abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 13:45:55 #1
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171143421
Update: nou nog eentje dan omdat we de nasleep dan kunnen volgen en omdat sommigen alhier graag nog willen weten of hij de Jimmy Fallon uitnodiging aan kan en wil nemen en omdat er vast nog wel wat mensen willen haten en adoreren.En de vriendin van Salvador bewonderen dat ook.

Deel 8 alweer omdat Greys de vorige topics ongeveer vol heeft zitten fangirlen. MAAR DOET ALLEN MEE! :D

UPDATE'S
HIJ IS DOOR NAAR DE FINALE! (en die heeft ie ook gewonnen)
Dit was z'n semi finale optreden:


Conchitaaaaaa is fan.


Alexander Rybak ook!


De gemiddelde toestand alhier na de overwinning wordt goed gesymboliseerd door onderstaande gifje:

_________________________________

Oorspronkelijke OP:

Welkom welkom popjes vamme. Lees die OP even mensen want ik heb niet voor Jan Doedel er via mobiel zo enorm op lopen kloten. :+

De artiest van de Portugese Eurovisie-inzending dit jaar heeft inmiddels een eigen hashtag op Twitter. #Salvadorable Dat interesseert jullie uiteraard geen hol maar ik zeg het toch maar even.

Dit is het lied. Ga d'r maar even voor zitten. Of liggen. Geef je maar over aan de magie en pink weg die traan. IK ZEI PINK WEG DIE TRAAN. Nee toe maar, het is oké. Vind je het niks, dan klappen van tante Greys. Lekker neutrale OP hè? Ghe.


Is het lied ouderwets? Nee joh, tijdloos bedoel je. Is de zanger een tikkie vreemd? Ik noem het liever intrigerend. Is 'ie wel helemaal gezond? Nee dat niet. Het nummer is geschreven door z'n zus Luísa. Omdat broer Salvador ernstige hartproblemen heeft komt hij pas twee dagen voor de semi naar Kiev. Langer mocht hij niet ver van huis van z'n medisch team. Zijn zus neemt de eerste week de repetities en persmomenten waar. De heldin. Alles met goedkeuring van de EBU.
Wat heeft ie gekke wijde kleren aan Greys. Daar schijnt het één en ander onder te zitten aan apparatuur voor z'n hart. Zelf praat hij er niet over, zijn zus heeft de hartproblemen bevestigd tijdens de persconferentie om zijn latere aankomst te verklaren en waarom zij invalt bij de repetities.

De eerste repetitie is inmiddels geweest en zelfs de doorgaans vrij bitchy Wiwi's zijn enthousiast.


Ook deze aparte pianoversie klinkt geniaal hoor jongens. Potver zeg wat een parel. (U ziet, ik blink uit in onbevooroordeelde openingsposts. Het is een gave!)


Portugese prutsers
Portugal heeft in de geschiedenis van Eurovisie nog nooit de top 5 gehaald. Nog nóóit. Gaat daar dit jaar verandering in komen? Behaalt Portugal hun beste resultaat ooit?

Bijna klaar
Alleen nog wat meer info over broer en zus en dan laat ik jullie daarna lekker mee-adoreren. Toch? Tóch? Lees nou maar even want er zit een fijn Nederlands dingetje aan Salvador. CHECK DIE VOLLEDIGE NAAM IETS VERDEROP HIERONDER. KIJK DAN!

After a years break, Portugal return to Eurovision with Salvador Sobral and his song “Amar Pelos Dois”. Portugal have not qualified for the final since 2010 but Salvador is impressing everyone this year and is 4th favourite to win the grand final.

Song: “Amar Pelos Dois”
Music By: Luísa Sobral
Lyrics By: Luísa Sobral

About Salvador Sobral
27 year old Salvador Vilar Braamcamp (jajajaja Nederlandse voorouders) Sobral hails from Lisbon. Salvador comes from a musical family along with his sister Luísa. He started studies in Psychology in Lisbon before pursuing his music passion.
He lived in America for four years before moving to Spain to study Jazz at Taller de Músics school. In 2009 Salvador took part in the Portuguese version of Pop Idol where he finished seventh.
In 2016 he released his debut album “Excuse Me” which reached #10 on the Portuguese Chart.

O+ O+ O+

ADORATIE NA DE PIEP.

*PIEP*


[ Bericht 1% gewijzigd door ijs_beer op 23-05-2017 13:52:19 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 13:47:22 #2
163650 Greys
pi_171143460
Ik schrok want ik zag dat ik hem mobiel had dichtgegooid. Sorry, zag het te laat! :D

Bedankt ijsbeer *O*

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 13:48:47 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171143512
:7
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 13:49:18 #4
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171143526
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:47 schreef Greys het volgende:
Ik schrok want ik zag dat ik hem mobiel had dichtgegooid. Sorry! :D

Bedankt ijsbeer *O*

[ afbeelding ]
ik zet dat gifje in de op. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 13:49:38 #5
163650 Greys
pi_171143534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:49 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

ik zet dat gifje in de op. :P
Jaaaaa _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171143538
En hier weer verder! *O*

Hij is zelf ook blij met weer een nieuw topic over hem _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 13:50:42 #7
163650 Greys
pi_171143569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:49 schreef PrincessofFrance het volgende:
En hier weer verder! *O*

Hij is zelf ook blij met weer een nieuw topic over hem _O-
Ik blijf echt lachen om die gif, kan er niks aan doen. Geweldig. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171144069
Ik heb in het OG3NE-topic ook nog een subtiele verwijzing naar Salvadors uitspraak over muziek gedaan, maar die is door al het geharrewar helemaal in het water gevallen ;(
Ik had het daar over een fastfood-fittie en ik ben blij voor hem dat hij geen last heeft van dergelijke dingen. Hij heeft het druk genoeg met de core business van muziek.

Ik vraag me overigens wel een beetje af wat hij ervan zou vinden.

[ Bericht 7% gewijzigd door PrincessofFrance op 23-05-2017 14:32:41 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 15:07:03 #9
163650 Greys
pi_171145817
Waarvan zou vinden?
Van Og3ne en de Blof fittie? Dat zou hem nou echt geen hol interesseren denk ik. :D En terecht. Of bedoel je dat niet?

Ik vond dat stukje zo mooi uit dat interview waar het over haters ging (was dat Inferno, ja hè?).
Het was iets als

- hoe ga je om met haters
- geen idee, ik lees nooit YouTube comments en beheer m'n Facebook niet, heb ik haters?
- "Salvador even the Dalai Lama has haters"
- REALLY?? :D

_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171145880
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:07 schreef Greys het volgende:
Waarvan zou vinden?
Van Og3ne en de Blof fittie? Dat zou hem nou echt geen hol interesseren denk ik. :D En terecht. Of bedoel je dat niet?

Ik vond dat stukje zo mooi uit dat interview waar het over haters ging (was dat Inferno, ja hè?).
Het was iets als

- hoe ga je om met haters
- geen idee, ik lees nooit YouTube comments en beheer m'n Facebook niet, heb ik haters?
- "Salvador even the Dalai Lama has haters"
- REALLY?? :D

_O- _O-
Haha, ja dat was echt mooi. Was inderdaad het Inferno interview (vandaag nog gezien). :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171145946
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:07 schreef Greys het volgende:
Waarvan zou vinden?
Van Og3ne en de Blof fittie? Dat zou hem nou echt geen hol interesseren denk ik. :D En terecht. Of bedoel je dat niet?

Ik vond dat stukje zo mooi uit dat interview waar het over haters ging (was dat Inferno, ja hè?).
Het was iets als

- hoe ga je om met haters
- geen idee, ik lees nooit YouTube comments en beheer m'n Facebook niet, heb ik haters?
- "Salvador even the Dalai Lama has haters"
- REALLY?? :D

_O- _O-
Wel slim eigenlijk, op die manier kan hij zich puur op zijn muziek blijven concentreren.
Maar ik ben het ook eens met wat jij eerder zei, dat hij volledig vrede heeft met zichzelf en dat het hem geen bout kan schelen wat anderen van hem vinden. Dat aspireer ik eigenlijk ook, I have a journey there.

Nee, de fittie tussen OG3NE en Bløf zou hem niet interesseren (gelijk heeft hij), maar ik bedoel meer wat eraan ten grondslag ligt. En ook dat zou hem misschien niet eens van een mening kunnen voorzien ("their thing, not mine'). And right he would be. Hij houdt zich bezig met waar het om gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 15:16:58 #12
163650 Greys
pi_171146020
Toen ze hem vroegen in Kiev wat hij vond van dat Rusland niet meedeed ivm dat gedoe zei hij ook keurig 'Daar weet ik veel te weinig van om daar iets van te vinden'. Dat hebben jullie vast ook gezien dat filmpje.
Dus als ie een mening heeft krijg je die mening zonder filter maar als hij ergens niet genoeg van weet krijg je gewoon geen mening.

Daar zouden er een hoop (ik ook) iets van kunnen leren. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171146117
Ik heb nog niet alles gezien, dus mijn kennis is niet geheel bij de tijd en ik kan ook weer niet teveel tegelijkertijd kijken vanwege overprikkeling. Ik heb nog wel wat voor de boeg, hahaha.

Maar inderdaad, hij is een alles of niets-jongen. Hoe herkenbaar O-)
pi_171146185
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:16 schreef Greys het volgende:
Toen ze hem vroegen in Kiev wat hij vond van dat Rusland niet meedeed ivm dat gedoe zei hij ook keurig 'Daar weet ik veel te weinig van om daar iets van te vinden'. Dat hebben jullie vast ook gezien dat filmpje.
Dus als ie een mening heeft krijg je die mening zonder filter maar als hij ergens niet genoeg van weet krijg je gewoon geen mening.

Daar zouden er een hoop (ik ook) iets van kunnen leren. ^O^
Daar heb ik ook veel bewondering voor, zo'n instelling. Zoveel mensen geven tegenwoordig maar een mening over van alles (en vinden zichzelf dan nog belangrijk ook, 'omdat mening'), maar weten eigenlijk helemaal niet waarover ze het hebben.

Mensen als Salvador zijn gewoon eerlijk, en die eerlijkheid valt twee kanten uit: je krijgt écht te horen wat hij vindt, maar ook alleen als hij echt ergens iets van vindt en ook genoeg er van weet om überhaupt iets te kunnen vinden. Zo'n mooie eigenschap. ^O^ Was iedereen maar een beetje zo.

Dat filmpje kan ik me trouwens niet herinneren. :@ Ik denk dat er wat filmpjes verwijderd zijn de afgelopen weken, want ik heb vandaag ook Youtube uitgekamd op zoek naar dat filmpje over de tv en zijn huisgenoot, en ook niet kunnen vinden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 15:35:10 #15
163650 Greys
pi_171146441
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Daar heb ik ook veel bewondering voor, zo'n instelling. Zoveel mensen geven tegenwoordig maar een mening over van alles (en vinden zichzelf dan nog belangrijk ook, 'omdat mening'), maar weten eigenlijk helemaal niet waarover ze het hebben.

Mensen als Salvador zijn gewoon eerlijk, en die eerlijkheid valt twee kanten uit: je krijgt écht te horen wat hij vindt, maar ook alleen als hij echt ergens iets van vindt en ook genoeg er van weet om überhaupt iets te kunnen vinden. Zo'n mooie eigenschap. ^O^ Was iedereen maar een beetje zo.

Dat filmpje kan ik me trouwens niet herinneren. :@ Ik denk dat er wat filmpjes verwijderd zijn de afgelopen weken, want ik heb vandaag ook Youtube uitgekamd op zoek naar dat filmpje over de tv en zijn huisgenoot, en ook niet kunnen vinden.
Die met "wat vind je van het Rusland ding" zag ik gisteravond nog! :Y Zal (weer) even zoeken. Was iig in Engels en in Kiev dus dat scheelt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 15:45:19 #16
163650 Greys
pi_171146719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Dat filmpje kan ik me trouwens niet herinneren. :@ Ik denk dat er wat filmpjes verwijderd zijn de afgelopen weken, want ik heb vandaag ook Youtube uitgekamd op zoek naar dat filmpje over de tv en zijn huisgenoot, en ook niet kunnen vinden.
EINDELIJK heb ik weer iets terug kunnen vinden _O- Hier vanaf 8.28 stukje dat ik bedoelde met 'weet ik te weinig van om een mening te hebben'.


Dat van die tv gaan we ook nog vinden. Het moet. Niet omdat het belangrijk is maar tis nu een soort rare missie van me juist omdát ik het niet kan vinden. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 15:54:18 #17
163650 Greys
pi_171146963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:14 schreef PrincessofFrance het volgende:

dat hij volledig vrede heeft met zichzelf en dat het hem geen bout kan schelen wat anderen van hem vinden. Dat aspireer ik eigenlijk ook, I have a journey there.
Ja hier ook. Wat moet dat heerlijk leven zijn!

Vind het ook echt heel mooi toen ze voor de zoveelste keer naar z'n serieuze gezondheidsproblemen vroegen hij heel vriendelijk zei dat dat maar een klein deel van hem is en dat als dat zijn enige probleem is hij alsnog gewoon een heel gelukkig mens is. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171147163
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:45 schreef Greys het volgende:

[..]

EINDELIJK heb ik weer iets terug kunnen vinden _O- Hier vanaf 8.28 stukje dat ik bedoelde met 'weet ik te weinig van om een mening te hebben'.


Dat van die tv gaan we ook nog vinden. Het moet. Niet omdat het belangrijk is maar tis nu een soort rare missie van me juist omdát ik het niet kan vinden. :')
Heuj! Voor mij is het wel belangrijk ;) :P

Je hebt het maar druk met zoeken... Kudos. Ik zit bij mezelf bij alle filmpjes die ik opsla er nu ook bij te zetten waar ik op moet letten bij het kijken.... _O-
pi_171147246
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja hier ook. Wat moet dat heerlijk leven zijn!

Vind het ook echt heel mooi toen ze voor de zoveelste keer naar z'n serieuze gezondheidsproblemen vroegen hij heel vriendelijk zei dat dat maar een klein deel van hem is en dat als dat zijn enige probleem is hij alsnog gewoon een heel gelukkig mens is. _O_
Precies ^O^
En hij noemt zichzelf niet spiritueel (hij had wel een spirituele ex-vriendin, zei hij tijdens de winnaars-persconferentie), maar hij klinkt wel behoorlijk zen (om er eens een term doorheen te gooien).
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 16:03:19 #20
163650 Greys
pi_171147347
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:59 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Heuj! Voor mij is het wel belangrijk ;) :P

Je hebt het maar druk met zoeken... Kudos. Ik zit bij mezelf bij alle filmpjes die ik opsla er nu ook bij te zetten waar ik op moet letten bij het kijken.... _O-
Ik ben echt een prutser met YouTube en zou niet weten hoe je ergens iets bij kunt zetten ofzo _O-

Het enige dat ik voor mezelf geleerd heb voor volgende keer is dat als ik iets leuks zie en het hier vertel ik er gewoon meteen het filmpje bij moet plakken omdat je dat weken later niet meer kunt vinden :D

Maar het gaat lukken, we hebben verder ook zo goed als alles teruggevonden *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171147499
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben echt een prutser met YouTube en zou niet weten hoe je ergens iets bij kunt zetten ofzo _O-

Het enige dat ik voor mezelf geleerd heb voor volgende keer is dat als ik iets leuks zie en het hier vertel ik er gewoon meteen het filmpje bij moet plakken omdat je dat weken later niet meer kunt vinden :D

Maar het gaat lukken, we hebben verder ook zo goed als alles teruggevonden *O*
Ik sla het op mijn laptop op en zet er in de Verkenner bij waar ik op moet letten. Dat zijn dan meestal jouw beschrijvingen ;). Ook de filmpjes met ondertiteling krijgen zo'n beschrijving.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 16:11:11 #22
163650 Greys
pi_171147671
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:06 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Ik sla het op mijn laptop op en zet er in de Verkenner bij waar ik op moet letten. Dat zijn dan meestal jouw beschrijvingen ;). Ook de filmpjes met ondertiteling krijgen zo'n beschrijving.
Oh dat is wel helemáál toewijding! Goed zeg.
Ik heb niks opgeslagen. Gewoon alles (op één na dan :( :P ) hier gekwakt voor later. Maar ik zit ook altijd mobiel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171147864
:@ Het is meer voor overzicht voor mezelf, anders wordt het zo'n brij. Ik ben van de details.
Kun je nagaan wat ik zei in een van mijn vorige posts, omdat ik zelf altijd alles opsla (er wordt ook wel eens wat van YouTube verwijderd en dan heb ik het zelf tenminste nog) ging ik er automatisch vanuit dat jij dat ook doet en ook nog op computer, en dat daarom je harde schijf wel zou barsten....

Niente dus. Maar je hebt hier wel een encyclopedie opgebouwd, waar ik vorige week een groot deel van mijn week aan kwijt was. Waarvoor hulde _O_ _O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 16:36:26 #24
163650 Greys
pi_171148479
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:17 schreef PrincessofFrance het volgende:
:@ Het is meer voor overzicht voor mezelf, anders wordt het zo'n brij. Ik ben van de details.
Kun je nagaan wat ik zei in een van mijn vorige posts, omdat ik zelf altijd alles opsla (er wordt ook wel eens wat van YouTube verwijderd en dan heb ik het zelf tenminste nog) ging ik er automatisch vanuit dat jij dat ook doet en ook nog op computer, en dat daarom je harde schijf wel zou barsten....

