abonnement Unibet Coolblue
pi_171155498
Al die pro-vluchtelingen gooide ons dood met dat dode kind op het strand die in elke krant, TV, website en weet ik wel niet waar voorbij kwam.

Kijken ze nu ook mee?
Bewust niet in spoilers. Dit is even de keiharde realiteit ipv de mooie pasfoto's.

Ebba Akerlund, Zweeds meisje.


Amerikaans jochie met zij pa en opa die in Nice in Frankrijk omkwamen.




Voor een religie van vrede laten ze anders verdomd veel bloed achter.
pi_171155630
Topic nummer tig hierover gefeliciteerd. Ik denk dat IS zich kapot geschrokken is van je bijdrage.
pi_171155704
Niet de hele Islam is het monster dat IS is hè! IS is de meest extreme terreurgroep op aarde..
pi_171155751
Radicale moslims en SJW's incoming.

pi_171155758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:15 schreef Roberta_J het volgende:
IS is de meest extreme terreurgroep op aarde..
Daarbij vergeleken waren de NAZI's koorknaapjes. Verder puik topic.
pi_171156357
Je hebt gelijk dat die foto's natuurlijk niet op de voorpagina staan van de linkse kranten, maar wel als het een vluchteling is.
pi_171156507
Goed topic. Realisme is tegenwoordig op alle fronten vaak ver te zoeken helaas.
pi_171156589
Damn, die foto's :/.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 22:32:27 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_171158174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:43 schreef pnxsinned het volgende:
Damn, die foto's :/.
Gaat nooit meer van je netvlies af; goed he ^O^
pi_171158523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:32 schreef Tengano het volgende:

[..]

Gaat nooit meer van je netvlies af; goed he ^O^
er is een reden dat ik NOOIT op bepaalde 4chan foto's heb geklikt. maar dan ook nooit. Ik hoef die bagger niet te zien.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_171158562
  dinsdag 23 mei 2017 @ 22:45:00 #12
369251 Geralt
of Rivia
pi_171158574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:43 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

er is een reden dat ik NOOIT op bepaalde 4chan foto's heb geklikt. maar dan ook nooit. Ik hoef die bagger niet te zien.
Niks mis een even een korte harde realitycheck.

De wereld is geen mooie plek en het is niet overal lief en vrolijk en leuk en er gebeuren hele erge dingen. Dat is nou eenmaal zo. Niks mis mee om dat zo nu en dan eens te laten zien en gewoon juist wél te kijken en door te laten dringen wat je ziet en dat de wereld gewoon kut is eigenlijk.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171158603
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Niks mis een even een korte harde realitycheck.

De wereld is geen mooie plek en het is niet overal lief en vrolijk en leuk en er gebeuren hele erge dingen. Dat is nou eenmaal zo. Niks mis mee om dat zo nu en dan eens te laten zien en gewoon juist wél te kijken en door te laten dringen wat je ziet en dat de wereld gewoon kut is eigenlijk.
Die informatie kan ik ook wel tekstueel tot me nemen,
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_171158908
Leuk volk die moslims.
pi_171158942
wat heeft Regilio Vrede hier mee te maken?
pi_171158947
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:17 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daarbij vergeleken waren de NAZI's koorknaapjes. Verder puik topic.
Een beruchte nazi dokter liet kinderen levend weken in heet water tot de huid los liet. Ik weet niet wie slechter zijn, maar jouw vergelijking klopt gewoon niet.
pi_171159100
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:56 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Een beruchte nazi dokter liet kinderen levend weken in heet water tot de huid los liet. Ik weet niet wie slechter zijn, maar jouw vergelijking klopt gewoon niet.
En moslims die meisjes besnijden en verkrachte vrouwen stenigen.
pi_171159201
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:00 schreef Argo het volgende:

[..]

En moslims die meisjes besnijden en verkrachte vrouwen stenigen.
Gaan we om de beurt typen wie wat fout doet of zo?

