Sovjet Unie failliet ging door de defensie uitgaven.

Op het proefwerk stond dan ergens nog een vraag met:

"Vaak zegt men: "de geschiedenis is geschreven door de overwinnaars" - leg deze uitspraak uit in de context van de Koude Oorlog.
pi_171268903
Hihi, domme nintex denkt dat Reagan de koude oorlog beëindigde, terwijl ieder weldenkend mens weet dat David Hasselhoff dat heeft bewerkstelligd.
pi_171268919
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:33 schreef Kansenjongere het volgende:
Hihi, domme nintex denkt dat Reagan de koude oorlog beëindigde, terwijl ieder weldenkend mens weet dat David Hasselhoff dat heeft bewerkstelligd.
Dat is wel waar

  zondag 28 mei 2017 @ 12:35:08 #265
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171268946
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Legends will tell the tale of a LION
[ afbeelding ]

TRUMP's legacy:

- Ended the war on Terror and destroyed ISIS

- Solved the Korean divide

- Brought peace to the Middle East

- Saved the US economy after years of depression and the Middle Class

- Restored friendly relations with the Russian Federation

- Settled the Crimea dispute

- Signed the 'Syrian peace' treaty with Assad, Putin and Erdogan

- Removed the religious zealots (Ted Cruz) and Neo Cons from power

- Saved NATO and diminished the power of Russia by demanding higher defense spending from NATO allies

- Ordered NATO to stop the migrants from Africa, saving thousands if not millions of refugees from drowning

TRUMP controversies:

- Got himself in trouble by using an app called 'Twitter' to tweet short messages to his supporters and opponents

- Opponents claimed he had won his first election victory with the help of the Russians but this was never proven

- Was extremely skeptical about climate change but didn't prevent private enterprises to solve the problem

- Attacked his predecessor (the first and only African American US president Obama) with a false theory claiming he wasn't born in the US

- His family (inc. the first female president Ivanka Trump) held high positions in his administration

Bron: The history of Earth vol. 4 - 2083
Moet hard lachen ^O^
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  Overall beste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 12:35:16 #266
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171268950
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Who ended the cold war?


De operators van de kerncentrale in Tsjernobil..

Dat foutje kon de Sovjet Unie nooit meer te boven komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171268990
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:31 schreef Nintex het volgende:

[..]

Gelul, op de middelbare school leerde je al: "Reagan beëindigde de Koude Oorlog" kreeg je een filmpje te zien van zijn speech bij de Berlijnse muur en een verhaal over hoe de Sovjet Unie failliet ging door de defensie uitgaven.

Op het proefwerk stond dan ergens nog een vraag met:

"Vaak zegt men: "de geschiedenis is geschreven door de overwinnaars" - leg deze uitspraak uit in de context van de Koude Oorlog.
Een populair riedeltje in bepaalde kringen inderdaad. De werkelijkheid ligt toch een heel stuk genuanceerder. Genoeg literatuur over beschikbaar als je in staat zou zijn om meer dan 140 tekens achter elkaar te lezen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 28 mei 2017 @ 12:38:59 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171269036
"Saved the US economy after years of depression and the Middle Class"

Er is geen economische depressie, dus waar gaat dit over?
pi_171269051
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een populair riedeltje in bepaalde kringen inderdaad. De werkelijkheid ligt toch een heel stuk genuanceerder. Genoeg literatuur over beschikbaar als je in staat zou zijn om meer dan 140 tekens achter elkaar te lezen.
Ik heb het hier over algemene kennis. Op de scholen leert men dat Ronald Reagan de koude oorlog tot een einde bracht met bijrollen voor de andere actoren. Dat de realiteit anders is weet de gemiddelde SBS of RTL kijker in Nederland niet.
  Redactie Games zondag 28 mei 2017 @ 12:39:53 #270
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171269055
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:31 schreef Nintex het volgende:

[..]

Gelul, op de middelbare school leerde je al: "Reagan beëindigde de Koude Oorlog" kreeg je een filmpje te zien van zijn speech bij de Berlijnse muur en een verhaal over hoe de Sovjet Unie failliet ging door de defensie uitgaven.

