abonnement Unibet Coolblue
pi_171135641
Hoi. Ik zit in het buitenland en probeer online een vliegticket te regelen. Eerst deed ik het via skyscanner, kwam bij een site, en moest via Mastercard SecureCode mijn identiteit bevestigen.

ING zegt de hele tijd: Er is een fout opgetreden. Hierdoor is het is helaas niet mogelijk om uw identiteit vast te stellen. Probeert u het later alsutblieft nog een keer. Om terug te keren naar de webwinkel klink op 'sluiten'.

Toen ik het probeerde via de site van de maatschappij kreeg ik dezelfde melding. Toen ik het via de CC van mijn Moeder probeerde kreeg ik dezelfde melding dus ik weet niet precies waar de fout nu zit. Heeft ING technisch onderhoud of kan ik op deze manier niet betalen?
pi_171135653
Waarom vraag je dit hier? ING heeft een klantenservice.
pi_171135792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 07:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom vraag je dit hier? ING heeft een klantenservice.
Omdat ik in het buitenland zit.
pi_171135800
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat ik in het buitenland zit.
Daar kun je niet bellen?
pi_171135879
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Daar kun je niet bellen?
Klopt.
pi_171135905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Klopt.
Gek land. Niet kunnen bellen maar wel internet.

Skype dan maar?
pi_171135909
Je kunt blijkbaar ook met ze chatten (via https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html en dan inloggen bij Mijn ING).
pi_171135920
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:14 schreef Kansenjongere het volgende:
Je kunt blijkbaar ook met ze chatten (via https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html en dan inloggen bij Mijn ING).
Klopt. En zelfs Whatsapp. :D
pi_171135925
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gek land. Niet kunnen bellen maar wel internet.

Skype dan maar?
Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
pi_171135993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:14 schreef Kansenjongere het volgende:
Je kunt blijkbaar ook met ze chatten (via https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index.html en dan inloggen bij Mijn ING).
Dank.
pi_171136052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Boks-Chick dinsdag 23 mei 2017 @ 08:38:45 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_171136255
Geen idee waar je zit, klinkt als buiten Europa. Staan de kaarten wel geactiveerd voor buiten Europa? (kan je volgens mij zelf regelen onder je account. Kan bij de Rabo iig wel)
lolwut
pi_171136285
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:38 schreef BrandX het volgende:
Geen idee waar je zit, klinkt als buiten Europa. Staan de kaarten wel geactiveerd voor buiten Europa? (kan je volgens mij zelf regelen onder je account. Kan bij de Rabo iig wel)
Bij ING doe je dat volgens mij ook zelf vanuit internetbankieren.
pi_171136340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
Doe eens rustig man. Je had toch wel zelf op de site kunnen vinden dat je ze ook kunt bellen, chatten, whatsappen, mailen, etc.?
pi_171136557
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
En jij verwacht serieus dat mensen je willen helpen met zo'n houding? :')

Als je eerst even tot 10 had geteld voor je was gaan schelden dat je geen Nederlands telefoonnummer zou kunnen bellen had je gezien dat er zelfs al was genoemd hoe je dat vanuit het buitenland misschien kan doen: Skype.

Maar ja, je wil duidelijk geen advies. Zoek het dan ook maar uit. :N
pi_171136711
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gek land. Niet kunnen bellen maar wel internet.

