abonnement Unibet Coolblue
pi_171216418
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als de Nederlandse regering stiekem een prominent militair doelwit volstouwt met burgers en explosieven, zal ik toch kwader op de regering zijn dan op degene die er een bom op gooit.
Ik denk dat het grote onderscheid in mensen hun hoofd is dat de Nederlandse regering blank is en daarom wel enige verantwoordelijkheid kan dragen.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:57:55 #52
117098 Hathor
Effe niet
pi_171216433
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:42 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Verklaar hoe het westen "de boel in de fik heeft gezet".
Verklaar wat 'het westen' is.
Verklaar hoe de VS en niet IS verantwoordelijk is voor die 105 doden.
Verklaar je keuze voor het woord aanslag ipv bombardement.

En verklaar waarom WIJ daar de rekening van gepresenteerd krijgen. Hoe werkt dat in jouw geest?
Laten we om te beginnen eerst maar eens voorop stellen dat de VS verantwoordelijk zijn voor het bestaan van IS.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171216452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laten we om te beginnen eerst maar eens voorop stellen dat de VS verantwoordelijk zijn voor het bestaan van IS.
Nee, islam is.
pi_171216458
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:56 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Weet je nog al die Nederlanders die zichzelf opbliezen in Londen vanwege vergisbombardementen in de strijd tegen de nazis? Ik ook niet.
De Britten hebben de opa van mijn papa doodgeschoten terwijl hij naar huis fietste en het huis van mijn oma compleet verwoest. Geen moment een anti-Brits sentiment gehoord.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:59:11 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171216461
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik denk dat het grote onderscheid in mensen hun hoofd is dat de Nederlandse regering blank is en daarom wel enige verantwoordelijkheid kan dragen.
Dat denk ik niet.
pi_171216528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laten we om te beginnen eerst maar eens voorop stellen dat de VS verantwoordelijk zijn voor het bestaan van IS.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
Kijk die gek boven je dan. Blanke mensen aan de andere kant van de oceaan zijn meer verantwoordelijk voor het bestaan van iets, dan de honderdduizenden bruine mensen op de grond die onderdeel van IS zijn of ze voorzien van wapentuig. Zover ik heb kunnen zien op de kaart is IS omringd door Arabische landen en ik heb nog niet gehoord van de grote Amerikaanse wapenluchtbrug. Toch is de blanke man verantwoordelijk voor het feit dat bruine mensen andere bruine mensen doodschieten.
pi_171216540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laten we om te beginnen eerst maar eens voorop stellen dat de VS verantwoordelijk zijn voor het bestaan van IS.
Solo?
Meer dan Saddam?
Een groter aandeel dan dat sprookje van de islam?

Is het een kwaadaardig bewusie van de VS ofzo?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:18:21 #58
117098 Hathor
Effe niet
pi_171216868
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Solo?
Meer dan Saddam?
Een groter aandeel dan dat sprookje van de islam?

Is het een kwaadaardig bewusie van de VS ofzo?
Alweer vergeten dat de VS vals bewijs fabriceerden om hun invasie van Irak te rechtvaardigen? IS is ontstaan nadat Saddam verwijderd was, onder dat regime hadden extremisten geen schijn van kans. In Libie is exact hetzelfde aan de hand, en als het aan het Pentagon ligt, binnenkort in Syrie ook. De puinhoop die het midden oosten is, is grotendeels op het conto van de Amerikanen te schrijven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171217014
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:18 schreef Hathor het volgende:
Alweer vergeten dat de VS vals bewijs fabriceerden om hun invasie van Irak te rechtvaardigen? IS is ontstaan nadat Saddam verwijderd was, onder dat regime hadden extremisten geen schijn van kans. In Libie is exact hetzelfde aan de hand, en als het aan het Pentagon ligt, binnenkort in Syrie ook. De puinhoop die het midden oosten is, is grotendeels op het conto van de Amerikanen te schrijven.
Je doet alsof Moslims slachtoffers zijn van omstandigheden. De USA dwingt jonge Moslimmannen niet om naar Syrie/Irak te reizen voor een moord en rapefest op non-Moslims en verkeerde type Moslims. Dat doen die jonge Moslimmannen zelf. De dader is schuldig en niemand anders.

