abonnement Unibet Coolblue
pi_171191103
quote:
Voorzitter Marokkaanse voetbalbond rekent op Ziyech
Hakim Ziyech heeft in Nederland laten blijken geen trek te hebben om zich aan te sluiten bij de Marokkaanse selectie voor de interlands met Oranje (31 mei) en Kameroen (10 juni). Hij zou niet kunnen opschieten met bondscoach Hervé Renard. Faouzi Lakjaa, voorzitter van de Marokkaanse voetbalbond, gaat er nog altijd vanuit dat de Ajacied zich morgen in Agadir meldt.

24-05-17, 18:17 Laatste update: 18:52
9
12
Door Tijani Goullet

,,Meldt Ziyech zich op 25 mei in Agadir, dan heeft hij dus de uitnodiging geaccepteerd. Doet hij dit niet, dan zullen we andere maatregelen treffen om dit op te lossen. Maar op dit moment mag niemand hem iets kwalijk nemen”, aldus Lakjaa tegen het Marokkaanse medium Hespress (zie video onder, vanaf 47.23). Hij lichtte verder niet toe wat de gevolgen zullen zijn als Ziyech zich niet bij de Marokkaanse selectie voegt.

De bondsvoorzitter, die van mening is dat Ziyech zijn persoonlijke gevoelens opzij moet zetten, nam zelf contact op met de Ajacied toen hij de berichten in de Nederlandse media tot zich kreeg. ,,Hij zei erg teleurgesteld te zijn omdat hij niet is opgeroepen voor de Afrika Cup in Gabon. Ik heb hem uitgelegd dat het Marokkaans elftal binnenkort weer in actie komt voor de kwalificatie van de Afrika Cup en het WK.’’
Beetje vreemd, Zyech meldt zich af en de bondsvoorzitter denkt dat hij morgen gewoon komt opdagen :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 25 mei 2017 @ 09:09:28 #252
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171191141
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 08:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik had de indruk dat heel Nederland in Amsterdam was gisteren
Dat heet grootheidswaanzin en daar kun je voor behandeld worden.

Maar je bent het toch met me eens dat dat filmpje nergens op sloeg?
  donderdag 25 mei 2017 @ 09:13:11 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171191167
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat heet grootheidswaanzin en daar kun je voor behandeld worden.

Maar je bent het toch met me eens dat dat filmpje nergens op sloeg?
van mij hoeft dat ook niet inderdaad, beter als je de cup gewonnen hebt
  donderdag 25 mei 2017 @ 09:15:50 #254
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_171191189
Wat de mooiste avond van mijn leven had moeten worden werd uiteindelijk één van de meest afschuwelijke. Zelfs in schoonheid sterven was ons niet gegund. Het zat er geen moment in. Eeuwig zonde.

Toch ben ik trots. Ongelofelijk trots. Op de Europese campagne die de mannen, of beter, jongens hebben afgelegd. Op de naam die ze met glans hebben opgepoetst. Helaas zijn we de kroon vergeten.

Ajax, bedankt voor de vele schitterende, bloedstollende en memorabele wedstrijden! Mijn club, mijn ideaal!

Op naar volgend seizoen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_171191202
zojuist even samenvatiing bekeken op vi

Die ingooi van Riedewald naar een MANU speler waaruit dan indirect gescoord wordt. Ongelooflijk. En dat 2e doelpunt was ook eigenlijk helemaal niet nodig. 2 grote persoonlijke fouten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171191246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
zojuist even samenvatiing bekeken op vi

Die ingooi van Riedewald naar een MANU speler waaruit dan indirect gescoord wordt. Ongelooflijk. En dat 2e doelpunt was ook eigenlijk helemaal niet nodig. 2 grote persoonlijke fouten.
Het was een opeenstapeling van persoonlijke fouten. Speel je tegen een goed team, ga je er nog veel harder vanaf.
pi_171191260
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
zojuist even samenvatiing bekeken op vi

Die ingooi van Riedewald naar een MANU speler waaruit dan indirect gescoord wordt. Ongelooflijk. En dat 2e doelpunt was ook eigenlijk helemaal niet nodig. 2 grote persoonlijke fouten.
Wedstrijden op dit niveau worden op details beslist.

Dus heel zuur dat je door deze 2 schijtgoals verliest.

Maar verdient was het wel uiteindelijk.

Ajax creëerde helemaal niets.

En die reacties over dat filmpje gaan nergens over.