Niente dus. Maar je hebt hier wel een encyclopedie opgebouwd, waar ik vorige week een groot deel van mijn week aan kwijt was. Waarvoor hulde _O_ _O_
Geen dank en gewoon lekker doen zoals je het zelf wilt! Als ik niet via mobiel dat had ik het mss ook wel gedaan! ^O^
Ik hou ook wel van overzichtelijk namelijk en het is nu dus best een dingetje voor me dat ik dat éne filmpje niet kan vinden, voor anderen vast onbegrijpelijk - laat het los enzo - maar ach! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171149058
Ik heb dat filmpje ook gezien, volgens mij via het escforum. Ik zie een vage/donkere thumbnail voor me? :') maar kan 'm nu ook niet vinden. Misschien kun je in dat topic naar dezelfde datum/tijd gaan dan je post hier?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 16:58:56 #26
163650 Greys
pi_171149260
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:53 schreef Em31 het volgende:
Ik heb dat filmpje ook gezien, volgens mij via het escforum. Ik zie een vage/donkere thumbnail voor me? :') maar kan 'm nu ook niet vinden. Misschien kun je in dat topic naar dezelfde datum/tijd gaan dan je post hier?
Het filmpje waarin hij vertelde dat die huisgenoot de remote kwijt had gemaakt? Die? *O* Oh dan ga ik daar even kijken! Dankjewel! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171149409
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:45 schreef Greys het volgende:

[..]

EINDELIJK heb ik weer iets terug kunnen vinden _O- Hier vanaf 8.28 stukje dat ik bedoelde met 'weet ik te weinig van om een mening te hebben'.


Dat van die tv gaan we ook nog vinden. Het moet. Niet omdat het belangrijk is maar tis nu een soort rare missie van me juist omdát ik het niet kan vinden. :')
Nou ja zeg, dat filmpje heb ik vanochtend nog gekeken en ik kon het me niet eens herinneren. _O- Ik was denk ik zo op zoek naar dat stukje over de tv dat ik waarschijnlijk niet eens echt goed naar de rest heb geluisterd :D

Maar inderdaad, dat filmpje moeten we vinden! Ik help ook mee. Wie weet komen we in de tussentijd dan nog wat leuke nieuwe Salvador filmpjes tegen! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171150602
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:34 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik kan dat tegelijkertijd niet helemaal rijmen met een studie psychologie. Dat lijkt me met een gebrek aan inlevingsvermogen best lastig.
Hij heeft zijn studie 'Psychology of Sports' niet afgemaakt.
pi_171152285
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171153358
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Het filmpje waarin hij vertelde dat die huisgenoot de remote kwijt had gemaakt? Die? *O* Oh dan ga ik daar even kijken! Dankjewel! _O_
Ja dat filmpje ja :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 20:18:47 #31
163650 Greys
pi_171153995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat filmpje ja :Y
Whoeeee! Zat net al te zoeken daar maar ik postte er hier op 11 mei over maar kan best dat het ging over iets dat ik een week daarvoor had gezien. Potver _O- Straks weer verder bladeren.

Maar wel blij om te horen dat jij dat ook hebt gezien, niet dat ik aan mezelf twijfelde maar het IS DUS ERGENS :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171154152
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Whoeeee! Zat net al te zoeken daar maar ik postte er hier op 11 mei over maar kan best dat het ging over iets dat ik een week daarvoor had gezien. Potver _O- Straks weer verder bladeren.

Maar wel blij om te horen dat jij dat ook hebt gezien, niet dat ik aan mezelf twijfelde maar het IS DUS ERGENS :D
Ja moet zeggen dat ik net wel even aan mezelf begon te twijfelen _O- Maar weet het bijna zeker, het filmpje was geen top kwaliteit en best donker, toch? :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 mei 2017 @ 20:37:49 #33
163650 Greys
pi_171154591
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja moet zeggen dat ik net wel even aan mezelf begon te twijfelen _O- Maar weet het bijna zeker, het filmpje was geen top kwaliteit en best donker, toch? :D
Ik kan me dat dus echt totaal niet herinneren van de kwaliteit, alleen de woorden :D "Nee want ik heb geen tv thuis. Nou ja geen tv, er staat wel een tv maar mijn huisgenoot maakte maanden/jaren geleden de afstandsbediening kwijt en sindsdien kijken we niet en ik mis het niet (meer)". Volgens mij was het dat bijna letterlijk.

Maar dat forum teruglezen daar is sowieso wel leuk tijdverdrijf. Mensen die riepen 'mensen doe normaal, dit gaat NOOIT winnen' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171155207
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dat forum teruglezen daar is sowieso wel leuk tijdverdrijf. Mensen die riepen 'mensen doe normaal, dit gaat NOOIT winnen' _O-
I know, ik heb daar ook even gebladerd vandaag. :D Zo ontzettend leuk om achteraf al die verwachtingen en prognoses te lezen!

Het zoeken naar het filmpje heb ik trouwens even opgegeven; rond 11 mei (toen je erover postte) kon ik het in ieder geval niet vinden. Maar veel succes nog met zoeken! _O_ Het valt me op dat er op dat forum ook veel Facebook en Instagram filmpjes werden geplaatst, dus misschien zit ie daar tussen?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171155309
Ik durf te wedden dat een heleboel Eurovisie-mensen en -fans van hun stoel zijn gevallen van verbazing dat juist een simpel liedje als dit heeft kunnen winnen tussen alle danceherrie.
pi_171162529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:03 schreef PrincessofFrance het volgende:
Ik durf te wedden dat een heleboel Eurovisie-mensen en -fans van hun stoel zijn gevallen van verbazing dat juist een simpel liedje als dit heeft kunnen winnen tussen alle danceherrie.
Het scheelt dat het tegenwoordig ook wel steeds meer om een goed liedje/acts gaat, na jaren van onbenullige acts (rockband, kakelende kalkoen, dansende oma's).
pi_171162580
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:03 schreef PrincessofFrance het volgende:
Ik durf te wedden dat een heleboel Eurovisie-mensen en -fans van hun stoel zijn gevallen van verbazing dat juist een simpel liedje als dit heeft kunnen winnen tussen alle danceherrie.
Ja, dat denk ik ook. Het gaat er natuurlijk uiteindelijk om dat je de mensen thuis (en de jury) het meest pakt. Dat kan óók met iets kleins, dus ik hoop dat veel mensen afstappen van het idee dat het allemaal persé bombarie en show moet zijn.

Ik kwam net toevallig op escforum nog deze reactie tegen:

This "song" winning?! ;

what kind of crack are u guys smoking here? salvador has to be VERY VERY lucky to qualify.


:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 mei 2017 @ 09:03:54 #38
163650 Greys
pi_171162853
Hahaha ja, ik las er ook eentje met "Kiev? The closest he will ever get to a stage in Kiev is maybe performing in a bar there". :D

En dan kwam er weer eentje met een biiiiiiiiitch-gifje. _O-

De non-believers (of de mensen wiens smaak het simpelweg echt niet is) waren er in groten getale maar de liefhebbers in nog wat groter getale en zo kan je dus ook winnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 mei 2017 @ 09:10:00 #39
163650 Greys
pi_171162932
Dit clipje is ook echt een van mn lievelings geworden! Vind ik echt heel tof. Dat begin dat die skaters er doorheen komen. :D En daarna dat fijne liedje. Die jongen links is volgens mij nog steeds die vaste pianist van hem nu bij concerten, of niet?


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171162977
Ik realiseer me soms te weinig dat veel jonge kijkers pas zijn gaan kijken na de Lordi-revolutie, en daardoor de verwachting hebben dat Eurovisie altijd heel erg lol, camp, fout en up tempo moet zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 mei 2017 @ 09:21:42 #41
163650 Greys
pi_171163130
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:12 schreef Wuwwa het volgende:
Ik realiseer me soms te weinig dat veel jonge kijkers pas zijn gaan kijken na de Lordi-revolutie, en daardoor de verwachting hebben dat Eurovisie altijd heel erg lol, camp, fout en up tempo moet zijn.
True. Die hebben de Troubadour van Lenny etc allemaal gemist en vielen in de Lordi's en de kalkoenen en de Verka's.

Ik hoop persoonlijk dat het ESF altijd een mengelmoes zal blijven van camp en gewoonmooi, van alles wat. (Ondanks Sobral z'n speech ja, wel hoop ik dat er nu door deze winst méér gewoon mooie liedjes mee gaan doen ondanks stijl en genre en taal :) ) en dan is het gewoon steeds aan jury en publiek wat ze het meest waarderen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 mei 2017 @ 09:28:04 #42
163650 Greys
pi_171163236
Hij heeft in Kiev ook nog 's avonds in een bar/restaurant een jam sessie gedaan. :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171163514
quote:
14s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop persoonlijk dat het ESF altijd een mengelmoes zal blijven van camp en gewoonmooi, van alles wat. (Ondanks Sobral z'n speech ja, wel hoop ik dat er nu door deze winst méér gewoon mooie liedjes mee gaan doen ondanks stijl en genre en taal :) ) en dan is het gewoon steeds aan jury en publiek wat ze het meest waarderen.
Ja, dat hoop ik ook. Ik vind het camp en de show ook wel bij het ESF passen eigenlijk. Ook decennia geleden had je al joke acts, maar dan natuurlijk met veel minder visuele snufjes eromheen. Juist die mix maakt het ESF altijd zo leuk vind ik.
Maar ik vind deze winst echt een mooie wake up call dat zulke mooie liedjes niet alleen hoog kunnen eindigen, maar ook echt kunnen winnen. Hopelijk zien we de komende jaren ook veel meer afwijkende stijlen voorbij komen. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171164182
Het is een aardige mix nu, maar veel fans zaten enorm te klagen over het aantal ballads dit jaar, en dan wint ook nog eens de meest kalme song. Die kijken liever naar de rofl vlecht-heli from space.
Maar goed, je kunt helaas nooit iedereen tevreden stellen
pi_171164641
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 09:12 schreef Wuwwa het volgende:
Ik realiseer me soms te weinig dat veel jonge kijkers pas zijn gaan kijken na de Lordi-revolutie, en daardoor de verwachting hebben dat Eurovisie altijd heel erg lol, camp, fout en up tempo moet zijn.
Volgens mij is men het songfestival na Loreen, nog steeds een dijk van een nummer, weer meer gaan waarderen.
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2017 @ 10:32:45 #46
368283 ato
pi_171164721
quote:
2s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:28 schreef iBenny het volgende:

[..]

Volgens mij is men het songfestival na Loreen, nog steeds een dijk van een nummer, weer meer gaan waarderen.
Klopt en in Nederland kreeg het weer een opleving na de entree van Anouk.
Life can be a bitch, so like it..
pi_171166016
Volgens mij heeft hij bij ong. 1:40 last van overprikkeling:


En zegt hij daar iets van "can we please let people pass?"
pi_171166084
https://www.rtp.pt/play/p3527/luisa-e-salvador-a-entrevista
Hier nog een interview in het Portugees (Greys zal het ondertussen wel verstaan), weet niet of het al geplaatst is.
Enkele punten:

• Luisa's inspiratie voor Amar Pelos Dois kwam van het nummer 'Practical Arrangement' van Sting

• Ze zijn blijer voor de Portugese ESF-delegatie dan voor henzelf, en ze zagen het als een soort kado na die 50 jaar aan mislukte pogingen. En ze kregen veel vrijheid en ondersteuning om hun eigen koers te trekken.

• De organisatie was pissig op de familie Sobral tijdens de Red Carpet, omdat Salvador te laat was en hierdoor de aandacht voor de Oekraiense rockers als laatste op de loper overschaduwde

• Luisa en Salvador hadden een Engelstalige versie ingestudeerd, die ze wilden doen tijdens de laatste rehearsal, om de boel verder op te hypen en het publiek in de war te brengen, maar dit mocht niet van de EBU. Waarschijnlijk heeft ie mede daardoor toen de improvisatie gedaan.

• Ze gaan in de nabije toekomst niets meer samen doen, ze gaan hun eigen ding weer achterna.

• Het mogelijke Jimmy Fallon bezoek is niet alleen lastig qua hart, maar ook omdat hij zich niet lekker voelt in de gescripte opzet van die talkshow. En hij wil niet helemaal volle bak op TV komen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 mei 2017 @ 11:51:05 #49
163650 Greys
pi_171166493
Hahaha, nee ik versta er nog steeds na zestienhonderdveertig filmpjes (grapje jongens grapjeeeee) geen fuck van en heb elke keer echt álle hulp nodig van translate toestanden. _O-

Die Engelse versie voor tijdens de repetitie! :D Zo kun je idd merken dat ze niet echt heel veel van het Eurovisie wisten anders hadden ze geweten dat dat niet mocht. Zelfs niet tijdens "slechts" een repetitie. (En kan me best voorstellen dat een jazzmuzikant al die eeuwige strikte exact dezelfde repetities echt stom vindt.)

Als ze er veel waarde aan hadden gehecht hadden ze de Engelse versie als toegift kunnen doen na het winnen maar daaraan kan je merken dat het gewoon een repetitiegrap was want toen deden ze het niet (en had het wel gemogen). Misschien krijgen we die versie nog eens te horen maar de originele is toch mooier dus ik zal het niet echt missen.

Dat ze nu elk hun eigen ding weer gaan doen is helemaal logisch want van hen allebei staan en stonden er de komende maanden al concerten en optredens gepland. Maar ik hoop stiekem dat ze in de verdere toekomst ooit nog eens een duet maken voor op een van hun albums. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171167014
Bedankt voor het plaatsen Wuwwa (en de samenvatting in het Nederlands). _O_

Het zou mooi zijn als die Engelstalige versie nog ergens opduikt. Hoewel ik het met Greys eens ben dat ik me niet voor kan stellen dat het mooier is dan het origineel.

Wel een beetje raar van de organisatie dat ze pissig zijn op de Sobrals dat Salvador te laat was. Zijn vlucht had vertraging, daar kan hij toch ook niet zoveel aan doen? Vooral als je bedenkt wat de reden voor die pissigheid is (overschaduwing van hun rockers :') ). Ik had het een ander verhaal gevonden als Salvador bewust veel te laat kwam en daardoor de organisatie helemaal in de soep liep.

Maar ik begrijp dat hij dus niet naar Jimmy Fallon gaat? Wel begrijpelijk gezien zijn gezondheid, en hem kennende (of ja, ik 'ken' hem natuurlijk niet, maar jullie weten wel wat ik bedoel) had ik zo'n reactie over aversie tegen gescripte tv wel verwacht.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171167415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 12:12 schreef Aoibhin het volgende:

Wel een beetje raar van de organisatie dat ze pissig zijn op de Sobrals dat Salvador te laat was. Zijn vlucht had vertraging, daar kan hij toch ook niet zoveel aan doen? Vooral als je bedenkt wat de reden voor die pissigheid is (overschaduwing van hun rockers :') ). Ik had het een ander verhaal gevonden als Salvador bewust veel te laat kwam en daardoor de organisatie helemaal in de soep liep.
Tsja Oekraïers :')
Zat een stukje te kijken toen, en terwijl ze in gebrekkig Engels het lieve Duitse meisje aan het interviewen waren liep die rockert langs, meteen de camera erop, interviewer liep gewoon mee terwijl de Duitse aan het antwoorden was. Lekker was dat.
pi_171167991
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 12:30 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Tsja Oekraïers :')
Zat een stukje te kijken toen, en terwijl ze in gebrekkig Engels het lieve Duitse meisje aan het interviewen waren liep die rockert langs, meteen de camera erop, interviewer liep gewoon mee terwijl de Duitse aan het antwoorden was. Lekker was dat.
Sodeknetter wat lullig. :') Alsof er zoveel aan die rockers was...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171168342
Zo te lezen waren die Oekraïeners gewoon jaloers :P
  woensdag 24 mei 2017 @ 15:25:21 #54
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_171171477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt voor het plaatsen Wuwwa (en de samenvatting in het Nederlands). _O_

Het zou mooi zijn als die Engelstalige versie nog ergens opduikt. Hoewel ik het met Greys eens ben dat ik me niet voor kan stellen dat het mooier is dan het origineel.

Wel een beetje raar van de organisatie dat ze pissig zijn op de Sobrals dat Salvador te laat was. Zijn vlucht had vertraging, daar kan hij toch ook niet zoveel aan doen? Vooral als je bedenkt wat de reden voor die pissigheid is (overschaduwing van hun rockers :') ). Ik had het een ander verhaal gevonden als Salvador bewust veel te laat kwam en daardoor de organisatie helemaal in de soep liep.

Maar ik begrijp dat hij dus niet naar Jimmy Fallon gaat? Wel begrijpelijk gezien zijn gezondheid, en hem kennende (of ja, ik 'ken' hem natuurlijk niet, maar jullie weten wel wat ik bedoel) had ik zo'n reactie over aversie tegen gescripte tv wel verwacht.
Vooral als je bedenkt dat ze zélf halverwege het event al die begin interviewtjes begonnen af te raffelen. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 mei 2017 @ 15:28:40 #55
163650 Greys
pi_171171580
Zijn vlucht vertrok idd al direct met vertraging, dus daar kon hij niks aan doen inderdaad.

En dat ie een week later kwam was goedgekeurd door de EBU dus de Oekraïners moeten niet zeuren idd.

