abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 24 mei 2017 @ 19:10:24 #1
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_171176487
En straks is het weer huilen :D

Klacht: mensen met onrealistische verwachtingen :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_171176507
Feyenoord is toch ook kampioen. Alles is mogelijk.
pi_171176542
Vanavond rellen in Amsterdam _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_171176595
Huilen van geluk ja

Verder GTWV
  woensdag 24 mei 2017 @ 19:15:42 #5
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171176660
David tegen goliath
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171176745
Gelukspantoffels aan? Dat helpt namelijk!
pi_171176790
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:15 schreef Villas__Rubin het volgende:
David tegen goliath
Toen wonnen de Joden ook
pi_171179229
TS heeft gelijk.

De bookmakers hebben Utd. bovenaan staan. En ze hebben gelijk. Ze zaten ook helemaal goed bij het songfestival. Toen die drie huppelkutjes huilend naar huis gingen (met onsportieve opmerkingen ook nog) hadden ze beter kunnen weten, want de bookmakers wisten precies op welke plek ze zouden eindigen. Maar nee hoor, die drie gleufdieren wisten het allemaal beter.

Nu is het met Ajax precies zo. Ik herinner me nog Ajax-Lyon. Wat een feest daarna zeg, alleen een ereronde door de grachten mankeerde het nog aan. Nou en de return, kat ik in het bakkie, met zo'n uitgangsscore, niks aan de hand.
Nou, de hartchirurgen maken nog steeds overuren na de return.

Ik vind de wereld om Ajax heen veel te optimistisch. Dan lees je nog in de krant ook nog tien redenen waarom Ajax gaat winnen. Waar halen ze die flauwekul vandaan? Niemand kan in de toekomst kijken.

Ik voorspel je dat het een klap wordt vanavond. Ik ben wel Ajax-fan trouwens, maar heel realistisch.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171179317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:14 schreef Sigaartje het volgende:
TS heeft gelijk.

De bookmakers hebben Utd. bovenaan staan. En ze hebben gelijk. Ze zaten ook helemaal goed bij het songfestival. Toen die drie huppelkutjes huilend naar huis gingen (met onsportieve opmerkingen ook nog) hadden ze beter kunnen weten, want de bookmakers wisten precies op welke plek ze zouden eindigen. Maar nee hoor, die drie gleufdieren wisten het allemaal beter.

Nu is het met Ajax precies zo. Ik herinner me nog Ajax-Lyon. Wat een feest daarna zeg, alleen een ereronde door de grachten mankeerde het nog aan. Nou en de return, kat ik in het bakkie, met zo'n uitgangsscore, niks aan de hand.
Nou, de hartchirurgen maken nog steeds overuren na de return.

Ik vind de wereld om Ajax heen veel te optimistisch. Dan lees je nog in de krant ook nog tien redenen waarom Ajax gaat winnen. Waar halen ze die flauwekul vandaan? Niemand kan in de toekomst kijken.

Ik voorspel je dat het een klap wordt vanavond. Ik ben wel Ajax-fan trouwens, maar heel realistisch.
paypal.me/taaladvies
pi_171185531
quote:
En ik heb weer gelijk gekregen...
zoals zo vaak.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171185554
Nog even mezelf quoten: :) :'( :'( ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:14 schreef Sigaartje het volgende:
TS heeft gelijk.

De bookmakers hebben Utd. bovenaan staan. En ze hebben gelijk. Ze zaten ook helemaal goed bij het songfestival. Toen die drie huppelkutjes huilend naar huis gingen (met onsportieve opmerkingen ook nog) hadden ze beter kunnen weten, want de bookmakers wisten precies op welke plek ze zouden eindigen. Maar nee hoor, die drie gleufdieren wisten het allemaal beter.

Nu is het met Ajax precies zo. Ik herinner me nog Ajax-Lyon. Wat een feest daarna zeg, alleen een ereronde door de grachten mankeerde het nog aan. Nou en de return, kat ik in het bakkie, met zo'n uitgangsscore, niks aan de hand.
Nou, de hartchirurgen maken nog steeds overuren na de return.

Ik vind de wereld om Ajax heen veel te optimistisch. Dan lees je nog in de krant ook nog tien redenen waarom Ajax gaat winnen. Waar halen ze die flauwekul vandaan? Niemand kan in de toekomst kijken.

Ik voorspel je dat het een klap wordt vanavond. Ik ben wel Ajax-fan trouwens, maar heel realistisch.


[ Bericht 8% gewijzigd door Sigaartje op 24-05-2017 22:52:52 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171185750
paypal.me/taaladvies
pi_171186622
Vogeltjesdans had weer eens gelijk ;(
pi_171187190
Volgende keer uitgaan van de bookmakers.
Wijze les.
Hoe ze het doen, ik weet het niet....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_171189933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 23:31 schreef Sigaartje het volgende:
Volgende keer uitgaan van de bookmakers.
Wijze les.
Hoe ze het doen, ik weet het niet....
Ik weet het wel. Daar zitten allemaal lui die goed zijn in analyse, wiskunde etc. paar poker buddies van me werken nu voor de bookies, en verdienen er goed mee. Je moet de hele dag statistiekjes van het verleden combineren met het laatste nieuws, daar maken ze dan modellen van en als je dat maar lang genoeg doet worden die vrij goed. Maar een verrassing is altijd mogelijk. Leicester City kampioen van Engeland hadden ze echt niet aan zien komen in hun modellen.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_171208198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 01:35 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik weet het wel. Daar zitten allemaal lui die goed zijn in analyse, wiskunde etc. paar poker buddies van me werken nu voor de bookies, en verdienen er goed mee. Je moet de hele dag statistiekjes van het verleden combineren met het laatste nieuws, daar maken ze dan modellen van en als je dat maar lang genoeg doet worden die vrij goed. Maar een verrassing is altijd mogelijk. Leicester City kampioen van Engeland hadden ze echt niet aan zien komen in hun modellen.
De bal blijft rond natuurlijk.
Maar toen ik las dat de bookmakers Man.Utd. op nummer 1 hadden gezet, voelde dat als een doodvonnis. De bookmakers hadden ook voorspeld dat Portugal het songfestival zou winnen en dat die Nederlandse meiiden op nummer 12 zouden eindigen. En verdomd!

En laten we eerlijk zijn. Die Mourinho is LEVENSgevaarlijk. Puur omdat hij geen respect voor anderen heeft en niet doet aan eergevoel en sportief zijn. Hij gaat over lijken.
Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik hem niet ken, want hij is een killer.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')