abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:02:25 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171194863
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:53 schreef marp0 het volgende:
Manchester heeft zich gewoon heel goed voorbereid op deze wedstrijd. Ajax is geen moment in de wedstrijd gekomen. Door slimme overtredingen werd het spel constant stilgelegd. Mourinho is gewoon een slimme tactische coach, die weet hoe je voetballende ploegen uit hun spel kunt halen.

Maar toch moet ik zeggen dat het voetbal verloren heeft vandaag, ik zag geen plezier bij de mannen uit Manchester. Voetbalden als een stel robots.
Wat een flauwekul zeg. Hadden veruit de meeste aanvallende intenties.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171194890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En daarom zal ik nooit iets hebben met dat soort voetbal. Zeker als het een zichzelf respecterende club als United betreft.

Een ploeg als Atlético weet ik nog wel respect voor uit te dragen omdat die ploeg in 5,5 jaar van niets naar heel wat is gegroeid ondanks de miljardenconcurrentie van Barcelona en Real Madrid.
United respecteert zichzelf al een aantal jaren niet meer.
  Moderator donderdag 25 mei 2017 @ 13:03:26 #178
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171194898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:02 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Voor Nederlandse clubs maakt dat nogal een verschil inderdaad. Maar als dat van doorslaggevend belang is dan had je gister beter thuis kunnen blijven. Gezien het spel hadden ze daar een hoop mensen een groot plezier mee gedaan.
Dit Ajax is gewoon niet zover als de meeste mensen hadden gehoopt. Dat is toch opzicht geen schande? Je hebt een paar leuke wedstrijden gehad in Europa. Van deze selectie halen er een stuk of 3 de Europese top waarschijnlijk.
Volgend seizoen de boel bij elkaar houden, misschien nog een versterking hier en daar om vervolgens wellicht de titel te behalen. Maar eerst natuurlijk helemaal zoek gespeeld worden in de Kuip (net als voorgaande seizoenen) en toch nog 1 of 3 punten te stelen.
Wat ik alleen wil zeggen is dat dit wat minder was dan een "echte" uitwedstrijd :+

Verder helemaal geen schande inderdaad hoor, ik kan ermee leven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171194918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En daarom zal ik nooit iets hebben met dat soort voetbal. Zeker als het een zichzelf respecterende club als United betreft.
Het is vreselijk inderdaad. Zo absurd veel geld uitgeven, fantastische spelers halen en dan aidsvoetbal gaan spelen. Voetbal is amusement, dat is de reden dat er duizenden mensen in dat stadion zitten naar het spelletje te kijken. Je zal maar zo'n gast als coach hebben, bah.

En als het dan gaat om Roda JC of zo snap ik het nog enigszins. Maar Mourinho gaat naar topclubs toe en slaat het voetbal er uit. Bah.
pi_171194946
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is vreselijk inderdaad. Zo absurd veel geld uitgeven, fantastische spelers halen en dan aidsvoetbal gaan spelen. Voetbal is amusement, dat is de reden dat er duizenden mensen in dat stadion zitten naar het spelletje te kijken. Je zal maar zo'n gast als coach hebben, bah.

En als het dan gaat om Roda JC of zo snap ik het nog enigszins. Maar Mourinho gaat naar topclubs toe en slaat het voetbal er uit. Bah.
Gelukkig was Ajax gister wél erg amusant.
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:06:38 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171194967
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is vreselijk inderdaad. Zo absurd veel geld uitgeven, fantastische spelers halen en dan aidsvoetbal gaan spelen. Voetbal is amusement, dat is de reden dat er duizenden mensen in dat stadion zitten naar het spelletje te kijken. Je zal maar zo'n gast als coach hebben, bah.

En als het dan gaat om Roda JC of zo snap ik het nog enigszins. Maar Mourinho gaat naar topclubs toe en slaat het voetbal er uit. Bah.
als je er iedere week naar moet kijken is het uiteraard minder maar om zo'n finale te winnen is het natuurlijk anders, finales zijn zelden mooi
pi_171194975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gelukkig was Ajax gister wél erg amusant.
It takes two to tango. Als je genoeg kwaliteit hebt om een Mourinho-ploeg helemaal kapot te spelen kan het leuk worden maar dat heeft haast niemand.