Leuk als je daar na een lange vlucht het vliegtuig uitkomt en linea recta naar die opening gaat en ze zijn meteen al boos op je. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 mei 2017 @ 16:03:36 #56
163650 Greys
pi_171172471
Er kwam een bericht op Facebook langs dat Salvador iedereen bedankt dat er een jazzalbum momenteel op 1 staat in de album top 10 in Portugal. ^O^



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171193189
Zo Greys, is je afstandbediening-weekend nu begonnen? :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 12:01:22 #58
163650 Greys
pi_171193590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:39 schreef PrincessofFrance het volgende:
Zo Greys, is je afstandbediening-weekend nu begonnen? :P
Ik heb geloof ik honderdveertig pagina's van dat andere forum doorgezocht inmiddels maar ben bang dat het verwijderd is ofzo. Tis raar dat meerdere mensen het destijds gezien hebben en niemand het terug kan vinden nu. :{

Maar ik blijf toch lekker vaak dingen terugluisteren en terugkijken dus wie weet komt het binnenkort alsnog boven. We hebben de rest ook teruggevonden dus als het nog érgens online staat komen we het weer tegen. Weet het zeker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 12:06:58 #59
163650 Greys
pi_171195678
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 12:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik honderdveertig pagina's van dat andere forum doorgezocht inmiddels maar ben bang dat het verwijderd is ofzo. Tis raar dat meerdere mensen het destijds gezien hebben en niemand het terug kan vinden nu. :{

Maar ik blijf toch lekker vaak dingen terugluisteren en terugkijken dus wie weet komt het binnenkort alsnog boven. We hebben de rest ook teruggevonden dus als het nog érgens online staat komen we het weer tegen. Weet het zeker!
Bummer :{ Laten we er inderdaad dan het beste maar van hopen. B.T.W.: hoe doe je dat met Portugese interviews zonder ondertiteling? Hoe haal je er dan uit waar het over gaat? Want volgens mij heeft niet íeder filmpje automatisch gegenereerde subtitles.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 14:21:40 #61
163650 Greys
pi_171196508
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:43 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Bummer :{ Laten we er inderdaad dan het beste maar van hopen. B.T.W.: hoe doe je dat met Portugese interviews zonder ondertiteling? Hoe haal je er dan uit waar het over gaat? Want volgens mij heeft niet íeder filmpje automatisch gegenereerde subtitles.
Ik heb dan geen idee waar het over gaat en ik kan mobiel ook dat knopje met ondertitels niet vinden dus die kijk ik niet.
Dus het moet destijds sowieso een filmpje geweest zijn waar óf standaard al Engelse ondertiteling onder stond óf het was een interview in het Engels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171196835
Ik heb even gezocht en volgens mij kun je bij YouTube mobiel niet eens aan de ondertiteling komen. Die optie zit er voor de mobiele functie niet bij :(

Tenzij... ik weet niet wat voor telefoon je hebt (qua besturingssysteem?)

[ Bericht 9% gewijzigd door PrincessofFrance op 25-05-2017 14:49:20 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 17:47:19 #63
163650 Greys
pi_171201967
Android!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 18:22:43 #64
163650 Greys
pi_171202522
Wiwi

http://wiwibloggs.com/201(...)jimmy-fallon/190426/

quote:
SALVADOR SOBRAL INVITED TO THE TONIGHT SHOW WITH JIMMY FALLON

He won Eurovision 2017 with a record breaking 758 points, performing his jazzy ballad “Amar Pelos Dois” for more than 160 million people worldwide. Now, after being welcomed as a hero in Portugal and topping charts across Europe, Salvador Sobral is set to conquer audiences across the Atlantic Ocean. The Eurovision champ has been invited to be on the iconic American talkshow The Tonight Show with Jimmy Fallon.

Over the past week, rumours spread online about a possible invitation that Jimmy Fallon gave to Portugal’s new star. On Tuesday, Portugal’s Head of Delegation Carla Bugalho announced on Portuguese daytime TV show A Praça that the rumours were true.

“We got an invitation from Jimmy Fallon that arrived the day after the final. We had just landed and we got an email with the invitation,” Miss Bugalho said. However, no confirmation has been made on whether Salvador’s team accepted or rejected the invitation.

Nominated for nine primetime Emmy Awards and winning two, The Tonight Show with Jimmy Fallon is one of the most watched talkshows in the United States. It’s supported by constant high ratings and a strong social media presence.

This bang still seems surreal for Salvador and his sister Luísa. In their first TV interview after Portugal’s victory in Kyiv, the Sobral clan was surprised to receive the news about the invitation and the repercussions Salvador’s victory is having worldwide. They thanked everyone that supported them and gave insight on how difficult is to answer every single message.

While trying to maintain a low-profile lifestyle — away from the spotlight and close to the ones he cares most — Salvador Sobral is still dealing with a high number of invitations from outside Portugal. Carla Bugalho explained, “We also received invitations from Good Morning Britain and the Swedish royals — because they support the company that designs and creates the Eurovision trophy.”

The demand is high and Salvador Sobral wants to keep his feet on the ground — and we don’t blame him. It’s time for you to relax and enjoy the moment: the trophy is yours and so is Europe’s heart and soul!

Jimmy Fallon’s invitation marks the second time a recent Eurovision winner has taken America by storm. In 2015 Conchita Wurst dazzled audiences at the Golden Globes red carpet, wearing a velvet slit dress. If Conchita’s beard conquered America why can’t Salvador’s quirkiness do it as well? Let’s do this!
Ik denk niet dat hij het doet. Om meerdere eerder genoemde redenen, gezondheid, show te gescript. En hij wil helemaal niet graag wereldberoemd zijn en te veel in de spotlights, hij wil gewoon muziek maken.

Die uitnodiging van de Zweedse royals. Zal Robin dat wel goed vinden? ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171203272
Vind het echt leuk dat de US zich steeds meer bezighoud met Eurovisie. Hoop dat ze ook ooit mee kunnen doen. Dan wordt Zweden van de kaart geveegd _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_171203313
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 17:47 schreef Greys het volgende:
Android!
Er vanuit gaande dat je YouTube kijkt via de app van Android: als je de app opent zie je rechtsboven in de rode balk 3 puntjes onder elkaar staan. Klik daar op en dan zie je links CC Ondertitels staan. Als daar Engels bij staat kun je dat aanklikken. Et voilà.
pi_171203403
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 18:22 schreef Greys het volgende:
Wiwi

http://wiwibloggs.com/201(...)jimmy-fallon/190426/

[..]

Ik denk niet dat hij het doet. Om meerdere eerder genoemde redenen, gezondheid, show te gescript. En hij wil helemaal niet graag wereldberoemd zijn en te veel in de spotlights, hij wil gewoon muziek maken.

Die uitnodiging van de Zweedse royals. Zal Robin dat wel goed vinden? ;)
Mwah, als hij geen spotlights wilde en alleen muzien wilde maken, had hij wss niet meegedaan aan een wedstrijd met 200 mln kijkers.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 19:18:08 #68
163650 Greys
pi_171203498
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:12 schreef marsan het volgende:

[..]

Mwah, als hij geen spotlights wilde en alleen muzien wilde maken, had hij wss niet meegedaan aan een wedstrijd met 200 mln kijkers.
Er is toch best nogal een verschil in je muziek laten horen aan 200 miljoen kijkers/luisteraars en in allerlei talkshows te verschijnen? Hij kwam naar het ESF (na flink overhalen van zus) om z'n muziek te laten horen, hij zei van de week dat hij niet de persoon is om nu bv ineens naar allerlei premières en veel talkshows etc te gaan omdat de nadruk dan op je persoon ligt ipv muziek. Ik vind er zelf wel een verschil tussen zitten. Mensen die heel graag in de spotlights staan plaatsen honderdtwintig selfies per dag op Insta en laten geen kans voorbij gaan om op tv te komen. Toch? :@

Hij wil de spotlight op z'n podium. En niet bv een fotograaf achter zich aan in z'n privéleven. Hij zal best begrijpen dat je dan een wat publieker figuur wordt maar er zijn zat voorbeelden van zelfs beroemde muzikanten waar je naast hun concerten qua privé echt amper of nooit iets van ziet of leest. ;) Het kan dus.

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 25-05-2017 19:23:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 19:21:51 #69
163650 Greys
pi_171203560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:04 schreef Nexum het volgende:
Vind het echt leuk dat de US zich steeds meer bezighoud met Eurovisie. Hoop dat ze ook ooit mee kunnen doen. Dan wordt Zweden van de kaart geveegd _O_
Ja die belangstelling is tof! :D Die YouTube 'adults react to eurovision' oid was ook zo grappig. Het ene moment wil ik ook graag dat ze meedoen - als Australië het toch ook al doet.. - en aan de andere kant ben ik er een beetje huiverig voor. Weet niet waarom. Stom hè? Misschien bang dat het geheel dan Veramerikaanst ofzo, terwijl ik niet eens weet of dat slecht zou zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 19:24:29 #70
163650 Greys
pi_171203597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:06 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat je YouTube kijkt via de app van Android: als je de app opent zie je rechtsboven in de rode balk 3 puntjes onder elkaar staan. Klik daar op en dan zie je links CC Ondertitels staan. Als daar Engels bij staat kun je dat aanklikken. Et voilà.
Dank je! Heb ondertiteling nu aan staan maar krijg nul ondertitels dus ik doe nog iets fout :D :@ Zal straks wel even verder uitzoeken. Misschien ff opnieuw uit en aan ofzo. Mijn oplossing voor alles. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171203633
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank je! Heb ondertiteling nu aan staan maar krijg nul ondertitels dus ik doe nog iets fout :D :@ Zal straks wel even verder uitzoeken. Misschien ff opnieuw uit en aan ofzo. Mijn oplossing voor alles. :')
Het werkt wel alleen bij filmpjes die ook echt Engelse ondertiteling hebben, bij filmpjes waar je op desktop versie de automatisch gegenereerde Engelse ondertiteling kunt aanzetten (die vaak nergens op slaat) lukt het niet.
Ik weet niet welk filmpje je kijkt nu?

Ik heb het bijvoorbeeld geprobeerd bij zijn interview in Inferno, waar hij zei dat hij niet afhankelijk wilde zijn van Facebook-crap. Dat heeft echt Engelse ondertiteling.
Bij de ontvangst in het Portugese parlement bijvoorbeeld lukt het dan weer niet, vanwege auto-generate.
pi_171203836
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die belangstelling is tof! :D Die YouTube 'adults react to eurovision' oid was ook zo grappig. Het ene moment wil ik ook graag dat ze meedoen - als Australië het toch ook al doet.. - en aan de andere kant ben ik er een beetje huiverig voor. Weet niet waarom. Stom hè? Misschien bang dat het geheel dan Veramerikaanst ofzo, terwijl ik niet eens weet of dat slecht zou zijn.
Ik snap het wel, denk ik. Een gemiddelde Amerikaanse show is zo hysterisch als wat. En het Eurovisie Songfestival is dat door de jaren heen geworden, maar kan ook (zeker na Salvadors winst) weer wat meer op de basis gaan opereren.
Australië is niet hysterisch, Down Under is lekker relaxt. Amerikanen zijn dat over het algemeen niet. Die maken vaak van een mug een olifant. Ik denk dat het einde zoek is als Amerika (de VS dus) ook mee gaat doen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 20:09:49 #73
163650 Greys
pi_171204386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:41 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Ik snap het wel, denk ik. Een gemiddelde Amerikaanse show is zo hysterisch als wat. En het Eurovisie Songfestival is dat door de jaren heen geworden, maar kan ook (zeker na Salvadors winst) weer wat meer op de basis gaan opereren.
Australië is niet hysterisch, Down Under is lekker relaxt. Amerikanen zijn dat over het algemeen niet. Die maken vaak van een mug een olifant. Ik denk dat het einde zoek is als Amerika (de VS dus) ook mee gaat doen.
Aan de andere kant hebben ze gewoon alleen maar invloed op hun eigen inzending dus hoezo zou dan het einde zoek zijn? :@ Iederen bepaalt toch zelf wat ie inzendt? Of begrijp ik je verkeerd? (tis warm :P )
Vind het persoonlijk helemaal niet erg als er ook iets over the top tussen zit (Als ze dat al zouden doen). Houdt het wel lekker afwisselend en er zijn ook mensen die daar wel erg van houden.

Hm, het maakt me eerlijk gezegd niet zo veel uit eigenlijk. Als ze zouden gaan meedoen vind ik het niet erg en als ze niet meedoen ook niet. Ik ben neutraal hierin denk ik. Ik ben Zwitserland. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171204550
De show wordt misschien dan aangepast naar de wensen van de Amerikaanse zender
  PR en moderator donderdag 25 mei 2017 @ 20:29:55 #75
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171204780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De show wordt misschien dan aangepast naar de wensen van de Amerikaanse zender
Dat lijkt me sterk, als ze speciaal lid worden van de EBU om mee te doen gaan ze denk ik echt niet zomaar toestaan dat ze dan ook nog eens gelijk mogen dicteren hoe de show eruit komt te zien. Dan zegt de EBU ook gewoon toedeloe maar weer, lijkt me.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 20:31:15 #76
163650 Greys
pi_171204801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De show wordt misschien dan aangepast naar de wensen van de Amerikaanse zender
Ze hebben de tijd van uitzenden toch bv ook niet aangepast ivm tijdsverschil Australië? ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171204828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:17 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De show wordt misschien dan aangepast naar de wensen van de Amerikaanse zender
Dat is inderdaad ook een beetje wat ik bedoel. Amerika is over het algemeen niet zo tolerant als het gaat over wat er bij hen op de buis verschijnt.
Ik zie ze er gerust voor aan dat ze inspraak zouden willen in de opzet van de show en hoe die in beeld wordt gebracht.

Ik heb niks tegen Amerika an sich, maar wat het ESF betreft mogen ze zich erbuiten houden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 20:39:10 #78
163650 Greys
pi_171204963
Een land uitsluiten omdat ze eventuéél niet zo tolerant zouden kunnen zijn is natuurlijk op zich ook niet echt tolerant. ;) Het lijkt me ook vrij lastig uitleggen dan waarom Australië wel en zij niet.

Maar misschien kan iemand er een apart topic over openen, best een leuk onderwerp met uiteenlopende meningen. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171205096
quote:
14s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:39 schreef Greys het volgende:
Een land uitsluiten omdat ze eventuéél niet zo tolerant zouden kunnen zijn is natuurlijk op zich ook niet echt tolerant. ;) Het lijkt me ook vrij lastig uitleggen dan waarom Australië wel en zij niet.

Maar misschien kan iemand er een apart topic over openen, best een leuk onderwerp met uiteenlopende meningen. ^O^
Daar heb je wel gelijk in, maar Australië ligt meer op de Europese lijn qua "tv-tolerantie". Ze doen daar niet zo moeilijk. Amerikanen staan sneller op hun achterste benen.

Ook wel eens met wat Moira. zegt. Dan zou het voor de EBU ook gewoon doei zijn, lijkt me. Dan 'maar' geen VS.

Overigens vind ik het al apart dat Australië meedoet, ook al zijn ze EBU-lid.
pi_171205285
Logo TV trekt nog minder kijkers dan San Marino (bij wijze van). Als NBC/CBS/ABC de rechten binnen hengelen dan wordt het ander verhaal.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_171205318
Samengevat naar Salvador heeft hij zijn prioriteiten prima op een rijtje ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 21:01:27 #82
163650 Greys
pi_171205629
En de rest kan daar, met dank aan ShippedFromTheNetherlands *O*

ESF / Nieuwe landen

PS Prinses zie in dat andere topic als je wilt dat filmpje. Dat zijn wel toffe Amerikanen vond ik :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Greys op 25-05-2017 21:06:52 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 00:45:37 #83
163650 Greys
pi_171212236
Huh, ik kom er dus gewoon nú pas achter dat de vrouw die hiervoor de hoogste plaats ooit haalde voor Portugal (Lucia Moniz werd 6e in 1996) dezelfde is als de vrouw die Aurelia speelde in Love Actually. Wtf :D _O_


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 01:23:27 #84
163650 Greys
pi_171213128
Dami Im (Australië vorig jaar) krijgt er ook geen genoeg van.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 01:49:13 #85
163650 Greys
pi_171213647








IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171215507
Die gifjes van Salvador _O_ Vervelen nooit!

Leuk weetje van Lucia Moniz! Dat wist ik dus echt niet, terwijl ik die inzending nog wel eens luister.

Het valt me op (o.a. na het doorspitten van dat escforum op zoek naar 'het' filmpje) dat er echt een heleboel kandidaten en oud-kandidaten zijn die Salvador als favoriet of een van hun favorieten hebben genoemd:
- Dami Im
- Alexander Rybak
- Conchita Wurst
- Mans Zelmerlow
- Lys Assia
- Ruslana
- Pastora Soler
- Hanna Pakarinen
- Iveta Mukuchyan
- Nika Kocharov
- Francesco Gabbani
- Kasia Mos
- Artsvik
- Timebelle
- Imri
- Naviband
- Manel Navarro
- Alma
- Valentina Monetta & Jimmie Wilson
- Slavko
- Martina Barta (had zelfs een beetje een crush op hem)
- Robin Bengtsson (yep, die had pre-ESF toegegeven dat het een van zijn favorieten was :D )

Ik vergeet er waarschijnlijk nog een heleboel! Wauw, wat een support _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171217576
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is toch best nogal een verschil in je muziek laten horen aan 200 miljoen kijkers/luisteraars en in allerlei talkshows te verschijnen? Hij kwam naar het ESF (na flink overhalen van zus) om z'n muziek te laten horen, hij zei van de week dat hij niet de persoon is om nu bv ineens naar allerlei premières en veel talkshows etc te gaan omdat de nadruk dan op je persoon ligt ipv muziek. Ik vind er zelf wel een verschil tussen zitten. Mensen die heel graag in de spotlights staan plaatsen honderdtwintig selfies per dag op Insta en laten geen kans voorbij gaan om op tv te komen. Toch? :@

Hij wil de spotlight op z'n podium. En niet bv een fotograaf achter zich aan in z'n privéleven. Hij zal best begrijpen dat je dan een wat publieker figuur wordt maar er zijn zat voorbeelden van zelfs beroemde muzikanten waar je naast hun concerten qua privé echt amper of nooit iets van ziet of leest. ;) Het kan dus.
Ik wil dat interview wel eens zien, gerne :@ Heeft het Engelse ondertiteling? Anders snap ik er ook geen bout van :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 12:02:32 #88
163650 Greys
pi_171217971
Het was geen filmpje maar een tekst. Volgens mij van die leuke meneer met die bril van de Portugese delegatie, ik denk dat het voorbij kwam op de Twitter account van RTP of ESC Portugal. En daar stonden wat quotes van Salvador in.

