abonnement Unibet Coolblue
pi_171488651
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:14 schreef Bogatell het volgende:

[..]

Heb ook wel als een idioot zitten swipen hoor een half uur lang. Achteraf natuurlijk dom, want zo kom je nauwelijks tot een gerichte match maar in het eerste kwartier had ik geen matches en het duurde me te lang :')

Maargoed ik oordeel natuurlijk erg snel, maar de meesten kwamen op mij gewoon niet over als leuke sociale, spontane dames. Eerder als van die typjes die enorm introvert zijn en die al een paar keer aan de antidepressiva hadden gezeten ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen.
Dat komt omdat daten via die apps in Nederland als de laagste divisie van sociaal contact wordt gezien. En de knapste koppen kunnen met de zoveelste revolutie komen, het is zo en het blijft zo.

Het is in die zin jammer dat je geografisch gehandicapt bent en niet door Rusland, Perzie of Midden en Latijns Amerika kunt swipen waar het op een wat hoger platform staat.

Nu zou ik dat ook weer niet gaan linken want voor je t weet zit men in china 5 dagen op het vliegveld te wachten.

Volgens mij is het in Frankrijk ook wel goed swipen.
  maandag 5 juni 2017 @ 23:23:46 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_171488790
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het woord. De klassificatie.
Sowieso is in klassen denken nogal sneu. Al zou ik het wel graag vooraf weten of mijn date wel of niet een hekel aan katten heeft. In dat eerste geval gaat het sowieso nooit werken tussen ons.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 5 juni 2017 @ 23:25:28 #103
416931 yats
(non) Average Joe
pi_171488847
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat komt omdat daten via die apps in Nederland als de laagste divisie van sociaal contact wordt gezien. En de knapste koppen kunnen met de zoveelste revolutie komen, het is zo en het blijft zo.

Het is in die zin jammer dat je geografisch gehandicapt bent en niet door Rusland, Perzie of Midden en Latijns Amerika kunt swipen waar het op een wat hoger platform staat.

Nu zou ik dat ook weer niet gaan linken want voor je t weet zit men in china 5 dagen op het vliegveld te wachten.

Volgens mij is het in Frankrijk ook wel goed swipen.
Franse vrouwen....brrrr, nare ervaringen mee. Doe mij maar Angelsaksisch of Scandinavisch.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_171489020
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:23 schreef yats het volgende:

[..]

Sowieso is in klassen denken nogal sneu. Al zou ik het wel graag vooraf weten of mijn date wel of niet een hekel aan katten heeft. In dat eerste geval gaat het sowieso nooit werken tussen ons.
Iemand klassificeren is prima maar jezelf zo klassificeren is -40.

De natuurlijke weg:
Je ontmoet iemand, je spreekt over normale dingen, je raakt bevriend of krijgt al snel een relatie.. ok, ze houdt ook van katten of ze doet iets met IT. Prima

De datingweg
Hoi ik ben het kattenmeisje. Of welke andere idiote stempels men op z'n profiel drukt.

Meteen kromme tenen, meteen account opheffen.
pi_171489078
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:25 schreef yats het volgende:

[..]

Franse vrouwen....brrrr, nare ervaringen mee. Doe mij maar Angelsaksisch of Scandinavisch.
Engelse vrouwen zijn over t algemeen niet knap imho. Degenen die er met waf makeup toonbaar uitzien komen dan automatisch in het traject om een celebrity te worden.

Zweden is een ander verhaal. Finland en Noorwegen is 3x niks.
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 23:34:50 #106
45833 crew  Fogel
pi_171489138
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Iemand klassificeren is prima maar jezelf zo klassificeren is -40.

De natuurlijke weg:
Je ontmoet iemand, je spreekt over normale dingen, je raakt bevriend of krijgt al snel een relatie.. ok, ze houdt ook van katten of ze doet iets met IT. Prima

De datingweg
Hoi ik ben het kattenmeisje. Of welke andere idiote stempels men op z'n profiel drukt.

Meteen kromme tenen, meteen account opheffen.
Wel fijn dat we hier een user hebben die de date-wijsheid in pacht lijkt te hebben. Wel erg jammer dat ook alle "informatie" uitsluitend op onderbuikgevoelens gebaseerd lijkt te zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 5 juni 2017 @ 23:52:40 #107
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171489575
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Iemand klassificeren is prima maar jezelf zo klassificeren is -40.

