abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zaterdag 29 juli 2017 @ 20:41:51 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_172768131
registreer om deze reclame te verbergen
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Wat een mooie versie. O+
Ja joh ik ga wel weer in de Kleenex hangen.
pi_172768199
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:41 schreef Cee het volgende:
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Wat een mooie versie. O+
Ja joh ik ga wel weer in de Kleenex hangen.
Je kunt geen piano meer horen zonder te janken na Hachi denk ik :@ :D
  zaterdag 29 juli 2017 @ 20:45:54 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_172768247
Ik mijd voorlopig alle honden.
pi_172768330
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik mijd voorlopig alle honden.
WATTTTTT?
Aldus de Griek.

NlsB6wp.jpg
  zaterdag 29 juli 2017 @ 21:18:03 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_172769081
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

WATTTTTT?
Aldus de Griek.

[ afbeelding ]
:'( :'( :'( :'( HONDEN :'( :'( :'( :'(
pi_172868924
Portugal met iets gewijzigde selectie

Gastland Portugal kiest volgend jaar opnieuw de inzending via het vertrouwde Festival da Cano. De beide halve finales vinden plaats in de RTP-studio’s in Lissabon op 18 en 25 februari. Per halve finale gaan vijf van de tien kandidaten door naar de finale die op 4 maart wordt afgewerkt. Dan wordt uitgeweken naar het Pavilho Multiusos in Guimares.

Ten opzichte van dit jaar zijn er wel wat wijzigingen doorgevoerd. Ten eerste wordt het aantal deelnemers verhoogd van zestien naar twintig. Net als vorig jaar nodigt de Portugese omroep componisten uit om voor het gehele pakket van lied en artiest te zorgen. Dat zullen er zeventien worden. Daarnaast mag Salvador Sobral, in samenspraak met zijn zus, ook een componist uitnodigen die ook lied en artiest zal verzorgen.

Voor de overgebleven twee plekken wordt een beroep gedaan op het grote publiek. En inzending wordt geselecteerd via een open inschrijving voor componisten die nog nooit werk hebben uitgebracht. De ander wordt geselecteerd via een open inschrijving waarbij iedereen een poging kan wagen.

Bron: Songfestivalweblog
Life can be a bitch, so like it..
pi_172869157
Geweldig systeem. _O_

Zo spreid je de kans dat er (weer) iets geweldigs tussen zit. Gerenommeerde componisten maar ook talentvolle onbekenden maken zo kans. Kan ik alweer geld inzetten op de winnaar van het esf ergens? :+ :+

Ik gok dat de componist die Salvador kiest trouwens z'n eigen pianist zal zijn, die meneer Resende.
pi_172871758
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:53 schreef Greys het volgende:
Geweldig systeem. _O_

Zo spreid je de kans dat er (weer) iets geweldigs tussen zit. Gerenommeerde componisten maar ook talentvolle onbekenden maken zo kans. Kan ik alweer geld inzetten op de winnaar van het esf ergens? :+ :+

Ik gok dat de componist die Salvador kiest trouwens z'n eigen pianist zal zijn, die meneer Resende.
Ja leuk he, waarom kunnen wij dat niet in Nederland?
pi_173011918
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_173012669
quote:
Tis een Premium artikel en als ik het eerste zichtbare stukje zo lees - dat zo zuur is dat het wrs geschreven is door iemand die zijn geld op Bulgarije had gezet - ga ik niet betalen voor de rest van het artikel. :D
pi_173037576
Ik snap dus niet wat de Telegraaf lult met dat ie 'kwijt' is en niemand meer iets vernomen heeft al maanden van Salvador, want dat is echt gigantisch gelul. :D Hij treedt bijna elke dag op. Zowel met Alexander Search de band als eigen concerten. Ja reizen naar het buitenland zit er niet in met z'n hart, maar dat wisten we toch al vanaf het begin? Wat lullen ze nou? Als je denkt dat ie kwijt is moet je gewoon even op zijn FB en die van de band kijken en op Twitter.

