abonnement Unibet Coolblue
pi_171203430
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Voor je het weet zit je aan tafel, moet je je opa tovarish noemen, je moeder ane je oom cunt en je oma babushka.
Ik zou de resultaten verbranden, computers vernietigen en de experts vermoorden.
pi_171203461
quote:
9s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zou de resultaten verbranden, computers vernietigen en de experts vermoorden.
Gewoon de geschiedenis herschrijven ;)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_171203463
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:06 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Maar weet jij wel wat jij bent? Want jij bent Albanees. Wat zouden jouw voorouders denken dat jij nu Erdogan en Turken zo hard beschermd? Albanië een land met geweld overgenomen door de Ottomanen.
Ik heb geen idee wat ik ben, gemixt, maar niet echt bekend. Ooit gezegd dat ik Albanees ben, nou prima, als het blijkt dat ik een Griek of Japanner ben ook prima. Maakt me echt geen reet uit.
pi_171203472
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:15 schreef marsan het volgende:

[..]

Gewoon de geschiedenis herschrijven ;)
Waar zou Erdogan achter gekomen zijn. :o
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 25 mei 2017 @ 19:17:25 #80
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171203485
quote:
9s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zou de resultaten verbranden, computers vernietigen en de experts vermoorden.
Als ik naar de huidige geopolitieke situatie kijk is dat ook precies wat er gebeurd is volgens mij.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171203533
quote:
9s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Als ik naar de huidige geopolitieke situatie kijk is dat ook precies wat er gebeurd is volgens mij.
Dat 90% van IS inteeltkoppen zijn had ik ze ook wel kunnen vertellen, waren geen dure onderzoeken voor nodig geweest
pi_171208673
Wou dat Mustafa Kemal nog leefde.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 25 mei 2017 @ 23:59:59 #83
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171210717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, het écht tragische is de 50% die dit wél wil. Dat zijn toch wel heel erg veel mensen. Dat Erdogan duidelijk gestoord is en 50 % van de bevolking meedoet en het toejuicht.
Het is net de USA met Trump. Zou het dan toch waar zijn... ?
pi_171211193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:46 schreef HSG het volgende:
Wou dat Mustafa Kemal nog leefde.
En dan :')?
pi_171214084
Dat moet hij weten. Het is een autoritaire man, maar dat is niet fout. Duizend-en-een manieren om een land te leiden. Duizend keer liever een charismatische heer als Erdogan dan die rotzooi in Riyad. Dat zijn pas duivels.

quote:
"Het maakt niet uit of de kat wit of zwart is, als hij maar muizen vangt". Hiermee bedoelde hij te zeggen dat het politieke systeem niet zo belangrijk is, maar dat er resultaten moeten worden geboekt.
pi_171214158
Elke Turk is van oorsprong eigenlijk gewoon een Armeniër. Tof.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171214198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:46 schreef HSG het volgende:
Wou dat Mustafa Kemal nog leefde.
True dat. Lekker moderniseren en seculariseren, heerlijk. Al ziet ome Erdo dat natuurlijk weer heel anders..
pi_171214201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:46 schreef HSG het volgende:
Wou dat Mustafa Kemal nog leefde.
Dan zou hij mooi terug kunnen naar Albanië na Erdogan naar Georgië te hebben gezonden.

Turkije voor de eckte Turken please!
  vrijdag 26 mei 2017 @ 02:46:26 #89
117098 Hathor
Effe niet
pi_171214235
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Voor je het weet zit je aan tafel, moet je je opa tovarish noemen, je moeder ane je oom cunt en je oma babushka.
Oom Cunt zou spontaan mijn favoriet zijn dan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 02:47:39 #90
117098 Hathor
Effe niet
pi_171214239
quote:
14s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat ik ben, gemixt, maar niet echt bekend. Ooit gezegd dat ik Albanees ben, nou prima, als het blijkt dat ik een Griek of Japanner ben ook prima. Maakt me echt geen reet uit.
En ik maar denken dat je een Mocro bent. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171214470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:30 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Waar nu turkije ligt inderdaad ja, toen woonde er nog geen turken.
Turkije zoals we dat nu kennen hoorde heel lang tot het Romeinse rijk totdat de Ottomanen het overnamen. En Constantinople hernoemde naar Istanbul.
De oudere volkeren zijn gewoon gebleven en via t dna valt dat wel aan te tonen. Er zit zelfs mogelijk nog lydisch en phrygisch bloed in.

