abonnement Unibet Coolblue
pi_172268246
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Het kan ook vrij eenvoudig misgaan met elke twee maand weer een nieuwe tentamenperiode. Ik had er afgelopen week drie (m'n laatsten ooit 8-) ) en daar heb ik me een maand geleden voor ingeschreven en dat controleer je dan een keer en dan geloof je het wel. Maar in al die tientallen tentamens hoef je dan maar 1 keertje scheef gekeken te hebben en dan heb je je voor de verkeerde ingeschreven en flikkert de Hanze je dus direct van school als je pech hebt. :P Zo'n foutje is zo gemaakt.

Dat, of je vergeet het door de stress van zo'n belangrijke periode. Zelf geen last van, maar kan me best voorstellen dat niet 100% van alle tienermeisjes stressvrij zo'n week ingaat wanneer je weet dat het pompen of verzuipen is. Vind het altijd wel jammer om te moeten constateren dat sommige mensen elkaar niks kunnen/willen vergeven en meer van het Befehl ist Befehl zijn. Krijg je ook geen chille maatschappij van. :P

Maar goed, dit is m'n laatste post over het onderwerp. Zo festivalletje, heuijjj
Nee, je wordt niet direct van school geflikkerd. Je hebt nog een herkansingsmogelijkheid en om een negatief BSA te krijgen moet je al meer niet gehaald hebben. Maar de reden dat ik denk 'lekker voor je' is omdat ik nog nergens heb gelezen dat ze zelf vindt dat ze een domme fout gemaakt heeft. Onderdeel van volwassen worden is leren van je fouten, problemen zelf oplossen en de consequenties van je eigen domme acties (bewust óf per ongeluk) dragen. Dat doet ze allemaal niet. Dus ja, lekker voor d'r. En als ze écht wil, kan ze de opleiding gewoon opnieuw starten aan een andere hogeschool, of het over drie jaar opnieuw proberen aan de Hanze. :)
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')