Was gewoon een goed filmpje, met een heerlijke sneer naar Pogba (100 mil).

Typisch weer die Feyenoord en PSV supporters die om elk kleinigheid lopen te zeuren
  donderdag 25 mei 2017 @ 09:24:46 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171191264
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het was een opeenstapeling van persoonlijke fouten. Speel je tegen een goed team, ga je er nog veel harder vanaf.
dat is waar, zegt ook wel wat over het niveau, Ajax heeft een paar keer boven zichzelf uit kunnen stijgen dit seizoen maar dat is wat anders dan het niveau hebben
  Redactie Sport donderdag 25 mei 2017 @ 09:26:15 #259
274204 crew  Mexicanobakker
pi_171191281
Ajax was erg onmachtig, misschien was het het werkelijke niveau, misschien was het de spanning.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_171191306
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:15 schreef Dven het volgende:
Wat de mooiste avond van mijn leven had moeten worden werd uiteindelijk één van de meest afschuwelijke. Zelfs in schoonheid sterven was ons niet gegund. Het zat er geen moment in. Eeuwig zonde.

Toch ben ik trots. Ongelofelijk trots. Op de Europese campagne die de mannen, of beter, jongens hebben afgelegd. Op de naam die ze met glans hebben opgepoetst. Helaas zijn we de kroon vergeten.

Ajax, bedankt voor de vele schitterende, bloedstollende en memorabele wedstrijden! Mijn club, mijn ideaal!

Op naar volgend seizoen.
pi_171191324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax was erg onmachtig, misschien was het het werkelijke niveau, misschien was het de spanning.
Ik denk dat het niet de spanning was. Meer kwaliteit in ervaring en fysieke kracht.
Iedereen kan wel roepen dat ajax het jongste elftal is ...maar als je realistische bent is dat een zwaktebod op dit moment. Met jongste leeftijd win je geen prijzen mee door die factoren.

Op langere termijn als deze groep bij elkaar zou kunnen blijven zou het een voorbode kunnen zijn van iets.....maar dat is afwachten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171191344
Ik ben trots maar vond het enigszins ook erg beschamend. En zeker finale-onwaardig.

Wacht je 21 jaar op een nieuwe finale. Krijg je dit voorgeschoteld.

Niet één uitgespeelde kans in 90 min. Tegen een United dat niet eens Man United waardig is.

Ben in ieder geval blij dat het seizoen voorbij is. Dus voorlopig even geen voetbal.

Volgend seizoen een nieuwe kans. Maar dit was een gouden kans op een Europese prijs.

Zo makkelijk ga ze niet meer krijgen. ;)
pi_171191353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax was erg onmachtig, misschien was het het werkelijke niveau, misschien was het de spanning.
Ik denk echt het eerste. Ik vond United niet super, maar nog steeds twee klassen beter dan Ajax gisteren. United deed precies wat Mourinho wilde, verdedigen...en dat heeft het gewoon foutloos gedaan. Ze hebben de zwaktes van Ajax keurig bloot gelegd, wat helemaal niet erg is, want daar keren we nog het meeste van.

Natuurlijk weer het getrouwde gezeik op Lasse, terwijl Klaassen en Ziyech me misschien nog wel meer tegenvielen. Fellaini is niet 1x in de voeten aangespeeld, dan is Schöne gewoon kansloos. En in balbezit konden we op het middenveld geen vuist maken. Kwam ook omdat ze Sanchez lieten opbouwen en vooral voor rust kwam er van zijn voet geen pass aan. Dat lag echt niet alleen maar aan Dolberg. Sanchez grossierde echt in balverlies.

We hadden het gewoon niet gisterenavond, United heeft dik verdiend gewonnen. Het was inderdaad als nooit tevoren dit Europese avontuur de jongetjes tegen de mannen.
pi_171191376
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is waar, zegt ook wel wat over het niveau, Ajax heeft een paar keer boven zichzelf uit kunnen stijgen dit seizoen maar dat is wat anders dan het niveau hebben
Ach ja. Mooi seizoen gehad. Veel spelers met potentie. Gaat helemaal goed komen.
pi_171191383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:15 schreef Dven het volgende:
Wat de mooiste avond van mijn leven had moeten worden werd uiteindelijk één van de meest afschuwelijke. Zelfs in schoonheid sterven was ons niet gegund. Het zat er geen moment in. Eeuwig zonde.

Toch ben ik trots. Ongelofelijk trots. Op de Europese campagne die de mannen, of beter, jongens hebben afgelegd. Op de naam die ze met glans hebben opgepoetst. Helaas zijn we de kroon vergeten.

