abonnement Unibet Coolblue
pi_171217112
Baby overlijdt na uren in snikhete auto in Ierland

Een kindje van zeven maanden oud is gisteren overleden op de achterbank van een auto in het Ierse graafschap County Tipperary. Het meisje vond hoogstwaarschijnlijk de dood doordat ze te lang alleen in de snikhete auto zat. De Ierse politie is een onderzoek begonnen.

Politieagenten troffen het kindje na een melding aan op de achterbank van de auto. Ze reageerde nergens meer op. De auto stond geparkeerd in een parkeerplaats. Het baby'tje is met een helikopter naar een ziekenhuis vervoerd, maar werd later doodverklaard.

Volgens lokale media is het meisje achtergelaten in de auto van haar vader, terwijl hij aan het werk was. De ouders zouden in het plaatsje Kilfeacle wonen. Het kind werd gisteren aan het eind van de ochtend gevonden, op de tot nu toe warmste dag van het jaar in Ierland. Op het hoogtepunt was het boven de 26 graden.

In de omgeving van het incident wordt met afschuw gereageerd op het overlijden van het jonge meisje. Haar ouders zouden erg betrokken zijn bij de gemeenschap. ,,Er heerst hier totale verdriet", vertelt een woordvoerder aan de Britse site The Guardian. De politie is een onderzoek gestart maar zal het incident hoogstwaarschijnlijk gaan behandelen als een tragisch ongeval.


http://www.ad.nl/buitenla(...)in-ierland~af94517a/


Triest :{
pi_171217515
Mensen die hun kind/hond/kat/etc. in de auto vergeten of expres erin laten zitten. :')! Dan ben je echt moeilijk dom hoor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:43:54 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171217521
Tragisch ongeval :'( pure nalatigheid van de vader.
pi_171217537
Vergeten uit de auto te halen?
misunderstood
pi_171217566
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:44 schreef DKS het volgende:
Vergeten uit de auto te halen?
kan...paar jaar terug in Nederland ook gebeurt.
pi_171217661
Kan me niet voorstellen dat de vader dit met opzet heeft gedaan
misunderstood
pi_171217893
Mensen die hun kinderen vergeten, daar begrijp ik niks van. Voor heel even misschien wel, maar bijvoorbeeld het scenario van het vergeten kind op de parkeerplaats op de reis naar vakantie (of terug) en het dan na luttele seconden/een paar minuten merken, kan ik al niet begrijpen.
pi_171218307
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:58 schreef Krollie het volgende:
Mensen die hun kinderen vergeten, daar begrijp ik niks van. Voor heel even misschien wel, maar bijvoorbeeld het scenario van het vergeten kind op de parkeerplaats op de reis naar vakantie (of terug) en het dan na luttele seconden/een paar minuten merken, kan ik al niet begrijpen.
Je hebt ze zeker niet.
.
pi_171218363
Heeft IS deze aanslag al opgeëist?

RIP baby'tje ;(
U MAD?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:24:32 #11
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_171218443
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:49 schreef DKS het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de vader dit met opzet heeft gedaan
Google even een artikel over Justin Ross Harris.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:34:55 #12
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_171218651
pfff...bij het lezen schieten de tranen in mijn ogen. Zelf vader van 12 weken oude baby. Kan me niet voorstellen dat je haar in een auto vergeet. Ik kijk sowieso altijd de auto nog in als ik weg loop. Die vent moet er gewoon niet bij zijn geweest met zijn hoofd. Te veel aan zijn werk gedacht? Kan me niet voorstellen hoeveel pijn het doet om je kind te verliezen (en zeker niet zo)
Vici, Vidi, Veni!
pi_171220449
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:19 schreef Fer het volgende:

[..]

Je hebt ze zeker niet.
Dat maakt niet uit in deze. Je kan en mag ze gewoon niet vergeten⚠ In het allereerste begin, wanneer je kind net geboren is, begrijp ik dat men er even aan moet wennen. Je bent "ineens" ouder. Vaak zat dat mensen toen hebben gedacht: "Dat is waar ook, ik ben ouder/heb een kind!" Maar als het kind een maand oud is zou je daaraan gewend moeten zijn en zou het gewoon niet voor moeten komen dat je je kind serieus vergeet. Met serieus bedoel ik situaties zoals in een snikhete auto, of op de parkeerplaats.

Als je een kind hebt zou je altijd even moeten checken of je je kind hebt afgezet, of dat je kind in de auto zit als je weg wil gaan. Dat hoort bij het ouderschap. Net zoals constant op moeten letten of je kind niks gevaarlijks doet wanneer het net kan lopen en niet meer altijd in de kinderwagen wil zitten - want lopen is veel leuker! - en dus ergens rondloopt.
pi_171220598
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:58 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit in deze. Je kan en mag ze gewoon niet vergeten⚠ In het allereerste begin, wanneer je kind net geboren is, begrijp ik dat men er even aan moet wennen. Je bent "ineens" ouder. Vaak zat dat mensen toen hebben gedacht: "Dat is waar ook, ik ben ouder/heb een kind!" Maar als het kind een maand oud is zou je daaraan gewend moeten zijn en zou het gewoon niet voor moeten komen dat je je kind serieus vergeet. Met serieus bedoel ik situaties zoals in een snikhete auto, of op de parkeerplaats.

