abonnement Unibet Coolblue
pi_171193672
Chip 10 keer: goedemiddag en welkom bij de nieuwe vlog.
Kev: dat betekent dat er één kijker mee mag doen!!!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:05:55 #52
421449 Klapskaats
Klabam jonguh
pi_171193674
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:08 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begrijp dat Bas het scenario "Het bezit van de Zaak(Beau) is het einde van het vermaak" nastreeft..
Beau is in the pocket, klaar om geneukt te worden.. en dan is de lol eraf
Zou mevrouw bas soms frigide zijn of zo? Ik bedoel, je kunt vinden van beau wat je wilt, maar het is een aantrekkelijk wijffie om te zien. Ik twijfel soms echt wat die mevrouw bas nu is hoor, he, ho, bi, niks, frigide.....echt geen idee, en wil het nie weten ook eerlijk gezegd :)
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:07:14 #53
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_171193699
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Soms denk ik " die lui daar verdienen gewoon een Jessie" . De meeste figuren daar zijn niet beter dan Cemal. Bijna iedereen loopt als een mak lammetje richting slachtbank. ;)
nee,René ,Jeroen en karen niet maar ze kunnen niks doen,
de rest lijkt hypnoos te hebben.
zeker Cemal ,Chip en Bas.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:09:39 #54
111260 Charmian
a little joy
pi_171193738
wat zit rene bij karin te slijmen zeg
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_171193808
De inwoners die niets om geld geven, hebben het steeds over geld :+
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:14:00 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_171193825
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:09 schreef Charmian het volgende:
wat zit rene bij karin te slijmen zeg
René praat met alle winden mee.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:15:03 #57
421449 Klapskaats
Klabam jonguh
pi_171193845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:13 schreef formule het volgende:
De inwoners die niets om geld geven, hebben het steeds over geld :+
Ach, ze zitten daar allemaal om zich te verrijken. Utopia begon ooit anders volgens mij, maar al rap ging het om en over geld. Ik vraag me af hoe ze dat straks thuis gaan doen, dan zal blijken dat ze echt moeite moeten doen om wat te verdienen. Of ze zijn van gedachte dat ze allemaal BN-er zijn en het geld voor het oprapen ligt.
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:15:12 #58
111260 Charmian
a little joy
pi_171193851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:14 schreef spapaars het volgende:

[..]

René praat met alle winden mee.
te opvallend gewoon
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:15:22 #59
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_171193854
Double Trouble *; *;

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_171193926
Jacco is al uren zoek -O-
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:19:24 #61
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171193933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:59 schreef spapaars het volgende:
Je schrijft hier dat je ze helemaal niets meer ziet doen met kleding bedrukken en versturen, 24 uur later, druk druk druk.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de filosofie van Jessepes, dat men je moet zien ' werken' .
Hij is zichzelf behoorlijk aan het profileren. Het loopt al geruime tijd. Eerst zoveel mogelijk mensen

A. mededader maken (Cemal geld geven voor klusjes inprenten dat hij dom is als hij niet aan zichzelf denkt en daarom ook stil moet houden dat hij geld krijgt voor klusjes.

B. afhankelijke werknemer/lekker maken met een extra centje (De twins, Cemal, Romy, Billy..)

C. Steeds de mensen typeren als lui en niet willen werken (kracht van de herhaling) en zichzelf de hemel in prijzen.

D. Steeds maar opnoemen wat je moet doen om een goede ondernemer/geldverzamelaar te zijn, al lezend in allerlei boekjes om ideetjes op te doen om als slimme jongen over te komen. Hij is niet dom, dat niet, maar het is ook beeldvorming. Hij is eerder uitgenast, niets mis mee, als je anderen niet genadeloos de grond in trapt.

E. Jacco aanbieden om zijn nieuwe cd te financieren (Kat in het bakkie, die vindt je voortaan echt een held).

F. De laatste tijd zo aardig tegen iedereen, grapjes maken, naast het steeds zeggen dat hij wil helpen, doen alsof hij een hele goede jongen is en wil meewerken.

G. Zijn plannetjes door anderen laat uitvoeren (Chipp, Twins, Romy, Jacco )

H. Je merkt ook dat hij de boel naar zich toetrekt. Probeert de lakens uit te delen en te bluffen alsof hij het voor het zeggen heeft.

I. Deals aanbieden aan anderen waardoor hij de reguliere structuur kan saboteren en toch anderen voor hem te laten werken en ook de zaken rooskleuriger maken dan ze zijn.