Jouw redenering is net zo pervers als die van Jihadi John, die een journalist de keel door snijdt en dan zegt dat het de schuld is van Obama. Nee, klootzak, jij snijdt de keel door, het is jouw schuld dat de journalist dood is.
pi_171217026
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alweer vergeten dat de VS vals bewijs fabriceerden om hun invasie van Irak te rechtvaardigen? IS is ontstaan nadat Saddam verwijderd was, onder dat regime hadden extremisten geen schijn van kans. In Libie is exact hetzelfde aan de hand, en als het aan het Pentagon ligt, binnenkort in Syrie ook. De puinhoop die het midden oosten is, is grotendeels op het conto van de Amerikanen te schrijven.
Dus Saddam, Khadaffi en Assad hadden wat jou betreft voor altijd de scepter mogen blijven zwaaien? Dat was het beste voor de mensen daar?

Het is pas kut geworden door de Amerikanen? Hoeveel doden waren er ook trouwens tijdens de Irak - Iran oorlog?

En wat Pharmacist hier boven zegt. Denk je soms dat de mensen daar niks zelf kunnen/willen/doen, dat de blanken zijn wil altijd wint? Dat de mensen in het midden oosten eigenlijk maar wat minder capaciteiten hebben?

[ Bericht 2% gewijzigd door WodanIsGroot op 26-05-2017 11:31:55 ]
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:44:40 #61
117098 Hathor
Effe niet
pi_171217539
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:25 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dus Saddam, Khadaffi en Assad hadden wat jou betreft voor altijd de scepter mogen blijven zwaaien? Dat was het beste voor de mensen daar?

Het is pas kut geworden door de Amerikanen? Hoeveel doden waren er ook trouwens tijdens de Irak - Iran oorlog?

En wat Pharmacist hier boven zegt. Denk je soms dat de mensen daar niks zelf kunnen/willen/doen, dat de blanken zijn wil altijd wint? Dat de mensen in het midden oosten eigenlijk maar wat minder capaciteiten hebben?
Het is in ieder geval wel duidelijk dat dat soort landen een sterke leider nodig hebben, en een voor een worden die opgeruimd. Dat die landen vervolgens in totale chaos achterblijven, zal de Amerikanen een rotzorg zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:47:07 #62
117098 Hathor
Effe niet
pi_171217599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:24 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Je doet alsof Moslims slachtoffers zijn van omstandigheden. De USA dwingt jonge Moslimmannen niet om naar Syrie/Irak te reizen voor een moord en rapefest op non-Moslims en verkeerde type Moslims. Dat doen die jonge Moslimmannen zelf. De dader is schuldig en niemand anders.

Jouw redenering is net zo pervers als die van Jihadi John, die een journalist de keel door snijdt en dan zegt dat het de schuld is van Obama. Nee, klootzak, jij snijdt de keel door, het is jouw schuld dat de journalist dood is.
Er reisde helemaal niemand af naar Syrie/Irak voordat de Amerikanen daar hun democratie besloten te gaan brengen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171217637
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is in ieder geval wel duidelijk dat dat soort landen een sterke leider nodig hebben, en een voor een worden die opgeruimd. Dat die landen vervolgens in totale chaos achterblijven, zal de Amerikanen een rotzorg zijn.
Het is dus qua capaciteiten een beperkte bevolking?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:51:14 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_171217701
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:48 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Het is dus qua capaciteiten een beperkte bevolking?
Ik weet niet in hoeverre ze beperkt zijn in vergelijking met Europeanen bv, maar democratie zoals wij dat kennen werkt daar niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:54:09 #65
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171217785
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:25 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dus Saddam, Khadaffi en Assad hadden wat jou betreft voor altijd de scepter mogen blijven zwaaien? Dat was het beste voor de mensen daar?

Het is pas kut geworden door de Amerikanen? Hoeveel doden waren er ook trouwens tijdens de Irak - Iran oorlog?