Feyenoord - United vorig jaar was ook helemaal geen leuke wedstrijd.
pi_171194977
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gelukkig was Ajax gister wél erg amusant.
vooral de kracht van manchester dat te ontregelen
pi_171195000
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is vreselijk inderdaad. Zo absurd veel geld uitgeven, fantastische spelers halen en dan aidsvoetbal gaan spelen. Voetbal is amusement, dat is de reden dat er duizenden mensen in dat stadion zitten naar het spelletje te kijken. Je zal maar zo'n gast als coach hebben, bah.

En als het dan gaat om Roda JC of zo snap ik het nog enigszins. Maar Mourinho gaat naar topclubs toe en slaat het voetbal er uit. Bah.
Fantastische voetballers is wat overdreven, maar hoe Mkhitaryan bijvoorbeeld dit seizoen wordt gebruikt is op zijn minst schandalig te noemen, maar wat wil je als je zijn contractvoorwaarden zag. Godallemachtig.

Punt is ook; Mourinho is een kortetermijntrainer. Die laat echt geen 'basis' liggen voor de nieuwe trainer, ook vrij snel weg. Het is een wanhoopsgreep van Woodward en consorten geweest na drie jaar ellende. Ik zie ze volgend seizoen zeker meedoen om de landstitel, want het tweede jaar van Mourinho is altijd honderd keer beter. Maar in het derde/vierde seizoen zal weer verval komen, iedereen boos en weet ik wel niet wat.
pi_171195007
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Zelfs als ze al CL hadden, dan had je hier niet gewonnen. Kwam gewoonweg niet door de voorste linie heen. Alleen Traore lukt het af en toe. Dolberg en Younes legde het fysiek gewoon af tegen die gasten achterin bij Man U.

En nog gewoon niet de klasse om daar nu voetballend door te komen. Misschien als Ajax een goede dag had, maar daar was gister geen sprake van. Voora het middenveld werd overklast. Alleen Ziyech kwam nog een beetje uit de voeten. Klaasse was nergens te bekennen, Schone kwam (zoals de afgelopen weken) echt behoorlijk te kort. Dan houdt het al gauw op, tweede ballen zijn niet meer voor jou en dan kan je die pressie niet meer spelen.
Eens. Ik vond het echt schrikbarend dat Dolberg, Klaassen, Ziyech weinig tot niks in te brengen hadden. Vooral van Klaassen had ik meer verwacht. Tegen Lyon bijv kon hij dat wel.
Vergeet niet dat bij United er echt gigantisch veel op het spel stond naast CL. Als ik de media mag geloven zouden ze zo'n 100 mln aan sponsorgeld mislopen als ze gister zouden verliezen en zouden spelers er qua salaris miljoenen op achteruit gaan want geen CL.
De ervaring heeft natuurlijk ook een grote rol gespeeld. United is gewend om met zo'n druk te spelen. Voor iedereen bij Ajax was het nieuw op Sanchez na.
pi_171195016
quote:
7s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

vooral de kracht van manchester dat te ontregelen
Nee. De zwakte van Ajax.
pi_171195037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee. De zwakte van Ajax.
Ja want dat spelletje ontregelen lukt ze inderdaad ook niet tegen clubs als chelsea en city, joe.
pi_171195045
-

[ Bericht 100% gewijzigd door skysherrif op 25-05-2017 13:10:24 ]
pi_171195050
quote:
7s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja want dat spelletje ontregelen lukt ze inderdaad ook niet tegen clubs als chelsea en city, joe.
Ga je Ajax nou vergelijken met Chelsea en City? :)
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:12:01 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171195076
quote:
7s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja want dat spelletje ontregelen lukt ze inderdaad ook niet tegen clubs als chelsea en city, joe.
Alsof het alleen ontregelen was, United was heer en meester. Pogba schudde de Ajacieden van zich af alsof het vliegjes waren. Verder ook geen schande, maar net doen alsof het voetbal heeft verloren op basis van de wedstrijd van gisteren is wel een beetje kansloos. Vond het juist opvallend hoe makkelijk United voetbalde, heb ik dit seizoen nog niet eerder gezien van ze.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171195093
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Mourinho kan een ploeg niet laten voetballen, is een man die daar geen kwaliteiten voor heeft. Maar op het gebied van het analyseren van de tegenstander en dat counteren is hij de beste van de wereld. Het is verschrikkelijk om te zien, maar je pakt er zo wel deze finale mee.
Eens. Hoe wij in NL daarover praten zegt ook genoeg over de voetbalcultuur hier. Iedereen vindt het schandalig hoe Mourinho wedstrijden killt. Het is niet leuk om naar te kijken maar wij kunnen er wel heel veel van leren. Een tactische overwinning als gister heeft ook een bepaalde schoonheid.
  Moderator donderdag 25 mei 2017 @ 13:13:20 #192
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171195094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Fantastische voetballers is wat overdreven, maar hoe Mkhitaryan bijvoorbeeld dit seizoen wordt gebruikt is op zijn minst schandalig te noemen, maar wat wil je als je zijn contractvoorwaarden zag. Godallemachtig.