Etc etc.
Ik vind dat best wel knap, maar heeft misschien ook wel een steuntje in de rug van de FEBO. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door ThunderBitch op 25-05-2017 12:26:35 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171193953
Potver, daar is Jacco :(
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:23:01 #63
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171194015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:13 schreef formule het volgende:
De inwoners die niets om geld geven, hebben het steeds over geld :+
Tsja, ook als je op de centjes moet letten is geld het onderwerp van gesprek. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:24:12 #64
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_171194039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer te maken heeft met de filosofie van Jessepes, dat men je moet zien ' werken' .
Hij is zichzelf behoorlijk aan het profileren. Het loopt al geruime tijd. Eerst zoveel mogelijk mensen

A. mededader maken (Cemal geld geven voor klusjes inprenten dat hij dom is als hij niet aan zichzelf denkt en daarom ook stil moet houden dat hij geld krijgt voor klusjes.

B. afhankelijke werknemer/lekker maken met een extra centje (De twins, Cemal, Romy, Billy..)

C. Steeds de mensen typeren als lui en niet willen werken (kracht van de herhaling) en zichzelf de hemel in prijzen.

D. Steeds maar opnoemen wat je moet doen om een goede ondernemer/geldverzamelaar te zijn, al lezend in allerlei boekjes om ideetjes op te doen om als slimme jongen over te komen. Hij is niet dom, dat niet, maar het is ook beeldvorming. Hij is eerder uitgenast, niets mis mee, als je anderen niet genadeloos de grond in trapt.

E. Jacco aanbieden om zijn nieuwe cd te financieren (Kat in het bakkie, die vindt je voortaan echt een held).

F. De laatste tijd zo aardig tegen iedereen, grapjes maken, naast het steeds zeggen dat hij wil helpen, doen alsof hij een hele goede jongen is en wil meewerken.

G. Zijn plannetjes door anderen laat uitvoeren (Chipp, Twins, Romy, Jacco )

H. Je merkt ook dat hij de boel naar zich toetrekt. Probeert de lakens uit te delen en te bluffen alsof hij het voor het zeggen heeft.

I. Deals aanbieden aan anderen waardoor hij de reguliere structuur kan sabotteren en toch anderen voor hem te laten werken en ook de zaken rooskleuriger maken dan ze zijn.

Etc etc.
Ik vind dat best wel knap, maar heeft misschien ook wel een steuntje in de rug van de FEBO. :P
Vooral dat laatste.
En de bewoners weten dat, daarom zo weinig verzet.
pi_171194064
quote:
17s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Double Trouble *; *;

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:26:07 #66
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171194073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:07 schreef Paule33 het volgende:

[..]

nee,René ,Jeroen en karen niet maar ze kunnen niks doen,
de rest lijkt hypnoos te hebben.
zeker Cemal ,Chip en Bas.
Rene laat zich veel te snel van de wijs brengen, al moet ik zeggen dat hij soms flink uit de hoek kan komen (tijd terug tegen Billy en pas nog tegen Jessie en Bas ook dacht ik).
Jeroen trapt er niet in. Karin ook niet, maar die is menig keer toch ingepakt door Jessie, maar over het algemeen is het geen pushover.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171194075
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer te maken heeft met de filosofie van Jessepes, dat men je moet zien ' werken' .
Hij is zichzelf behoorlijk aan het profileren. Het loopt al geruime tijd. Eerst zoveel mogelijk mensen

A. mededader maken (Cemal geld geven voor klusjes inprenten dat hij dom is als hij niet aan zichzelf denkt en daarom ook stil moet houden dat hij geld krijgt voor klusjes.

B. afhankelijke werknemer/lekker maken met een extra centje (De twins, Cemal, Romy, Billy..)

C. Steeds de mensen typeren als lui en niet willen werken (kracht van de herhaling) en zichzelf de hemel in prijzen.

D. Steeds maar opnoemen wat je moet doen om een goede ondernemer/geldverzamelaar te zijn, al lezend in allerlei boekjes om ideetjes op te doen om als slimme jongen over te komen. Hij is niet dom, dat niet, maar het is ook beeldvorming. Hij is eerder uitgenast, niets mis mee, als je anderen niet genadeloos de grond in trapt.

E. Jacco aanbieden om zijn nieuwe cd te financieren (Kat in het bakkie, die vindt je voortaan echt een held).

F. De laatste tijd zo aardig tegen iedereen, grapjes maken, naast het steeds zeggen dat hij wil helpen, doen alsof hij een hele goede jongen is en wil meewerken.