Sorry dat ik niet alles hier plak hoor maar dan wordt het een dagtaak en daar is het echt te mooi weer voor. ;) Ik zal het later weer proberen terug te zoeken maar er stond echt niet veel meer dan dat. Niks dat we niet al wisten, dat ie dankbaar is voor alles wat er nu gebeurt en extra data voor z'n concerten maar dat het niet het type is voor voluit in de spotlights buiten de concerten om. En geen type voor feestjes en dingen als premières.

Edit/toevoeging : deze meneer bedoel ik. Die was ook mee naar Kiev en die is van RTP geloof ik? Weet niet precies. Daar was een interview/tekst mee en die zei dat.



Ik volg zelf geen mensen op Twitter maar typ weleens een zoekwoord in en dan krijg je dus van alles dat ermee te maken heeft. Maar als je een dag later datzelfde zoekwoord weer invult krijgt je dus honderden actueler dingen en is dat andere amper meer te vinden.

Je kunt z'n naam op Twitter intypen en dan krijg je toptweets (zo zag ik die tweet van Dami Im ook al was ie al van vijf dagen geleden, toptweets komen hoog als ze vaak geretweet zijn en dat was die van haar) en je kunt op recent klikken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 26-05-2017 12:12:50 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171218278
:@ Ik snap dat je niet letterlijk alles hier plakt (alleen YouTube is wel handig voor de encyclopedie). Ik dacht dat het echt een interview was, vandaar de vraag.
Ik begin me een beetje bezwaard te voelen met mijn enthousiasme :{

Maar ik heb wel iets anders gevonden op YouTube (persconferentie na de ontvangst in het Portugese parlement), misschien interessant:

En kennen we deze al:
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 12:22:58 #90
163650 Greys
pi_171218412
Nee niet bezwaard voelen ajb, ik voelde me juist weer bezwaard dat ik het hier niet gewoon geplakt had :D Maar filmpjes zijn veel makkelijker te plakken dan teksten want als ik op Twitter een linkje van ESC Portugal of RTP aanklik dan vertaalt m'n telefoon dat artikel van Portugees naar Engels en dan kan je er wel echt goed uithalen wat er staat maar als ik dat hier plak lijk ik dronken :P Dus dan zet ik de woorden zelf even in goede volgorde in het heel kort. Had er even bij moeten zetten dat het geen filmpje was. Sorry.

Moet nu ff autorijden met de hondjes naar het bos, ik kijk straks je filmpje *O* Leuk om ze allemaal in het topic te hebben. Kunnen we ze ook niet meer kwijt raken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171222835
Het laatste filmpje was van een user die haar hele YouTube account heeft verwijderd, dus er zullen wel meer filmpjes in deze encyclopedie niet meer werken nu :(

Edit, laat maar. Al gevonden.

[ Bericht 14% gewijzigd door PrincessofFrance op 27-05-2017 10:10:36 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 21:40:37 #92
163650 Greys
pi_171231471
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 21:42:41 #93
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 21:45:29 #94
163650 Greys
pi_171231653
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 21:53:44 #95
163650 Greys
pi_171231932
Hadden we deze jazzversie van Salvador zelf al? :o Ik vind deze versie echt fantastisch! En dat kleine jongetje erbij, wat een schatje. Dit was gisteren op RTP.

Oh man, dat einde van deze versie. Kippenvel.



[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 26-05-2017 22:19:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 22:06:14 #96
163650 Greys
pi_171232346
Edit: verkeerde topic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 mei 2017 @ 23:11:48 #97
163650 Greys
pi_171234626
Vanavond stukje live op FB van concert

https://m.facebook.com/st(...)&id=1484043168535214
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171240622
Ik heb het jazzfilmpje opgeslagen. Sinds die andere mevrouw haar YouTube-account heeft verwijderd vertrouw ik 'gewone' kanalen even niet zo.

[ Bericht 21% gewijzigd door PrincessofFrance op 28-05-2017 11:20:01 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 11:47:46 #99
163650 Greys
pi_171268006
Deze was ook verdwenen uit het topic geloof ik omdat er een filmpje was verwijderd wegens rechten. Nu staat ie er weer op. De pianoversie. Weet niet of je die al had opgeslagen maar ik gok op ja. ;)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171269853
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:47 schreef Greys het volgende:
Deze was ook verdwenen uit het topic geloof ik omdat er een filmpje was verwijderd wegens rechten. Nu staat ie er weer op. De pianoversie. Weet niet of je die al had opgeslagen maar ik gok op ja. ;)

Jazeker had ik die al opgeslagen. Iemand anders had hem ook geüpload.
Hij doet elk optreden ook weer anders hè? Volgens mij heeft hij daar ook wel eens iets over gezegd. En ik vind het heel knap dat hij kan trompetteren (en ook knap van Luísa dat ze daar niet door afgeleid wordt ;)).

Heb je trouwens interesse in een Portugees making of-filmpje van de postcard in de tram? Je verstaat er geen snars van (behalve de paar toeristen in het begin die geen idee hebben wie hij is) maar misschien wel leuk om te zien.(En hij is er erg knap in.)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 13:20:10 #101
163650 Greys
pi_171269953
Ik geloof dat ik die ooit al gezien heb, was al paar maanden oud geloof ik, in die straten met die tram oid? Maar ik wil hem best nog eens zien en altijd tof om hier te hebben staan sowieso. :Y Dus graag!

Ik vind het ook absoluut een mooie vent om te zien. (Al heb ik niet van OMG ik wil hem, want daarvoor is hij toch echt te ver buiten m'n leeftijdscategorie :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171270279
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:20 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik die ooit al gezien heb, was al paar maanden oud geloof ik, in die straten met die tram oid? Maar ik wil hem best nog eens zien en altijd tof om hier te hebben staan sowieso. :Y Dus graag!

Ik vind het ook absoluut een mooie vent om te zien. (Al heb ik niet van OMG ik wil hem, want daarvoor is hij toch echt te ver buiten m'n leeftijdscategorie :D )
Klopt, die is het ja. En voor mij was ie nieuw ;) Afijn, dit is 'm:
https://www.rtp.pt/notici(...)irro-da-bica_v995667

En voor mij is ie ook te jong (bijna 10 jaar), maar je kunt iemand wel knap vinden zonder iemand gelijk te willen ;) Anyway, een audiovisueel prettig heerschap :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 13:58:44 #103
163650 Greys
pi_171270815
Ja dat kan zeker! Hij ziet er daar inderdaad heel goed uit. En geweldig zo die tram in dat gekke steile straatje. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171271193
Het nummer is in commercieel opzicht een flop van jewelste...
Slechts één week in de Single Top 100 (op nummer #35) en nu alweer de lijst uit.

Ook van andere Songfestivalnummers die vorige week nog in de hitlijst of de single-tip stonden (o.a. Bulgarije, Moldavië, België, Italië, Noorwegen en Zweden) is geen spoor meer te bekennen. OG3NE is gekelderd van 14 naar 60, dus die staan er volgende week ook niet meer in...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 mei 2017 @ 14:17:25 #105
163650 Greys
pi_171271401
Zelfs België niet? Hm dat verbaast me. Van Portugal had ik het ook niet echt verwacht (die zijn al blij dat z'n album op 1 staat in eigen land en tis nou eenmaal geen mainstream lied dat je vaak op de radio hoort helaas) maar had verwacht dat België commercieel in Europa echt wel een groter succes zou hebben. En evt Bulgarije. Moldavië als zomerhitje had ook nog gekund.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 mei 2017 @ 09:37:04 #106
163650 Greys
pi_171294261
Met dat jongetje van het optreden van de week.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171294460
quote:
Die vent moet reusachtige handen hebben. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 mei 2017 @ 09:55:35 #108
163650 Greys
pi_171294622
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:46 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Die vent moet reusachtige handen hebben. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171325466
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:37 schreef Greys het volgende:
Met dat jongetje van het optreden van de week.

[ afbeelding ]
Wel schattig hoor ;). Bij die foto zegt wiwibloggs ook dat ze hem missen. Valt dat serieus te nemen of zeggen ze dat naderhand bij iedereen?
pi_171326354
quote:
dat is mooi, maar zij speelt het eerste akkoord na het loopje als een samengesteld akkoord over tel één en twee. Ze speelt eerst de lage tonen van het akkoord, verplaatst haar hand en speelt dan de hogere tonen.

De muziek in het filmpje met de bladmuziek, speelt het als een blokakkoord op tel één. Dus hoog en laag tegelijkertijd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 14:52:29 #111
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171326597
ik hoor dit nu bijna elke dag op de radio Omroep Brabant, en weet je wat ik begin het nu wel echt echt mooi te vinden

ik hoor er nog wel steeds dat Andy Williams/Judy Garland soort muziekje in, maar ja ik vind het een terechte winnaar

staging was ook echt supermooi, zo'n magisch bos leek het wel O+

qua stagings vond ik Portugal, Roemenië, Kroatië het beste bij het liedje of act passen :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 mei 2017 @ 16:36:34 #112
163650 Greys
pi_171328936
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:08 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Wel schattig hoor ;). Bij die foto zegt wiwibloggs ook dat ze hem missen. Valt dat serieus te nemen of zeggen ze dat naderhand bij iedereen?
Haha geen idee, ik lees bijna nooit Instagramreacties. Maar aangezien alle Wiwi's daar echt met hem wegliepen en dol op hem waren geloof ik wel dat het absoluut gemeend is. :Y Zag je ook aan dat filmpje dat dat groepje Wiwi's gefilmd werd tijdens het bekendmaken van de uitslag, ze waren echt zielsgelukkig :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171329108
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Haha geen idee, ik lees bijna nooit Instagramreacties. Maar aangezien alle Wiwi's daar echt met hem wegliepen en dol op hem waren geloof ik wel dat het absoluut gemeend is. :Y Zag je ook aan dat filmpje dat dat groepje Wiwi's gefilmd werd tijdens het bekendmaken van de uitslag, ze waren echt zielsgelukkig :D
Dat was toch dat filmpje waarbij die ene uit Portugal kwam en die bijna dood ging van de zenuwen (zoals jij het toen omschreef)? Zo ja, ja dat filmpje heb ik gezien. Hij trok gelijk van blijdschap een sprint door de hele ruimte, was echt grappig om te zien _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 mei 2017 @ 17:04:34 #114
163650 Greys
pi_171329498
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:45 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Dat was toch dat filmpje waarbij die ene uit Portugal kwam en die bijna dood ging van de zenuwen (zoals jij het toen omschreef)? Zo ja, ja dat filmpje heb ik gezien. Hij trok gelijk van blijdschap een sprint door de hele ruimte, was echt grappig om te zien _O-
Ja die! En William en die donkere jongen waren ook zo blij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 mei 2017 @ 17:05:08 #115
163650 Greys
pi_171329512
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 14:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

dat is mooi, maar zij speelt het eerste akkoord na het loopje als een samengesteld akkoord over tel één en twee. Ze speelt eerst de lage tonen van het akkoord, verplaatst haar hand en speelt dan de hogere tonen.

De muziek in het filmpje met de bladmuziek, speelt het als een blokakkoord op tel één. Dus hoog en laag tegelijkertijd.
Oh :@ Ik heb er echt geen verstand van..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171349811
Ik probeerde het te spelen, maar kom echt centimeters tekort voor dat blokakkoord (ja, dat klinkt dubieus).

Die Luìsa heeft wel vet leuke liedjes, trouwens. Superschattig. O+

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 mei 2017 @ 15:32:55 #117
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171350105
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:25 schreef Jordy-B het volgende:
Ik probeerde het te spelen, maar kom echt centimeters tekort voor dat blokakkoord (ja, dat klinkt dubieus).

Die Luìsa heeft wel vet leuke liedjes, trouwens. Superschattig. O+


superschattig hondje ook in deze videoclip O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 mei 2017 @ 15:53:02 #118
163650 Greys
pi_171350692
Deze vind ik ook zo mooi.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 mei 2017 @ 15:54:24 #119
163650 Greys
pi_171350736
Luísa heeft echt ook heerlijke liedjes ja! Zo'n toffe stijl.
Deze van haar vind ik zelf het leukst.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:02:25 #120
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171350995
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:53 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook zo mooi.

oke dit is misschien wat meer verstaanbaar voor meer mensen, maar de portugese taal vind ik dan toch iets mooier

maar jouw muzieksmaak wow, jij houdt echt van die gevoelige kleine liedjes, ik eigenlijk ook wel O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_171351752
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 15:53 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook zo mooi.

De melodie van het intro doet heel erg denken aan "I Loved Him" (Jenkins) in de versie van Carol Kidd. :)

http://download.linnrecords.com/mp3/bkd-007/4.mp3 vanaf Linn Records
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 31 mei 2017 @ 16:35:26 #122
163650 Greys
pi_171351936
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De melodie van het intro doet heel erg denken aan "I Loved Him" (Jenkins) in de versie van Carol Kidd. :)

http://download.linnrecords.com/mp3/bkd-007/4.mp3 vanaf Linn Records
Ja! Die is ook fijn zeg. Heerlijke muziek.

Deze vind ik ook zo lekker. Echt van die regenachtige zondag relaxmuziek. O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 juni 2017 @ 20:21:29 #123
163650 Greys
pi_171403977
Zoals verwacht gaat ie wegens gezondheid niet naar Jimmy Fallon kunnen. Logisch, Kiev was de uitzondering omdat er een arts meeging. Andere verre buitenlandse uitnodigingen ook niet aan kunnen nemen.

http://wiwibloggs.com/201(...)restrictions/191223/

Saillant detail: hij bood aan een Skype interview te doen. Staat ook in artikel.
Reacties onder artikel op FB "Wat een arrogante lul dat ie niet wil, doe dan in elk geval een interview via Skype ofzo".

Hij wil wel maar kan/mag niet. En hij hééft Skype aangeboden. Zo moeilijk, het hele artikel lezen ipv alleen de kop :D :') Manmanman.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171442164
Clickbait scoort snel en het is makkelijker om boos te worden op iemand die succesvol is dan dat je probeert diegene te begrijpen.

Maarre... hij had toch moeite met de gescripte opzet van de show? Hoe zit het dan met dat hij wel zou willen? Dat snap ik even niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 juni 2017 @ 17:57:20 #125
163650 Greys
pi_171451317
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:12 schreef PrincessofFrance het volgende:
Clickbait scoort snel en het is makkelijker om boos te worden op iemand die succesvol is dan dat je probeert diegene te begrijpen.

Maarre... hij had toch moeite met de gescripte opzet van de show? Hoe zit het dan met dat hij wel zou willen? Dat snap ik even niet.
Heb jij helemaal nooit dat je ergens aan twijfelt en uiteindelijk toch 'ja' kiest? :)

Hij heeft (wederom heel eerlijk) aangegeven wat hij minder leuk vindt aan de show maar volgens mij geenszins de hele show afgekraakt en hij snapt natuurlijk ook best dat het een eer is. Uiteindelijk kan hij dus niet gaan wegens gezondheid maar kennelijk vond hij dat gescripte niet zó'n ramp dat ie niets met de show te maken wilde hebben oid.

Hij zei in eerste instantie ook 'nah, geloof niet dat dat iets voor mij is' over het Eurovisie. En ik ben blij dat ie het toch gedaan heeft :D

Ik vind zelf bv aan het Eurovisie echt gruwelijk irritant dat sommige landen elkaar steevast 12 blijven hebben maar toch al met al vind ik het nog steeds leuk genoeg. Dus je kunt prima een bepaald onderdeel stom vinden aan iets maar het geheel alsnog wel aardig. :P

Kreeg deze net trouwens als tip van YouTube O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 juni 2017 @ 11:07:24 #126
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171468762
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 17:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Kreeg deze net trouwens als tip van YouTube O+

wat een mooi liedje, dank je voor het delen met ons O+, maar ik vind zijn portugees het mooiste, de eigen taal, en dat zouden wij eigenlijk ook moeten doen, gewoon een hele kwetsbare gevoelige ballad in het nederlands sturen

en meer landen zouden wat meer hun eigen taal moeten gebruiken vind ik
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_171470269
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 17:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb jij helemaal nooit dat je ergens aan twijfelt en uiteindelijk toch 'ja' kiest? :)

Hij heeft (wederom heel eerlijk) aangegeven wat hij minder leuk vindt aan de show maar volgens mij geenszins de hele show afgekraakt en hij snapt natuurlijk ook best dat het een eer is. Uiteindelijk kan hij dus niet gaan wegens gezondheid maar kennelijk vond hij dat gescripte niet zó'n ramp dat ie niets met de show te maken wilde hebben oid.

Hij zei in eerste instantie ook 'nah, geloof niet dat dat iets voor mij is' over het Eurovisie. En ik ben blij dat ie het toch gedaan heeft :D

Ik vind zelf bv aan het Eurovisie echt gruwelijk irritant dat sommige landen elkaar steevast 12 blijven hebben maar toch al met al vind ik het nog steeds leuk genoeg. Dus je kunt prima een bepaald onderdeel stom vinden aan iets maar het geheel alsnog wel aardig. :P

Kreeg deze net trouwens als tip van YouTube O+

Oh jazeker heb ik dat wel eens. Alleen duurt het twijfelen bij mij dan meestal langer dan bij hem (wrs omdat ik niet zo goed bij mijn gevoel kan blijven) en dan kan ik eigenlijk geen beslissing nemen.
Ik dacht zelf ook al in die richting, dat hij het uiteindelijk dan toch wel wilde doen. Het is wel een gul aanbod, om het dan via Skype te doen. Maar dat vonden ze daar zeker niet exclusief genoeg...

Het was ook geenszins bedoeld als kritiek naar Salvador, absoluut niet. Ik zal wel de laatste zijn die dat op hem heeft (remember my 1st post here ;)). Het was alleen een vraag om mijn beeldvorming compleet te maken, niets aan de hand.