Even tijd voor wat recente foto's van afgelopen week en deze week *O*

DGPnxPYW0AA6SpG.jpg

DGPE0KUXkAEWuFh.jpg

DGL3Q0QXgAAsSz3.jpg

DGVgIlfVwAArR1E.jpg

DGZTT3RXYAANB84.jpg

DGuzdBXXUAAW1CI.jpg

DG05ydCXsAAKIWM.jpg

En ook van deze maand nog filmpjes zat van concerten en festivals:

En ook deze en komende maand weer plenty concerten. Deze onderstaande alleen van hem zelf, daar zitten nog niet de concerten met Alexander Search bij.

20294567_1903688869903973_5543935185714154508_n.png?oh=663c6b306a8e6a52e4b446d8dec922b7&oe=5A24200C
pi_173039129
Hallo ik kom ook eens een keertje gezellig meeloeren op het Salvador topic, voor de verandering :P

Zat toevallig laatst naar alle winnaars van de afgelopen jaren te luisteren (en kon APD niet overslaan ofc), en ik moet eerlijk zeggen dat ik het stiekem toch wel heel mooi vond :@
Being immortal is fun.
pi_173039186
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik snap dus niet wat de Telegraaf lult met dat ie 'kwijt' is en niemand meer iets vernomen heeft al maanden van Salvador, want dat is echt gigantisch gelul. :D Hij treedt bijna elke dag op. Zowel met Alexander Search de band als eigen concerten. Ja reizen naar het buitenland zit er niet in met z'n hart, maar dat wisten we toch al vanaf het begin? Wat lullen ze nou? Als je denkt dat ie kwijt is moet je gewoon even op zijn FB en die van de band kijken en op Twitter.

Even tijd voor wat recente foto's van afgelopen week en deze week *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ook van deze maand nog filmpjes zat van concerten en festivals:

En ook deze en komende maand weer plenty concerten. Deze onderstaande alleen van hem zelf, daar zitten nog niet de concerten met Alexander Search bij.

[ afbeelding ]
Ach ja, de reikwijdte van de Telegraaf h. Mainstream-artiesten en -acteurs en voetballers. Daar lees je over en alles wat daarbuiten valt is niet interessant dus bestaat niet. De Telegraaf is zoals de Daily Mail in de UK - grote schreeuwende koppen met veel sensatie, maar weinig inhoud. En soms slaat een artikel ook gewoon helemaal nergens op - zoals in dit geval.
pi_173039740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:10 schreef Nexum het volgende:
Hallo ik kom ook eens een keertje gezellig meeloeren op het Salvador topic, voor de verandering :P

Zat toevallig laatst naar alle winnaars van de afgelopen jaren te luisteren (en kon APD niet overslaan ofc), en ik moet eerlijk zeggen dat ik het stiekem toch wel heel mooi vond :@
Het is stiekem ook gewoon heel mooi, vooral als je het tussen diverse andere winnaars hoort. En na dat gekrijs van Jamala is dit ook wel rustgevend, als je het op volgorde luisterde dan. :P
pi_173039758
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is stiekem ook gewoon heel mooi, vooral als je het tussen diverse andere winnaars hoort. En na dat gekrijs van Jamala is dit ook wel rustgevend, als je het op volgorde luisterde dan. :P
Oh, ik vond Jamala helemaal geen gekrijs. Jamala is 1 van mijn favoriete winnaars, prachtig powernummer vind ik dat. _O_
Being immortal is fun.
pi_173039793
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:37 schreef Nexum het volgende:

[..]