Op het proefwerk stond dan ergens nog een vraag met:

"Vaak zegt men: "de geschiedenis is geschreven door de overwinnaars" - leg deze uitspraak uit in de context van de Koude Oorlog.
Het einde van de koude oorlog kwam door verschillende factoren en er is geen echte "reden" aan te wijzen. Onder andere de implosie van de Sovjet-unie en de val van de Berlijnse muur zijn redenen.

Reagan is voornamelijk bekend als iemand die de wapenwedloop naar een nieuwe hoogte bracht door te pleiten voor de neutronenbom, het benoemen van de Soviets als een "evil empire" en door dat idiote star wars-schild. Toen ik nog eindexamen deed in geschiedenis zei mijn leraar dat Reagan voornamelijk een idioot was die de spanningen weer deed laten oplopen :)
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171269063
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

De operators van de kerncentrale in Tsjernobil..

Dat foutje kon de Sovjet Unie nooit meer te boven komen.
Het was uiteindelijk een combinatie, maar een grote factor bleek toch wel:


Iets wat de Amerikanen later ironisch genoeg zelf bijna zou opbreken. 'The graveyard of Empires'

quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:39 schreef Puddington het volgende:

[..]

Het einde van de koude oorlog kwam door verschillende factoren en er is geen echte "reden" aan te wijzen. Onder andere de implosie van de Sovjet-unie en de val van de Berlijnse muur zijn redenen.

Reagan is voornamelijk bekend als iemand die de wapenwedloop naar een nieuwe hoogte bracht door te pleiten voor de neutronenbom, het benoemen van de Soviets als een "evil empire" en door dat idiote star wars-schild.
Op de Middelbare school werd alle geschiedenis aan poppetjes gekoppeld

Romeinen = Ceasar
Nederland = Willem van Oranje
WW1 = Kaiser Wilhelm
Communisten = Lenin + Troelstra
WW2 = Hitler
Koude Oorlog = Reagan

Dat is waar voor de meeste mensen het leren over geschiedenis stopt. Het is ook de lezing die de NPO etc. in de berichtgeving gebruikt.
  Redactie Games zondag 28 mei 2017 @ 12:43:21 #272
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171269136
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:40 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het was uiteindelijk een combinatie, maar een grote factor bleek toch wel:
[ afbeelding ]

Iets wat de Amerikanen later ironisch genoeg zelf bijna zou opbreken. 'The graveyard of Empires'

[..]

Op de Middelbare school werd alle geschiedenis aan poppetjes gekoppeld

Nederland = Willem van Oranje
WW2 = Hitler
Koude Oorlog = Reagan

Ik weet niet in welke achterstandswijk jij les hebt gehad, maar de Koude oorlog werd bij mij gekoppeld aan Stalin, McCarthy, Gorbatsjov, Chroetsjov, Mao, Kennedy, Nixon en Reagan. Nooit aan één enkel persoon.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171269172
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:43 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik weet niet in welke achterstandswijk jij les hebt gehad, maar de Koude oorlog werd bij mij gekoppeld aan Stalin, McCarthy, Gorbatsjov, Chroetsjov, Mao, Kennedy, Nixon en Reagan. Nooit aan één enkel persoon.
Het einde toch echt aan Reagan.
  zondag 28 mei 2017 @ 12:46:07 #274
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171269200
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik heb het hier over algemene kennis. Op de scholen leert men dat Ronald Reagan de koude oorlog tot een einde bracht met bijrollen voor de andere actoren. Dat de realiteit anders is weet de gemiddelde SBS of RTL kijker in Nederland niet.
Dan dient die 'algemene kennis' verbeterd te worden. En dat doe je niet door te gaan verkondigen dat Reagan de koude oorlog beeindigd zou hebben.

