abonnement Unibet Coolblue
pi_171114655
Hallo,

Weet iemand toevallig hoe je (als ouder) een oud facebook account van iemand anders (kind) kan verwijderen, zonder dat je een e-mailadres of wachtwoord weet ?

Diverse mensen hebben al 'gerapporteerd', maar facebook reageert niet, en het account is nog steeds actief...
pi_171114706
Kan ook niet, daarvoor heb je echt inloggegevens nodig.
pi_171114724
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:29 schreef Snorriesnor het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je (als ouder) een oud facebook account van iemand anders (kind) kan verwijderen
Niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171114950
Verwijderen is bij FB een beperkt begrip. Een account wat ik minimaal vijf jaar eerder dacht te hebben verwijderd begint opeens weer te spammen op mn mail. verwijderen bestaat dus niet. tijdelijk inactief maken wel.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:45:31 #5
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171115009
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:43 schreef qajariaq het volgende:
Verwijderen is bij FB een beperkt begrip. Een account wat ik minimaal vijf jaar eerder dacht te hebben verwijderd begint opeens weer te spammen op mn mail. verwijderen bestaat dus niet. tijdelijk inactief maken wel.
Als je verwijderd en dan een maand wacht is het weg. Tenzij je inlogt tijdens die maand
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171115057
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:45 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Als je verwijderd en dan een maand wacht is het weg. Tenzij je inlogt tijdens die maand
Ik weet niet hoe lang een maand duurt bij jou, bij mij dus kennelijk langer dan vijf jaar en ik heb op geen enkele manier een inlogpoging gedaan al die tijd.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:49:11 #7
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_171115085
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang een maand duurt bij jou, bij mij dus kennelijk langer dan vijf jaar en ik heb op geen enkele manier een inlogpoging gedaan al die tijd.
https://www.facebook.com/help/delete_account
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_171115137
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang een maand duurt bij jou, bij mij dus kennelijk langer dan vijf jaar en ik heb op geen enkele manier een inlogpoging gedaan al die tijd.
Bij mij 28-31 dagen en bij mij werkte het prima
  maandag 22 mei 2017 @ 12:54:32 #9
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_171115190
Natuurlijk reageert Facebook daar niet op, zou een mooie boel zijn als je iemand anders zn account zomaar kan laten verwijderen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_171115248
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:51 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Bij mij 28-31 dagen en bij mij werkte het prima
Dat dacht ik dus ook vijf jaar geleden.
pi_171115532
Sorry dat ik het topic een beetje kaapte. Mogelijk kan je hier iets mee:

https://www.facebook.com/help/480409628639043?helpref=faq_content

Het niet weten van het email adres kon nog wel eens lastig worden vrees ik.
pi_171115557
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:57 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook vijf jaar geleden.
Wat wil je nu zeggen, dan jouw situatie een voorbode is voor alle gevallen?
In mijn geval, ook ruim 4 jaar geleden, als het niet langer is, gaat het wel goed namelijk. Ik ben niet te vinden, krijg geen mails.

Ik wil helemaal niet zeggen dat FB heilig is ofzo maar probeer alleen maar aan te geven dat het ook goed kan gaan met afmeldingen.
  maandag 22 mei 2017 @ 13:31:44 #13
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_171115821
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:57 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook vijf jaar geleden.
Het zit diep hè.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_171116272
quote:
14s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:31 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Het zit diep hè.
In het kader van 'pick your battles' verdwijnen die mailtjes in mijn spamfilter. Maar ik vind het zacht gezegd wonderlijk dat een bedrijf de eigen regels niet nakomt. Of toen die termijn van een maand niet inloggen ook al gold weet ik niet maar zeer zeker was er de belofte dat het account inactief zou blijven tot ik me weer zou melden. Ook toen heb ik bewust er voor gezorgd eerst de app op de telefoon te verwijderen en daarna pas op de pc het account inactief te maken in afwachting van verwijdering.

Het betreft een account onder pseudoniem wat slechts kortere tijd (nauwelijks) actief geweest is. Ik dacht het zorgvuldig te hebben verwijderd. Een jaar of twee later onder mijn echte naam met totaal ander emailadres opnieuw een account geopend. Juist omdat dat account kort actief is geweest en zeer waarschijnlijk dus beperkt 'vrienden' had/heeft snap ik niet waarom FB er na zoveel jaren nog moeite voor doet om het weer actief te krijgen.

Ondanks dat ik nog steeds FB gebruik ivm hobby's vind ik het vervelend dat ze tot in de eeuwigheid onthouden wat ik wel kwijt wil maar als ik iets specifieks terug wil vinden lukt dat juist vrijwel nooit.

Maar goed, ik laat me weer verleiding het topic te kapen.
pi_171116315
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]

In het kader van 'pick your battles' verdwijnen die mailtjes in mijn spamfilter. Maar ik vind het zacht gezegd wonderlijk dat een bedrijf de eigen regels niet nakomt. Of toen die termijn van een maand niet inloggen ook al gold weet ik niet maar zeer zeker was er de belofte dat het account inactief zou blijven tot ik me weer zou melden. Ook toen heb ik bewust er voor gezorgd eerst de app op de telefoon te verwijderen en daarna pas op de pc het account inactief te maken in afwachting van verwijdering.