Skype dan maar?
Je vergeet: storneren
pi_171138207
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je vergeet: storneren
Bekende manier om problemen met een niet-werkende creditcard op te lossen inderdaad.
pi_171139443
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:38 schreef BrandX het volgende:
Geen idee waar je zit, klinkt als buiten Europa. Staan de kaarten wel geactiveerd voor buiten Europa? (kan je volgens mij zelf regelen onder je account. Kan bij de Rabo iig wel)
Ze hebben de verificatiececk nu verwijderd van mijn account en de betaling is geslaagd. Het is buiten Europa maar het is niet iets dat ik zelf eraf kon halen of iets in die richting (voor creditcard).
pi_171139463
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Doe eens rustig man. Je had toch wel zelf op de site kunnen vinden dat je ze ook kunt bellen, chatten, whatsappen, mailen, etc.?
Mocht je het gemist hebben, ik vertelde je dat ik niet kon bellen, en je bleef er maar over doorgaan, dat is niet willen helpen, dat is gewoon lopen klieren, maja stress, dus ik zal wel enkele bewoordingen gebruikt hebben die ik beter niet kon gebruiken toch had je dat zelf ook wel enigszins kunnen zien aankomen in dit geval.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:35:35 #20
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_171141621
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Tief gewoon een eind op als je niks nuttig te melden hebt. Denk je nou serieus dat er hier niemand is die kan bedenken dat de ING een telefoonnummer heeft? Denk je dat het overal even makkelijk is, met elke provider, om naar het buitenland te bellen? Als je daar een keer een vraag over hebt mocht jij ergens vast komen te zitten dan sta ik je graag te woord. Debiel. Probeer eens echt te helpen dus.
Wij kunnen niet helpen dat jij een beetje faalt in het leven.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_171145028
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:35 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wij kunnen niet helpen dat jij een beetje faalt in het leven.
Onzin. Na het woord 'helpen' had je in dit geval beter kunnen stoppen met verder te schrijven en zeveren.
pi_171145211
Ik zou even je limieten checken die je hebt op je CC. Kan ook gewoon omdat je bank weigert omdat je boven je limiet per transactie (vanuit het buitenland) zit.

Heb ik ook wel eens gehad, wilde 2 tickets kopen terwijl de limiet op 1000 euro stond.
pi_171145240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou even je limieten checken die je hebt op je CC. Kan ook gewoon omdat je bank weigert omdat je boven je limiet per transactie (vanuit het buitenland) zit.

Heb ik ook wel eens gehad, wilde 2 tickets kopen terwijl de limiet op 1000 euro stond.
Limiet was ok, had gekund, maar op de cc van mijn moeder hetzelfde probleem, denk dat het iets te maken had met het specifieke land, in dit geval.
pi_171145912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 14:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Limiet was ok, had gekund, maar op de cc van mijn moeder hetzelfde probleem, denk dat het iets te maken had met het specifieke land, in dit geval.
Meer met de anti-fraud systemen van je bank in combinatie met het land. Banken die niet snappen dat hun klanten mobiel zijn. :')
pi_171146059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:12 schreef vaduz het volgende:

[..]

Meer met de anti-fraud systemen van je bank in combinatie met het land. Banken die niet snappen dat hun klanten mobiel zijn. :')
In sommige landen (zoals de VS) ligt de controle op credit cards volgens mij zo dramatisch laag, dat ik me best kan voorstellen dat de banken wat eenvoudige checks inbouwen.
pi_171146108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

In sommige landen (zoals de VS) ligt de controle op credit cards volgens mij zo dramatisch laag, dat ik me best kan voorstellen dat de banken wat eenvoudige checks inbouwen.
Ja, maar bij betalingen via 3D Secure (Mastercard SecureCode) zouden die helemaal niet nodig moeten zijn. Verder moet de bank de mogelijkheid geven dergelijke controles (tijdelijk) uit te schakelen en dit pro-actief aan klanten aanbieden, zodat ze niet in dezelfde situatie als de TS komen te zitten.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 23 mei 2017 @ 15:40:28 #27
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_171146582
Als ik in het buitenland een SOA oploop kom ik het ook hier melden :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Boks-Chick dinsdag 23 mei 2017 @ 15:41:14 #28
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_171146604
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:12 schreef vaduz het volgende:

[..]

Meer met de anti-fraud systemen van je bank in combinatie met het land. Banken die niet snappen dat hun klanten mobiel zijn. :')
mwah, ik had wereld aan staan bij mijn cc maar toch voor de zekerheid gebeld toen ik voor mn werk de 1e keer richting Afrika moest. En dat was slim gaven ze aan, want afhankelijk van het land besluiten ze vrij snel te blokkeren wanneer je in ene vanuit n vaag Afrikaans land geld wordt opgenomen, helemaal wanneer dat n 2e keer kort achter elkaar gebeurd (wat bij ons ook het geval zou blijken) omdat ik gebeld had werd er niets geblokkeerd bij mij. Bij mn collega wel.
lolwut
pi_171146627
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik in het buitenland een SOA oploop kom ik het ook hier melden :Y
Ik denk dat de mods liever zien dat je dan een eigen topic aanmaakt waarvan de titel de lading beter dekt.
pi_171158382
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik in het buitenland een SOA oploop kom ik het ook hier melden :Y
Haha, ik moest lachen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')