G. Zijn plannetjes door anderen laat uitvoeren (Chipp, Twins, Romy, Jacco )

H. Je merkt ook dat hij de boel naar zich toetrekt. Probeert de lakens uit te delen en te bluffen alsof hij het voor het zeggen heeft.

I. Deals aanbieden aan anderen waardoor hij de reguliere structuur kan sabotteren en toch anderen voor hem te laten werken en ook de zaken rooskleuriger maken dan ze zijn.

Etc etc.
Ik vind dat best wel knap, maar heeft misschien ook wel een steuntje in de rug van de FEBO. :P
Sorry voor dit alles is Jessie veel te dom, het enige wat hij uit zichzelf doet is treiteren
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:27:32 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171194104
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

Sorry voor dit alles is Jessie veel te dom, het enige wat hij uit zichzelf doet is treiteren
Je kan veel van Jessie zeggen, maar dom is hij niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171194111
bil is zogenaamd druk ? Kan me niet indenken dat er mannen zijn, die zich voor haar zogenaamde dates gaan lenen..
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:28:34 #70
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171194135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:24 schreef spapaars het volgende:

[..]

Vooral dat laatste.
En de bewoners weten dat, daarom zo weinig verzet.
Die indruk heb ik ook heel vaak. Kan me niet voorstellen dat mensen, die in staat moeten zijn om een al dan niet beperkt script zouden moeten kunnen uitvoeren, uiteindelijk zo dom zouden zijn om zo overduidelijk mee te lopen zonder enig gebruik te willen maken van hun verstandelijk vermogen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171194140
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer te maken heeft met de filosofie van Jessepes, dat men je moet zien ' werken' .
Hij is zichzelf behoorlijk aan het profileren. Het loopt al geruime tijd. Eerst zoveel mogelijk mensen

A. mededader maken (Cemal geld geven voor klusjes inprenten dat hij dom is als hij niet aan zichzelf denkt en daarom ook stil moet houden dat hij geld krijgt voor klusjes.

B. afhankelijke werknemer/lekker maken met een extra centje (De twins, Cemal, Romy, Billy..)

C. Steeds de mensen typeren als lui en niet willen werken (kracht van de herhaling) en zichzelf de hemel in prijzen.

D. Steeds maar opnoemen wat je moet doen om een goede ondernemer/geldverzamelaar te zijn, al lezend in allerlei boekjes om ideetjes op te doen om als slimme jongen over te komen. Hij is niet dom, dat niet, maar het is ook beeldvorming. Hij is eerder uitgenast, niets mis mee, als je anderen niet genadeloos de grond in trapt.

E. Jacco aanbieden om zijn nieuwe cd te financieren (Kat in het bakkie, die vindt je voortaan echt een held).

F. De laatste tijd zo aardig tegen iedereen, grapjes maken, naast het steeds zeggen dat hij wil helpen, doen alsof hij een hele goede jongen is en wil meewerken.

G. Zijn plannetjes door anderen laat uitvoeren (Chipp, Twins, Romy, Jacco )

H. Je merkt ook dat hij de boel naar zich toetrekt. Probeert de lakens uit te delen en te bluffen alsof hij het voor het zeggen heeft.

I. Deals aanbieden aan anderen waardoor hij de reguliere structuur kan saboteren en toch anderen voor hem te laten werken en ook de zaken rooskleuriger maken dan ze zijn.

Etc etc.
Ik vind dat best wel knap, maar heeft misschien ook wel een steuntje in de rug van de FEBO. :P
de stemmingen komen eraan
pi_171194144
quote:
11s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je kan veel van Jessie zeggen, maar dom is hij niet.
Een intelligent persoon zet zichzelf niet zo neer, als grote chagrijn en angsthaas tov Billy. Die zou de minzame zelf zijn...
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:29:28 #73
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171194156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:28 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

de stemmingen komen eraan
Maar natuurlijk, dat is numero uno. Die was ik vergeten te vermelden. ^O^
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:30:25 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171194172
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
bil is zogenaamd druk ? Kan me niet indenken dat er mannen zijn, die zich voor haar zogenaamde dates gaan lenen..
Mannen die net zo weinig respect hebben voor zichzelf misschien?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 25 mei 2017 @ 12:31:12 #75
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171194190
quote:
11s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je kan veel van Jessie zeggen, maar dom is hij niet.
Nee, hij is niet dom, misschien meer acteur, maar hij doet zich wel veel intelligenter voor dan hij werkelijk is.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')