Punt is ook; Mourinho is een kortetermijntrainer. Die laat echt geen 'basis' liggen voor de nieuwe trainer, ook vrij snel weg. Het is een wanhoopsgreep van Woodward en consorten geweest na drie jaar ellende. Ik zie ze volgend seizoen zeker meedoen om de landstitel, want het tweede jaar van Mourinho is altijd honderd keer beter. Maar in het derde/vierde seizoen zal weer verval komen, iedereen boos en weet ik wel niet wat.
Wat was er met die contractvoorwaarden?

Verder zie je die standaardriedel met Mourinho altijd wel ja. Volgend seizoen zal er ook wel weer wat wangedrag zijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171195102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:13 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Wat was er met die contractvoorwaarden?

Met tekengeld en wat dan ook kwam het op 65 miljoen of iets dergelijks uit. Geen grap. Heb het niet 1-2-3 bij de hand.
pi_171195109
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof het alleen ontregelen was, United was heer en meester. Pogba schudde de Ajacieden van zich af alsof het vliegjes waren. Verder ook geen schande, maar net doen alsof het voetbal heeft verloren op basis van de wedstrijd van gisteren is wel een beetje kansloos. Vond het juist opvallend hoe makkelijk United voetbalde, heb ik dit seizoen nog niet eerder gezien van ze.
Bijna iedereen van United was beter dan zijn directe tegenstander, heel simpel. Dolberg niet gezien, Youness constant onder dubbele dekking, Traore had geen afspeelmogelijkheden, Fellaini had Schöne in zijn broekzak. Echt een kansloze missie.
  Moderator donderdag 25 mei 2017 @ 13:14:24 #195
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171195112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met tekengeld en wat dan ook kwam het op 65 miljoen of iets dergelijks uit. Geen grap. Heb het niet 1-2-3 bij de hand.
Tering :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171195113
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof het alleen ontregelen was, United was heer en meester. Pogba schudde de Ajacieden van zich af alsof het vliegjes waren. Verder ook geen schande, maar net doen alsof het voetbal heeft verloren op basis van de wedstrijd van gisteren is wel een beetje kansloos. Vond het juist opvallend hoe makkelijk United voetbalde, heb ik dit seizoen nog niet eerder gezien van ze.
Oh daar doe ik ook niet aan mee hoor, je weet gewoon hoe united gaat spelen en ze zijn daar de laatste maanden alleen maar beter in geworden, geef daar maar een antwoord op zou ik zeggen.

Tsja, Mourinho weet wel hoe je een team top moet laten zijn in de finale en ze wisten al ruim van te voren hoe ajax ging spelen en we maakte er ook geen geheim van hoe we dachten dat united ging spelen en lachten Felaini uit. Tsja, dan sta je mourinho zijnde tactisch al 3 0 voor.
pi_171195118
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof het alleen ontregelen was, United was heer en meester. Pogba schudde de Ajacieden van zich af alsof het vliegjes waren. Verder ook geen schande, maar net doen alsof het voetbal heeft verloren op basis van de wedstrijd van gisteren is wel een beetje kansloos. Vond het juist opvallend hoe makkelijk United voetbalde, heb ik dit seizoen nog niet eerder gezien van ze.
Dit ja. Gewoon te slecht om het voetbal wat je tegen Lyon en Schakle (thuis) wel zag tegen een nog betere tegenstander te brengen en in alles te kort komen. Fysiek, snelheid, tactisch, geen 1 onderdeel waarin Ajax beter was dan United.
pi_171195119
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bijna iedereen van United was beter dan zijn directe tegenstander, heel simpel. Dolberg niet gezien, Youness constant onder dubbele dekking, Traore had geen afspeelmogelijkheden, Fellaini had Schöne in zijn broekzak. Echt een kansloze missie.
De ligt had Rashford dan wel weer in zijn zak.
pi_171195125
quote:
7s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

De ligt had Rashford dan wel weer in zijn zak.
De Ligt was echt een baas. Beste speler van Ajax gister.
pi_171195139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

De Ligt was echt een baas. Beste speler van Ajax gister.
Minst slechte is een betere omschrijving na die wanprestatie van gisteren.
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')