En wat Pharmacist hier boven zegt. Denk je soms dat de mensen daar niks zelf kunnen/willen/doen, dat de blanken zijn wil altijd wint? Dat de mensen in het midden oosten eigenlijk maar wat minder capaciteiten hebben?
Grappig dat jij de Iran-Irak oorlog aanhaalt.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_171217799
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:54 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Grappig dat jij de Iran-Irak oorlog aanhaalt.
Ja lachen nou.
pi_171217817
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre ze beperkt zijn in vergelijking met Europeanen bv, maar democratie zoals wij dat kennen werkt daar niet.
Waarom niet denk je? En waarom zie je dat los van de puinhoop die daar is?
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:56:05 #68
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171217831
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:54 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ja lachen nou.
De oorlog waar de VS massaal wapens heeft zitten dumpen aan beide Irak en Iran? Die oorlog waarbij Saddam een vriendje van het westen was?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:57:09 #69
117098 Hathor
Effe niet
pi_171217846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:54 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Grappig dat jij de Iran-Irak oorlog aanhaalt.
Waarbij de Amerikanen overigens ook niet geheel buiten schot blijven, aangezien zij het Iraakse leger bewapenden. En toen er overigens nog geen Ayatollah in Iran zat, bewapenden zij hen. Voor zover ik weet had Iran de enige luchtmacht naast de Amerikanen die de beschikking hadden over de F-14.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 11:58:40 #70
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171217884
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarbij de Amerikanen overigens ook niet geheel buiten schot blijven, aangezien zij het Iraakse leger bewapenden. En toen er overigens nog geen Ayatollah in Iran zat, bewapenden zij hen. Voor zover ik weet had Iran de enige luchtmacht naast de Amerikanen die de beschikking hadden over de F-14.
Exact.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_171217941
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:56 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

De oorlog waar de VS massaal wapens heeft zitten dumpen aan beide Irak en Iran? Die oorlog waarbij Saddam een vriendje van het westen was?
Ja dus? Gebruikte Saddam Amerika of gebruikte Amerika Saddam? En in hoevere beinvloed dat de eigen verantwoordelijkheid van de plaatselijke leiders zoveel dat de beschuldigende vinger naar de VS gewezen kan worden?

Ik blijf toch echt een smaak houden dat de blanken als een ubermensch en de getinte als een untermensch worden gezien, beter gezegd: als een onvolwassene
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:02:23 #72
117098 Hathor
Effe niet
pi_171217967
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:55 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Waarom niet denk je? En waarom zie je dat los van de puinhoop die daar is?
Omdat dan de invloeden van de islam om de hoek komen kijken, en stammenvetes. Onder leiding van een Saddam en Khadaffi werd dat allemaal behoorlijk in toom gehouden, nu heeft het de vrije hand met als gevolg dat het in Irak en Libie totale chaos is, broedplaatsen voor jihadisten. Daarom zou het voor Syrie beter zijn als Assad blijft zitten, hoe gek dat ook klinkt. Als hij van het toneel verdwijnt, zal ook dat land verloren zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171217983
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 11:47 schreef Hathor het volgende:
Er reisde helemaal niemand af naar Syrie/Irak voordat de Amerikanen daar hun democratie besloten te gaan brengen.
Je gaat volledig langs mijn punt heen. Moslims zijn zelf verantwoordelijk voor hun wandaden en niemand anders. Niemand dwingt Moslims tot het moord en rapefest dat Moslims aan het houden zijn in Syrie en Irak. Dat is volledig hun eigen keuze.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:05:17 #74
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_171218023
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:01 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ja dus? Gebruikte Saddam Amerika of gebruikte Amerika Saddam? En in hoevere beinvloed dat de eigen verantwoordelijkheid van de plaatselijke leiders zoveel dat beschuldigende vinger naar de VS gewezen kan worden.
Saddam gebruikte Amerika en Amerika gebruikte Saddam. Ik leg gewoon aandacht op het feit dat de VS helemaal niet onschuldig is en bloed aan hun handen heeft. Neemt niet weg dat Arabische landen problemen van hun eigen heeft.

Waarom denk jij dat Jemenieten nu bijvoorbeeld diehard anti-US zijn? Dat ligt helemaal aan de VS zelf bijvoorbeeld.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 12:05:22 #75
117098 Hathor
Effe niet
pi_171218025
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 12:03 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Je gaat volledig langs mijn punt heen. Moslims zijn zelf verantwoordelijk voor hun wandaden en niemand anders. Niemand dwingt Moslims tot het moord en rapefest dat Moslims aan het houden zijn in Syrie en Irak. Dat is volledig hun eigen keuze.
Ja, dat ben ik ook met je eens, maar dat soort situaties zijn pas ontstaan de inmenging van de Amerikanen in het M-O.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')