De natuurlijke weg:
Je ontmoet iemand, je spreekt over normale dingen, je raakt bevriend of krijgt al snel een relatie.. ok, ze houdt ook van katten of ze doet iets met IT. Prima

De datingweg
Hoi ik ben het kattenmeisje. Of welke andere idiote stempels men op z'n profiel drukt.

Meteen kromme tenen, meteen account opheffen.
Ik swipe gewoon alleen degene waar ik van denk dat ze bij mij zouden passen en of die leuk zijn, als die ander dat niet vindt, prima toch.

quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Die komt ook een keer in de zoveel tijd voor ja :') x100
Hoewel ik daar nog wel enigzins om kan lachen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 00:05:41 #108
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_171489915
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:34 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wel fijn dat we hier een user hebben die de date-wijsheid in pacht lijkt te hebben. Wel erg jammer dat ook alle "informatie" uitsluitend op onderbuikgevoelens gebaseerd lijkt te zijn.
Sowieso al die gasten die eeuwig single zijn maar wel overal verstand van denken te hebben. :')
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Engelse vrouwen zijn over t algemeen niet knap imho. Degenen die er met waf makeup toonbaar uitzien komen dan automatisch in het traject om een celebrity te worden.

Zweden is een ander verhaal. Finland en Noorwegen is 3x niks.
Finland is niks, al die 2,5 miljoen vrouwen daar, allemaal niks. Idem voor Noorwegen. Geen enkele leuke vrouw. Ze zijn ook allemaal hetzelfde, al die vrouwen. Geen uitzondering. Daarom weet je dat ze allemaal niks zijn als je er ooit eens 1 op tinder bent tegen gekomen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_171489987
'Generaliseren kun je leren' als volgende TT graag. :')
pi_171490067
De volgende TT wordt een Fogel naamtopic.

Kan mij niet heugen dat iemand het datetopic vaarwel zegt omdat hij een vriendin heeft gehosseld. :P
Hell To The Liars
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 00:23:10 #111
45833 crew  Fogel
pi_171490204
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:14 schreef Droopie het volgende:
De volgende TT wordt een Fogel naamtopic.

Kan mij niet heugen dat iemand het datetopic vaarwel zegt omdat hij een vriendin heeft gehosseld. :P
Whehe, tja, kan niks meer rapporteren over al dan niet geslaagde dates als ik niet meer date volgens de regels in de OP. ;)

Ga over een paar weken haar kinderen voor het eerst ontmoeten. Da's een compleet nieuwe situatie voor me.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_171490260
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Whehe, tja, kan niks meer rapporteren over al dan niet geslaagde dates als ik niet meer date volgens de regels in de OP. ;)

Ga over een paar weken haar kinderen voor het eerst ontmoeten. Da's een compleet nieuwe situatie voor me.
Oja, veel succes en plezier in OUD ;)

Nee hoor, advies op de juiste momenten waarderen we.
Hell To The Liars
  Moderator dinsdag 6 juni 2017 @ 00:32:50 #113
45833 crew  Fogel
pi_171490378
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:26 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oja, veel succes en plezier in OUD ;)

Nee hoor, advies op de juiste momenten waarderen we.
Nee nee, het gescheiden ouderperikelen topic ;) ik weet prima hoe ik met kinderen om moet gaan, heb er zelf immers ook 3. Kinderen van een vriendin is een andere zaak. We gaat LAT-en, wel de lusten, niet de lasten.

Maar ik kom nog wel af en toe kijken hoor. :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_171490832
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:34 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wel fijn dat we hier een user hebben die de date-wijsheid in pacht lijkt te hebben. Wel erg jammer dat ook alle "informatie" uitsluitend op onderbuikgevoelens gebaseerd lijkt te zijn.
Wel jammer dat iets dat we al sinds de steentijd prima alleen kunnen doen ineens langdurig geanalyseerd en becijferd moet worden en onnodig gecompliceerd wordt gemaakt.
pi_171490843
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sowieso al die gasten die eeuwig single zijn maar wel overal verstand van denken te hebben. :')

[..]