Ik had het wat breder moeten trekken, maar het was zo warm dat e.e.a. daar niet aan meewerkte :{ :P

En dan krijg je dit soort kleine misverstanden. :{

Plus foto van Salvador als Benjamin Cymbra in zijn nieuwe project Alexander Search (ik begin er net een beetje bekend mee te worden):


[ Bericht 3% gewijzigd door PrincessofFrance op 05-06-2017 12:26:52 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 juni 2017 @ 12:54:04 #128
163650 Greys
pi_171471543
Ik las het echt totaal niet als kritiek en vond het ook geen misverstand, ik reageerde gewoon op wat je zei. ;)

Dat Alexander Search kan ik soms niet helemaal volgen want soms staat z'n naam erbij en soms heet ie daar dus anders? Ik was dus nog niet eens zo ver dat ik door had dat hij daarin die Benjamin is. :D :@ Goed uitgevonden van je! Ik had het nog helemaal niet door.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 juni 2017 @ 13:13:36 #129
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171471994

ik weet niet of deze cover al hier gedeeld is, maar dit vind ik ook best een mooie cover van City Lights van Salvador en Luisa O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_171496185
Ik heb nu dat filmpje gekeken (en geluisterd :P) dat hij in die piano staat te schreeuwen. Wat een mooi effect geeft dat zeg, toppie ^O^
  woensdag 7 juni 2017 @ 09:29:43 #131
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171517681
PORTUGAL ❤️ mijn favo, wat een schatje 🌹 #ESF

dit is wat Maan schreef over Salvador, het was haar favoriete liedje van het hele ESF en hem een schatje noemen O+

https://twitter.com/MAAN/status/862046809157500930

maar ook zwemmer Sebastiaan Verschuren vond hem goed

dit wilde ik gewoon even delen met jullie :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_171528543
Dat is lief van Maan.

Dit is Salvador in een interview op de Portugese zender TVI, afgelopen vrijdag. Hij speelt er ook piano in. Damn, wat ziet hij er uitgerust (en goed) uit zeg!:
http://tviplayer.iol.pt/p(...)de000cf283900024f9a2
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 juni 2017 @ 09:18:21 #133
163650 Greys
pi_171542549
Goud

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 juni 2017 @ 09:18:59 #134
163650 Greys
pi_171542555
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:14 schreef PrincessofFrance het volgende:
Dat is lief van Maan.

Dit is Salvador in een interview op de Portugese zender TVI, afgelopen vrijdag. Hij speelt er ook piano in. Damn, wat ziet hij er uitgerust (en goed) uit zeg!:
http://tviplayer.iol.pt/p(...)de000cf283900024f9a2
Ziet er zeker goed uit!
Hadden we maar ondertitels hè?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 8 juni 2017 @ 09:24:19 #135
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_171542614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:14 schreef PrincessofFrance het volgende:
Dat is lief van Maan.

Dit is Salvador in een interview op de Portugese zender TVI, afgelopen vrijdag. Hij speelt er ook piano in. Damn, wat ziet hij er uitgerust (en goed) uit zeg!:
http://tviplayer.iol.pt/p(...)de000cf283900024f9a2
zeker weten O+

en wat kan hij mooi piano spelen, wow hij heeft gewoon terecht het ESF gewonnen, zo talentvol als hij is

echt een lieve jongen is hij :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 juni 2017 @ 10:16:01 #136
163650 Greys
pi_171543346
De Portugese delegatie is helemaal gelukkig en schrijft overal berichten dat 'Salvador is een van de weinige Portugese artiesten die een bio hebben gekregen op Spotify'. En dan ook helemaal erbij wat de bio over hem schrijft.

Vink mooi, zo blij zijn met zulke dingen die voor anderen misschien heel weinig voorstellen. Ze zijn helemaal trots. :D O+

Een gouden plaat, een bio op Spotify en extra data voor z'n concerten. En ze zijn zielsgelukkig. Mooi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 juni 2017 @ 21:53:06 #137
163650 Greys
pi_171583553
Het mocht effe duren maar..


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 juni 2017 @ 15:48:10 #138
163650 Greys
pi_171618893
quote:
Ik krijg hier geen genoeg van. Dat 'schreeuwen' in die piano aan het begin wat ie doet is gewoon bloedstollend mooi. Op sommige momenten lijkt het zelfs of je een viool hoort maar het is z'n stem. En daarna dat toffe lied en dan dat scatten (heet dat zo?) vanaf 6.25, dit filmpje is echt geniaal van de eerste tot de laatste seconde.

_O_ _O_ _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171624833
Ik vind het ook nog steeds een mooie performance. Zijn 'geschreeuw' in de piano doet mij denken aan tijden waarin ik het gevoelsmatig beter of in ieder geval onbezorgder had. Dus in die zin ligt het ook wel ietwat gevoelig.

Maar ik vind hem echt een muzikale kunstenaar. Dit 'schreeuwen' in de piano en ook het getrompetter. En hij kan dat ook allemaal gewoon. Toppertje.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 21:01:54 #140
163650 Greys
pi_171717754
Hij is bezig met een nieuw album aldus z'n Instagram *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 15 juni 2017 @ 21:07:32 #141
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171717906
Oeh vet! Ben benieuwd wat we daarvan mogen verwachten. Het zullen niet alleen maar van zulke ballades worden neem ik aan.

Zie 'm eigenlijk niks anders zingen. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 21:26:45 #142
163650 Greys
pi_171718471
Ik hoop weer op een mix van Portugese (jazzy) ballads en wat van dit soort spul. O+ Van die lekkere regenachtige zondag wegluisterliedjes. Of late zomerse avond wegluisterliedjes. :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171720695
Hmm, dat album klinkt wel goed, maar zou het zelf niet aanschaffen. Mij doet het denken aan prettige restaurantmuziek
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juni 2017 @ 22:45:20 #144
163650 Greys
pi_171721289
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:30 schreef grazz het volgende:
Hmm, dat album klinkt wel goed, maar zou het zelf niet aanschaffen. Mij doet het denken aan prettige restaurantmuziek
Kan ik me wel voorstellen ja :D

Ik zou zelf elke avond in dat restaurant zitten, dat snap je. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171721815
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen ja :D

Ik zou zelf elke avond in dat restaurant zitten, dat snap je. :+
Een bordje Salvador, por favor? Je houdt toch van vlees :+
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 11:17:06 #146
163650 Greys
pi_171728954
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:59 schreef grazz het volgende:

[..]

Een bordje Salvador, por favor? Je houdt toch van vlees :+
Ik heb liever dat ie zn vlees lekker zelf houdt zodat ie kan blijven zingen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 juni 2017 @ 15:03:25 #147
163650 Greys
pi_171733088
Gisteravond op tv met z'n nieuwe project/band 'Alexander Search'. Z'n alter ego Benjamin Cymbra heeft daar een heel ander uiterlijk.. Maar prachtig Engelstalig liedje hieronder zeg! Het nieuwe album van deze band is vandaag uitgekomen en hij is dus bezig met een nieuw solo album. Lekker bezig! Ik begrijp alleen te weinig Portugees om te snappen waarom hij in die band een heel andere naam en uiterlijk heeft. Maakt me verder ook niet uit, de muziek is weer tof.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 juni 2017 @ 16:58:30 #148
163650 Greys
pi_171753183
Een jongetje van 5 heeft Salvador als idool en hij mocht op het podium komen om Amar Pelos Dois te zingen. Eerst is ie nog wat stillig maar later zingt ie echt _O- O+

https://m.facebook.com/st(...)id=10150119638465720
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 juni 2017 @ 20:49:27 #149
163650 Greys
pi_171777214
Salvador heeft vanavond een groot concert en roept iedereen op FB op om als ze daar vanavond heen gaan een CD te kopen omdat de complete opbrengst van vanavond naar de inwoners van het getroffen gebied van de afgrijselijke brand gaat. Mooi gebaar. Als iedereen in die grote zaal nou even een album koopt haalt ie duizenden euro's op.

Mooi gebaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171777428
Dat is zeker een mooi gebaar! Echt heel tof van hem dat hij op deze manier probeert te helpen.

Ik zie nu trouwens pas al die filmpjes want ik had niet echt de gelegenheid om ze af te spelen de laatste dagen. Wat leuk dat je hier alles plaatst Greys. Vooral het filmpjes met het geschreeuw in de piano vond ik erg tof. En die met dat jongetje is cute. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 juni 2017 @ 20:58:59 #151
163650 Greys
pi_171777455
Pianoschreeuwen is goddelijk _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 juni 2017 @ 00:01:30 #152
163650 Greys
pi_171781173
En 27 juni een groot concert in de MEO Arena (waar wrs ook het esf plaats gaat vinden) met ruim 20 artiesten, waaronder Salvador, waarvan de opbrengst ook geheel naar de slachtoffers van de brand gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 juni 2017 @ 09:01:24 #153
163650 Greys
pi_171852391
Ah duidelijkheid over z'n andere naam in de band dankzij Wiwi! Alle liedjes van de band zijn gebaseerd op de teksten van een beroemde poëet.

wiwibloggs

JUNE 21, 2017 REVIEW:

Salvador Sobral’s new band Alexander Search releases their first single “A Day of Sun”
REVIEW: SALVADOR SOBRAL’S NEW BAND ALEXANDER SEARCH RELEASES THEIR FIRST SINGLE “A DAY OF SUN”


He gave Portugal its first win at the Eurovision Song Contest in May, and has had a packed schedule of performances and appearances since then.

But amid all of that Salvador Sobral has found time to join the Alexander Search project as the lead vocalist, singing under the name Benjamin Cymbra.

Yes, this may be a little confusing, but when working with the group Salvador goes by Benjamin. That’s because the Alexander Search band (created by pianist Júlio Resende) is inspired by Portugal’s famous poet Fernando Pessoa and the time he wrote in English while living in South Africa.

Pessoa is known for his countless heteronyms — one of them being Alexander Search — so every member of the band adopts a different character when on stage. Stop scratching your head and just go with it.

Salvador, err, Benjamin, lends his voice to the group’s 14-track album, which draws from a variety of genres. From indie-pop to electronic music to a bit of rock, Alexander Search occupies a new space in the Portuguese music industry…and one that few imagined existed until now.

“A Day of Sun” is the band’s first single and wiwibloggs had a quick chat with music expert and Portuguese Eurovision commentator Nuno Galopim about the surprising project.

“It is always a big challenge to dig into Fernando Pessoa’s writings and looking for what can work out as songs,” he says. “These words were the primary building blocks of a musical idea pianist Julio Resende worked on with a band tailored to honor a great poet.”

Known for his on-point music reviews, Mr. Galopim adds: “Alexander Search is a rock vision by a jazz pianist featuring electronics and the unique vocal approach of Benjamin Cymbra (Salvador Sobral). And what a delight this first single is. Moody, dreamy, but also adventurous.”

“The piano leads the way, but soon electronics spiral around, setting the scene for the voice. And then it’s up to the vocal line to deliver the song. An ambient ballad, ‘A Day of Sun’ balances light and melancholy, but like the title suggests, its a shining thing. And just one of the many reasons to dive further into the album.”

Alexander Search are set to take the stage at the “Super Bock Super Rock” music festival this summer, kicking off their first album tour in one of the best summer music festivals in Europe.


Dat hele album is echt geweldig :P O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 juni 2017 @ 09:09:15 #154
163650 Greys
pi_171852511
Naast Day of Sun vind ik Regret het mooiste liedje van dat album.


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2017 @ 01:03:04 #155
368283 ato
pi_171926006
Life can be a bitch, so like it..
pi_171940076
Ik zie hem liever zoals in dat filmpje op het Folio Festival. In dat andere filmpje van 5 Para a Meia Noite vind ik hem er eerlijk gezegd een beetje engig uitzien met die bril op en zijn haar zo strak naar achteren. Zo ben ik hem helemaal niet gewend, ik vind het iets te strak. Dat past niet bij mijn beeldvorming/hoe ik hem heb leren kennen (autism, anyone?)
pi_171940480
Het is een alter-ego. Natuurlijk ben je hem zo niet gewend
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171952715
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:19 schreef Jordy-B het volgende:
Het is een alter-ego. Natuurlijk ben je hem zo niet gewend
Dat snap ik heus wel, dat het een alter ego is. Maar voor hetzelfde geld had ik er weg van geweest, net als Greys dat blijkbaar is. Dat is voor mij echter niet het geval. Ik zie hem liever zoals ik hem gewend ben.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 juni 2017 @ 18:04:57 #159
163650 Greys
pi_171994743
Vanavond staan Salvador en Luísa en andere artiesten in de MEO Arena (waarschijnlijke Eurovisie locatie volgend jaar). Helemaal uitverkocht, 14duizend mensen. Opbrengsten voor slachtoffers van de bosbranden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 juni 2017 @ 18:06:39 #160
163650 Greys
pi_171994789
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:23 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Dat snap ik heus wel, dat het een alter ego is. Maar voor hetzelfde geld had ik er weg van geweest, net als Greys dat blijkbaar is. Dat is voor mij echter niet het geval. Ik zie hem liever zoals ik hem gewend ben.
Oh ik ben niet per se weg van z'n andere uiterlijk daar, het uiterlijk interesseert me weinig eerlijk gezegd. Maar de muziek van de nieuwe band vind ik zalig en z'n stem blijft natuurlijk gewoon hetzelfde en voor mij dus heel fijn, ongeacht hoe hij er als alter ego uitziet. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 juni 2017 @ 09:06:58 #161
163650 Greys
pi_172009253
Salvador gisteren voor 14.000 Manning MEO Arena voor de bosbrand slachtoffers.
Helemaal kijken natuurlijk maar vooral vanaf 3.55 wanneer de hele zaal meezingt met Amar Pelos Dois.

Kippenvel.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 juni 2017 @ 09:11:04 #162
163650 Greys
pi_172009321
Op het moment dat ie trompettert en het publiek daarna keihard klapt zegt ie daarna 'jullie klappen echt voor alles wat ik doe hè, ik ga het zo eens proberen door een scheet te laten'.

No shame, hij heeft echt geen schaamte. _O- _O- _O- _O-

Op FB zijn er alweer een paar boos. Want dat hoort niet enzo. Hahaha. Geen filter. Ik hou ervan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 28-06-2017 09:35:11 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172022167
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ik ben niet per se weg van z'n andere uiterlijk daar, het uiterlijk interesseert me weinig eerlijk gezegd. Maar de muziek van de nieuwe band vind ik zalig en z'n stem blijft natuurlijk gewoon hetzelfde en voor mij dus heel fijn, ongeacht hoe hij er als alter ego uitziet. ;)
Hm, voor mij is het totaalplaatje dan denk ik toch belangrijker. Ik kan deze omschakeling van Salvador als zichzelf naar Salvador als Benjamin niet zo goed maken.

quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:06 schreef Greys het volgende:
Salvador gisteren voor 14.000 Manning MEO Arena voor de bosbrand slachtoffers.
Helemaal kijken natuurlijk maar vooral vanaf 3.55 wanneer de hele zaal meezingt met Amar Pelos Dois.

Kippenvel.

Het filmpje is geblokkeerd wegens auteursrechtschending.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 juni 2017 @ 18:00:44 #164
163650 Greys
pi_172022328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 17:52 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Hm, voor mij is het totaalplaatje dan denk ik toch belangrijker. Ik kan deze omschakeling van Salvador als zichzelf naar Salvador als Benjamin niet zo goed maken.

[..]

Het filmpje is geblokkeerd wegens auteursrechtschending.
Hier alsnog het hele optreden van hem te zien :)

https://m.facebook.com/st(...)id=10150119638465720

[ Bericht 24% gewijzigd door Greys op 28-06-2017 18:09:37 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172022754
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Hier alsnog het hele optreden van hem te zien :)

https://m.facebook.com/st(...)id=10150119638465720
Ik had het ergens anders ook gevonden, dus nu is iedereen weer blij :)

En ja, ik had een opmerking gelezen onder het geblokkeerde YouTube-filmpje dat iemand zei dat hij eens op moet groeien en moet leren om beleefd te zijn.
Hahaha - Salvador en een filter in (leren) bouwen... Hij is juist zo geliefd doordat hij géén filter heeft. Een alles of niets-jongen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 juni 2017 @ 18:33:53 #166
163650 Greys
pi_172023099
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:20 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Ik had het ergens anders ook gevonden, dus nu is iedereen weer blij :)

En ja, ik had een opmerking gelezen onder het geblokkeerde YouTube-filmpje dat iemand zei dat hij eens op moet groeien en moet leren om beleefd te zijn.
Hahaha - Salvador en een filter in (leren) bouwen... Hij is juist zo geliefd doordat hij géén filter heeft. Een alles of niets-jongen.
Hij heeft wel een excuus op FB geplaatst (laten plaatsen) dat hij met het scheetgrapje in elk geval helemaal niemand heeft willen kwetsen.

(Ik vond het sowieso al enorm zeikerig dat mensen daarover konden vallen, het was geen brandgrap ofzo.. Sommigen vinden echt ALLES beledigend of ongepast, godallemachtig _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172037539
Ach ja, het was misschien een tikje ongepast, maar tegenwoordig lijken de mensen over van alles wel heen te vallen. Zeikerds letten totaal niet meer op intenties of bedoelingen vandaag de dag, op elke quote/uitspraak kan je worden aangevallen. Maar een onschuldig grapje kan natuurlijk niet tijdens een benefietconcert, kom nou! /s
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 juni 2017 @ 10:32:39 #168
163650 Greys
pi_172037788
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 10:24 schreef Wuwwa het volgende:
Ach ja, het was misschien een tikje ongepast, maar tegenwoordig lijken de mensen over van alles wel heen te vallen. Zeikerds letten totaal niet meer op intenties of bedoelingen vandaag de dag, op elke quote/uitspraak kan je worden aangevallen. Maar een onschuldig grapje kan natuurlijk niet tijdens een benefietconcert, kom nou! /s
Precies. En de presentatoren stonden het merendeel van de tijd ook gewoon stralend lachend te presenteren, maar dat was dan weer niet ongepast kennelijk.