En ik weet niet over welke scholen jij het hebt, maar mijn school viel daar gelukkig niet onder.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Games zondag 28 mei 2017 @ 12:49:17 #275
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171269271
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het einde toch echt aan Reagan.
Werkelijk? Voor mij was het namelijk Gorbatsjov met zijn peristrojka, Jeltsin, en Reagan samen. Ik weet niet in welke realiteit jij leeft of wat je god-emperor je wijsmaakt, maar mondiale politiek is nog niet opgelost door de inspanningen van één partij.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171269275
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan dient die 'algemene kennis' verbeterd te worden. En dat doe je niet door te gaan verkondigen dat Reagan de koude oorlog beeindigd zou hebben.

En ik weet niet over welke scholen jij het hebt, maar mijn school viel daar gelukkig niet onder.
Dat was gewoon de algemeen gebruikte Memo methode geschiedenis. Ik weet dat nog goed, want dat was in mijn jaar onderdeel van een examen. Voor geschiedenis haalde ik uiteindelijk een 8.5 op mijn cijferlijst.

Ik zeg overigens niet dat de andere zaken niet benoemd werden (zoals afghanistan, gorbatsjov etc.) maar dat Reagan een grote pluim kreeg voor het komen tot een vreedzaam einde van de Koude Oorlog en een grote rol daarin kreeg toebedeeld. Als in : Reagan won de koude oorlog. Je kunt er ook gewoon naar Googlen, dan vind je of standaard artikeltjes die dat beeld grotendeels bevestigen of artikelen die daar vraagtekens bij plaatsen, maar wel erkennen dat veel mensen tegenwoordig denken en geleerd hebben dat Reagan daar een grote rol in speelde.
  Overall beste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 12:51:01 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171269306
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het einde toch echt aan Reagan.
Wat een onzin. De Muur viel onder Bush de Oudere. Zeggen dat Reagan het deed is als zeggen dat de daling van de Amerikaanse werkloosheid in de eerste week van Trump te danken is aan Obama.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171269441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:54 schreef Yiha3 het volgende:
volgens mij is Trump christelijker dan de paus
Wou ik net zeggen...

de paus en christelijk ... :')
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zondag 28 mei 2017 @ 12:59:46 #279
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171269498
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:49 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat was gewoon de algemeen gebruikte Memo methode geschiedenis. Ik weet dat nog goed, want dat was in mijn jaar onderdeel van een examen. Voor geschiedenis haalde ik uiteindelijk een 8.5 op mijn cijferlijst.

Ik zeg overigens niet dat de andere zaken niet benoemd werden (zoals afghanistan, gorbatsjov etc.) maar dat Reagan een grote pluim kreeg voor het komen tot een vreedzaam einde van de Koude Oorlog en een grote rol daarin kreeg toebedeeld. Als in : Reagan won de koude oorlog. Je kunt er ook gewoon naar Googlen, dan vind je of standaard artikeltjes die dat beeld grotendeels bevestigen of artikelen die daar vraagtekens bij plaatsen, maar wel erkennen dat veel mensen tegenwoordig denken en geleerd hebben dat Reagan daar een grote rol in speelde.
Ja, sorry. Maar dat getuigt slechts van gebrekkig onderwijs. Zat Elzies bij je op school toevallig? Want dat zou een hoop verklaren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:00:53 #280
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171269528
Middelbareschoolgeschiedenis :')
  Overall beste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 13:24:17 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171270044
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:49 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat was gewoon de algemeen gebruikte Memo methode geschiedenis. Ik weet dat nog goed, want dat was in mijn jaar onderdeel van een examen. Voor geschiedenis haalde ik uiteindelijk een 8.5 op mijn cijferlijst.

Ik zeg overigens niet dat de andere zaken niet benoemd werden (zoals afghanistan, gorbatsjov etc.) maar dat Reagan een grote pluim kreeg voor het komen tot een vreedzaam einde van de Koude Oorlog en een grote rol daarin kreeg toebedeeld. Als in : Reagan won de koude oorlog. Je kunt er ook gewoon naar Googlen, dan vind je of standaard artikeltjes die dat beeld grotendeels bevestigen of artikelen die daar vraagtekens bij plaatsen, maar wel erkennen dat veel mensen tegenwoordig denken en geleerd hebben dat Reagan daar een grote rol in speelde.
Waarom zou je die propaganda geloven? De MSM stond er destijds vol mee, maar sinds Trump weten we dat die maar onzin blaren.
Ik had je minder dom ingeschat, maar blijkbaar hoor je tot de goedgelovige sheeple.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:32:48 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171270213
quote:
2s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
Wat is het trouwens bizar dat de oranje god nog steeds niet weet hoe de Navo werkt :')
http://www.politico.com/story/2017/05/27/trump-nato-money-238882