En Istanbul is de iets verbasterde maar vooral verkorte versie van Constantinople. Net als dat men in Nederland ook liever Den Haag en den Bosch roept en schrijft ipv steeds 'S Gravenhage en 'S Hertogenbosch te moeten neerpennen. De oudere transitievorm schijnt in de volksmond al tijden Istinople geweest te zijn voor men t aanpaste. En in dezelfde volksmond wordt het tegenwoordig Stambul genoemd. Dus die I kan in de toekomst ook nog best officieel worden gedropt.

Langere (plaats)namen overleven het vaak gewoon niet in hun authentieke vorm.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 26-05-2017 07:32:38 ]
pi_171214526
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 00:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dan :')?
Dan was er tenminste een fatsoenlijke leider i.p.v. een quasifascist.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_171214822
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, het écht tragische is de 50% die dit wél wil. Dat zijn toch wel heel erg veel mensen. Dat Erdogan duidelijk gestoord is en 50 % van de bevolking meedoet en het toejuicht.
In Nederland zelfs 70%
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171215089
Turkije is sinds 1923 een kolonie van de Britten (en na de 2de wereld oorlog werd Amerika ook een van de eigenaren van Turkije samen met de Britten). Nu de kolonisten verslagen zijn in Turkije moet het land volledig opnieuw gebouwd worden.

Huidige geschiedenisboeken in Turkije is een groot leugen waarin mustafa kemal ataturk de jood wordt verheerlijkt alsof die een soort van God is met zijn miljoenen standbeelden in Turkije. Naast dat men een flinke ingreep zal doen tegen die corrupte geschiedenisboeken zullen ook die standbeelden van de tiran die mustafa kemal heet neergehaald worden.

Mustafa Kemal was een handlanger/spion van de Britten die de oorlog had verklaard (samen met de kolonisten...) tegen de religie van Allah. En om deze praktijken in stand te houden speelde men slim. En dat was dus gewoon geschiedenis boeken vervalsen waarin een tiran die letterlijk voor Engeland werkt wordt verheerlijkt. En om die verheerlijking een steun bij te geven werden er miljoenen standbeelden van Mustafa Kemal overal in Turkije gebouwd. + een leger die constant staatsgrepen pleegt in naam van Mustafa Kemal (in opdracht van de Britten en Amerikanen).

Die tijden zijn vanaf nu voorbij. Vanaf nu zullen we een Turkije zien die tegen het westen (kolonisten) letterlijk en figuurlijk tot de aller laatste man zal vechten.
pi_171215160
quote:
10s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waar zou Erdogan achter gekomen zijn. :o
Dat de Turkse geschiedenis boeken vervalst zijn. Bijvoorbeeld dat Mustafa kemal een handlanger was van de Britten en dat Turkije sinds 1923 een kolonie is wordt nergens verteld in Turkse/Britse geschiedenis boeken in Turkije.

Turkije is nooit onafhankelijk geweest. Terwijl de Turkse geschiedenis boeken juist aangeven dat Turkije wel onafhankelijk is.
pi_171215201
Dat Mustafa Kemal Turkije heeft gered is ook een leugen. Het is zelfs een Britse project. De Turkse republiek is niets anders dan een Britse project. De grenzen van ''Turkije'' inclusief de regime is daar neergezet door de toenmalige supermacht , de Britten.