Het betreft een account onder pseudoniem wat slechts kortere tijd (nauwelijks) actief geweest is. Ik dacht het zorgvuldig te hebben verwijderd. Een jaar of twee later onder mijn echte naam met totaal ander emailadres opnieuw een account geopend. Juist omdat dat account kort actief is geweest en zeer waarschijnlijk dus beperkt 'vrienden' had/heeft snap ik niet waarom FB er na zoveel jaren nog moeite voor doet om het weer actief te krijgen.

Ondanks dat ik nog steeds FB gebruik ivm hobby's vind ik het vervelend dat ze tot in de eeuwigheid onthouden wat ik wel kwijt wil maar als ik iets specifieks terug wil vinden lukt dat juist vrijwel nooit.

Maar goed, ik laat me weer verleiding het topic te kapen.
Log in, verwijder het account, log uit en blijf een maand weg. Klaar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171116423
Bedankt voor de info ! Wat een gedoe zeg ! Nu staat een van de kinderen met een stomme foto voor de rest van z'n leven zó op Facebook !! 😲

Lekker dan, als je ruzie met iemand hebt, kun je 'm voor joker zetten met een 'fucked up' account, en de inlogcodes weggooien !?
  maandag 22 mei 2017 @ 14:11:52 #17
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_171116453
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]

In het kader van 'pick your battles' verdwijnen die mailtjes in mijn spamfilter. Maar ik vind het zacht gezegd wonderlijk dat een bedrijf de eigen regels niet nakomt. Of toen die termijn van een maand niet inloggen ook al gold weet ik niet maar zeer zeker was er de belofte dat het account inactief zou blijven tot ik me weer zou melden. Ook toen heb ik bewust er voor gezorgd eerst de app op de telefoon te verwijderen en daarna pas op de pc het account inactief te maken in afwachting van verwijdering.

Het betreft een account onder pseudoniem wat slechts kortere tijd (nauwelijks) actief geweest is. Ik dacht het zorgvuldig te hebben verwijderd. Een jaar of twee later onder mijn echte naam met totaal ander emailadres opnieuw een account geopend. Juist omdat dat account kort actief is geweest en zeer waarschijnlijk dus beperkt 'vrienden' had/heeft snap ik niet waarom FB er na zoveel jaren nog moeite voor doet om het weer actief te krijgen.

Ondanks dat ik nog steeds FB gebruik ivm hobby's vind ik het vervelend dat ze tot in de eeuwigheid onthouden wat ik wel kwijt wil maar als ik iets specifieks terug wil vinden lukt dat juist vrijwel nooit.

Maar goed, ik laat me weer verleiding het topic te kapen.
Het zit inderdaad diep.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_171116494
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Log in, verwijder het account, log uit en blijf een maand weg. Klaar.
Nee, dan geef ik FB via cookies alsnog de info dat ik dezelfde persoon ben. Bovendien doet dat niets aan die jaren dat het er al staat. Laat ze maar lekker hun eigen database vervuilen.
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:09 schreef Snorriesnor het volgende:
Bedankt voor de info ! Wat een gedoe zeg ! Nu staat een van de kinderen met een stomme foto voor de rest van z'n leven zó op Facebook !! 😲

Lekker dan, als je ruzie met iemand hebt, kun je 'm voor joker zetten met een 'fucked up' account, en de inlogcodes weggooien !?
Kind was dus al boven de dertien?
pi_171116694
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:09 schreef Snorriesnor het volgende:
Bedankt voor de info ! Wat een gedoe zeg ! Nu staat een van de kinderen met een stomme foto voor de rest van z'n leven zó op Facebook !! 😲

Lekker dan, als je ruzie met iemand hebt, kun je 'm voor joker zetten met een 'fucked up' account, en de inlogcodes weggooien !?
betreft het een zelf aangemaakt account?
of iemand die dacht leuk te zijn en voor een ander een "leuk" account aan te maken.
Je zou nog een vergeet me verzoek in kunnen dienen.
anders facebook verplichten om het account te verwijderen als het iemand anders is die onder jou naam een account heeft aangemaakt en allemaal lelijke pesterige foto's er op heeft geplaats.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_171118759
Ik ga het proberen met deze link :
Helpcentrum
https://m.facebook.com/help/contact/209046679279097

Kind was (en is) onder de 13, dus moet geen probleem zijn. Account was door een oudere broer aangemaakt, "voor de lol".
Goed bedoeld, maar helaas later alle inloggegevens kwijt, en dan kun je niks meer veranderen....

Bedankt voor het meedenken !!
  maandag 22 mei 2017 @ 16:02:31 #21
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171119009
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:57 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook vijf jaar geleden.
Op alle apparaten uitgelogd ook?
And so is the past
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')