Ik zag dat ie gelukkig echt bergen bijval krijgt, in de reacties onder z'n (imho totaal onnodige) excuus.

En een Portugese kennelijk bekende dichter heeft een komisch gedicht erover gemaakt, die vond het juist wel verfrissend tussen al het zware door.

Z'n grapje had ook echt totaal niks te maken met slachtoffers of hun familie/nabestaanden, dat had wél ongepast geweest. Dit niet. Dit was letterlijk en figuurlijk een beetje luchtigheid. :7

Er werd volop geklapt en gelachen en gezongen in de zaal tijdens z'n optredens, dat maakte de sfeer al heel anders en dan kan zo'n grapje prima.

Bizar eigenlijk, hij heeft vorige week al z'n cd opbrengst weggegeven voor de slachtoffers, deed nu voor niks mee aan het benefietconcert en nóg hebben mensen iets te zeiken. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 juli 2017 @ 11:08:06 #169
163650 Greys
pi_172184716
Nathan Trent (Oostenrijk) zingt Amar Pelos Dois met orkest. En hoe schattig ik hem ook vind, dit kan ie toch beter aan Salvador overlaten. ;) Maar wel knap in het Portugees!

http://wiwibloggs.com/201(...)r-pelos-dois/192794/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 juli 2017 @ 21:12:24 #170
163650 Greys
pi_172254487
Altijd fijn, iemand die geld over je rug wil verdienen. Even het artikel door translate gehaald maar de strekking is duidelijk. Salvador neemt na concerten meestal een video op om op FB het publiek te bedanken voor hun aanwezigheid. Dit keer vertelde hij in de video na het bedankje dat er een boek is verschenen met 'zijn levensverhaal' en het boek heet 'Hero Heart'. Verwijzend naar z'n hartfalen. De schrijfster heeft nul keer contact met hem opgenomen voor het maken van dit boek, heeft hij laten weten. Walgelijk. :r

Van RTP (en de betreffende video staat op z'n FB):

quote:
Salvador Sobral heeft opgenomen een video waarin hij betreurt niet benaderd te zijn door boekschrijver van "Salvador Sobral - Hero Heart".

Salvador Sobral nam op een video in Porto na zijn concert in het House of Music. In aanvulling op bedanken "de beste publiek", die de zanger heeft gehad, klaagde dat er een boek over hem is geschreven, zonder te worden geraadpleegd voor dit.

"Het lijkt erop dat een boek uitkwam over mij dat alleen en heet Hero Heart. Slimme de woordspeling , klaagt hij, verwijzend naar zijn aan hartfalen lijden. "Ik heb niets te maken met dit boek, nooit een verklaring, niemand vroeg me iets," zegt hij. "Plotseling is er een boek over mij en avontuur in Kiev "

"het lijkt erop dat deze mensen hebben inside-informatie ", vervolgt hij. "Ik vind het heel triest dat ze dit vinden te doen is cool, zoiets doen, want we zijn publieke figuren. "

Hero Heart is geschreven door Maria Milene Tavares.
Shame on you, Maria :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 7 juli 2017 @ 21:37:37 #171
368283 ato
pi_172255236
Hij kan haar toch aanklagen?
Life can be a bitch, so like it..
pi_172372013
Ik blijf het prachtig vinden dat dit won
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2017 @ 20:58:46 #173
163650 Greys
pi_172372675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:36 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik blijf het prachtig vinden dat dit won
Ik ook. Kan er echt nog jaren op teren, hoe overdreven dat voor anderen misschien ook mag klinken. :)

En leuk om te volgen dat z'n band Alexander Search het ook enorm goed doet met hun debuutalbum. Zelfs zo goed dat ze 'strijden' om de hoogste verkoopcijfers, bijna net zo veel van dat debuutalbum verkocht als van het Excuse Me album van Salvador. Beide albums staan samen bovenaan de albumverkooplijst. Het is hem/ze gegund. Staan belachelijk mooie nummers op, die gedichten van Pessoa die ze omgevormd hebben tot lied.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 juli 2017 @ 20:30:41 #175
163650 Greys
pi_172767870
Als eerbetoon voor 20 jarig bestaan van dit album van Radiohead. Zoiets. M'n Portugees is nog steeds niet zo goed. :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 29 juli 2017 @ 20:41:51 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_172768131
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Wat een mooie versie. O+
Ja joh ik ga wel weer in de Kleenex hangen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 juli 2017 @ 20:44:10 #177
163650 Greys
pi_172768199
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:41 schreef Cee het volgende:
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Wat een mooie versie. O+
Ja joh ik ga wel weer in de Kleenex hangen.
Je kunt geen piano meer horen zonder te janken na Hachi denk ik :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 29 juli 2017 @ 20:45:54 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_172768247
Ik mijd voorlopig alle honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 juli 2017 @ 20:48:56 #179
163650 Greys
pi_172768330
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik mijd voorlopig alle honden.
WATTTTTT?
Aldus de Griek.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 29 juli 2017 @ 21:18:03 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_172769081
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

WATTTTTT?
Aldus de Griek.

[ afbeelding ]
:'( :'( :'( :'( HONDEN :'( :'( :'( :'(
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2017 @ 00:33:02 #181
368283 ato
pi_172868924
Portugal met iets gewijzigde selectie

Gastland Portugal kiest volgend jaar opnieuw de inzending via het vertrouwde Festival da Canção. De beide halve finales vinden plaats in de RTP-studio’s in Lissabon op 18 en 25 februari. Per halve finale gaan vijf van de tien kandidaten door naar de finale die op 4 maart wordt afgewerkt. Dan wordt uitgeweken naar het Pavilhão Multiusos in Guimares.

Ten opzichte van dit jaar zijn er wel wat wijzigingen doorgevoerd. Ten eerste wordt het aantal deelnemers verhoogd van zestien naar twintig. Net als vorig jaar nodigt de Portugese omroep componisten uit om voor het gehele pakket van lied en artiest te zorgen. Dat zullen er zeventien worden. Daarnaast mag Salvador Sobral, in samenspraak met zijn zus, ook een componist uitnodigen die ook lied en artiest zal verzorgen.

Voor de overgebleven twee plekken wordt een beroep gedaan op het grote publiek. Eén inzending wordt geselecteerd via een open inschrijving voor componisten die nog nooit werk hebben uitgebracht. De ander wordt geselecteerd via een open inschrijving waarbij iedereen een poging kan wagen.

Bron: Songfestivalweblog
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 augustus 2017 @ 00:53:57 #182
163650 Greys
pi_172869157
Geweldig systeem. _O_

Zo spreid je de kans dat er (weer) iets geweldigs tussen zit. Gerenommeerde componisten maar ook talentvolle onbekenden maken zo kans. Kan ik alweer geld inzetten op de winnaar van het esf ergens? :+ :+

Ik gok dat de componist die Salvador kiest trouwens z'n eigen pianist zal zijn, die meneer Resende.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2017 @ 10:06:05 #183
368283 ato
pi_172871758
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:53 schreef Greys het volgende:
Geweldig systeem. _O_

Zo spreid je de kans dat er (weer) iets geweldigs tussen zit. Gerenommeerde componisten maar ook talentvolle onbekenden maken zo kans. Kan ik alweer geld inzetten op de winnaar van het esf ergens? :+ :+

Ik gok dat de componist die Salvador kiest trouwens z'n eigen pianist zal zijn, die meneer Resende.
Ja leuk he, waarom kunnen wij dat niet in Nederland?
Life can be a bitch, so like it..
pi_173011918
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 augustus 2017 @ 09:06:40 #185
163650 Greys
pi_173012669
quote:
Tis een Premium artikel en als ik het eerste zichtbare stukje zo lees - dat zo zuur is dat het wrs geschreven is door iemand die zijn geld op Bulgarije had gezet - ga ik niet betalen voor de rest van het artikel. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 11:57:31 #186
163650 Greys
pi_173037576
Ik snap dus niet wat de Telegraaf lult met dat ie 'kwijt' is en niemand meer iets vernomen heeft al maanden van Salvador, want dat is echt gigantisch gelul. :D Hij treedt bijna elke dag op. Zowel met Alexander Search de band als eigen concerten. Ja reizen naar het buitenland zit er niet in met z'n hart, maar dat wisten we toch al vanaf het begin? Wat lullen ze nou? Als je denkt dat ie kwijt is moet je gewoon even op zijn FB en die van de band kijken en op Twitter.

Even tijd voor wat recente foto's van afgelopen week en deze week *O*















En ook van deze maand nog filmpjes zat van concerten en festivals:


En ook deze en komende maand weer plenty concerten. Deze onderstaande alleen van hem zelf, daar zitten nog niet de concerten met Alexander Search bij.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173039129
Hallo ik kom ook eens een keertje gezellig meeloeren op het Salvador topic, voor de verandering :P

Zat toevallig laatst naar alle winnaars van de afgelopen jaren te luisteren (en kon APD niet overslaan ofc), en ik moet eerlijk zeggen dat ik het stiekem toch wel heel mooi vond :@
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_173039186
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Greys het volgende:
Ik snap dus niet wat de Telegraaf lult met dat ie 'kwijt' is en niemand meer iets vernomen heeft al maanden van Salvador, want dat is echt gigantisch gelul. :D Hij treedt bijna elke dag op. Zowel met Alexander Search de band als eigen concerten. Ja reizen naar het buitenland zit er niet in met z'n hart, maar dat wisten we toch al vanaf het begin? Wat lullen ze nou? Als je denkt dat ie kwijt is moet je gewoon even op zijn FB en die van de band kijken en op Twitter.

Even tijd voor wat recente foto's van afgelopen week en deze week *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ook van deze maand nog filmpjes zat van concerten en festivals:


En ook deze en komende maand weer plenty concerten. Deze onderstaande alleen van hem zelf, daar zitten nog niet de concerten met Alexander Search bij.

[ afbeelding ]
Ach ja, de reikwijdte van de Telegraaf hè. Mainstream-artiesten en -acteurs en voetballers. Daar lees je over en alles wat daarbuiten valt is niet interessant dus bestaat niet. De Telegraaf is zoals de Daily Mail in de UK - grote schreeuwende koppen met veel sensatie, maar weinig inhoud. En soms slaat een artikel ook gewoon helemaal nergens op - zoals in dit geval.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 13:36:34 #189
163650 Greys
pi_173039740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:10 schreef Nexum het volgende:
Hallo ik kom ook eens een keertje gezellig meeloeren op het Salvador topic, voor de verandering :P

Zat toevallig laatst naar alle winnaars van de afgelopen jaren te luisteren (en kon APD niet overslaan ofc), en ik moet eerlijk zeggen dat ik het stiekem toch wel heel mooi vond :@
Het is stiekem ook gewoon heel mooi, vooral als je het tussen diverse andere winnaars hoort. En na dat gekrijs van Jamala is dit ook wel rustgevend, als je het op volgorde luisterde dan. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173039758
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is stiekem ook gewoon heel mooi, vooral als je het tussen diverse andere winnaars hoort. En na dat gekrijs van Jamala is dit ook wel rustgevend, als je het op volgorde luisterde dan. :P
Oh, ik vond Jamala helemaal geen gekrijs. Jamala is 1 van mijn favoriete winnaars, prachtig powernummer vind ik dat. _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 13:39:20 #191
163650 Greys
pi_173039793
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:37 schreef Nexum het volgende:

[..]

Oh, ik vond Jamala helemaal geen gekrijs. Jamala is 1 van mijn favoriete winnaars, prachtig powernummer vind ik dat. _O_
Daar worden we het dan echt nooit over eens ben ik bang _O-
Ik kan er niet naar luisteren zonder agressief te worden en hoofdpijn te krijgen. MAKE IT STOP MAKE IT STOP enzo. Niks tegen powerballads en powerrrrzangeressen, zat voorbeelden van die ik wel tof vind, maar dit... brrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173039890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar worden we het dan echt nooit over eens ben ik bang _O-
Ik kan er niet naar luisteren zonder agressief te worden en hoofdpijn te krijgen. MAKE IT STOP MAKE IT STOP enzo. Niks tegen powerballads en powerrrrzangeressen, zat voorbeelden van die ik wel tof vind, maar dit... brrrr.
Dat snap ik wel hoor, je houd ervan of niet, is niks mis mee. :+

Ik vind APD wel mooi maar ook ik heb heel vaak dat ik denk 'is dit nou nog niet over.. gaap'. :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 augustus 2017 @ 13:58:29 #193
163650 Greys
pi_173040168
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:43 schreef Nexum het volgende:

[..]

Dat snap ik wel hoor, je houd ervan of niet, is niks mis mee. :+

Ik vind APD wel mooi maar ook ik heb heel vaak dat ik denk 'is dit nou nog niet over.. gaap'. :P
Ja en dat kan ik me dus ook wel weer voorstellen, dat sommige mensen het veel te kalm en slaapverwekkend vinden. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 augustus 2017 @ 16:08:16 #194
163650 Greys
pi_173138286
Eergisteren nog voor volle zaal gespeeld. Met foto en bedankje. Dus de Telegraaf kan inmiddels weer een andere artiest gaan bedenken die ze 'kwijt' gaan verklaren. :')

https://m.facebook.com/st(...)&id=1484043168535214
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173140364
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:08 schreef Greys het volgende:
Eergisteren nog voor volle zaal gespeeld. Met foto en bedankje. Dus de Telegraaf kan inmiddels weer een andere artiest gaan bedenken die ze 'kwijt' gaan verklaren. :')

https://m.facebook.com/st(...)&id=1484043168535214
Ja maar, ja maar... daar moet de Telegraaf dan weer moeite voor doen omdat hij niet zomaar voor het grijpen/oprapen ligt. Je moet ergens een grens trekken hè?

Trek het je niet aan Greys, de Telegraaf schrijft zo vaak onzinnige dingen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 augustus 2017 @ 17:45:47 #196
163650 Greys
pi_173140460
Ik weet het. En ik trek het me ook niet aan maar tóch verbaast het me weer. Zelfs van de Telegraaf. Echt zó bizar dom om zoiets te schrijven als je weet dat met één klik op een Facebook je als lezer kunt zien dat het totale nonsens is. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 augustus 2017 @ 18:24:42 #197
163650 Greys
pi_173326249
Alweer zo'n jankstuk over dat Sobral niet in het buitenland optreedt. JOEHOE MENSEN DAT WISTEN WE TOCH? Er zijn net 20 nieuwe data toegevoegd aan z'n Portugese concerten. Buitenland zit er niet in nee. Dat verbaasde gedoe daarover achteraf :D

https://songfestival.be/e(...)overwinning-in-kiev/

En dan eindigen met "dan zal hij ook wel niet willen optreden tijdens ESF 2018".

Nou dat is in z'n eigen land hè jongens, dus ik gok van wel. _O- Domoortjes, die journalisten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173612306
https://www.facebook.com/(...)sts/1921116681494525

Dit al gezien? Ik versta er geen woord van, maar het lijkt me toch niet helemaal ok... :{
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2017 @ 23:38:01 #199
368283 ato
pi_173612875
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:00 schreef Mangostine het volgende:
https://www.facebook.com/(...)sts/1921116681494525

Dit al gezien? Ik versta er geen woord van, maar het lijkt me toch niet helemaal ok... :{
Gaat hij nu niet voor zijn behandeling?
Hij laat even de muziek voor wat het is, om weer terug te komen.
Tenminste dat begrijp ik hieruit.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 5 september 2017 @ 23:43:15 #200
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173612929
Maar je hebt het dan ook over de Telegraaf hè
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 00:02:40 #201
163650 Greys
pi_173613132
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:00 schreef Mangostine het volgende:
https://www.facebook.com/(...)sts/1921116681494525

Dit al gezien? Ik versta er geen woord van, maar het lijkt me toch niet helemaal ok... :{
Iemand eronder vertaalt het als

quote:
He said that his heart condition will prevent him from being musically active for an unknown period of time. He hopes to get back on stage soon and asks the media not to invade his personal space. However, there will be a last performance (free entrance) before he starts his treatment.
Hm, dat klinkt niet heel best. :{
Er stonden nog diverse grote concerten voor september op de agenda (zie FB header). Hoop dat die 'treatment' - wat het dan ook is - hem helpt zodat hij weer kan doen wat hij het liefste doet. Muziek maken.

IK WIL DAT IE ER BIJ IS IN LISSABON VOLGEND JAAR MET HET ESF. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 00:10:25 #202
163650 Greys
pi_173613200
Een Portugees heeft z'n Facebook filmpje vertaald in de YouTube comments. Ik moet er bijna van huilen. :@ ;(

Giada Boccolini
He says "Hello everybody, there is no longer secret to anybody that my health is fragile, I have a problem and sadly the time has arrived to give (let's say) my body to the science and consequently stay away from the live of concerts and music in general. Stay away from the civil world, and go to another were this problem will be resolved. Sadly I don't know how long it will take, these things are difficult to know but I'll be with strength. I want to thank you all for the support that you have been giving me, every concert you attended, the albums that you bought, every beautiful things that you said to me and I'll be back soon. It will be soon, for sure, now how soon, I don't know. I don't want to go away without saying goodbye to you all, to all that want to listen to me, so I'll give my last concert in Cascais at FIC. It will be beautiful, that will be a goodbye but a temporary goodbye. What have I more to say? ... I would like to ask people to respect my privacy, not ask too many questions...it is difficult for me and the people that are close to me...well let's be honest, this is more to some trash magazines that are saying that I have only 3 months to live. I read this some time ago, too... and...that's it ...I hope I' ll see you soon and everything will go to be ok! If there is somebody worried, don' t be because I have strength and everything will be ok . So friday, at 9.30 (I guess) at the gardens of Casino Estoril. Well, I'll play something for fun. It is from the best band in the world, so perhaps that will not be very good but in my state it'll be excusable."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 01:02:56 #203
375570 crew  Cyan9
pi_173613519
Dat klinkt best wel heftig..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 6 september 2017 @ 01:16:01 #204
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_173613549
Klinkt niet best. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 01:46:13 #205
163650 Greys
pi_173613617
Ja. Vooral dat hij iedereen bedankt die naar z'n muziek wilde luisteren etc. Als je echt verwacht snel weer terug te zijn doe je dat niet volgens mij.

