abonnement Unibet Coolblue
pi_171140833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:59 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Google was de eerste webcrawler, dat maakte ze juist zo groot. Alle zoekmachines die daarvoor bestonden vereiste dat je via een formulier het adres van je site bekend maakte aan de zoekmachine. En wat je dan in de zoekresultaten vond was wat er door die persoon was ingevoerd, dus dat hoefde niet eens te kloppen. Dus ja, Google was wel degelijk de eerste.
Nee dat is absoluut onzin, je had voor Google al talloze automatische zoekrobots zoals o.a. Altavista, Yahoo, Lycos en Hotbot.

Het verschil was, dat die ouderwetse robots best wel makkelijk te manipuleren waren met onzinnige Meta tags en onzichtbare zoekwoorden.

Wat Google zo goed maakte, was dat deze voor het eerst echt naar populariteit keek van een website, waar dus zaken uit voortkwamen als link popularity en pagerank.
٩๏̯͡๏)۶
pi_171140884
Als iemand nog wat BTCtjes over heeft:

Viacoin is wel een interessante. https://viacoin.org/

Flo en RADS zit ik ook nog in.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:19:54 #153
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171141128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je geen tijd hebt om full time ICO's en de mensen er achter te beoordelen dan is geloof in een project inderdaad belangrijk voor de beslissing om in te stappen.

Zo geloof ik niet in TIME omdat ik denk dat wat zij voor ogen hebben geen toegevoegde waarde biedt voor de doelgroep die ze voor ogen hebben. Ik ben sceptisch over TKN omdat ik vind dat de mensen er achter op een schijnbaar nogal naïeve manier opereren. Ik doe niet mee met MobileGo omdat ik betwijfel of dit wat gaat toevoegen voor de gamers.

Bovendien zijn dat drie voorbeelden van concrete toepassingen van blockchaintechnologie, en ik denk dat de ICO's die zich bezighouden met fundamentelere zaken zoals infrastructuur op dit moment net iets interessanter zijn. Daarom zit ik ook in Waves en Ethereum: als de token-ICO's het goed doen, profiteren Waves en Ethereum (en de andere infrastructuurprojecten) daar ook van.

Dat neemt niet weg dat er speculatieve winsten zijn te behalen met het meedoen aan ICO's, maar de echte killer-app onder de crypto's zie ik er nog niet bij zitten. Ik zie Æternity toch meer als een infrastructuur ICO dan als een concrete toepassing en dat is de reden dat ik het een interessante ICO vind.
Dank voor jouw inzicht :)

Ik moet zeggen dat we er enigzins hetzelfde inzitten. Mijn investering zitten ook met name in de platform (infra zoals jij het noemt). Waves, ETH, Iconomi en Wings.

Kleine beetjes BTC (max. 0.5) steek ik in diverse ICO's, maar leveren dusver weinig op. Wel zit er nu een halve BTC in mobilego, maar dat is wederom een platform. En als de apps of toepassingen het goed doen, komt dat het infra ten goede.

Zit nu met smart op Tezos te wachten en dan vind ik het voorlopig wel even goed.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171141174
Van de makers van Shapeshift: Introducing Prism: The world’s first trustless asset portfolio platform

Samenvatting:
quote:
Prism is a platform upon which humans and machines can acquire exposure to portfolios of digital assets without trusting a counterparty. These portfolios (called “Prisms”) are customizable in size, allocation, and duration. One acquires a Prism using nothing but an Ethereum wallet as the tool, and Ether as the collateral.
Bijbehorende video op Vimeo: KLIK

Allemaal gebouwd op Ethereum. Dit is echt fantastisch nieuws! Ben echt zwáááár bullish voor dit product.
[P]otverdorie
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:21:37 #155
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171141180
Vanwaar die 100% pump van TKN dan :?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171141201
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

I'm with edraket31 in deze. Je sociale en empathische antennes lijken het niet altijd even goed te doen.
Ik had ook niks anders van je verwacht.

Immers het vervelend vinden dat er constant wordt ingebroken en vragen hoe het er financieel er voor staat (nadat Edtje zelf eerder aangaf aan de grond te zitten) is inderdaad sociale en empathische trap na.

Voor wat het waard is ik vond het oprecht vervelend om te horen, inbraak is nooit leuk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2017 12:23:48 ]
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:24:34 #157
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171141271
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:21 schreef NatteBever het volgende:
Van de makers van Shapeshift: Introducing Prism: The world’s first trustless asset portfolio platform

Samenvatting:

[..]

Bijbehorende video op Vimeo: KLIK

Allemaal gebouwd op Ethereum. Dit is echt fantastisch nieuws! Ben echt zwáááár bullish voor dit product.
geen token of ICO? Gewoon een ontwikkeling bij shapeshift?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171141299
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:21 schreef NatteBever het volgende:
Van de makers van Shapeshift: Introducing Prism: The world’s first trustless asset portfolio platform

Samenvatting:

[..]

Bijbehorende video op Vimeo: KLIK

Allemaal gebouwd op Ethereum. Dit is echt fantastisch nieuws! Ben echt zwáááár bullish voor dit product.
soww
ziet er goed uit
pi_171141317
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:21 schreef NatteBever het volgende:
Van de makers van Shapeshift: Introducing Prism: The world’s first trustless asset portfolio platform

Samenvatting:

[..]