Dit geldt trouwens voor geheel Noord Afrika en het midden oosten in zijn geheel.
pi_171215207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 09:33 schreef waargagijheen het volgende:
Dat Mustafa Kemal Turkije heeft gered is ook een leugen. Het is zelfs een Britse project. De Turkse republiek is niets anders dan een Engelse project. De grenzen van dat land inclusief de regime is daar neergezet door de toenmalige supermacht , de Britten.

Dit geldt trouwens voor geheel Noord Afrika en het midden oosten in zijn geheel.
De Engelse Diepe Staat?
I´m back.
pi_171215224
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 09:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De Engelse Diepe Staat?
Mustafa Kemal is een soort van Ebru Umar. Zo kun je hem wel zien , een soort van trol met een Turkse islamitische naam die voor het westen werkt. Maar dan met heel veel macht in Turkije. Absolute macht zelfs , een dictator die tot zijn dood aan de macht bleef.

Deze situatie is mogelijk geworden na de val van de Ottomaanse rijk.
pi_171215342
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 09:35 schreef waargagijheen het volgende:

[..]

Mustafa Kemal is een soort van Ebru Umar. Zo kun je hem wel zien , een soort van trol die voor het westen werkt. Maar dan met heel veel macht in Turkije. Absolute macht zelfs , een dictator die tot zijn dood aan de macht bleef.
Ja, probleem is natuurlijk dat dit in feite een complottheorie is hè, die je moeilijk kunt bewijzen. Het is een zoveelste interpretatie dus van de geschiedenis, om het wat neutraler voor te stellen.
Het Ottomaaanse Rijk was al decennia de zieke man van Europa. Op sterven na dood: liep achter, eenheid ontbrak, deels protectoraten geworden, burgeroorlogen vonden er plaats, de Jonge Turken hadden het de facto politiek al overgenomen (1908) etc. Toen kwam daar de Eerste Wereldoorlog en toen wilden de geallieerden in feite via Turkije hun tegenstanders aanvallen. Dat lukte niet erg (o.a. door generaal Mustafa Kemal), maar in feite hield het Ottomaanse Rijk toen op te bestaan. Na de Eerste Wereldoorlog hield je een romp-Turkije over; de rest werd verdeeld onder Frankrijk en Engeland en er werden staten getekend op de tekentafel volgens het plan Sykes-Picot. Nou ja, net als in Europa waar het Duitse en Oostenrijks-Hongaarse keizerrijk werden opgedeeld op de tekentafel waren dat geen bijster slimme plannen (in principe sloeg men bijv. president Wilsons zelfbeschikkingsrecht van volkeren gewoon in de wind).. Veel van die ellende leidde in Europa weer tot WO2 en in het Midden-Oosten, dat vanaf die tijd door de olie een geopolitieke hotspot werd, zitten we in feite nog steeds met de gebakken peren. Het ontstaan van het moderne islamitische fundamentalisme kun je in die periode plaatsen namelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 26-05-2017 09:53:30 ]
I´m back.
pi_171215469
Turkije is een van die landen die op de tekentafel in Frankrijk werd getekend. En dit is een feit die langzaamaan boven water komt. Engelse bronnen laten openlijk zien dat Mustafa Kemal een spion was die voor hen werkt.

Bijvoorbeeld een Engelse bron:

''Price, Extra-Special Correspondent (1957, bladzijde 104)''

In dit boek geeft Price aan die een toenmalige journalist was die een gesprek is aangegaan met Mustafa Kemal , dat Mustafa Kemal aan hem heeft aangegeven dat ''Mustafa Kemal'' onder de Britse vlag Turkije wilt besturen als een kolonie.

Vertaald naar het Turks:

“Eğer İngilizler Anadolu için sorumluluk kabul edecek olurlarsa Britanya idaresinde bulunan tecrübeli Türk valileri ile işbirliği halinde çalışmak ihtiyacını duyacaklardır. Böyle bir selahiyet dâhilinde hizmetlerimi arzedebileceğim münasip bir yerin mevcut olup olmayacağını bilmek isterim…”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')