Btw, ik zie dat je een paladin ofzoiets hebt als avatar. Mozes hield ook van kleine meisjes.

quote:
"Now therefore, kill every male among the little ones, and kill every woman who has known man intimately. 18"But all the girls who have not known man intimately, spare for yourselves. 19"And you, camp outside the camp seven days; whoever has killed any person and whoever has touched any slain, purify yourselves, you and your captives, on the third day and on the seventh day.…
Zolang ze maar niet gay doen is het prima. Mensen zijn nou eenmaal aidswezens. Vingertje wijzen verandert daar niet zoveel aan.
pi_171159367
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:03 schreef NobodyKerz het volgende:

[..]

Gaan we om de beurt typen wie wat fout doet of zo?

Btw, ik zie dat je een paladin ofzoiets hebt als avatar. Mozes hield ook van kleine meisjes.

[..]

Zolang ze maar niet gay doen is het prima. Mensen zijn nou eenmaal aidswezens. Vingertje wijzen verandert daar niet zoveel aan.
Is een kruisvaarder. Ja die deden ook dingen fout. Dat was echter middeleeuwen. Islam is in middeleeuwen blijven steken. Dat is het enige dat ik moslims echt kwalijk neem. Niet duidelijk uitspreken tegen IS niet afstand nemen van IS retoriek geen fatwa uitroepem tegen IS en niet proberen moslim stromen bij elkaar te krijgen met een autoriteit zodat IS geen grond heeft. Maar nee ze laten IS aankloten.
pi_171159411
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:08 schreef Argo het volgende:

[..]

Is een kruisvaarder. Ja die deden ook dingen fout. Dat was echter middeleeuwen. Islam is in middeleeuwen blijven steken. Dat is het enige dat ik moslims echt kwalijk neem. Niet duidelijk uitspreken tegen IS niet afstand nemen van IS retoriek geen fatwa uitroepem tegen IS en niet proberen moslim stromen bij elkaar te krijgen met een autoriteit zodat IS geen grond heeft. Maar nee ze laten IS aankloten.
Voor zover ik weet nemen de meeste moslims wel afstand van IS. IS vermoord ook gewoon andere moslims in het midden oosten die net niet precies hetzelfde als zij geloven. Dus wat je zegt klinkt niet echt realistisch
pi_171164631
Lang leve het hokjesdenken.
Verbroederen met hokjesgenoten en vervreemden van "mensen die anders zijn".

Dan krijg je dit soort dingen en het gekke is, die christen en die moslim zijn feitelijk ergens gewoon exact hetzelfde. Allebei meer bezig met hun hokjes "verdedigen", dat is hun rigiditeit.
pi_171166838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Al die pro-vluchtelingen gooide ons dood met dat dode kind op het strand die in elke krant, TV, website en weet ik wel niet waar voorbij kwam.

Kijken ze nu ook mee?
Bewust niet in spoilers. Dit is even de keiharde realiteit ipv de mooie pasfoto's.

Ebba Akerlund, Zweeds meisje.
[ afbeelding ]

Amerikaans jochie met zij pa en opa die in Nice in Frankrijk omkwamen.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor een religie van vrede laten ze anders verdomd veel bloed achter.
Jij bent ook echt een domme kwal ofnie dan? De lafaard was geboren in de VK, niet een vluchteling.
pi_171168190
En Frans Timmermans nog roepen dat het zo goed gaat. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 24 mei 2017 @ 13:58:14 #24
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_171169348
Alle mensen over één kam scheren. Beetje jammer TS.
With love :*
pi_171169722
Veel Moslims schijnen gematigd te zijn, maar het blijven Moslims en zullen dus niks negatiefs zeggen over hun achterlijke religie of cultuur.

Dat zie je ook bij die vluchtelingen. Ze vluchten voor de gevolgen van hun achterlijke cultuur om vervolgens in een Westers land diezelfde cultuur te promoten :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')