Finland is niks, al die 2,5 miljoen vrouwen daar, allemaal niks. Idem voor Noorwegen. Geen enkele leuke vrouw. Ze zijn ook allemaal hetzelfde, al die vrouwen. Geen uitzondering. Daarom weet je dat ze allemaal niks zijn als je er ooit eens 1 op tinder bent tegen gekomen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet single, vriend :)

Bovendien zal er in de marge altijd wel wat bijzitten maar goed, jij zal vermoedelijk alles wel willen aanpakken.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 07:13:15 #116
416931 yats
(non) Average Joe
pi_171491736
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:14 schreef Droopie het volgende:
De volgende TT wordt een Fogel naamtopic.

Kan mij niet heugen dat iemand het datetopic vaarwel zegt omdat hij een vriendin heeft gehosseld. :P
Meld zich...alweer meer dan een jaar al nu.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_171492136
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 07:13 schreef yats het volgende:

[..]

Meld zich...alweer meer dan een jaar al nu.
Blij dat je ons dan hier sporadisch met je wijsheden komt verblijden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 6 juni 2017 @ 09:57:56 #118
108913 Godshand
guide4you
pi_171492993
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 01:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wel jammer dat iets dat we al sinds de steentijd prima alleen kunnen doen ineens langdurig geanalyseerd en becijferd moet worden en onnodig gecompliceerd wordt gemaakt.
Dat komt omdat er fokkers zijn die nog zoiets als een "klik" moet worden uit gelegd...

Dan wordt het ingewikkeld ja.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:28:31 #119
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_171493457
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 01:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik ben niet single, vriend :)

Bovendien zal er in de marge altijd wel wat bijzitten maar goed, jij zal vermoedelijk alles wel willen aanpakken.
Ik heb gewoon een vriendin, maar dat kortzichtige selecteren op nationaliteit is echt debiel en slaat ook nergens op. Daarvoor zijn grenzen veel te arbitrair.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:36:01 #120
123170 alors
zlata1234
pi_171493595
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 00:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Whehe, tja, kan niks meer rapporteren over al dan niet geslaagde dates als ik niet meer date volgens de regels in de OP. ;)

Ga over een paar weken haar kinderen voor het eerst ontmoeten. Da's een compleet nieuwe situatie voor me.
Nu al haar kinderen zien... Waarom moet dat toch altijd zo snel?
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 10:48:52 #121
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_171493806
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een vriendin, maar dat kortzichtige selecteren op nationaliteit is echt debiel en slaat ook nergens op. Daarvoor zijn grenzen veel te arbitrair.
Ik selecteer ook niet direct op nationaliteit, maar het gaat soms natuurlijk wel een stuk makkelijker als je allebei dezelfde taal kan spreken. Als iemand alleen Frans of Duits als moedertaal heeft kan ik er wat minder goed mee overweg dan wanneer het om Nederlands of Engels gaat.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:27:33 #122
416931 yats
(non) Average Joe
pi_171495752
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 10:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik selecteer ook niet direct op nationaliteit, maar het gaat soms natuurlijk wel een stuk makkelijker als je allebei dezelfde taal kan spreken. Als iemand alleen Frans of Duits als moedertaal heeft kan ik er wat minder goed mee overweg dan wanneer het om Nederlands of Engels gaat.
Dat went snel genoeg. Ik schakel steeds tussen Engels en Nederlands en merk weinig verschil meer tussen beide talen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 6 juni 2017 @ 12:28:34 #123
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_171495775
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef yats het volgende:

[..]

Dat went snel genoeg. Ik schakel steeds tussen Engels en Nederlands en merk weinig verschil meer tussen beide talen.
Ik bedoel er meer mee dat ik niet zomaar zou daten met iemand die alleen een taal beheerst die ik niet spreek.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:26:36 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_171497099
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef yats het volgende:
Dat went snel genoeg. Ik schakel steeds tussen Engels en Nederlands en merk weinig verschil meer tussen beide talen.
Bij jou went dat snel genoeg.

Ik zou me niet genoeg kunnen uitdrukken in een andere taal. Ja wel gewoon voor een avondje ofzo, maar niet als voor een relatie.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:41:01 #125
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_171497454
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef yats het volgende:

[..]

Dat went snel genoeg. Ik schakel steeds tussen Engels en Nederlands en merk weinig verschil meer tussen beide talen.
hij schrijft verdomme letterlijk dat hij niet Engels bedoelt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')