Ajax, bedankt voor de vele schitterende, bloedstollende en memorabele wedstrijden! Mijn club, mijn ideaal!

Op naar volgend seizoen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_171191384
Trots amper 12 uur nadat je een finale hebt verloren, geloof je het zelf :')
blablablabla
pi_171191396
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:34 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik denk echt het eerste. Ik vond United niet super, maar nog steeds twee klassen beter dan Ajax gisteren. United deed precies wat Mourinho wilde, verdedigen...en dat heeft het gewoon foutloos gedaan. Ze hebben de zwaktes van Ajax keurig bloot gelegd, wat helemaal niet erg is, want daar keren we nog het meeste van.

Natuurlijk weer het getrouwde gezeik op Lasse, terwijl Klaassen en Ziyech me misschien nog wel meer tegenvielen. Fellaini is niet 1x in de voeten aangespeeld, dan is Schöne gewoon kansloos. En in balbezit konden we op het middenveld geen vuist maken. Kwam ook omdat ze Sanchez lieten opbouwen en vooral voor rust kwam er van zijn voet geen pass aan. Dat lag echt niet alleen maar aan Dolberg. Sanchez grossierde echt in balverlies.

We hadden het gewoon niet gisterenavond, United heeft dik verdiend gewonnen. Het was inderdaad als nooit tevoren dit Europese avontuur de jongetjes tegen de mannen.
Fellaini is wel een aantal keer in zijn voeten aangespeeld. Door Sanchez en Schöne welteverstaan.
pi_171191404
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Fellaini is wel een aantal keer in zijn voeten aangespeeld. Door Sanchez en Schöne welteverstaan.
Haha klopt ook nog...
pi_171191431
Door Ajax leek Fellaini gisteren op een topspeler. Terwijl hij er normaal weinig van bakt.
  donderdag 25 mei 2017 @ 09:41:24 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171191435
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ach ja. Mooi seizoen gehad. Veel spelers met potentie. Gaat helemaal goed komen.
dat moet ik ze en Bosz wel nageven, dit seizoen heb ik weer met plezier gekeken
pi_171191523
Ben benieuwd naar de zomer. Moet heel wat gebeuren.
pi_171191554
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:47 schreef TheJanitor het volgende:
Ben benieuwd naar de zomer. Moet heel wat gebeuren.
Valt op dit moment nog mee, lijkt me. Ik hou het zoals de zaken er nu voorstaan op een linksback, een linksbuiten, een spits en eventueel een vervanger voor Klaassen.
pi_171191563
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:00 schreef Dejannn het volgende:
Ik denk dat het weinig zin heeft om nu specifiek namen er uit te gaan halen, uiteindelijk win je met z'n allen en verlies je met z'n allen. Vind het altijd zo overdreven om de ene week spelers te gaan ophemelen en ze de volgende week weer af te kraken. Ajax kon gister geen vuist maken, ik denk niet dat pakweg Donny voor Schöne of Kluivert voor Younes dan zo'n verschil had gemaakt.

Kon de wissel van Dolberg ook wel begrijpen, kwam er totaal niet aan te pas.

[..]

200k- 300k man? Lijkt me niet toch? :9
200k minimaal, dat was namelijk het moment dat mensen een melding op hun telefoon kregen om niet naar rotterdam te komen
pi_171191566
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

Valt op dit moment nog mee, lijkt me. Ik hou het zoals de zaken er nu voorstaan op een linksback, een linksbuiten, een spits en eventueel een vervanger voor Klaassen.
En een keeper. Een vervanger voor Klaassen is niet nodig. En er moet een paar spelers weg.
pi_171191606
Lijkt me onnodig om nu allemaal spelers te gaan halen. Linksback kun je overwegen, spits alleen als je iemand kunt vinden die back-up wil zijn voor Dolberg :). Vervanger van Klaassen, mocht hij vertrekken, is niet nodig natuurlijk. Daar heb je Donny, Nouri en De Jong al.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:40 schreef duo-penotti het volgende:
Door Ajax leek Fellaini gisteren op een topspeler. Terwijl hij er normaal weinig van bakt.
Zijn kwaliteiten werden gister gewoon ten volle benut. Is technisch gezien misschien niet de beste speler, maar wel handig om in je team te hebben. Had zelfs nog twee mogelijkheden om te scoren. Ik snap die hele blinde haat op die kerel ook niet zo goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')