Fuck zeg..
Ik hoop zo dat het goed komt. Het moet. Hij is zo betoverend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173613633
Oh gottegod nee... :'( :{ Volgens mij las ik een paar dagen geleden al ergens dat hij het iets rustiger aan gaat doen, maar dit klinkt een stuk erger dan dat ik het toen had opgevat.

Natuurlijk wisten we allemaal wel dat zijn hartprobleem ernstig was en dat er hoe dan ook iets aan moest gebeuren. Misschien dat dit die harttransplantatie gaat zijn waarvoor hij waarschijnlijk al op een wachtlijst stond?

Ik hoop echt zo dat hij hier van gaat herstellen! Ik vind het zoals Greys al zei ook wel frappant dat hij iedereen zo op het hart drukt (pun not intended) dat hij snel weer terug gaat zijn en dat niemand zich zorgen hoeft te maken. Zoiets zeg je niet zo nadrukkelijk als er niet iets ingrijpends gaat gebeuren wat eventueel ook mis kan gaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 02:15:39 #207
163650 Greys
pi_173613650
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
Oh gottegod nee... :'( :{ Volgens mij las ik een paar dagen geleden al ergens dat hij het iets rustiger aan gaat doen, maar dit klinkt een stuk erger dan dat ik het toen had opgevat.

Natuurlijk wisten we allemaal wel dat zijn hartprobleem ernstig was en dat er hoe dan ook iets aan moest gebeuren. Misschien dat dit die harttransplantatie gaat zijn waarvoor hij waarschijnlijk al op een wachtlijst stond?

Ik hoop echt zo dat hij hier van gaat herstellen! Ik vind het zoals Greys al zei ook wel frappant dat hij iedereen zo op het hart drukt (pun not intended) dat hij snel weer terug gaat zijn en dat niemand zich zorgen hoeft te maken. Zoiets zeg je niet zo nadrukkelijk als er niet iets ingrijpends gaat gebeuren wat eventueel ook mis kan gaan.
Als er nu een hart beschikbaar is dan kan ie vrijdag niet voor het laatst optreden. Ik denk dat hij opgenomen gaat worden tot er een hart is. Dat die apparaten onder z'n kleren niet meer genoeg zijn. Geen idee, kan natuurlijk ook anders zijn. Ik hoop dit misschien omdat dat zou betekenen dat ie dan ooit weer z'n ziel en zaligheid in een microfoon kan gooien, sterker dan ooit.

Ik maakte net de fout om een flink aantal reacties op FB te lezen. De één nog prachtiger dan de ander. Volwassen stoere kerels die zeggen dat ze van hem houden, gebeden etc. Godver zeg, tranentrekkend. Poeh. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173613725
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 02:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Als er nu een hart beschikbaar is dan kan ie vrijdag niet voor het laatst optreden. Ik denk dat hij opgenomen gaat worden tot er een hart is. Dat die apparaten onder z'n kleren niet meer genoeg zijn. Geen idee, kan natuurlijk ook anders zijn. Ik hoop dit misschien omdat dat zou betekenen dat ie dan ooit weer z'n ziel en zaligheid in een microfoon kan gooien, sterker dan ooit.

Ik maakte net de fout om een flink aantal reacties op FB te lezen. De één nog prachtiger dan de ander. Volwassen stoere kerels die zeggen dat ze van hem houden, gebeden etc. Godver zeg, tranentrekkend. Poeh. ;(
Je hebt inderdaad gelijk dat er nu geen hart beschikbaar kan zijn, want dan zou hij dat niet zo van tevoren aan kunnen kondigen. Ik vermoed dat hij nu heel erg boven aan de wachtlijst staat en dat het elk moment kan gebeuren, of er is misschien een andere methode gevonden om hem nog een tijdje zonder donorhart mee te laten komen.
Mooi hoe de meest uiteenlopende mensen zo emotioneel en oprecht kunnen reageren op zulk nieuws. Ik heb al heel lang geen Facebook meer, maar het is echt mooi om te lezen als mensen zo meeleven met iemand.
Ik hoop ook echt dat de media hem met rust laat. Het is helemaal niet iemand die de media opzoekt, maar toch.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2017 @ 07:25:13 #209
368283 ato
pi_173614175
Er wordt gesproken over behandeling, dat kan natuurlijk van alles zijn.
Maar hij zegt het zo mooi dat hij terug komt en kracht heeft.
Dat hij terug komt voor zijn muziek.

Ik geloof daar wel in. Maar het is inderdaad verdrietig nieuws.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 08:13:40 #210
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173614451
Pfff...Ik hoop dat Salvador binnenkort een nieuw hart krijgt en daardoor weer van meer dingen kan genieten/doe. Hopen dat alles goed gaat binnenkort.
pi_173616580
De toon van zijn bericht klinkt voor mij alsof zijn leven aan een zijden draadje hangt.... Brrrr....
Ik weet niet wat ik moet zeggen...

Ik heb nu ook het filmpje gezien en ik vind dat hij er niet goed uitziet. Volgens mij zit hij in een ziekenhuis o.i.d. want hij draagt zo'n soort t-shirt/hemd wat je daar vindt en hij heeft witte pleisters op zijn armen plus een wit bandje om zijn pols en dat draagt ie -imo- niet omdat hij het mooi vindt.
Analytische details, ik weet het, maar dat viel mij op.

Good luck man.

[ Bericht 59% gewijzigd door PrincessofFrance op 06-09-2017 11:56:32 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 10:54:25 #212
163650 Greys
pi_173616642
En dat ie dan zo vrolijk Hello Goodbye zit te zingen aan het eind. Potver.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 22:07:08 #213
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_173629960
Godver. :{ ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 6 september 2017 @ 22:37:27 #214
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_173630527
Ach ;(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 september 2017 @ 15:54:47 #215
163650 Greys
pi_173640362
Práchtig bericht van Manel Navarro (Spaanse deelnemer ESF) op zijn Facebook.

quote:
Mijn lieve Salvador Sobral,

vanaf de dag dat ik je in Lissabon ontmoette en jij me uitnodigde naar die Jam Session, zag ik jouw ongelooflijke talent, niet alleen als een kunstenaar, maar ook als een persoon.

Je zal meer kracht krijgen dan ooit, net als de grootste.

En als je hart moe is, gebruik de mijne.

Je zal de mijne altijd voor twee hebben.
*slik* ;( O+

https://m.facebook.com/st(...)&id=1550403331871578



[ Bericht 15% gewijzigd door Greys op 07-09-2017 16:10:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 september 2017 @ 11:50:32 #216
163650 Greys
pi_173672875
Tijdens z'n (voorlopig) laatste concert gisteravond hield het publiek duizenden witte harten omhoog. O+



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173673633
Wat een prachtig berichtje van Manel! ;( En dan dat publiek dat zo met hem meeleeft...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 september 2017 @ 13:04:49 #218
163650 Greys
pi_173673812
Dat moment dat hij gaat huilen tijdens het afscheidsconcert gisteravond en z'n zus hem gaat troosten. Oh man wat hartverscheurend. ;(



[ Bericht 24% gewijzigd door Greys op 09-09-2017 13:10:01 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2017 @ 14:04:06 #219
368283 ato
pi_173674808
Ja echt verdrietig..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 september 2017 @ 14:11:00 #220
163650 Greys
pi_173674956
Las net dat het concert twee uur duurde en hij tussendoor steeds even pauze had. Dan deden de muzikanten een nummer. Z'n familie was aanwezig en zijn vader stond vooraan in het publiek ook met een witte hartvormige ballon.
Salvador verzocht vooraf het publiek pas tijdens het laatste kwartier eventueel foto's te maken en de rest van het concert de telefoon nou eens in de zak te houden en gewoon te genieten en luisteren. En dat hij alle liefde die hij kreeg in een doosje zou bewaren voor de komende tijd en hoopte dat het wel zou passen in het doosje omdat het zo veel was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173675872
;(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 september 2017 @ 16:04:24 #222
163650 Greys
pi_173676801
Het lijkt me ook echt zó gruwelijk frustrerend en verdrietig. Ben je 27 jaar en super getalenteerd en heb je eindelijk wat je altijd wilde (veel muziek maken en daar echt je beroep van kunnen maken met concerten en albums) laat je lichaam je zo enorm in de steek.

(En dat ie 27 is moet ik maar niet te lang over nadenken. :{ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173692414
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:04 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me ook echt zó gruwelijk frustrerend en verdrietig. Ben je 27 jaar en super getalenteerd en heb je eindelijk wat je altijd wilde (veel muziek maken en daar echt je beroep van kunnen maken met concerten en albums) laat je lichaam je zo enorm in de steek.

(En dat ie 27 is moet ik maar niet te lang over nadenken. :{ )
Waarom niet? Die begrijp ik niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 september 2017 @ 13:40:28 #224
163650 Greys
pi_173692504
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 13:35 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Waarom niet? Die begrijp ik niet.
De beroemde club van jonge getalenteerde muzikanten die allemaal niet ouder dan 27 werden. Google maar op 27 club. Moest er aan denken toen ik z'n leeftijd in een artikel over het concert zag staan. Wilde dat ik er niet aan moest denken. Maar tis geen clubjesmens dus deze slaat ie ook vast over. O+



[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 10-09-2017 13:46:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173693008
Ik had me dat van de 27 club nog helemaal niet gerealiseerd. :o Nee, daar wil ik ook zeker niet teveel over nadenken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 september 2017 @ 15:40:52 #226
163650 Greys
pi_173695171
Al die ballonharten tijdens dat concert. O+



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173695757
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 13:40 schreef Greys het volgende:

[..]

De beroemde club van jonge getalenteerde muzikanten die allemaal niet ouder dan 27 werden. Google maar op 27 club. Moest er aan denken toen ik z'n leeftijd in een artikel over het concert zag staan. Wilde dat ik er niet aan moest denken. Maar tis geen clubjesmens dus deze slaat ie ook vast over. O+

[ afbeelding ]
Ah, zo bedoel je. Ja, ik heb daar wel over gelezen maar had die associatie met hem niet gelegd.
Bovendien hadden de leden van '27 Club' ieder voor zich allemaal wel problemen met drugs/recreatieve middelen en/of eigenwaarde issues. Als ik het goed heb opgemerkt.

Hij doet niet aan drugs en heeft ook geen problemen met zijn eigenwaarde, dus hij valt met een heleboel dingen zo buiten de boot dat hij zijn eigen club wel opricht ;)

quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had me dat van de 27 club nog helemaal niet gerealiseerd. :o Nee, daar wil ik ook zeker niet teveel over nadenken.
Doe maar niet, hij is toch al anders dan 'de anderen', dus hij neemt wel een andere afslag.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 20:03:25 #228
163650 Greys
pi_173876542
Volgens het officiële Portugese songfestival account is Salvador inderdaad in het ziekenhuis opgenomen totdat er een hart beschikbaar is voor transplantatie.

http://www.escportugal.pt(...)spitalizado.html?m=1

We dachten het al, maar toch heftig. Hij ligt aan apparaten die de functies van diverse organen overnemen zo haal ik uit de vertaling. Het kon dus niet meer zoals hij het tot nu toe deed met spullen onder z'n kleren. En volgens het artikel lijdt hij dus aan hartfalen. De enige mogelijke oplossing is een transplantatie.

Hopen dat er snel een hart voor hem is. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 20:26:57 #229
368283 ato
pi_173876992
Er is vast een hart voor hem, maar blijft triest nieuws natuurlijk.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 20:30:56 #230
163650 Greys
pi_173877110
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:26 schreef ato het volgende:
Er is vast een hart voor hem, maar blijft triest nieuws natuurlijk.
Hij wist een paar dagen voor het afscheidsconcert al dat hij opgenomen ging worden. Toen was er nog geen hart, anders had hij niet een paar dagen kunnen wachten tot het concert. ;)

Hoop voor hem idd dat er snel een hart beschikbaar komt dat matcht. Maar dat zou nog best eens lang kunnen duren. Zoals hij zelf in z'n filmpje ook zei, geen idee hoe lang. Lijkt me echt vreselijk, zo af te moeten wachten of er op tijd iets voor je komt. En al die tijd in het ziekenhuis. Brrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173877481
Dus toch wat we al dachten. Ik hoop echt dat er snel een hart komt. Die apparaten kunnen je lichaam niet eeuwig laten blijven werken, en dan ook nog eens al die tijd in het ziekenhuis liggen...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 september 2017 @ 20:57:27 #232
163650 Greys
pi_173877922
Ik had eerst nog het idee of de hoop dat het misschien sensatienieuws kon zijn maar die meneer met baard en bril die echt overal met Luísa en Salvador mee was in Kiev en heel close met ze was (Luísa en Salvador postten destijds ook zelf foto's met die meneer op Instagram etc) schrijft voor dit account dus ik denk niet dat hij het zou laten gebeuren dat er fake nieuws via zijn mediakanaal over S naar buiten zou komen. Dus ben bang dat het inderdaad gewoon waar is.

(en verder klopt het natuurlijk met S z'n video en wat hij daarin zei)

Meh. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 21:21:26 #233
368283 ato
pi_173878701
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij wist een paar dagen voor het afscheidsconcert al dat hij opgenomen ging worden. Toen was er nog geen hart, anders had hij niet een paar dagen kunnen wachten tot het concert. ;)

Hoop voor hem idd dat er snel een hart beschikbaar komt dat matcht. Maar dat zou nog best eens lang kunnen duren. Zoals hij zelf in z'n filmpje ook zei, geen idee hoe lang. Lijkt me echt vreselijk, zo af te moeten wachten of er op tijd iets voor je komt. En al die tijd in het ziekenhuis. Brrr.
Eigenlijk bedoelde ik het meer symbolisch, zo van dit moet goed komen.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2017 @ 21:21:55 #234
368283 ato
pi_173878717
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Dus toch wat we al dachten. Ik hoop echt dat er snel een hart komt. Die apparaten kunnen je lichaam niet eeuwig laten blijven werken, en dan ook nog eens al die tijd in het ziekenhuis liggen...
Ja afschuwelijk.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 september 2017 @ 15:37:23 #235
163650 Greys
pi_173912059
Jamala met een lieve foto van haar en Salvador op FB en boodschap dat ze voor hem bidden.

https://m.facebook.com/st(...)0&id=146957392017763
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 september 2017 @ 15:43:32 #236
163650 Greys
pi_173912192
Wiwi:

Salvador Sobral enters top Lisbon hospital as he battles heart condition

Just weeks ago he delivered an emotional farewell concert before going on career hiatus to focus on his health.

And earlier this week Eurovision 2017 winner Salvador Sobral continued his fight, entering Lisbon’s Santa Cruz Hospital where he is under the observation of a skilled team of doctors who specialise in heart-related issues.

As Spanish newspaper El Mundo and several Portuguese media report, the “Amar pelos dois” singer is awaiting a heart transplant.

The Santa Cruz hospital is considered a leader in this field. In fact, it was the first hospital in the country ever to perform a heart transplant. The institution’s history and reputation suggest he will receive the best treatment available.

Owing to privacy issues the hospital has not confirmed that Salvador is, in fact, a patient there. However, El Mundo reports that by September 18 “a significant security protocol had been activated in the enclosure, with guards controlling accesses to prevent the passage of people outside the institution.”

It’s further proof that doctors and staff are doing their utmost to ensure the singer and national treasure can recuperate in peace and without unnecessary distraction as he awaits a heart transplant.

Rest van het artikel:
http://wiwibloggs.com/201(...)rt-condition/196678/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 september 2017 @ 15:55:08 #237
163650 Greys
pi_173912402
ESCtoday

Portugal: Salvador Sobral hospitalized to deal with his health issues

The news about the hospitalization of Salvador Sobral in the Santa Cruz hospital of Lisbon is now making the rounds around Europe and the world. The winner of the 62nd Eurovision Song Contest recently decided to withdraw from the music stage for as long as he needs to overcome his serious health problem, cancelling all of his scheduled concerts and performances.

As several Portuguese media report, it’s absolutely necessary for Salvador to undergo a heart transplant operation, as his own heart is now reportedly very weak. It’s also stated that a compatible graft is yet to be found, so the singer is now facing an uncomfortable waiting process.

Within the hospital, it has also been reported that the singer is connected to medical devices to help stabilize cardiac function until the right graft is found.

Prior to his hospitalization on 8 September, Salvador had given a farewell concert for his fans and – obviously overwhelmed – burst into tears in the arms of his sister and composer of his winning entry Amar pelos dois, Luísa Sobral.