Bijbehorende video op Vimeo: KLIK

Allemaal gebouwd op Ethereum. Dit is echt fantastisch nieuws! Ben echt zwáááár bullish voor dit product.
https://coinmarketcap.com/currencies/prismchain/

Is dat deze?
pi_171141351
quote:
Yobit :{ :{
pi_171141365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:27 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Yobit :{ :{
Ja, dat is wel minder.

Maar hey, volume van nog geen 8k is wel een leuk instapmomentje als het project er om vraagt.
pi_171141380
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:24 schreef Sosa het volgende:

[..]

geen token of ICO? Gewoon een ontwikkeling bij shapeshift?
Yes, een service. Je kunt gewoon voor $500 een portfolio aanleggen van allerlei coins. Je betaalt met ETH en het systeem koopt automatisch de assets die je wil hebben voor de $500 die beschikbaar is (bijv 3x 33% en 1x 1% van 4 verschillende coins). Je hoeft maar één account te hebben en bent dus niet gebonden aan 4 verschillende wallets en private keys.

Ben je klaar om te verkopen, dan krijg je het percentage winst of verlies in ETH uitbetaalt naar je eigen ETH wallet. Perrrrfect :)
[P]otverdorie
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:29:13 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_171141407
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat is wel minder.

Maar hey, volume van nog geen 8k is wel een leuk instapmomentje als het project er om vraagt.
En hoe doe je dat dan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_171141410
quote:
Lijkt me niet. (het logo klopt al niet bijv)
[P]otverdorie
pi_171141434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:29 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Lijkt me niet. (het logo klopt al niet bijv)
Dacht ik al.

Klinkt vet.
Houd ons op de hoogte hier. :+
Ook even social media volgen van ze.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:31:58 #166
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171141494
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:28 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Yes, een service. Je kunt gewoon voor $500 een portfolio aanleggen van allerlei coins. Je betaalt met ETH en het systeem koopt automatisch de assets die je wil hebben voor de $500 die beschikbaar is (bijv 3x 33% en 1x 1% van 4 verschillende coins). Je hoeft maar één account te hebben en bent dus niet gebonden aan 4 verschillende wallets en private keys.

Ben je klaar om te verkopen, dan krijg je het percentage winst of verlies in ETH uitbetaalt naar je eigen ETH wallet. Perrrrfect :)
ja precies! Zoiets zei ik toch een paar topics geleden? Een soort van gespreide portefeuille van bijv. top 100 tokens waarbij je zelf de percentages kan bepalen.

Leuk! Dat maakt het interessant om een mandje coins samen te stellen die ergens onderaan bungelen en mss gepumpt worden.

Is het de Prismchain (PRM)?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171141542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:31 schreef Sosa het volgende:

[..]

ja precies! Zoiets zei ik toch een paar topics geleden? Een soort van gespreide portefeuille van bijv. top 100 tokens waarbij je zelf de percentages kan bepalen.

Leuk! Dat maakt het interessant om een mandje coins samen te stellen die ergens onderaan bungelen en mss gepumpt worden.

Is het de Prismchain (PRM)?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:29 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Lijkt me niet. (het logo klopt al niet bijv)
;)
[P]otverdorie
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:33:57 #168
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171141558
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:33 schreef NatteBever het volgende:

[..]

[..]

;)
had al geninja-edit ;)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171141641
Even op Twitter volgen die hap.

Erg interessant.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:54:04 #170
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171142101
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:21 schreef Sosa het volgende:
Vanwaar die 100% pump van TKN dan :?
Is alleen op de decentralized exchange Etherdelta, raar dat het niet zakt. Maar op bittrex en Liqui blijft hij laag.

Misschien een tactiek van Etherdelta om traders te lokken
Spatieboos
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2017 @ 12:54:34 #171
230491 Zith
pls tip
pi_171142115
Erik Voorhees _O_

1% van je portofolio per maand aan fees??? Lees ik dat verkeerd? :') :') :')

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171142169
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:54 schreef Zith het volgende:
Erik Voorhees _O_

1% van je portofolio per maand aan fees??? Lees ik dat verkeerd? :') :') :')

[ afbeelding ]
Voor het grote publiek is dat natuurlijk prima. Zij moeten ook euro's op zak hebben om iedereen uit te betalen indien nodig :) Geloof echt dat een service als dit een gamechanger kan zijn om cryptocurrency bij een breder publiek te krijgen.
[P]otverdorie
pi_171142217
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:57 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Voor het grote publiek is dat natuurlijk prima. Zij moeten ook euro's op zak hebben om iedereen uit te betalen indien nodig :) Geloof echt dat een service als dit een gamechanger kan zijn om cryptocurrency bij een breder publiek te krijgen.
Precies, dan hebben we alsnog een 'ETF' maar dan voor alle crypto's!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:02:07 #174
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171142273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:54 schreef Zith het volgende:
Erik Voorhees _O_

1% van je portofolio per maand aan fees??? Lees ik dat verkeerd? :') :') :')

[ afbeelding ]
Doet me denken aan Iconomi, zij maken een platform waar mensen zelf hun Crypto indexen kunnen maken. Ik zou deze maand een beta invite krijgen als ICO investeerder.

Maar ze hebben ook een Performance fund en een eigen index die al 500% steeg
Spatieboos
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:03:29 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171142299
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:59 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Precies, dan hebben we alsnog een 'ETF' maar dan voor alle crypto's!
Ja maar een ETF kost geen 1% per maand aan fee :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')