Als je een kind hebt zou je altijd even moeten checken of je je kind hebt afgezet, of dat je kind in de auto zit als je weg wil gaan. Dat hoort bij het ouderschap. Net zoals constant op moeten letten of je kind niks gevaarlijks doet wanneer het net kan lopen en niet meer altijd in de kinderwagen wil zitten - want lopen is veel leuker! - en dus ergens rondloopt.
Ook ouders kunnen wel eens iets vergeten. Heb zelf wel eens m'n eigen kind op de BSO vergeten.
misunderstood
pi_171226400
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 13:58 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit in deze. Je kan en mag ze gewoon niet vergeten⚠ In het allereerste begin, wanneer je kind net geboren is, begrijp ik dat men er even aan moet wennen. Je bent "ineens" ouder. Vaak zat dat mensen toen hebben gedacht: "Dat is waar ook, ik ben ouder/heb een kind!" Maar als het kind een maand oud is zou je daaraan gewend moeten zijn en zou het gewoon niet voor moeten komen dat je je kind serieus vergeet. Met serieus bedoel ik situaties zoals in een snikhete auto, of op de parkeerplaats.

Als je een kind hebt zou je altijd even moeten checken of je je kind hebt afgezet, of dat je kind in de auto zit als je weg wil gaan. Dat hoort bij het ouderschap. Net zoals constant op moeten letten of je kind niks gevaarlijks doet wanneer het net kan lopen en niet meer altijd in de kinderwagen wil zitten - want lopen is veel leuker! - en dus ergens rondloopt.
Ik zal je zeggen dat ik in de eerste maanden echt weleens vergat dat er een kind achterin zat. Vaak omdat ze na het aanslaan van de dieselmotor al in slaap vielen en dan hoor opeens tijdens het rijden bababa, oh ja baby was ook mee.
.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 21:18:22 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_171230722
Het probleem hiervan is altijd de routine die wordt gevolgd.
Je vrouw brengt altijd je kind naar school, jij rijdt al jaren dezelfde route naar je werk. Die ene drukke ochtend moet jij je kind naar school brengen. Je rijdt dezelfde kruising over, file, hier binnendoor rechstaf, en uiteindelijk stap je op de automatische piloot uit bij je werk... Pas in je middagpauze twijfel je "wacht, ben ik wel langs school gereden?"
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_171230846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:49 schreef DKS het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de vader dit met opzet heeft gedaan
Je bent gewoon teringdom als je dit anno 2017 nog voor elkaar krijgt. Niet 'oeps ongelukje' dom, maar 'aanklagen voor doodslag' dom.
pi_171231001
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:22 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je bent gewoon teringdom als je dit anno 2017 nog voor elkaar krijgt. Niet 'oeps ongelukje' dom, maar 'aanklagen voor doodslag' dom.
Ja de ouders zijn nog niet genoeg gestraft... ze zijn hun jong al kwijt.
misunderstood
pi_171231805
R I P
pi_171232465
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:27 schreef DKS het volgende:

[..]

Ja de ouders zijn nog niet genoeg gestraft... ze zijn hun jong al kwijt.
Oh nee ja dan is het goed zo. Kindermoordenaars dus ook maar laten lopen?
pi_171232799
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:09 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Oh nee ja dan is het goed zo. Kindermoordenaars dus ook maar laten lopen?
Nee ik geef hem het voordeel van de twijfel.
misunderstood
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 27 mei 2017 @ 10:18:12 #22
186611 Haags
pi_171240637
Te treurig voor woorden dat dit anno 2017 nog steeds gebeurd.
Zonder wrijving geen glans
pi_171244399
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 14:04 schreef DKS het volgende:

[..]

Ook ouders kunnen wel eens iets vergeten. Heb zelf wel eens m'n eigen kind op de BSO vergeten.
Hoe kan dat nou???

Ik weet overdag altijd precies wat ik moet doen. Ook als ik iets moet ophalen, dat vergeet ik nooit.
Ben ik nou zo helder van geest of zo?

Dat vergeten bij de BSO heeft gelukkig geen gevolgen, maar ik kan me er helemaal niets bij voorstellen.
En dan een kind in de auto? Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar???? Je ziet het toch.
Nu in de krant: auto in snikhete auto. Waar zijn mensen met hun hoofd?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171244597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:00 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou???

Ik weet overdag altijd precies wat ik moet doen. Ook als ik iets moet ophalen, dat vergeet ik nooit.
Ben ik nou zo helder van geest of zo?

Dat vergeten bij de BSO heeft gelukkig geen gevolgen, maar ik kan me er helemaal niets bij voorstellen.
En dan een kind in de auto? Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar???? Je ziet het toch.
Nu in de krant: auto in snikhete auto. Waar zijn mensen met hun hoofd?
Tja druk met van alles en nog wat, vergat ik gewoon glad m'n kind op te halen.
misunderstood
pi_171244951
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Het probleem hiervan is altijd de routine die wordt gevolgd.
Je vrouw brengt altijd je kind naar school, jij rijdt al jaren dezelfde route naar je werk. Die ene drukke ochtend moet jij je kind naar school brengen. Je rijdt dezelfde kruising over, file, hier binnendoor rechstaf, en uiteindelijk stap je op de automatische piloot uit bij je werk... Pas in je middagpauze twijfel je "wacht, ben ik wel langs school gereden?"
Buitengewoon triest.

Dit voorbeeld inderdaad. Hoeveel mensen vergeten ook niet bijvoorbeeld een pan op het vuur. Punt is dat mensen door allerlei oorzaken zaken vergeten die ze eigenlijk absoluut niet moeten/ mogen vergeten. Iedereen kan dit overkomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')