Oh, ik vond Jamala helemaal geen gekrijs. Jamala is 1 van mijn favoriete winnaars, prachtig powernummer vind ik dat. _O_
Daar worden we het dan echt nooit over eens ben ik bang _O-
Ik kan er niet naar luisteren zonder agressief te worden en hoofdpijn te krijgen. MAKE IT STOP MAKE IT STOP enzo. Niks tegen powerballads en powerrrrzangeressen, zat voorbeelden van die ik wel tof vind, maar dit... brrrr.
pi_173039890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar worden we het dan echt nooit over eens ben ik bang _O-
Ik kan er niet naar luisteren zonder agressief te worden en hoofdpijn te krijgen. MAKE IT STOP MAKE IT STOP enzo. Niks tegen powerballads en powerrrrzangeressen, zat voorbeelden van die ik wel tof vind, maar dit... brrrr.
Dat snap ik wel hoor, je houd ervan of niet, is niks mis mee. :+

Ik vind APD wel mooi maar ook ik heb heel vaak dat ik denk 'is dit nou nog niet over.. gaap'. :P
Being immortal is fun.
pi_173040168
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:43 schreef Nexum het volgende:

[..]

Dat snap ik wel hoor, je houd ervan of niet, is niks mis mee. :+

Ik vind APD wel mooi maar ook ik heb heel vaak dat ik denk 'is dit nou nog niet over.. gaap'. :P
Ja en dat kan ik me dus ook wel weer voorstellen, dat sommige mensen het veel te kalm en slaapverwekkend vinden. :D
pi_173138286
Eergisteren nog voor volle zaal gespeeld. Met foto en bedankje. Dus de Telegraaf kan inmiddels weer een andere artiest gaan bedenken die ze 'kwijt' gaan verklaren. :')

https://m.facebook.com/st(...)&id=1484043168535214
pi_173140364
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:08 schreef Greys het volgende:
Eergisteren nog voor volle zaal gespeeld. Met foto en bedankje. Dus de Telegraaf kan inmiddels weer een andere artiest gaan bedenken die ze 'kwijt' gaan verklaren. :')

https://m.facebook.com/st(...)&id=1484043168535214
Ja maar, ja maar... daar moet de Telegraaf dan weer moeite voor doen omdat hij niet zomaar voor het grijpen/oprapen ligt. Je moet ergens een grens trekken h?

Trek het je niet aan Greys, de Telegraaf schrijft zo vaak onzinnige dingen.
pi_173140460
Ik weet het. En ik trek het me ook niet aan maar tch verbaast het me weer. Zelfs van de Telegraaf. Echt z bizar dom om zoiets te schrijven als je weet dat met n klik op een Facebook je als lezer kunt zien dat het totale nonsens is. :D
pi_173326249
Alweer zo'n jankstuk over dat Sobral niet in het buitenland optreedt. JOEHOE MENSEN DAT WISTEN WE TOCH? Er zijn net 20 nieuwe data toegevoegd aan z'n Portugese concerten. Buitenland zit er niet in nee. Dat verbaasde gedoe daarover achteraf :D

https://songfestival.be/e(...)overwinning-in-kiev/

En dan eindigen met "dan zal hij ook wel niet willen optreden tijdens ESF 2018".

Nou dat is in z'n eigen land h jongens, dus ik gok van wel. _O- Domoortjes, die journalisten.
pi_173612306
https://www.facebook.com/(...)sts/1921116681494525

Dit al gezien? Ik versta er geen woord van, maar het lijkt me toch niet helemaal ok... :{
pi_173612875
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:00 schreef Mangostine het volgende:
https://www.facebook.com/(...)sts/1921116681494525

Dit al gezien? Ik versta er geen woord van, maar het lijkt me toch niet helemaal ok... :{
Gaat hij nu niet voor zijn behandeling?
Hij laat even de muziek voor wat het is, om weer terug te komen.
Tenminste dat begrijp ik hieruit.
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 23:43:15 #200
403866 crew  richolio
#MacMasterrace
pi_173612929
Maar je hebt het dan ook over de Telegraaf h
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop: