Omdat ik in het buitenland zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 07:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom vraag je dit hier? ING heeft een klantenservice.
Klopt. En zelfs Whatsapp.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:14 schreef Kansenjongere het volgende:
Je kunt blijkbaar ook met ze chatten (via https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html en dan inloggen bij Mijn ING).
Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gek land. Niet kunnen bellen maar wel internet.
Skype dan maar?
Dank.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:14 schreef Kansenjongere het volgende:
Je kunt blijkbaar ook met ze chatten (via https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html en dan inloggen bij Mijn ING).
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
Bij ING doe je dat volgens mij ook zelf vanuit internetbankieren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:38 schreef BrandX het volgende:
Geen idee waar je zit, klinkt als buiten Europa. Staan de kaarten wel geactiveerd voor buiten Europa? (kan je volgens mij zelf regelen onder je account. Kan bij de Rabo iig wel)
Doe eens rustig man. Je had toch wel zelf op de site kunnen vinden dat je ze ook kunt bellen, chatten, whatsappen, mailen, etc.?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
En jij verwacht serieus dat mensen je willen helpen met zo'n houding?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
Je vergeet: stornerenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gek land. Niet kunnen bellen maar wel internet.
Skype dan maar?
Bekende manier om problemen met een niet-werkende creditcard op te lossen inderdaad.quote:
Ze hebben de verificatiececk nu verwijderd van mijn account en de betaling is geslaagd. Het is buiten Europa maar het is niet iets dat ik zelf eraf kon halen of iets in die richting (voor creditcard).quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:38 schreef BrandX het volgende:
Geen idee waar je zit, klinkt als buiten Europa. Staan de kaarten wel geactiveerd voor buiten Europa? (kan je volgens mij zelf regelen onder je account. Kan bij de Rabo iig wel)
Mocht je het gemist hebben, ik vertelde je dat ik niet kon bellen, en je bleef er maar over doorgaan, dat is niet willen helpen, dat is gewoon lopen klieren, maja stress, dus ik zal wel enkele bewoordingen gebruikt hebben die ik beter niet kon gebruiken toch had je dat zelf ook wel enigszins kunnen zien aankomen in dit geval.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens rustig man. Je had toch wel zelf op de site kunnen vinden dat je ze ook kunt bellen, chatten, whatsappen, mailen, etc.?
Wij kunnen niet helpen dat jij een beetje faalt in het leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 08:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
Onzin. Na het woord 'helpen' had je in dit geval beter kunnen stoppen met verder te schrijven en zeveren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 12:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wij kunnen niet helpen dat jij een beetje faalt in het leven.
Limiet was ok, had gekund, maar op de cc van mijn moeder hetzelfde probleem, denk dat het iets te maken had met het specifieke land, in dit geval.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou even je limieten checken die je hebt op je CC. Kan ook gewoon omdat je bank weigert omdat je boven je limiet per transactie (vanuit het buitenland) zit.
Heb ik ook wel eens gehad, wilde 2 tickets kopen terwijl de limiet op 1000 euro stond.
Meer met de anti-fraud systemen van je bank in combinatie met het land. Banken die niet snappen dat hun klanten mobiel zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Limiet was ok, had gekund, maar op de cc van mijn moeder hetzelfde probleem, denk dat het iets te maken had met het specifieke land, in dit geval.
In sommige landen (zoals de VS) ligt de controle op credit cards volgens mij zo dramatisch laag, dat ik me best kan voorstellen dat de banken wat eenvoudige checks inbouwen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Meer met de anti-fraud systemen van je bank in combinatie met het land. Banken die niet snappen dat hun klanten mobiel zijn.
Ja, maar bij betalingen via 3D Secure (Mastercard SecureCode) zouden die helemaal niet nodig moeten zijn. Verder moet de bank de mogelijkheid geven dergelijke controles (tijdelijk) uit te schakelen en dit pro-actief aan klanten aanbieden, zodat ze niet in dezelfde situatie als de TS komen te zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
In sommige landen (zoals de VS) ligt de controle op credit cards volgens mij zo dramatisch laag, dat ik me best kan voorstellen dat de banken wat eenvoudige checks inbouwen.
mwah, ik had wereld aan staan bij mijn cc maar toch voor de zekerheid gebeld toen ik voor mn werk de 1e keer richting Afrika moest. En dat was slim gaven ze aan, want afhankelijk van het land besluiten ze vrij snel te blokkeren wanneer je in ene vanuit n vaag Afrikaans land geld wordt opgenomen, helemaal wanneer dat n 2e keer kort achter elkaar gebeurd (wat bij ons ook het geval zou blijken) omdat ik gebeld had werd er niets geblokkeerd bij mij. Bij mn collega wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Meer met de anti-fraud systemen van je bank in combinatie met het land. Banken die niet snappen dat hun klanten mobiel zijn.
Ik denk dat de mods liever zien dat je dan een eigen topic aanmaakt waarvan de titel de lading beter dekt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik in het buitenland een SOA oploop kom ik het ook hier melden
Haha, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik in het buitenland een SOA oploop kom ik het ook hier melden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |