abonnement Unibet Coolblue
pi_171149702
Hoi allen.

Het is een heugelijk feit dat ik met een aantal vrienden op de bonnefooi zal gaan naar Zakynthos, Laganas. Niet echt op de bonnefooi, we willen natuurlijk wel wat dingen van tevoren regelen. Heeft iemand ervaring met het huren van fietsen? Ik zie hier websites waar je kan reserveren, maar is dat echt nodig? Straks vinden we namelijk een makkelijke rental bij ons hotel in de buurt die die dingen verhuurt (niet kunnen vinden, maar lees het wel bij recensies, maar is nog onduidelijk dus). En auto's? Wat is daarmee handig? Wij zaten te denken aan een dag of 2/3/4 om gewoon het eiland te verkennen. Is dat ook handig om te reserveren?

Dank! Ik hoop dat ervaren mensen hun ervaringen op dit gebied met mij kunnen delen. :)

Als jullie verder overigens nog tips hebben omtrent Zakynthos, dan graag!!
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:32:49 #2
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_171206695
Gewoon autootje huren. Zou daar zelf niet fietsen.

Shipwreck, Porto Limnionas vond ik wel leuk, eens een dagje Banana Beach (of een omliggend strandje). Verder gewoon in random dorpjes stoppen en wat eten/drinken.
Deathlift or Die.
  donderdag 25 mei 2017 @ 21:42:03 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_171206924
Zakynthos... dat wordt volgend jaar.
Maar wees gerust, je kan daar alles huren en dat is veel goedkoper dan van te voren boeken.
Gewoon ter plaatse boeken, gaat echt wel goed.
Nog nooit ergens een boeking ter plaatse gedaan die niet goed is gegaan (en dat zijn er 10 tallen)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_171465027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon autootje huren. Zou daar zelf niet fietsen.

Shipwreck, Porto Limnionas vond ik wel leuk, eens een dagje Banana Beach (of een omliggend strandje). Verder gewoon in random dorpjes stoppen en wat eten/drinken.
Oh niet fietsen? :o Vanwaar?

En thanks voor de tips ^O^
pi_171465035
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Zakynthos... dat wordt volgend jaar.
Maar wees gerust, je kan daar alles huren en dat is veel goedkoper dan van te voren boeken.
Gewoon ter plaatse boeken, gaat echt wel goed.
Nog nooit ergens een boeking ter plaatse gedaan die niet goed is gegaan (en dat zijn er 10 tallen)
Ah top
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')