Wat is dit voor een laaggeletterde kamper zeg.
Ja, daar zat ik gisteren dus over te zeuren :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171270238
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:40 schreef Nintex het volgende:Het was uiteindelijk een combinatie, maar een grote factor bleek toch wel:
[ afbeelding ]

Iets wat de Amerikanen later ironisch genoeg zelf bijna zou opbreken. 'The graveyard of Empires'
Oeh ja, Rambo 3
pi_171270353
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zondag 28 mei 2017 @ 13:52:31 #285
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_171270638
MaggieJordanACN twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 17:48:42 The hits just keep on comin' "Leaders of France, Ger, Italy, Japan, Canada & UK walk the streets of Taormina. Trump follows in a golf cart" https://t.co/ncrBgM44Lz reageer retweet



Sad!
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 28 mei 2017 @ 13:54:37 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171270695
quote:
9s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:52 schreef Montov het volgende:
MaggieJordanACN twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 17:48:42 The hits just keep on comin' "Leaders of France, Ger, Italy, Japan, Canada & UK walk the streets of Taormina. Trump follows in a golf cart" https://t.co/ncrBgM44Lz reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sad!
Kortom:

  zondag 28 mei 2017 @ 14:00:38 #287
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171270866
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kortom:

[ afbeelding ]
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171271053
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-
kortom gephotoshopped :')
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zondag 28 mei 2017 @ 14:11:40 #289
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_171271190
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef Eficaz het volgende:

[..]

kortom gephotoshopped :')
Goed dat je het even meldt, Elmo. Had het anders nooit gezien.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_171271474
quote:
14s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goed dat je het even meldt, Elmo. Had het anders nooit gezien.
Dat vermoeden had ik al. Kampers :')
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171271629
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Overall beste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 14:25:20 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171271713
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:07 schreef Eficaz het volgende:

[..]

kortom gephotoshopped :')
Inderdaad. Trump is meer van de bolderkar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171271835
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Inderdaad. Trump is meer van de bolderkar.
Nóóit van gehoord....

http://www.trump-conservative.com/wp-content/uploads/2017/01/obama-love-to-hate-america-garrison-cartoon.jpg
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  Redactie Games zondag 28 mei 2017 @ 14:33:33 #294
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171271996
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Redactie Games zondag 28 mei 2017 @ 14:34:41 #295
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171272034
quote:
9s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:52 schreef Montov het volgende:
MaggieJordanACN twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 17:48:42 The hits just keep on comin' "Leaders of France, Ger, Italy, Japan, Canada & UK walk the streets of Taormina. Trump follows in a golf cart" https://t.co/ncrBgM44Lz reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Sad!
No energy!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171272035
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171272096
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  zondag 28 mei 2017 @ 14:37:01 #298
323401 Kijkertje
met filter
pi_171272100
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kortom:

[ afbeelding ]
_O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Redactie Games zondag 28 mei 2017 @ 14:38:16 #299
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171272135
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:36 schreef Eficaz het volgende:
Ga je nu alleen maar domme linkjes posten naar halfgare plaatjes? Want dat kan je ook prima doen op BNW of ONZ.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_171272140
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:33 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ben Garrison :')
:') :') :') :') :') :') :') :')
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171272167
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 14:38 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ga je nu alleen maar domme linkjes posten naar halfgare plaatjes? Want dat kan je ook prima doen op BNW of ONZ.
Geen halfgare plaatjes

Dat zeg jij :')

Ik zal er voortaan voor jou speciaal uitleg bij geven :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Eficaz op 28-05-2017 14:52:29 ]
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')