Here at ESCToday, we’re sending all our wishes to Salvador and his family for his speedy recovery. Looking forward to seeing you on stage once again, Salvador!

http://esctoday.com/15003(...)-deal-health-issues/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 16:07:12 #238
368283 ato
pi_173912645
Ik hoop zo dat zij snel een donor hart voor hem vinden.
Petje af voor hem en zijn zus, dat zij niet veel spraken over zijn hart problemen in Oekraïne.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 september 2017 @ 16:14:24 #239
163650 Greys
pi_173912784
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:07 schreef ato het volgende:
Ik hoop zo dat zij snel een donor hart voor hem vinden.
Petje af voor hem en zijn zus, dat zij niet veel spraken over zijn hart problemen in Oekraïne.
Ja inderdaad. Volgens mij hadden ze liefst helemaal niks gezegd. Puur omdat de journalisten wilden weten waarom er de eerste week niet was heel summiere info gegeven.
Snap nu ook heel goed dat de EBU daar toestemming voor gaf voor het missen van de repetities. Jammer dat een deel hem daardoor toen al meteen arrogant vond. En goed dat hij daar schijt aan had. Het ging hem om de muziek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-09-2017 18:01:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2017 @ 17:34:27 #240
368283 ato
pi_173914086
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 16:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Volgens mij hadden ze liefst helemaal niks gezegd. Puur omdat de journalisten wilden weten waarom er de eerste week niet was heel summiere info gegeven.
Snap nu ook heel goed dat de EBU daar toestemming voor gaf voor het midden van de repetities. Jammer dat een deel hem daardoor toen al meteen arrogant vond. En goed dat hij daar schijt aan had. Het ging hem om de muziek.
Zeker.
Life can be a bitch, so like it..
  PR en moderator zaterdag 23 september 2017 @ 09:37:13 #241
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173942226
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 september 2017 @ 09:57:20 #242
163650 Greys
pi_173942424
Die 'twee weken' zijn er denk ik bij verzonnen door de media. Denk ik. Hoop ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator zaterdag 23 september 2017 @ 10:11:01 #243
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173942582
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:57 schreef Greys het volgende:
Die 'twee weken' zijn er denk ik bij verzonnen door de media. Denk ik. Hoop ik.
Die hele nadruk op 'leven en dood' leek me sowieso een beetje een media-dingetje, aangezien dat ook van een Portugese journalist kwam en niet van een dokter/familielid ofzo. :@
Maar alsnog wel hopen dat 'ie snel weer opgelapt wordt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 september 2017 @ 10:26:30 #244
163650 Greys
pi_173942744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Die hele nadruk op 'leven en dood' leek me sowieso een beetje een media-dingetje, aangezien dat ook van een Portugese journalist kwam en niet van een dokter/familielid ofzo. :@
Maar alsnog wel hopen dat 'ie snel weer opgelapt wordt.
Ja precies. Dat het heel serieus is gelooft ook iedereen nu echt wel zonder dat leven of dood en twee weken gedoe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173948700
Ik hóóp dat het er 'expres' bij is gezet, zodat het lekkerder bekt ofzo. Inderdaad zo'n media-dingetje. Ik hoop voor Salvador dat hij gauw weer bij de tijd is en dat hij, hoewel dit in dit stadium waarschijnlijk ongepast klinkt -maar ik zeg het toch-, er volgend jaar in welke vorm dan ook weer (even) bij kan zijn.

Zou me toch erg leuk lijken, dat ie daar dan staat met een gezicht van 'met mij is niks aan de hand hoor, ik had even een hartprobleempje maar dat is inmiddels verleden tijd. We gaan gewoon rustig verder'. Zo'n type is hij wel.

Maar het belangrijkste is nu dat het goedkomt met hem....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 september 2017 @ 20:26:12 #246
163650 Greys
pi_174015049
Telegraaf en AD kopiëren gewoon letterlijk elkaars stukkie vandaag. :')

http://m.telegraaf.nl/pri(...)lijst-voor-donorhart

https://www.ad.nl/show/so(...)-donorhart~ab119885/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 september 2017 @ 20:30:52 #247
163650 Greys
pi_174015211
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174019190
Telegraaf en AD. :') En dan zijn er zat mensen (inclusief ik) die maar wat graag zo'n baantje zouden willen en er meer werk in zouden steken...

Een heel concert. O+ Heb ik morgen weer wat te luisteren.

Als het trouwens klopt dat hij nu 1 staat op de wachtlijst dan komt het hopelijk dan toch nog goed. Niet dat harten aan de lopende band binnenkomen en zo'n operatie blijft heel riskant, maar alleen al het idee dat een redding nabij is, dat is iets om hoopvol om te zijn. *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 september 2017 @ 23:31:42 #249
163650 Greys
pi_174021784
Ik vraag me dan stiekem toch af of zulke info echt bekend gemaakt mag worden. Zou een dokter dat echt bekend maken?
En hoeveel zin het heeft om op nr 1 van de lijst te staan als er misschien eerst zes harten komen die helemaal z'n bloedgroep of weefseltype niet zijn. Of z'n leeftijdsgroep.

Maar ik duim uiteraard heel erg hard dat hij op korte termijn aan de beurt is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174022814
Je hebt gelijk dat zoiets niet bekend gemaakt mag worden door een dokter, maar iets kan toch altijd uitlekken via via.

Misschien is het ook wel omdat ik al langer op de een of andere manier een soort raar onbestemd gevoel had dat er iets naars ging gebeuren. Ik denk dat ik me gewoon voorbereid op het ergste. En dan blijft het de Televaag en copypaste, maar op zulk positief nieuws klamp ik me gek genoeg dan toch ook weer vast.

Hoe mooi zou het zijn als hij daar gewoon staat volgend jaar om het ESF te openen. O+ Ik kan daar echt niet bij zijn helaas, maar als hij er is en alles is goed dan straalt dat geluk recht door de tv.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 september 2017 @ 09:45:22 #251
163650 Greys
pi_174025580
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 september 2017 @ 16:04:59 #252
163650 Greys
pi_174033330
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:53 schreef Greys het volgende:
Geweldig systeem. _O_

Zo spreid je de kans dat er (weer) iets geweldigs tussen zit. Gerenommeerde componisten maar ook talentvolle onbekenden maken zo kans. Kan ik alweer geld inzetten op de winnaar van het esf ergens? :+ :+

Ik gok dat de componist die Salvador kiest trouwens z'n eigen pianist zal zijn, die meneer Resende.
Ha! Ik had een vooruitziende blik. :7

http://wiwibloggs.com/201(...)18-composers/196923/

quote:
and Júlio Resende — Salvador Sobral’s bandmate in the “Alexander Search” project — will channel class.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 september 2017 @ 12:00:12 #253
163650 Greys
pi_174050139
Lief bericht van Alexander Rybak aan Salvador O+

https://m.facebook.com/st(...)0644&id=183104285643

quote:
Salvador, you amazing man, earlier this year you proved us the impossible: Not only did you have a heart for two, but you had the heart power for millions of people all over the world! ❤️ NOW, I hope you feel the love from all of us, when you need it the most. Eat, rest, laugh, cry, watch a lot of stupid movies, and embrace our support from Norway and beyond! #RiseSalvador #amarpelosdois
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 september 2017 @ 15:22:58 #254
163650 Greys
pi_174092705
De nieuwe hotte telenovela in Brazilië heeft gekozen voor Amar Pelos Dois als vaste theme song. :D miljoenen kijkers dagelijks op prime time. Leuk.

http://esctoday.com/150390/portugal-eurovision-travels-brazil/

quote:
Brazilian TV channel Globo has selected Salvador Sobral and his Eurovision winning entry Amar pelos dois to feature as the opening theme song of their latest soap opera (telenovela) Tempo de Amar. Globo Television Brazil has released the opening sequence of their telenovola featuring Amar pelos dois.

Millions of Brazilian viewers are listening to the Salvador’s winning entry every day on Globo TV when they tune in at prime time. Tempo de Amar has already hit Brazilian screens this week.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 30 september 2017 @ 15:34:07 #255
368283 ato
pi_174092881
Dit is ook mijn 3e liedje ooit tijdens ESF wat mij heeft ontroert en waar ik tranen van kreeg in mijn ogen.

1) Servië 2007
2) Noorwegen 2015
3) Portugal 2017
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 oktober 2017 @ 22:08:31 #256
163650 Greys
  Moderator woensdag 4 oktober 2017 @ 22:14:08 #257
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174199921
quote:
Modern klassiek. Prachtige uitvoering.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 oktober 2017 @ 18:35:29 #258
163650 Greys
pi_174519381
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174545970
Nummer van Portugal nu bij The voice!
pi_174593045
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:55 schreef Soof123 het volgende:
Nummer van Portugal nu bij The voice!
Net gezien ja, da's wel een redelijk unicum dat een winnaar van het ESF bij de Voice wordt vertolkt, da's zelfs bij Euphoria niet gebeurd.

Het is in het Portugees wel veel mooier dan in het Engels
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 oktober 2017 @ 22:57:31 #261
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 oktober 2017 @ 22:58:40 #262
163650 Greys
pi_174593163
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 22:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Net gezien ja, da's wel een redelijk unicum dat een winnaar van het ESF bij de Voice wordt vertolkt, da's zelfs bij Euphoria niet gebeurd.

Het is in het Portugees wel veel mooier dan in het Engels
Ik vond het zeker niet slecht. Fijne lage stem. Maar Salvador brengt er betovering in, door zijn stem, blik/ogen, persoonlijkheid, kwetsbaarheid, taal. Die betovering is er nu niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2017 @ 23:45:15 #263
368283 ato
pi_174594819
Ik vond het niet zo bijzonder.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174595023
quote:
prut.

Dwz, ik ben het niet eens met de vrijheden die hij neemt waar hij ze neemt. In de brug had hij zich gewoon aan de brug moeten houden of hoger moeten gaan zitten. Doordat hij lager zat dan het origineel, toont het slordig.

En dat hij kiest voor gebroken Engels is ook jeweetwel met vruchtjes. Kies dan gebroken Nederlands of gewoon Portugees.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jordy-B op 22-10-2017 23:58:51 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 oktober 2017 @ 23:54:59 #265
163650 Greys
pi_174595093
Ja. Maar toch alsnog wel tof dat iemand voor dit nummer kiest. Een songfestivalnummer bij the Voice is idd wel uitzonderlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174595200
Nou ja, stel dat hij de finale haalt, dan kan hij zich revancheren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174595454
Overigens is mijn urine prima geschikt om augurken mee in te maken... Om even de reacties voor te zijn. :P
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 oktober 2017 @ 01:26:20 #268
163650 Greys
pi_174596237
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:14 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens is mijn urine prima geschikt om augurken mee in te maken... Om even de reacties voor te zijn. :P
Ik vind het origineel ook tien keer beter hoor. Zo zuur vind ik je niet. Best eens met je opmerkingen.

Positieve eraan vond ik de op zich fijne stem en de rust en liedkeuze. Maar idd zat op aan te merken verder. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174596502
Met de stem is inderdaad niet zoveel mis. Sterker nog... het is verfrissend om een zanger te treffen die niet klinkt als een klein meisje, en het is op zich positief dat hij een lied kiest dat niet zozeer voor een bariton bedoeld is, alleen ben ik niet zo kapot van wat hij er vervolgens mee doet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 9 november 2017 @ 22:53:37 #270
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_174971445
Hoe zal het met hem zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 22:57:41 #271
163650 Greys
pi_174971530
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 22:53 schreef Jinkx het volgende:
Hoe zal het met hem zijn?
Nog steeds geen nieuws dus hij zal nog steeds in het ziekenhuis liggen wachten op een nieuw hart ben ik bang.. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 21:28:47 #272
163650 Greys
pi_175606753
SALVADOR HEEFT AFGELOPEN VRIJDAG EEN NIEUW HART GEKREGEN *O*

Vandaag persconferentie op Portugese tv uitgezonden dat hij het naar omstandigheden heel goed maakt.

http://www.telegraph.co.u(...)eart-transplant/amp/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175606928
woop woop *O*


Het bericht begint met: "The surprise winner of the 2017 Eurovision Song Contest". Hoezo "surprise winner"? :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175606953
Hopelijk kan hij nu echt herstellen. w/
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zaterdag 9 december 2017 @ 22:37:50 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_175608848
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:28 schreef Greys het volgende:
SALVADOR HEEFT AFGELOPEN VRIJDAG EEN NIEUW HART GEKREGEN *O*

Vandaag persconferentie op Portugese tv uitgezonden dat hij het naar omstandigheden heel goed maakt.

http://www.telegraph.co.u(...)eart-transplant/amp/
Ohhhh O+ O+ O+
Hou vol, hart!
pi_175609646
Wauw, waar we allemaal op hoopten!!!! O+ O+ O+ O+ Ben echt zo blij nu. Ik hoop dat hij goed hersteld, er geen complicaties ontstaan en hij ook lekker met rust wordt gelaten de komende periode.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 23:09:32 #277
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_175609875
*O*
  † In Memoriam † zondag 10 december 2017 @ 13:13:02 #278
368283 ato
pi_175618935
*O* *O* *O*
Ik juich mee, geweldig nieuws.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 15:57:02 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_175623105
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:28 schreef Greys het volgende:
SALVADOR HEEFT AFGELOPEN VRIJDAG EEN NIEUW HART GEKREGEN *O*

Vandaag persconferentie op Portugese tv uitgezonden dat hij het naar omstandigheden heel goed maakt.

http://www.telegraph.co.u(...)eart-transplant/amp/
Wat een goed nieuws. Douze pwa!! *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_175638861
Geweldig nieuws O+ En ook ontzettend heftig, gewoon een nieuw hart. :{
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2017 @ 09:51:10 #281
163650 Greys
pi_175639065
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 09:40 schreef Em31 het volgende:
Geweldig nieuws O+ En ook ontzettend heftig, gewoon een nieuw hart. :{
Het blijft een bizar idee inderdaad.

(En ook dat ie met dat slechte hart dus in Kiev heeft gestaan :o Dat weekje later komen dan de rest zal niemand nu meer overdreven of divagedrag vinden denk ik..)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175671613
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Het blijft een bizar idee inderdaad.

(En ook dat ie met dat slechte hart dus in Kiev heeft gestaan :o Dat weekje later komen dan de rest zal niemand nu meer overdreven of divagedrag vinden denk ik..)
Ja ontzettend! Het idee alleen al. Nou inderdaad, eigenlijk al heel wat dat hij meedeed. Blijkt nu nog maar meer achteraf.
pi_175694460
Dit is natuurlijk topnieuws voor ons allemaal! Echt knap dat hij heeft meegedaan en er zo volledig voor ging. Hopelijk kan hij nu met zijn nieuwe hart zijn leven en carrière als vanouds voortzetten.
  ESF Reporter zaterdag 23 december 2017 @ 14:15:52 #285
87554 Cee
Welluk?
pi_175945280
-O-
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 14:39:15 #286
375570 crew  Cyan9
pi_175945883
Oef, dialyseren. Dat is geen pretje. Helaas vallen zulke klachten vaak met elkaar samen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2017 @ 15:12:00 #287
368283 ato
pi_175946595
Wat een proces gaat zo'n man door, ik duim hard dat het herstel snel weer beter gaat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_175949465
Hmmm, die gaat ook lekker de feestdagen in.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 december 2017 @ 19:07:10 #289
163650 Greys
pi_175952845
Oh... -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 24 december 2017 @ 15:09:05 #290
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_175972196
Godver. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 december 2017 @ 19:14:36 #291
163650 Greys
pi_175977632
Op z'n eigen FB is door iemand gepost:

COMUNICADO

Nesta época festiva partilhamos convosco notícias que nos alegram a todos: o Salvador Sobral já abandonou a Unidade de Cuidados Intensivos, encontrando-se agora nos Cuidados Intermédios. A sua recuperação, que será longa, continua a evoluir de forma muito positiva.
Agradecemos mais uma vez, todo o carinho, preocupação, boa energia e respeito que têm manifestado pelo Salvador e todos os que lhe são próximos.

O Salvador deseja-vos um Feliz Natal!
Até breve!
________________________________________

In this Christmas we want to share with you some news that make us all very happy: Salvador Sobral has already left the Intensive Care Unit, and is now in the Intermediate Care. His recovery, which will be long, continues to evolve very positively.
We thank you once again for all your love, worries, good energy and respect that you have manifested with Salvador and all those who are close to him.

Salvador wishes a Merry Christmas to all of you!
See you soon!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 december 2017 @ 19:18:04 #292
163650 Greys
pi_175977713
Dus wel met Kerst in het ziekenhuis maar iig niet meer op Intensive Care *O* O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175977899
Ik had dat over zijn nierfalen nog niet gelezen, maar daar schrok ik wel even van. :o Gelukkig las ik daarna het goede bericht dat hij van de Intensive Care af is en verder goed herstelt. *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 december 2017 @ 00:36:32 #294
163650 Greys
pi_176096305
Salvador is vandaag 28 geworden. En iemand postte zijn woorden voor hem op Facebook. Vertaald is het iets van dat hij vandaag allemaal video's en berichten had mogen zien en lezen van veel mensen die hem feliciteerden en beterschap wensten en dat dat hem gelukkig maakte. Oh en dat ie weer een nieuwe obsessie heeft en tien keer per dag naar deze versie van Vincent luistert en dat de tekst over Van Gogh gaat (maar dat wisten we natuurlijk allemaal :+ ).


Link naar Facebook bericht
https://m.facebook.com/st(...)&id=1484043168535214
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 20:43:14 #295
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176222352
Was hier trouwens al bekend dat Luisa zwanger is?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 januari 2018 @ 20:48:04 #296
163650 Greys
pi_176222469
quote:
11s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:43 schreef ijs_beer het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat Luisa zwanger is?
Oh leuk! Baby twee en een hopelijk weer gezonde broer, dat wordt een mooi jaar voor Luísa O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 15:44:21 #297
163650 Greys
pi_176840466
Inmiddels uit het ziekenhuis met z'n nieuwe hart. Bericht op z'n Facebook zegt vandaag dat hij het zo mist om mensen muziek te geven dus hij speelt en zingt Landslide. Met een nog wat vermoeid (en iets boller? O+ ) gezicht maar wat goed om hem te zien en horen!

https://www.facebook.com/(...)os/1985376448401881/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176861166
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 juli 2018 @ 10:59:53 #299
163650 Greys
pi_180303705
Even een nieuw update topic maken met z'n internationale optredens met nieuwe hart *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 juli 2018 @ 11:00:03 #300
163650 Greys
pi_180303710
Bijna
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 juli 2018 @ 11:00:15 #301
163650 Greys
pi_180303714
Vol
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')